tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post8259783325772431212..comments2023-09-26T12:36:42.908+02:00Comments on Powrót Roberta Kubicy do F1, wyniki ze startów, wypowiedzi, relacje: Robert Kubica w Rajdzie Hiszpanii - filmy i zdjęcia [Aktualizacja - Kubica gratuluje Lopezowi]Mateusz Cieślickihttp://www.blogger.com/profile/05252459784661649088noreply@blogger.comBlogger46125tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-89392713752372814302014-10-28T09:09:03.999+01:002014-10-28T09:09:03.999+01:00A może przydałaby się presja walki o punkty, w koń...A może przydałaby się presja walki o punkty, w końcu Robert nie jest nieopierzonym kurczakiem i na motorsporcie i presji zjadł zęby :-)<br /><br />Rzecz jest taka, że z racji swojej pozycji i nazwiska, Robert miał wszystkie drzwi otwarte do WRC i mógł sobie fundować przyspieszony kurs szukania limitu, podczas gdy wszyscy rajdowcy "od dziecka", musieli stopniowo na każdym szczeblu zbliżać się do limitu, a nie go co chwilę przekraczać, bo za chwilę nie byłoby czym jechać i całe rajdowanie by się skończyło. Może nadeszła pora dla Roberta na większą presję i na dowożenie wyniku i (jak najwyżej oczywiście). Bo co z szukania limitu swojego i samochodu, jak mnóstwo kilometrów oesowych stracił i notatki w 2015 nadal nie będą idealne.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-75219537701741964352014-10-28T07:50:09.935+01:002014-10-28T07:50:09.935+01:00Matton mówił ostatnio o tym, że nie widzi francusk...Matton mówił ostatnio o tym, że nie widzi francuskich kierowców do fabryki bo nie są w stanie wygrywać dla nich...<br /><br />Natomiast, jak zapytali Roberta na konferencji o Citroena to zapytał: dlaczego Citroen? A później mowił o tym że 12 miesięcy w WRC to za mało... Wydaje mi się że, to sam Robert nie czuje się na siłach na zespół fabryczny gdzie trzeba już grać o punkty dla zespołu, a nie swobodnie się uczyć na wypadkach...<br /><br />Poza tym w tej samej rozmowie mówiąc o WTCC powiedział że rozmawiał o tym z Matonem 12 miesięcy temu, co sugeruje że jeszcze nie ma rozmów w tym roku...<br /><br />Widać jednak pewien zamysł w zachowaniu Roberta. W tamtym roku było podobnie, "nie wiem czy zostanę w rajdach", "potrzebuje dobrych ofert" lecz skończyło się na msporcie... W dużej mierzę przez Lotos. Może być tak, że Robert miał 2-letnią umowe z Lotosem. Teraz się kończy i to już nie jest problem... <br /><br />Według Mattona 'w okolicach' rajdu GB będzie już coś mógł powiedzieć o składzie na przyszły rok, wtedy się dużo wyjaśni...<br /><br />Osobiście myślę, że dla Roberta lepiej byłoby w przyszłym roku być w 2 teamie citroena niż w pierwszym, już i tak Kubica ma dość presji ze wszystkich stron, żeby jeszcze się martwić o punkty w drugim sezonie wrc, i chyba wszyscy to wiedzą... Przydałby się jeszcze rok ściagania na większym luzie konkurencyjnym samochodem, troche udanych startów podbudowanie psychiki i wtedy jeśli nie F1 to walczyć o punkty i mistrzostwo.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-90283317590284740282014-10-28T03:13:08.216+01:002014-10-28T03:13:08.216+01:00Moze byc oczywiscie rowniez tak:fabryka :Meeke ,Os...Moze byc oczywiscie rowniez tak:fabryka :Meeke ,Ostberg plus drugi zespol Kubica ,Chardonnet,Levebvre w trzecim aucie. Dla mnie osobiscie najlepiej: zespol Red Bull Lotos VW Rally Team. Pomarzyc mozna.USA Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-12592760806433592902014-10-28T02:49:07.414+01:002014-10-28T02:49:07.414+01:00Nie bardzo rozumiem artykul na Autoklubie. Matton ...Nie bardzo rozumiem artykul na Autoklubie. Matton rozmawia z mniej ,niz dziesiecioma kierowcami. Ok. W drugim samochodzie moze sie zmieniac dwoch kierowcow. Ok. Kto ma byc pierwszym kierowca? Ostberg, Meeke, Robert? Coraz bardziej sklaniam sie do wersji : Meeke plus drugie auto Kubica I Chardonnet. Francuzi chca Francuza we francuskim aucie. USA.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-74259391008067504162014-10-28T01:11:42.507+01:002014-10-28T01:11:42.507+01:00Robert ma zaklepane miejsce w Citroenie. Matton ju...Robert ma zaklepane miejsce w Citroenie. Matton już publicznie go zaprasza do zespołu. Teraz decyzja jest po stronie Roberta, czy iść na to, czy walczyć o F1. Z tych tzw. młodych utalentowanych to do fabryki nadaje się tylko Lappi - kierowca utalentowany i szybki, ale za młody póki co. Breen jest słabiutki, to w ogóle nie poziom WRC, Ostberg już nic się nie uczy. W wrc2 to już wogóle nie ma nikogo objecującego - mistzem w tym roku będzie stary, solidny Nasser. Dlatego Matton desperacko chce Roberta.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-75474439540406839922014-10-28T01:10:21.662+01:002014-10-28T01:10:21.662+01:00szkoda ze moj komentarz nie poszedl siedzialem nad...szkoda ze moj komentarz nie poszedl siedzialem nad nim 30minut.. trzebaby poprawic dzialanie niektorych drobiazgow na blogu chyba ze tylko mi sie to zdarza, raz wyskakuje komunikat, komentarz zostanie dodany po zatwierdzeniu przez wlasciciela bloga a raz nie. Jak nie wyskakuje to komentarz wedruje do czarnej dziury..Kaczmarhttps://www.blogger.com/profile/01176136819479810357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-47830466358250662292014-10-28T00:40:50.198+01:002014-10-28T00:40:50.198+01:00Panowie spokojnie, nie porónuję w żaden sposób Rob...Panowie spokojnie, nie porónuję w żaden sposób Roberta do Warmbolda.<br />Ale w tym co pisze jest sporo prawdy, Warmbold tracił może 3 sekundy do lidera zaś Robert tracił na początku sezonu poniżej 2s/km, pod koniec aktualnego sezonu na niektorych odcinkach po 0,25s/km co jest w pewnym sensie fenomenem jak na jazdę w aucie "klienckim", w jedną układankę składa się także wniosek po ostatnim OS-ie, po części nie jest to jeszcze te doswiadczenie i ta znajomosc odcinków ale także są straty czasowe wynikające z konstrukcji samochodu. Poza tym Robert wspominał już któryś tydzień temu o odpowiednich narzędziach, jest chyba jasne że chce zespołu fabrycznego. <br /><br />..Cytryna cytryną jako klienckie auto było bardzo miękkie, duzo awarii bardzo duzo niezależnych od uszkodzeń mechanicznych na odcinkach specjalnych porównując z fabrycznymi cytrynami, pamiętacie jak mówiliście że auto Roberta jest trefne bo tylko jego sie psuje? ;) Cytryna jako sama konstrukcja lepiej odpowiadała charakterystyce prowadzenia Roberta ale była znacznie bardziej awaryjna od Forda.<br /><br />.. Ford g.... wort, maybe yes maybe not, właściwie ukręcona półoś jest jedyną usterką którą pamiętam w tym sezonie z tych które wyszły "od środka", a nie z powodu uszkodzeń mechanicznych z zewnątrz na OSach - poprawcie mnie jesli się mylę, nie licząc problemów ze skrzynią od samego początku to od samej jazdy bardzo żadko się psuje, zaś niestety podczas prób bojowych na OS-ach trochę się sypie.<br /><br />Wnioskując, zarówno Cytryna jak i Ford którymi jeździł RObert miały plusy i minusy, ale to wciąż nie są samochody fabryczne.. a Robert nie jest w tym roku w M-Sporcie kierowcą fabrycznym zespołu tak dla ścisłości do przedmówcy.<br /><br />Trzymam kciuki i mam nadzieję że jeśli zdecyduje się na postawienie wszystkiego na czerwone w ruletce i uda się powrócic do F1 to powróci też za kilka dobrych lat do WRC dokończyć "unfinished business" w WRC :)Kaczmarhttps://www.blogger.com/profile/01176136819479810357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-10185199335151153112014-10-28T00:26:10.879+01:002014-10-28T00:26:10.879+01:00Warto przeczytac caly tekst Warmbolda (wklejam pon...Warto przeczytac caly tekst Warmbolda (wklejam ponownie wczesniejszy link )<br />http://wrcbehindthestages.blogspot.com/2011/04/chapter-1-there-are-rally-cars-and.html<br />I bardzo ciekawy jest ostatni komentarz napisany przez Łukasza ??? z Polski ktory pisze ze w WRC nie powinno byc miejsca dla prywatnych kierowcow ...<br />Jak widac ma z tym jakis problem<br /><br />Pozdrawiam RafalAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-88570087054849829602014-10-28T00:03:36.357+01:002014-10-28T00:03:36.357+01:00@19:37 masz racje, krzywa kierownica to normalne, ...@19:37 masz racje, krzywa kierownica to normalne, nie róbmy z igły widły!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-49129790182301045492014-10-27T23:03:12.567+01:002014-10-27T23:03:12.567+01:00Uwaga!, Esapekka Lappi jest na radarze Citroena i ...Uwaga!, Esapekka Lappi jest na radarze Citroena i M Sport jako kandydat do fabryk. Jeśli wyląduje obok Evansa to smakiem może obejść się Ott Tanak - dotąd uważany za pewniaka jako następca Hirvonena.<br />Breen i Abbring to kolejni młodzi, a już w miarę doświadczeni driverzy będący w orbicie zainteresowań możnych, ale na dziś współpracują z Peugeotem w ERC.<br />Robert bez poprawy stanu ręki nie ma szans ani powrotu na tor do F1 ani jako kandydat do fabryki w rajdach - trudno zrozumieć jak można chcieć wywalić nadal młodego Ostberga, Meeke jest chwalony, a póki co ma mniej punktów niż Norweg. Jeśli stałby się cud i duet Meeke Kubica stałby się faktem to byliby parą o bardzo zaawansowanym wieku (po odejściu Hirvo tylko Meeke od RK jest wyraźnie starszy z czołówki, Ogier o niespełna rok, a zdaje się, że Sordo musi ustąpić miejsca młodemu Paddonowi, więc on niejako odpada).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-21010616079646010322014-10-27T20:02:43.310+01:002014-10-27T20:02:43.310+01:00Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...Gdyby jakims tr...Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...Gdyby jakims trafem Robert trafił na nastepny sezon np do Hyundaia, to dałbym sobie ręke uciąć że polacy będa koreanczyków o wszystkie nieszczęścia Robiego posądzaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-17823057118987378292014-10-27T19:37:01.093+01:002014-10-27T19:37:01.093+01:00Dobrze prawi anonim z 18.49. To tak jak by Prokop ...Dobrze prawi anonim z 18.49. To tak jak by Prokop płakał, ze mu Wilson nie daje najnowszym specyfikacji Fiesty. Trzeba znać swoje miejsce w szyku i pokazać szybkość w starszych autach, żeby fabryka dała szansę. Robert nas rozpieścił tym, że jako jeden z nielicznych szczęściarzy od razu dostał się pod skrzydła fabryki i nie musiał przez 2-3 sezony turlać się w kilkuletnich konstrukcjach, i dlatego każdy problem z autem jest bardzo nagłaśniany, że sabotaż itp.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-49827081628265130382014-10-27T19:25:47.686+01:002014-10-27T19:25:47.686+01:00Robert to i owszem inna liga kierowcy, ale auto pr...Robert to i owszem inna liga kierowcy, ale auto przygotowane ma podobnie jak widać. Dawno nie widziałem Roberta tak zaskoczonego po ostatnim OS rajdu. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-79102134539414040962014-10-27T19:22:01.007+01:002014-10-27T19:22:01.007+01:00Dokładnie! chyba tylko całkowici dyletanci myślą, ...Dokładnie! chyba tylko całkowici dyletanci myślą, że jedna stajnia oznacza identyczne auto. Prywaciarze zwykle każdego traktują indywidualnie, dobierają części, serwis do sumki jaką kierowca wnosi.<br />Zresztą nawet fabryki często tak robią! z upływem sezonu bardziej wartościowemu dla nich kierowcy zapewniają lepszy sprzęt, zwykle kosztem pozostałych.<br />Warmbold żali sie jak dziecko, a po prostu dostawał pojazd adekwatny do jago umiejetności..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-32784257209964309882014-10-27T19:16:32.944+01:002014-10-27T19:16:32.944+01:00Komentarze na blogu coraz bardziej przypominają ut...Komentarze na blogu coraz bardziej przypominają utyskiwanie kilkunastoletnich fanbojów.<br />Ktoś krzyknie "to wina M-szitu" i już kilku innych klepie go po plecach, rok temu ci sami krzyczeli "Robert uciekaj z syfnego Citroena", ciekawe co będzie za rok.<br />Liczę, że Robert przejdzie do jakiejkolwiek serii wyścigowej i da sobie spokój z wurcem, tylko tam jest w stanie odnosić sukcesy. <br />Dziś widzimy, jak Robert gratuluje mistrzostwa WTCC swojemu koledze z kartingu (a niby to seria tylko dla dziadków).<br /><br />Forza Robert, do zobaczenia na torze w 2015 roku.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-45710067033068515792014-10-27T18:49:23.467+01:002014-10-27T18:49:23.467+01:00Sensacjolistyczne bzdury Warmbolda. Jak każdy pryw...Sensacjolistyczne bzdury Warmbolda. Jak każdy prywaciaż w tamtych czasach jeździł autem w specyfikacji minimum o rok starszej niż kierowcy fabryczni. Sprawdzcie sobie czym jeździli w np. w 2003 Hirvo, Duval - Focusami '02 - tak samo jak Warmbold. Tak zaczynali inni kierowcy jak Latvala, Solberg Markko Martin, Gronholm i wielu innych - każdy musiał się przebijać jeźdżąć starymi autami(można sprawdzic na ewrc). Nie przeszkodziło im to w dostaniu się do fabryk. To było zupełnie normalne. Zespoły fabryczne budowały auta do walki z innymi producentami a nie do rozdawania ich prywaciarzom. Naiwniak myślał że dostanie top sprzęt i może jeszcze status kierowcy nr 1, a kierowcą był bardzo słabym. Robert to nie Warmbold, jego status to inna liga. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-39023372204964650722014-10-27T18:45:39.619+01:002014-10-27T18:45:39.619+01:00Malcolmik musiał się bardzo bawiać, że Robert będz...Malcolmik musiał się bardzo bawiać, że Robert będzie łoił jego pupilków na asfalcie i zabierał im punkty. Teraz już wszystko jasneAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-78430980806938562532014-10-27T18:22:51.822+01:002014-10-27T18:22:51.822+01:00Wklejam post Kaczmara z poprzedniego wątku:
Anton...Wklejam post Kaczmara z poprzedniego wątku:<br /><br />Antony Warmbold, opisuje swoje doświadczeni jako kient Msport<br /><br />- masa cześci niższej klasy (mocowania zawieszenia nie tytanowe a stalowe)<br />- masa używanych odnawianych cześci nowych ale w danym aucie, wiele części ma bardzo duże przebiegi a zaspoły niefabryczne są nastawione na zyski więc oszczędzają na czym sie tylko da przykład -półoś<br />- opony są nowe ale nie zawsze "świeże"<br /><br />"Parę dni później wybraliśmy się do Anglii. Odbyliśmy wycieczkę po fabryce, wszystko wraz z menedżerem. Wyglądało to imponująco. Zobaczyłem auta… Och… patrzcie, tam stoi mój samochód…<br />Warsztat to długa hala z autami po lewej i prawej stronie.Nie wiedziałem wtedy tego, ale okazuje się, że strona po której montowany jest twój samochód ma bardzo duże znaczenie. Moje auto było montowane po prawej od wejścia. Fabryczne auta (nominowane do zdobywania punktów i oficjalne), były po lewej na końcu. Gdybym wcześniej wiedział co to znaczy, byłby to pierwszy znak, by stąd uciec i nigdy nie wracać. Niestety nie zrobiłem tego i wpadłem prosto w pułapkę.Problemy pojawiły się później, podczas pierwszego rajdu, i drugiego, i trzeciego. Byliśmy cholernie powolni. Nie mogłem w to uwierzyć. Traciłem 3 sekundy/kilometrze do lidera. Wszędzie. I nie miałem pojęcia dlaczego. Jasne, że wszystko było nowe. Wtedy jednak zacząłem mieć wątpliwości. Przyszła pora na Rajd Akropolu w Grecji. Przed każdym rajdem jest tak zwane „badanie techniczne”. Wszystkie auta są badane, by sprawdzić, czy są legalne. Są również ważone i nie mogą być lżejsze niż 1230 kilogramów. Auto przywozi się więc z minimalnym poziomem paliwa i wyposażone we wszystko co potrzebujesz, jak koło zapasowe, narzędzia itp. Akurat tam byłem, bo i tak nie miałem nic lepszego do roboty. Więc spaceruję sobie obok wagi i patrzę na wagę mojego auta: 140kg więcej niż auta fabryczne. Byłem w szoku. Jak moje auto może ważyć 140kg więcej? To jak wożenie podczas oesów dwóch dorosłych pasażerów na tylnych fotelach. Gdy trochę popytałem zorientowałem się, co było problemem. Okazało się, że wszystkie części mojego zawieszenia: dolne ramię, wahacz, ramię kierownicy, poprzecznice, były stalowe. W fabrycznych autach były tytanowe. Maska? Aluminium w fabrycznych autach, nie u mnie. Przednia szyba? Cienka w fabrycznych autach, nie u mnie. Bóg jeden wie, co jeszcze było inne. Ale to nie wszystko.Trochę później przyszła pora na Rajd Finlandii. Znowu byłem piekielnie wolny i wkurzony. Słyszałem o fińskim magazynie Vauhdin Maailma, który wziął radar policyjny i notował prędkości aut na oesie. Hmmmmm…Kupiłem sobie jeden egzemplarz i zacząłem czytać. Okazało się, że istnieje odcinek zwany Laukka, tuż obok domu Juhy Kankkunena i niedaleko mety znajduje się bardzo, bardzo długa prosta. Jest ona tak długa, że na jej końcu wszystkie auta dochodzą do limitu obrotów. Gość z radarem łapie cię zanim rozpoczniesz hamowanie. Idealnie. Moja prędkość wynosiła 191 km/h. Wszystkie fabryczne auta, włączając w to paru prywaciarzy osiągały ponad 200. Czy muszę coś dodawać? Znów byłem w szoku. Dla mnie sprawa była klarowna: wszystkie Fordy mają takie samo ostatnie przełożenie. Jedyne co pozostawało, to to, że inne silniki mogły się kręcić wyżej niż mój. Okazało się, że moje auto było tak słabe, iż nawet nie dochodziło do limitera. Ledwo zipiało przy około 8000 obrotach, podczas gdy inni kręcili znacznie wyżej niż te 8000. Albo ja miałem inny silnik, albo miał inne oprogramowanie.<br /><br />Szkoda, że moje auto nie było robione po lewej stronie garażu"<br /><br /><br /><br />TERAZ JUŻ WIEMY, DLACZEGO ROBERT TAK ŁATWO URYWA KOŁA I TYLE TRACI :( Niech Mszrot spie....la<br /><br />Mateusz, nie wiem dlaczego, ale strona przeładowuje mi się automatycznie ci kilkanaście sekund, nie mogę nic na spokojnie przeczytaćAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-46110766619933689692014-10-27T17:53:55.669+01:002014-10-27T17:53:55.669+01:00Różnice między Kubicą i Hirvonenem w dużej mierze ...Różnice między Kubicą i Hirvonenem w dużej mierze wynikają jednak ze skrzyni biegów...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-44423697059922397502014-10-27T17:42:07.911+01:002014-10-27T17:42:07.911+01:00Wiadomość od Roberta dla mistrza świata WTCC
https...Wiadomość od Roberta dla mistrza świata WTCC<br />https://www.facebook.com/video.php?v=561605473939650<br /><br />Ich wspólna fotka z Rajdu Niemiec<br />http://instagram.com/p/sF5f8sBDzR/<br /><br />Chłopaki znają się od kartingu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-88666624676215552582014-10-27T17:24:02.083+01:002014-10-27T17:24:02.083+01:00Gdyby Robi walczył o mistrzostwo dodatkowa kaska b...Gdyby Robi walczył o mistrzostwo dodatkowa kaska by sie pewnie i znalazła...ale jego sytuacja z perspektywy teamu i sponsorów to jest walka o pietruszke. O dodatkowych środkach nie ma mowy, podejrzewam że jeżdżą na tym co zostało z długiego sezonuAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-22695864093288969172014-10-27T17:22:23.633+01:002014-10-27T17:22:23.633+01:00Hejka
Ta historia z Antony Warmbold wygladala ni...Hejka <br /><br />Ta historia z Antony Warmbold wygladala nie na troche naciagana lecz za bardzo naciagnieta. Wiec sprawidzilem. I to jednak to prawda!!!<br /><br /><br />http://wrcbehindthestages.blogspot.co.uk/2011/04/chapter-1-there-are-rally-cars-and.html<br /><br />Na rajdzie Niemiec bylo porownanie 100m prostej i Kubica tracil 4-5 metrow!!! do Hirvonena!!!! <br /><br />Pozdrawiam<br />Zimny<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-59681807521991334662014-10-27T17:20:16.925+01:002014-10-27T17:20:16.925+01:00Uważasz, że Wilson nie zabezpieczył się na ewentua...Uważasz, że Wilson nie zabezpieczył się na ewentualność dzwonienia i teraz dokłada z własnej kieszeni?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-67095246668984293332014-10-27T17:18:32.521+01:002014-10-27T17:18:32.521+01:00Gdyby Robi walczył o mistrzostwo dodatkowa kaska b...Gdyby Robi walczył o mistrzostwo dodatkowa kaska by sie pewnie i znalazła...ale jego sytuacja z perspektywy teamu i sponsorów to jest walka o pietruszke. O dodatkowych środkach nie ma mowyAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-16373206783226103352014-10-27T17:12:28.274+01:002014-10-27T17:12:28.274+01:00Zgadzam sie w 100%...z Lotosu na Roberta poszła ok...Zgadzam sie w 100%...z Lotosu na Roberta poszła określona suma, ale wypadki kosztują, a M sport to nie organizacja charytatywna.<br />Budżet na pewno był z góry określony...wypadki nadszarpneły sakiewke to teraz trzeba oszczędzać.<br />Robert wprost nie narzeka na team, bo obiektywnie nie ma prawa..zna chłopak realia i ekonomie.<br />Ze skrzynią biegów podejrzewam że sytuacja jest analogiczna...jest taka na jaką było ekipe stać<br />Anonymousnoreply@blogger.com