tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post6644934036853358508..comments2023-09-26T12:36:42.908+02:00Comments on Powrót Roberta Kubicy do F1, wyniki ze startów, wypowiedzi, relacje: Robert Kubica w Rajdzie Wysp Kanaryjski-ch - etap drugi [live-timing, filmy, zdjęcia] Aktualizacja godz. 0:00 - Onboard z wypadkuMateusz Cieślickihttp://www.blogger.com/profile/05252459784661649088noreply@blogger.comBlogger329125tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-16347734597007811082013-03-24T18:00:05.483+01:002013-03-24T18:00:05.483+01:00Robert zapierd... jak nikt na świecie i to co się ...Robert zapierd... jak nikt na świecie i to co się stało było nie nieuniknione wcześniej czy później [ jedzie prędkością na krawędzi możliwości warunków trasy] , ale to tylko nauka i doświadczenie na przyszłość a w przyszłości RK będzie Mistrzem Świata i WRC 2 i F1 . Robert Ja zawsze z Tobą bez względu na sytuację<br /><br />JESTEŚ WIELKI , szacunek dla Ciebie i tego co robisz.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-55720872385844984872013-03-24T12:52:21.734+01:002013-03-24T12:52:21.734+01:00Proponuje by zalozyc blog o wypadkach Roberta i wt...Proponuje by zalozyc blog o wypadkach Roberta i wtedy wszyscy jego krytycy mozecie sie tam przeniesc i sobie uzywac!!!<br />Prawdziwych fan jest szczesliwy po zwyciestwie, wierny po porazce!!! <br />Ile mozna czytac, ze Kubek sie nie nadaje... popelnil blad i na tych bledach sie uczy. Nie ma innego sposobu.<br />PS. Loebowi zajelo 6 lat wejscie na szczyt wiec dajmy mu czas (ten sezon) tak jak poprosil by zdobyc doswiadczenia. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08670662889165735444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-49476344493281599122013-03-24T11:59:59.664+01:002013-03-24T11:59:59.664+01:00Anonim 11:13, to nie jest typowe zachowanie Polakó...Anonim 11:13, to nie jest typowe zachowanie Polaków,tylko tych niektórych,bez względu na nacjęAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-52956774851315656162013-03-24T11:23:01.019+01:002013-03-24T11:23:01.019+01:00"Prawy 5 krótki ekstra późno stop 50, prawy 3..."Prawy 5 krótki ekstra późno stop 50, prawy 3 zostań "<br /><br />widać, że Robert zastosował się do instrukcji pilota i jak tylko zahamował to powiedział "ja pierdo...". Cóż szkoda, bo jechali świetnie. <br /><br />I wcale nie można tu mówić o nieodpowiedzialnej jeździe i o tym ile to stresu rodzinie stwarza (patrz głupie komentarze Meduzy), pewna część użytkowników chyba nie wie co to znaczy bycie pro i uprawianie sportu na najwyższych szczeblach. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-3417031109350338382013-03-24T11:13:15.844+01:002013-03-24T11:13:15.844+01:00NIEKTÓRZY ..... z tego forum powinni się WSTYDZIĆ....NIEKTÓRZY ..... z tego forum powinni się WSTYDZIĆ....<br />ZAMIAST GO WSPIERAĆ co robią nawet ludzie nie z naszego kraju- TO TYLKO się wyśmiewają,szydzą z niego TYPOWE ZACHOWANIE POLAKÓW /niektórych/<br />musiał bym ICH teraz zje... słownie ale szkoda na nich czasu......<br />ROBERT TRZYMAJ SIĘ i pamiętaj że MASZ też PRAWDZIWYCH FANÓW na dobre i na złe.......pozdroAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-77169002460426902292013-03-24T09:10:36.863+01:002013-03-24T09:10:36.863+01:00Ups - na koncu bylo "ja pierd..." - popr...Ups - na koncu bylo "ja pierd..." - poprawiam sie... - ale i tak - bezcenne<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-18792236902570805142013-03-24T08:44:42.076+01:002013-03-24T08:44:42.076+01:00Ciekawy onboard... widac tez fragment brakujacej b...Ciekawy onboard... widac tez fragment brakujacej bandy.. (na poczatku) - wazne, ze byla tam gdzie sie to zdarzylo, bo w dol byloby kilka metrow i moglby byc niezly roll - wiec dobrze, ze sie tylko tak skonczylo....A u Roberta slyszec "teraz wy*ebie" - bezcenne.. Spoko - nastepnym razem wygra.. ;)<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-63004264801319329842013-03-24T07:55:08.366+01:002013-03-24T07:55:08.366+01:00widac ze barierka lepsza niz w ronde di andora.
widac ze barierka lepsza niz w ronde di andora.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-59766112534679600992013-03-24T07:47:34.981+01:002013-03-24T07:47:34.981+01:00"TO je Rallye" jak to mawiają nasi sąsie..."TO je Rallye" jak to mawiają nasi sąsiedzi z południa !! Pzdro Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-43735069516464262282013-03-24T07:37:16.082+01:002013-03-24T07:37:16.082+01:00No ja juz jestem spokojny po wywiadzie z RK.
Wywi...No ja juz jestem spokojny po wywiadzie z RK. <br />Wywiad według mnie dokładnie pokazuje ze RK przeanalizował całą sytuację, z resztą naprawdę dokładnie i myślę w dość zrozumiały sposób ją opisał. Wie gdzie był błąd, zdaję sobie z niego sprawę i myślę, że bedzie wiedział jak te błedy wyelimnowac na przyszłość. Naprawdę posłuchajcie ze zrozumieniem tego co facet mowi, to wystarczy. On ma naprawde duża wiedze na ten temat, więc nie uwarzajcie sie za madrzejszych od niego, bo jak by tak było to byście byli na jegoo miejscu, a nie jesteście.<br />RK musi sie jeszcze i tak mimo swej wiedzy i umięjetności, uczyć pewnych rzeczy, które są elementem rajdów samochodowych, i wychodzą podczas jazdy "rajdowym" tempem na OS-ach. Ale ja w niego wierze i wiem ze wyciagnie z całęj sytuacji prawidłowe wnioski.<br />To co RK pokazauje jest czymś mega spektakularnym, i cały motorsportowy świat zdaje sobie sprawę z wartości jego jazdy, więc uwierzcie ludziom mądrzejszym od siebie. <br />Co do dyktowania opisu, bo pojawiają się tu wątpliwości. Opis jest sporządzany i dyktowany w tępie uzależnionym od charakterystyki trasy i tempa jazdy, oraz preferencji załogi. Ogulnie rzecz ujmując, w szypkich partiach z mała ilością zakretów dyktowany jest zakręt do którego dojeżdżamy, natomiast w wolniejszyc krętych partiach dwa albo i trzy zakręty do przodu. Na onboardzie kiedy dojeżdzaja do prawego zakretu gdzie RK stracił przyczepność tyłu, pilot dyktuje już kolejny zakręt lewy i jak widac na filmach następny miał byc własnie lewy. To była dość szybka partia na spadaniu z wielma zakrętami, pod względem dyktownia musiało byc wyprzedzenie dyktowania kolejnych zakrętów.<br />Na konieć pamiętajcie, że RK to(przedewszystkim wolny człowiek) mega utalentowany kierowca i niegłupi facet, ja w niego wierze, bo daje mi mnustwo emocji i przyjmuje jego jazdę z całym dobrodziejstwem inwentarza:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-60114814514492072812013-03-24T07:25:40.334+01:002013-03-24T07:25:40.334+01:00z wywiadu wynika że powinni zredukować siłę tylnyc...z wywiadu wynika że powinni zredukować siłę tylnych hamulców. Balans przód-tył, dobrze zrozumiałem? tym bardziej przy zjeździe w dół i lekkim tyłku...<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-14062953414212360342013-03-24T05:19:40.394+01:002013-03-24T05:19:40.394+01:00Co do spadku terenu za barierka, to sa wyspy wulka...Co do spadku terenu za barierka, to sa wyspy wulkaniczne i praktycznie wszedzie jest stromo. Na spacerek mozna pojsc na plaze, ale w glab ladu zaczyna sie wspinaczka.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-22902410289528705252013-03-24T01:17:28.566+01:002013-03-24T01:17:28.566+01:00Nie znalazłem wyraźnych ujęć tego odcinka poza tra...Nie znalazłem wyraźnych ujęć tego odcinka poza trasą, ale z tego co widziałem to nie jest to tak drastyczny spad jak niektórym się wydaje (te zdjęcia Eurosportu po wypadku nie są z miejsca wypadku). (Poprawnie zamontowana ;) Barierka wykonała zadanie i uchroniła samochód i załogę przed większymi kłopotami, ale niekoniecznie zaraz od śmierci. Niektórzy nie doceniają tutaj roli klatki bezpieczeństwa. Tutaj dwa dobrze znane przykłady dużych spadów =]<br />JML - http://www.youtube.com/watch?v=MV3TIYZaJvE<br />Pikes Peak - http://www.youtube.com/watch?v=4bxcWExWmfI<br />http://www.youtube.com/watch?v=on3RxOpGNYAmarshadhttps://www.blogger.com/profile/10555015293701139167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-41294091402812586122013-03-24T00:29:56.035+01:002013-03-24T00:29:56.035+01:00"Nie marnował czasu na przyzwyczajanie się do..."Nie marnował czasu na przyzwyczajanie się do DS3 RRC i objął pozycję lidera."<br /><br />Nie marnował czasu... dobre :)<br /><br />oAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-81152745051612354522013-03-24T00:23:30.930+01:002013-03-24T00:23:30.930+01:00@Mateusz,
aż weszłam tam z ciekawości - i faktycz...@Mateusz,<br /><br />aż weszłam tam z ciekawości - i faktycznie :) <br />Szczęście, że tym razem ta cholerna barierka się przydała.<br /><br />@Andrzej B.<br /><br />kto nigdy nie powiedział: "ja pie..", niech pierwszy rzuci kamieniem.. ;)<br /><br />Strasznie mi żal Roberta. Aż się serce kraje na widok jego smutnej twarzy, takiej samej, jak po Du Var.<br />Ktoś pamięta, ile razy rozwalił się w rajdach Raikkonen?<br /><br />oAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-33356502019590355462013-03-24T00:22:30.876+01:002013-03-24T00:22:30.876+01:00Dobrze przeczytał "prawy 3 zostań do lewy 3&q...Dobrze przeczytał "prawy 3 zostań do lewy 3", ale na wyjściu z tego piątkowego było za szybkoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-13331445514136587282013-03-24T00:21:46.074+01:002013-03-24T00:21:46.074+01:00Kubica z Trophy - Colin McRae ERC Flat Out
http:/...Kubica z Trophy - Colin McRae ERC Flat Out<br /><br />http://cdn.ircseries.com/uploads/photobank/seasons/2013/news/small/small_kubicamcrae.jpgmaciektube12https://www.blogger.com/profile/00282334691535641025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-21767831722974906222013-03-24T00:16:54.760+01:002013-03-24T00:16:54.760+01:00Z tego co slychac na onboard, to nie bylo jakies t...Z tego co slychac na onboard, to nie bylo jakies tam Wasze " pierd... za szybko"tylko "prawy" pilot pomylil kierunki, i zamiast czytac prawy przeczytal lewy, Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-42426333763847988362013-03-24T00:13:39.448+01:002013-03-24T00:13:39.448+01:00Sokół na FB:
Yves Matton, dyrektor Citroen Racing...Sokół na FB:<br /><br />Yves Matton, dyrektor Citroen Racing: „Robert zademonstrował wspaniałą formę i pokazał, że ma prawdziwy potencjał na asfalcie. Przyjechał tutaj głównie po to, aby zdobywać doświadczenie. Nie marnował czasu na przyzwyczajanie się do DS3 RRC i objął pozycję lidera. Teraz musi się nauczyć tej strony rajdów, która jest różna od tego, co zna z torów wyścigowych – czyli umiejętności dostrajania tempa podczas pierwszego pokonywania odcinka specjalnego. Kiedy już to sobie przyswoi, to będzie jednym z najgroźniejszych kierowców w swojej kategorii”.<br />maciektube12https://www.blogger.com/profile/00282334691535641025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-89404305889165781462013-03-24T00:12:13.838+01:002013-03-24T00:12:13.838+01:00Chyba trochę zbyt optymistycznie opisali sobie te ...Chyba trochę zbyt optymistycznie opisali sobie te dwa zakręty. Było za szybko, po wyjściu z tego piątkowego Robert jeszcze na chwilę dodał gazu, a chyba trzeba było już hamowaćAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-11160755600036577212013-03-24T00:08:51.382+01:002013-03-24T00:08:51.382+01:00"Ja pierd..."
Poztsaje czekać na kolej..."Ja pierd..." <br /><br />Poztsaje czekać na kolejny rajd, trzeba iść spać, rano F1 :) maciektube12https://www.blogger.com/profile/00282334691535641025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-82225391654072962082013-03-24T00:01:06.708+01:002013-03-24T00:01:06.708+01:00Szkoda, ale nikt nie powiedział że będzie łatwo.
...Szkoda, ale nikt nie powiedział że będzie łatwo.<br /><br />Będzie lepiej! Emocje masakra.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-52455714281844515772013-03-23T23:55:14.183+01:002013-03-23T23:55:14.183+01:00Filmik Onboard z wypadku
Robert Kubica - Onboard...Filmik Onboard z wypadku <br /><br />Robert Kubica - Onboard Crash - SS10 - Rally Islas Canarias<br />http://www.youtube.com/watch?v=puylhx7bU_M&feature=youtu.be<br /><br />maciektube12https://www.blogger.com/profile/00282334691535641025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-47233286964311221252013-03-23T23:48:35.117+01:002013-03-23T23:48:35.117+01:00No nie ma to jak usłyszeć z ust Roberta słynne pol...No nie ma to jak usłyszeć z ust Roberta słynne polskie stwierdzenie "ja pierdole" w arcyciekawym rajdzie. Wyobrażam sobie co teraz musi się dziać w głowie Kubicy.<br />Andrzej B.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-87993734028289884392013-03-23T23:45:11.550+01:002013-03-23T23:45:11.550+01:00Meduza zbieg okolicznosci ,zwłaszcza ze na miedzy ...Meduza zbieg okolicznosci ,zwłaszcza ze na miedzy czasie prowadził ponad 1 sek nad Kopeckym :)) a ty sugerujesz ze poprzedni os ktory minimalnie przegral mial wplyw na krakse:)<br /><br />KUB sie uczy , takie dzwony pokaza troche pokory oraz nauczą czasem dowozenia , przyda sie to w przyszloci.<br /><br />Tam chyba KUB sek przed uderzeniem "Ja pierdole za szybko"Anonymousnoreply@blogger.com