tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post7411696970798841004..comments2023-09-26T12:36:42.908+02:00Comments on Powrót Roberta Kubicy do F1, wyniki ze startów, wypowiedzi, relacje: Robert Kubica w Rajdzie Azorów - Dzień 3 [aktualizacja godz. 22:40 - Robert Kubica na mecie Rajdu Azorów! Szóste miejsce Polaka - wypowiedź]Mateusz Cieślickihttp://www.blogger.com/profile/05252459784661649088noreply@blogger.comBlogger131125tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-69995407216447809182013-04-29T13:03:26.025+02:002013-04-29T13:03:26.025+02:00Daj już sobie spokój z udowadnianiem 60 koni różni...Daj już sobie spokój z udowadnianiem 60 koni różnicy. Takiej różnicy nie zniwelowałby nawet Kubica i pojedyncze dni rajdu przegrywałby po 2-3 minuty - dokładnie tak jak ostatniego dnia na Azorach. Obecnie profesjonalni rajdowcy jednogłośnie przyznają, że RRC to lepsze auta, tyle że bardzo drogie, dlatego generalnie mało ich na trasach w rękach prywaciarzy. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-63057662992189254182013-04-29T08:40:53.488+02:002013-04-29T08:40:53.488+02:00O tym, że "cytryna" Roberta ma 260KM mów...O tym, że "cytryna" Roberta ma 260KM mówił w trakcie Rajdu Portugalii szef Citroen Racing, a temat pociągnął na swoim facebooku Cezary Gutowski.<br />O tym, że skoda Kopeckiego ma co najmniej 312,5 KM (a może mieć kilkanaście więcej bo to specjalny egzemplarz tylko dla Jana i przepisy na to pozwalają) wiem od wieloletniego dealera skody w jednym z miast na południu Polski. Mówił też o tym w jakimś wywiadzie Kuzaj, ale nie pamiętam gdzie i kiedy. Może uda mi się znaleźć.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-24512708464908856492013-04-28T15:09:20.443+02:002013-04-28T15:09:20.443+02:00Choć tak po prawdzie jest to 25KM wg regulaminu: 3...Choć tak po prawdzie jest to 25KM wg regulaminu: 300KM - 275KM = 25KM<br />Niewiele osób widziało wykresy z osiągów WRC na dyno, a plotki krążyły (przed laty) że niektóre osiągały 330-340KM. Nie sądzę, aby coś takiego miało obecnie miejsce.marshadhttps://www.blogger.com/profile/10555015293701139167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-63024619006003964772013-04-28T14:56:06.451+02:002013-04-28T14:56:06.451+02:00@anonim 10:39 i 12:30 http://www.kubica.pl/team/ci...@anonim 10:39 i 12:30 http://www.kubica.pl/team/citroen-ds3-rrc.aspxmarshadhttps://www.blogger.com/profile/10555015293701139167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-12054628255445577072013-04-28T14:48:23.059+02:002013-04-28T14:48:23.059+02:00"I ile razy Kopecki ma powtarzać, że przejech..."I ile razy Kopecki ma powtarzać, że przejechał tylko kilka szutrów w życiu? Kubica jeszcze w tym roku będzie miał od niego większe doświadczenie." Kopecki jeździ w rajdach zawodowo od ponad 10 lat, więc trudno mi se wyobrazić aby odbył tylko kilka szutrowych rajdów. Przeglądałem na internecie na szybko przebieg jego kariery i w kilka minut naliczyłem ponad 10 rajdów szutrowych, a to nie wszystko.ŁukaszRoghttps://www.blogger.com/profile/06316730987501724062noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-5763608805045863482013-04-28T13:46:34.685+02:002013-04-28T13:46:34.685+02:00@10:35, 10:39, 12:30
Wystarczy poszukać źródeł a t...@10:35, 10:39, 12:30<br />Wystarczy poszukać źródeł a te (http://new.skoda-auto.com/en/motorsport/cars#.UX0E6MpJOXk oraz http://biser3a.com/international-rallies/wrc/citroen-introduces-new-ds3-rrc/) mówią o 275BHP citroena i 203kW (czyli 276BHP) skody. Ani Kopecky ani Kubica nie mają znaczącej przewagi w mocy silnika.<br />Pozdrawiam<br /><br />@12:30 Na samych Azorach Kopecky startował 2009,2010 i 2011 roku, więc nie mówmy o braku doświadczenia (http://www.ewrc-results.com/profile.php?p=67&t=Jan-Kopecky)patnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-11576796330868162502013-04-28T13:07:03.344+02:002013-04-28T13:07:03.344+02:00Wreszcie jakiś wywiad z Maciejem po rajdzie:)
htt...Wreszcie jakiś wywiad z Maciejem po rajdzie:)<br /><br />https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YGqfcSfHR2M<br /><br />domAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-6883629353846726912013-04-28T12:30:45.800+02:002013-04-28T12:30:45.800+02:00@ 10:35, 10:39 ,
Ile razy Citroen ma powtarzać, ż...@ 10:35, 10:39 ,<br /> Ile razy Citroen ma powtarzać, że to auto ma 25 km mniej niż wrc ? A czołowe auta wrc mają zwyczajowo około 330-340, o dużej przewadze turbo na krętych, wąskich drogach nie mówiąc. Nawet angielscy komentatorzy na eurosporcie podkreślali przewagę sprzętową Kubicy!<br /><br />I ile razy Kopecki ma powtarzać, że przejechał tylko kilka szutrów w życiu? Kubica jeszcze w tym roku będzie miał od niego większe doświadczenie.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-21969193123614050962013-04-28T12:12:48.494+02:002013-04-28T12:12:48.494+02:00@o tak przy okazji symulatora, ten symulator Ferra...@o tak przy okazji symulatora, ten symulator Ferrari do którego podałaś link (BBC) to jest "zabawka". Oglądając wideo mam wrażenie, że to pokazowy symulator (który możesz sobie wynająć na imprezy) z minimalnym zakresem ruchów kokpitu i na niespecjalnie zmienionym silniku rFactor. Niektórzy studenci inżynierowie posiadają lepsze maszyny we własnych domach. Tak czy inaczej Pedro de la Rosa (mając doświadczenie z McLarena) stwierdził że Ferrari są w tym względzie zacofani. Kokpit Mercedesa i McLarena nie posiada takiego zakresu ruchów jak RedBull (symulacja g-force, dość słabych ale zawsze to dodatkowa informacja), jednak ich inżynierowie znacznie poprawiają oprogramowanie symulatora współpracując z kierowcami (zwłaszcza McLaren - od wielu lat).marshadhttps://www.blogger.com/profile/10555015293701139167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-59126113823073878562013-04-28T11:31:19.806+02:002013-04-28T11:31:19.806+02:00"Robert Kubica podczas Rajdu Azorów (zajął sz..."Robert Kubica podczas Rajdu Azorów (zajął szóste miejsce) był pytany między innymi o głośne ostatnio testy w symulatorze Mercedes AMG Petronas. <br /><br /> „Mogę powiedzieć, że tak, byłem tam." - odpowiedział Robert - „Nie mogę jednak zdradzić, ile razy odwiedzałem Brackley, czy ile okrążeń pokonałem.""AddOnnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-52705406808198868712013-04-28T11:05:43.881+02:002013-04-28T11:05:43.881+02:00Tak a propos pecha. Te zdarzenia to nie pech tylko...Tak a propos pecha. Te zdarzenia to nie pech tylko brak doświadczenia, np w robieniu opisu. Pech to to zdarza się raz na jakiś czas, rzadko, a nie w każdym rajdzie. Nabierze doświadczenia, nie będzie dzwonów. Proste. <br />Leo_Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-38510018520100660242013-04-28T10:56:09.740+02:002013-04-28T10:56:09.740+02:00Robert potwierdził, że jeździł w symulatorze Merce...Robert potwierdził, że jeździł w symulatorze Mercedesa ;) http://www.autosport.com/news/report.php/id/107081Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-27764622768512148472013-04-28T10:39:26.182+02:002013-04-28T10:39:26.182+02:00Dla tych co nie wiedzą:
"cytryna" Robert...Dla tych co nie wiedzą:<br />"cytryna" Roberta ma 260 KM,<br />a "szkoda" Kopeckiego co najmniej 312,5 KM.<br />To bardzo mocno widać w jeździe. <br />Twierdzę, że przy swoim stylu jazdy, gdyby Kopeckiemu przyszło jechać taką "cytryną" jak ta Roberta, Jan byłby daleko w tyle.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-75802902362838785272013-04-28T10:35:06.003+02:002013-04-28T10:35:06.003+02:00Kopecky jak ... szkoda słów!!!
Auto mocniejsze o k...Kopecky jak ... szkoda słów!!!<br />Auto mocniejsze o kilkadziesiąt KM, kilkanaście lat na szutsze i dopiero pierwsza w karierze wygrana na nim, i to tylko dzięki przypadkowi. <br />Gdyby organizatorzy lub sędziowie zachowali się jak należy i odwołali 8 OS drugiego dnia, a nie kończyli go na siłę doprowadzając do kilku groźnych wypadków i doliczając "notional time" znacznej grupie kierowców - nie byłoby zwycięstwa Kopeckiego, a sama rywalizacja byłaby znacznie ciekawsza. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-76626030412454879692013-04-28T10:15:44.880+02:002013-04-28T10:15:44.880+02:00Tylko ile lat ten profesor jeździ na szutrze i pod...Tylko ile lat ten profesor jeździ na szutrze i pod jakim względem słabsze auto ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-4932536271357758742013-04-28T02:15:14.870+02:002013-04-28T02:15:14.870+02:00Ja myślę, że Robert z Maćkiem mieli dużo szczęści...Ja myślę, że Robert z Maćkiem mieli dużo szczęścia, bo stanęli na cztery koła po rolowaniu i mogli jechać dalej. Inni tyle szczęścia nie mieli, bo przewrócili się na bok albo np. urwali koło i zostali na drodze.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-42968283012697577812013-04-28T01:21:00.942+02:002013-04-28T01:21:00.942+02:00Kopecky jak profesor. W słabszym aucie i po 2 lata...Kopecky jak profesor. W słabszym aucie i po 2 latach przerwy na szutrze - nie mam pytań!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-9846650902434957252013-04-28T01:04:01.007+02:002013-04-28T01:04:01.007+02:00Wiater po przygodach z piątku Robert odpuścił i to...Wiater po przygodach z piątku Robert odpuścił i to nie podlega dyskusji. Gdyby nie przygody z piątku Robert jechałby dzisiaj szybciej. Skoro pierwszego dnia wygrał wszystkie odcinki to twoim zdaniem nagle zapomniał jak się jeździ ? Po prostu nie było sensu już gnać. Robert na początku powtarzał, że chodzi o naukę, a nie o wynik, ale wydaję mi się, że jak zobaczył swój potencjał na szutrach to pewnie wynik też stał się istotny.ŁukaszRoghttps://www.blogger.com/profile/06316730987501724062noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-69000356319282173782013-04-28T00:39:57.580+02:002013-04-28T00:39:57.580+02:00Jesli ktos znajdzie link do dzisiejszej kroniki TV...Jesli ktos znajdzie link do dzisiejszej kroniki TVP, to prosze o podzielenie sie nim. Dzis mialem lekko zakrecony dzien i nie do konca ogarnialemAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-71979070396474594832013-04-27T22:59:34.506+02:002013-04-27T22:59:34.506+02:00Błąd błędem, ale pech - niekorzystny zbieg okolicz...Błąd błędem, ale pech - niekorzystny zbieg okoliczności, nie zaś metafizyka, zabobony itp. jak niektórzy to rozumieją - odegrał rolę w konsekwencjach błędu. Gdyby nie ten pech to np. nie byłoby koziołkowania, co nie znaczy że obeszłoby się bez uszkodzenia zawieszenia - te mogło zostać uszkodzone przy pierwszym podbiciu.marshadhttps://www.blogger.com/profile/10555015293701139167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-78636128399585790712013-04-27T22:18:30.487+02:002013-04-27T22:18:30.487+02:00@Wiater - dokładnie. Gdyby nie tamte straty, dziś ...@Wiater - dokładnie. Gdyby nie tamte straty, dziś Robert jechałby zdecydowanie szybciej. Tak, postawił na inny typ nauki: test samochodu, ustawień i pewnie też opisu (współpracy w samochodzie z Baranem). Ale, tak jak napisałem, to jest gdybanie, więc nie ma co...<br /><i>sierpień 2011</i><br /><br />Szybkiego powrotu na tor RobertPiotrekhttps://www.blogger.com/profile/02038278536484459462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-23988423086974200072013-04-27T22:09:43.392+02:002013-04-27T22:09:43.392+02:00Mam nadzieje, że będziecie mieli w pamięci aby nig...Mam nadzieje, że będziecie mieli w pamięci aby nigdy nie kupić nic z tej strony, która ta się ohydnie reklamuje. Mateusz Cieślickihttps://www.blogger.com/profile/05252459784661649088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-51365256432312001582013-04-27T21:54:02.736+02:002013-04-27T21:54:02.736+02:00Zadne pierwsze punkty.
W Kanarach Robert zdobyl 7 ...Zadne pierwsze punkty.<br />W Kanarach Robert zdobyl 7 punktow ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-64953322047042655532013-04-27T21:53:01.217+02:002013-04-27T21:53:01.217+02:00Wiater to jest gdybanie, dzisiaj Robert testował w...Wiater to jest gdybanie, dzisiaj Robert testował więc czasy odbiegały od rzeczywistych możliwości Roberta i samochodu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-57959860901376320562013-04-27T21:48:45.415+02:002013-04-27T21:48:45.415+02:00Piotrek muszę powiedzieć że się mylisz... Zakładaj...Piotrek muszę powiedzieć że się mylisz... Zakładając że "usunęlibyśmy" stracony czas na kapcia (jakieś 0:10) dachowanie (5:20) i kara (1:00) daje to razem 6:30. Co nie dawałoby szans na podium przy takim tempie jakie prezentował dzisiaj. Niemniej walczyłby o 4 miejsce. Myślę że na asfaltach w ERC jest juz faworytem, a na szutrach czeka go jeszcze sporo nauki, chociaż pierwszy dzień pokazał, że potrafi zawstydzić rywali ;)Wiaterhttps://www.blogger.com/profile/14661129921919756492noreply@blogger.com