tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post577981905519459447..comments2023-09-26T12:36:42.908+02:00Comments on Powrót Roberta Kubicy do F1, wyniki ze startów, wypowiedzi, relacje: Przygoda Neuvilla na testachMateusz Cieślickihttp://www.blogger.com/profile/05252459784661649088noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-24593235794284972302015-07-12T20:20:55.239+02:002015-07-12T20:20:55.239+02:00jak widać wcale nie tak dużo trzeba żeby zblokować...jak widać wcale nie tak dużo trzeba żeby zblokować koła, a co do ABS to w motorsporcie byłoby bezsensem używanie tego typu systemów które ułatwiały by "życie" kierowcom. Zresztą na suchej nawierzchni droga hamowania z ABS jest dłuższa niż bez w/w systemu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-27249463022359829582015-07-11T11:01:10.150+02:002015-07-11T11:01:10.150+02:00ABS? No wez!!... hamowanie na granicy przyczepnosc...ABS? No wez!!... hamowanie na granicy przyczepnosci to jedno a druga sprawa, ze przy takich lakach, szerokich slikach naprawde duzo trzeba zeby calkiem zerwac przyczepnoscAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-18305575325837607472015-07-11T09:34:37.269+02:002015-07-11T09:34:37.269+02:00ABS?ABS?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1954340993556197924.post-6472006349202262842015-07-10T21:34:09.609+02:002015-07-10T21:34:09.609+02:00ale urwał!ale urwał!Anonymousnoreply@blogger.com