Strona główna Kalendarz Motorsportu O Robercie Kubicy Filmy Kontakt English version

czwartek, 3 sierpnia 2017

Filmowe podsumowania testu Kubicy

Formuła 1 podsumowała wczorajsze testy Roberta Kubicy, okraszając je wieloma ujęciami z jazdy oraz wypowiedziami Roberta. Zapraszamy do obejrzenia filmu, podsumowującego środowe jazdy Polaka w bolidzie Renault na torze Hungaroring.

Bardzo ciekawy film, składający się z wypowiedzi Kubicy przed i po teście, opublikował oficjalny kanał Formuły 1 na YouTube. Robert ponownie podkreślił, że przechodził trudny okres w ostatnich latach, ale jednocześnie stwierdził, że jest przekonany iż może ponownie jeździć bolidem Formuły 1.

"Stopniowo Renault dawało mi szanse odkrycia siebie. Czuję się komfortowo i jestem całkiem pewien, że mogę ponownie to robić. Największym moim problemem jest miejsce, ale auto na 2017 jest większe i to pomaga mi, dając dużą pewność siebie. Moje ograniczenia nie wpływają na moją jazdę i jest to bardzo pozytywne. Jeżeli tęsknisz za czymś przez bardzo długo, to zawsze bardzo miło jest to odzyskać, nawet na jeden dzień, szczególnie z takim zespołem jak Renault" - powiedział Robert.


"Chcę podziękować wszystkim, którzy mi kibicowali. Wiem, że nie odzywałem się przez dłuższy czas, ale były ku temu powody, a jednym z nich było to, że chciałem wrócić tu jako kierowca. Dla mnie test w Budapeszcie jest kluczowym punktem, bardzo ważnym i mam nadzieję, że wiele osób będzie trzymało za mnie kciuki" - dodał Polak.

Poniżej zobaczycie ten film.



Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: