Strona główna Kalendarz Motorsportu O Robercie Kubicy Filmy Kontakt English version

wtorek, 23 maja 2017

Kubica o testach i swojej formie [Aktualizacja #2 - ciekawy wywiad z Robertem, świetny film]

fot. Claudio Pezzoli
Robert Kubica w wywiadzie dla Przeglądu Sportowego przedstawił szczegóły swojego testu z zespołem SMP Racing na torze Monza i choć nie zdradził żadnych szczegółów dotyczących swojej przyszłości, to przyznał, że mocno pracuje nad powrotem na tor.


Kubica dziś i jutro testuje na torze Monza z zespołem kategorii LMP2, który wystartuje w tegorocznym 24H Le Mans. Kubica potwierdził, że nie będzie go w tej imprezie, ale [...] "to ważny etap, jeśli chodzi o moje przygotowania. Forma jest dobra, a nawet lepiej niż dobra. Wyczucie nowego dla mnie auta też jest dość dobre. Będę dalej pracował nad tym, co na dziś jest najważniejsze dla mnie i będę próbował dążyć do celu".

Robert przyznał, że bardzo dużo jeździ ostatnio w symulatorze, a autem, które dziś testował pokonał w wirtualnej rzeczywistości kilka tysięcy kilometrów.

Cały wywiad z Robertem przeczytacie TUTAJ.

Zdjęcia i filmy z testów znajdziecie TUTAJ.

Aktualizacja środa


Robert Kubica zakończył już swoje testy z ekipą SMP Racing.

fot. Claudio Pezzoli

fot. Claudio Pezzoli

fot. Claudio Pezzoli

Aktualizacja


Bardzo ciekawy wywiad z Robertem.


Aktualizacja #2


Poniżej zobaczycie świetny film z testów Roberta Kubicy autorstwa Lulop.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: