Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

niedziela, 20 listopada 2016

Kubica: Pracowałem nad programem wyścigowym

fot. andrewh65 - Instagram
Autosport zamieścił bardzo ciekawą rozmowę z Robertem Kubicą - najszybszym kierowcą weekendu zespołu ByKolles w aucie LMP1. Polak przyznał, że jest bardzo blisko powrotu na tory, a dzisiejszy test był po to, by mógł się przekonać, czy będzie w stanie jeździć tym autem.

"Poszło OK, to była forma shakedownu żebym mógł zobaczyć, czy jestem w stanie jeździć tym autem. Nie było w 100% komfortowo i musiałem wiele rzeczy odkryć. Zdobyłem 1:47,2 i myślę, że mógłbym jechać szybciej więc jestem w miarę szczęśliwy" - powiedział Robert.

Polak potwierdził, że teraz skupia się już niemal wyłącznie na karierze wyścigowej, a jego powrót do rajdów jest już bardzo mało prawdopodobny.

"Nie jest tajemnicą, że spędziłem ostatnie 6 miesięcy aby przygotować dobry program wyścigowy ponieważ nie ma już dla mnie okazji w rajdach" - powiedział Kubica.

Autosport zapytał go również, czy zamierza wystartować w Le Mans.

"To unikalny wyścig i coś naprawdę atrakcyjnego, ale jeżeli pójdę do wyścigów długodystansowych, to będzie nowe wyzwanie i będę musiał zmienić swój styl jazdy" - powiedział Kubica.


Przypomnijmy, że Robert Kubica uzyskał dziś czas 1:47,222 - lepszy o pół sekundy od postawowego kierowcy zespołu, Pierre Kaffera, który jednak jechał na używanych oponach. Czas Kubicy to jednak najlepszy czas weekendu w tym aucie. Drugi dzisiejszy tester, Francesco Dracone, uzyskał 1:52,993s.

Źródło: autosport.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: