Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

niedziela, 20 listopada 2016

Kubica: Nie było idealnie, z małymi poprawkami mógłbym jechać długie stinty

Robert Kubica powiedział w rozmowie z portalem Motorsport.com, że nie czuł się idealnie w bolidzie ByKolles i brakowało mu nieco miejsca, ale przy minimalnych poprawkach byłby w stanie jeździć długie stinty.

"Jestem całkiem pewny, że będę mógł jeździć długie stinty w wyścigach endurance, a bardzo zależało mi na sprawdzeniu tego. Myślę, że mogę jeździć długo i więcej niż raz. Jeżeli jest mi wygodnie w samochodzie i jeżeli mogę prowadzić z moimi ograniczeniami, to nie jestem przerażony. Trenowałem bardzo dużo w ciągu ostatnich 6 miesięcy i jestem w dobrej formie fizycznej" - powiedział Robert Kubica.

Robert dodał, że będzie dążył do startów w WEC w przyszłości.

"Kategoria LMP1 jest jak F1 z zamkniętym dachem. Samochody fabryczne są znacznie szybsze niż ByKolles i jeżdżą na zupełnie innym poziomie, ale konkurencja jest bardzo mocna".


Kubica zapytany, czy będzie jeździł w WEC w 2017 roku, odpowiedział: Może, jeżeli mi się spodoba, może".

Mówiąc o swojej jeździe w samochodzie ByKolles, Kubica powiedział, że auto wymagałoby małych poprawek detali, aby mógł nim jeździć, ale mówi, że nie było to wymagające zajęcie.

"Późno zdecydowałem się na te testy, dowiedziałem się o nich w czwartek i nie było wiele czasu na przygotowania. Przyjechałem tu aby zobaczyć, czy będę mógł jechać tym samochodem i jak się jeździ. Z moimi ograniczeniami, nie mogę jeździć wszystkimi samochodami, a tu nie mieliśmy czasu na uczynienie żadnych modyfikacji. Nie było w 100% idealnie dla mnie, ale chodziło o coś innego. Fizycznie to nie było zbyt wymagające, chodzi bardziej o brak miejsca i będę potrzebował pewnych zmian" - powiedział Robert dla Motorsport.com


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: