Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 11 października 2016

Kubica: Mam oferty, chcę wrócić na wysokim poziomie, ale...

fot. Circuit Spa Francorchamps
Autosport opublikował krótką rozmowę z Robertem Kubicą, w której Polak potwierdza, że skoro nie ma dla niego ofert w WRC, to chce wrócić do wyścigów, ale musi to być na profesjonalnym i wysokim poziomie. Polak przyznaje, że jednocześnie musi brac pod uwagę swoje możliwości fizyczne.

"To normalne, że mogę mieć więcej ofert z wyścigów. To tam się wychowywałem i nadal myślę o sobie jako o lepszym kierowcy wyścigowym niż rajdowym" - mówi Kubica, odnosząc się do braku ofert z WRC i opcji na przyszłość.

Co czeka Roberta w przyszłym roku?

"Jestem na 90% pewien, że wrócę do wyścigów w przyszłym roku. Mam pewne oferty, ale chcę mieć pewność, że będę robił rzeczy w sposób, w jaki chcę je robić. Chcę wrócić do wyścigów na wysokim, profesjonalnym poziomie, ale jednocześnie muszę myśleć o mojej stronie fizycznej i o moich ograniczeniach" - dodał Kubica.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: