Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 15 kwietnia 2016

Robert Kubica jeździł Porsche 911!

fot. motosport.com
Nie ma odpoczynku dla Roberta Kubicy! Polak był dziś główną gwiazdą drugich przedsezonowych testów włoskiej serii Carrera Cup i sam zrobił kilka okrążeń tym samochodem. Jazdy odbyły się na torze Imola we Włoszech.

Robert był trenerem Stefano Zaniniego, kierowcy, który w tym sezonie zadebiutuje w 911 GT3 Cup w barwach bolońskiego zespołu Dinamic Motorsport.

"To był mój pierwszy raz jako trener i naprawdę cieszę się, że Stefano mógł mieć ze mnie pożytek. Nigdy wcześniej nie jeździłem autem 911 GT3 Cup i mimo że zrobiłem około 10 okrążeń, to dowiedziałem się, że jest to szybki samochód, choć niełatwy w prowadzeniu. Do każdego auta trzeba się dostosować" - powiedział Robert.



Kubica wykręcił 11. czas w gronie 20 samochodów, o prawie 2,5 sekundy gorszy od zwycięzcy, którym okazał się Kevin Giovesi. Jego uczeń, Stefano Zanini, był kilkadziesiąt tysięcznych wolniejszy.

Oto wyniki testu:


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: