Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

czwartek, 10 marca 2016

Kubica: To jednorazowy występ, ale powalczymy

Robert Kubica przyznaje, że jego przyszłość w tym roku nadal nie jest pewna, ale podczas jednorazowego startu z Martinem Prokopem, postarają się powalczyć z wieloma znakomitymi zawodnikami, którzy już za tydzień zjawią się na torze Mugello we Włoszech.

"Po rywalizowaniu przez ostatnie 3 lata na nierównej nawierzchni, nie mogę doczekać się powrotu do wyścigów. Kiedy zespół zadzwonił do mnie kilka tygodni temu, postanowiłem pomóc im w ich pierwszym starcie. Martin jest moim kolegą z WRC i znam jego zespół bardzo dobrze. Mimo iż będzie to dla mnie pierwsze doświadczenie z samochodem GT3, nie mogę doczekać się tego wyzwania" - mówi Robert.



Polak podkreśla, że start ten jest jednorazowym, a jego przyszłość w tym roku nadal jest nieznana.

"Na tę chwilę jest to jednorazowy występ na torze dla mnie, którym chcę pomóc Martinowi i zespołowi. Nawet mimo tego, że będzie to nasz pierwszy występ jako zespołu, jestem pewien, że możemy osiągnąć dobry rezultat. Wystartuje wielu czołowych kierowców GT w świetnych samochodach, których będzie trudno pokonać, ale zrobimy co w naszej mocy" - dodał Robert.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: