Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 15 marca 2016

Kubica: Na Mugello poznam swoje ograniczenia na torze

Robert Kubica w rozmowie z portalem motorsport.com mówi, że auto, którym będzie jechał wraz z Martinem Prokopem nie będzie dostosowane do jego ograniczeń więc będzie to dla niego test sprawności prawej ręki. Polak nie czuje presji przed startem, ale cieszy się, że w końcu zmieścił się w kombinezon wyścigowy.

"W ostatnich miesiącach schudłem 10 kilogramów, wprowadziłem sobie intensywny program treningowy i czuję się bardzo dobrze. Przymierzyłem mój kombinezon z sezonu 2010 kiedy byłem w Formule 1 i pasował! Kilka lat temu również przeprowadziłem taki test, ale z zupełnie innym skutkiem" - przyznaje Robert.

Kubica mówi, że start nie wiąże się z dużą presją i ma być bardziej dla funu niż wygrywania.

"Będziemy jechać tylko we dwóch więc spędzę sporo czasu w samochodzie. Nigdy nie jeździłem samochodem GT3 więc tak naprawdę nie wiem, czego się spodziewać. Nie ma jednak presji, startujemy w tym wyścigu jako przyjaciele i chcę aby w takiej atmosferze toczyła się jazda".


Ważna będzie kwestia ograniczeń, jakie będzie musiał przezwyciężyć Polak w aucie.

"Będę starał się zrozumieć, jakie są ograniczenia mojego ramienia na torze, a to nie będzie łatwe bowiem samochód nie będzie dostosowany do moich potrzeb. Niektóre przyciski będą po mojej prawej stronie, ale zobaczymy. Będzie sporo czasu na próby" - powiedział Robert.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: