Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 27 stycznia 2016

Neuville: Wreszcie czuję się komfortowo w zespole

Thierry Neuville powiedział po Rajdzie Monte Carlo, że Hyundai staje się coraz lepszym zespołem rajdowym, a on sam czuje się w nim komfortowo. Belg zajął 3. miejsce w pierwszej rundzie sezonu, ustępując tylko kierowcom Volkswagena.

"To był dla nas dobry weekend, spędziłem przed sezonem wiele czasu z zespołem, ciężko pracowaliśmy w fabryce. Wszyscy zasłużyli na ten rezultat. Myslę, że stajemy się coraz solidniejszym zespołem rajdowym. Oczywiście, zajęło to trochę czasu, ale wreszcie czuję się całkiem komfortowo w zespole i jestem naprawdę szczęśliwy" - powiedział Neuville w rozmowie z wrc.com.



Neuville z optymizmem patrzy na kolejne rajdy i liczy, że poprawki auta, które mają być wprowadzane, przyczynią się do lepszych osiągnów.

Źródło: wrc.com
Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: