Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Evans zszokowany decyzją Wilsona. "Byłem zbyt skromny"

Elfyn Evans nadal nie może pogodzić się ze stratą miejsca w M-Sporcie, ale jest mocno zdeterminowany by odzyskać miejsce w samochodzie WRC jak najszybciej. 

"Czułem, że zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby być najlepszym i ocenianie na podstawie czegoś, co nie robi tak dużej różnicy było ciężkie dla mnie. Szczerze mówiąc, byłem zszokowany tą decyzją. Jestem pewien, że jestem w stanie wykonywać swoją pracę dobrze na wszystkich nawierzchniach i Rajd Wielkiej Brytanii dowiódł tego. Odbiór tego rajdu przez ludzi nie był w 100% właściwy" - powiedział Elfyn Evans dla Autosportu.

Walijczyk zaliczy teraz sezon w WRC2, zaczynając od Rajdu Monte Carlo, gdzie pojedzie Fordem Fiestą R5. Kierowca jest przekonany, że jego kariera w WRC nie jest jeszcze zakończona.



"To jest wybój na mojej drodze i wszyscy mają gorze chwile w swoich karierach, chyba że ktoś jest z Francji i ma na imię Sebastian. Godzę się z tym i wrócę. Na pewno ludzie zobaczą we mnie zmianę. Nie zgadzam się z decyzją, która została podjęta i teraz moim jedynym priorytetem jest jak najszybszy powrót do samochodu WRC" - mówi Evans, który przyznaje jednocześnie, że być może był w ostatnich latach zbyt grzeczny i skromny, ale to z pewnością się zmieni.

Źródło: Autosport.com
Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: