Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 14 grudnia 2015

VW: Ogier testował, Latvala jeździł Quattro

Kierowcy mistrzowskiej ekipy Volkswagena nie próżnują. Sebastien Ogier miał okazję testować w ostatnich dniach przed Rajdem Monte Carlo, a Jari - Matti Latvala rywalizował swoim Audi Quattro.

Kolejne testy


Volkswagen bardzo mocno przygotowuje się do pierwszej rundy sezonu 2016. Tym razem swoje auto sprawdzał mistrz świata, Sebastien Ogier. Francuz jeździł w gminie Dévoluy, w departamencie Alpy Wysokie.

Poniżej zobaczycie film z jego testów:









Pech Latvali


Nie poszło natomiast Jariemu - Matti Latvali, który uczestniczył w miniony weekend w 17. Prealpi Master Show, w którym jechał swoim Audi Quattro A2.

Już na pierwszym odcinku Fin doświadczył awarii swojego auta i nie ukończył imprezy. Wygrał Mauro Trentin.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kurcze oglądam te filmy z testów Ogara i dochodzę do wniosku, że musi mieć super stabilne i zestrojone auto bo jedzie strasznie schludnie i zachowawczo. Robert rzuca Fiestą jak mięchem jadąc od krawędzi do krawędzi, szczególnie na testach.
Najchętniej bym napisał, że Ogar jedzie jak szkoleniak ale nie przystoi tak pisać o mistrzu świata ) ...i bądź tu mądry.
cubici

Anonimowy pisze...

Quattro:) piękna bestia.

Anonimowy pisze...

Od krawędzi do krawędzi lata bo on ustawia auto żeby lepiej obrac optymalny tor jazdy na asfalcie, inna sprawa że samo polo jest potęzną konstrukcją z lepszym zawieszeniem i większą mocą...

kargul102 pisze...

zawieszenie tak moc raczej nie

Paweł B. pisze...

Już niedługo Robert pokaże jak się jeździ Citroenem :)

Anonimowy pisze...

Chyba w WTTC :-)

Anonimowy pisze...

Kargul nawet oficjalne info jest ze polo wrc ma ponad 300km
https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo_R_WRC

Anonimowy pisze...

kargul102 nie widzisz jak odchodzi z nawrotów Polo, a jak Fiesta?

Anonimowy pisze...

...może ktoś wie co tak hałasuje przed wejściem w zakręty... jak by koło o coś ocierało... ?? czy to ABS, czy klocki o tarczę..??

Anonimowy pisze...

Jeździ jak babcia po bułki w porównaniu do RK na asfalcie.

Paweł B. pisze...

Raczej zawór upustowy w turbinie :)

Anonimowy pisze...

Anonimowy pisze...

...może ktoś wie co tak hałasuje przed wejściem w zakręty... jak by koło o coś ocierało... ?? czy to ABS, czy klocki o tarczę..?

Podtrzymanie turba.
Mateusz widzę, że zmieniłeś tytuł odnośnie Latvali, nie chciałem wcześniej marudzić, ale często tytuły wpisów są dziwne, dwuznaczne i faktycznie we wpisie jest coś innego niż człowiek ma na myśli. Polecam na przyszłość tytułować wpisy bardziej przejrzyście ;)
Pozdro.

Mateusz Cieślicki pisze...

Nie zmieniałem tytułu.

Szymon pisze...

Przyśpieszenie i prędkość na filmiku to ciężko oceniać mi przynajmniej ale zawieszenie to jest kosmos nic się nie ugina nawet jak dobije ostro to właściwie nie widać w zakręcie to samo nic się nie wychyla to aż nie naturalnie wygląda :)

Anonimowy pisze...

było coś w sensie ognia u Ogiera na testach i braku ognia u Latvali, co rozumiało się jakby obaj testowali...