Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

niedziela, 13 grudnia 2015

Rajd Barbórka - nasza galeria

Kajetan Kajetanowicz zdominował wczorajszą rywalizację w Warszawie, wygrywając zarówno Rajd Barbórka, jak i Kryterium Karowa. Niespodzianek podczas rywalizacji w stolicy nie brakowało. Wydarzenia mogliście śledzić na blogu, a teraz zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z przejazdów najlepszych. Niebawem pojawią się również filmy!
























Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

6 komentarzy:

Jaro75 pisze...

Ja już tą naklejkę zdjąłem :( Było...minęło.

kargul102 pisze...

Powinien być tor jak w Mikołajkach bo ta formuła sie już wyczerpala zostali tylko zapalency

Anonimowy pisze...

Grzecznie przypominam, że wchodzę na tę stronę, bo jest poświęcona Robertowi Kubicy i proszę, by tak pozostało. Uważam, że inni kierowcy, zwłaszcza uważający się za jego konkurentów powinni mieć swój twitter. Robert nie bierze udziału w imprezach typu Rajd Barbórki, czy innych, bo go nie stać finansowo. W tym czasie przygotowuje swój sprzęt do Rajdu Monte Carlo. Czy ktoś rozumie różnicę między Kajetanem Kajetanwiczem, a Kubicą? I czym mam się zachwycać? Że profesjonalista ograł amatorów na Karowej? A z kim ta gwiazda wygrała w Rajdzie Europy? Breen pauzował chyba dwa razy, a ponadto miał w kilku rajdach awarie. Ja nic do niego nie mam ale Robert dzieli z nim kasę sponsorską, a ja kibicuję Kubicy. Szczerość do bólu? Przepraszam.

OZi pisze...

Ja zamieniłem na "RK" :D

BTW. świetna fotorelacja.

Wojtas pisze...

A mnie bardzo podoba się fakt, że są zamieszczane tu informacje inne niż tylko o Robercie. Oby więcej takich artykułów. Pozdr.

Anonimowy pisze...

Wojtas - to idz na ONET czy WP - tam masz cały sport i jeszcze wiecej..
popieram.

Albo tylko RK albo inny dział "INNE" i tam dawajcie inne info.

Mimo że mnie oni także interesują to tu mam ich w D. i interesują mnei tylko newsy o RK , chcecie wiekszą klikalnośc/ogladalność czy co ?

ALbo załóżcie inne strony , ale fanów których ściagacie na stronie nie lekceważcie.