Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 16 listopada 2015

Wilson przyjrzy się też innym

Malcolm Wilson nie był zadowolony z wyników Otta Tanaka i Elfyna Evansa w Rajdzie Wielkiej Brytanii. Szef M-Sportu nadal trzyma swoich kierowców w niepewności co do przyszłego sezonu WRC.

"Liczyliśmy na to, że powalczymy o podium w naszym domowym rajdzie, ale tak się nie stało i wyglądał on podobnie jak cały sezon - wiedzieliśmy, że nasi kierowcy mają prędkość, ale nie byli w stanie utrzymać równego tempa" - powiedział Wilson.

Pytany o przyszły sezon powiedział, iż żadna decyzja nie została jeszcze podjęta, a Tanaka i Evansa będą teraz analizowane. Co więcej, dodał on, że przygląda się kilku innym kierowcom, jako kandydatom do miejsca w jego zespole na przyszły sezon.



"Chcę, żeby mój zespół był jak najmocniejszy" - dodał Wilson. Czy Brytyjczyk rozważa zatrudnienie Roberta Kubicy?

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com


17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie zatrudni Kubicy, fakmatie z cashem juz biegnie :P a ja moge sie zalozyc ze na skladzie zostanie i Ott i Evans

Anonimowy pisze...

Lorenzo jest za słaby na fotel w fabryce. A Malcolm byłby niemądry, gdyby nie dał jednego auta Robertowi. Jak na razie tylko on i Ott potrafią wycisnąć z Fiesty maksimum. Robert pokazał progres, chodź osobiście... Cytryna z PH Sport wydaje się solidniejsza niż fabryczna Fiesta....

Pozdrawiam, Krzysiek

Anonimowy pisze...

Evans wywalczył drugie miejsce w rajdzie Francji, więc nie uważam żeby umiejętności mu brakowało. Wydaje mi się, że w nowym sezonie nic się nie zmieni jeśli chodzi o skład ekipy w M-Sporcie.

Anonimowy pisze...

FABRYCZNA FIESTA NIE ISTNIEJE !!!

patryktos pisze...

Nie fabryczna, tylko lepiej obsługiwana.

Lux Perpetua pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lux Perpetua pisze...

Co by nie mówić, Evans zdobył znacznie więcej punktów od Tanaka. Tanak był najgorzej punktującym kierowcą fabrycznym, Ma mniej punktów od kierowców jadących jeden rajd mniej takich jak Ostberg, Paddon czy Sordo.

Fakt, był raz na podium (3 miejsce), ale Evans był 2 razy(2 i 3 miejsce). Tanak jest szybszy od Evansa w niektórych rajdach szutrowych (za wyjątkiem Wielkiej Brytanii). Jednak Evans jest dużo szybszy od niego na asfaltach, a w przyszłym sezonie dojdzie 14 runda WRC- asfaltowy rajd Chin. Tanak ma też więcej przygód kończących się Rally2. Evans ma też mniejsze doświadczenie od Tanaka WRC- większy potencjał do rozwoju.

W dodatku M-SPORT to Brytyjska firma, z uwagi na ok 1 mln Polaków pracujących w UK to marketingowo duet Evans/Kubica to też lepsza decyzja

Anonimowy pisze...

@lux masz racje, ale na pewno nie w drugim teamie, Kubek miał już doczynienia z czyms takim i nie bylo duzo lepiej jak teraz

Anonimowy pisze...

Malcolm,ty wiesz najlepiej w jakim aucie jechal Robert,więc patrząc na to slabiutkie auto i jakie postępy zrobił Robert,to nie zastanawiaj się i bierz Roberta.Doceń jako fachowiec jakiego formatu kierowcą jest Robert,nie znajdziesz takiego drugiego,daj mu szansę.

Anonimowy pisze...

Malcolm jak nikt inny potrzebuje kierowcy, który wycisnie 110% z jego samochodu. jak ktoś będzie dojeżdża w czołówce to może przekona centralę Forda do powrotu do WRC. wtedy dostałby potężny zastrzyk gotówki.

Anonimowy pisze...

Wilson nikogo nie zatrudnia oprócz mechaników. Każdy chętny z milionem € w zębach może pojeździć sezon. Wygrane Roberta to jazda ponad limit Fiesty a czym dla tego auta się to kończy wszyscy wiedzieli. Więc jedyne sensowne rozwiązanie to zainwestować ten milion w ds3 i niepełny sezon bo Citroen droższy.

Anonimowy pisze...

Msport to firma nastawiona na zysk jak kazda i nie ma interesu w inwestowanie w kopanie się z koniem. Ich obecność w WRC to reklama R5 bo z tego żyją a nie konkurowanie z fabrykami.

Anonimowy pisze...

Jedyny problem Wilsona to Fabia R5 więc jeśli potrzebuje dobrego kierowcy to do WRC2 i być może tutaj wystawi kierowcę. Fiesta wrc sprzetowo odstaje od reszty i nie musi tam się spinac

Anonimowy pisze...

Dlaczego Ford nie angazyje sie w zaden marketing samochodowy?

Anonimowy pisze...

Bo na zachodzie pada.

Anonimowy pisze...

Jednym z fabrycznych Kierowców może zostać Kajto, który cechuje się niesamowicie szybkim tempem i tak oczekiwaną przez Wilsona powtarzalnością oraz wyrachowaniem. Poza tym, Kajto blisko do M-sportu jak nikomu innemu;)

Anonimowy pisze...

Anonimowy 16:08

Zapomnij... co nie zmienia faktu,że chciałbym żeby tak było