Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 20 listopada 2015

Szczepaniak: Inni podpatrywali Kubicę

Maciej Szczepaniak udzielił ciekawego wywiadu Przeglądowi Sportowemu, w którym podkreślał postęp, jaki wykonał Robert Kubica w ostatnim czasie i to, że WRC dużo straciłoby na odejściu Roberta Kubicy. "Gdyby aut fabrycznych było więcej, pewnie wybieralibyśmy teraz jedno z nich" - mówi pilot.

"To był kolejny rok, w którym Robert zrobił gigantyczne postępy. To, że jest w światowej czołówce, wiedziałem już od zeszłego roku, ale to, co działo się teraz, szczególnie pod koniec, tylko dowodzi, że w przyszłości Robert mógłby walczyć nawet o mistrzostwa świata. Moim zdaniem jest tylko o krok od walki o najwyższe laury" - mówi Szczepaniak.

Maciej Szczepaniak słusznie podkreśla w wywiadzie, iż słabością WRC jest totalna dominacja Volkswagena. Pilot podkreśla również wkład Kubicy w rozwój WRC.

"Trzeba mieć świadomość, że Robert wywarł duży wpływ na całe mistrzostwa świata i postrzeganie rajdów. Przyszedł z Formuły 1, absolutnego topu motorsportu i wniósł jakość pracy, zaangażowania, analizy, które wcześniej nie były tu widziane. Ja też wiele się nauczyłem. Dostrzegam, że nawet kierowcy z czołówki WRC podpatrywali Roberta i niektóre rzeczy zapożyczali. Jeździłem ze wspaniałymi polskimi kierowcami, a teraz jeżdżę z takim zawodnikiem, który jest jednym z najlepszych na świecie".

Cały wywiad z Maciejem Szczepaniakiem znajdziecie TUTAJ.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com


7 komentarzy:

livelongandhappy pisze...

Szczepaniak jest chyba najbardziej elokwentnym sportowcem w Polsce.

Anonimowy pisze...

Kąśliwa uwaga. A cóż ten biedny Szczepaniak zawinił i komu?

Ireneusz Ciejka pisze...

Fakt, bardzo lubię jego wszystkie wypowiedzi.

Anonimowy pisze...

Jestem pod nieustającym podziwem osiągnięć Roberta i Maćka, jakem fanem motorsportu od lat...

Ale powiem Wam, jeszcze większy "podziw" mam dla przeżartych jadem komentarzy pod każdym artykułem, wywiadem i notatką na temat naszej flagowej załogi rajdowej. Jak małym człowieczkiem trzeba być, żeby tak złośliwie i chamsko obrażać na każdym kroku jednego z najlepszych Polaków w historii sportów motorowych? Ci ludzie nie wiedzą NIC o tym ale poświęcają kuuuupę czasu na dogryzanie i obrażanie, nie rozumiem tego. Wstyd mi być Polakiem jak to widzę.

Forza MC & RK!!

Jaro75 pisze...

Mała poprawka Macieju - najlepszy :)

Anonimowy pisze...

Kurcze a ja go w Austrii nawet nie zagadalem. Stal od nads 2 m i czekal na Roberta. Teraz bym mu podziekowal za to jak kieruje Rrobertem...

Anonimowy pisze...

Ciekawe kto i w czym go podpatrywali?