Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 27 listopada 2015

Plotki: Kubica i Ostberg w M-Sporcie?

Rozszalały się nowe, bardzo interesujące dla nas plotki, zgodnie z którymi Robert Kubica i Mads Ostberg mieliby stanowić pierwszy zespół M-Sportu w przyszłym sezonie. Póki co są to tylko spekulacje, ale wydają się prawdopodobne. Dowiedzieliśmy się również więcej o przyszłorocznych startach Otta Tanaka.

To, że Mads Ostberg trafi do M-Sportu jest niemal przesądzone, choć nie zostało jeszcze ogłoszone. Wiadomo, że z ekipy tej odejdzie Ott Tanak, który dziś ogłosił, że w przyszłym sezonie będzie jeździł Fordem Fiesta WRC w barwach DMACK. Co ciekawe, Estończyk zaliczy pełny sezon w WRC. Jego partnerem ma być Jaari Ketomaa.



Nie wiadomo, co z drugim miejscem w fabrycznym M-Sporcie. Z wyników Elfyna Evansa niezbyt zadowolony był Malcolm Wilson i pozycja Walijczyka była zagrożona.

Należy się spodziewać, że Kubica był jednym z kandydatów do zastąpienia Evansa, ale czy Wilson zdecyduje się na taki układ? W pewnym sensie byłby to podobny układ do tego z obecnego sezonu, tyle że o poziom wyżej - M-Sport miałby jednego pewnie punktującego i jeżdżącego Ostberga oraz Kubicę, którego stać na znacznie więcej, ale jednocześnie Polak może mieć problem z kończeniem niektórych rajdów, choć w tym sezonie zrobił ogromny postęp.

Jak będzie? Dowiemy się zapewne niebawem...
Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

101 komentarzy:

Smolar pisze...

Było nie topić Fiesty:-) A tak poważnie to byłby to chyba jedyny układ, żeby być i coś ugrać w czołówce wrc. Citroen chyba poza zasięgiem,hyundai też. Toyota czeka a vw to vw,więc ten układ z Malcolmem ... Trzeba się cieszyć. O ile oczywiście jakkolwiek sie to sprawdzi.

Anonimowy pisze...

Oby tak było!

kowal pisze...

Fingers crossed!

kowal pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Coś nie chce mi się wierzyć, a co z Evansem wylot z wrc? Cały czas miałem wrażenie że to taki pupilek Wilsona, coś go pokrytykuje że niby zawolno, ale wporównaniu do Tanaka i tak zawsze pogłaska na koniec

Anonimowy pisze...

Taa a Evans bedzie jezdził w Team C-Msport

Anonimowy pisze...

Moze Malcolm da szansę Robertowi,aby przekonac sie czy Robert "wart jest grzechu"?Na dzisiaj byłaby to najlepsza opcja dla Roberta...zna Fiestę bardzo dobrze /każdą część jak się wyraził/ i miałby serwis fabryczny,a więc jedyne co miałby robic to byc kierowcą i ...punktować,spokojnie stać go na to.Poczekajmy na skład drużyny Malcolma...

Yoozeck pisze...

http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/eksperci-wrc-o-sezonie-i-przyszlosci-roberta-kubicy/92ymyf

OZi pisze...

Lepsze to rozwiązanie niż własny team. Jestem za!! Kto lepiej zna limity obecnej fiesty? Kto jest w stanie udzielić wskazówek w którą stronę tuningować furę? :D

Mariusz Solecki pisze...

Ale przecież pojawiały sie dziś informacje o tym, że do M Sportu ma trafić Lorenzo Bertelli.Wiec dla Roberta brak miejsc http://www.rajdy.v10.pl/Bertelli,w,MSporcie,Fabryczna,Fiesta,nie,dla,Kubicy,131433.html

adam k pisze...

No to moga wystawic czwarty samochod, Bertelli i Kubica maja nawet swoje Fiesty, wiec jedyny problem to obsluga.

Anonimowy pisze...

Byłby to fajny układ. Robert i Mads- team a. Bartelli i Evans - tam b.

Anonimowy pisze...

czyli to byłoby tak: A- Kubica Ostberg, B- Bartelli Evans, Dmack Team- Tanak, Kruda. Tylko, żeby im tam mechaników nie brakło :P

Anonimowy pisze...

Może nawiwny jestem, ale ja wciąż wieżę w Citroena. Wprawdzie byłoby mniej Roberta w 2016, ale za to za rok...

Anonimowy pisze...

Każde rozwiązanie jest dobre, które zapewni start we wszystkich rajdach. A jeśli ta bajka się spełni, to życzę sobie, podobnie jak wiele osób, żeby było kilka razy więcej transmisji z rajdów niż obecnie, a w przypadku rajdu Polski, każdy oes powinien być transmitowany na żywo, przynajmniej w końcówce.

Anonimowy pisze...

Nie wiadomo, jak dmack bedzie działął. Czy jako stajnia obslugiwana przez M-Sport czy tak jako osobny team ze swoimi mechanikami.

Anonimowy pisze...

Ale w sumie skoro DMACKA stac na swoj zespol nie rozumię dlaczego Pirelli nie wystawi swojego. Chociaz jesli maja w planach rywalizacje z Michałami, to moze nietedy droga.

Anonimowy pisze...

Najnowsze info jaki mam prosto z UK od mechanika M Sport RK ma jezdzic rozne rundy po calym swiecie... glownym sponsorem ma byc nie kto inny jak Firma Hankok Tyres, to bedzie booom na rynku rajdowym chca wejsc w rajdy i promowac sie na calym swiecie od jazdy w wrc przez erc mistrzostwa Azji i Pacyfiku mozliwe sa tez starty w rajdach lokalnych jak rsmp lub we Francji. Robert ma byc "twarza" tej firmy i ja promowac cos jak Tanak Dmack. To jest scisle tajny projekt i dlatego narazie nikt i tym nie mowi !

Anonimowy pisze...

DMACK ma byc "supported by M-Sport" czyli faktycznie tych rajdowek powystawiają. Wilson już chyba zaciera rece.

Anonimowy pisze...

Czyżby była szansa na nieużywane części do Fiesty Roberta?)

Anonimowy pisze...

Myślę, że nawet prywatny zespol nie byłby taki zły gdyby była kasa. To po pierwsze. Jeszcze jakby do tego znalazła sie osoba do prowadzenia zespołu, najlepiej z doswiadczeniem w F1, wtedy Kubica mogłby pokazac o wiele wiecej. A taki np wygrany rajd czy nawet podjum w prywatnej fiescie byloby o wiele wiekszym osiagnieciem.

Jacek Galus pisze...

Byłbym więcej niż zdziwiony jakby Evans stracił fotel do bardzo dobry zawodnik i jest Brytolem wprawdzie to Tanak wygrał rajd.. a Evans był raz drugi.. Robert no cóż pokazywał bardzo dobre tempo o mocno poprawił skuteczność.. mogę się domyślać że zyskał szacunek u Malcomla ze względu na postawę jako kierowca szef ekipy itd. w jednym.
Ale czy to wystarczy na fotel i to jeszcze kosztem Evansa - wątpię , raczej skłaniam się ku rozwiązaniu prowadzenia(obsługi) auta odpłatnie na zasadzie umów sponsorskich.

Anonimowy pisze...

obojętnie co jeszcze napiszecie Nasz RK wywołuje emocje)) chyba o to chodzi bo więcej zdecydowanie tych pozytywnych .. jeśli będzie fabryka to na Monte będzie się działo..ciekawe czy Ogier wytrzyma do końca bo KuB na pewno nie odpuści)))

Anonimowy pisze...

Co by się nie stało trzymam kciuki za nasz duet oby w przyszłym sezonie Robert dostał "normalne" warunki do tego żeby pokazać wszystkim co stracili oczywiście jeśli pozostanie z nami w WRC

Jacek G pisze...

coś się zagalopowałem z Tanakiem i wygranym rajdem.. sorki może to dlatego że zawsze wydawał mi się szybszy od Evansa ..

Anonimowy pisze...

Do Jacek G
Bo masz kolego rację według mnie. Evans to taki Prokop jedzie dowiezie punkty ale na tym się kończy nie rozwija się co innego Tanak jest szybki co pokazał już nie raz i się rozwija ale to tylko moja opinia

Anonimowy pisze...

Może to nie jest odpowiednie miejsce na to by opowiadać historie życia. Rajdami zaraził mnie znajomy zaczęło się od kjs spodobało mi się w latach 90-00 kiedy w Polsce jeździło mnóstwo wurcow Śp Janusz Kulig w swoim Focusie WRC rajd polski zaliczany do mistrzostw Europy mega czasy. Podczas gdy udałem się w ubiegłym roku na mazury na rajd polski. Wrażenia nie do opisania mega klimat świetna impreza no i najważniejsze mega kozak w polskich barwach Robercik z Maćkiem. Podczas każdego przejazdu Roberta krzyczałem jak małe dziecko a emocje nie do opisania to najlepszy polski dream team w WRC nie było nie będzie takiego kozaka który lał by team fabryczny w prywatnym zespole. Jeżeli Roberta nie będzie w przyszłym roku w WRC to cały ten cykl jest g.... Warty

Anonimowy pisze...

Dlaczego MSport ??? 2016 stracony :(

Anonimowy pisze...

Który rajd wygrał Tanak? Bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć.

Anonimowy pisze...

w wrc 2 wygral nie wrc !!!

Anonimowy pisze...

NOTSURE i zeby to byla prawda bo jak nie to odszczekasz te slowa

olinius pisze...

Rozszalały się??? Mógłby ktoś napisać skąd te informacje(plotki)? Ciężko uwierzyć w fabrykę....

Szymon Kryszczak pisze...

ale niektórzy są dowcipni . Szok . Zajmijcie się czymś lepiej zamiast spamować takimi debilnymi komentarzami.

Anonimowy pisze...

A kaj bydzie jezdził Evans?

Anonimowy pisze...

Evans bydzie jeździł u Malcolma w teamie B z Bertellim. Zadowolniony?)

Anonimowy pisze...

Zestaw jest w sumie rozsądny dla Wilsona i ekscytujący dla kibiców. Wszystkie rundy RK, pojedynek z Ostbergiem, doświadczenie. Można wymieniać zalety

Anonimowy pisze...

Zadowolniony.

Anonimowy pisze...

Kubica dalej fieste i z MSportu? No coz mam nadzieje ze w przyszlym roku mniej awarii forda!
Czyzby team Msport utworza z grupy A, B, C......Z? No jakis zart.
Powiem jedno ze teraz WRC schodza na psy i przypominam sobie jak kierowca z F1 dla bogaczy!
Cos dla was wesolek? Podobno Kubica bedzie fiat 127 prima serie www.youtube.com/watch?v=Yq9dK5C-l_o
Fajnie takie autko i twardziele od Forda Fieste w tym roku :)

Anonimowy pisze...

Podeslal by ktos linka do tego bloga kolesia ktory jezdzil w wrc prywatnym autem i opisuje kulisy dostarczania czesc opon itd nie moge tego znaleźć
Na powrotroberta. Bylo chyba gdzies w komentarzach.

Anonimowy pisze...

Myśle, że Wilson potrzebuje Kubicy także do testów. Fure na 2017 trzeba dobrze zbudować i dobrze sprzedać

Anonimowy pisze...

wydaje mi się, że współpraca z Msportem na pewno będzie, może w takiej formie jak była,a może w fabryce, oby :)

http://abload.de/img/beztytuu8gss2.png

z facebooka mechanika RK bym odczytał, że będą testy przed Monte z Kubkiem :)

marian burzak pisze...

taka deklaracja że jest się kierowcą rajdowym (??) chyba nie bez powodu! oby Malcolma duch święty natchnął, oby się stało w co nikt już nie wierzył - Boże spraw, jesteś wielki

Anonimowy pisze...

A skąd ta plotka? Widziałem jednego tweeta że "jest taka plotka" ale nic więcej.

Anonimowy pisze...

Narazie nikomu się nie spieszy z podejmowaniem decyzji i pewnie ta nie pewność potrwa do momentu zamknięcia listy na Monte. Wygląda to jak swego rodzaju negociacje albo gra na czas kto pierwszy położy karty na stół, Wilson może wyczekiwać kto zaoferuje więcej za fotel, a Robert się namyślać czy dalej ciągnąć starty z własnym teamem czy wrócić pod skrzydła msportu wszystko to zakładając, że lotos dalej płaci, można gdybać

adam k pisze...

W sumie i tak Robert musi sie jakos dogadac z M-Sportem, bo tak czy siak inzyniera potrzebuje, nawet gdyby jezdził we własnym zespole.

Kiedy Obiad pisze...

Można jeszcze pszypuszczac, ze nikowmu nie zalezy.

Anonimowy pisze...

Antony Warmbold na toprally.pl

Anonimowy pisze...

Jeżeli ta hipoteza okaże się prawdziwa to ileż szczęścia, satysfakcji, sensu życia da prawdziwym fanom Roberta. Oczywistością jest to że Kubica zasługuje na taki układ. Bądźmy dobrej myśli
FORZA ROBERT!

Anonimowy pisze...

Dziękuje za LINK anonimowy z 6:44 ranny ptaszek z Ciebie;)

Anonimowy pisze...

Jaka toyota ??? Jak oni sie wycofali juz z wrc....yaris juz poszedl do muzeum....

Anonimowy pisze...

No to już powiedziałeś więc nie jest już tajne.....:-))))

Anonimowy pisze...

Po co rozsiewać plotki? Wilson mówił w ostatnich tygodniach, że dla Roberta nie ma u niego miejsca...

Anonimowy pisze...

@9:33 choc akurat tez uwazam ze nie bedzie RK w m-sport to akurat Wilson tego nie mówił

Anonimowy pisze...

Wilson jedno mówi, drugie robi... Przypomnij sobie w jakiej atmosferze rozstawał się z Ostbergiem a dziś to najprawdopodobniej będzie jego podstawowy kierowca. Wilson to biznesmen a w biznesie nie ma miejsca na sentymenty...
Zatrudnianie kierowców w Msporcie ma jedynie wymiar biznesowy. Każdy może tam trafić jeśli ma odpowiednią wartość marketingową i odpowiednio gruby portfel. Dobrze jakby jeszcze jeździł na poziomie pozwalającym punktować co by nie zaszkodzić marce. To podstawowe warunki. Zupełnie inaczej wygląda sprawa w fabryce. Tam przede wszystkim liczą się punkty więc na dzień dzisiejszy Robert to idealny kandydat dla Msportu. Ma potężną siłę marketingową, odpowiednio gruby potfel, zaczyna punktować a przy odrobinie szczęścia wszyscy będą mówili o fordzie z Msportu...

Anonimowy pisze...

A czy start w WRC2 pełny sezon Roberta, to byłby duży krok w tył? Gdyby LOTOS dał kasę i Kajto jako drugi kierowca? Fajny polski zespół byśmy mieli.... Robert mógłby zdobywać doświadczenie, pokazywać swoje umiejętności i czekać na konkretną ofertę z zespołu fabrycznego WRC? A w 2017 roku foteli fabrycznych może będzie więcej.
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Rainer Kuhn (Niemcy), Motorsport Aktuell

"...
Weźmy przykład z Hiszpanii. Armin Kremer, który w WRC2 też używa ogumienia Pirelli, dostał zalecenie od Pirelli, aby podnieść ciśnienia o dwie dziesiąte, ponieważ gumy schodziły z obręczy w koleinach. Był wściekły, bo zupełnie zmienia to zachowanie auta. Wyobraźmy więc sobie, jak sfrustrowany musiał być Kubica, który jest lepszym kierowcą i przyszedł tu z Formuły 1! Opony schodziły mu z obręczy, a ludzie mówili, że on za ostro jeździ i tak dalej... "
Kilka osób tutaj też widziało przyczynę w stylu jazdy, czy też wyłącznie błędzie zawodnika, co było śmieszne szczerze mówiąc na tak poważnym forum.

Anonimowy pisze...

Wrc 2 to maksymalnie 7 rajdow, w fabryce by przejechal 14 rajdow, wiec zdobylby wiecej doswiadczenia, poza tym z tego co kojarze to Robert mowil ze jazda samochodem wrc2 jest zupelnie inna niz wrc, wiec jakby Robert mial budzet tylko na pol sezonu to i tak lepiej zeby jezdzil samochodem klasy WRC jesli chce liczyc na fabryke w 2017. Poczekajmy do decyzji Roberta i M-Sportu, bo jesli sie okaze ze te plotki sa prawdziwe, to jest szansa na top 5 w przyszlym sezonie i licze na jakies zwyciestwo, albo w Monte Carlo, albo na Korsyce, moze Chiny i jeszcze Hiszpania lezy Robertowi :)

Anonimowy pisze...

Mówicie, że do M sportu trzeba wnieść walizkę pieniędzy żeby jeździć. Więc co w sytuacji kiedy np. Mads przynosi te pieniądze i przykładowo pod koniec sezonu może walczyć o zwycięstwo w rajdzie a tu Malcolm mu mówi, żeby dowiózł pewne miejsce i nie ryzykował. Dla kierowcy ważne, są zwycięstwa. Nikt nie będzie pamiętał za jakiś czas czy zdobył 1 czy 2 punkty więcej.

Anonimowy pisze...

Jednym z warunków wejścia do zespołu to pieniądze na pokrycie kosztów sezonu. Przynajmniej w dużej części. Zwyciestwo w rajdzie lub przynajmniej podium to pokazanie możliwości samochodu co ma oczywisty wpływ na liczbę klientów. To oczywiste sprawy. Polityka Msportu jest inna niż zespołów fabrycznych gdzie źródło finansowania jest zupełnie inne. Tych zespołów nie utrzymują kierowcy-klienci... Fiesty Msportu jeżdżą praktycznie wszędzie w różnych specyfikacjach i raczej nie dla tego że są najlepsze.

Anonimowy pisze...

Jak kierowca walczy o zwyciestwo, to wydaje mi sie ze w takim wypadku szef zespolu nie przeszkadza i daje wolna reke kierowcy, z tego co wiem to w sporcie walczy sie o zwyciestwa a nie o pkt, chyba ze potrzeba tylko.zalozmy 5pkt zeby zostac mistrzem to najlepiej jechac wlasnym tempem, bo im wolniej sie jedzie tym latwiej o blad, jak to Robert mowil, opony przestaja pracowac jak sie jedzie za wolno.

Anonimowy pisze...

Właśnie, ciekawe jak M-Spotr sie przygotowuje na 2017. O wszystkich już pisano, o Huindaiu, Citroenie, VW a o M-Sporcie cisza.

Anonimowy pisze...

Nawiazujac do Monzy to powinni tam zrobic na koniec dwa krótkie wyscigu po calej pętli. Przeciez to by było zajebiste.

Anonimowy pisze...

11.29 dobre pytanie jak Msport zamierza zbudować auto na 2017 wiedze zaplecze i doświadczenie mają z tym że bez wsparcia finansowego Forda moze byc cieżko stworzyć coś konkurencyjnego. Z drugiej strony ja tutaj upatrywał bym szanse dla Roberta w Msporcie- jest to chyba najlepszy kierowca-inzynier a Wilson glupi nie jest i chyba ma to na uwadze ze ktos musi to auto rozwijac bo vw raczej wolniejszy sie nie zrobi

Anonimowy pisze...

Dla Willsona liczy się tylko kasa.
Bertelli przynosi kase od mamusi "Prada" i fotel w M-Sporcie ma, Ostberg dostanie kase od ojca i fotel w M-Sporcie też będzie miał, Evans zostanie, bo to pupilek Willsona, przeciętniak i dowoziciel punktów, wyżej już cenię Tanaka.
A Kubica..? Jak ma być taka współpraca jak w 2014, gdzie Fiesta Roberta notorycznie miała defekty mechaniczne zresztą w tym sezonie też, a auta Tanaka czy Evansa dojeżdżały do mety to ja dziękuje za taką współpracę.
Już lepiej dla Kubicy w 2016 przejechać kilka dobrych rund WRC na swoje konto i być może na 2017 miejsce w fabryce będzie Citroen/Hyundai/Toyota.

Raf pisze...

Kubica ma zastąpić Evansa? Chyba sobie jaja robicie. Spójrzcie na końcową klasyfikacje WRC zamiast patrzeć przez pryzmat własnych sympatii i życzeń.

Marek64 pisze...

Pytanie? Czy teraz dla wielu tutaj twierdzących, że Ford g... wort oraz inne "komplementy" pod adresem Forda, już są nie aktualne? Bo czegoś nie rozumiem, do tej pory wieszanie psów na Malcolm-ie, a teraz jak będzie to prawdą że Robert w M-Sport (i daj mu Panie), będzie już wszystko OK? Czy może znajdzie się inna przyczyna awarii lub błędów mechaników. Strasznie szybka zmiana zdań!!!

Anonimowy pisze...

Ooooo!
Super byloby zobaczyc zestawienie - MO z gwiazda F1 :)

Anonimowy pisze...

Zgadzam się. Juz nie mogę się doczekać aż Kubica mu skopie dupe. Pewnie nie zawsze, ale biorac pod uwage fakt, ze Ostberg jest rajdowcem od wielu, wielu lat to i tak będzie monza to uznac jako nokaut.

Anonimowy pisze...

Co innego bycie w Msporcie jako jeden z dwojki podstawowego teamu a co innego jako kierowca zeslolu B albo C gdzie w kazdym momencie kiedy jestes przed ta "najwazniejsza" dwojka traktuja cie jako zlo konieczne bo odbierasz punkty "kolegom"

mrnice. pisze...

Dyskusja w temacie tej plotki na tym blogu trwa juz dobre kilkadziesiąt godzin.Dziwi mnie tylko to,ze w mediach zwiazanych z motosportem nie ma nawet "pierdcięcia",o tej famie

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że to nie jest do konca tak, ze M-Sporcie moze jezdzic kazdy kto ma kasę. Nie sadze tez, ze Malcolm zarabia na głownym zespole. Moim zdaniem zarabia przede wszystkim na sprzedazy Fiest i obsłudze prywatnych zespołów. Główny zespoł to raczej srodek marketingowy, ktory napedza sprzedaż. Jesli tak jest to potrzebuje on mocnych kierowców, ktorzy zapewnia odpowiedni marketing a główny zespoł jest dofinansowywany z pieniedzy ze sprzedaży.

Anonimowy pisze...

Włąsnie ma ktoś jakiekolwiek źródła tych plotek? Twitter, facebook itp?

Konrad Kobedza pisze...

Wszystko zaczęło się od jednego tweeta od planetmarcus.com, tweeta który był tylko niczym nie popartym zgadywaniem... co zresztą sam autor otwarcie powiedział...

Anonimowy pisze...

M Sport to przede wszystkim sprzedaż R5-tek, bo Fiesta WRC akurat nie ma konkurenta jeśli chodzi o prywatne zespoły - nie musi się wysilać.

Anonimowy pisze...

Blogger Marek64 pisze...
Pytanie? Czy teraz dla wielu tutaj twierdzących, że Ford g... wort oraz inne "komplementy" pod adresem Forda, już są nie aktualne? Bo czegoś nie rozumiem, do tej pory wieszanie psów na Malcolm-ie, a teraz jak będzie to prawdą że Robert w M-Sport (i daj mu Panie), będzie już wszystko OK? Czy może znajdzie się inna przyczyna awarii lub błędów mechaników. Strasznie szybka zmiana zdań!!!

28 listopada 2015 13:51

Noo, dokladnie. Bardzo wielu tu uwaza(lo?), ze Malcolm umyslnie auto psuje Robertoi, oraz dostarcza czesci z defektami. Auto dobrze jezdzace na pierwszych OS'ach w niewytlumaczalny sposob psulo sie po pierszej wizycie na serwisie w M-Sportcie. Zdaje sie, ze teorie spiskowe u niektorych komentujacych odeszly do lamusa, a zastapil je hura optymizm.

Anonimowy pisze...

Ja tamsię cieszę, że są tutaj wszystkie informacje dotyczace Roberta, również plotki i pogłoski. Jako fan Roberta chcę wiedzieć jak najwięcej, także o tym o czym się mówi zakulisowo. To jest przecież znaczący elemnent tego sportu. Pozdro.

Anonimowy pisze...

Jeśli ma być rzeczywiście Msport to tylko pierwszy zespół. Pozostałe fiesty nie mają z nim szans co obserwujemy od kilku sezonów. Bez wnikania w szczegóły...
Robert doskonale o tym wie więc jeśli ma jeździć w tym zespole to na bank będzie to auto z pierwszego zespołu. Po cichu liczę że bedzie jednak cytryna. Trzeba czekać na jakieś oficjalne info z Msportu lub Citroena bo Robert nie puści pary z ust dopóki nie będzie miał podisanych papierów. Wszelkie spekulacje na podstawie jakichś plotek chyba nie mają wiekszego sensu no ale o czymś przecież trzeba rozmawiać kiedy tasują się karty WRC...

mrnice. pisze...

Tia..A gdyby tak tytuł tego wpisu brzmiał"Kubica i Mikkelsen podzielą się autem?"..zawsze jest prawdopodobieństwo nowej plotki.Juz widze te komenty o skopanej dupie trojki vw,przez Robsona..Jeszcze malutka uwaga co do komentujacych:Ogolnie to fajnie jest poczytac refleksje ludzi która zapewne przez pol sezonu 2014 i wiekszoc 2015 obrzucala kupą M-sport i Malcolma,,a teraz..obrot 180st.Ale to przeciez nasza taka zwykła polska mentalnosc..

Anonimowy pisze...

nie mentalność tylko pokazuje głód sukcesu kibiców w Polsce w motosporcie

Anonimowy pisze...

akurat w POlsce mamy głód wszystkiego

Anonimowy pisze...

Żeby się już nie męczyc..ma ktoś może nr do Robsona,smsika sie napisze,może mail,też wystarczy,,i zapytamy o co kaman?..

Anonimowy pisze...

Najnowsza plotka jest taka, że Katar ma wrócić do sponsorowania Msportu (źródło forum autoklubu-> możiwe, że się komuś nudziło poprostu to wymyślił sobie), co to miałoby zmienić trudno powiedzieć może tyle team A Msportu nie koniecznie musiałby się składać z zawodników którzy wniosą budżet a priorytetem byłby talent

pko24 pisze...

http://www.topracingshop.pl/product-pol-8928-Koszulka-T-Shirt-meska-Kajto-Gravel-Master-2015.html

adam k pisze...

Nie rozumiem po co niektorzy pieprza o jakiejs polskiej, zlej mentalnosci. Jako narod nie odstajemy w narzekaniach od innych nacji. A co do samego M-Sportu i Malcolma,to sam Robert byl bardzo krytyczny i nie bez powodu nie chcial zostac w zespole jako trzeci, prywatny kierowca, bo zaplacil kupe kasy, a inzynierowie nawet nie potrafili dopracowac systemu zmiany biegow. A bycie kierowca fabrycznym nawet w tak slabym zespole jak M-Sport to juz inna liga.

Anonimowy pisze...

Przypomnijcie sobie kto odwiedzal Roberta niedawno pod namiotem RK: )

Anonimowy pisze...

A co to za typy?

adam k pisze...

tzn na zdjeciu? Z prawej Lauda, z lewej Wolf. Robercika chyba poznajesz ;)

Seweryn F1 pisze...

hmmmmm Niki Lauda i Toto Wolf:) DTM? oby! co wam odbija z tym M Sportem? przecież to dziadostwo co wielokrotnie pisaliście w komentarzach! a teraz chcecie tam Roberta? byle gdzie aby tylko był w WRC? poracha!

Anonimowy pisze...

Msport to nie jest poracha pod warunkiem ze Robert bedzie w teamie A. Kazda inna pozycja w zespole moim zdaniem nic dobrego nie wróży to już lepiej zostać przy własnym zespole. A wyścigi i DTM dlaczego nie, ja Robertowi życze jak najlepiej niech robi to co sprawia mu radoche, ale przypomne znów ze ona sam powiedział że to najgorszy moment żeby porzucić rajdy, więc jeżeli DTM to pewnie na zmiane z WRC

Seweryn F1 pisze...

no i niech będzie na zmianę! pozdrawiam:)

Łukasz pisze...

Jak by Robert wszedł na bloga i poczytał, to by pierdolnął na plecy i dostał kontuzji i tylko plejak by mu został

pieroluca pisze...

https://m.facebook.com/rallyemag/photos/a.68262979972.93990.68262729972/10153817798084973/?type=3&source=48&refid=17&_ft_=top_level_post_id.10153817798084973:tl_objid.10153817798084973&__tn__=E

pieroluca pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

a co powiecie na to?
kierowca wygląda na RK w czystym kombinezonie, ekipę M-Sport, opony Michelin
tylko pytanie dlaczego aż w Izraelu?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=944746255572525&set=a.338117996235357.73157.100001114786247&type=3&theater

Anonimowy pisze...

zrobiłem zrzut ekranu jeszcze, bo to treść niedostępna dla "nie znajomych" Jakuba
http://zapodaj.net/359a1eadfa102.jpg.html

Anonimowy pisze...

Hehe "ale jaja ale jaja" co oni tam robią, nie ogarniam, jakie testy? Czemu na szutrze? I po jakiego grzyba tak daleko? Ktoś ma jakieś teorie?

Mateusz Cieślicki pisze...

Wg mnie stara fota

Anonimowy pisze...

To na pewno RK, mozna poznać po dłoni. Bardzo intrygujące, bardzo obiecujące

Anonimowy pisze...

Tylko czy to aktualne zdjęcie? Chyba tylko sam Gospodarczyk mógłby potwierdzić. Nie można tej foty znaleźć na jego facebooku chyba że ma dostepne tylko dla znajomych

Kiedy Obiad pisze...

100 komentarz HAHA !!!

pieroluca pisze...

No raczej, stara fota bo od 2014-go już nie ubiera się w alpinestarze tylko w domu mody omp:)