Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

czwartek, 26 listopada 2015

Kolejny kierowca w WRC w 2016 roku

Yazeed Al-Rajhi to kolejny kierowca, który będzie w przyszłym sezonie jeździł w wybranych rundach WRC w Fordzie Fiesta.

Jak podaje Autoklub, który nieoficjalnie dowiedział się o startach Saudyjczyka w WRC, Al-Rajhi wystartuje w 7 rundach - rajdach Szwecji, Portugalii, Sardynii, Polski, Finlandii, Walii oraz Australii.



Al-Rajhi ma na swoim koncie 34 starty w WRC od 2008 roku. Ukończył tylko 18 z nich. Jego najwyższym miejscem jest 8. w Rajdzie Akropolu w 2012 roku.

Źródło: autoklub.pl

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

4 komentarze:

bambitzu pisze...

ehhhh w takich momentach żałuje ze nie mam parę zbędnych baniek na kącie bo, od dzis mógłbym być takim drugim Yazzedem ... WRC jednak schodzi na psy , mając odpowiednia ilosć złotówek każdy szary Kowalski ,może być teraz fabrycznym kierowca rajdowym....

Anonimowy pisze...

demokracja, to jednak złe rozwiązanie, bo nawet taki debil jak ten z godz. 16:00 może pisać w necie... imbecylu posyłam cię do "konta"...

Anonimowy pisze...

Anonimowy pisze...
demokracja, to jednak złe rozwiązanie, bo nawet taki debil jak ten z godz. 16:00 może pisać w necie... imbecylu posyłam cię do "konta"...
26 listopada 2015 16:54

To ktos z rodziny? Ostatnio sporo mamy turystow z tamtych rejonow, wiec wykluczac nie mozna ;)

bambitzu pisze...

haha ok:D fakt bystroscią się nie popisałem hmm chyba o jedna nockę zarwaną za dużo, bo już mam problemy z czytaniem z zrozumieniem masakra :D no ale za Twoje chamstwo i prostactwo w relacjach między ludzkich, tym razem do kąta wysyłam Cie JA!