Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 18 listopada 2015

Evans i Tanak będą dzielić auto?

Malcolm Wilson wyraźnie nie jest zadowolony z postawy swoich kierowców w tym sezonie. Na portalu Autosport pojawił się bardzo ciekawy artykuł, dotyczący obsadzenia miejsc w M-Sporcie w przyszłym sezonie WRC.


Przed Rajdem Wielkiej Brytanii obaj kierowcy M-Sportu otrzymali polecenie jazdy na maksimum swoich możliwości i jazdę najszybszą, jak potrafią.

- Nie interesowało mnie, czy się rozbiją, chciałem tylko zobaczyć dobre czasy - mówi Wilson.

Evans skończył rajd na 6. miejscu, a Tanak wypadł z trasy jadąc na 4. pozycji.

- Myślę, że mogli spisać się trochę lepiej. Muszę teraz przemyśleć wszystkie opcje, ale jedna z nich jest taka, że będą oni dzielić samochód w przyszłym roku - dodaje Wilson.



Wilson mówi, że nie będzie spieszył się z podjęciem decyzji bowiem termin zgłoszeń na Rajd Monte Carlo mija dopiero 18 grudnia.

A co na to kierowcy M-Sportu? Evans uważa, że zrobił wszystko co w swojej mocy aby zachować miejsce u Wilsona - gdyby odjąć przebitą oponę, bylibyśmy najlepszą załogą poza Volkswagenami - mówi Walijczyk i mówi, że jego samochód mocno odstaje od Citroena i Volkswagena, które zrobiły duże postępy.

Źródło: Autosport.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

15 komentarzy:

Paweł Lisowski pisze...

wyprzedziłeś mnie Mateusz właśnie przeczytałem te info na innym portalu:) i chciałem się z tym info podzielić.... jestem pozytywnej myśli myślę że M-Sport będzie robił to co hyundai w zależności od formy lub nawierzchni rajdu ( tak ja np. citroen wypuścił Loeb-a na monte ) będzie ustalał skład na 1-szy skład :) co wydaje mi się że ma to ręce i nogi dla jednej i drugiej strony :)

Paweł Lisowski pisze...

,,Malcolm Wilson powiedział Autosportowi, że Ott Tänak i Elfyn Evans mogą pozostać w M-Sporcie, ale dzieliliby jeden samochód w przyszłorocznych mistrzostwach świata. Do drugiej Fiesty jest kilku kandydatów. Nie ma pośpiechu z wyborem. Termin zgłoszeń do Rajdu Monte Carlo upływa 18 grudnia.

- Planując przyszły rok mam pomysł, żeby Ott i Elfyn dzielili jeden samochód. To jest jedna z możliwości - oświadczył Wilson. - Ale jednocześnie jak długo możemy to ciągnąć? Muszę to przemyśleć.

Powiedziałem im obydwóm to, co powtarzałem od zakończenia Rajdu Katalonii. Nie macie nic do stracenia. Po prostu pokażcie trochę tempa. Tak naprawdę to nie ma znaczenia, czy się rozbijecie. Chciałem tylko zobaczyć parę świetnych czasów. Mając to na uwadze sądzę, że mogli pojechać trochę szybciej."
źródło autoklub

Jak w tym składzie ni będzie Roberta to zaprzestaje zbierać kasę forda RS :)

Anonimowy pisze...

HURRAA, Kubica w M-Sporcie, hurrrraaaaaa, hurrraaaaaa!!!!!!!!!

Bambitzu pisze...

witam, mi to wygląda ewidentnie na kombinacje i podchody Willsona pod obsadzenie fotela Robertem jeszcze jak wziasc tak na chłodna głowe i przeanalizować sytuacje w m-sporcie to dla nich opcja marzenie- nikt inny nie wykrzesił z fiesty tyle co Robert wiec idąc po prostej lini rozumowania,w ich bardziej (w teorii) dopracowanej wersji wyniki powinny byc dwa razy lepsze. Dwa, hm gdyby Rober się wycofał z braku możliwosci startów, to kupe kasy którą wtapiał w swoja fieste Willsonowi przeszła by koło nosa , a tak dwie pieczenie na jednym ogniu bedzie miał.. i kase, i topowego kierowce. no przyznajcie sami ze musiałby być idiota aby zaprzepascić taką szanse dla siebie. tylko te złe wspomnienia zwiazane z m-sportem i sama fiestą...ale w sumie chyba lepsze to niz nicość w wrc bez Roberta.

Anonimowy pisze...

Fajna musi być atmosfera w tej ekipie skoro cały czas publicznie krytykowani są kierowcy przez szefa. Wilson pewnie jest święcie przekonany, że ma najlepsze auto w stawce tylko kierowcy słabi mu się trafili.

Anonimowy pisze...

@20:04

Z jednej strony racja, ale z drugiej dlaczego Wilson nie rozumował w ten sposób w 2015?

Anonimowy pisze...

Nic z tego. Ostberg będzie w M-Sporcie. W Cytrynnie - Lefebre i Meeke.
Dla naszych Chłopaków niczego nie będzie((

Anonimowy pisze...

Ostberg do M-Sportu, a RK do Citroena

Anonimowy pisze...

Sporo problemow w M-Sport zwiazanych bylo z partyzantka dokonana na skrzyni biegow. Skutecznosc Roberta w dojezdzaniu do mety tez jakby troche sie podniosla. Moze ten M-Sport to nei takie zle rozwiazanie?

adam k pisze...

Na pewno lepsze niz jazda prywatną Fiestą z tak małym budzetem tak jak w tym roku. I do tego opony Michelin.

Anonimowy pisze...

@adam k
No zaraz - przecież Pirelli miały być jednak pewną przewagą. Berteliemu czy Prokopowi jednak tak łatwo z felg nie spadały, w czym upatruję (choć nie znam natury), niedopracowanie po stronie RK WRT. Tak, wiem - oni wolniej jadą i to dlatego. Ale myślałem też o specyficznych ciśnieniach, które stosuje RK spoza rekomendacji Pirelli.
Swoją drogą ten konkretny wątek, powinien zostać w rozłożony na detale w sieci. Jak zresztą kilka innych (dyferencjały, spec na Niemcy, dymiący silnik, skrzynia, ...). Jakoś miało jest wątków (np. porównując do F1) o technicznej stronie WRC.
Dużo się pisze o testach i wytrzymałości (wjechał w kamień i pojechał, albo wpadł do rowu i nie pojechał), ale mało jest konkretów. (co ile imprez nowy silnik / skrzynia, zabiera się to z sobą / kupuje na miejscu od Wilsona...)

--
Rafał

GT pisze...

nie kto nie wezmie Roberta to moze nie pic szampana ...bo czuje ze za rok jego akcje moga poszybowzac sporo do gory i moze juz byc za pozno dla nie zdecydowanych i nie wierzacych w jego talent....

Anonimowy pisze...

Ja wiem, jak będzie wyglądało to dzielenie, żeby obydwaj byli zadowoleni! Na rundach asfaltowych Eflfyn za kółkiem a Ott jako pasażer. Na rundach szutrowych na odwrót. Będzie wilk syty i owca cała... A kanapę się do tylu wstawi. Jestem geniuszem... :-)

A tak na poważnie, to te informacje wskazują na próbę sprowadzenia Meeke'a do M-Sportu. Tak mi się wydaje, że tak się to skończy. A Robert - jak w ostatnich latach - if he pays, he stays. Może to być do spółki z Lorenzo. Kasa się Malcolmowi przyda.

Pozdrawiam;
Bartek




karluum pisze...

Martin Holmes powiedział, że drzwi w M-Sport dla Mekee są zamknięte na 4 spusty. O coś poszło i Wilson nie chce współpracy z Krisem.
Prokop i Bertelli nie idą na 100% możliwości opon więc oni nie mają takich problemów. Kubica, który z nich wyciskał wszystko miał kłopoty a wynikało to z konstrukcji opony.
Oj Malcolm musi być sfrustrowany widząc jak prywaciarz w niedoinwestowanej Fieście robi topowe czasy...

Anonimowy pisze...

A ja myślę, że Wilson chciał zobaczyć ile oni są w stanie wycisnąć z tej Fiesty widząc co robi RK, który potrafi konkurować z VW.