Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 10 listopada 2015

Akcja kibiców dla kibiców na Rajdzie Wielkiej Brytanii!

Bardzo ciekawa akcja jest przeprowadzana podczas Rajdu Wielkiej Brytanii, przeczytajcie: "Polish Automobile Club UK we współpracy z firmą Lotos, głównym partnerem Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka w WRC zaprasza wszystkich fanów i sympatyków Roberta i Maćka do wspólnego kibicowania naszej załogdze na trasach osotatniej rundy tegorocznych rajdowych mistrzostw świata, rozgrywanej na malowniczych i bardzo wymagających odcinkach położonych w Północnej Walii."

Ideą jaka przyświeca nam od początku organizowania tego przedsięwzięcia jest chęć podziękowania całej ekipie RK WRT i firmie LOTOS za kolejny sezon emocji do pełna.

Dzięki wsparciu firmy LOTOS mamy do rozdania 200 zestawów kibica w formie peleryny przeciwdeszczowej, czapki z daszkiem i trąbki z logiem LOTOS i 1000 szt. Zawieszek zapachowych z Robertem Kubicą. Bedziemy czekać na was w wyznaczonych miejscach przy odcinkach specjalnych przez cały weekend. Będziemy rozwieszać polskie flagi i malować twarze na biało-czerwono. Będzie duży grill, Polska kiełbaska i inne tego typu rzeczy

GWARANTUJEMY WSPANIAŁĄ ATMOSFERĘ I NIEZAPOMNIANE CHWILE !!
DOŁĄCZCIE DO NAS I POKAŻMY RAZEM JAK WAŻNY DLA NAS JEST UDZIAŁ ROBERTA I MAĆKA W WRC !!!"

Wszystkim, którzy będą na miejscu, polecam!

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

23 komentarze:

Jaro75 pisze...

To wygląda jak pożegnanie...

Robert Oczkowski pisze...

Też to tak odbieram;(

Mateusz Cieślicki pisze...

Eeee, nie przesadzajcie, chłopaki z GBR zrobili akcję, napisali do sponsora, sponsor dał i już :) Ot cała historia. Nie ma sensu dopisywać drugiego dna.

Robert Oczkowski pisze...

To mnie pocieszyłeś;)

Jaro75 pisze...

Powiedzmy że mnie też :)

Anonimowy pisze...

W Walii nie ma żadnego deszczu nie czytajcie takich głupot, to tylko propaganda rozsiewana przez przekupionych trolli.

Anonimowy pisze...

Jak ktos sie wybiera z okolic poludnia Polski to mam do wypożyczenia kufaję. Ktoś?

ŁUKASZ TYLECKI POLISH AUTOMOBILE CLUB UK pisze...

WITAM !!! JAKO AKCJA KLUBU TO JEST TO MOJA INICJATYWA OD POCZĄTKU DO KOŃCA I TAK JAK KOLEGA CIEŚLICKI NAPISAŁ NIEMA ŻADNEGO DRUGIEGO DNA :).. JEŹDZIMY NA WALIĘ CO ROKU JESTEŚMY GRUPĄ MIŁOŚNIKÓW WRC I BARDZO MOCNO KIBICUJEMY NASZEMU GENIUSZOWI KIEROWNICY… W TYM ROKU POSTANOWIŁEM ŻE BĘDZIE TROCHE INACZEJ I NAPISAŁEM LIST DO EMOCJI DO PEŁNA Z PROŚBĄ O JAKIEŚ GADGETY DLA NASZYCH KIBICÓW.. ZROBIŁA SIĘ Z TEGO MEGA AKCJA :).. ABSOLUTNIE TO NIE JEST POŻEGNANIE :)!!! TO DOPIERO POCZĄTEK ;)

Anonimowy pisze...

Gratulacje za super inicjatywe...
LukazsPL

Pablo s pisze...

SzAcUn!!!

Anonimowy pisze...

Super akcja Lukasz nawet nie zdajecie chyba sobie sprawy ile osób trzyma kciuki za naszych chłopaków w kazdym rajdzie przed monitorami ;-) to dopiero początek? Wiesz coś wiecej?;-) Hmm to była by mega wiadomość jakby Robert pozostał w WRC - jeszcze tak wiele ma tu do pokazania i udowodnienia..
Colocini

Adam Śmigiel pisze...

Szacun chłopaki za pomysł
3 mam kciuki za Roberta i za Waszą akcję :)

Anonimowy pisze...

Super akcja, czekamy na zdjęcia

Anonimowy pisze...

ABSOLUTNIE TO NIE JEST POŻEGNANIE :)!!! TO DOPIERO POCZĄTEK ;) Pieknie :)

GT pisze...

to sie nalezy Robertowi i Mackowi ale tez Lotosowi moze zrozumie ze to ikona sportu motorowego...i co by nie bylo Polskie firmy powinny pomagac tak utaletowanemu i ambitnemu kierowcy...gieniuszowi kierownicy!!!!!! Do boju!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Trochę z innej beczki... spekuluje się, że RK i MS wystartują w Rallye du var bo na Monze nie wysłali zgłoszenia a może będzie jeszcze inaczej i chłopaki wystartują w tegorocznej imprezie Race of Champions (ROC)? Lista zgłoszeń na dzień dzisiejszy jest naprawdę ciekawa a i ściganie tam nie ciasnymi bolidami...

Anonimowy pisze...

Czy dałoby się te gadżety nabyć na stacjach paliw LOTOS? Ale życzę sobie by nas zapewniono, że środki ze sprzedaży zasilą budżet Roberta. Zgadzam się na paskarską cenę za każdy element. Da się to zrobić u nas w kraju? I dość gadania, że to jakieś pożegnania. Jeszcze Robert nie stracił kibiców i nie wybiera się na widowiska motorowe jako uczestnik.

Anonimowy pisze...

czemu nie mozna zrobic zmian pisze ze ze obecnie nie mozna zrobic zmian dziwne moze ktos wie dlacvzego ????

Anonimowy pisze...

Trzeba upamietnic jakos Lotosa. W przyszlym sezonie bedzie Total...

mateusz mariowski pisze...

Widzieliście wywiad Yves Matton http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/szef-citroena-nie-mamy-fabrycznego-miejsca-dla-kubicy-ale/qbfw0w
tajemniczo się wypowiada może jakaś cytryna bedzie.

kargul102 pisze...

he he paskarskie ceny? 60 zł za czapeczkę nazywasz paskarskimi cenami he he pewnie lepiej wydać 10 zł/x15 dni x 12mieś .daje 1800 zł za paczke fajek! przynajmniej rak za fri

Anonimowy pisze...

Tak wszyscy szefowie tak pierdola a auta ni huhu :(

Jaro75 pisze...

Dopiero początek ??? :))