Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 28 października 2015

Volkswagen testował na asfalcie

Po raz pierwszy ekipa Volkswagena miała okazję sprawdzić swoje auto na 2017 rok na nawierzchni asfaltowej. Testy odbyły się w południowej Francji - w Alpach Nadmorskich, a nowym autem jeździli kierowcy testowi Volkswagena - Marcus Gronholm i Timo Rautiainen. Poniżej zobaczycie filmy z tych testów.








Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Całkiem inaczej pracuje silnik od tegorocznej wersji. Zauważcie w pierwszym filmiku 30 31 sekunda wyłaczają się przednie światła i momentalnie inaczej pracuje wydech, przechodzi w inny tryb ?

Ireneusz Ciejka pisze...

To ten ich słynny software od bosha ;-)

Anonimowy pisze...

Wygląda jak samochód na tor

Anonimowy pisze...

Auto przede wszystkim unaczej wygląda. Duży przedni spoiler i bardzo poszerzone, odstające nadkola

Anonimowy pisze...

Z tym trybem pracy silnika może to być przełączenie z trybu na dojazdówki na tryb odcinkowy

Anonimowy pisze...

Coś czuje, ze w przyszłym roku vw bedzie mizdzyc jeszcze bardziej.

Anonimowy pisze...

Polo w przyszłym roku będzie nadal wyglądało jak obecnie. Ale skoro już dziś pracują nad spec 2017 to należy się spodziewać dalszej dominacji tego zespołu... Czy ktoś słyszał/widział/czytał o pracach nad spec 2017 w innych zespołach?
Hyundai powinien zaproponować Robertowi kontrakt, polegający na startach w 2016 w 5 - 6 eliminacjach w WRC oraz konkretnej pracy na rzecz rozwoju WRC pod kątem specyfikacji 2017 oraz w "międzyczasie" nad rozwojem modelu R5. Chłopaki mieliby sporo jazdy, nie stracą kontaktu z rajdami i autem WRC a Hyundai też odniesie korzyści w przyszłości. W sezonie 2017 Robert z Maciejem pojechaliby cały sezon w WRC. Takie marzenie...

maSay2610 pisze...

Anonimowy z 10:02
On włącza podtrzymanie turbo. Silnik inaczej od razu wtedy pracuje. W teraźniejszych Wurcach też tak jest. Na żywo zajebiście to brzmi. Jak byłem na rajdzie polski też się zastanawiałem co to takiego. Zawsze przed samym startem to załączają. Ciekawe jak ta rozbudowana aerodynamika się przekłada na czasy na oseach. Ale robi wrażenie. Tylko, że to już bardziej auto torowe
























kowal pisze...

Torowe? grupa B może też?

Anonimowy pisze...

Tak sobie myślę, że dla VW nie stanowiłoby problemu 4 auto a ile wizerunku mógłby ocieplic po ostatniej aferze nasz kochany Robercik :)