Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 30 października 2015

Toyota prezentuje auto

Testową wersję swojej Toyoty Yaris WRC przedstawił japoński koncern podczas Tokyo Motor Show w tym tygodniu. Toyota ma powrócić do WRC w 2017 roku.


Przedstawiona została wersja testowa na szutry, poniżej możecie zobaczyć jej zdjęcia:






27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

W sumie tak patrząc z przodu to prawie jak malowanie RK ;D

Anonimowy pisze...

Wygląda jak dziecięcy samochód zabawkowy.

Bambitzu pisze...

wygląda nie pozornie, ale może kryje się w niej moccc:)

Anonimowy pisze...

Wyjątkowo brzydki ten yaris. Wygląda jak jakieś tico na sterydach. Szkoda, że rajdówki doszły do takiego etapu. Celica >>>> yaris :/

Anonimowy pisze...

Zamiast TOYOTA nakleić LOTOS. Opon na wszelki wypadek bym nie zmieniał. Bryka dla Roberta i Maćka gotowa. Pozdrawiam

Kudlaty.rally

HiT pisze...

Design nie powala :P
o ale to ma jeździć, a nie wyglądać :)

Anonimowy pisze...

To będzie zdecydowanie najbrzydsze auto w stawce. Wygląda beznadziejnie. Szkoda że WRC poszło w tym kierunku... No ale co się dziwić? Kto by kiedyś pomyślał że bolidy F1 będą napędzane silnikami 1.6... Może ta toyota to sposób na vw.

Anonimowy pisze...

Kubicy nie będzie w Toyocie bo nikt nie zatrudni człowieka, który będzie uczył szefa jak prowadzić fabryczny zespół. Tak samo było w msporcie i się skończyło bardzo szybko.

Anonimowy pisze...

Już kilkadziesiąt lat temu w F1 były stosowane silniki 1.5l.

Anonimowy pisze...

barwy już są biało/czerwone (dobry znak )

Łukasz Tuczyński pisze...

Auto jest piekne, widac na filmach, natomiast ujęcia fatalne,
Ps. Ustawienie na asfalt zawsze wyglądają agresywniej!

Anonimowy pisze...

Kiedyś były już napędzane silnikami 1.5 z turbo ;)

Anonimowy pisze...

wygląd nie powala ale to jest etap przejsciowy i powrót do WRC, rok 2017 to zupełnie inny wygląd aut, szkoda że nie zmienią klas , mi najbardziej odpowiadał wygląd Kompaktów w WRC ( Citroen c4 którego " spalił" Robert był najładniejszy)


Yacko

Anonimowy pisze...

Mocno w to wierzę, mam nadzieje, jestem pełen wiary ze Toyota rozważa zatrudnienie Roberta jako kierowcy wokół którego można doszlifowac Yarisa na sezon 2017. Toyoto to jest to czego szukasz:) Robert, nie trać wiary, będziesz mistrzem !
Szymi25

Marcin J pisze...

Wszyscy zawsze sie chwala autem w specu asfaltowym bo niskie, dynamiczne etc. I nawet niespecjalnie pokazuja spec szutrowy, bo nie ma po co.

A oni tu wyskakuje z szutrem :P

Anonimowy pisze...

@17:54
Bolidy F1 były kiedyś napędzane silnikami 1.6 :)

marshad pisze...

@Anonim 16:01 Samochód zabawkowy powiadasz? Spójrz na to:
http://www.swiss-wrist.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/01/2Daytona-Rolex-SportsCar.jpg
Zdjęcie zostało stworzone przed 24 godzinnym wyścigiem Rolex 24 Daytona w roku 2014. Wygląda jak kolekcja Matchbox'a =]

Do 2017r. jeszcze daleko i nie sądzę aby w takiej postaci Yaris pojawił się na trasach WRC.

Anonimowy pisze...

Wygląda kiepsko ale nie o wygląd tu chodzi. To chyba najmniejsze wrc w całej historii tej kategorii. Przypomina mi się mitsubishi ignis kitcar którym jeździł Grzyb i Kościuszko. Jakież to było brzydkie auto a jak zapierniczało... Pozdrawiam Piotrek

Anonimowy pisze...

Może nowy szef zbuduje w rok Aurisa? Podobno szansa jest, .. bo to na serio jak tico wygląda

Piotr Dudzik pisze...

@20:59 Ignis to Suzuki, bardzo wdzięczne auto. Aurisa nie zrobią bo to za wielka locha, że auta WRC się zmniejszają to fakt, ale wcale nie zmniejszają się jakoś bardzo - poprostu cywilne tak rosną, że dzisiejszy Yaris czy Polo jest większe od Corolli czy Golfa 15 lat temu. VW Up jest niby maleńki, ale jest znacznie większy od polo II i niewiele ale większy też od Polo III.

@17:54 uważam, że lata z silnikami 1,5 w F1 to był najlepszy okres w historii tej dyscypliny.


A co do samego yarisa, to ma za******ać a nie wyglądać.Jednak VW testuje już specyfikacje na 2017 z rozbudowanym aero. A Toyota pokazuje takie coś... boję się, że na skutek tego bałaganu, który mają u siebie z rozwojem są w czarnej d. i nasi chłopcy sami w sobie ich raczej nie wyratują. Tu trzeba pilnego zwiększenia funduszy. Oczywiście stać ich na to, ale brak technologii hybrydowych w WRC raczej obniża zainteresowanie Toyoty tą dyscypliną. Teraz każdy chce zaprezentować w sporcie technologię, którą zaraz potem może zaoferować (przynajmniej pod tą samą marketingowo nazwą) w salonie. Już widzę jak włączają do oferty yarisa 4x4. Tak jak kiedyś Audi dzięki WRC rewelacyjnie sprzedało napęd quattro i nawet w pewnym stopniu po dziś dzień jedzie na tym koniu tak zapewne dzisiaj pojawili by się jacyś chętni zrobić elektryczny napęd na tył.

Gal Anonim pisze...

BRZYDAL ALE W SPEC ASFALT https://www.youtube.com/watch?v=FSEnDpSd144 WYGLADA BARDZO... ŁADNIE!!!!

Anonimowy pisze...

Tico wrc hehe to by bylo cos .

Smolar pisze...

Bleee!:-) Dziś o tym myślałem, oglądając testy vw2017.wszystko jest super. Hi tech,spojlery,genialna przyczepność...ale nie macie wrażenia,że to gdzie w jakieś laboratoryjnie nierealne pojazdy? Pamiętamy celicę,imprezę 555...auta,które można było kupić w salonie. Wyglądały prawie tak samo. Teraz wurce to tak jakby troche Trophy Andros albo WTCC. Auta maja znaczek jak na ulicy,ale to tylko panele z laminatu a pod spodem ruraki. W rajdach jeszcze najbliżej do realnych aut ake i tak sie obawiam. Yaris wrc wygląda jak usilna potrzeba promocji modelu. Pamiętacie Makinena i Burnsa? Pierwszy to Lancer a drugi...Carisma:-) No i ten wygląd yarisa:-( Auris jest bardziej rajdowy:-)

Anonimowy pisze...

chyba suzuki ignis s1600

Anonimowy pisze...

Tak suzuki, masz rację

Anonimowy pisze...

@Smolar, właśnie dlatego dziś motorsport już tak nie wpływa na sprzedaż jak kiedys niestety. F1 nie ma na to żadnego przełożenia (poaz Safety Car'ami) a WRC coraz mniejsze niestety. To - w długiej perspektywie - zabija ten sport, co nam kibicom jest trudno zaakceptować do tego stopnia, że aż odrzucamy ta możliwość...

asia pisze...

corolla vs yaris

http://carsconcept2016.com/wp-content/uploads/2015/05/2017-Toyota-Yaris-WRC-specs-960x460.jpg