Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

niedziela, 23 sierpnia 2015

Robert Kubica w Rajdzie Niemiec - filmy i zdjęcia

fot. Pirelli
Za nami - głównie mniej pozytywne - emocje w Rajdzie Niemiec. Robertowi Kubicy i Maciejowi Szczepaniakowi niestety nie udało się przejechać wszystkich OS-ów, ale ciekawych zdjęć i ujęć filmowych z ich przejazdami nie brakuje. Zapraszam do multimedialnego przypomnienia sobie weekendu, który minął.




fot. Kaja Widawska




fot. Rallye Deutschland

fot. Kaja Widawska

fot. Rallye Deutschland


fot. Kubica Official

fot. Motorsport24

fot. Kaja Widawska

fot. Kaja Widawska

fot. Pirelli

fot. Kaja Widawska

fot. Aldona Marciniak


fot. planetmarcus

fot. wrc


fot. Frederic Kus

fot. Jakub Pojmicz

fot. Dragon Rally Photographie

fot. DS Photography


fot. Dragon Rally Photographie

fot. Pirelli



fot. Frederic Kus


fot. Frederic Kus

fot. Frederic Kus

fot. Aldona Marciniak

fot. Aldona Marciniak

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Harald Illner

fot. Frederic Kus

fot. Frederic Kus






RK Rajd Niemiec
Na 7. OS-ie było bardzo szybko, niestety w jednym momencie za szybko. Robert i Maciej mają do przejechania pełny OS bez przedniej szyby. Gdyby nie przygoda Robert wyprzedziłby już Meeke i Melicharka, ale stało się. Teraz byle do mety dnia! Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-piatek.htmlfot. cicles7powrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015



"Testowanie ustawień"
Robert "testuje ustawienia" :)Na 5. OS-ie było dziewiąte miejsce, zaraz kolejna próba. Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-piatek.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015



Roert Kubica Rajd Niemiec
Ręczny działa :)Zaraz startuje 5. OS! Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-piatek.htmlFilm: Tomasz Klujewpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015



Rajd Niemiec - Roet Kubca
Robert podczas porannej pętli. Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-piatek.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015





Robert i Maciej już na mecie 9. OS-u - tak na nim jechali :)Relacja i wyniki: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-sobota.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015



Witajcie w sobotę! Tak wyglądała wczorajsza przygoda naszej załogi - prawie nic, tyle że przez tę szybę efektownie wyglądające :)Zaczynamy sobotnie emocje, relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-sobota.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015




Filmik z wczoraj :)A relacja z dziś tu: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-sobota.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015




Tak jechał Robert na 9. OS-ie. A za kwadrans zaczyna się kolejna próba. Filmik dla czytelników bloga przesłał Marco Kinast - dziękujemy! Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-sobota.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 21 sierpnia 2015




Szybko!Startuje 9. OS Rajdu Niemiec. Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec-sobota.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 22 sierpnia 2015




Momentami był Max Attack. To film z wczorajpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 22 sierpnia 2015




Mamy przerwę serwisową, no to czas na nawrót :)Relacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec_23.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 23 sierpnia 2015




Hop! Było szybko również na Power Stage.Film: Magdalena DworakRelacja: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec_23.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 23 sierpnia 2015



Dobrze, że będą te testy, bo miesiąc bez Roberta i Macieja byłoby trudno.Film: Maciej JaryWięcej filmów i zdjęć: http://powrotroberta.blogspot.com/2015/08/robert-kubica-w-rajdzie-niemiec_23.htmlpowrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 23 sierpnia 2015




Tak jeździł Robert :) Efektownych ujęć nie brakuje.Film: Martin Kühlmeyer.powrotroberta.blogspot.com #Kubica #WRC #ForzaRK
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 23 sierpnia 2015



Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

41 komentarzy:

Anonimowy pisze...

W nowym wpisie CG na facebooku nt. Hyundaia można zaobserwować taką trochę podprogową sugestię nt. Roberta jeżdżącego dla owej manufaktury w 2016. Niby jeszcze za wcześnie na gdybanie, bo mamy dopiero koniec sierpnia... ale przyznacie - byłoby miło! :D

Ireneusz Ciejka pisze...

Możesz podać linka z tymi doniesieniami ?

Wherever Ronnie may roam pisze...

Cezary Gutowski na facebook

Anonimowy pisze...

Oby to była prawda.

Yoozeck pisze...

Na razie to zwykła opinia C. G. Nie wiązałbym nic z nią poważnego. I tak o wszystkim dowiemy się w swoim czasie apropos przyszłego sezonu. Chociaż nie ukrywam byłoby sympatycznie aby ta wiadomość potwierdziła się :)

Anonimowy pisze...

Jak CG sugeruje Hyundaia dla RK w 2016r to znaczy że w planach Robert ma zakup i40 w dieslu, kombi bo planuje powiększyć rodzinę np, to co mówi Pan Gutkowski a to jaka jest rzeczywistość to są niestety dwie różne rzeczy ;] . Nie mam nic do gościa bo i czasem coś mądrego napisze ale generalnie więcej ma wspólnego z S-F niż z rzetelnym dziennikarstwem ;] .

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 09:22 - a ja myślę, że Twoja wiedza na temat dziennikarstwa CG jest taka sama, jak znajomość pisowni jego nazwiska :)

Anonimowy pisze...

@9:52 no niestety ale jego rewelacje na temat przechodzenia RK do różnych fabryk znamy chyba wszyscy a jakoś potwierdzenia tego w realu nie widac

Addam pisze...

Trzeba umieć czytać między wierszami, to nie są "rewelacje" tylko nadzieje związane z przejściem Kubicy do lepszej ekipy, nic więcej. Jak ktoś bierze wszystko tak dosłownie to nic dziwnego, że macie potem mylne pojęcie o braku rzetelności CG.

rolen pisze...

gdyby Kubica wyladowal w Hyundai'u to hitoria by troche zatoczyla kolo :)

Tomasz Kuchar byl fabrycznym kierowca Hyundai'a (no dobra pay-drivierem, ale byl)
Kuchar tak naprawde wciagnal Kubice do rajdow.
Kubica w Hyundai'u

takie tam luzne skojarzenie w poniedzialkowy poranek :)

rolen

Anonimowy pisze...

W sezonie 2016 Robert będzie jeździł w fabrycznym zespole TATA Motors. Będzie dysponował najnowszym modelem TATA Nano WRC, potajemnie testowanego w Indiach na specjalnie do tego wybudowanym torze w Kalkucie. Nowym sponsorem na być jakiś potentat produkujący herbatę...Niebawem Cezary o tym napisze :)

Anonimowy pisze...

24 sierpnia 2015 11:13

"Kubica od sezonu 2016 zajmie w Volkswagenie miejsce Ogiera"

autor: Alex Webster

Anonimowy pisze...

Ja bym proponował zwrócić uwage, że Kubica nie wygrał żadnego oesu od czasu zmiany samochodu na nowsza wersje fiesty...

asertywny

Anonimowy pisze...

@15:22 weź pod uwagę że oprócz tego praktycznie zmieniła się (zmniejszyła) ekipa która jest odpowiedzialna za starty w WRC, nie ma drugiego auta do testów, itp, itd...

Anonimowy pisze...

100% racji , od tego czasu osy wygrywali Evans czy Tanak, nawet Prokopowi udało się wygrać . Czyli wychodzi na to że ekipa słaba i stworzenie własnego zespołu od "0" to nienajlepszy pomysł. Osobiście największe obawy mam o fundusze na przyszły sezon bo widać że LOTOS już tak chętnie kasą nie szasta jak chodzby nawet w zeszłym roku gdzie wszyscy rozumieli że Robert musi nabrać doświadczenia. Uważam że w tym roku oczekiwania sponsorów wobec Roberta były większe niż to co prezentuje.


Yacko

Jaro75 pisze...

A co do Lotosa to mało są widoczni ? W zasadzie to oni mają jakąś stację poza granicami kraju? Czy Robert wygra czy nie to ja nie widzę tutaj jakiś wielkich różnic w korzyściach. Jestem wdzięczny że zainwestowali w Roberta ale chyba nawet biorąc pod uwagę problemy Roberta to chyba bardziej jak teraz to widoczni nie byli.
A chyba nie sądzili że Robert będzie gromił całą masę inżynierów z konkurencyjnych zespołów.

Jaro75 pisze...

FSO nie wraca czasami ?? :)))

Jaro75 pisze...

Szkoda że tak mało zespołów teraz jest. Robert mówił że z Jego ograniczeniami żaden zespół Go nie zatrudni. Ile ostatnich potknięć było z powodu ręki ?? Nie czuje się pewnie a aucie i tyle. Naprawdę już nie tyle co zasługuje co z czystej ciekawości chciałbym zobaczyć Roberta w zespole w którym tylko będzie jeździł nie martwiąc się o nic. Wtedy mielibyśmy lepszy obraz sytuacji bo biorąc pod uwagę obecną to z prywaciarzy jest najszybszy non stop skubiąc fabryki więc?

Jaro75 pisze...

Dlaczego tak mało jest prywatnych zespołów. Przecież kierowców jest dobrze z paru którzy mogliby walczyć w całym sezonie. Brak sponsorów? Mało jest bogatych ? A może każdy dobrze wie że obojętnie ile wyłoży to i tak będzie walka o pietruszkę bo fabryk się nie objedzie.

Jaro75 pisze...

A takie pytanie zadam. Kto z powodu tego że Robert ma na drzwiach napis Lotos zmienił swoją stację i zaczął tankować tylko na Lotosie albo zmienił olej w silniku ? Tylko szczerze bez zgrywania aniołka. Odpowiem pierwszy- ja nie.

Anonimowy pisze...

Kiedyś nigdy nie tankowałem na Lotosie, bo te stacje komuną zalatywały.
Teraz tankuję bardzo często. W dodatku mój znajomy transportowiec często kupuje hurtowe ilości paliwa. No i lotos ma czystą ropę w przeciwieństwie do rozreklamowanego łorlena.
Ale oleju jakoś nie zmieniłem )
cubici

maSay2610 pisze...

Ja jak mam okazje to też tylko na Lotosa zajeżdżam, odkąd wspierają Roberta. Wielu ludzi napewno tak zrobiło. Ja jestem wdzięczny tej firmie, bo gdyby nie Lotos, to może nie mielibyśmy Roberta w WRC. Od kilkunastu lat oglądam Rajdy samochodowe, bo zawsze mnie fascynowały, a jak Robson zaczął wygrywać os-y to poprostu myslałem, że śnie. Ale wielu ludzi już zapomniało o tych dobrych chwilach Kubicy. Większość tak na prawdę nie rozumie tego sportu od zaplecza...Bądźmy realistami. Z igły wideł Robert nie zrobi...

Jaro75 pisze...

Ja mało jeżdżę a Lotosa nie mam w pobliżu. Nawet powiem szczerze że w tych kierunkach gdzie czasami jadę to nie ma tych stacji. No, jest jedna- 20 kilometrów ode mnie. Ale jakie tam jest paliwo to nie wiem. Może sprawdzę jak pojadę przy okazji co na to powie mój kwadratowy diesel :)

Marcin J pisze...

Musicie pamietac o jednej rzeczy. Nie detalisci sa najwiekszymi odbiorcami takich koncernow jak Lotos. Wyobrazcie sobie ze Lukoil kupuje paliwo od Orlenu. Lepiej im kupowac z lokalnej rafinerii niz sciagac tysiace kilometrow.

Ja na lotosie tankuje calkiem czesto. Olej biore dedykowaney do mojego auta parametrami, nawet nie wiem jaki. Ostatnio chyba byl Total.

Anonimowy pisze...

Muszę was rozczarować, ale marketing Lotosu związany z Kubicą nie jest skierowany do osób tu zaglądających, więc możecie tankować tam gdzie macie bliżej/taniej.

Anonimowy pisze...

Odkąd LOTOS wspiera Roberta, tankuję co tydzień wyłącznie na ich stacjach. Czasami nadkładam drogi ale trudno. Niestety w LOTOSie rządzą politycy i wszyscy sponsorowani są w jednym worku. To marnotrawstwo w krysztale. Kiedy wreszcie zawita do naszego kraju racjonalne gospodarowanie? Mam zamiar zebrane punkty (a mam ich już sporo) przeznaczyć na Kubicę. Ale na dzień dzisiejszy to niewykonalne.

Anonimowy pisze...

Ja tankuje na lotosie bo mają fajne małe stacje, gdzie nie ma wypizdrzonych prostytutek. Acha, tankuje browar głównie. Pozdro.

Anonimowy pisze...

Miało być przełamanie a jest rozczarowanie... Nie da się łatwo powiedzieć co zawiniło ale jako wierny kibic i oczywiście ogromny fan Roberta czuje się trochę zawiedziony po tym weekendzie.
Pal licho tą fiestę - z g...a bata nie ukręcisz ale zawiedziony jestem najbardziej postawą Roberta.
Brakowało woli walki i jakoś tak w ogóle... Robert narzekał na złe prowadzenie się auta, zły balans itd. ale przecież odpowiada za to on i jego mechanicy. Odbyli testy więc auto powinno być ustawione jak należy. Tak mi się przynajmniej wydaje. Robert to człowiek, który potrafił perfekcyjnie ustawić pod siebie bolid F1 więc rajdową Fiestę, w czwartym sezonie w aucie rajdowym powinien w ciągu dwudniowych testów ustawić jak należy...
Temat awaryjności, wymiany silnika itd. pozostawiam bez komentarza bo to zupełnie inna sprawa. Rozumiem, że człowiek może stracić motywację ale nie z tego słynął Kubica.
Myślałem, że po wymianie silnika Robert zaatakuje i pokaże klasę na kilku Os-ach a tu narzekanie na złe prowadzenie itd...
Dawny Kubica cisnął ile się da, tym czym dysponował a w ten weekend czułem jakbym oglądał zupełnie innego kierowcę.

ROBERT WRÓĆ !!!

pio&aga pisze...

hej, kiedyś tylko tankowałem na BP bo uważam ze maja najlepsze paliwa, (to tez dzięki podświadomej reklamie w DiRT 3 :) ) jak odkrylem ze łożę sporo kasy na BP gdzie nic z tego nie mam, to mówię koniec. Przerzuciłem się na LOTOS, skoro wspierają RK, skoczków reprezentacje itd, no niech mają! Należy im się.
Jeszcze lotos ma dość tanio, tankuję tam dwa samochody bo warto.
Ale jak skończą sponsorować RK to pewnie ich zostawię, dla zasady...

Anonimowy pisze...

Jaro75 i inni.. tankując na stacjach Shell, czy BP, lejecie do swoich aut paliwo Grupy LOTOS. Nie sugerujcie się malowaniem floty cystern które zasilają zbiorniki stacji. Za sam 2015 rok, tylko te dwie grupy kapitałowe zapłacą lotosowi 2,8 mld zł. A to i tak jest nic w zastawieniu ze skonsolidowanym przychodem za 2014 rok wysokości 30 mld zł!! LOTOS to także paliwa lotnicze, oleje opałowe i cała masa produktów będących pochodnymi węglowodorów przez nich wydobywanych.

pio&aga pisze...

@21:24 - nie bądźmy tacy krytyczni wobec Roberta. Po co miał cisnąć... zrobił sobie głównie testy. Przycisnal jeden OS i zrobil sobie skrót przez winnicę, albo zatrzymał się na tych genialnych murkach. Robert nie ciśnie kiedy wie ze to nie ma sensu. Wie ze jak przesadzi i rozwali samochod to nie obejdzie to sie bez konsekwencji. W F1 było inaczej, jak sie rozwali bolid to bedzie nowy, zero problemu a tu to inna bajka...

Jaro75 pisze...

No tak. Zakręcone to wszystko. Ale chciałem tylko zwrócić uwagę że dzięki Robertowi choć to kropla w morzu pewnie dużo ludzi częściej odwiedza Lotosa więc są widoczni o wiele bardziej jak wcześniej. Na świecie także. Czyli narzekać nie powinny zbytnio. Ale czy są z tego wymierne korzyści? Nie wiem. Nie wiem nawet tego czy gdyby Robert był już mistrzem takowe by były.

Jaro75 pisze...

Robert jest i nie musi znikąd wracać :) błąd w ustawieniach zawsze może się przydarzyć obojętnie jak długo coś się robi. W F1 też były takie sytuacje że bolid po prostu nie dał się ustawić tak jakby sobie tego życzył kierowca i inżynier.

Lux Perpetua pisze...

Apropo tempa Roberta, to z moich statystyk wynika, że Kubica jechał podobnym tempem jak rok temu w Niemczech. To, że nie wygrał żadnego OS-u wynika z wielu rzeczy.

Pierwsza sprawa to zmiana przepisów: rok temu RK jechał na dobrej pozycji startowej już drugiego dnia rajdu, w tym roku dopiero trzeciego (z powodu Rally 2, tylko 4 OS-y). A 2 wygrane OS-y były wygrane rok temu właśnie gdy jechał z dobrej drugiej pozycji.

Druga sprawa to nowe opony Michelin, które zadebiutowały na Rajdzie Niemiec, niwelując przewagę Pirelli na asfalcie. Podobno opony pozwalały jechać szybciej ok 0,2-0,3 sek/km. Jeśli to prawda, to gdyby fabryki jechały na starych oponach, Kubica wygrałby prawdopodobnie 18 OS, 20 OS i 21 OS (Power Stage), bo strata RK do lidera właśnie tyle wynosiła.

No i kwestia ustawień, ale nie wiem jak duży wpływ lepsze ustawienia miałby na tempo Kubicy.

OZi pisze...

@rolen

...a co więcej jeździł z nim niejaki co-driver Maciej Szczepaniak :)


btw
Ten Hultaj to nie była by głupia opcja - RK&MS idealnie by pasowali do 4. autka jako Załoga rozwijająca zarówno własne umiejętności jak i samochód.

pozdrawiam
OZi

rolen pisze...

OZi - totalnie zapomnialem o Macku, ze on tez wtedy jezdzil z Kucharem.
Chyba jeden z bardziej znanych duetow w historii polskich rajdow - Kuchar/Szczepaniak. W sumie ok 2000 roku zapowiadali sie na zaloge swiatowego formatu.

Ech, stare czasy - zolty golf III gti w barwach polsatu, corolla wrc.
Lezka sie w oku kreci :)

Anonimowy pisze...

Kiedy hyundai chciał Roberta to bylem jednym z nielicznych który mówił żeby nie wahał się ani chwili... M-sport było najgorszą opcją i do dziś Robert płaci konsekwencje tego. Coz miejmy nadzieje ze koreanczycy nadal sa zainteresowani

Zbyszek pisze...

Jasne, Hyundai byłby zapewne lepszym rozwiązaniem od tego co teraz, ale ja bym się wstrzymał jeszcze z emocjami do podania oficjalnych informacji - o ile takowe się pojawią.

Anonimowy pisze...

Jaki Hyundai? Ludzie o czym Wy piszecie? Nigdy nie było żadnej propozycji, tylko luźna rozmowa, zresztą szef zespołu sam to potwierdził kilka m-cy temy, że może i będą zainteresowani Kubicą, ale jeszcze nie teraz...
Podobniwe jak mówi się, że odrzucił Citroena... tylko nei wiemy co proponował Citroen, za jaką kasę itd. itd. Jedyna prywatną opcją jest Fiesta i tyle, jak nie fiesta to fabryka, tylko która i kiedy?

Anonimowy pisze...

@14:26 dokładnie, i20 się okazało nigdy nie było możliwe dla RK, pewnie Citroen też dawał deal sponsorski a nie fabrykę i jak znam życie mocno naciskał na starty w WTCC a te mi się wydaje nie leżały Robertowi. Ogólnie warunki mogły być mocno ch*#@we.

OZi pisze...

Witam!

Podsyłam link do moich fotek z rajdu:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1212662728759703.1073741841.979423472083631&type=3

Pozdrawiam
OZi