Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Robert Kubica i Maciej Szczepaniak testują przed Rajdem Polski [Aktualizacja godz. 19:12 - kolejne filmy i zdjęcia]

Czas na ostatni etap przygotowań do Rajdu Polski 2015 dla Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Polacy będą dziś między godz. 10 a 18 testować przed swoją domową rundą WRC. Pogoda niestety może im nie sprzyjać. Poniżej znajdziecie relację z jazd testowych naszej załogi.



Tuż przed zapoznaniem Kubica i Szczepaniak będą podróżować w okolicach jednego z ubiegłorocznych OS-ów Rajdu Polski. Na testy zarezerwowano 8 godzin, a już jutro nasza załoga przystąpi do zapoznania przed OS-ami. Potrwa ono do czwartku.

Jak tylko pojawią się informacje i materiały z testów, znajdziecie je poniżej.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

42 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fota ze szpecem na asfalt Mateusz podczas rajdu szutrowego?;-)
Bedzie czuje ogień i walka o top 3
Colocini

Anonimowy pisze...

No i jeszcze mischeliny :P

Anonimowy pisze...

Dobrze, że Robert już nieco zarósł na twarzy, będzie ogień!

Anonimowy pisze...

Gdzie sa testy?

Anonimowy pisze...

Testy są w miejscowości Pasym

Jaro75 pisze...

Czuję jaskółczy niepokój :))

mateusz mariowski pisze...

http://sport.tvp.pl/20657816/kubica-rozpoczal-testy-przed-rajdem-polski. Czy ja o czymś nie wiem? 2 punkty w Sardynii ?

Mateusz Mejka pisze...

Mateuszek - Zielony Lasek a nie tam

Anonimowy pisze...

Widzę na zdjęciach, że na testach jest obecny przyjaciel Roberta włoski kierowca rajdowy Cristian Guazzini. Szkoda, że taka kiepska pogoda na testach, bo sam rajd ma być suchy.

Anonimowy pisze...

Pewny ten Mateuszek na 100%?

Anonimowy pisze...

Robert szykuję jakieś specjalne malowanie auta na Rajd Polski? Auto jest dziwnie zamaskowane na bocznych elementach.

Yacko

Anonimowy pisze...

@12:38
Na Mateuszku podobno testują R5-tki. Robert testuje gdzie indziej, a gdzie to już jest chyba tajemnica poliszynela ;)

Anonimowy pisze...

"Kubica z pilotem Maciejem Szczepaniakiem jeżdżą w rejonie Pasymia w gminie Szczytno."

Anonimowy pisze...

Implementacja filmow z facebooka nie dziala za dobrze. W Chrome nic nie ma, w Firefox jest jedno okienko i informacja, ze nie mozna odtworzyc, w IE sa dwa filmy. Chodzi o wideo z 13:17, 13:30 i 13:59.

Mateusz Cieślicki pisze...

U mnie wszystko jest OK, a działam na słabiutkim sprzęcie. Ktoś jeszcze ma takie problemy?

Anonimowy pisze...

Witam,

Panie Mateuszu u mnie też nie działają filmy z testów, a mam nowy sprzęt na windows 8 :/

Pozdrawiam

Paweł

Anonimowy pisze...

u mnie też tylko napisy że jest film: 13.17, 13.30, 13.59. przeglądarka chrome, 6GB ram, proc i5
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Chyba nie chodzi o sprzęt tylko przeglądarkę, na chromie jest lipa ale na operze np. wszystko jest ok. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

u mnie na chrome i win 7 zadnych problemow nie ma

Jan Jan pisze...

Też nie wyświetla ni filmów. Google Chrome

Anonimowy pisze...

Mi tez na chrome smiga, win 7 i5,

Pozdrowienia

Anonimowy pisze...

Problem z filmikami nie polega na sprzęcie tylko na ich źródle. Filmiki są z facebooka i aby je oglądać trzeba być zalogowany w facebook w tej samej przeglądarce.

Anonimowy pisze...

@15:53
guzik prawda, nie mam fejsa wiec nie mam sie gdzie logowac i tak jak pisalem (15:48), mi działają

Mateusz Cieślicki pisze...

Witam! Uwielbiam opolskie :) Jestem w trakcie tworzenia opisów OS-ów, dziś wieczorem powinny być.

Anonimowy pisze...

@15:56
Sprawdzone, działa po zalogowaniu. Bez zalogowanego konta nie działa. Sprawdź może ktoś jest zalogowany na Twoim komputerze.

Anonimowy pisze...

jak najbardziej działa bez logowania, więc problem musi tkwić w czymś innym

Lux Perpetua pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lux Perpetua pisze...

Na Firefox-sie w miejscu wszystkich filmików (z wyjątkiem wywiadu) mam puste miejsce, ale na Chrome wszystko działa prawidłowo. I nie jestem zalogowany na Facebooku

Anonimowy pisze...

Fajna pamiątka taki kawałek fiesty :)

U mnie filmiku 13:59 w ogóle nie ma, pozostałe są i działają. Win 7, Chrome

pko24 pisze...

kogo z "tanich" /WRC2 bierzecie do Fantasy?
Hołek? Kołtun? Lappi? Kruda? czy szejków ?
kto ma sznanse ocierać się o 15 na OS ?

adam k pisze...

A mi dziala na chrome i win xp, na androidzie tez smiga wszystko.

Jaro75 pisze...

Będzie strasznie gorąco ale może nasze szutry będą łagodniejsze dla opon. Chociaż lepiej tak jakby miało lać i wszędzie pełno błota...

Jaro75 pisze...

Mateusz, skąd będziesz prowadził relację?

Mateusz Cieślicki pisze...

Z Mikołajek. Znowu pewnie żadnego OS-u nie obejrzę live :/ No poza SOS

Jaro75 pisze...

No tego raczej nie pogodzisz chyba że np.w przyszłym roku weźmiesz urlop na czas RP :) życzę Ci aby ta relacja była szczególnie przyjemna :)

Anonimowy pisze...

Haha , super komentarz Roberta z tego wywiadu: "Polakowi ciezko dogodzic" :D

Daro pisze...

Szkoda że w publicznej TV cisza jak rok temu. Rajd WRC to jakby organizować wyścig F1 a oni pewnie znowu wyślą jednego mało ogarniętego reportera który będzie relacjonował co się dzieje w "wyścigu". Obym się mylił i w tym roku wyglądało to o niebo lepiej

Anonimowy pisze...

kurna, będzie przekichane na Pirelkach przy takich temperaturach (do 35C)...

ILES2008 pisze...

Co sie stalo z tymi oponami? Zlosc bierze. Kiedys Focusy WRC na Pirelli wygrywaly w Polsce..... :/

Addam pisze...

Zauważyliście, że relacje będą w polsacie otwartym tj. 2 odcinki w polsat sport news, power stage w polsacie, wszystko fajnie ale... polsat sport news jest bez hd, trochę słabe to udogodnienie zważywszy na to, że mam też dostępne sport hd i sport extra hd.

Anonimowy pisze...

No cóż Addam, "Polakowi ciężko dogodzić" :P

Anonimowy pisze...

A ja nie mam sport ekstra HD, więc bardzo się cieszę, bo co miesiąc muszę się wpraszać do sąsiada żeby coś zobaczyć.