Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 5 maja 2015

Kubica odrzucił oferty z wyścigów, pojedzie w Portugalii [Aktualizacja czwartek - M-Sport potwierdza]

Robert Kubica potwierdził w rozmowie z Autosportem, że wystartuje w Rajdzie Portugalii. Jak pisze portal, nie wiadomo jednak jeszcze, czy Polak pojawi się tam z zespołem A-Style, czy wróci do M-Sportu.

Jak pisze Autosport, tuż po tym, jak okazało się, że Robert nie wystartuje w Rajdzie Argentnyny, do Polaka zaczęły napływać oferty z wyścigów, ale Kubica odrzucił je i potwierdza, że jest mocno zaangażowany w WRC.

"Mogę wam powiedzieć, że bardzo żałowałem, że nie mogę pojechać w Argentynie i będę jechał w Portugalii. Tak jak powiedziałem, pracujemy nad strukturą zespołu i wrócę na 5. rundę WRC" - powiedział Robert.

Jak pisze Autosport, "relacje z partnerami [Kubicą i A-Style] wydają się być napięte i to one doprowadziły do braku startu w Argentynie. A-Style będzie miało nową Fiestę RS WRC na Rajd Portugalii, ale nie wiadomo jeszcze, czy Kubica będzie obsługiwany przez włoską ekipę.

M-Sport potwierdził natomiast, że nie będzie możliwe zbudowanie szóstej Fiesty przed Portugalią. Jak pisze Autosport, jest możliwość, że Kubica wróci do M-Sportu.

Aktualizacja 

Znamy ceny biletów na Rajd Polski:

Ceny biletów kilkudniowych:

Ceny biletów jednorazowych:

Więcej informacji na TUTAJ.

Aktualizacja godz. 17:10

M-Sport napisał na Facebooku: "Five new evolution Ford Fiesta RS WRCs in build for Rally de Portugal. Reserved for Elfyn Evans, Ott Tänak, Martin Prokop, Lorenzo Bertelli and Robert Kubica!".


M-Sport napisał na Facebooku: "Five new evolution Ford Fiesta RS WRCs in build for Rally de Portugal. Reserved for Elfyn...

Posted by powrotroberta.blogspot.com on 7 maja 2015

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

54 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobrze by było, gdyby dogadał się z A-Style wkońcu to oni mają nową Fiestę, a tak to RK będzie musiał się ścigać no właśnie czym..?
Skoro Fiesty były A-Style, to M-Sport udostępniłby jakiś stary model....??!

Marek Bogacki pisze...

"Arogancki" Kubica robi swoje i jeszcze niejednemu ze zdziwienia szczęka opadnie. Trzymam kciuki. Do zobaczenia na OS-ach Portugalii.

Anonimowy pisze...

No cóż, średnio to wszystko wyszło, opuszczona Argentyna, prawdopodobny brak nowej Fiesty w Portugalii. Ale... głowa do góry, koncentracja na OSach i jedziemy dalej.

A na marginesie pragnę zauważyć, że informacje i domysły Mateusza były słuszne, więc o "włoskiej robocie" czytaliśmy tutaj znacznie wcześniej i dzięki za to

Anonimowy pisze...

Jak Robert nie bedzie mial zadnej fiesty to mu udostepnie swoja. Ale mechanikow nie mam...
A tak powaznie to A-style tez nie bedzie na reke trzymanie tej nowej fiesty bez kierowcy, wiec pewnie sie dogadaja. Wazne zeby wystartowal, niewazne czym!

Anonimowy pisze...

Testowanie wytrzymałości nowej Fiesty też może A-Style'owi nie być do końca na rękę. Kibicuję Robertowi, ale statystyki mówią, że "zarysowanie" sprzętu jest dość prawdopodonne ;-)

Jaro75 pisze...

Brawo Robert !!
Twój charakter i determinacja są miażdżące :)))

Anonimowy pisze...

Ciężkie jest nasze życie kibica. I komu przeszkadzało by wystartował w Rajdzie Argentyny?

Anonimowy pisze...

"Arogancki"-Style
oby pojechał i znowu wygrał oesy :)

Anonimowy pisze...

Na co A Style miałby trzymać w garażu nową fieste ? myślę że Kubica nie odpuści tego auta makaronom :) muszą się jakoś dogadać bo to oczywiste że była z przeznaczeniem dla Robeta i gdyby nie jego zaangażowanie Włosi raczej by go nie zamówili ... jak uważacie ??? Dodam jeszcze że raczej napewno makaroniarze nie wyłożyli całej kwoty tylko Lotos spoooro się dorzucił

wywrotowiec pisze...

Panowie zarówno A-Style jak Kubica zachowują się w tej sytuacji profesjonalnie i nie słyszałem by obie strony obrzucały się błotem. To dorośli faceci więc mogą być tarcia, niedociągnięcia, niedomówienia. Nie wydaje mi się jednak by ich relacje nagle uległy tak dramatycznemu pogorszeniu. Moim zdaniem dojdą do porozumienia i będą tworzyć mocniejszą grupę. Myślę, że należy spokojnie poczekać na infromacje o tym jak będzie wyglądała nowa struktura zespołu, a nie ekscytować się tekstem Autohebdo, który być może jest wyssany z palca celem zwiększenia zainteresowania - bo jak wiadomo Kubica to ciekay temat.

Liczę, ze na Portugalię Robert w nowej miejmy nadzieję mocniejszej Fieście oraz z lepiej zorganizowanym teamem. Tyle w temacie.

Anonimowy pisze...

Jak nie wiesz o co chodzi to pewnie chodzi o pieniadze. Moze A-style dowiedzialo sie ile M-sport kasowal Kubice za sezon!!! I im kopary opadly a teraz probuja wyciagnac wiecej kasy;)))

Marcin J pisze...

Z innej baczki.
Pamietam jak po 14 oesie na MC, kiedy RK/MS wysypali sie na murku za meta, co bardziej eksperci albo zawistni gadali ze zapiepral po mecie ze nie powinien i ze zwyczajnie za szybko.

Wlasnie cos mnie tknelo i ogladnalem sobie na wrc+ przejazd 14. odcinka przez Loeba/Elene.

Po mecie stop trzeba bylo ladnie przychamowac a pozniej juz tylko jakies 150-200 metrow i jakis trojkowy prawy.

Kto ma wrc+ niech sobie zobaczy koncowke jak bardzo mocno dymily sie tarcze RK.

Pomimo ze widzialem efekty na zimno to na cieplo natychmiast przypomniala mi sie zlota era enkowych lancerow kiedy na spadaniu hamulce sie konczyly i dymilo sie tak samo.

Anonimowy pisze...

Jesli Robert objeżdżał w poprzednich rajdach nowe vv I cytryny, nie widze przeszkód aby jechał starą fiestą z msportem. jestem pewny, że objedzie starą fiestą fabrykę. Tylko patrzyć na minę malkolma. Nowe nie sprawdzone, więc niepewne, a tak na serio to I w taczkach bez przygód wyżej prokopa będzie. Mistrz to mistrz. Pozdrawiam RK, MS I wiernyh zdrowo myślących fanów.
T VaNaT

Anonimowy pisze...

Bilety już kupione, widzimy sie w mikolajkach na RP 2015!

Ryszard Klimczuk pisze...

Nie lubię "spiskowej teorii..." ale w świecie, którym rządzi pieniądz a fabryczne zespoły inwestują ogromne środki i w dodatku muszą się rozliczyć z efektów, sama nasuwa się refleksja: przychodzi sobie facet po jednym sezonie w WRC, organizuje w kilkadziesiąt dni prywatny zespół, w dodatku jest wspierany przez polski koncern konkurujący z potentatami światowymi i dokłada na oesach mistrzom świata i to kierowcom fabrycznym. Świat WRC jest mały i wszyscy się znają, szczególnie w obsłudze technicznej. Nie trudno namówić niektórych z nich do bojkotu RK i utrudniać Mu życie na każdym kroku. Dla mnie przykład Argentyny jest potwierdzeniem tych sugestii ale może za dużo się naoglądałem "House of cards"....

ITS ME STIG pisze...

Tyle czasu minelo od ostatniego rajdu RK,ze zapomnialem juz jak on wyglada,za dlugo to wszystko trwa...eh:)

Basia pisze...

Nie jest przyjemnie czytać o tego typu niuansach... szkoda Roberta bo na pewno łatwo nie ma, szczególnie jeśli jego ekipa odwraca się przeciwko niemu ale mimo wszystko trzymam kciuki i czekam na Portugalię.

Anonimowy pisze...

ja tam jestem zadowolony że staruje w rajdach nie ważne którą wersją wrc (najlepiej oczywiście byloby nową) ale i tak jestem z nim :) dozobaczyska na rajdach !!!

Anonimowy pisze...

uff dobra wiadomość.wiadomo 3mane kciuki.pozdro dla ekipyRK&kibców

Anonimowy pisze...

Pojawila się szansa dla Roberta:
http://zmianynaziemi.pl/wideo/japonscy-naukowcy-znalezli-sposob-aby-przywrocic-komorki-nerwowe

Anonimowy pisze...

Jak Polska nie będzie produkować samodzielnie jakiegoś samochodu dobrej jakości który da się przerobić na rajdówkę albo wyścigówkę to Polak niczego wielkiego w sportach motorowych nie wygra bo nikt poza nim nie będzie miał takiej potrzeby i nikomu to się nie będzie kalkulować, za mało chłonny rynek :) zawsze ktoś mu minę podłoży.

Anonimowy pisze...

Anonim 19.02
To żeś wymyślił naukowcu. Znasz jakiś przykład z całego świata na powstanie całkiem nowego wielkomasowego koncernu samochodowego ? Jeśli znasz to czy ten koncern moze w jakim kolwiek aspekcie konkurować z tymi juz istniejącymi? Teraz zawęzić trzeba obszar do Europy, i już to staje się praktycznie niemożliwe, a jeszcze nie poruszylismy kwesti WRC. Z jednym się zgodzę, marzeniami żyje człowiek.

maSay2610 pisze...

Słuchajcie, jak to jest z tymi biletami na rajd polski. Trzeba je kupować aby oglądać odcinki specjalne, czy to daje tylko tyle żeby można było wejść na punkty widokowe na odcinkach. I jak z wejściem na park serwisowy? Czy bez biletu tez tam wpuszczą? Nie mam za dużego budżetu a mam 4 osobową rodzine oraz 700 km do przejechania bo jestem z dolnego śląska więc dlatego pytam czy jest sens kupowac bilety te po 150 zł. W tamtym roku musiałem zrezygnować, ale w tym roku nie odpuszcze.

Anonimowy pisze...

Ja w temacie Rajdu Polski . Wybieram się po raz pierwszy i nie wiem jak to z tymi biletami . Trzeba mieć żeby się dostać w okolicę os czy potrzebne są tylko na wyznaczone punkty widokowe. Mikołajki raczej odpuszczę a wybieram się z rodziną więc z czterech biletów to już się robi koszt . :-(

OZi pisze...

@bilety

Panowie, śmiało Możecie drukować mapy oesów + sprawdzić np. z mapą topograficzną i ruszać w teren! O ile na punkty widokowe i do parku maszyn bilety są potrzebne, o tyle prawie całe dystanse oesów podlegają własnej interpretacji :)

Polecam!

PS. I tak warto kupić po jednym, najtańszym bilecie oesowym jako cegiełka na sporty motorowe :)

Anonimowy pisze...

Park serwisowy, arena a także drogi dojazdowe do samych odcinków specjalnych są pilnowane, gdzie sprawdzane są bilety. Pewnie da się dojść przez pola albo lasy do odcinka, ale zazwyczaj to trudne i uciążliwe a pewności nie ma.
Pozdrawiam, Krzysiek

OZi pisze...

PS.2.

W oczekiwaniu na kolejny występ Roberta w Ojczyźnie, oglądnąwszy drugi odcinek "Polskich Torów Wyścigowych" o Torze Poznań, postanowiłem odnaleźć zdjęcia z mniej znanego występu RK w kraju...

Oto one:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1139294222763221.1073741834.979423472083631&type=1

Pozdrawiam

OZi

Anonimowy pisze...

biletów nie musisz kupowac jak chcesz raj ogladac w stresie i unikac ewentualnych stewardow i kontroli z ich strony, bez biletu nie wejdziesz ani do parku serwisowego ani nie przysluguje ci parking przy punktach widokowych (ja zostawiam auto i ide w teren, szukam czegos fajnego przy trasie, ale nie stoja na punkcie widokowym bo tam jest b. duze zageszczenie ludzi). ja tam kupuje bilety po 200 zeta i mam swiety spokoj ale rozne sa spojrzenia na ten temat. Mozna sie zastanawiac czy przyznaja nam kolejne lata z WRC jesli okaze sie ze ludzi dziesiatki tysiecy na rajdzie a biletow prawie nikt nie kupuje... wybor nalezy do nas.

Anonimowy pisze...

Jejku... tylko w Polsce zawsze ludzie kombinuja jakby tu oszukac i zaoszczedzic troche kasy... Polecam jeszcze przesiedziec w kiblu w pociagu to moze i sie ostanie kilkadzisiat zloty za dojazd.

Anonimowy pisze...

Anonim 08.30
Nie chodzi o oszukiwanie , tylko jeżeli chcę wziąć rodzinę na trzy dni na mazury i przy okazji podjechać na trzy czy cztery os to nie wiem czy muszę kupować bilety . Ty to pewnie jesteś gość i kupujesz dla całej rodziny łącznie z dziećmi wejściówki gold żeby się przy okazji polansować ;-) . Moje dotychczasowe doświadczenia pochodzą z eliminacji RSMP gdzie nie ma żadnych wejściówek i ograniczenia są tylko ze względów bezpieczeństwa .

Anonimowy pisze...

Witam
Byłem na dwóch poprzednich rundach i wiem,że bilety są zbędne.rywalizację na torze można obejrzeć z górki a do parku maszyn nie potrzeba wejściówek.Nieraz jest problem aby bezpośrednio wejść na tarasy widokowe na trasie ale chwila kombinacji lub zapytać miejscowych i się uda. Zrobiliby tańsze bilety i każdy by kupił a tak 70% kombinuje.jedyny bilet jaki ma sens to gold bo można z bliska zobaczyć pracę mechaników bo z drugiej linii nic nie widać.W tym roku niestety się nie wybieram bo jadę akurat w tym czasie na wakacje ale będę gorąco kibicował.

Anonimowy pisze...

@12:27 - mała poprawka: "gold" nie daje możliwości oglądania pracy mechaników, stoi się za barierką razem z pozostałymi wersjami biletów. Za barierkę mają wstęp ludzie sponsorów i media...
Wspomniany "gold" daje tylko dostęp do bigosu, grochówki... i alkoholu do oporu ;)

Anonimowy pisze...

Na ubiegłorocznym Rajdzie Francji nie było żadnego biletowania...A mimo to jeśli chodzi o poziom organizacji i podejście do kibica(dojazd,parkingi,dobór miejsc widokowych i dojścia do nich itp.) to naszą rundę od ww dzieli przepaść .Niestety

Anonimowy pisze...

Uspokajajacy tweet od MSportu

Anonimowy pisze...

Miejmy nadzieję, że news się spełni.

Jack K pisze...

Nowa fiesta dla RK WRT WOOOOHOOOOOO ;)

Anonimowy pisze...

We Francji jak już ktoś pisał było za darmo. I nie jest to jedyny rajd w WRC, na który wstęp jest wolny. Jak na rajdzie Deutschland bilety są po 69 euro, a u nas od 150 - 600 złoty to chyba jest coś nie halo.
W Czechach na rewelacyjny widowiskowo prolog rajdu Barum wejście jest za darmo, a normalnie w trakcie rajdu jeden oes w przeliczeniu ok. 20 zł. U nas oczywiście 35 zł. W końcu bogate społeczeństwo.

Anonimowy pisze...

ps. W Niemczech jeszcze dzieci do 12 lat też za darmo.

Anonimowy pisze...

Niech sie spelni to info RK w nowej fiescie trzymam kciuki Andy

Anonimowy pisze...

Oj chyba się będą kibice Roberta przepraszać z M-Sportem. Niektórzy potrafili zrobić niezłe szambo na ich facebooku wyśmiewając Malcolma, mechaników, a nawet ich kierowców. Poza tym pamiętam gloryfikację A-Style. To wszystko myślenie krótkowzroczne.

Szymon pisze...

Ja tylko przypomnę że ten darmowy rajd Francji Bedze gdzie indziej ze względów finansowych a jeśli organizator wyliczył sobie że sprzeda bilety za takie pieniądze to pewnie sprzeda bo wszystko jest warte tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić a jak nie to w przyszłym roku będą tańsze i nie wiem o co ta gówno burza

Anonimowy pisze...

odnoszę dziwne wrażenie, że nowe malowania zespołów (cytryna, prokop, bertelli) trochę skopiowane od Roberta...

Anonimowy pisze...

Byłem na rajdzie Sardynii w 2013 roku i Rajdzie Hiszpani w ubiegłym roku. Wejsćie na wszystkie odcinki darmowe, punkty widokowe darmowe, strefa autografów przed pierwszym odcinku w Barcelonie darmowa. W polsce z tymi cenami to jakaś żenada, tylko żeby sciągnąć z kibiców jak najwięcej się da - sam sport nie jest ważny

Anonimowy pisze...

Proponuje co niektórym zobaczyć ceny biletów na MŚ Finlandii ( http://www.akk.fi.pwire.fi/kauppa/neste-oil-ralli-tuotteet/ ). Jesli dobrze pamiętam w zeszłym roku bilet na jeden odcinek to było 20-25€.
Pozdrawiam, Krzysiek

Anonimowy pisze...

Rajd został przeniesiony z Korsyki do Alzacji ze względu na Seba i kalkulowało się dokładanie do jego organizacji.Skoro Seb już nie startuje regularnie to i kalkulacja nie ta i rajd wraca na Korsykę.Powody owszem finansowe ale z biletami nie mają nic wspólnego...

Anonimowy pisze...

O kurczę. Faktycznie u nas to jest tanio. Od razu kupuję 20 rally pasów po 600 zł, bo nie zdążę się załapać na taką okazję. Nie wiadomo, czy biletów w ogóle wystarczy i koniki mogą mieć niezły utarg. Nie zdziwię się, jak ktoś czekając na ostatnią chwilę będzie musiał wysupłać nawet 2000 zł za miejsce pod chmurką i parking w błocie.

Jaro75 pisze...

Pewnie że fajnie :)

mgdalena czabanowska pisze...

Ulżyło mi.SUPER.WRACAJ ROBERT!!!!

Anonimowy pisze...

Nie narzekajmy na ceny biletów na Rajdzie Polski. W końcu wspieramy Roberta.

Grzegorz Herda pisze...

"Nie narzekajmy na ceny biletów na Rajdzie Polski. W końcu wspieramy Roberta."
Że co? biletami wspieramy? Jak mi ktoś wiarygodnie wytłumaczy, że choć jedna złotówka z biletu pójdzie na młodych kierowców, czy w ogóle na motorsport w Polsce, to kupię, choć jechać nie mogę.
Nie lubię komentarzy w stylu "cieszmy się, że w ogóle mamy jakiś rajd", jeśli można na świecie organizować to lepiej i taniej to tego samego powinniśmy wymagać u nas.

Anonimowy pisze...

WIWAT PZMot!!! WIWAT AUTOMOBILKLUBY WSZELAKIEJ MAŚCI!!! WIWAT DZIAŁACZE-ci których można podziwiać na czarno-białych zdjęciach z lat siedemdziesiątych a są nadal w świetnej formie i "ZNAKOMICIE" propagują sporty motorowe w Polsce zasiadając w swoich rustykalnych biurach i kasują naszą kasę z biletów!!! To dzięki nim możemy (w kolorze!) oglądać jak to w latach 70' towarzystwo babrało się w błocie,na polu szumnie nazwanym "Parkiem Serwisowym".Myślę że za tę mistyczną podróż w czasie warto zapłacić każde pieniądze!!!

Anonimowy pisze...

Polskie PZMOTy to powinno się, jak i cały kraj - wykasowac i zrobic od nowa ! Niestety stary układ nie do ruszenia... :/

Anonimowy pisze...

Nawiązując do wcześniejszej wypowiedzi, że "bigos i alk. do oporu", to bilety wcale nie są drogie. ...w końcu Polak wypić potrafi;)

p_m

P.S. A jak zapłaci to na pewno "potrafi":]

Anonimowy pisze...

Bilety bilety i jeszcze raz Bilety. Moim zdaniem to sprawa biletów jest bardzo ważna.

Teraz taki dziwny przykład mamy ten Bilet na 4 dni za 150 zł i trzeba go zakupić w internecie, a potem dymać do Mikołajek, żeby go wymienić na pakiet. To ciekawe, że kupienie biletów na sztuki 4 x 35 zł daje 140 zł i nie trzeba dymać do Mikołajek.

Według mnie brakuje biletów rodzinnych. Wiadomo rodziny przyjadą i nie koniecznie chcą latać po OS. Wystarczyło zrobić bilety rodzinne powiedzmy 1 dniowe 2 dniowe itd do 3 dni do 4 osób.

Można było pojśc w spólprace z Biedronką i spróbować jednego roku tam sprzedawać bilety na rajd.

Ja rozumiem też, że to koszty w postaci obsługi rajdu, płatności za zniszczenia pól i dróg. Tylko zróbcie ukłon w stronę widzów czyli nas kibiców. Ja byłem w tamtym roku to nie byłem zadowolony, że trzeba zasuwać po 2-3 km od parkingu do OS.