Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 14 kwietnia 2015

Robert Kubica przed Rajdem Argentyny [Aktualizacja: Kubica w mistrzostwach Włoch?]

Robert Kubica - jeszcze z Meksyku - mówi o Rajdzie Argentyny i przewiduje, że nie będzie to łatwa runda, szczególnie, że organizatorzy zmienili praktycznie całą trasę, którą w zeszłym roku Kubica i Maciej Szczepaniak przejechali bezbłędnie. Co ciekawe, Robert nie planował odbycia testów przed rajdem ale to się zmieniło. Posłuchajcie wypowiedzi naszego kierowcy przez imprezą, która startuje już w przyszłym tygodniu!


Parę słów o zbliżającym się Rajdzie Argentyny (PL)#WRC #RallyArgentina #RobertKubica #RKWRT
Posted by Robert Kubica on 14 kwietnia 2015


Więcej o Rajdzie Argentyny przeczytacie TUTAJ.

Aktualizacja środa:

Robert pojawił się podczas Rally San Remo w roli kibica i udzielił wywiadu, z którego dowiadujemy się, że chciałby wystartować w kilku szutrowych rundach mistrzostw Włoch. Byłyby to testy treningowe. W mistrzostwach Włoch topową kategorią samochodów jest RC2, czyli samochody R5 i RRC. Czołówka czempionatu to bardzo uznani zawodnicy, w tym między innymi Paolo Andreucci czy Giandomenico Basso. Niewykluczone, że chodzi o Rally Adriatico, który jest łączoną rundą mistrzostw Włoch i Trofeo Rally Terra i odbywa się w pierwszy weekend maja.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Panie robercie blagam, jaest Pan przystojnym facetem! po co ta broda?:( bez urazy prosze, to jest Pana zycie, ale tak mi sie pan podoba bez zarostu:) No nic, jestem pewna ze chodzi o jakis zaklad:). Serdecznie Pana pozdrawiam i zycze Panu samych sukcesow i radochy z tego co Pan najbardziej lubi, czyli z rajdow i WYSCIGOW, bo mam cicha nadzieje ze pan do nich wroci.
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Jeja! co ja napisaam?:) i to przeszlo?:) przepraszam, bardzo przepraszam:) nie chce ingerowac w zycie Pana Kubicy i w jego wyglad, nie szata zdobi czlowieka, ale i tak jestem pewna ze z kims sie zalozyl z tym zarostem:) nie wiem o co i nie bede pisac o moich domyslach, to moja tajemnica:) ale wydaje mi sie ze w pierwszym swoim wyscigu po latach, bedzie ogolony:)
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...


Rywalizacja to na pewno z Alonso)). Zarostowa maskarada pozwala też na większą prywatność w życiu "publicznym". Tylko naprawdę solidny fan rozpozna w tej postaci "starego" Roberto))

Jack K pisze...

Coś mi się wydaje że panowie Fernando i Roberto będą nosić brody do momentu zwycięstwa. ;) Jeśli tak by było to Alonso w tym sezonie może mieć baaaaardzo długą. XP

Anonimowy pisze...

jeja!, zeby sie tylko te domysly do mediow nie przedostaly:). Jacek o Alonzo to ja nawet nie pomyslaam, ale nie mniej zycze obydwom szybkiego ,,golenia,, jesli to jakis zaklad:)
ps. przepraszam za anonimowe pisanie tworce tej strony, niestety nie mam zadnych komunikatorow, mam tylko telefon:)

Anonimowy pisze...

Zajebiście wygląda z brodą. Wiem co piszę, sam mam dłuższą :)

Tyle, że u mnie to stara szkoła metalu, której najlepszą ilustracją jest Kerry King from Slayer :)

Alex Webster

Anonimowy pisze...

Alex Webster?! Przystojniejszy jest bez brody!(wrrrrrrrrr), a co do metalu to wole Van Canto, Sabaton, nightwisch i takie tam:) inne gothic metal:)
pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

kwestia gustu, broda jest the best! a czy przystojniejszy, nie mnie to oceniać. ja słucham starego thrash i death metalu, co widać po moim podpisie, używanym na blogu p. Mateusza,

Alex Webster / Cannibal Corpse, bass

Anonimowy pisze...

Drodzy Państwo. Jest to strona o motosporcie, a nie o modzie. Fajnie że Robert podoba się kobietom i interesują się przez to jego osobą i tym co robi, ale trzymajmy się tematu. Mam nadzieje że Robert przeprowadzi testy, znajdzie odpowiednie ustawienia, dopisze mu szczęście i w końcu zdobędzie punkty w tym sezonie. Przyczepności Szerokości Robert.

Jaro75 pisze...

W F1 Robert walczył o każdy gram wagi a WRC już tego problemu nie ma. Je więcej i jest Go więcej :))))

Marek Wójcik pisze...

Ciekawe czy Robert zdecydował się na testy ze względu na opony? W Meksyku opony złaziły z felg. Ekipa Roberta rozwiązała problem?

Anonimowy pisze...

anonimowy, by nie napisać animowany z 20:59

to jest "także" strona o motosporcie, przede wszystkim jednak jest to strona o Robercie, więc.... również o jego brodzie :) no chyba tym razem nie zaprzeczysz :) Zaprzeczając musiałbyś przyznać, że Robert i jego broda, to dwa zupełnie odrębne byty, ale jak to pogodzić z faktem, że Robert z brodą jest całością :)

Alex Webster

Anonimowy pisze...

według wywiadu udzielonego przez szefa wszystkich szefów czyli pana Malcolma Wilsona dla wrc.com nowa fiesta będzie gotowa na rajd portugalii oraz, że była testowana i przejechała już 5000km. Nie wiem ile w tym prawdy ale jeśli faktycznie wprowadzą ją w portugalii to licze na to, że Robert również wtedy ją otrzyma.

Anonimowy pisze...

anonimowy 22:07

ja bym na to nie liczył, niestety. Z Robertem i M-Sport jest podoba sytuacja jak w F1 np. z Mercedesem i Williamsem. Jeśli Mercedes wprowadzi pewne udogodnienia, to nie po to by korzystający z ich silników Williams również miał jakąś przewagę

Alex Webster

Anonimowy pisze...

Nie no, ta Turbo Broda na prawdę rządzi :)
Ciekawe czy dodaje mu mocy :)

Wyobrażacie sobie jak by wyglądał po powrocie do F1 przy takim wygolonym, lalusiowatym Hamiltonie ??? :)

Meras

marshad pisze...

@Alex Różnica polega na tym, że M-Sport to nie zespół fabryczny. Faktem jest iż współpracują z Fordem, w czym zapewne pomaga łącząca ich historia, ale na tym się kończy. Im więcej i szybciej M-Sport sprzeda pojazdów w specyfikacji WRC czy R5 czy R2 tym więcej i szybciej na tym zyska. Później większość zależy od jakości twojego zespołu obsługującego maszynę. M-Sport, będący w dość stabilnej sytuacji przez lata, może pozwolić sobie na zatrudnianie dobrych, sprawdzonych mechaników, na doszkalanie ich w najnowszych aspektach obsługiwanych maszyn. Jeśli nie możesz zagwarantować podobnych warunków, to potem masz problemy z hamulcami, z turbo itd. W zakresie gwarancji M-Sport pośpieszy z pomocą, a poza nimi na pewno z jeszcze większą ochotą pomoże odpłatnie.
Podobnie może wyglądać sytuacja wynajmu pojazdów na pojedyncze rajdy - najlepsi mechanicy, najnowsze ulepszenia i najlepsze podzespoły trafią oczywiście do dwóch pojazdów "fabrycznych".

Co do silników Mercedesa w F1, czy innego producenta, to IIRC w regułach sportu jest określone, iż zespoły klienckie muszą otrzymać jednostki napędowe identyczne z fabrycznymi. Zespoły fabryczne mają jednak głębszą kontrolę nad parametrami jednostek (co wiąże się z posiadaniem informacji niejawnych, znajomością sekretów producenta) i mogą lepiej zoptymalizować ich użycie.

Wracając do Roberta, to cóż może być lepszą reklamą dla M-Sportu, który żyje ze sprzedaży i obsługi pojazdów rajdowych, niż rajd wygrany przez ich klienta? Fiesty R5 M-Sportu puki co wygrywają i mają świetną kartę przetargową (lecz poczekajmy na Skodę Fabię R5, bo ta ma spore szanse by porządnie namieszać).

Anonimowy pisze...

14 kwietnia 2015 20:59 To ja wowolalam te burze o brodzie i zakladzie! To jest Blog Mateusza, na temat powrotu Roberta do zdrowia! tak ze ,,czepiaj sie swojej baby, bambarylo jedna,,

Grzegorz Herda pisze...

Co do wprowadzania nowej fiesty, to podzielam, zdanie kolegi, Robert może więcej dobrej prasy zrobić dla M-Sportu niż jego fabryczni kierowcy, jego opinia na pewno bardziej się liczy w środowisku niż Tanaka, czy Evansa.
Co do brody zaś (sezon ogórkowy w pełni przy tak długiej przerwie :)) to nie mam nic przeciwko modnym ostatnio brodom, pod warunkiem, że co jakiś czas mają styczność z fryzjerem lub choćby maszynką, czyli po prostu są zadbane. Rozwiana czupryna w 'artystycznym nieładzie' nie razi mnie tak, jak taka broda puszczona samopas, zaczyna to po prostu wyglądać niechlujnie.