Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 28 kwietnia 2010

Meeke chciał tylko punktów

Brytyjczyk przyznaje po rajdzie, że nie spodziewał się tak dobrego występu w Argentynie.

W wywiadzie dla Autosportu Meeke powiedział: "Wszystko czego chciałem, to były punkty. Myślałem o piątym czy szóstym miejscu - czymś w tym rodzaju. Chciałem tylko uniknąć kłopotów i dojechać do mety. Zwycięstwa nawet nie rozważałem. W poprzednich rajdach nie byłem w stanie dojechać do mety, a dla klasyfikacji konstruktorów jednak ważne jest, aby te punkty były" - powiedział Meeke.

Przyznał on również, że pomogła mu długa przerwa po Rajdzie Meksyku, a auto, którym dysponuje jest naprawdę szybkie.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: