Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 3 marca 2010

Volkswagen przed Rajdem Meksyku

Ogier wbija szpile rywalom, Latvala cieszy się z pozycji startowej, a Mikkelsen rozpamiętując porażkę ze Szwecji, deklaruje, że... wcale o niej nie myśli. Przeczytajcie wypowiedzi kierowców Volkswagena przed Rajdem Meksyku...

Sebastien Ogier:

"Wygrałem pierwsze dwa rajdy sezonu, co jest dla mnie bardzo budujące. Presja zdecydowanie nie ciąży na mnie, ale na tych, którzy są za mną w klasyfikacji. Kierowca może zyskać mnóstwo pewności siebie, gdy wygrywa tak zaciętą walkę, jaka toczyła się pomiędzy mną a Andreasem Mikkelsenem i Thierry Neuvillem w Szwecji. W poprzednich dwóch edycjach Rajdu Meksyku czułem się tu komfortowo, a w ostatnich latach nasz samochód zawsze radził sobie świetnie z dużymi wysokościami w Meksyku. Możemy tylko czekać i patrzeć, czy tak samo będzie w 2015 roku".

Jari Matti Latvala:

"Nie mogę doczekać się Rajdu Meksyku, bo muszę poprawić się jako czwarty zawodnik mistrzostw. Będę miał idealną pozycję startową, a ona może decydować na szutrowych OS-ach w tym roku. Moim celem w Meksyku jest zmniejszenie straty do Thierry, Andreasa i Sebastiena jak to tylko będzie możliwe. Nie zdobyłem punktów w Szwecji, ale taki jest ten sport i nic nie da się na to poradzić. Teraz muszę patrzeć w przyszłość i dopilnować aby znaleźć się w jak najlepszej sytuacji. Patrząc na historię WRC, mistrzowie serii zdobywali punkty w prawie każdym rajdzie, dlatego nie mogę sobie już pozwolić na stratę punktów."

Andreas Mikkelsen:

"Wielu ludzi nadal rozpamiętuje to, jak straciłem zwycięstwo w Szwecji na ostatnim OS-ie, ale szczerze mówiąc ja przestałem o tym myśleć już dawno temu. To na pewno było dla mnie rozczarowanie, gdyż tak długo czekam na swoje zwycięstwo w WRC. Ale wolę myśleć pozytywnie i przystępuję do Rajdu Meksyku. Mam tempo podobne do Sebastiena i Jari-Matti. Moje trzecie miejsce w Szwecji ma też pozytywny aspekt - będę trzeci na trasie w Meksyku więc nie będę musiał zamiatać drogi."

Doświadczenie kierowców tego zespołu zobaczycie na poniższym zdjęciu:


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hej, tytuł do zmiany -chyba chodzi o Mexico,prawda?! :-)
Pzdr
Robertpolska