Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 6 marca 2015

Robert Kubica w Rajdzie Meksyku - piątek (relacja live) [Aktualizacja godz. 8:10 - Wypowiedź Kubicy, Film z wypadku Tanaka, Neuville i Bertelli odpadają]

Prawdziwa rywalizacja w Rajdzie Meksyku zaczyna się dopiero dziś. Po dwóch krótkich, czwartkowych próbach, dziś kierowców czeka aż 8 OS-ów w tym liczący ponad 44 kilometry El Chocolate. Upał i duże wysokości będą dodatkowo utrudniały jazdę. Jak spiszą się na nich Robert Kubica i Maciej Szczepaniak? Zapraszamy na pełną relację z filmami, zdjęciami, wypowiedziami, statystykami i nie tylko!
http://powrotroberta.blogspot.com/2010/03/galeria-rajd-meksyku.html               http://powrotroberta.blogspot.com/2010/03/playlista-rajd-meksyku.html
    http://powrotroberta.blogspot.com/search/label/Statystyki           http://powrotroberta.blogspot.com/2010/03/liga-fantasy-rajd-meksyku.html

Kolejność startowa

Przez pierwsze 2 etapy zawodnicy startują zgodnie z pozycjami w mistrzostwach, zatem lista startowa na piątek wygląda tak:
1. Sebastien Ogier
2. Thierry Neuville
3. Andreas Mikkelsen
4. Jari-Matti Latvala
5. Mads Ostberg
6. Elfyn Evans
7. Ott Tanak
8. Hayden Paddon
9. Kris Meeke
10. Dani Sordo
11. Martin Prokop
12. Robert Kubica
13. Lorenzo Bertelli
14. Benito Guerra

Pełna lista startowa do piątkowej sekcji dostępna tutaj.

Jak było wczoraj?

W czwartkowy wieczór (w Meksyku) rozegrano dwa krótkie OS-y, liczące łącznie ponad 5 km. Na pierwszym triumfował Thierry Neuville (Kubica był 7.), a na drugim najszybszy był Ogier (Kubica 9.). Sprawiło to, że Ogier lideruje w rajdzie, ale jego przewaga jest niewielka. Na pierwszym OS-ie Kubica dotknął lewym tylnym kołem krawężnika i uszkodził felgę, ale nie było problemów z dojechaniem, a po OS-ie zmienił koło. Oto klasyfikacja po czwartku:


Co nas czeka dziś?

Dziś przed nami, a raczej przed kierowcami, osiem OS-ów, przejeżdżanych w dwóch pętlach. Łącznie pokonają oni ponad 145 kilometrów. Najbardziej wymagająca będzie próba El Chocolate, licząca ponad 44 km. Kierowcy będą zmagać się z wysokością i upałem, będzie to też spore wyzwanie dla aut. Na szczęście w trakcie dnia przewidziany jest serwis. Godziny rozgrywania OS-ów powinny spodobać się polskim kibicom.

Harmonogram

Piątek, 6 marca
godz. 14:30 - Serwis A
godz. 16:02 - OS 3 Los Mexicanos 1 (9,91 km)
godz. 16:35 - Os 4 El Chocolate 1 (44,13 km)
godz. 17:38 - OS 5 Las Minas 1 (15,54 km)
godz. 19:16 - OS 6 Street Stage Leon 1 (1,37 km)
godz. 20:06 - Serwis B
godz. 21:59 - OS 7 Los Mexicanos 2 (9,91 km)
godz. 22:32 - OS 8 El Chocolate 2 (44,13 km)
godz. 23:35 - OS 9 Las Minas 2 (15,54 km)
godz. 01:10 - OS 10 Super Special 2 (4,60 km)
godz. 02:00 - Serwis C

Mapy

Relacje TV

Dziś niestety nie zobaczymy żadnego OS-u live, mało będzie również samych relacji telewizyjnych.

Pogoda

Słonecznie, gorąco i bez deszczu - tak dziś będzie w Meksyku...

Relacja

Jak zwykle na blogu przeprowadzona zostanie relacja live z rajdu. Przypominam, że można ustawiać automatyczne powiadomienia o aktualizacjach czy zmieniać kolejność pokazywania się nowości. Wystarczy zatem włączyć rano bloga i cieszyć się nowościami przez cały dzień, wyłącznie dzięki odświeżaniu strony.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

305 komentarzy:

1 – 200 z 305   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

Z wczorajszej relacji wynika ze Robert nie jechał na koncu stawki WRC? Czy tak było? Dlaczego?

Mateusz Cieślicki pisze...

Bo tak ich ustawili. Jechali od "najgorszych" do "najlepszych". Wczoraj był kilometr po asfalcie i 5 km po "stadionie" parami - pozycja startowa nie miała dużego znaczenia. Dziś już jadą tak jak jest wypisane.

Anonimowy pisze...

RK I MS dajcie czadu I pokazcie ze potraficie wykorzystac miejsce startowe. Andy Goleszow

robert oczkowski pisze...

RK pojedzie jako 12.
http://www.rallymexico.com/files/rep/5.2_Start_List_Section_2.pdf

Anonimowy pisze...

Kubica będzie liderem po pierwszym dniu, przed Meekem i Ostbergiem.

marian burzak pisze...

a choćby drugi, na dobry początek

marian burzak pisze...

a choćby drugi, na dobry początek

Anonimowy pisze...

Macie jakieś video z drugiego oesu?

Anonimowy pisze...

Naszym zdaniem - po 1. dniu Rally Mexico 2015
https://www.youtube.com/watch?v=8noMPgLuCbw&feature=youtu.be&a

marian burzak pisze...

Wydarzeniem medialnym jest dzisiaj Hołowczyc, broniący w TVN swego wizerunku i nie szczędzący przeróżnych argumentów brzmiących niepoważnie
Nawet wtedy, kiedy publicznie bronił RK, miałem nieodparte wrażenie, że prezentował empatię mistrza względem pretendenta - był 'bardzo wyrozumiały'
PS. Pewnie kolejny raz naraziłem się żonie, ale niech tam ...

ITS ME STIG pisze...

Widze,ze dokonales lekkich "ulepszen" na stronie bardzo fajnie:)

ITS ME STIG pisze...

@ marian burzak mozna wiedziec o co chodzi??bo jak slysze,ze ktos BRONI RK(ciekawe przed kim,czym...) to nie wiem czy mam sie smiac czy plakac...

marian burzak pisze...

no, trochu się staram ;))
pzdr

marian burzak pisze...

... usprawiedliwiał RK's przypadki, lub inaczej momenty, darzące się tu i tam

Anonimowy pisze...

Mateusz super relacja, dziękuję za kawał dobrej roboty!

Anonimowy pisze...

@ITS ME STIG pisze...
Widze,ze dokonales lekkich "ulepszen" na stronie bardzo fajnie:)

@marian burzak pisze...
no, trochu się staram ;))
pzdr

OCB z ta strona?

marian burzak pisze...

... zapraszam na mój profil :)
BTW, co to za skrót OCB?

marian burzak pisze...

jeśli Mateusz przepuści, to jest to strona www
marianburzak.pl

Andrzej pisze...

marian burzak - ja jestem bardzo ciekawy tej sprawy z Hołowczycem. Wcześniej nic nie słyszałem co prawda, ale wczoraj na TVN-ie mi się coś przewinęło i poczytałem to i owo ;) A skrót OCB - to podejrzewam: "O Co Biega" ;) Swoją drogą, ja nie wiem co to BTW :D

marian burzak pisze...

chodzi o niezapłacenie mandatu sprzed półrocza za przekroczoną prędkość - Hołowczyc zarzuca policji, że pomierzona jego prędkość została spreparowana
by the way -- przy okazji

Konrad Kobedza pisze...

@marian burzak heh, to widzę kolega po fachu :)

marian burzak pisze...

sorry, miało być - półtorarocza

marian burzak pisze...

Konrad, jak to mówią - świat jest mały(?)

Anonimowy pisze...

Czesc. Działa Wam wrc+ ? Ja na live maps i on board mam "tabula raza" ;)

marian burzak pisze...

Mełgwa mówi o pierwszym odcinku wygranym na szutrze, przyznam się, że w swych prognozach i nadziejach nie myślałem o czymś takim.
Może być ciekawie!

ITS ME STIG pisze...

Heh male nieporozumienie moj post" Widze,ze dokonales lekkich "ulepszen""dotyczyl tej strony chodzilo mi o zakladki:galeria.fantasy wrc,playlista,statystyki a takze o Podsumowanie MKTV wrzucone na strone od razu wszystko to co ulatwia zycie fanom rajdow:)

ITS ME STIG pisze...

@ Andrzej BTW to "by the way" czyli "przy okazji" sam niedawno nauczylem sie tych wszystkich skrotow i przyznaje,ze ulatwiaja komunikacje w sieci:)

Anonimowy pisze...

zobaczcie kto dzisiaj urodziny obchodzi xD

"Od dwóch dni jest tak upier...... stół tutaj"
wiecie o kogo chodzi :)


http://www.ewrc-results.com/

marian burzak pisze...

ITS ME
klasyczne qui pro quo ;)) nie będę przepraszał, post był zamieszczony pod moim, ale przed Twoim następnym już dedykowanym, zdziwiłem się wówczas, ale co tam - poszły konie po betonie - i już, zdarza się

ITS ME STIG pisze...

Ja tez sie zdziwilem:)a przepraszac to nie ma za co panie kolego,os ruszyl!

Anonimowy pisze...

Nie ma map na wrc+. Czy ktoś wie, co się dzieje? W nocy były?

Anonimowy pisze...

Tez nie mam. Chyba u nich problem. Wogole słabe te wrc+ się robi ! Brak prędkości załogi, słaby livetiming

ITS ME STIG pisze...

Eryk Melgwa twituje to samo o problemach z WRC+

Anonimowy pisze...

Już działa

Anonimowy pisze...

Witam:)
U mnie WRC+ śmiga. Ale w poprzednim rajdzie(Szwecji) miałem problemy.
Chyba powinni zainwestować w nowy serwer:))))

@Marian coś się tak uczepił tego Hołowczyca? Przy każdym rajdzie "jedziesz" na niego. To już się robi nudne.

p_m

Anonimowy pisze...

Do anonimowy z 16:20.
Prędkość jest. Musisz obrócić zdjęcia zawodników i tam jest.

Anonimowy pisze...

No i nie zdążyłem napisać, że WRC+ działa, a już się zes.....
To jest żenujące:\

p_m

oio pisze...

Ofiara z forda złożona. Pech zaspokojony.

ITS ME STIG pisze...

Cholera mam Tanaka na fantasy,oby wrocil jutro.

Anonimowy pisze...

Ładnie się dzień zaczyna:)))

p_m

dom86# pisze...

Trzymam kciuki z całych sił. Do mety. Czuje, że ten rajd będzie udany dla chłopaków :) Forza!

Anonimowy pisze...

Kubica jeszcze jedzie?

Anonimowy pisze...

Pytanie do Mateusza i innych którzy posiadają wrc+. Jeżeli teraz bym wykupił wrc+ to włącza się automatycznie czy trzeba czekać jakiś czas ?

Anonimowy pisze...

Niepokojąca sprawa z tym wypadnięciem Tanaka... oby załoga OK

oio pisze...

Kurcze, coś niepewna ta sytuacja Tanaka...

Michał Tukaj pisze...

Tanak zaginął w akcji? :x

Anonimowy pisze...

@anonimowoy 16:45

Wykupujesz i masz od razu. O ile nie natrafisz na problemy techniczne, które ma bardzo dużo użytkowników jak widzisz z postów powyżej.

p_m

Anonimowy pisze...

Oby wszystko było ok z Tanakiem i Molderem. Trzymajmy kciuki!

Anonimowy pisze...

Robert wygrywa trzeci OS ?

Anonimowy pisze...

własnie niewiem czy 4. miejsce na osie czy w rajdzie. Jesli w rajdzie to pierwsze na oesie :)

oio pisze...

Jak to nie wiedzą gdzie jest? Czy zespół nie ma kamery pokładowej na żywo?

Anonimowy pisze...

4 na osie, 6 w rajdzie

Anonimowy pisze...

#FindOttTanak

Anonimowy pisze...

Nawiązując do zdjęcia z klasyfikacją, pierwsze na OS'ie a czwarte w rajdzie. Super, gratulacje Robert i Maciej!

Anonimowy pisze...

za radiem, załoga OK

Anonimowy pisze...

Becsy mówi w radiu, że załoga ok. Uffff Całe szczęście.

Anonimowy pisze...

1 był na międzyczasie, a 4 na końcu odcinka, a w generalce 6

Anonimowy pisze...

Pomyłka Mateusza. To jest czas splitu. Kubica w generalce awansował na 6 miejsce, a na 3 OSie był 4:)

Z Tanakiem i jego pilotem wszystko OK. Właśnie usłyszałem w radiu.

p_m

Anonimowy pisze...

Jeżeli Robert tak długi OS przejechał z minimalną różnicą do pierwszego, to jestem pewien, że to przyszły mistrz świata !

Anonimowy pisze...

Live timing jak zwykle w WRC na poziomie : //

Anonimowy pisze...

Paddon stoi na El Chocolate

Anonimowy pisze...

Meek też

dom86# pisze...

@16:56

Szkoda słów :| Nie ma czasu RK z poprzedniego odcinka. O splitach z trwającego obecnie nawet ni ma co wspominać :/
Dobrze, że radio działa.

Co do Tanaka, chętnie zobaczę video z tego zdarzenia. Nie chce być złośliwy itd. ale uważam że w tym roku Tanak często będzie wylatywał.

Anonimowy pisze...

Paddon stoi i chyba już nie pojedzie. Mam go w "FantasyWRC" na ten rajd:|

p_m

Anonimowy pisze...

Słuchanie radia jest chyba najlepszą opcją :P

Mateusz Cieślicki pisze...

Ja mam Tanaka, Meeke i Paddona :)

dom86# pisze...

Masakra :O Dopiero się prawdziwa jazda zaczyna a już tyle 'ofiar' :|

Zawiedziony jestem tempem JML. Mam go w fantasywrc i teraz zaczynam żałować :P

Anonimowy pisze...

No to Mateusz wybrałeś :P Ja z tej trójki mam tylko Tanaka.
Dani Sordo przespał start? :P

oio pisze...

Przy takiej średniej wypadnięć na os, jeśli Robert utrzyma się z daleka od problemów, to jest szansa na fajne miejsce.

ITS ME STIG pisze...

Tez go mam i na razie za wczesnie zeby zalowac Rajd dopiero ruszyl...,a radio WRC to za free jest?

Anonimowy pisze...

Tak za free jest radio :)

Anonimowy pisze...

dobra jazda prokopa awansowal o 3 pozycje :)

dom86# pisze...

Stig radio jest za free. Na stronie wrc wystarczy odpalić ;)

Ja mam jak wspomniałem JML, RK, Evansa

ITS ME STIG pisze...

Ok THX mam na fantasy:JML,ogiera i Tanaka Jari pokaze jeszcze tempo powinien wygrywac os

Anonimowy pisze...

Neuville jakąś małą przygodę miał chyba pod koniec

marian burzak pisze...

Neuville jest dzisiaj b. silny

Anonimowy pisze...

Słuchajcie jak wam szwankuje WRC+ to piszcie do nich e-maile. Ja to robię. Domagajmy się tego za co zapłaciliśmy, albo zwrot pieniędzy za usługę nie wykonywaną. Im więcej e-maili dostaną tym większe prawdopodobieństwo, że szybciej coś z tym zrobią. Bo przecież ich postępowanie to jak wyłudzanie pieniędzy!

p_m

marian burzak pisze...

RK na pierwszym splicie jest najlepszy

Anonimowy pisze...

prokop 4 juz wyprzedzil :) ostberg tez stal 4 minuty

dom86# pisze...

W ostatniej chwili zamieniłem Neuville'a na JML. Przekonamy się czy Jari odpali wreszcie.

ITS ME STIG pisze...

Swietne tempo RK!

Anonimowy pisze...

Robert na 1 splicie 5.1 szybciej od Ogiera? :) Tak Becsy mówi :P

marian burzak pisze...

zdecydowanie!

Anonimowy pisze...

Kurna czy czasem nie za szybko jadą?

Anonimowy pisze...

drugi split i juz 11 :D

ITS ME STIG pisze...

Nie no spokojnie,ale wygrany os tuz za rogiem z taka jazda...

marian burzak pisze...

na 2. splicie też

mjk pisze...

Mateusz. Masz jakieś specjalne łącze? Mnie wrc+ olewa. Poprosiłem nawet o zwrot kasy. Pewnie nie odpowiedzą ;)

oio pisze...

Wiecie co jest najlepsze? O ile się nie mylę, Robert nie wie, że aż tak zap@#%ala. W tym roku już załogi nie mają informacji w trakcie jazdy. W sumie to chyba dobrze. Jedzie swoim tempem i nie wie, że to tempo kosmiczne. Aż się w radiu śmieją :D

Anonimowy pisze...

5,1 sek szybciej od Ogiera i mówi że mu mocy brakuje. Niesamowite!!!!

pko24 pisze...

w radio to samo" "just dont do anything silly Robert"

Kris Kros pisze...

zaraz mi pikawa stanie!!!

dom86# pisze...

Aż mnie słabi jak widzę te splity i oczy przecieram ze zdumienia :|
Taki mały prywatny team i taka jazda. :O

Anonimowy pisze...

Nie sądziłem że to napisze: wolniej proszę!

Anonimowy pisze...

Czy OS3 został anulowany?

Anonimowy pisze...

Robert stoi :(

Anonimowy pisze...

no i w pizdu

dom86# pisze...

Jeśli RK powie na mecie że jechał spokojnie to chyba padne :D
Podejrzewam, że Pirelli też robi robote :)

Anonimowy pisze...

A gdzie on tak się spieszy? Lać mu się chce czy co?

dom86# pisze...

I pani z radia wykrakała, psia mać!

oio pisze...

awruK

marian burzak pisze...

szlag to trafi

Paweł J. pisze...

aj robert... To nie tor a trasa.. cholera jasna... CZasy były niewiatygodne! :(

Anonimowy pisze...

I stoi. Tak się kończy to z reguły...

Anonimowy pisze...

W sumie po drugim splicie już tylko na to czekałem :(

Anonimowy pisze...

Meeke chyba miał awarię, a nie wypadek. W radiu mówią, że jego auto nie ma uszkodzeń.

Anonimowy pisze...

Jedzie dalej chyba

Anonimowy pisze...

jedzie

Anonimowy pisze...

To jest Mexyk!
Jak tak dalej będzie to nikt nie zakończy dzisiaj dnia:)

p_m

Anonimowy pisze...

A kto powiedział "... weź się chłopie uspokój"?

Anonimowy pisze...

Wiadomo coś więcej, czy Robert z Maćkiem mają awarię, czy wypadli?

Anonimowy pisze...

I koniec szans na dobry wynik.. jeden cholerny błąd/usterka bez znaczenia.. Kolejny rajd w którym będzie zdobywał doświadczenie..

Anonimowy pisze...

stoi

Anonimowy pisze...

A najgorsze jest to ze Prokop znów się do turla do mety i znowu punkty.

Anonimowy pisze...

Dno i wodorosty !

Anonimowy pisze...

W takiej sytuacji, jeśli pojedzie dalej, stawiam na kilka zwycięstw OESowych :))

Anonimowy pisze...

Jadą. Wygląda na to, że wypadli poza trasę i nie mogli wrócić. Oby z autem nie było najgorzej, bo jeszcze 2 OSy do serwisu.

p_m

marian burzak pisze...

nie jedzie

Anonimowy pisze...

chyba najlepsze matole

ITS ME STIG pisze...

No qr*a!!!chyba powinienem sie przyzwyczaic do tego uczucia podczas rajdow: ZLOSCI I FRUSTRACJI:(:(

oio pisze...

Jak tu się nie wkurzać. Taki potencjał! Oby jeszcze powalczył o jakieś osy w ten weekend.

Anonimowy pisze...

A jednak stoi. Szkoda tych 6-ciu dzisiejszych OSów.

@ Mateusz. Czy jak będę pisał z zalogowany z konta google to nie będę musiał wpisywać kodów "captcha"?

p_m

Mateusz Cieślicki pisze...

p_m - tak, ja też musze wpisywać.

dom86# pisze...

Ech. Słabo mi się robi taki jestem teraz wQrwiony :/ Trzeba szklane szkockiej nalać...

Anonimowy pisze...

i po co było tak szarżować? co chciał udowodnić? :(

Anonimowy pisze...

i tak miałem się napić !

Anonimowy pisze...

Ja podziwiam upór. Każdy inny by odpuścił, ale nie Robert. Cały czas bada limity.

Anonimowy pisze...

Tanak i Molder wrócili już do hotelu. Podobno ich wypadek był niewiarygodny. Nie wiadomo gdzie jest ich auto. Wpadli do jeziora?

Seba HWK pisze...

Oj Robert Robert... Zapewne kolejny raz ucieknie sporo cennych km oesowych.

Jak patrzyłem na te czasy na splitach, z niepokojem czekałem na kolejne...

Jaro75 pisze...

Jezu,co się stało...

Anonimowy pisze...

Wypadek czy kolejna awaria?

Fabek pisze...

@17:33

No i prawidłowo. Mamy nadzieję że już nie wypłyniesz, glonojadzie.


TAKIE SĄ RAJDY = tak dla reszty przyszłych hejterów.

FORZA KUBICA/SZCZEPANIAK !

ITS ME STIG pisze...

PILOT TANAKA NAZYWA SIE MOLDER?HAHA A GDZIE SCULLY?

Anonimowy pisze...

kolejne pkt uciekaja .. jakby był kierowca innego zespolu napewno ktoś by mu zwrócił uwage żeby dojeżdzał do mety a nie rozbiłaj sie na kazdym rajdzie i nic oprocz doświadczenia paru km nie miał .. bez sens..

Anonimowy pisze...

"Kubica pracuje nad samochodem" - szkoda, że specjaliści z Forda tego nie robią - w Meksyku sporo urwisk i przepaści i to jedyna praca dla Roberta - zrzucić !!!

Anonimowy pisze...

Czyli już rozumiecie dlaczego inni kierowcy nie robią po 7 sekund przewagi na splicie? Bo trzeba jechać szybko, ale jeszcze dojechać do mety.

Anonimowy pisze...

Chyba wypadek.

Anonimowy pisze...

@Mateusz dzięki za odpowiedź.

@dom86# .
Ja już sobie szkockiej zapobiegawczo łyknąłem przed pierwszym dzisiejszym odcinkiem:)

RELAX, CALM AND SUPPORT KUBICA ;))

p_m

Anonimowy pisze...

Nie mam słów...szkoda :(

ITS ME STIG pisze...

Wiem,ze jestescie zawiedzeni ja rowniez,ale co niektorzy sa niesprawiedliwi Rajd to tez wyscig w koncu i trzeba zapier*alac jak chce sie cos w nim ugrac.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 17:42,

nie jest wesoło ale przynajmniej Twój komentarz mnie rozbawił.. ;)

o

Anonimowy pisze...

Już chyba nawet najbardziej zatwardziali kibice czekają kiedy będzie info "Kubica stoi"

Sam już nie wiem czego oczekiwać od jazdy Roberta.

On jednak ciągle ma mentalność kierowcy wyścigowego. Nie chodzi tylko o styl jazdy, ale całościowe podejście do rajdu, czy danego odcinka.

Anonimowy pisze...

gdzieś tutaj skończył Tanak http://www.ewrc-results.com/quickp/19121_b_bwvrbu0aaik7o.jpg

Anonimowy pisze...

Wymiekam...rajdy to dno. Kilka minut zajawki, ze wszystko idzie dobrze...i rajd skonczony. Zenada.

Anonimowy pisze...

Kurcze płakać mi się chcę...po drugim splicie tak się podjarałem...
pozdrawiam
Pablo

Jaro75 pisze...

Przestańcie marudzić i zrzędzić.

joanna kusmierska pisze...

jak nie urok to sraczka......

Anonimowy pisze...

A formuła 1 jeszcze gorsza

Anonimowy pisze...

Generalnie te dwa splity to była dla mnie kupa radochy ;) i wcale nie uważam, że przeszarżował. Takim go chcę widzieć. W Szwecji złamał mi serce kiedy powiedział, że musi przyszanować auto.

Jaro75 pisze...

Mi się płakać nie chce a wręcz przeciwnie jestem szczęśliwy że Robert jeżdzi coraz szybciej.
Nie wiem co sie teraz stało ale rąk nie załamuję.

Anonimowy pisze...

Smiesza mnie wypowiedzi przed kazdym rajdem, ze wyniki nie sa wazne. To kiedy zaczna byc? za 10 lat? druga sprawa to zbieranie doswiadczenia...przed kazdym rajdem Robert mowi, ze nie ma zbyt wielkiego w danym rajdzie gdyz w poprzednim roku nie dojechal, mial wypadek, popelnil blad itd. W takim tepie to i za 10 lat nie bedzie mial zadnego doswiadczenia...

Anonimowy pisze...

Rajdy to okrutny sport. Wystarczy jeden błąd, jakaś awaria i tygodnie przygotowań, setki godzin spędzonych nad tym by wszystko było gotowe idą na marne... Cholernie dobijające.

Anonimowy pisze...

Tanak raczej nie w wodzie:
http://oppositelock.jalopnik.com/rally-mexico-day-2-1538569098
kurz wygląda na suchy

Anonimowy pisze...

Poczekajmy,jeszcze przyjdą seryjne zwycięstwa. Nie rozumiecie, że facet z tak małym doświadczeniem nie może lać od razu starych wyjadaczy. Zresztą nie wiemy jeszcze jaka była przyczyna.

ŁukaszRog pisze...

Ciężko jest być kibicem Roberta, tyle czekania, świetne i obiecujące tempo i znowu coś nie tak. Mi to chyba niedługo pikawa wysiądzie od tego stresu:(

Anonimowy pisze...

...a Robcio po dachu jakimś

Anonimowy pisze...

Przestańcie już gadać, że rajdy to trudny i okrutny sport i jakoś usprawiedliwiać sytuacje. Jest to denerwujące na 3 rajdy w tym sezonie zawsze było coś. Tamten sezon też. Strasznie dużo pecha. To jest aż dołujące, frustrujące, myślałem, że wyrzucę monitor przez okno. Dlaczegoooo?!

Anonimowy pisze...

Jedzie czy stoi?

Anonimowy pisze...

@Jaro75,

Ciężko w takiej sytuacji nie marudzić... Wiem, że Robert ma ciągle bardzo małe doświadczenie, ale jak po raz kolejny czytam, że wypadł z trasy to już też tracę cierpliwość.

3 tygodnie czekałem na rajd, zaczyna się fajnie, wychodzę do sklepu, wracam a tam znowu info że Kubica stoi.
Ciężko być w takiej sytuacji zadowolonym, no jedynie trolle są zadowolone których dzisiaj będzie cały wysyp.

Nie da się ukryć, że w porównaniu do poprzedniego sezonu jest duży progres, ale niestety tylko w czasach na poszczególnych odcinkach. Tempo Roberta jest imponujące, ale czy nie pora już zacząć dojeżdżać do mety bez problemów?

K.

Anonimowy pisze...

Niektórzy zapominają że my jesteśmy tylko widzami tego przedstawienia. Od nas nic nie zależy, możemy ich tylko wpierać a nie stawiać jakieś wymagania.

Anonimowy pisze...

@17:58

Ja niestety jak pomyślałem tak zrobiłem i poleciał z 6 piętra :/.

Anonimowy pisze...

Ludzie, nie piszcie takich bzdur i nie "jedźcie" po Robercie, bo nawet nie wiemy co się stało. Poczekajcie z ocenami.

Anonimowy pisze...

downy to z rollowaniem i suchą fiestą r5 tanaka nie w barwach m-sportu to relacja z 2014r ;)

Anonimowy pisze...

Nie marudzić, przecież wiecie, że Robert jedzie takim tempem aby nie podejmować zbytniego ryzyka.
Niestety, jak widać po Paddonie, Meeke'u i Tanaku- żadne tempo i doświadczenie nie dają pewności przejechania czystego rajdu.

Czekamy na informacje, do przodu Robert i Maciek!

Anonimowy pisze...

czyli co? taki sam scenariusz mają w tym roku. Czy teraz inaczej wypada wypaść? ;)

dom86# pisze...

Aż mnie dziwi, że jeszcze nikt nic konkretnego nie wie co się wydarzyło :| Czy wyjazd poza trasę i uszkodzenie auta, czy jakaś awaria techniczna.

Anonimowy pisze...

I jeszcze po tym rajdzie będzie taki nie smak! Potem ponad 5 tyg czekania na kolejny rajd. Nie wytrzymam.

Anonimowy pisze...

Masakra. Nie wiadomo nawet dlaczego stoją.

Anonimowy pisze...

A za 5 tygodni znowu wielka ekscytacja i rozczarowanie.

Anonimowy pisze...

@dom86# inne zespoły podają takie informacje w mediach społecznościowych. Zespół Roberta nie ma konta ani na twitterze ani na facebooku itp. Szkoda, bo przydało by się jakieś info.

Anonimowy pisze...

Z forum Autoklubu, użytkownik adamlen:
"Doniesienia mówią o uszkodzonym tylnym zawieszeniu, próbowali naprawić, ale się nie udało na długo więc Rally2."

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

Czy jest jakiś preparat w spray' na
"prawdziwych" "wyspecjalizownych" w danej dyscyplinie "kibicuf"?

Jaro75 pisze...

K.
6 marca 2015 18:01

Doczekamy się i tego :)

ITS ME STIG pisze...

Wszyscy jestesmy niezle wkur*ieni i sfrustrowani,a co dopiero team RK ma powiedziec,sluszna uwaga z tymi social media zespolu.

Anonimowy pisze...

ruszyl

Anonimowy pisze...

"Profesjonalizm" tego sportu poraża - organizacja rajdowych mistrzostw świata to w najczystszej postaci amatorstwo. Nie aktualizują, ponad 40 minut wygląda na ich stronie tak, że do os 4 wystartował Bertelli jako ostatni, opóźnienie non stop, brak wiadomości, pomyłki, co chwilę coś im się zawiesza - naprawdę w polskiej drugiej lidze siatkówki robimy to o wiele lepiej (tak wiem - ten sport to hala, w jednym miejscu i łatwiej to ogarnąć, ale co wyprawia organizator WRC to absolutne dno).
t.m.

OZi pisze...

jedzie!

Anonimowy pisze...

chlopaki znowu jada !!!!!:)

daddY pisze...

Przegiął k#rwa mać znowu przegiął...za szybko, stanoooowczo za szybko jak na takie padło jakim jest Fiesta, Robert zrobił na 9 km 11 sekund przewagi nad Mistrzem Świata :0 ale jakie to ma teraz znaczenie.

Anonimowy pisze...

Narzekacie że znowu wypadł ok macie prawo narzekać, ale zobaczcie przewage na drugim splicie. Według mnie to jest geniusz przy takim doświadczeniu i aucie.

ITS ME STIG pisze...

Hmm nam kubicom rajdowym tez jakis puchar by sie przydal za cierpliwosc:):):)

OZi pisze...

Zjechał z mapy :/

Anonimowy pisze...

@Jaro75,

Mam taką nadzieję.

Liczę, że druga część sezonu będzie lepsza(pod względem "dojeżdżalności" do mety, bo tempo już teraz jest bardzo dobre). Zespół będzie funkcjonował sprawniej i pojawią się rundy asfaltowe :)

K.

Anonimowy pisze...

Ludzie co wy wiecie o jeździe samochodem rajdowym? Nie róbcie sobie obciachu, jak można osądzać jednego z najlepszych kierowców w WRC. W głowie się nie mieści...

Anonimowy pisze...

Przede wszystkim dlatego miał tak wielką przewagę, bo cisnął najmocniej - Robert jest kierowcą wyścigowym z krwi i kości, on jedzie na limicie, inni więcej kalkulują - poza talentem Kubicy także chęć dojeżdżania do końca daje Robertowi tak wielkie przewagi na splitach 4 OS.

Anonimowy pisze...

Jeśli to zawias to taśma nie skleją. Rally 2 no i dobre tempo do końca rajdu. Taka perspektywa.

Anonimowy pisze...

Na trasie oesu biegały krowy. Evans i Prokop mówili o tym w radiu. Natomiast Neuville mówił, że kibice położyli kamień na trasie.

Anonimowy pisze...

Nie wiemy dalej co się stało - powstrzymajmy się od komentarzy tutaj takie rzeczy są na porządku dziennym...

Darek pisze...

Geniusze nie wypadają co chwila z OS. Miarą geniusz jest też wiedza o swoich możliwościach podczas każdego odcinka rajdu. Robertowi wydaje się że jest szybki, dociska na odcinku i bach, koło urwane. Za dużo razy to widziałem żebym wierzył w jakiekolwiek sensowne wyniki Kubka na przestrzeni całych mistrzostw.

Anonimowy pisze...

Robert przed rajdem mówił że nie chce fajerwerków, więc na pewno nie jechał za szybko. Poczekajmy na oficjalny komunikat. Ponadto to są rajdy, mógł się pojawić jakiś kamień wyrzucony przez auto poprzednika, cokolwiek...
Osobiście wolę takiego Roberta, niż zachowawczo jeżdżącego na poziomie Prokopa...

Mateusz Cieślicki pisze...

Słuchajcie - nie da się urywać kilkunastu sekund VW na kilku kilometrach w Fieście i nie jechać szybko. Było piekielnie szybko. Ale to Kubica i inaczej nie umie :) Trzeba na spokojnie podejść, zobaczyć co się stało.

Anonimowy pisze...

Kolego Darek, widać że rajdy obserwujesz od niedawna... pokaż mi kierowcę, który od początku jeździł wyśmienicie...
Sprawdź jak wygląda kariera Ogiera, czy wielu innych kierowców, poczytaj trochę o Colinie a dopiero później pisz komentarze.
Ciekawe czy to samo powiedział być Robertowi osobiście...

Anonimowy pisze...

Darek - jeszcze nie wiesz co się stało... zastanów się co 'beblasz' - bo są to czyste konfabulacje i tylko sobie wystawiasz opinie .

Anonimowy pisze...

jeszcze mandat dostanie ponad 120 cisnie

ITS ME STIG pisze...

Hehehe krowy,swinie i kury,ale serio calkiem mozliwe 2lata temu chyba tez takie akcje byly i zamknieta brama drewniana na os jak ogier pedzil,musial pilot otwierac wtedy i odjeli mu czas stracony na to hehe.

Anonimowy pisze...

Zapominacie że te czasy osiąga z jedną podkreślam jedną sprawną ręką!

Anonimowy pisze...

@18:36 oni nie mieli tylu wypadków jak Robert, nikt nie miał tylu. Z drugiej strony nie było też kierowcy z taką historią jak Robert (zmiana dyscypliny, małe doświadczenie, jazda z ograniczeniami i bycie konkurencyjnym od początku). Nie można go porównywać do innych kierowców.

marian burzak pisze...

jedzie ponad setką w porywacn 130kph, więc nie jest źle

Anonimowy pisze...

Malcolm mówi w radiu, że auto Tanaka jest pod wodą, ale nie wiedzą jak głęboko. Wszyscy w zespole bardzo bali się o chłopaków, bo widzieli, że ich auto na mapie stanęło, ale nie mogli się z nimi skontaktować. Dobrze, że załodze nic się nie stało.

Anonimowy pisze...

Popatrzmy na doświadczenie Roberta w rajdach:
od 25 listopada 2009 w Du Var (testował przed rajdem) do 6 lutego 2011 - było tego w ciągu tych 15 miesięcy 13 rajdów plus trochę objeżdżania i bodaj 4 - 5 dni poważnego testowania. Po ostatnim wyścigu w BMW Robert mógł już rajdować w pełni, Renault nie przeszkadzało.
Wielkanoc 2012 - testowanie (pamiętne linczowanie tu na blogu fotografa Kevina, któey miał czelność mówić o źle wyglądającej ręce RK), lato 2012 - testowanie Forda z Solbergiem i Latvalą, potem do września 2012 jazdy m.in. rajdówką.
Od września 2012 do dziś rajdowanie - od powrotu rajdowego mija właśnie dwa i pół roku.
Przed Du Var 2009 Robert nieco rajdował bodajże już w 2003/2004. Nie jest żadną tajemnicą, że w Automobilklubie Krakowskim odbywał sobie przy okazji wizyt w rodzinnym mieście rajdowe "przejażdżki". Na dobre Roberta wciągnął w rajdy Tomasz Kuchar pobaj 11 lat temu.
W sumie mamy około pięcioletnie doświadczenie Roberta w rajdach. Przestańmy pisać/mówić, że RK ma maleńkie doświadczenie rajdowe. Niezbyt duże ma w autach WRC, ale generalnie w rajdach doświadczenie Roberta jest całkiem przyzwoite. W sumie Robert jest dłużej w rajdach niż był w F1 - jakkolwiek szokująco to zabrzmi to tylko stwierdzam fakt.

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 305   Nowsze› Najnowsze»