Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 11 lutego 2015

Robert Kubica w Rajdzie Szwecji - wprowadzenie [Aktualizacja środa godz. 20:00 - Kubica testował Lamborghini? Zdjęcia i przewodnik Clarka]

No i doczekaliśmy się - to już w tym tygodniu Robert Kubica i Maciej Szczepaniak wystartują w Rajdzie Szwecji - drugiej rundzie Rajdowych Mistrzostw Świata 2015. Ale nie tylko im będziemy mogli kibicować w tej imprezie. Łatwo nie będzie, ale liczymy na kolejny solidny występ Roberta. Poniżej znajdziecie pełną zapowiedź rajdu z harmonogramem, planem transmisji telewizyjnych, mapami, prognozą pogody i nie tylko!

Wypowiedź

Poniżej zobaczycie film z wypowiedzią Roberta Kubicy przed Rajdem Szwecji.


Jak było w ubiegłym roku?

Niezłe tempo i kilka przygód - TUTAJ przeczytacie, jak Robert Kubica radził sobie w ubiegłorocznej edycji Rajdu Szwecji.

Były testy

Wielu zdjęć czy filmów się nie doczekaliśmy, ale wszystko zobaczycie TUTAJ.

Co nas czeka?

Przed kierowcami 21 OS-ów o łącznej długości ponad 308 km. Będą one rozgrywane na przestrzeni 4 dni - pierwsza próba odbędzie się już w czwartek. Od poniedziałku do środy trwa zapoznanie, a w czwartek rano zostanie rozegrany shakedown.

Do niedzieli kierowcy będą jechać zgodnie z klasyfikacją generalną, a zatem jako pierwszy na trasę będzie ruszał Sebastien Ogier, a Robert będzie jechał jako jeden z ostatnich. Przy mroźnych warunkach, będzie to niezła pozycja startowa.


Harmonogram rajdu:
Czwartek, 12 lutego
godz. 8:00 - Shakedown - Hagfors (3,99 km)
godz. 20:00 - OS 1 - Karlstad (1,9 km)

Piątek, 13 lutego
godz. 7:05 - Serwis A - Hagfors
godz. 08:29 - OS 2 Torsby 1 (14,76 km)
godz. 09:27 - OS 3 Röjden 1 (18,73 km)
godz. 10:36 - OS 4 Finnskogen 1 (20,76 km)
godz. 11:21 - OS 5 Kirkenaer 1 (7,07 km)
godz. 11:41 - Przegrupowanie - Kirkenaer
godz. 13:27 - OS 6 Kirkenaer 2 (7,07 km)
godz. 14:19 - OS 7 Finnskogen 2 (20,76 km)
godz. 15:16 - OS 8 Röjden 2 (18,73 km)
godz. 16:35 - OS 9 Torsby 2 (14,76 km)
godz. 19:00 - OS 10 Karlstad (1,9 km)
godz. 20:41 - Serwis B - Hagfors

Sobota, 14 lutego
godz. 6:05 - Serwis C - Hagfors
godz. 07:48 - OS 11 Fredriksberg 1 (18,15 km)
godz. 08:37 - OS 12 Rämmen 1 (22,76 km)
godz. 09:24 - OS 13 Hagfors Sprint 1 (1,87 km)
godz. 10:08 - OS 14 Vargåsen 1 (24,63 km)
godz. 11:28 - Serwis D - Hagfors
godz. 13:26 - OS 15 Fredriksberg 2 (18,15 km)
godz. 14:15 - OS 16 Rämmen 2 (22,76 km)
godz. 15:02 - OS 17 Hagfors Sprint 2 (1,87 km)
godz. 15:46 - OS 18 Vargåsen 2 (24,63 km)
godz. 16:51 - Serwis E - Hagfors

Niedziela, 15 lutego
godz. 7:40 - Serwis F - Hagfors
godz. 08:57 - OS 19 Lesjöfors (15,00 km)
godz. 09:48 - OS 20 Värmullsåsen 1 (15,87 km)
godz. 10:31 - Serwis G - Hagfors
godz. 12:08 - OS 21 Värmullsåsen 2 (15,87 km)
godz. 12:56 - Serwis H - Hagfors
godz. 15:00 - Podium Karlstad

Relacje telewizyjne:

Podczas Rajdu Szwecji oglądać będziemy mogli na żywo 3 OS-y. Wszystkie zostaną pokazane w Polsacie Sport Extra. Dodatkowo możemy liczyć na podsumowania MotorsTV.

Czwartek, 12 lutego
godz. 20:00 - Polsat Sport Extra - live 1. OS

Piątek, 13 lutego

godz. 22:30 - Polsat Sport Extra - skrót dnia

Sobota, 14 lutego
godz. 10:00 - Polsat Sport Extra - live 14. OS
godz. 22:30 - Polsat Sport Extra - skrót dnia

Niedziela, 14 lutego

godz. 12:00 - Polsat Sport Extra - live 21. OS
godz. 19:30 - Polsat Sport Extra - Podsumowanie dnia

Lista zgłoszeń

Łącznie na starcie pojawi się 47 ekip w tym 3 z Polski - Robert Kubica i Maciej Szczepaniak (WRC), Michał Sołowow i Maciej Baran (WRC) oraz Jarosław Kołtun i Ireneusz Pleskot (WRC2). W samochodach WRC pojedzie 16 załóg.

Poniżej możecie zobaczyć listę:

Pełną listę można zobaczyć TUTAJ.

Pogoda

Warunki nie będą fatalne, ale dodatnie temperatury raczej nie spodobają się kierowcom bowiem mogą oznaczać bardziej miękki śnieg oraz przebijanie szutru spod śniegu. W takich warunkach utrzymanie się na trasie będzie jeszcze trudniejsze. Są to jednak prognozy wstępne, na dokładniejsze przyjdzie czas w dniu rozgrywania konkretnych OS-ów.
Wybierzmy pary

Tradycyjnie już to właśnie my możemy wybrać pary pierwszego OS-u Rajdu Szwecji. Tym razem głosowanie odbywa się na Facebookowym profilu rajdu - tam w komentarzu należy wpisać parę, którą chce się zobaczyć podczas SuperOS-u. Nas oczywiście interesuje to, z kim pojedzie Robert Kubica. W ubiegłym roku wielu z nas głosowało na parę Kubica - Ogier i jak słusznie zauważyliście w komentarzach, Robert nie był zadowolony z tego wyboru. Decyzja należy do Was, ale może pojedynek z którymś z Fordów byłby ciekawy? Głosować możecie TUTAJ.

Liga fantasy

Grającym w naszej fatansy lidze przypominam, że w czwartek - prawdopodobnie o godz. 12 - kończy się możliwość zmieniania kierowców w swoich zespołach. Tym, którzy mieli tych zawodników przypominam również, że w rajdzie nie wystartują Dani Sordo (więcej o tym tutaj) oraz Juho Hanninen (więcej o tym tutaj).


O tym, jak zmienić zawodników oraz jak wygląda sytuacja po Rajdzie Monte Carlo przeczytacie tutaj.


Konkurs

Tradycyjnie przed rajdem na profilu bloga na portalu Facebook zostanie przeprowadzony konkurs, w którym trzeba będzie wytypować sumę miejsc na OS-ach załogi Kubica/Szczepaniak. Na zwycięzców czekają magnesy rajdowe wykonane przez pixgraf.pl

http://pixgraf.pl/
http://pixgraf.pl/


W całym konkursie nagrodą będzie również model auta Roberta Kubicy, ufundowany przez firmę Diecast-club.

Relacja

Jak zwykle na blogu przeprowadzona zostanie relacja live z rajdu. Przypominam, że można ustawiać automatyczne powiadomienia o aktualizacjach czy zmieniać kolejność pokazywania się nowości. Wystarczy zatem włączyć rano bloga i cieszyć się nowościami przez cały dzień, wyłącznie dzięki odświeżaniu strony.

Aktualizacja 

Trwa zapoznanie, kierowcy podkreślają, że warunki na trasie są fantastyczne.
Aktualizacja


Auto już w przygotowaniu, kolejne zdjęcia z zapoznania.




Aktualizacja godz. 18:20


"Rajd Szwecji to jedyne tego typu wyzwanie w kalendarzu WRC. Lód i śnieg czynią je nie tylko widowiskowym, ale także wyjątkowo wymagającym. Nasze tempo w Monte Carlo było budujące, ale musimy być realistami i twardo stąpać po ziemi. To dopiero mój drugi start w tym rajdzie. Tegoroczna trasa nie różni się znacznie od zeszłorocznej, ale warunki sprawiają, że ten rajd może być zupełnie inny co roku. W poprzednim sezonie śniegu nie było zresztą zbyt wiele, dlatego takie warunki cały czas są dla mnie czymś nowym, a priorytetem nadal pozostaje nauka i zbieranie doświadczenia. To także dopiero drugi rajd dla naszego zespołu RK World Rally Team. Razem z naszymi partnerami - Grupą Lotos, Grupą Azoty i Pirelli włożyliśmy mnóstwo pracy aby stanąć w tym roku do walki. Przed nami sporo ciężkiej pracy i potrzebujemy wielu kilometrów testowych aby wszystko odpowiednio dopracować" - mówi Robert Kubica przed Rajdem Szwecji.

Aktualizacja środa


Pojawiły się plotki mówiące o tym, że Robert Kubica testował najnowszy model Lamborghini dla potrzeb reklamowych. Więcej o tym TUTAJ

Aktualizacja godz. 16:45

Zdjęcia z parku serwisowego - wygląda profesjonalnie...
fot. Adam Owczarek

fot. Adam Owczarek

fot. Adam Owczarek
Aktualizacja godz. 20:00

Poniżej zobaczycie krótki przewodnik Colina Clarka po Rajdzie Szwecji...


fot. facebook.com/KubicaOfficial


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

60 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przed Robertem Rajd Szwecji,
a w Jerez mozna bylo uslyszec wiele dziwnych plotek....
Na przyklad takich ,iz bedzie mozna Roberta zobaczyc gdzies na torze w tym roku :)
Who knows jak mawia Daniele Morelli.

:)

Anonimowy pisze...

Tak jak w tamtym w Monza Rally ... szkoda ....

Grzegorz Bartosz pisze...

Nowy szef zespolu w ktorym aktualnie jezdzi Robert raczej mu nie zabroni:)

Anonimowy pisze...

myślę, że w takich sprawach dużą rolę odgrywają również sponsorzy i zapisy w kontraktach oraz wymogi ubezpieczyciela

DADDY pisze...

Pewnie w Monte Carlo :]

A tak z innej bajki Ostberg w tamtym roku przez cały rajd miał naklejoną karteczkę na kierownicy z napisem
BANANAAA!!!

Chyba domyślam się dlaczego ale czy to jest przepis na sukces w Szwecji ?

Anonimowy pisze...

Wiele plotek ??
anonimowy a możesz rozwinąć swoją wypowiedź ?? - na torze jako widza czy kierowcę, jeśli kierowcę to karta czy bolivu ?? - i skąd w ogóle to źródło ???

DADDY pisze...

Anonimowy z 16.20 to jest sam Daniele Morelli !!!!

Anonimowy pisze...

O 16:50 na Polsacie sport extra w czwartek jest zapowiedz rajdu :-)

Anonimowy pisze...

A że tak zapytam, z czyimi zdjęciami te magnesy??? W sensie, kto je robił?

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy 23:01 - Jakub Pojmicz.

Anonimowy pisze...

Ciekawy jestem czy na filmach z testow mozna zarobic. Zastanawiam sie bo gdyby jakis filmowiec (nawet weselny :)) za zzgoda na wylacznosc RK filmowal testy wowczas nie byloby problemu z brakiem informacji. Problemem napewno sa odleglosci, jednak jesli mozna na tym zarobic to takiego filmowca RK moglby zatrudnic zeby jezdzil z nimi na testy. Chcialbym ogladac jak najwiwcej takich materialow, razem z onboard tak jak bylo w msport.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 23:15
wątpię, dzisiaj każdy może sobie cokolwiek nagrać telefonem, kalkulatorem... czymkolwiek.To, że teraz nie ma filmików wynika raczej z niedostępności miejsca, braku informacji itd., w którym testy się odbywają, dla kibiców w porównaniu do np. Monte. Tak przynajmniej mi się wydaje.

Anonimowy pisze...

Obejrzyjcie drugi materiał pod tym linkiem:
http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/dwoch-dziadkow-dziarsko-pomyka-po-lodzie,157310.html

93-letni Pan Antoni jedzie z Krzyśkiem Hołowczycem przez las po śniegu i lodzie z prędkością 200km/h. Komentarze Pana Antoniego bezcenne. "Jak cudownie mi się życie ułożyło".

Anonimowy pisze...

Zadziwiająco enigmatyczne te testy przed Szwecją...
Czyżby szykowali jakąś niespodziankę razem z Pirelli?
Twierdzę, że to na życzenie Roberta brakuje relacji. To taka podobna sytuacja jak z zapalonymi na stałe światłami stop.
cubici

Anonimowy pisze...

Wiem ale ja mowie tu raczej o montowaniu filmow z testow w dobrej jakosci z fajnych ujęć + jakies wywiady z Robertem I Maćkiem I onbordy. Nie mowcie ze nie zwrociliscie uwagi ze te zapowiedzi przed kazdym rajdem na oficjalnej stronie RK to chyba on sam nagrywa.

Anonimowy pisze...

Mateusz model auta będzie w barwach tegorocznych ? i czy będzie dostępny w sprzedaży ?
Daro

Anonimowy pisze...

Mateusz czy taki model auta Roberta można będzie gdzieś kupić ?

Anonimowy pisze...

Robert na 100% ma filmiki z testów.
Sami filmują przejazdy i potem analizują,twierdzę tak jak kolega wyżej że to taka historia jak ze stopami.Robert nie chce pokazywać konkurencji co i jak.
Po takiej jeżdzie jak w Monte napewno mu się przyglądają jeszcze bardziej.
Niemcy mają cały sztab ludzi liczony w setkach tak jak w piłce nożnej czy biatlonie,ludzie są od wszystkiego nawet od koloru śniegu i na tym polega ich sukces.
Miejsca testów też nie są przypadkowe,testują tam gdzie już inni testowali mają do porównań międzyczasy,a może Fiesta i Pirelki biją na głowę te międzyczasy??? :)))

ŁukaszRog pisze...

@Anonim 09:52 Też bym sobie tego życzył, ale według mnie to fantazja cię ponosi.

Anonimowy pisze...

Trochę markotnie spostrzegam że nasi najlepsi sportowcy mają ostatnio jakieś wydarzenia, które uniemożliwiają odniesienie sukcesu. Oby Robert miał udany rajd.

Anonimowy pisze...

RK ma PR w pompie. Tyle w temacie :)

Anonimowy pisze...

Anonimowy 13:08 .... 100% racji
RK doskonale wie że PR jest jak narkotyk i jedyny efekt jaki daje to złudę i uzaleznienie. Szkoda na to czasu i środków...
My musimy wykazać się zaufaniem i cierlpliwością, inaczej nie jesteśmy kibicami Kubicy

Grzegorz Herda pisze...

No i co z tego, że inni mają całe sztaby ludzi, szpiegów, itp.
Przecież za 2 dni i tak wszyscy zobaczą formę RK na śniegu i co tu można mieć do ukrycia? Czy setupy można 'rozkminić' z onboardów i filmów - chyba nie.
Zgadzam się z poprzednikami i uważam, że Robert chciał mieć święty spokój, i nie rozpraszać się na rozdawanie autografów i przypadkowe pogawędki, jednodniowe testy - program mieli napięty.
Może gdyby dostał jasne info (chociaż wątpię, żeby o tym nie wiedział), że są tysiące fanów jarających się każdym ujęciem z jego jazdy, to udałoby się na przyszłość zorganizować jakąś zaufaną ekipę ochotników, która dostałaby 'akredytację' :)
A co do zarabiania - to trzeba by sprzedawać te materiały do jakiegoś większego medium (TV, duże portale) bo jak patrzę na odsłony na YT to nawet fajne pomontowane materiały rzadko mają powyżej 100K odsłon, a szacunkowe zarobki to 0.5$ za 1000 wyświetleń, więc na youtube liczyć raczej nie można.

Anonimowy pisze...

Subaru na zapoznanie ma manualną skrzynię biegów.? Jeśli tak to chyba ręka Roberta jest w dobrej kondycji.

ŁukaszRog pisze...

@Anonim 14:48 Robert już od dawna jeździ cywilnym autem z manualną skrzynią biegów. Wiesz...co innego zmieniać biegi podczas rajdu, a co innego podczas normalnej jazdy. W rajdach, podejrzewam, że Robert też by sobie poradził, ale jego tempo mocno by na tym ucierpiało.

Anonimowy pisze...

Mohamed Al-Kubica na testach :D

F1Kubica FAN pisze...

Panowie te włączone światła stopu to normalna rzecz czy tylko Robert to stosuje ?pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Robert na tym zdjeciu wyglada bardzo zmeczony

DADDY pisze...

Prawdziwy facet nie używa żyletki, Adam ma snopa (wąsy), a Robert ma brodę. Anti PR, pieprzyć to, po tylu latach golenia w F1 należy się trochę luzu :]

marian burzak pisze...

warunki fantastyczne?? dla wszystkich? znaczy się zakładamy ich niezmienność przewidywalność ... może ktoś by oświecił ;D

M. pisze...

Ech... Dla niektórych sprawa z "F1 driver" to straszny ból d*py i teraz wstyd za nich nawet przy wyborze par na fb WRC.... Dajcie spokój!

pko24 pisze...

wycofali się:
BRESOLIN Edoardo
KRUUDA Karl

kogo polecacie za 0,5mln ? :-) do Fantasy?

Jarek Kołtun da radę ukończyć ?
może jakiś młody Norweg ale on w WRC3 więc małe szanse załapać się do 15 na OS...

Anonimowy pisze...

O kilka słów na temat Roberta poproszono również Michała Kościuszkę, jedynego polskiego kierowcę startującego obecnie w mistrzostwach świata w klasie WRC.

"To wspaniały kierowca i bardzo utalentowany. Myślę, że szybko przystosuje się do nowego sportu. Rajdy w Polsce staną się popularniejsze i to dobre dla sportu (…) Wracając pokazuje wielkiego ducha i mam nadzieję, że zaliczy bardzo dobry sezon"


Michał Kościuszko, Lotos TEAM WRC
marzec 2013

;p

Anonimowy pisze...

O kilka słów na temat Roberta poproszono również Michała Kościuszkę, jedynego polskiego kierowcę startującego obecnie w mistrzostwach świata w klasie WRC.

"To wspaniały kierowca i bardzo utalentowany. Myślę, że szybko przystosuje się do nowego sportu. Rajdy w Polsce staną się popularniejsze i to dobre dla sportu (…) Wracając pokazuje wielkiego ducha i mam nadzieję, że zaliczy bardzo dobry sezon"


Michał Kościuszko, Lotos TEAM WRC
marzec 2013

;p

Mateusz Cieślicki pisze...

Co do modeli, to polecam kliknąć w link do strony producenta - sam szczerze mówię nie jestem pewien. Wiem, że w dalszej części sezonu mają się pojawić modele z nowym malowaniem.

marian burzak pisze...

Kościuszko stonował, bardzo... co do warunków, to chyba nie najlepiej dla naszego niedoświadczonego Roberta.
Mimo wszystko cieszę się na emocje które przed nami, wkrótce

Anonimowy pisze...

He, he, RK już bodajże podczas ubiegłorocznego Rajdu Francji projektował swój wizaż. Na ulotce reklamowej ze swoim zdjęciem, własnoręcznie domalował sobie bródkę i wąsy. Teraz brakuje tylko okularów z okrągłym designem. Ale to pewnie dopiero na przyszłość, gdy zajmie się np. szefowaniem jakiemuś teamowi ;-)

Anonimowy pisze...

Auta WRC są malowane normalnie farbą czy oklejane tą folią 3M, chodzi mi o efekt końcowy. ??

Anonimowy pisze...

Dlaczego ten czas tak wolno leci. Panie Mateuszu prosze o jakies plotki, domysły cokolwiek co umili okres wyczekiwania przed rajdem. Prosze

Anonimowy pisze...

Swietny film z wypadku kajto tyko te reklamy na łonecie. Fajne sa komentarze po wypadku " nie mamy kola. Skad wiesz? ":)
http://m.onet.pl/sport/motorowe/rajdy-erc,jzgv7

Karol Moździerz pisze...

Jak byłem w Finlandii w 2013, to Kubica zapytany przez polskiego fana, kiedy wróci do F1 - odpowiedział: jutro!

Czyli znaczy, że wróci! A w sumie to wrócił. W sobotę rajdu Finlandii 2013! :D

Huehauhuaehauehuaehua. Takie plotki ;)

DADDY pisze...

Jak Robertem nie będzie tak szarpać jak w tamtym roku, to jest szansa na dobry wynik, no chyba że to wina prawej ręki. O zwycięstwie raczej nie ma co myśleć, no chyba że opony nas zaskoczą.
"BANANAAA" Ostberga jest chyba przepisem na sukces, ponieważ tylko płynne przechodzenie driftem z zakrętu w zakręt daje wymierne korzyści, nie ma co ciąć. Kilka wpadek Kubicy w tamtym roku to po prostu brak doświadczenia i zakręty brane na dwa razy.

Robert pamiętaj, BANANAAA!!!

Anonimowy pisze...

Wiem ale takie plotki tez sa wazne bo robia nadzieje, ozywiaja dyskusje I nadzieje. Nawet te bezsensowne sa fajne o mozna sie posmiac

TSnioch pisze...

Kolega Karol widzę, że nie jest tylko fanem Roberta ale i serialu Rodzinka ;P

Anonimowy pisze...

Lamborghini to Volkswagen,to fakt.
Tylko prosze nie laczyc tego z rajdami...
Volkswagen to ostatnio Domenicali i Zander.
Lamborghini jako marka ma pojawic sie w F1.

Who knows .....

:)

Anonimowy pisze...

11 lutego 2015 14:09
Bzdury wypisujesz, grupa VOLKSWAGEN AG nie zamierza wchodzić do F1, gdy jest jakaś informacja na ten temat, centrala VW odrazu wszystko dementuje, a plotka powstała po tym jak Domenicali dołączył do Audi i zaraz wszyscy krzyczeli, że Audi opuszcza WEC/Le Mans i wchodzi do F1, a Domenicali będzie tam już rządził.....

Anonimowy pisze...

No pisze Bzdury...
A tak na marginesie,nie wiem czy wiesz ale Mateschitz juz w zeszlym roku prowadzil rozmowy w sprawie sprzedazy Toro Rosso wlasnie z VW.

A i sprawdz sobie ile ile osob z F1 zostalo zatrudnionych pod koniec zeszlego roku przez VW...
Podpowiem ,ponad 20.

:)

Anonimowy pisze...

11 lutego 2015 15:11

To były plotki, Mateschitz chciał wywołać presję na Renault w sprawie silnika. Toro Rosso nie jest na sprzedaż i przestań niepotrzebnie rozsiewać plotki na temat Volkswagena i F1.

Anonimowy pisze...

Super niech zarabia pieniadze na rajdy a tak swoja droga to Bentley jest VW a obsluguje go Msport .

Anonimowy pisze...

Presja na Renault ?
To jest Hit.
Dobrze, ustalmy cos.
Ty wiesz swoje i ok.
Szanuje to.
Wolny umysl i wola.

Swoja wiedze nie czerpie z internetu.
Tylko tyle w tym temacie.

:)

Anonimowy pisze...

11 lutego 2015 16:47

Pewnie znasz osobiście Mateschitza jak i również ludzi na wysokim stanowisku z Wolfsburga i wiesz znaczenie więcej ode mnie i od innych...... Twoje komentarze zawierające informacje dotyczące pojawienia się Lamborghini w F1 sugerują takie newsy z takich stron jak onet/zakładka F1 które nie rozróżniają Rajdów Asfaltowych od normalnych wyścigów na torze.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

https://www.youtube.com/watch?v=u62I2NqdQ3g

Od 4:14. Czy to nie aby fragment z testów przed jutrzejszym rajdem?

Motylek

Anonimowy pisze...

Jesli ferrari jest w F1 to dlaczego nie moglo by byc lambo. To sa odwieczni rywale na rynku supersamochodow wiec kto wie. Ja jestem za, choc szanse sa na to pewnie takie ja to ze RK wroci do F1 jako kierowca.

Grzegorz Herda pisze...

COLIN CLARK RALLY SWEDEN PREVIEW - SNOW BANKS, ICE AND RALLY CARS

https://www.youtube.com/watch?v=vtkPaodmj_Y

Colin z bliska pokazuje "prawie perfekcyjne" bandy i ogólnie warunki na OS'ie.
Jednolite i twarde podłoże jest dobre dla Roberta, dalsza pozycja startowa w takich warunkach chyba też.
Kolein nie powinno być bo szuter też jest zmrożony.
W zeszłym roku wszyscy byli pozytywnie zaskoczeni wytrzymałością opon (mało kolców wypadało) ale było miękko, ciekawe jak to będzie w tym roku.

Anonimowy pisze...

Testy Loeba przed Monte Carlo, dla tych co uważają, że tylko Kubica wypada z rajdów itp. Wielokrotny Mistrz Świata ma duże problemy na odcinku testowym, ale tylko dlatego, że za każdym razem próbuje zbliżyć się do limitu w pokonywaniu tych samych testowych zakrętów, zresztą tak jak RK. Dlatego nieraz zdarzają się wyjazdy poza trasy... jak na tym filmie 2minuta 12sekunda. https://www.youtube.com/watch?v=bOMH8Ye1g90

Grzegorz Herda pisze...

A co ma wypadanie w czasie testów do wypadania w czasie rajdów?
IMHO nic, bo testy są do testowania limitów (można wypadać), a rajdy są do wygrywania i zdobywania punktów (nie można wypadać :)).
Jeśli warunki takie się utrzymają (a wszystko na to wskazuje bo w nocy ma być poniżej zera, a w dzień raczej bez słońca) to jednolite warunki powinny Robertowi sprzyjać, no i chyba odległa pozycja też będzie dobra bo będą przed nim sprzątać śnieg z lodu i zmrożonego szutru. Nie mogę się doczekać.

DADDY pisze...

Motylek

To był film z testów z 2014 ze Szwecji.
Na oponach jest biały napis Michelin a nie żółty Pirelli. W zwolnionym tempie widać tylko biały kolor ale resztę można sobie dopisać, tak jak ja :p

Anonimowy pisze...

Czy na ze. od Clarka jest Toruńska rejestracja na samochodzie zespołu WRT.

Anonimowy pisze...

Volvo jako motorhome stoi, namiocik ładnie postawiony w barwach zespołu. Całkiem przyjemnie to wygląda.

sebastian1990pl pisze...

Na tym ostatnim zdjeciu widac jak Robert zapierdziela po godzinach i cos tam spawa/tnie, prawdziwy Polak:D