Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 14 lutego 2015

Robert Kubica w Rajdzie Szwecji - sobota (relacja live) [Aktualizacja 21:01 - Film, kolejność startowa]

fot. eyesofrally.com
Piątek 13-go i 13 pozycja startowa - początkowo wydawało się, że te numery nie dadzą o sobie znać, ale jednak - Robert Kubica i Maciej Szczepaniak doświadczyli wczoraj awarii, która przekreśliła ich szanse na dobry wynik w Rajdzie Szwecji. Dziś wracają do walki, a przede wszystkim nauki na szwedzkich OS-ach. Zapraszam na pełną relację z sobotnich wydarzeń w Skandynawii ze zdjęciami, filmami, wypowiedziami i nie tylko!



Kolejność startowa

Podobnie jak wczoraj, Robert będzie startował jako 13. Jedyną zmianą jest to, że Lorenzo Bertelli będzie teraz otwierał trasę.
Jak było wczoraj?

Świetne tempo Roberta i Macieja okraszone trzecim czasem na jednym z OS-ów, a następnie awaria, która pogrzebała szanse Polaków na dobry wynik w generalce rajdu. Robert i Maciej musieli jechać do mety z napędem na tylko jedną oś. Ostatecznie w generalce Robert spadł do 3. dziesiątki, ale przy bezproblemowej jeździe i korzystnym układzie stawki, jest jeszcze minimalna szansa na punkty. Bezproblemowo jedzie Michał Sołowow, który jest 14. Ósmy w WRC2 jest Jarosław Kołtun.

Podczas całego dnia było bardzo ciekawie - prowadzenie stracił Sebastien Ogier, a następnie Jari Matti Latvala wypadł poza trasę. Liderem jest Andreas Mikkelsen, ale jego przewaga nad Francuzem jest niewielka. Pełną relację z piątku znajdziecie TUTAJ, a poniżej klasyfikacja:

Co nas czeka dziś?

Dziś przed kierowcami ponownie 8 OS-ów o łącznej długości prawie 135 kilometrów. Tym razem jednak w trakcie dnia będzie serwis, co na pewno załogi przyjmują z ulgą. Ponownie decydujące będą warunki.

Harmonogram

Sobota, 14 lutego
godz. 6:05 - Serwis C - Hagfors
godz. 07:48 - OS 11 Fredriksberg 1 (18,15 km)
godz. 08:37 - OS 12 Rämmen 1 (22,76 km)
godz. 09:24 - OS 13 Hagfors Sprint 1 (1,87 km)
godz. 10:08 - OS 14 Vargåsen 1 (24,63 km)
godz. 11:28 - Serwis D - Hagfors
godz. 13:26 - OS 15 Fredriksberg 2 (18,15 km)
godz. 14:15 - OS 16 Rämmen 2 (22,76 km)
godz. 15:02 - OS 17 Hagfors Sprint 2 (1,87 km)
godz. 15:46 - OS 18 Vargåsen 2 (24,63 km)
godz. 16:51 - Serwis E - Hagfors

Relacje telewizyjne

Zapewne ucieszy Was informacja, że dziś jeden z OS-ów zobaczymy na żywo. Będzie to 14. próba licząca aż 24,63 km. Początek relacji w Polsacie Sport Extra o godz. 10. Nie zabraknie oczywiście podsumowania dnia.

Sobota, 14 lutego
godz. 10:00 - Polsat Sport Extra - live 14. OS
godz. 22:30 - Polsat Sport Extra - skrót dnia

Mapy
OS 11 i 15
OS 12 i 16
OS 13 i 17
OS 14 i 18

Pogoda

Pogoda na dzisiejsze OS-y wydaje się być raczej pozytywna. Temperatury będą wahały się w okolicach zera stopni, a co najważniejsze, nie będzie padało.

WRC Fantasy

Jeżeli ktoś chce sprawdzić aktualny stan swojego zespołu, może pobrać plik przygotowany przez pko24 (dziękujemy!) TUTAJ.

Relacja

Jak zwykle na blogu przeprowadzona zostanie relacja live z rajdu. Przypominam, że można ustawiać automatyczne powiadomienia o aktualizacjach czy zmieniać kolejność pokazywania się nowości. Wystarczy zatem włączyć rano bloga i cieszyć się nowościami przez cały dzień, wyłącznie dzięki odświeżaniu strony.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

167 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mateusz,kiedy Ty chłopie śpisz? ��

Anonimowy pisze...

Miejmy nadzieję że limit pecha na Szwecję Robson już wykorzystał!

Anonimowy pisze...

Speed and power! Robert dajesz rade...

Anonimowy pisze...

Mały błąd... relacja mam nadzieję że o 10 a nie o 20 w polsacie...

Anonimowy pisze...

Jest drobny błąd w opisie dot. relacji telewizyjnych. "Transmisja rozpocznie się o 20"

Robert, albo grubo albo wcale!!!

dom86# pisze...

Kolejny dzień zmagań przed chłopakami. Najważniejsze by Fiesta nie odmawiała posłuszeństwa. W Monte padły heble, teraz napęd. Oby nie było tak, że w tym sezonie na każdym rajdzie coś przestanie działać, ech.

Cegła na gaz Robert! :)

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich kubiców:)

pko24 dzięki za wczorajsze podsumowanie ligi "fantasyWRC".

p_m

Anonimowy pisze...

Wystarczy spojrzeć na auto Roberta po całym dniu i np na auto Ogier. Robert ciśnie tak bardzo, że mechaniczne części tego nie wytrzymują i stąd te awarie. Dzięki temu wszystkim zapewnia emocje :)

Anonimowy pisze...

U mnie w pliku do obliczania Fantasy są błędy w formułach !? Same kratki :)

Anonimowy pisze...

We wszystkich komórkach mam #NAZWA?

Mateusz Cieślicki pisze...

Aninomowy - też nie wiem, ale jeszcze daję rade :)

dom86# pisze...

Ostberg chyba mi już pkt nie zdobędzie bo rozwalił tylne zawieszenie i ma kapcia :/

dom86# pisze...

@7:53
Każdy ciśnie bardzo. Różnica jest prosta. Prywatny 'świeży zespół' zrobiony w jakiś miesiąc kontra fabrycznie dopracowany najnowszy model Polo WRC.

ITS ME STIG pisze...

Not bad RK not bad

Anonimowy pisze...

Ostberg ma niezłego pecha. Uszkodzone auto na samym początku dnia.
Tak się zastanawiam ile jeszcze się wydarzy do końca rajdu. Może być tak, że ci co stracili wczoraj znajdą się na dobrze punktowanych miejscach.
Jak widać warunki są takie same dla wszystkich.

p_m

dom86# pisze...

O 9:20 będzie powtórka wczorajszego podsumowania dnia - Polsat Sport Extra. Jeśli ktoś nie widział ;)

Anonimowy pisze...

Jakies namiary na live streaming os14?

Anonimowy pisze...

Ostberg nie rozwalił zawiechy, jedzie bardzo szybko

daddY pisze...

Szkoda :] nie zebym na to liczyl czy cos hehe.

Anonimowy pisze...

Ketomaa traci do Roberta około 0,5 minuty. O ile nic się nie wydarzy Robert powinien przejść wszystkich WRC2 po około 8 odcinkach (a zostało 10). Taka moja mała cicha nadzieja :):):)

daddY pisze...

Ja do tego licze jeszcze na Tanaka, Ostberga i Meeke'a :] mam nadzieje ze mnie nie zawioda.

Anonimowy pisze...

Ja bym tak jak niektórzy nie liczył na pecha kierowców "wyżej" a farta Roberta. Ten rajd układa się podobnie jak wiele innych a mianowicie najpierw pech lub głupi błąd, potem powrót do rywalizacji, szarżowanie no bo lepiej się uczyć na prędkości a nie wozić po oesach zresztą i tak już nie ma możliwości walczyć o czołowe lokaty - stąd rewelacyjne czasy i trochę złudne gonienie czołówki ale potem niestety bardzo często jest dzwon i kolejna strata... jeśli uda się wrócić albo skorzystać z jakiegoś Rally2 to wszystko zaczyna się od nowa. No cóż zobaczymy jak będzie teraz....

Anonimowy pisze...

TOYOTA wraca do WRC , oby RK oferty tym razem nie odrzucił.

Anonimowy pisze...

Szacunek dla Roberta i Maćka za to jak jadą w tym rajdzie Szwecji.

p_m

ITS ME STIG pisze...

Dla tych co nie wiedza jeszcze gdzie stream:
http://www.drakulastream.eu/motor-sports-live-streaming-video.html

Jarecki DObry pisze...

dlaczego lista startowa wygląda tak jak wczoraj? Nie powinna być czasem odwrócona kolejność startu? Pewnie organizatorzy dają jeszcze większą przewagę liderom rajdu. i gdzie tu rywalizacja eh :/

daddY pisze...

Pewnie w niedziele odwroca na trzy odcinki zeby nie zrobic za duzej szkody Ogierowi.

Anonimowy pisze...

@Jarecki DObry najpierw zapoznaj się z przepisami zamiast szukać spisków. Kolejność jest odwracana dopiero w ostatnim dniu.


polsat (transmisja zaczyna się o 10:00)
http://sportslive.info/viewpage.php?page_id=9

Anonimowy pisze...

Kubica po 12 oesie awansuje na 18 plac . Latvala niestety coraz bliżej.

Anonimowy pisze...

Witam. Jeśli ktoś jeszcze myśli że mamy do czynienia z normalnym człowiekiem może to go przekona http://wtf1.co.uk/robert-kubica-beatles-lookalike/

ITS ME STIG pisze...

Ahahaha podroznik w czasie niech sie cofnie do 2011 to dalej bedzie w F1 he

daddY pisze...

Dobre :)

Travelling time is a matter of speed. Kubica has the speed.

Anonimowy pisze...

Znów 6 -ty. Nasuwa się pytanie : czy Latvala wcześniej przegoni Kubicę , czy Kubica Solberga.? Mają ten same różnice w generalce.

marian burzak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kris Kros pisze...

Zastanawiam się czy kwestia tych gorszych startów Roberta to nie są znów jakieś niedomagania napędu, oby nie.

dom86# pisze...

Pan Kościuszko gościnnie zaproszony na relacje z 14 os-u.

Jarecki DObry pisze...

Czasy na dzisiejszej drugiej pętli powinny być bardziej sprawiedliwe. Wtedy się okaże :D

Fabek pisze...

http://viphd.net/btsport1uk.html

BT Sport, os 10 live.

Fabek pisze...

Fabek edit: oczywiście os 14.

Anonimowy pisze...

Bertelli leży w zaspie po lewej i nikt w studiu polsatu tego nie widzi? Zauważyłem go już przy onboardzie Ogiera a przed chwilą z helikoptera.... eh...

Anonimowy pisze...

dlaczego ten livetiming działa z takim opóźnieniem ? Na F1 nie ma żadnych strat a tu nawet kilka minut kurde czy tak ciężko to zrobić dobrze ?

daddY pisze...

To byl jednak live na Polsacie ? A ja na WRC+ ogladalem :/

GIZD pisze...

ciekawostka z onetu
http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/lekarze-mowili-bedziesz-warzywem-pomogly-mu-rajdy-i-kubica/eh925

Tomasz Podolak pisze...

Zobaczcie gdy Robert mowi ,,kierownice ci ukradną" pada odpowiedz ze juz ją za....bali :) w tym momencie Robert lewą reką chowa prawą do kieszeni. Tym wiekszy szacunek dla niego i dla jego jazdy ze daje rade. COs niesamowitego

Anonimowy pisze...

@daddY tak było na polsacie, podałem link do polsatu wyżej.

Bardzo podobała mi się dzisiejsza relacja. Fajnie, że tak długo pokazywali naszą załogę i był też wywiad z nimi na mecie. Komentatorzy dawali rade. Dobrze, że zapraszają Kościuszko do komentowania, z nim komentarz jest ciekawszy.

Anonimowy pisze...

Robert jedzie żeby się uczyć. Na OS14 słychać jak poprawia opis podczas jazdy

Anonimowy pisze...

Sporo pokazywali naszą załogę, ale z tego co zauważyłem to też jako jedyną z opisem trasy przez pilota:)

p_m

ITS ME STIG pisze...

Niezła broda RK.

marian burzak pisze...

"... w tym momencie Robert lewą reką chowa prawą do kieszeni"
_______________ dlatego tak fascynuje
:)

Anonimowy pisze...

Jeśli ktoś chciałby wysłuchać wywiadu Colina z Robertem, który był emitowany wczoraj w radiu to podaje linka:
http://www.wrc.com/po/wrc/media/podcasts/page/114--80--.html

Z listy podcastów trzeba wybrać:
KUBICA’S COOL ABOUT CONDITIONS
i poczekać aż się załaduje. Wywiad aż 9-minutowy :)

Anonimowy pisze...

Ciekawe ujęcia Fiest RK WRT:
https://www.youtube.com/watch?v=CUfZ62pPus0

Maciej Satkiewicz pisze...

Ciężko nie zauważyć, że zdjęcia autorstwa Adama Owczarka. Podpisywanie swoich fot na focie, w dodatku w taki sposób, to szczyt amatorszczyzny - rozpierdala całe zdjęcie. Adam, przestań.

Mateusz Cieślicki pisze...

Maciej, nie narzekaj, dobrze że podpisuje, fajne foty jak na amatora.

Anonimowy pisze...


Wielkie podziękowania dla Pana Adama Owczarka za superowe zdjęcia reporterskie - mamy znacznie więcej danych z miejsca akcji.

Anonimowy pisze...

@Maciej Satkiewicz - Nie marudź chłopie, bo dzięki Panu Adamowi mamy na czym zawiesić oko. Nie każdy ma możliwość wybrać się osobiście na rajd, a z tego co widzę, zdecydowana większość zdjęć pochodzi właśnie od Pana Adama. Mógł te zdjęcia zachować dla siebie, ale dzieli się nimi z innymi.
Najłatwiej jest marudzić, wybrzydzać i wytykać, trudniej powiedzieć po prostu: Dziękuję.

Dziękujemy Panie Adamie i czekamy na więcej ;)
Pozdrawiam, Krzysiek.

Anonimowy pisze...

Podpis na zdjęciach Adama jaki jest taki jest, ale podziękowania mu się należą. Więc przekaż mu Mateusz "wielkie dzięki" od użytkownika bloga;)

p_m

Anonimowy pisze...

Jak to jest z tym serwisem? Każdy ma 30min na grzebanie przy aucie 0d podanej godziny czy są jakieś widełki czasowe?

marian burzak pisze...

11:44 ... fajne to było gdy Colin z udawanym zapewne niedowierzaniem pokrzykiwał - czyż to możliwe, by Robert Kubica mógł się kiedykolwiek bać ??!

Anonimowy pisze...

@Anonimowy
"Jak to jest z tym serwisem? Każdy ma 30min na grzebanie przy aucie 0d podanej godziny czy są jakieś widełki czasowe?"

Każdy zespół ma 30 min na naprawę samochodu. Kierowcy muszą ściśle przestrzegać czasu. Mają ustalony czas stawienia się na TC Service IN -> dalej do swojego boksu -> naprawa auta -> wyjazd z boksu i stawienie się na TC Service OUT. Za spóźnienie a także za zbyt wczesny wjazd na TC naliczane są kary czasowe. Jeśli auto nie miało dużych uszkodzeń i naprawa zakończyła się np po 15 min, to zespół i tak czeka na swój czas wyjazdu z boksu i wjazdu na TC Service OUT.

janec pisze...

cieszy mnie progres Roberta w porównaniu do zeszłego roku te 6 miejsca w porównaniu do 10-12 jest dobrze

Anonimowy pisze...

Dzięki za info:)

Anonimowy pisze...

P.S. odnośnie serwisu:

Wjechać na TC Service IN/OUT można troszkę wcześniej ( ale tak, żeby nie blokować załóg, które mają stawić się wcześniej, ponieważ kolejność wjazdu jest ustalona - auta WRC, WRC2 wjeżdżają co 2 min, następne serie co 1 min ). Zazwyczaj jest tak, że samochód wjeżdża na TC Service in minutę przed swoim czasem, pilot wysiada, trzyma kartę i gdy wybije ich minuta wjazdu, podaje kartę obsłudze a kierowca już wyjeżdża i jedzie prosto do boksu, żeby zaoszczędzić dodatkowe sekundy na naprawę ( w serwisie bardzo często liczy się każda sekunda ), a pilot idzie już do boksu pieszo. Warunek jest tylko taki, że auto nie może opuścić TC do póki pilot nie wyda karty obsłudze. To pilot decyduje o czasie wydania karty i on ma tego czasu pilnować, jeśli się pomyli i wyda ją minutę za wcześnie lub za późno to będzie kara. Obsługa zatwierdza czas otrzymania karty ( chodź czasami też pilnują i podpowiadają czy już czy jeszcze, żeby pilot się nie pomylił - ot, taka mała pomoc z ich strony )

Maciej Satkiewicz pisze...

Nie, za zdjęcia wielkie dzięki, to oczywiste, wytknąłem tylko dość żenujący błąd, który Pan Adam mógłby z łatwością wyeliminować i na pewno z tego skorzystać w przyszłości.

Anonimowy pisze...

Dlaczego mapy WRC+ pokazują że Robert i Maciek stoją?

Anonimowy pisze...

Hahaha kibice rajdowi naprawdę są wyjątkowi. Zobaczcie to video:
https://twitter.com/HartusvuoriWRC/status/566568503726325760

Anonimowy pisze...

"Dzwon Per Erika Brynildsena".
Ależ tam musiało być przeciążenie :o

p_m

Anonimowy pisze...

Niestety przykro to stwierdzić, ale Polscy kibice czasami sieją taką wieś, że aż wstyd. Widzą, że chłopaki są zajęci a Ci pchają się na siłę, żeby zdjęcie sobie zrobić. Ja rozumiem, że każdy z kibiców chciałby zdjęcie, ale nic na chama.

Anonimowy pisze...

Też macie problemy z WRC+?

p_m

Mateusz Cieślicki pisze...

Tak, nic nie działa

Anonimowy pisze...

Przynajmniej widać pozycję na trasie i prędkość:\

p_m

daddY pisze...

U mnie dziala, refresh.

Anonimowy pisze...

Co z Prokopem na 15?

daddY pisze...

Kubek 6 miedzyczas nr1

ITS ME STIG pisze...

@Anonimowy 13:29 poczekaj do rajdu polski ile chamow ze wsi sie nazjezdza zal mi kierowcow jak widze co musza przechodzic przez takich prostakow...

daddY pisze...

8 miejsce +4.5 sek miedzyczas nr2
7 miejsce .5.5 miedzyczas nr3

Anonimowy pisze...

u mnie wszystko na WRC+ działa

Anonimowy pisze...

@daddY
To chyba coś źle działa bo międzyczasy, które podałeś są niepoprawne.

p_m

Support RK&MS pisze...

Widać że chłopcy trzymają tempo:). Oby tak dalej:)

Anonimowy pisze...

Neuville jest gwiazdą tego rajdu. Chyba jako jedyny nie popełnił żadnego błędu. Ma świetne tempo i się rozkręca :)

daddY pisze...

Teraz ktore miedzyczasy sa bledne na wrc+ czy na wrc.com ?

Anonimowy pisze...

Prokop przyjechał na os 15 bez międzyczasów. Zdolne chłopisko...

Anonimowy pisze...

macie link do 16os?

Anonimowy pisze...

@daddY
Sory najprawdopodobniej się pomyliłem z tymi międzyczasami.

Ale WRC+ dalej mi nic nie pokazuje poza mapą. Ktoś też ma dalej te kłopoty?
A jak u ciebie Mateusz? Poradziłeś sobie z tym?

p_m

Anonimowy pisze...

Gdzie na WRC+ jest podawana prędkość ???

Anonimowy pisze...

Do "Jarka" Ketomaa Robert traci 2:01.1 Ciężko będzie to odrobić chociaż na OS16 odrobił 0:27.3

Leszek Mioduchowski pisze...

Latvala się otrząsnął ze stresu i dobrze grzeje. Żeby nie doszedł do Roberta...

Marcin J pisze...

W wrc+ sa jakies dziwne akcje.
Na Chrome mialem brak podwojnych zdjec, miedzyczasow, przesuwania okienek. Nawet wywalenie wszystkich ciastek nie pomoglo. Zakladam ze musze pogrzebac gdzies na dysku i wywalic kontenery do Flasha.

Przeskoczylem na Firefoxa i mam wszystko. Dziwne :)

ITS ME STIG pisze...

To znaczy ta kara dotyczy Szwecji??to dosc dziwne jesli przekroczy predkosc np na sam koniec w Walii to wyniki odleglego rajdu sie zmienia zalezy tez jak go zakonczy w sumie

Marcin J pisze...

Ja zakladam ze zolta kartka dotyczyc bedzie rajdu w ktorym ogier przekroczy predkosc na zapoznaniu.

ITS ME STIG pisze...

No tak trzeba by sie wczytac co tam jest napisane dokladnie.

Marcin J pisze...

Chopaki leca - oby sie nie spoznili na pkc.

Anonimowy pisze...

Jaka jest punktacja w "fantasyWRC", gdy dwóch kierowców ma identyczny czas odcinka?

P.S. Pisałem do WRC+ i odpisali, że mają teraz problemy techniczne i pracują nad tym. U mnie już działa normalnie.

p_m

Jack K pisze...

1 RK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marshad pisze...

@EAT SMEE'S STICK (taki głupi żart;)

"Clerk of the course" już dwukrotnie ukarał Ogiera, a ten nic najwyraźniej sobie z tego nie robiąc jeszcze pięć razy przekroczył dozwoloną prędkość na zapoznaniu. W zamian nałożono na niego drobną karę pieniężną i 2 minuty kary, w zawieszeniu na rok, które zostaną mu dodane w rajdzie, w którym ponownie dopuści się tego samego czynu. Można reguły czasem naginać, lecz nie gwałcić.

Czyżby kolejny bonus dla Roberta?:D

Anonimowy pisze...

Oh YEAH!
Co jak co, ale nie spodziewałbym się, że Robert z Maćkiem wygrają akurat na tym krótkim OSie:)

p_m

ITS ME STIG pisze...

CZAPKI Z GLOW PRZED RK MSZ,I BIJE SIE W PIERS BO NIE WIERZYLEM W WYGRANY OS W SZWECJI

Anonimowy pisze...

A propos kary dla Ogiera. Będzie w którymś rajdzie prowadził z dużą przewagą, to specjalnie sobie "skasuje" tą karę.

p_m

dom86# pisze...

To naprawdę budujące co wyprawiają Robert i Maciek :)
Po cichu chciałem by wygrali chociaż jeden os w Szwecji. Dokonali tego. Dopiero drugi zaczynają drugi sezon w WRC i jadą takim tempem. Przyszłość musi być świetlana, nie ma innej opcji :]
Brawo Panowie.

Anonimowy pisze...

Gratulacje dla chłopaków, wygląda na to, że PIRELLI zrobiło kawał dobrej roboty przy tworzeniu opon oby więcej takich "prywatnych" niespodzianek, oczywiście najlepiej jak prym w tej kategorii będzie wiódł Robert, ale i Jurijowi czy Martinowi życzę jak najlepiej, niech uszczkną trochę tortu dużym teamom.
O całkowicie równorzędną walkę może być trudno ale takie odcinku dodadzą dużo kolorytu championatowi WRC ;)

Anonimowy pisze...

A jednak da się jechać rozważnie i wygrywać ; oby tak dalej ...

Daro pisze...

Jeśli dobrze usłyszałem to w radiu podali że na hopie Colina najdalej Mikkelsen 41 metrów

Leszek Mioduchowski pisze...

Na os 17 Solberg 'przeskoczony'. Super. .. No i os 17 wygrany !!!

Anonimowy pisze...

A z tego co widać na mapach, auto Bertelliego dalej stoi w "zaspie" na tym odcinku, który jest teraz rozgrywany.

p_m

Anonimowy pisze...

Progres jaki Robert zrobił jest niewyobrażalny. Rok wcześniej turlał się po OS-ach w Szwecji, a w tym roku wygrywa pierwszy odcinek i jedzie tempem zbliżonym do czołówki. W tym tempie nauki to za dwa lata będzie walczył o zwycięstwo w każdym rajdzie. Brawo Robert!

Anonimowy pisze...

To jest niesamowite ..... rok temu jak wygrali 2 oesy w MC to oczy same mokre od łez sie zrobiły teraz to samo :)

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia dla Malcolma z M-sportu, w tegorocznej edycji mistrzostw Fiesta wygrała już 7 OS,szkoda tylko że nie dokonali tego Tanak z Evansem, ciekawe? ale może chłopaki się poprawią...

Anonimowy pisze...

Tak jak pisałem kiedyś w Monte według punktacji Fantasy za same odcinki Robert zrobił 55% progresu w stosunku do 2014r.
Teraz w Szwecji jest już 97% progresu :))))))))))))) zobaczymy jak dalej.

ITS ME STIG pisze...

Pierwszy wygrany na luznym i na dodatek ten luzny to snieg "obcy" dla tego kierowcy,zeby tak punkty zlapac jeszcze...

Anonimowy pisze...

Potwierdza sie to co mowi sam Robert gdyby tylko latal w firmowym zespole to by sie dzialo

Anonimowy pisze...

Mateusz popraw bo jeden wygrała fiesta s2000, pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Gratulacje dla Roberta i Maćka!

PS Panie Mateuszu w jaki sposób uruchomić czasy splitów na WRC+? Jeśli działa to widzę tylko klasyfikację z całego OSu.
pozdrawiam Andrzej

Anonimowy pisze...

Z całym szacunkiem Panie Mateuszu, naprawdę Pan sądzi, że piątek - 13 i numer 13 miał jakiś wpływ na to co się działo w rajdzie? ;)

Anonimowy pisze...

"Ciekawostka
(15:49) W tym sezonie Ford Fiesta wygrał już 7. OS-ów. Żaden z nich nie padł łupem kierowcy fabrycznego M-Sportu, a jeden oes wygrał samochód w specyfikacji RRC."

A to dopiero początek, bo jedna Fiesta w tym roku złoi VW i to też nie będzie auto ekipy M-Sport ....

daddY pisze...

U mnie wswzystko dziala, dziwne, nawet mam 3 splity Ogiera :/

Support RK&MS pisze...

Kolejny skalp dla chłopaków:). Oby nie ostatni. To tylko pokazuje ile czasu pochłaniały niedomagania forda w ostatnim sezonie.

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy - proszę, nie zadawaj niemądrych pytań :) Akurat mnie do przesądów mega daleko, co wszyscy mnie znający mogą potwierdzić.

Tak czułem jak to pisałem, że ktoś się przyczepi :)

marshad pisze...

@p_m Kara dla Ogiera i jej zawieszenie dotyczy wyłącznie przekroczenia prędkości na zapoznaniu, czyli nie ma opcji wybrania sobie momentu (no chyba, że już mistrzostwo będzie miał w kieszeni przed ostatnim rajdem), ale za to jest szansa niecelowej wpadki - sam się o to prosił. Rozumiem także, iż okres zawieszenia kary to pełny rok kalendarzowy.

Krzysztof Stanek pisze...

Tegoroczni zwycięzcy oesów:

S.Ogier - 9
S.Loeb - 5
R.Kubica - 5
K.Meeke - 4
J.Latvala - 2
A.Mikkelsen - 2
T.Neuville - 2
P. Tidemand - 1
Y.Protasov - 1

VW - 13
Citroën - 9
Fiesty prywatne - 7
Hyundai - 1
M-Sport - 0

ITS ME STIG pisze...

Prosty dowcip dla niektorych jest jak widac za trudny...z tad takie durne pytania.

Anonimowy pisze...

oglądając monte mówiłem sobie Rober bedzie wygrywał na każdym rajdzie OS i już na najtrudniejszym dla niego to zrobił reszta z górki ;)

Anonimowy pisze...

Brawo Neuville. Świetny rajd w jego wykonaniu! Oby tak dalej!

Anonimowy pisze...

W zestawieniu jest mały błąd suma odcinków kierowców daje 31, a producentów 30 gdzieś zgubiono jeden odcinek, to chyba odcinek Neuvilla nie podliczony Hyundaiowi.
Chyba ze coś pomyliłem

Paweł Lisowski pisze...

próba klawiatury

Paweł Lisowski pisze...

dobra chodzi Ale fajny rajd ( bardziej między ale a rajd pasowało by wulgarne słowo :) myślałem że będzie nudne 123 VW a tu takie emocje brawo Nevil brawo Robert jeżli będziemy cierpliwe w tym roku Robert&Szczepaniak stanie na pudle zobaczycie :)

Krzysztof Stanek pisze...

Anonimowy 16:13

Faktycznie Hyundai powinien mieć 2, teraz nawet 3 ;)

Anonimowy pisze...

No, niestety. Na os 17 chyba punkty odjechały...:(

Anonimowy pisze...

"z tad" stig... o muj Borze...

Anonimowy pisze...

Kubica na 18 os ostatni z fordów i inne fordy na koniec rajdu będą miały punkty a Robert jeżeli nawet dojedzie do końca nie.

Anonimowy pisze...

na 18 miał tylko 33 sekundy w plecy od ogiera....

ITS ME STIG pisze...

16:29 Nie przejmuj sie tym ty MUJ purysto jezykowy,punkty to raczej odjechaly wczoraj

Anonimowy pisze...

Odniosłeś się do dwóch różnych osób ,nie wszyscy anonimowi to jedna osoba Ty MUJ "ITS ME STIG pisze... " a punkty w WRC są najważniesze.

ITS ME STIG pisze...

O przepraszam nie zauwazylem po prostu to do 16:25 bylo

daddY pisze...

na live stream z parku serw. sa wywiady z kierowcami.

Kris Kros pisze...

czy ktoś policzył który jest Robert w klasyfikacji dzisiejszego dnia?

Anonimowy pisze...

Robert są szanse na punkty zabieraj 4 nowe opony do bagażnika i załóż je przed power stage

Anonimowy pisze...

Wygląda na to, że Robert ma wehikuł czasu :D

http://wtf1.co.uk/robert-kubica-beatles-lookalike/

pozdr.

headd

mr.nice pisze...

WTF..?wg mnie to Robson polecial dalej niz belgiszeman..a wy jak sadzicie?

leon pisze...

Było dobrze

Lesław Kachel pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lesław Kachel pisze...

Było dobrze

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem Robert już osiągnął taki poziom, że jeśli auto da radę, to wygrywa. Szkoda, że ma sprzęt nijakiej klasy, bo brak kasy. Tym autem w Meksyku za dużo nie zwojuje. Poczekam, bo warto. Emocje są potężne już teraz. Wszystko przed nami. Cieszę się, że Robert stworzył swój zespół. Zasługuje jak nikt inny na mistrzostwo.

pko24 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marcin J pisze...

Odpalcie sobie SS7 na wrc+. Start, 1, 2 - i rozsypka napedu. Trzepalo autem ze glowa mala.

Anonimowy pisze...

Naszym zdaniem - po 2. etapie Rajdu Szwecji 2015
http://mktv.pl/pl/rajd-szwecji2015/1923

Anonimowy pisze...

@pko24
Dzięki za dzisiejsze podsumowanie.

p_m

Lux Perpetua pisze...

Hej, mam dzisiaj problem z przeglądaniem wyników poszczególnych etapów na BestofRallyLive:

http://www.best-of-rallylive.com/Evenements/Rally-Sweden-2015#ong_spec

Widzę wyniki tylko z ostatniego (18) OSu i nie mogę wrócić do poprzednich (nie mogę rozwinąć okienka z listą OSów).
Działa tak samo na Firefox, Chrome i Explorer. Ktoś wie jak można to naprawić?

Jan Jan pisze...

@LUX BestofRallyLive faktycznie nie działa wybieranie poszczególnyc odcinków. TU: http://rally-base.com/2015/rally-sweden-2015/ możesz sobie oglądać wyniki.

dadik pisze...

Robert po raz kolejny wygrany odcinek! Kapitalny driver z niego :) Nic tylko bić brawo. Krakowianin nabiera doświadczenia w zastraszającym tempie, a pamiętać trzeba, że facet ma pewne ograniczenia o czym większość kibiców zdążyła już chyba zapomnieć. Śmiem twierdzić, że w mroźnych warunkach Robert byłby w stanie regularnie meldować się w TOP 5, a może nawet na podium. To jest bez wątpienia materiał na przyszłego mistrza świata. Taki Sebastien Loeb doświadczenia w rajdach zbierał latami, właściwie od małego poznawał nawierzchnie pędząc na złamanie karku autem czy też motorem - Robert natomiast wywodzi się z zupełnie innego środowiska, a mimo to kapitalnie adaptuje się do warunków rajdowych. Trzymam kciuki za bezpieczne jutro i życzę szczęśliwego kolejnego rajdu. Zobaczymy jak Pirelli sprawuje się na szutrowej nawierzchni - oby na suchym wówczas będzie Robertowi łatwiej.

Jacek 24 pisze...

To ja Wam serdecznie dziękuję za Waszą wielką pracę!!!Bez Was to nie było by to samo.Pozdrawiam serdecznie.

maSay2610 pisze...

Neuwille mógł by wygrać ten rajd... należy mu sie, jest naprawde dobry

Anonimowy pisze...

Podoba mi się postawa i determinacja Mikkelsena:

"Byłem tu już drugi w zeszłym roku. Wszystko, albo nic. Jeśli jutro nie stanę na najwyższym stopniu podium, to prawdopodobnie zobaczycie mnie gdzieś w rowie..."

cytat od CG

Anonimowy pisze...

@dadik trochę przesadziłeś z tym, że Loeb jeździł od małego. On się związał na poważnie z motorsportem po dwudziestce. Jako dziecko był związany z inną dyscypliną sportu (gimnastyka). Ba pracował kiedyś jako elektryk.

Anonimowy pisze...

jedno z najfajniejszych ujęć skoku rajdówką jakie ostatnio widziałem, a jako zapalony motocyklista nie mogę pominąć dodatkowego waloru akustycznego i pięknej tzw odcinki w locie

http://www.youtube.com/watch?v=DaKkAXJrrLw

Anonimowy pisze...

https://www.youtube.com/watch?v=X1oTwGvjFzs

onboard ss17 - jeśli już był, przepraszam.

Zauważcie jak ładnie Maciej śpiewa :)

Anonimowy pisze...

Oglądałem relacje na Polsacie Sport. Dwa spostrzeżenia:
1. Mikkelsen nie ma łopatek przy kierownicy, zmienia biegi "lewarkiem"; dziwne o tyle, że Ogier zmienia łopatkami;
2. Neuville po ostatnim OS-ie powiedział, że to jego najlepszy w życiu. Jeszcze nie wiedział, że wygrał go Robert w prywatnej Fieście ;-)

Anonimowy pisze...

Dla Kubicy 5min kary:(

Anonimowy pisze...

https://twitter.com/OfficialWRC/status/566724758260449280/photo/1

Anonimowy pisze...

Za Mikołaj Sokół:
Kara 5 minut dla załogi Kubica/Szczepaniak: sędziowie wykryli przekroczenie maksymalnego dopuszczalnego ładowania turbosprężarki (bezwzględny limit to 2,5 bara), sprawdzając dane z elektronicznego systemu rejestracji danych po czwartkowym oraz piątkowym przejeździe superoesu (PKC1A i PKC10A).
Ekipa RK WRT podkreśla, że nie ma sposobu na kontrolowanie ciśnienia ładowania, bo mapowanie silnika jest dostarczane przez M-Sport. Kiedy zorientowano się w problemie (w piątek), M-Sport dostarczył nowe oprogramowanie na sobotę, ale na ostatnim odcinku dnia ciśnienie znów zostało przekroczone. Po ponownym zgłoszeniu problemu do M-Sport, RK WRT czeka na rozwiązanie na niedzielę.
Sędziowie potwierdzili, że zespół ma ograniczone możliwości usunięcia takiego problemu, ale jednocześnie w myśl przepisów odpowiada za zgodność samochodu z regulaminem. Dlatego zamiast wykluczenia, nałożono karę czasową 5 minut.

Anonimowy pisze...

Po doliczeniu kary załoga Kubica/Szczepaniak ląduje na miejscu 22 za Tidemand'em, a przed Friberg'iem.

Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych i szerzenia "hejtu" na M-Sport i osobę Malcolma ale tego typu błąd/usterka akurat u naszej załogi?! Ciężko nie zacząć psioczyć

Anonimowy pisze...

Szkoda gadać... Też nie lubię szukania dziury w całym, no ale M-Sporcie, błagam.. -.-

Całe szczęście, że jeszcze tylko Meksyk i Argentyna starą Fiestą, może z nowszą nie będzie takich cyrków.

Pablo s pisze...

Wygrany OeS. To cieszy. Wprawdzie krótki ale jaki kręty, ciasny, prawie nawroty...to z tą ręką chyba jest coraz lepiej

Anonimowy pisze...

jak bardzo fiesta Roberta różni się od Sołowowa ?

Anonimowy pisze...

@anonimowy 23:11
Już chyba parę browarków pękło;)

p_m

Anonimowy pisze...

Skoro Msport odpowiada za mapy oni powinni dostać po dupie. Koniec kropka.

Anonimowy pisze...

Właśnie przeglądam składy w "fantasyWRC". Z tego co widzę to mało ludzi wybierało Neuvillea.

p_m

Anonimowy pisze...

@Anonimowy: "Oglądałem relacje na Polsacie Sport. Dwa spostrzeżenia:
1. Mikkelsen nie ma łopatek przy kierownicy, zmienia biegi "lewarkiem"; dziwne o tyle, że Ogier zmienia łopatkami"

Nawet w studiu Polsatu mówili, że Mikkelsen jeździ Polo WRC w specyfikacji 2014. Ogier i Latvala jeżdżą już nowym modelem 2015. Stąd różnica w systemie zmiany biegów.

pko24 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.