Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 24 lutego 2015

Reklama z Lewandowskim i głosowanie na malowanie

Pojawiła się bardzo ciekawa informacja związana ze wspólnym sponsorem Roberta Kubicy i Reprezentacji Polski w piłce nożnej - niebawem będziemy mogli oglądać ciekawą "produkcję" z polskim kierowcą WRC w roli głównej. Od wczoraj można natomiast oddawać głosy na najładniejsze malowanie w WRC.

W ubiegłym tygodniu Lotos został oficjalnym sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Oznacza to, że już niebawem powstaną reklamy z piłkarzami w roli głównej, ale Lotos zamierza połączyć efekt marketingowy wspieranych przez siebie sportowców.

Jak informuje Przegląd Sportowy, najpóźniej do czerwca odbędą się nagrania do reklamy, w której wspólnie wystąpią największe gwiazdy polskiej reprezentacji oraz... Robert Kubica. Nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała reklama i kiedy dokładnie zostanie nakręcona: "Pomysłów na scenariusz jest kilka. Kubica podjeżdża na stację benzynową, a jego samochód tankuje któryś z piłkarzy np. Robert Lewandowski. Mówi się też o wykorzystaniu reprezentacyjnego autobusu, który miałby stanąć w szczerym polu, a piłkarze dopchać go na tankowanie. To tylko przymiarki i na razie trudno powiedzieć, jak będzie wyglądał finalny pomysł na spot reklamowy" - pisze Tomasz Włodarczyk z Przeglądu Sportowego.

Przypomnijmy, że Lotos nakręcił już kilka reklam z Kubicą w roli głównej - najlepszą była ta z 2013 roku - ale najbliższa zapowiada się ciekawie.


Wczoraj na stronie wrc.com, czyli oficjalnej stronie Rajdowych Mistrzostw Świata, pojawiło się głosowanie na najlepsze malowanie auta w tym sezonie. Oczywiście mamy w nim również malowanie auta Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka - Polacy póki co prowadzą. Jeżeli ktoś chce zagłosować, wystarczy, że kliknie TUTAJ


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

53 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie wystarczy kliknąc "TUTAJ", szkoda...

Anonimowy pisze...

Coś jest nie tak bo po wybraniu zespołu nie mogę zagłosować :(

Shaker82 pisze...

Mam tak samo z kilku komputerów, może zablokowali Polskę, żeby RK znów nie wygrał... Nie mogę nawet zmienić języka.

kszyh pisze...

@up,
to chyba problem w Chrome, jak odpaliłem stronę w Firefox to działa

pozdrawiam
kszyh

Anonimowy pisze...

Szkoda, że mi ani na jednej ani drugiej przeglądarce nie działa

Anonimowy pisze...

RK prowadzi !!!
Tak trzymac !!!

Anonimowy pisze...

Z telefonu lub tabletu da się zagłosować z przeglądarki PUFFIN.

Anonimowy pisze...

Nic nie zablokowali. Mają jakieś problemy bo wczoraj o 1 w nocy też mi nie działoło nawet z telefonu a dzisiaj rao o 8 bez problemu poszło z chroma. Także próbujcie a zagłosujecie :)

Anonimowy pisze...

Przed chwilą bez problemów z telefonu na chromie.
KUBICA lider 41%

CZARNY

Anonimowy pisze...

nie da się zagłosować z przeglądarki CHROME , musicie użyć innej :)

Anonimowy pisze...

da się z Chrome`a, po co siejesz zamęt?

Alex Webster

Marcin J pisze...

Ani się da ani się nie da.

U mnie w domu nie działał ani Chrome ani Firefox.

Za to na laptoku spokojnie zagłosowałem na Chromie na internecie bezprzewodowym.

Nie ma reguły, jak w WRC+ trzeba próbować.

Anonimowy pisze...

Dziwi mnie tak dobry wynik malowania m-sportu, jest tragiczne wg mnie, duzo gorsze niz ma np Prokop, czy Robert, w sumie najmniej mi sie podoba z calej stawki tegorocznej

Anonimowy pisze...

Te zdjecia troche manipuluja wynikami, poniewaz zdjecie M-sportu jest najlepsze, najbardziej dynamiczne. Bo fakt na zdjeciu wyglada o wiele fajniej niz np Vw ktory to na zywo wyglada z kolei lepiej bez poronania.

Anonimowy pisze...

MI sie udalo oddac 3 glosy z tego samego kompa. Probujcie ludzie bo M-sport goni !

Anonimowy pisze...

Nie rozumiem fenomenu ankiet wśród Polaków. Dlaczego tak bardzo podniecacie się wynikami ankiet? jak Polacy zobaczą na jakimś zagranicznym portalu ankietę z opcją zagłosowania na Polaka czy coś polskiego to dostają białej gorączki ;) To chyba wynika z narodowych kompleksów.

Anonimowy pisze...

@12:01
Oj głupiś...

Jarek Fan pisze...

Witam, jeśli ktoś nie może oddać głosu na malowanie, to wyłączcie sobie adblock'a na tej stronie.

Anonimowy pisze...

@Mateusz Cieślicki
Jest gdzieś dostępna w HD ta grafika z nagłówka? Czas wymienić tapetę z bolidem RK z Rajdu Polski
Z góry dzięki za info :)

Anonimowy pisze...

Kubica ma 39%, a prowadzi M-Sport z 41%. Proszę głosować na RK.

set

Anonimowy pisze...

Zadzialalo bez problemu u mnie.(Anglia)
Malowanie RK Team na 2 gim miejscu atm.

42% M-Sport
39% RK Team

Anonimowy pisze...

Zagłosowałem na RK, oczywiście ale zdjęcie M-sportu jest zajebiste i ich malowanie prezentuje się najlepiej. Myślę, że wygra M-sport.

Anonimowy pisze...

Tym razem weszło głoswoanie....

Anonimowy pisze...

Shaker82 pisze...
Mam tak samo z kilku komputerów, może zablokowali Polskę, żeby RK znów nie wygrał... Nie mogę nawet zmienić języka.

Ja mieszkam w azji i tez nie wchodziło, ale po paru godzinach udalo sie w końcu

Anonimowy pisze...

Juz dziala. W sumie 4 glosy z dwuch przegladarek. 2 z kompa 2 z tele. Msport ma dwoch popularnych kierowcow wiec walczymy z evansem I tanakiem. W estonii tez napewno jest nagonka na glosowanie dlatego nie ma co gadac tylko glosowac.

Anonimowy pisze...

No dobra, ja już też swoje kilkaset głosów oddałem :).

Anonimowy pisze...

Hejka ja wysłałem do wszystkich znajomy oto taka wiadomość :

http://www.wrc.com/en/wrc/news/february-2015/poll-liveries/page/2225--12-12-.html

Głosuj na(Roberta Kubicę) RK WORLD RALLY TEAM możesz oddać głos z każdej przeglądarki i z incognito opcji prześlij dalej ta wiadomość ;-)

Zimny

Yoozeck pisze...

INSTRUKCJA GŁOSOWANIA:

1. Czyścimy pliki cookies w naszej przeglądarce (historię i inne elementy możemy odchaczyć);

2. Otwieramy tryb prywatny w przeglądarce (aby później za każdym razem nie czyścić ciasteczek);

2. Wchodzimy na stronę WRC i oddajemy głos;

3. Zamykamy tryb prywatny, uruchamiamy go ponownie itp. sposobem można oddawać głos w nieskończoność.

Na firefoxie działa :D

Jacko pisze...

Jak tak dalej pójdzie to ktoś zaraz stworzy jakiegoś bota żeby tylko RK wygrał... Ja swój głos oddałem (jeden), ale teraz i tak widzę, że cała zabawa straciła swój sens. Internauci fanatycy jak zwykle namieszali nie znając umiaru.

Yoozeck pisze...

Poważnie Jacko myślisz, że tylko my stosujemy takie metody? :D

Współczesny świat jest jak dżungla w którym rządzą swoje prawa, i w którym trzeba umiejętnie poruszać się :)

Anonimowy pisze...

Przeciez to zabawa i chodzi o pokazanie i uswiadomienie calemu sztabowi WRC ilu fanow Rk ma i jak wazny dla tego Swiata Rajdow jest !!! :D takze go ! go ! go !

ITS ME STIG pisze...

Proponuje w leb sie walnac niektorym raz ale porzadnie moze wtedy pomysl typu oddam 1000000000glosow i RK wygra wyparuja z banki,zenada jak zwykle oszukiwac chca i jeszcze absurdalne argumenty typu podaja "inni tez tak robia".Gwno mnie obchodzi co inni robia.

Anonimowy pisze...

Teoretycznie takie ankiety maja sens bo pokazuja wartosc marketingowa danego zawodnika czyt. Ilosc potencjalnych kibicow. Jak wudac RK nie ma sovie rownych w tym aspekcie I wczesniej czy pozniej zostanie to dostrzezone przez fabryki. Pozdrawiam wszystkie boty :)

Shaker82 pisze...

kolego z 9:03 bodajże, komentarz pod moim wpisem, ja mam na obu komputerach Firefoxa. Nie chodziło mi o to, żeby zagłosować więcej razy, tylko sprawdzałem, wyłączyłem adblock i dalej nic... teraz sprawdziłem i poszło.

Anonimowy pisze...

Ludzie to nie Oskary a zabawa ankieta, pokazuje kto ile ma fanow i jak zmobilizowanych... Niech bedzie 90% glosow na Rk to pokaze skale ile WRC zyskuje przez taka postac jak RK. :D

TSnioch pisze...

ok. 20450 głosów, w tym 47% na RK ;)
drugi msport z 37% dalej tylko wyniki jednocyfrowe.

Krzysztof Stanek pisze...

Nie głosujcie pare razy z jednego IP bo jak sprawdzą to anulują głosy i zamiast wygranej Roberta będzie dyskwalifikacja

Anonimowy pisze...

No i jaką wartość ma głosowanie w którym oddamy po 10 głosów. Dla mnie to cebulactwo.

Anonimowy pisze...

Dla mnie jest to nie uczciwe glosowanie no trudno mam nadzieje ,ze wygra msport a Robek niech wygrywa rajdy :-)

Anonimowy pisze...

24 lutego 2015 20:01
Taką, że z kibicem Kubicy nie ma żartów. WRC już o tym wie i trzeba im to przypomnieć przed następnym razem a wynik tej ankiety nie ma znaczenia.
Czym jest moje 10 lewych głosów do celowego nie pokazywania RK na ekranach TV? Cebulactwem?
Robimy tyle ile możemy! To pomaga!

Anonimowy pisze...

Hejka Ja wyslalem do wszystkich moich kontaktow z mojego messengera tege facebookowego oto taka wiadomosc:

http://www.wrc.com/en/wrc/news/february-2015/poll-liveries/page/2225--12-12-.html

Głosuj na Roberta Kubicę RK WORLD RALLY TEAM możesz oddać głos z każdej przeglądarki i z incognito opcji prześlij dalej ta wiadomość ;-)

moglem dodac jeszcze zeby przeslali ta wiadomosc do 10 osob:/

Kopiujcie i rozsylajcie;))))

Zimny

Anonimowy pisze...

@Zimny 24 lutego 2015 21:12

Zapodaj go jeszcze do wszystkich kontaktow na GG i Naszej Klasie. Koniecznie z dopiskiem:

"To jest cudowny łańcuszek. Na bank! Sam nie lubię łańcuszków, ale ten dostałem na urodziny od taty, więc przesyłam go także tobie.
To jest łańcuszek szczęścia, który obleciał cały świat, a nawet dotarł na księżyc. Oto kilka przykładów działania łańcuszka na innych ludzi:
Twój tata, bezrobotny z Warszawy wysłał ten łańcuszek do kilku swoich kolegów i tego samego dnia wygrał milion w totka."

;)

Anonimowy pisze...

Pytanie w ankiecie nie brzmiało "któremu kierowcy kibicujesz" tylko "które malowanie ci się podoba". Czy ktokolwiek z Was dał głos na inne malowanie niż RK Team?

Marcin J pisze...

Mi oklejenie kubiki na prawde najbardziej sie podoba, od samego poczatku :)

VW dobrze wyglada w akcji, ale vw i msport to prawie to samo tylko z gradientami w przeciwnym kierunku. Hyiundai i DS to standard, wloch mi jeszcze sie podoba. Pewnie tez przez kolory.

Anonimowy pisze...

Oddałem głos na M-Sport. Uważam że jest to najlepsze malowanko.Później byłby Prokop, też niezły.RK jak dla mnie trochę odstaje ale jak wiadomo, gusta, guściki
Pozdrawiam
Sebastian

Anonimowy pisze...

Poza Kubicą fajne malowania mają jeszcze Bertelli i Prokop. Fabryki bida z nędzą, więc wybór nie jest trudny.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem najlepsze malowanie ma VW i M-Sport.

Anonimowy pisze...

Jak sprawdzą głosy po IP to nie wygra malowanie RK WRT, ani M-SPORTU. Ja osobiście zagłosowałbym na malowanie auta Protasova, ale nie ma w zestawieniu.
A propo tekstu anonimowego z 24 lutego 2015 20:39 że "z kibicem Kubicy nie ma żartów", to się uśmiałem. Takie będą żarty, że jednym kliknięciem, anulują głosy takich "twardzieli". haha:)

p_m

Anonimowy pisze...

Malowanie Fiesty RK jest bez najmniejszych wątpliwości.. wszystkim którzy uważają że głosujący kierują się wyłącznie tym że kibicują Kubicy proponuje pastylkę Calmsa....

Anonimowy pisze...

@ Zimny 21:12
jesteś żałosny tak jak i reszta pseudo fanów robiących zwykły obciach. Musicie się dowartościować, że RK rajdu nie wygrał to może głosowanie się uda, założe się, że Robert gdyby go zapytać powiedział by dajcie spokój, ale wy jak zwykle pokazujecie wioche..

kibic

Anonimowy pisze...

Na Firefox da się głosować :)

Anonimowy pisze...

@anon_24 lutego 2015 21:51
@kibic_25 lutego 2015 13:45

Widze z waszej aktywnosci tylko biernosc - pewnie w kazdych wyborach tak glosujecie a potem biedulicie ze jest juz (PO POLSCE!!!) i szukacie lancuszkow szciescia (ten przyklad to chyba z zyciowego doswiadczenia - Oj bardzo mi przyko ze tak was los potraktowal)

Pozdrawiam Zimny

PS
Nie widze nic zlego w tym ze zachece znajomych do glosowania!

PSS
Bez zadnego kasowania cooki plikow, mozesz oddac 1000 glosow!!! czy ktos zrobil to specjalnie? czy jakies nie dopatrzenie? Jak chcesz to mozesz sobie glosowac az do 3 Marca

Powodzenia

Anonimowy pisze...

Zimny. Gratuluję.
Specjalnie? Nie sądzę. "WRC" to nie "onet". Nie niedopatrzenie? Nie. Po prostu, ktoś normalny robił ankietę.
A zwycięstwo w tej ankiecie będzie jak porażka. To jak granie w multiplayer na kodach.

P.S. Od wczoraj oddano ok 9000 głosów. "Frekfencja" lepsza niż na wyborach.

p_m