Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 25 lutego 2015

Po Meksyku będzie czas na poprawę, niebawem testy

Robert Kubica po raz kolejny podkreślił swój dobry występ w Rajdzie Szwecji i powiedział, że po Rajdzie Meksyku jego zespół powinien działać jeszcze lepiej. A już w tym tygodniu Robert i Maciej Szczepaniak będą testować przed Rajdem Meksyku.

"To był jeden z najlepszych rajdów dla mnie. Szkoda, że mieliśmy problem techniczny, bo bez niego, byłby to bardzo przyjemny i nieoczekiwany rezultat. Przyjeżdżając tu drugi raz po bardzo negatywnych przeżyciach w ubiegłym roku, mogliśmy zająć nawet czwarte czy piąte miejsce, walcząc z Tanakiem czy być przed nim" - powiedział Robert Kubica dla serwisu maxrally.com

Kubica zapowiedział, że wykorzysta 6-tygodniową przerwę w rundach WRC, która nastąpi po Rajdzie Meksyku, na dopracowanie funkcjonowania zespołu.

"Nadal musimy poprawić kilka rzeczy, a czasu jest mało. Po Meksyku będzie trochę więcej czasu i spróbujemy poprawić ogólną funkcjonalność" - dodaje Robert.

Polacy w tym tygodniu będą testować przed Rajdem Meksyku. Jazdy prawdopodobnie odbędą się na Sardynii jutro lub pojutrze.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

11 komentarzy:

pko24 pisze...

http://przeklej.org/file/yHoqe8/wrc.Mexico.xls
czekamy i budujemy zespół :-), w Szwecji Roberta wybrało 29 osób mniej, ciekawe jak będzie w Meksyku,

OZi pisze...

Polecam wszystkim nowy odcinek MKTV:

http://mktv.pl/pl/naszym-zdaniem/1929

m.in. o tym, że warto słuchać co RK mówi i nie wymyślać głupot :)

Anonimowy pisze...

W dzisiejszej audycji radiowej TotalRally Colin znowu powtórzył, że przejazdy Roberta na testach przed Monte to najlepsze co widział w motorsporcie w ostatnich 10 latach. Dani Sordo powiedział, że to było spektakularne, niesamowite i dodał, że na testach po kilku przejazdach kierowcy dobrze znają trasę. Dani mówił, że Robert był bardzo szybki także podczas rajdu Monte Carlo, czasami nawet za szybki.

Swoją drogą to bardzo fajna audycja. Jest w każdą środę od 21:00 do 22:00. Zawsze w dyskusji udział biorą jacyś ciekawi goście.

OZi pisze...

@pko24
hehe na szczęście prowadzony jest drugi ranking teamów z RK w składzie :)
a tak w ogóle... nie mieć Go w składzie to bez sensu :)

pko24 pisze...

@Ozi ja też nie lubię bez, bo mogło by to niezdrowo wpłynąć na moje emocje, czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego JML jest sklasyfikowany w generalce Szwecji, mimo że zespół go wycofał po ostatnim os więc występuje jako retired...

Anonimowy pisze...

Miałem ciekawe doświadczenie w związku z Robertem Kubicą, a właściwie nie tyle ciekawe co takie bardziej smutne.
W czterech wracaliśmy z Katowic w niedzielę i na cepeenie niespełna 17 - letni syn kumpla mówi ni z tego ni z owego o Kubicy coś takiego: "Niezły jest ten Kubica, a on podobno kiedyś jeździł i to całkiem nieźle w Formule 1? Poważnie był dobry?"
W tym momencie zrozumiałem, że już dla niektórych roczników Robert jest właściwie wyłącznie rajdowcem, ponieważ czasy kiedy jeździł w F1 są dla tych ludzi bardzo bardzo odległe. Uświadomiłem sobie na przykładzie 17 letniego człowieka, że pół dekady, które mijają od opuszczenia Jedynki przez Roberta to dla tej grupy wiekowej szmat czasu - wielu z nich nie zdążyło zainteresować się Robertem, gdy był on w F1.
Ale ten czas leci nieubłaganie, oby Robert miał więcej szczęścia w swojej drugiej dyscyplinie motorsportu.
Rafał

ŁukaszRog pisze...

@Rafał To ten 17-latek musi być mocno oderwany od rzeczywistości. Jak Kubica jeździł w Lotusie(2010), gość miał wtedy 12 lat. Nie wiem jakim cudem nie słyszał o Robercie jak w Polsce było bardzo dużo informacji o jego występach w tamtym czasie(TV, gazety, internet). Rozumiem żeby był jakimś dzieckiem w wieku 3-5 lat to mógłby o nim nie słyszeć(nie pamiętać), ale 12 latek? Ja w jego wieku chłonąłem wszystkie informacje jak gąbka i na pewno nie umknął by mi Polak startujący w F1:)

Lux Perpetua pisze...

pko24, Latvala ukończył wszystkie OSy, tym samym cały rajd. To była jedynie sztuczka techniczna, także w wynikach WRC.com można ciągle zobaczyć Latvalę na 12 pozycji w końcowej generalce. Wyniki są brane ze strony WRC.com

Yoozeck pisze...

@ŁukaszRog

Zgadzam się z Tobą. Pamiętam jak u mnie przygoda kibica F1 zaczęła się w wieku 12-tu lat. Info z TV i dostępnych gazet "wciągałem nosem", a w czasie wyścigu przed TV siedziałem jak za wróżony :D

Marcin J pisze...

Atam gadacie.

Czesto jest tak ze sie wie, ale to z jakiegos powodu sa malo istotne informacje i czlowiek o nich zapomina, wyrzuca. Ja np nie bylem jakims nawet polfanem f1, i malo sie tym interesowalem. Ok - jezdzil RK, tak samo jak wielu innych dobrych kierowcow i odnosil jakies sukcesy. Tylko ze ja na prawde w pewnym momencie nie potrzebowalem zeby to pamietac i sprawa uciekala w niepamiec.

Za to od zawsze jestem fanem rajdow, takim troche polfreakiem, bo nie zawsze wydawalem ostatna kase na pojechanie na rajd.

No i w rajdach pamietam calkiem sporo - gazety archiwalne (OES,WRC) pomagaja ;)

Tak wiec kiedy dowiedzialem sie ze RK wchodzi w rajdy na full, to nie pozostało nic innego jak zyczyc sobie i innym, drogi RK na szczyt ;) Czego jestesmy swiadkami ;)

Zeby bylo jasne - zainteresowalem sie RK poprzez rajdy a nie odwrotnie. Moze ten owczesny 12-latek mial tak samo - kochal rajdy.

Anonimowy pisze...

z tym 17 -latkiem to nie przesadzajmy że powinien wiedzieć. Moj syn miał 3-4lata jak RK jeździł w F1 i Roberta kojarzy z F1 bardziej niż teraz z rajdami, ale dlatego bo ja uwielbiam F1. Teraz dzięki Robertowi odkrywam rajdy.
Tak jednak jest, jeśli ktos się nie interesuje to mimo że naokoło był dużo o nim szumu może niewiele przyswajać. Porownam to do niedzielnego kibicowania (szczegolnie kobiet, wybaczcie mi panie). Potrafią obejrzeć cały mecz, ekscytując sie przy tym a na koniec zapytać w jakich strojach grali nasi. ;-)