Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 9 stycznia 2015

Szczepaniak: Nie wiem skąd informacje o potwierdzeniu A-Style, opony to kwestia kierowcy [Aktualizacja środa]

Na portalu onet.pl ukazał się ciekawy wywiad z Maciejem Szczepaniakiem dotyczący przygotowań do nowego sezonu. Padły m.in. pytania o ekipę przygotowującą samochody oraz opony, na jakich polska załoga będzie rywalizowała w tym roku. Odpowiedzi się jednak nie doczekaliśmy. Wiemy natomiast, kiedy odbędą się testy Polaków przed Rajdem Monte Carlo.

Do rozpoczęcia Rajdu Monte Carlo pozostały dwa tygodnie. Nie wiemy jeszcze, czy Robert Kubica zgłosi zespół do punktowania w klasyfikacji zespołów, jaka ekipa będzie przygotowywała mu auto, a ze słów Macieja Szczepaniaka można wywnioskować, że nie zna on również decyzji dotyczącej wyboru opon.

"Nie mam pojęcia, skąd wzięły się potwierdzone informacje, że A-Style przygotuje nam samochód. Nie jestem zaangażowany w stronę techniczną i nie są to pytania do mnie. Generalnie jest tak, że bez względu na to, jaki to będzie zespół, to nie może on wprowadzać swoich zmian. Może to zrobić tylko producent, czyli w naszym przypadku M-Sport, który w oparciu o regulamin wprowadza homologowane poprawki" - odpowiedział Szczepaniak na pytanie dotyczące startu z A-Style.

Zapytany o opony, powiedział: "Niestety nie wiem zbyt dużo na ten temat. Kwestie opon leżą całkowicie w gestii kierowcy i zobaczymy w najbliższych dniach, jakie decyzje podejmie Robert".

Wiadomo jednak, że Robert i Maciej testy przed Rajdem Monte Carlo odbędą tuż przed zapoznaniem. Cały wywiad można przeczytać tutaj.

Źródło: onet.pl

Aktualizacja sobota

Na stronie Rajdu Szwecji pojawiły się już pierwsze zgłoszenia do tegorocznej edycji. Robert i Maciej zgłoszeni są jako RK WRT Team.

Aktualizacja niedziela

Robert uchylił rąbka tajemnicy publikując takie oto zdjęcie na facebooku:

Aktualizacja niedziela

Zachęcam do brania udziału w licytacji na rzecz WOŚP - naklejki z podpisem Macieja Szczepaniaka. Znajdziecie ją TUTAJ.

Aktualizacja poniedziałek

Michał Sołowow wystartuje w Rajdzie Szwecji, wcześniej zaliczając start w Finlandii. Więcej o tym TUTAJ.

Aktualizacja godz. 15:30

Kajetan Kajetanowicz w wywiadzie dla portalu Wirtualna Polska został zapytany o szanse Roberta Kubicy w tym sezonie WRC: "Fakt, że Robert zostaje w Fieście w prywatnym zespole ma swoje plusy i minusy. Plusem bez wątpienia jest to, że zdążył już poznać ten samochód i nie będzie musiał w każdym rajdzie pracować nad podstawowymi ustawieniami. Należy zaufać Robertowi, bo on wie co robi. Nadzieje na dobre wyniki w tym sezonie nie są bezpodstawne, ponieważ ma już doświadczenie z dwóch poprzednich lat. Trzymam kciuki za Roberta i mam nadzieję, że ten sezon przejedzie skutecznie. Wiedza zdobyta w poprzednim roku pomoże mu w prawidłowej ocenie sytuacji na trasie, a jeśli przy tym będzie omijał go pech, to będzie w stanie nawiązywać walkę z najlepszymi."

Aktualizacja godz. 20:45

Juho Hanninen i Henning Solberg zgłosili się do Rajdu Szwecji. Zaskoczeniem może być auto tego pierwszego. Więcej o tym TUTAJ.

Aktualizacja godz. 23:45

Zespół A-Style potwierdził pod wstawionym wczoraj zdjęciem auta Roberta Kubicy - niebawem poznamy przyszłość Roberta Kubicy.
Aktualizacja wtorek

Garść informacji z WRC:

- Abbring podpisał kontrakt z Hyundaiem - więcej TUTAJ.

- Citroen z nowymi partnerami i malowaniem - więcej TUTAJ.

-  Polacy zaprojektowali auto Protasova - więcej TUTAJ.

Aktualizacja środa

Kolejny projekt malowania auta Roberta i Macieja
fot. Twitter @rallytravelpl


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

185 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czemu oni zawsze wszystko ukrywają do samego końca, nie ma żadnej sprawdzonej informacji o oponach, kto przygotuje auto, jakie barwy itp. Na początku myślałem, że będzie jakiś super news dot. lepszego samochodu (DS3, czy nawet i20) a tutaj sie okazuje, że ta sama Fiesta, zaraz się okaże, że gumy jednak od Michelina, bez żadnego większego wsparcia od M-Sportu. W dzień przed pierwszym odcinkiem Monte Carlo pewnie się wszystkiego dowiemy, albo i nie i będziemy dalej zgadywać ........

Anonimowy pisze...

@18:30

Myślę, że wyraziłeś to za nas wszystkich. Dyskrecja była zrozumiała w F1, gdzie się wszyscy szpiegowali itp. Ale teraz informacja o gumach Kubicy to jedynie ciekawostka dla rywali. Trochę przerost formy nad treścią

Anonimowy pisze...

Myśle że Kubica już ma ugadane co i jak tylko na razie nie mówi o tym. Rajd za 2 tyg. Testy pewnie gdzieś za ponad tydzień i nie wierze, żeby nie miał wybranego zespołu ani opon bo już musi mieć z tym zespołem ugadane testy i ugadany odcinek na jakim będzie testował. Tego się nie załatwia w 2 dni. Najlepsza opcja byłaby jakby został w m-sporcie i od Portugalii dostał takie same auta jak kierowcy fabrycznie, z hydraulicznym systemem zmiany biegów i ulepszonym silnikiem. Ale czy tak będzie, się okaże.

Anonimowy pisze...

Na moje, to oczywiście zespół jest już wybrany, tylko możliwe, że trwają jeszcze jakieś negocjacje niuanse/szczegóły.
Takie odkrywanie kart w ostatniej chwili nie są korzyścią dla nikogo.
Jakby wszystko już było dogadane, to napewno by się chcieli pochwalić: zespół, sponsorzy, etc.

Anonimowy pisze...

No ale przynajmniej dowiedzieliśmy się kiedy testy. Pewnie dzień przed zapoznaniem

Anonimowy pisze...

A może czekanie do ostatniej chwili spowodowane jest jakimś zabiegiem...??
bo testy na ostatni gwizdek to nie styl RK.i zero aktywności przez prawie 5 tygodni..ani w rally ani na kartach..

Anonimowy pisze...

@19:01

Nie sądzisz, że zabieg by robił po sezonie, a dopiero potem się bawił we Włoszech?

Anonimowy pisze...

Prokop na dostać nową fiestę od m-sport w trakcie sezonu. Jak wiemy Prokop nie jest w zespole m-sport. Będzie też używał Pirelki. Mam wiec nadzieję, że Robert nie ważne w jakim zespole będzie jeździł również dostanie nowy samochód i wybierze Pirelki.

Anonimowy pisze...

~18:37

Przestałem wierzyć w "nową" Fiestę dla RK po tamtym sezonie..... tak trudno było dać Kubicy nowe lampy, zderzak i jakieś malutkie udoskonalenia.??, przecież jak by nie było też był kierowcą zespołu M-Sportu, a wyszło, że jeździł jako normalny prywaciarz, tak jak Prokop, w nową Fiestę dla Prokopa również nie wierzę, nawet jak by płacił miliony. Zespół pewnie już wybrany, opony też, ale dlaczego nie ma żadnego potwierdzenia, czy to jakaś tajemnica..?? Zgadzam się z 18:35 z tą dyskrecją w F1, ale tutaj jest to nie zrozumiałe, zwłaszcza, że nie jedzie w fabrycznym zespole. Jak dla mnie to strasznie dziwne i nie potrzebna zabawa w jakieś gierki ......

Anonimowy pisze...

Skąd informacje na temat A-style..
Z tego bloga...i jego nadinterpretacji komentarza rally.it pod wywiadem.
...przynajmniej nie kasuje Pan konta jak jeden 16 letni użytkownik Twittera podający info z Dakaru.
Mam nadzieję, że wyciąga Pan wnioski z przeszłości w końcu jest Pan dziennikarzem.

Anonimowy pisze...

Czy ktoś dokładniej zgłębił temat nowych zasad przyznawania superlicencji? Po pobieżnym przestudiowaniu wynika, że powrót Roberta do F1 został praktycznie zablokowany w 100%. Ale nie wiem czy dobrze interpretuje przepisy.
Pozdrawiam, Krzysiek.

Marcin J pisze...

Moze nie wszystkie rzeczy sa jeszcze potwierdzone, moze nie ma zgody od sponsora dopoki wszystko nie zostanie klepniete?

Nasze-podatnikow pieniadze?

To sa pieniadze Lotosu (i akcjonariuszy, gdzie glownym udzialowcem jest skarb panstwa), ktorymi zaplacono za paliwo na stacjach. Co wiecej - to sa pieniadze ktore sa kosztami i ida w kierunku Roberta i zespolu a nie w kierunku skarbu panstwa jako podatki. Bo brak kosztow to wiekszy przychod i gigantyczne podatki typu CIT, VAT etc.

Panstwo lupie nas na kazdym kroku wiec powinnismy sie cieszyc ze to idzie na sport a nie na oplacenie jakiegos ministerstwa.

Anonimowy pisze...

@19:54

Nie przejmowałbym się tym zbytnio. Jak będzie trzeba, to się znajdzie lukę, zamrozi przepis itp. F1 potrzebuje bohaterow, ogladalnosc spada, a powrot Kubicy to byłoby wydarzenie.

Problem to ręka, droga jest pewnie ciagle daleka

Anonimowy pisze...

aninimus z 18:40, ty chłopie zastanów się o czym Ty piszesz, i czy masz o tym pojęcie, może jeszcze w podzience powinni nakleić na fięstę twoje nazwisko jako chojnego sponsora bo ostatnio za 50zeta zatankowałeś LPG. Lotos jak każdy inny koncern paliwowy zarabia na paliwach i chwała im za to że dzielą się tymi zyskami sponsorują wiele grup sportowców, nie tylko RK może nie musieli by tego czynić i co wtedy? SZACUN DLA LOTOSU za wsparcie dla Roberta,Kajetana,Kamila i wszystkich skoczków z kadry,Justyny i wszyskich biegaczy narciarskich z kadry,Zużel itp.itd.+GRUPA AZOTY oraz wszyscy inni sponsorzy.Pozdrawiam.

Mateusz Cieślicki pisze...

Haha! Anoninowy 19:48 - jak kulą w płot :) Ale miło mi, że uważasz mój blog za tak opiniotwórczy. Tu niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Niestety nie byłem pierwszym, który podał to info z rally.it. Ale jeżeli chcesz to możemy przyjąć, że to wszystko moja wina. I wyciągnę wnioski - następnym razem postaram się być pierwszym. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Baryłka ropy w porównaniu do ubiegłego roku jest o połowę tańsza czyli z 110 na 55 dolarów a u nas cena paliwa poszła w dół o 1zł. Jak widzisz kolego LOTOS i tak bije wielką kasę na nas.Wcale nie jest mi ich szkoda.

Anonimowy pisze...

Pod wywiadem z Marco Silva była notka od redakcji na zasadzie:
"warto wspomnieć, że A-style na Monte będzie obsługiwać też auta.."
Nie wiem czy jeszcze na innych źródłach się opierałeś, ale w ten sposób powstało tu na blogu oficjalne potwierdzenie, że A-Style będzie obsługiwał Roberta, a słowa komentarza z artykułu zostały włożone w usta Marco Silvy.
Twoja strona z różnych powodów jest bardzo wysoko pozycjonowana na hasło "Kubica" (duży wkład miał w tym brak miejsca z oficjalnymi informacjami po wypadku i oczywiście Twoja praca włożona w prowadzenie w tamtym okresie bloga w celu zbierania i publikowania tych mniej lub nieoficjalnych)
Więc jesteś opiniotwórczy według mnie.
W momencie gdy teraz jest już oficjalny kanał to cisza odnośnie zespołu wynika prawdopodobnie z konkretnych (negocjacyjnych) powodów, dlatego uważam, że nie ma sensu wywierać presji na pozyskanie/prostowanie informacji, a pośrednio na te możliwe negocjacje, dlatego czasem warto się czasem dwa razy upewnić za nim się poda, aby [Aktualizacja] przede wszystkim była prawdziwa, a nie tylko była. Nie wiem, jak odbierasz to co napisałem, ale chyba konstruktywnie.

Anonimowy pisze...

21:01

Ostatnio czytałem artykuł/wywiad właśnie na ten temat z cenami paliw. Wypowiadał się jakiś dyrektorek w garniturku czy ktoś z zarządu z Lotosu, lub Orlenu. Redaktorek się zapytał, czemu w PL tak pomału spadają ceny paliw, skoro za garnicą poszły mocno w dół, a u nas tylko kilkadziesiąt gorszy skoro baryłka ropy poszła gigantycznie w dół. Ten facet odpowiedział, że teraz sprzedają paliwo te które kupili jakiś czas temu jak ceny ropy była wyższa, mają duże zapasy i nie chcą być stratni, potem redaktor się zapytał, czy jak skończą się dotychczasowe zapasy "kupione po starej cenie", to gdy wprowadzą paliwo kupione teraz to czy będzie taniej.? Gość w garniturku powiedział, że nie wie ...
Taki mamy piękny kraj, że doją nas tam gdzie można...

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy - tak jak mówię, znacznie większy portal przede mną opublikował tekst, w którym napisał: "Marco Bonini z Rally.it rozmawiał z Marco Silvą przed Rajdem Monte Carlo i poinformował, że A-Style Team wystawi trzy samochody w pierwszej rundzie mistrzostw świata 2015 - Fiestę WRC dla Roberta Kubicy i Maćka Szczepaniaka oraz dwie Fiesty R5 w obsadzie Marco Silva/Giovanni Pina i Olivier Burri/Fabrice Gordon."

Ja napisałem: "Robert Kubica z A-Style zaliczył trzy starty, wszystkie wygrane w mniejszych włoskich imprezach. Prawdopodobnie Polacy pojadą na oponach Pirelli.

Oprócz Kubicy, A-Style będzie przygotowywał 2 samochody R5 - Fiesty poprowadzą załogi Marco Silva/Giovanni Pina oraz Oliver Burri/Fabrice Gordon. Burri to weteran rajdu Monte Carlo, będzie to dla niego już 15. start w tej imprezie. Szwajcar 5-krotnie kończył tę imprezę w pierwszej dziesiątce.

Wprawdzie nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia odnośnie dalszej części sezonu, ale według wielu źródeł to właśnie A-Style ma obsługiwać Fiestę WRC załogi Kubica/Szczepaniak przez wszystkie 13 rund tegorocznych mistrzostw."

Wydaje mi się zatem, że moja notka była bardziej zachowawcza niż tego portalu...

Anonimowy pisze...

Spójrzcie na to tak. Fakt, nic nie wiadomo, nie wiadomo dlaczego, część się oburza itp. Szum medialny jednak jest. Gdyby Robert odkrył już wszystkie karty nie byłby o czym pisać. A każdy artykuł wzmacnia tylko pozycję marketingową Roberta, a chyba wszyscy się zgodzą, że poza talentem jest to jego bardzo wielki atut, więc dlaczego tego nie wykorzystać na 100%?

Anonimowy pisze...

Nie ma, się co licytować to moja uwaga bo z racji Twojej pozycji w temacie "Kubica", szybkości publikacji (wiele osób pewnie nawet nie zagląda gdzie indziej) oraz mając na względzie dobro naszego Idola nie warto moim zdaniem abyś dokładał cegiełki do tej amatorszczyzny, którą się teraz uprawia. Miałem takie odczucie/uwagę to się z nią podzieliłem.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Tylko przypomne ze profil facebook EmocjeDoPelna sam sugerował jazde Kubicy w zespole A-style. Chyba ten wpis zniknął...

ŁukaszRog pisze...

"[] Kubica wozi się za nasze-lotosu-podatników pieniądze. Chyba należy nam się szacunek. " Nie bądź śmieszny. To jest obustronna korzyść. Za darmo go nie sponsorują tylko liczą na profit. Na tym polega sponsoring.

dom86# pisze...

@ 9 stycznia 2015 18:40

Chyba coś cholernie ciężkiego na Twoją głowę spadło :D :D :D
Czego to ludzie nie wymyślą, czzzizaaas :D

Co do RK, wychodzi z szumu medialnego że A-Style będzie. Jednak Robert to Robert. Zawsze może nasz czymś zaskoczyć. Najważniejsze by przejechał cały sezon. Czekamy na testy i oczywiście na sam rajd. Może być bardzo ciekawie. Sam fakt obecności Loeba budzi emocje :)

Anonimowy pisze...

To są jakieś jaja. Na dwa tygodnie przed startem sezonu pilot nie wie w jakim zespole pojedzie i czy pojedzie... :) Jeśli ktoś tu mówi o profesjonaliźmie to chyba żartuje. M SZ takie słowa na dwa tygodnie przed startem były w ogóle nie potrzebne, no chyba, że mają oznaczać tylko jedno - nie jedziemy w A Style. Jeśli to jednak będzie A Style to duże grono kibiców będzie miało wam to za złe - trzymanie do końca w niepeności tylu ludzi, którzy na was liczą... Może kontrakt z zespołem podpisze pan na starcie pierwszego OS-u w Monte......? :):):)
Oby Robert miał jakieś sensowne wytłumaczenie bo kibice nie lubią takich akcji...To są poprostu jakieś żarty.

Grzegorz G pisze...

Co za kraj... tutaj wszystkim musi się coś należeć, wszyscy muszą wszystkich natychmiast informować --> bo oczywiście wszystkim się należy :)
Wszyscy są tak ciekawscy że jak by mogli to by drugiemu do du.. zajrzeli...
A niestety tak NIE JEST i NIE BĘDZIE.
Robert negocjuje, może "szantażuje" M-sport. Niestety to jest bardzo drogi sport i trzeba się napocić aby kasę zebrać, dlatego informacje są jakie są i takie muszą być.
Czy Robert ma kogoś "w du.." na pewno tak, takich hejterów jak co niektórzy... bo jak by ich tam nie miał to by zwariował.
Co do autora blogu... odwala mega robotę, nigdy nie wali informacji bez namysłu i nie przekręca faktów, jeśli nie jest pewien prawdziwości newsa to zawsze mocno podkreśla że informacja NIEPOTWIERDZONA.

Pozdrawiam Grzegorz

Anonimowy pisze...

Spinacie się jakby od tych informacji zależała wasza przyszłość :-) . Załoga niczego nie potwierdza I niczemu nie zaprzecza, takie ich prawo. Najpóźniej w dzień rajdu wszystko będzie jasne :-D

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie wszystko to jedna wielka błazenada, tylko nie bardzo wiem z czyjej strony. Nikt nic nie wie, a jak pada jakieś info to każdy się przekrzykuje kto był pierwszy itd, a potem każdy się wycofuje. Jeśli faktycznie, Robert nie wie kto będzie przygotowywał mu auto, to świadczy to o amatorszczyźnie naszego rodaka (w co osobiście wątpię). Mam takie wrażenie od jakiegoś czasu, że Robert sam nie wie czego chce i trochę tak jak Alonso, gdzie "pójdzie" tam narobi gnoju. Moim zdaniem WRC przerasta RK pod każdym względem. Czy wyobrażacie sobie taką sytuację w jakiejkolwiek prestiżowej serii wyścigowej, żeby na kilka dni przed pierwszym wyścigiem nie było wiadomo czy topowy kierowca znajdzie zatrudnienie? W tym sezonie Robert dostanie znowu tęgie baty i lekcję pokory, ale nie bardzo wiem na co teraz będzie narzekał...chyba, że powietrze za rzadkie. Otrząśnij się Robercie i pakuj się do wyścigowego wozu - choć i też bardzo wątpię, żebyś znalazł gdziekolwiek zatrudnienie.

Anonimowy pisze...

Robert zapowiedział jakieś nowości więc nowośći będą. Pytanie tylko jakie? Już niedługo.

Jestem cholernie ciekawy jak wypadnie Loeb na Monte. Dużo zależy od formy zespołów, jednak nie sądzę żeby Citroen był w stanie zrównać się z VW. A jeśli mimo to wygra...

Anonimowy pisze...

Citroen może wygrac, Loeb i wszystko w temacie ;) Mateusz, to piękny zasięg jak na butle, mi 240km wychodziło przy butli w kole ;(

Anonimowy pisze...

http://www.ewrc-results.com/startlist.php?e=19120&t=Rally-Sweden-2015
Kubica zgłoszony do rajdu szwecji jako RK World rally team

Mateusz Cieślicki pisze...

Myślę, że mimo wszystko geniusz Loeba nie zredukuje przewagi sprzętowej VW, ale TOP-3 jak najbardziej w zasięgu.

No chwalę sobie, a kursuję b. dużo :)

Anonimowy pisze...

Chyba nie sądzicie, że Robert nie wie z kim pojedzie i na jakich oponach.....
Wszystko wiadomo już od ponad miesiąca czasu. Maciek miał się nie wygadać i się nie wygadał. To ma być zaskoczenie i będzie, uwierzcie mi. Już za parę dni...
Pozdro.

Anonimowy pisze...

nic to nie wyjaśnia, można by to odczytać że RK sam chce sponsorować sezon, bo dlaczego nie RK LOTOS WRT. Do rajdu 12d czyli kurewsko późno babciu, a tu dalej nic nie wiadomo na 100%: czym, z kim, na jakich oponach w jakim zespole.

Anonimowy pisze...

To rzeczywiście interesujące, także w kontekście tego co mówi @10:35. Faktycznie wydaje się to bardzo prawdopodobne, że RK od dawna (powiedzmy prawie miesiąca) wie z jakim zespołem będzie jeździł. Pytanie dlaczego tego nie ogłasza? Gdyby był to zespół typu A-Style czy jakiś inny prywatny - wydaje się, że nie byłoby tu żadnego powodu (choć oczywiście nasz punkt widzenia jest bardzo subiektywny). Jeżeli ma być to jakaś niespodzianka grubszego kalibru to być może w grę może wchodzić jakiś (nowy?) zespół z literką M na przykład. Od czasu do czasu ktoś tu na blogu wrzuca hasło "Pirelli racing". Czy jest tu coś na rzeczy?

Anonimowy pisze...

11:59 to ciekawa hipoteza, aczkolwiek nie jestem przekonany czy w dzisiejszym świecie jakiś grubszy projekt dało by się tak długo utrzymać w tajemnicy. Natomiast powstanie czegoś dużego z literką M, czy raczej P, konkurencyjnego w stosunku do zespołów fabrycznych(analogicznie jak RED BULL w F1) mogło by znacząco wpłynąć na atrakcyjność serialu WRC,oglądanie co roku trzech,czterech tych samych zespołów walczących o mistrzostwo już dawno trochę znudziło widzów, dlatego powstał POWER STEAGE, i nadal działacze WRC poszukują czegoś co podniesie zainteresowanie rajdami na większą skalę, i właśnie może dopływ nowych, mocnych, konkurencyjnych w stosunku do fabryk, prywatnych zespołów coś by tu znacząco zmienił, dlatego PIRELLI RACING+LOTOS+RK to było by to.

Marcin J pisze...

@10 stycznia 2015 11:32

Zespoly maja czas do konca marca bodajze zeby zglosic sie do M. W sumie nie ma to znaczenia teraz bo jedno auto nie ma szans na wejscie wyzej w klasyfikacji M gdzie punktuje sie 2 auta.

@10 stycznia 2015 11:35

W poprzednim sezonie tez nie bylo teamu lotos xxx, byl RK M-SPORT WRT, lotos nie jest tytularnym ale jest np glownym.

Anonimowy pisze...

Ostatnio była dyskusja na temat zespołów fabrycznych, prywatnych.
Może ktoś wyjaśnić jaki zespół może się zgłosić jako fabryka?
Rozumiem, że zgłoszenie do klasyfikacji zespołów czyli M nie ma tu nic do rzeczy.

Anonimowy pisze...

Robert sam przyznał że nas zaskoczy w tym roku. Jestem ciekaw czym może nas zaskoczyć. Mnie może zaskoczyć tylko powrotem do F1.

dom86# pisze...

@ 10:35

Jestem podobnego zdania. RK doskonale wie co i jak. Maciek nie puści przecież pary z ust - nawet jeśli posiada takie informacje ;)
Zastanawia mocno ta niespodzianka Roberta... Co to u licha może być?

MairW78 pisze...

Dla mnie lista lekko sugeruje zespół Berteliego. Nazwa jest analogiczna.

grzegorz barczyk pisze...

Wychodzi na to że RK kupił fiestę od M-Sport i założył własny team

Anonimowy pisze...

Tak jest, Kubica kompletuje własną ekipę i auta, tak jak Prokop czy kiedyś Solberg.

Anonimowy pisze...

Loeb w WTCC też ma jeździć z własną ekipą. Zatem ekipa kompletowana przez RK może wyglądać jakoś tam prawdopodobnie - tak w kontekście powyższych komentarzy jak i informacji od bodajże M. Sokoła, który miał powiedzieć, że teraz RK będzie miał wpływ na politykę zatrudnienia w ekipie... Kompletowanie własnego zespołu po prostu tłumaczyłoby długi czas oczekiwania na oficjalne ogłoszenie decyzji.

Z drugiej strony własna ekipa w WRC to nie takie proste. Kwestia doświadczenia, logistyki itp. - to wszystko złożone problemy. W pierwszym roku startów z pewnością wyniknęłyby jakieś niedociągnięcia, problemy itd. A projekt raczej długoterminowy nie jest (wiadomo, że najlepszy sprzęt zapewnia fabryka).

Cóż poczekamy, zobaczymy.


Anonimowy pisze...

O jakie wy niespodziance mówicie? Żadnej niespodzianki nie będzie. Robert tylko napisał na FB, aby czekać no kolejne niusy.

Anonimowy pisze...


To jasne że Robert będzie miał własny zespół. RK WRT czyli RK World Rally Team. Głównym sponsorem będzie LOTOS. Robert będzie właścicielem całości. Proste jak diabli))

Anonimowy pisze...

Ja również coraz bardziej zaczynam wierzyć, że Robert będzie jeździł we własnym prywatnym teamie. Tylko żeby udało się kupić od M-Sportu jak najlepsze części.

Anonimowy pisze...

Powtarzam po raz trzeci: A-style nie będzie przygotowywało auta Roberta.

Gringo

P.S. A gaz jest dobry do kuchenek.

Anonimowy pisze...

Ci co na gazie nigdy nie jeździli tak twierdzą!

Anonimowy pisze...

Mnie zaskoczy tylko jedno,jesli Robert jako prywatny wybral Fieste ????

Anonimowy pisze...

To nie z braku szacunku te niby tajemnice. Jak brak kasy, to się negocjuje i decyzje zapadają w ostatniej chwili. Tak jest zazwyczaj w życiu i pewnie u Roberta także.

Andrzej Śliwa pisze...

Oszczędność co do informacji spowodowana jest przez pseudo dziennikarzy i troli jak niektórzy anonimowi z tutejszych komentarzy. Nie dziwie się Robertowi że ma uraz. We Włoszech czuje się zdecydowanie lepiej, inni ludzie inna kultura kibicowania, profesjonalne podejście dziennikarzy.

Anonimowy pisze...

Anonimowy 18.44
Gaz jest dobry nawet do Subaru. Przejechane na nim ponad 130 tys., ale brany tylko od dobrych producentów, bez siarki i śmieci. No, nie ma takiego kopa, jak na benzynie 98 albo 100, ale o ileż taniej!
jac

Anonimowy pisze...

mówi, że na LPG nie ma kopa? hmmm, zamontuj sobie wtrysk gazu w fazie ciekłej (5 generacja- koszt ok. 5-6 kawałków) i auto jeździ lepiej niż na benzynie. LPG ma wyższą liczbę oktanową...

Anonimowy pisze...

No. Ma takiego kopa, że od następnego sezonu będą instalować go w bolidach F1 ;)

p_m

Anonimowy pisze...

I cały robert uaktualnił zdjecie na face z samochodem jakim bedzie jezdził na mont ale jaki???
sami zobaczcie

Anonimowy pisze...

Przecież wiadomo że Fiesta - insynujesz coś ???

Kaczmar pisze...

Sportowiec roku 2014 wybrany, o R.K. ani slychu... :(
Trochę niesprawiedliwie, nie uważam zaraz ze powinien zostac sportowcem roku ale uwazam ze w tej 10 powinien byc..

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

@Kaczmar

Bez przesady. Ja wiem, że wygrane OS-y jedną ręką. Ale wynikowo było w sumie średnio. Do tego mieliśmy tak bogaty rok w sporcie w roku olimpijskim, że do 10-tki ciężko było wejść. Oby w 2015 nie było już wątpliwości i RK wjedzie na podium

Anonimowy pisze...

Przeciez nie wolno jeżdzić na gazie...hahahaha..śmieszne.

dom86# pisze...

Kaczmar sorry ale 10 która była zaprezentowana wczoraj była adekwatna do ich sukcesów. RK wygrywając rajd w 2014 nawet by się tam nie załapał moim zdaniem. Byli sam przecież sami mistrzowie świata praktycznie i medaliści olimpijscy.

Na RK przyjdzie odpowiednia pora ;)

Anonimowy pisze...

dokładnie dom86 zgadzam sie w 100%
wygra jakis rajd w MS i bedziemy myslec o 10

Anonimowy pisze...

Poza tym był przedstawiciel motorsportu Krzysiek Kasprzak który mial świetny rok mimo kontuzji

Anonimowy pisze...

Ja tam nie dużo widzę jak dla mnie fiesta ze starym przodem

Anonimowy pisze...

Fajnie że Robert dozuje napięcie mnie się to podoba. Czuje że będzie git sezon, przełomowy a w następnym roku fabryki będą się biły o niego.

Anonimowy pisze...

@ 12:38
Racja Fiesta ze starym przodem, pewnie identyczny samochód jak z 2014.

Anonimowy pisze...

FORZA KUBICA!!! Lukirace

Maximus pisze...

Nie podoba mi się to co się dzieje,przed sezonem WRC jezeli chodzi o Robsa i Maćka.Wszyscy inni przeprowadzili już mase testów,większośc nawet w M.Carlo,Loeb testował pare dni,podobnie jak czołówka WRC,a Robert!!??Ma wejśc w dniu rajdu i sobie radzić!!?

Anonimowy pisze...

Hej ludziki, czy mi się coś przewidziało, bo wydaje mi się, że czytałem w jakimś wywiadzie z Robertem, że nie wybrał oferty Citroena, ponieważ chciał zostać lojalny Lotosowi? konflikt Lotos-Total

Anonimowy pisze...

@ Maximus

Robert i Maciek będą testować tuż przed rajdem Monte Carlo...

Anonimowy pisze...

Uprzejma prośba do autora o nie pakowanie tu kwestii WOŚP, bo psuje atmosferę. WOŚP to czysta polityka, a tutaj ja chcę kibicować Robertowi Kubicy, a nie uczestniczyć w mocno wątpliwej akcji, nawet jak jest to inicjatywa Pana Macieja Szczepaniaka, choć mam nadzieję, że nie ma on nic z tym wspólnego.
pozdrawiam Andrzej

Anonimowy pisze...

Politykę to Ty Andrzeju w tej chwili uprawiasz
jest to tylko info nie ma nakazu brania udziału

Mateusz Cieślicki pisze...

Dokładnie Andrzeju, to Ty tu politykujesz. I dla informacji jest to moja inicjatywa.

Anonimowy pisze...

Bojowki pewnej partii dzialaja trzeba przyznac bardzo sprawnie. Kiedys jeden nawiedzony pisal o lasach, teraz pewnie ten sam o WOSP. Powiem jedno. A sio. Co do Roberta. Wszystko to wyglada coraz bardziej dziwnie. Do pierwszego rajdu 10 dni. Co wiemy? Ze Robert pojedzie z Mackiem? Ze pojada Fiesta? Mysle,ze cos poszlo grubo nie tak. Moze ,gdy upadly rozmowy z Francuzami planem B byl Wloski Citroen z D Max ,ale tam wszedl Glib Zagorij z Darnitsa i Protasowem? Mialem wrazenie ,ze Robert bardzo chcial zmienic auto, a tu kicha. Wyglada to biednie. USA

Mateusz Cieślicki pisze...

Z informacji jakie do mnie docierają raczej wszystko jest OK, tylko trwa kompletowanie mocnej i zaufanej ekipy. Więc nie ma się co przejmować na zapas.

Ale nic więcej nie napiszę bo mnie już wszyscy na prawo i lewo ochrzaniając że zmyślam itp.

Anonimowy pisze...

Panie Macieju,
Wielka ulga że to Pańska inicjatywa. Tym niemniej zachęcam do wspierania Caritasu lub bezpośrednio Fundacji Hospicjów, czy innych szczytnych celów. Część pieniędzy z tej zbiórki idzie na deprawację polskiej młodzieży w czasie festiwali "Woodstock". Proponuję żeby polska młodzież brała przykład raczej z Roberta niż z Pana Róbta co Chceta.
Jeszcze raz pozdrawiam Andrzej

Mateusz Cieślicki pisze...

Andrzeju:
1. Mam na imię Mateusz
2. Mam fatalne wspomnienia związane z Caritasem i ich "koloniami dla ubogich" i choć pewnie było to jedno z niewielu nadużyć, to Caritasu nie wspieram, a ta akcja wpadła mi do głowy spontanicznie dziś rano, jestem przeciwny politykowaniu w takich sprawach, bo najczęściej w najgłośniej krzyczą ci, którzy i tak nigdzie indziej nie pomogą. Po co zatem odwodzą od pomocy innych?

Zakończmy proszę ten temat, cena naklejki myślę że zamyka sprawę i świadczy o zasadności akcji.

Anonimowy pisze...

Spokojnie, Maciej w wywiadzie mówił o testach zaraz przed zapoznaniem. To ostatnie rozpoczyna się w poniedziałek, 19 stycznia. Tym samym testów (i zapewne szerszych wiadomości) możemy spodziewać się pod koniec przyszłego tygodnia.

Pozdrawiam, JD

Andrzej Śliwa pisze...

Mateusz nie stresuj się trolami i "ludźmi" pokroju Andrzeja od WOŚP. Jak coś wiesz to pisz, większość fanów czeka nawet na plotki i strzępy info. Mało kto ma dostęp do tego typu info a większość z nas zagląda tutaj kilka razy dziennie żeby coś wiedzy łyknąć.

Co do wszelkich akcji charytatywnych to każdy dający chce dobrze a co zebranymi dobrami zrobi zbierający to już sprawa jego sumienia.
Ja sprzęt zakupiony ze zbiórek WOŚP widuję często, pomagał on w uratowaniu życia mojej córki i mojego.

Anonimowy pisze...

To zdjęcie które zostało wstawione na profil RK na fb, dogłębnie pokazuje, że niczego się teraz nie dowiemy przed startem pierwszego SS1 w Monte Carlo, teraz sobie możemy spekulować, wróżyć z fusów itp. Jedyne co jest pewne to to, że RK jedzie z MSZ na Monte, Fiestą WRC w starej specyfikacji (2014)

Anonimowy pisze...

Mateusz Cieślicki pisze...
"Ale nic więcej nie napiszę bo mnie już wszyscy na prawo i lewo ochrzaniając że zmyślam itp."

Mateusz pisz, pisz, pisz.

P.S. Pisz proszę.

Anonimowy pisze...

Mateusz, to info tylko dla Ciebie.

Nie stresuj się i nie przejmuj jak ktoś Ci zarzuca kłamstwa. Moim zdaniem niepotrzebnie dyskutowałeś bo nie byłeś winny. Jak ktoś nie u mnie zauważać w zdaniu słów "najprawdopodobniej" "wszystko wskazuje na" "wiele źródeł podaje" od w 100% pewnych informacji to jest to tylko i wyłącznie jego problem. Bo czytanie ze zrozumieniem leży.

Ja wole czytać nawet plotki albo i przypuszczalne teorii bo Ty w przeciwieństwie do wielu dziennikarzy potrafisz świetnie zaznaczyć które informacje nie są pewne i trzeba je traktować z dużym przymrużeniem oka ;)

Naprawdę nie przejmuj się, bo szkoda zdrowia.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Według mnie jest to nowy przód fiesty!!!

Andrzej Śliwa pisze...

Mi te cienie/dymki pod autem jakoś z Red Bulem się kojarzą.

Anonimowy pisze...

Podobno w ekipie ma się znaleźć kilka osób, które pracowały w F1. To nie żart.

Anonimowy pisze...

Niestety, zdjęcie jest za małe, żeby można z niego było coś wyciągnąć:
https://www.dropbox.com/s/kpzxngs6lcon5zf/kb2.jpg?dl=0

Anonimowy pisze...

Marco Silva z A-Style pokazał swoją Fiestę R5 na Monte Carlo.
Na żywo musi się ładnie prezentować.

http://www.autoklub.pl/media/201501/79206-silva.jpg

Anonimowy pisze...

Niestety zdj ecie jest zbyt małe, żeby się czegoś więcej dowiedzieć:
http://powrotroberta.blogspot.com/2011/04/niedziela-1004-czy-jutro-doczekamy-sie.html

Anonimowy pisze...

Oczywiście chodziło o:
Niestety zdjęcie jest zbyt małe, żeby się czegoś więcej dowiedzieć:
https://www.dropbox.com/s/kpzxngs6lcon5zf/kb2.jpg?dl=0

Anonimowy pisze...

Widzę że tutaj na blogu mamy niezłych Sherlocków, którzy po jednym niewinnym/niezobowiązującym zdjęciu wrzuconym na FB Roberta potrafią powiedzieć w jakiej specyfikacji będzie auto Roberta. Hahaha niezła beka z Was.

Mateusz Cieślicki pisze...

O specyfikację też raczej nie ma się co martwić. Wiem, że dla niektórych może to słabo wyglądać, ale myślę, że warto zaufać Robertowi i cierpliwie czekać.

id pisze...

A kiedy Cyber Info?

Anonimowy pisze...

Według mnie, średnio to wszystko wygląda...Tworzenie swojego zaplecza to karkołomne zadanie i na pewno wynika z braku sensownej oferty.
WRC to skomplikowany i drogi sport, nie ma możliwości żeby samodzielny team był konkurencyjny....

Anonimowy pisze...

A ja mam prośbę. Panie Mateuszu, dawniej pisał Pan / dzielił się z nami swoimi odczuciami / przypuszczenia i mi taka forma bloga bardzo odpowiadała. Zaglądam tu kilka razy dzienni i kiedy czytam w komentarzach (niestety zdarza się coraz częściej) że tego Pan już nie będzie pisał, tego też nie, za to Pan przeprasza. Zaczynam czuć (że jak dla mnie to idzie w złą stronę). To jest Pana blog i w moim odczuciu nie obraża Pan nikogo, żeby za to przepraszać. Moja prośba jest taka aby wrócić do dzielenia się z nami Pana przypuszczenia, a jak ktoś nie umie oddzielić fikcji od faktów, snu od życia itd (metafor można wypisać wiele) to jego problem.

Spekulacje wielu 'fachowców' z komentarzy są żałosne. Moje również by takie były bo się na tym nie znam. Dlatego chciałbym przeczytać jakie są Pana przypuszczenia i rozumiem, że nie jest Pan wstanie wszystkiego przewidzieć bo trybów w tej maszynie jest pewnie więcej niż nam się wydaje.

Serdecznie pozdrawiam i bardzo proszę nie rezygnować z dotychczasowej formy, bo mi jej coraz częściej brakuje a w moim odczuciu była ekstra.

Anonimowy pisze...

Kolorowo to nie wygląda , raczej będzie to trudny sezon pod względem sprzętu.

Anonimowy pisze...

Ten sezon będzie najgorszym w wykonamiu RK. Wreszcie uwierzycie, że kaleka jest niezdolny do prowadzenia pojazdu na tak wysokim poziomie jak WRC. WRC2 to liga podwórkowa i żaden prestiż.

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy 20:50 - dziękuję za Twój głos. Niestety jest tak, że zawsze, gdy zabiorę głos na blogu, to potem tego żałuję :) Może już taki mam irytujący "ton" wypowiedzi, może tak wiele osób mnie nie lubi :)

Nie zawsze też mam poglądy zgodne z odczuciami zapalonych kibiców, a ponieważ nauczyłem się, że większość osób pojmuje świat w kolorach albo białym albo czarnym (tzn. albo Kubica bóg albo Kubica dno) to wolę się nie wypowiadać, bo moje odczucia są zazwyczaj szare :)

Ogólnie też wolałbym aby wszystko było ogłoszone, ale wydaje mi się, że Robert robi to po swojemu, a jego zadaniem jest zapewnienie sobie warunków do jazdy i potem jazda. Nie ma niestety nikogo od PR i przez to często mamy niedomówienia, długie czekanie i potem zdziwienie RK że media spekulują itp. Ale taki jest jego wybór, miarą sportowca nie jest to, jaki ma PR :)

Anonimowy pisze...

"Według mnie, średnio to wszystko wygląda...Tworzenie swojego zaplecza to karkołomne zadanie i na pewno wynika z braku sensownej oferty.
WRC to skomplikowany i drogi sport, nie ma możliwości żeby samodzielny team był konkurencyjny.... "
Hehe na prawdę tak to widzicie? A co to Ci ludzie to będą za darmo pracowali cały sezon przy aucie Roberta? Robert ewidentnie szuka zaufanych ludzi, którzy będą tak jak i on poświęcali się by zrobić jak najlepszy wynik. Po przygodzie z Msportem, gdzie Robert wyjeżdżał na OS ze źle przykręconą kierownicą, lub po przyjechaniu na testy zakładają mu nowe opony na felgi uj...ane w błocie, pomimo, że kilka metrów dalej stoi myjka... ale nikomu nie chce sie dupy ruszyć skoro i tak będzie miał zapłacone, ogólny stosunek mechaników był olewczy. Dlatego Robert chce to zmienić. Jak dla mnie wszystko jest OK, i powinny być lepiej niż w zeszłym roku. A to, że nic nie wiemy właśnie świadczy o tym, zero przecieków, zaufani ludzie. Ja tak to widzę.

Anonimowy pisze...

Odwiedzam tego bloga regularnie, zwykle wieczorem. Panie Mateuszu jestem pełen podziwu dla Pana za poświęcanie tyle czasu na zbieranie wiadomości o RK. Dzisiaj jednak mnie Pan zaskoczył tą agitacją na rzecz WOŚP. Pewnie nie ma Pan czasu by śledzić inne blogi polecam w tej sprawie zapoznać się z blogiem Matki Kurki, który wygrał proces z J.Owsiakiem o sposób rozliczania się z pieniędzy WOŚP. Pewnie też Pan nie oglądał w TV jak na konferencji prasowej p. Owsiak kazał wyrzucić dziennikarza TV Republika za zadawanie mu niewygodnych pytań.
Idea WOŚPu była by piękna gdyby przy okazji nie kręcono lodów. Mam jednak i co do tej idei pewne obiekcje gdy widzę jak są marnotrawione nasze podatki.
Jeszcze raz Pana proszę niech Pan zostanie jak do tej pory przy temacie bloga z dala od polityki.

P.S. Ja jestem emerytem, a nie hejterem i na blogu zabieram głos po raz pierwszy mimo, że go śledzę prawie od początku. Pozdrawiam wszystkich i czekam również z niecierpliwością na pełne informacje z obozu RK, którego jestem od lat wiernym kibicem.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 11 stycznia 2015 21:03

"Ten sezon będzie najgorszym w wykonamiu RK. Wreszcie uwierzycie, że kaleka jest niezdolny do prowadzenia pojazdu na tak wysokim poziomie jak WRC. WRC2 to liga podwórkowa i żaden prestiż."

Mateusz czemu puszczasz takie komentarze !!!! Nie jestem za cenzura ale chamskie prostackie odzywki, powinny byc blokowane!!!

Zimny

PS
Nawet nie staram sie odpowiadac na tem komentarz bo juz zaczynalem sie znirzac do poziomu Anonimowego

Mateusz Cieślicki pisze...

I szkoda, że zabiera Pan głos po raz pierwszy nie w głównej tematyce bloga. Przykro mi też słyszeć słowo "agitacja".

Ma Pan rację - nie czytam internetów i jestem mocno odporny na politykę i takie rzeczy. Koleżanka z redakcji miała ostatnio okazję robić materiał o WOŚP i rozmawiała z dyrektorami kilku szpitali - żadne nie powiedział złego zdania o WOŚP i wszyscy podkreślali dużą pomoc. Gdy skończyła materiał, zapytałem, jak ci lekarze oceniali WOŚP, bo ostatnio się słyszy itp. - przekazała mi to, co wyżej napisałem.

I powiem tak - nawet jeżeli są "kręcone lody" to i tak będę wspierał WOŚP bo niesie dużo pomocy, którą widzę. Czasem mam wrażenie, że najlepiej, jakby nie było niczego, jak u Kononowicza. Wtedy wszyscy mieliby przynajmniej jeden temat do narzekania - że nie ma niczego. A tak to kłócimy się o to, na co narzekać... tylko po co?

Dziękuję za ten komentarz, bo lubię, gdy zdanie, nawet odmienne od mojego, jest wyrażane w tak fajny sposób. Proszę jednak, aby nie rozpętywać tu dyskusji na ten temat - kto ma wolę - wejdzie, zobaczy, kto nie - proszę aby to zignorował. Naklejka osiągnęła jak dotychczas cenę 202,5 zł i jest to dla mnie pozytywny szok, bo liczyłem na kilkanaście złotych. To chyba o czymś świadczy.

Pozdrawiam i proszę, abyśmy zajęli się już tematem bloga.

Anonimowy pisze...

no powoli robert odkrywa kart nowe zdejcie w tle bedzie chyba zespół rk na oponach rk pirelli

Anonimowy pisze...

Mateusz, bardzo rzadko wypowiadam się w przepychankach, ale tym razem muszę

1) WOŚP - moje dzieci były zaraz po urodzeniu przebadane sprzętem WOŚP-u pod kątem słuchu. Kiedy jedno z nich wylądowało w szpitalu, w użyciu był sprzęt WOŚP-u. Pracuję w jednej z firm Big Four, widziałem sprawozdanie finansowe WOŚP-u robione zgodnie z zasadmi KIBR (Krajowa Izba Biegłych Rewidentów) i pomimo że księgowym nie jestem, to wiem że jeżeli było robione przez biegłych rewidentów to jest rzetelne (w przeciwieństwie do Caritasu). Mam wrażenie, że ludzie którzy nie mają pojęcia o przepisach podatkowych moga wyciagać błędne wnioski na temat malwersacji finansowych. Moja żona pracuje jako doradca podatkowy i to jakie można robić w PL rzeczy z pieniędzmi, a które są zgodne z przepisami prawa w PL przechodzi ludzkie pojęcie :) Ale ja zazwyczja gubię się na 4 zdaniu tłumacznia co skąd i dlaczego heh.
Właśnie przed chwila bank dał 2 bańki na WOŚP. Oczywiscie odpiszą to na koniec roku od wyniku finansowego i tan naprawde pewnie wyjdą na zero.
Mój szwagier był w zespole który walczył z operatorami GSM aby od sms-ów nie pobierali VAT-u. Wiele razy rozmawiał z Owsiakiem i opisał go jako człowieka całkowicie oddanemu idei, a to co jest robione z pieniedzmi z WOŚP jest całokowicie zgodne z przpisami podatkowymi w PL.
Tak naprawdę WOŚP to juz troche korpo, gdzie rządzi pojęcie target rate'u. I nawet jeżeli Owsiak ma coś z tego extra ("kręci lody") to ja nie mam nic przeciwko, bo zarobił na to swoją ciężka pracą. Ja nie mam nic przeciwko temu żeby miał 5 willi w PL i 2 w Hiszpanii. Uczciwie na to zapracował.

2) LPG jest OK, ci co mówią że gaz jest do kuchenek nie znają się na mechanice :)

pozdr,
rolen

Artur pisze...

Sorry, ale muszę to powiedzieć.
Do Anonimowy:
Jeśli ceną za uratowanie życia Twojego dziecka będzie te kilka "ukręconych lodów" to czy dalej miał byś te opory?
Śmieszna gadka.
Strach pomyśleć jakim "cudownym" sprzętem dysponowali by lekarze gdyby nie WOŚP.

A w temacie to RK wie co robi i jeszcze będziemy tu świętować jego sukcesy ☺

Anonimowy pisze...

Artur,

Jak juz pisałem, audyt WOSP jet robiony zgodnie z zasadami KIBR, wiec jezeli biegły rewident podpisuje sie pod tym to znaczy ze z punktu widzenia ustawy o rachunkowosci w PL wszystko jest zgodnie z prawem.

I to powinno zakończyc wszystkie dyskusje na temat finasów WOSP.

pozdr,
rolen

Anonimowy pisze...

Może dorzucmy jeszcze oftop związany z wyższością jednych lub drugich swiat...

Anonimowy pisze...

Może mi ktoś wytłumaczyć co to znaczy ,,A BOMBAZZA''? Będę bardzo wdzięczny

Anonimowy pisze...

Widzisz Mateusz? Nie ma "plotek" o Robercie to ludzie chrzanią o czym się da ;).
Ja też jestem za tym, żebyś pisał to co co masz w głowie a ludzie niech piszą w komentarzach co im się podoba. Zawsze znajdzie się grono niezadowolonych. I co z tego? 99% ludzi i tak uwielbia to co robisz. Ale jakoś zawsze tak jest, że ten 1% narobi dużo szumu. No cóż, w końcu mamy wolność słowa. Kto im zabroni?

Pozdrawiam i dziękuję za najlepszy blog jaki w życiu czytałem.

Anonimowy pisze...

http://www.rajdy.v10.pl/MSport,i,juz,setka,wypuszczonych,Fiest,R5,120530.html

Ładny co?

Tomasz Wanatowicz pisze...

Nie wydaje się Wam, że nadkola fiest na zdjęciu są jakieś szersze? Może to złudzenie optyczne poprzez perspektywę, ale moim zdaniem to nie fiesta 2014

Anonimowy pisze...

Nadkola?

Anonimowy pisze...

Ladniej brzmi niz blotniki

Anonimowy pisze...

Do Anonimowy 23:17.

Zgadzam się w 100%. Mój syn dzień po narodzeniu trafił na intensywną terapię w Dziecięcym Szpitalu Wojewódzkim w Olsztynie. 90% urządzeń, jakie tam widziałem, w tym 100% nowoczesnych inkubatorów to sprzęt podarowany przez WOŚP.
Moja matka pracowała natomiant na oddziale dziecięcym jednego ze szpitali powiatowych. Powtarzała, że gdyby nie dary z WOŚP nie byłoby mowy o bardziej zaawansowanym sprzęcie...
Dlatego nawet jeśl Owsiak dorobiłby się kokosów na organizacji Orkiestry ( a tak chyba nie jest) zupełnie by mi to zwisało. Robią kawał dobrej roboty ...
Ty Mateusz również. Nie przejmuj się hejterami i, ku mojej i większości czytających bloga radości - rób dalej swoje ...

Anonimowy pisze...

Tomasz Wanatowicz

Wydaję Ci się, maiłem podobnie ale z to jest fiesta.

http://wot.motortrend.com/ford-announces-livery-drivers-for-2012-fiesta-rs-rally-car-157403.html/2012-ford-fiesta-rs-wrc-front/

krzysztof michal tokarz pisze...

Szanowny Mateuszu, P.T. Blogowicze - tak se czytam posty pod niniejszym njusem i taka mnie naszła refleksja: Co byśmy powiedzieli gdyby Robert ze wsparciem jakiegoś hojnego sponsora, powiedzmy „Komonicy zwyczajnej” podpisał kontrakt na starty na cały sezon z, powiedzmy, jakimś Maincroftem - szefem teamu „M”. Kontrakt obejmuje wszystkie koszty związane z sezonem na poziomie 3. auta zespole. Kilka tygodni po podpisaniu kontraktu do Roberta zgłasza się, powiedzmy "wesoły Georgy", który z niegasnącym entuzjazmem zapewnia Roberta, że on to zorganizuje mu taki budżet i auto, że mucha nie siada. Robert, mądry chłop z Krakowa, nie daje się wkręcić, ale w jego zespole ma jakiś chytrych babów z Szydłowca, co to uwierzą we wszystko i zgadzają się na zorganizowanie publicznej zbiórki na rzecz szczytny i ważny. W ramach tejże akcji dochodzi do wyciągnięcia sporej kwoty od powiedzmy dużego sponsora będącego spółką skarbu państwa – powiedzmy Komonicy Zwyczajnej, która to płaci - z uwagi na „presję społeczną” i „ważnośc szczytnego celu” kwotę zbliżoną do drzewiej zakontraktowanej. Georgy i Środki Przekazu otrąbiają wielki sukces i ida do jedynego otwartego na nowych dostawcy sprzętu rajdowego, którym okazuje się …Maincroft. Ale co tam – jest kasa wiec i auto będzie super! Ale gdy zgasną jupitery, okazuje się, że koszty społecznej zbiórki w 50% poszły na obsługę medialną, a w 40 % na Small Ant – firmę Georgiego – prywatnie pociatka Maincrofta. Ale wszyscy jesteśmy przekonani, że Roberto będzie mieć furę jak się patrzy a my kolejny raz zdaliśmy egzamin z dobroczynności i europejskości w kibicowaniu. A co z pozostałymi 10%? Pojawią się na aucie postaci prześlicznej naklejki napawając nas duma i radością. Naklejka ta będzie mówiła, że jest to auto na miarą naszych czasów i możliwości i będzie zamykała usta malkontentom i niedowiarkom. Ale czy tak jest? Sąd w Złotoryi mówi że tak, ale wiadomo – taki sąd to hejter, wiec pewnie jest inaczej – bardziej europejsko, tolerancyjnie i jakoś tam inaczej …

A co do Roberta – wierzę w jego prędkość i mądrość, reszta zależy od mediów i zapotrzebowania na medialnych herosów. Niestety nasz piękny SHIRE nie leży w kregu zainteresowania medialnego, wiec bardziej promowanymi będą Protasow czy inny Pietrow

Dzięki za „łamy” i wszystkiego dobrego dla Autora i P.T. Czytaczy.
Kris

Anonimowy pisze...

SKOŃCZCIE JUŻ Z TYM WOŚP NA TYM BLOGU !!!, jak chcecie się przekrzykiwać to idźcie na jakiś onet albo interie ludzie...

Anonimowy pisze...

Mateusz, dla dobra bloga, odsiewaj trochę te mądrości płodzone w bólach przez co poniektórych, bo zęby bolą jak się czyta. Chciałem poczytać o Kubicy a nie o tym, że jeden z drugim ma ból doopy z WOŚP.

Anonimowy pisze...

Tak tylko chciałem przypomnieć nazwę bloga:

WYNIKI RAJDOWE I POWRÓT ROBERTA KUBICY DO Formuły 1.

Chyba wszystko w temacie.

Anonimowy pisze...

Jeszcze tylko 10 dni do Rajdu Monte Carlo :). Oh, Yes.

Anonimowy pisze...

concept na i20 2015

http://www.rallye-passion.be/2015/01/12/et-si-la-hyundai-i20-wrc-2015-ressemblait-%C3%A0-ce-projet/

Konrad

Anonimowy pisze...

@ 14:46
Ładnie się prezentuje to nowe i20, wiadomo czy Hyundai wprowadzi odświeżony model w tym roku ?

Anonimowy pisze...

@Konrad

To fanowski koncept, który (pomijając stronę techniczną renderu) moim zdaniem wygląda kreskówkowo.

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

Gdyby na temat Kubicy pytano Kościuszkę, każdy z nas poczytałby by trochę hejtu, jednak wporzo gość z Kajta, a Kościuszkę kiedyś lubiłem :P . Ale to kiedyś było :P .

Marcin J pisze...

Nowe i20 juz testowali we wczesnej wersji. Oparty jest o 5-dzrwiowa bude.

http://www.wrc.com/en/wrc/news/october/hyundai-new-car/page/1841--12-12-.html

Ale koncept calkiem spoko, tylko nie wiem po co :P

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie bedziemy miec rowniez Kajto w WRC. Moze w jedym teamie z Robkiem? xD

OZi pisze...

Bo proszę Państwa Kajto to jest GOŚĆ!


Forza najlepsi polscy rajdowcy!!

Anonimowy pisze...

"blogiem Matki Kurki, który wygrał proces z J.Owsiakiem o sposób rozliczania się z pieniędzy WOŚP." wystarczy 3 minuty, żeby wiedzieć że to była sprawa i pomówienie i obrazę a nie o finanse.. leniwi do bólu pseudo obrońcy prawdy ...

Anonimowy pisze...

tu są fajne testy Loeba
https://www.youtube.com/watch?v=TpEaSbC5R3Q
brakuje mi takiego filmiku z testów Roberta

Anonimowy pisze...

Nie daje ani zlotowki na Caritas ans na WOŚP, ale nie pluje na nich niech sobie robia co chca z zebranymi pieniedzmi. Kazdy ma wybor dac lub nie dac ale typowo po polsku wolimy opluwac drugiego.

Dwa, jesli mi sie ten blog tutaj nie podoba to prosta sprawa mozna wpisac jakikolwiek inny adres w przegladarce moze przeczytasz wtedy to co Cie interesuje.

Bolo

Anonimowy pisze...

Mateusz,tak sobie przeglądam i.....
Wytłumacz mi dlaczego przed Rajdem Polski Robert testował fiestą z nowym przodem https://www.youtube.com/watch?v=mLSPhe6E2-A
a jechał na rajdzie ze starym przodem;(



ROBI.Z

Mateusz Cieślicki pisze...

ROBI.Z - po tamtych testach okazało się, że coś tam nie wszystko współgra z nowym przodem i wrócili do starego. Ale ten nowy przód to tak naprawdę nie była jakaś zmiana warta uwagi, niewiele dawała.

Anonimowy pisze...

Dzięki za info,

Czekam z niecierpliwością na kolejne newsy o Naszej ekipie i na start MC
Pozdrawiam

ROBI.Z

Anonimowy pisze...

Mateusz czy ja dobrze pamiętam jak pisałeś że Robert z Maciek mieli już sesję zdjęciową w starych nowych barwach?

Krzysztof Stanek pisze...

A-Style na FB wrzuciło zdjęcie RK w swojej Fieście z Moto Show a w komentarzu napisali: "You had to wait for the news. Only two days and you will know" ;)

Anonimowy pisze...

Jeszcze dwa dni:

https://www.facebook.com/astyleteam/photos/a.1402486196693163.1073741826.1400346990240417/1449188275356288/?type=1

JD

Anonimowy pisze...

Mateusz
Wizualnie ładniejsza z nowym przodem, przynajmniej ja tak uważam. Jak by nie patrzeć, to już 5 sezon tej Fiesty z starym przodem, nie licząc liftingu w M-Sporcie.

szymon pisze...

Mi blog się bardzo podoba jest to moje główne źródło informacji i "plotek" o Robercie i Rajdach ogólnie i nie rozumiem ludzi co prowadza jakoś nagonkę że niby tu wprowadzają w błąd jak dla mnie wszystko jest jasne i z przyjemnością czytam tez te spekulacje domysły i nie do końca pewne informacje przecież to takie smaczki.

Mam uwagę techniczną można by wprowadzić do komentarzy jakieś łapki , plusiki/minusiki coś takiego żeby oceniać komentarze

A co do tej akcji z WOSP to weźcie się ogarnijcie facet wrzuca sobie aukcje wchodzi tam kto chce a w komentarzach robicie jakąś swoją polityczke oskarżając o politykowanie toż to jako kawał szczyt hipokryzji można opowiadać, juz nawet nie wchodząc w dyskusje jak WOSP działa(ja daje na WOSP od lat )

Anonimowy pisze...

Przecież testował na ogół z "nowym przodem" z tego co pamiętam, może nie przed pierwszymi rajdami, ale później napewno

Anonimowy pisze...

Co tu dużo mówić Robert zawsze cchodził swoimi ścieżkami, sam od siebie wkłada 1001% pracy i tego wymaga od innych, m-sport mu tego nie dał a A-Style widocznie robi wszystko co RK chce. Musi być pełne zgranie kierowca, pilot, zespół aby walczyć o cokolwiek.

Anonimowy pisze...

Że niby dwa dni do czego? Zdjecia samochodu, informacji o nowym przodzie, czy moze jest jeszcze cos czego sie nie spodziewam?

Pablo s pisze...

do szymon 00:19
Myślę że wprowadzanie czegoś w postaci +/- nie będzie tutaj przydatne. Mogą wchodzić trole i wciskać te minusy...do niczego w sumie nie potzrebne. Plusy/minuse są dobre na min. onecie i może niech tam zostaną. Na tym blogu wydają mi się być zbędne...mogę si mylić ale takie jest moje spostrzeżenie

Anonimowy pisze...

Juho Hanninen w DS3 WRC w Szwecji, Jurij Protasow we włoskim D-Max Racing również w DS3 WRC w całym sezonie. Więc czemu RK w Fieście.? Jak widać Citroen udostępnia swoje DS3 WRC prywaciarzom D-Max Racing ma takie posiada takie dwa samochody. Myślę, że RK odrazu by wybrał cytrynę, więc co poszło nie tak.????

Anonimowy pisze...

Tutaj nowe barwy Protasowa w DS3 WRC. Wyglądają imponująco.!! Warto zaznaczyć, że projekt wykonał ktoś z Polski.

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/s720x720/10931295_1527883657479075_221979411404591220_n.jpg?oh=e2ddcfac25e4280ccefa9407aaf5c510&oe=55282BC3
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/s720x720/10676233_1527883577479083_7855734414651006561_n.jpg?oh=405cfaf4883842bd2507ea54cc65407e&oe=5529E7B9

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/10924776_1527883704145737_6295084812584005403_n.jpg?oh=b8c53156a3b473ae0cb6d4552d011942&oe=553C5005&__gda__=1428765326_5cf0d3f86e50d9a3b78523336ffd584f

Anonimowy pisze...

Blog od wielu innych stron internetowych różni się zawartością. Niegdyś weblogi utożsamiano ze stronami osobistymi (czy domowymi)[1]. Dziś ten pogląd jest nieaktualny, wciąż jednak od innych stron internetowych blogi odróżnia bardziej personalny charakter treści: częściej stosowana jest narracja pierwszoosobowa, a fakty nierzadko przeplatają się z opiniami autora[2].

Z wiki, ale warto też poczytać inne definicje bloga.

Jak Was nie interesuje opinia autora to idźcie zrobić swoją lepszą stronę, albo dziennik faktów o Kubicy. To jest BLOG a nie serwis informacyjny.

OZi pisze...

@12:25

Mi się wydaje, że z A-Stylem RK będzie miał b.duży wpływ na mechaników i team - z innymi nie koniecznie by tak było. A Fiesta? A-Style i RK ją znają :)

OZi

Michał Rogowski pisze...

Nie mam pojęcia czemu Fiesta a nie DS3 :(
Tak jakby odpuszczał sobie kolejny sezon pod przykrywką nauki. Teraz jak wychodzą na światło dzienne DS-y prywatne to aż zęby zaciskam ze złości. Każdy DS według mnie jest lepszy od prywatnej Fiesty. No ale cóż. Pożyjemy zobaczymy

Anonimowy pisze...

RK kiedyś wspominał, że samochód sam w sonie nie jest zły. Chodziło o złe jego przygotowanie, użyte części, obsługę itp. Teraz kiedy Robert najprawdopodobniej będzie miał bardzo duży wpływ na ekipę, ta sytuacja może zmienić się diametralnie.
Pomimo tego, że DS może rzeczywiście być trochę szybszy, to jak wspominał Robert bardzo dobrze prowadzi się na szutrze, co przy małym doświadczeniu na tej nawierzchni i ograniczeniach Roberta jest wielkim plusem.
Zresztą zobaczcie jaki samochód był w generalce zaraz za Volkswagenami? Przyczyn może być wiele, jednak to fakt.

Anonimowy pisze...

Witam,
wg mnie Robert wybrał Fiestę, bo:
-zna to auto
-teraz będą łopatki dla wszystkich, więc nie będzie aż takiej lipy z czasem i mocą
-to dobre auto na szutry (w większość sezonu tam są rajda przecież a nie na asfaltach), bo zdobyty tytuł wicemistrza świata Thierrego nie był przypadkowy
-nie miał pewnie za dużego wyboru..

P.S. Mateusz masz zaje...stego bloga więc niczego nie zmieniaj gruntownie a tylko kosmetycznie - jak do tej pory. Gdyby było przecież coś z nim nie tak to nie miałbyś tylu czytelników..

pzdr
Robertpolska

Anonimowy pisze...

Fiesta była słabsza od DS3 i to jest fakt autentyczny. Może gdyby Ford się nie wycofał to mogli by wyciągnąć z tej Fiesty znacznie więcej, bardziej w nią zainwestować. M-Sport coś dłubie, próbuje, ale szału nie ma, kasy na rozwój zresztą też. Dziwne były te negocjacje na lini RK - PH Sport, myślałem, że tylko PH Sport dostaje DSy jako prywatna ekipa, a tutaj wychodzą kwiatki, że Hanninen sobie pojedzie cytryną, a D-Max ma dwa DS3 w specyfikacji WRC, RK z Lotosem nie mogli sobie kupić prywatnego DSa i jeździć nim z A-Style ??

Tomasz Drążek pisze...

Do Anonimowy z 15.04

Nie wystarczy kupic tylko samochodu. Trzeba chociazby przeskolic A-Style do obslugi DS-a a to nie robi sie w tak krotkim czasie.

Poza tym jesli sam Robert twierdzi ze fiesta lepiej mu sie jezdzi na szutrach a to 90% rajdow to nie widze sensu zmiany auta.

Przy PH-Sport to mysle ze mniej chodzilo o Cytryne a glownie o zespol ludzi i ich podejscie do Pracy.

Anonimowy pisze...

O ile mi wiadomo, to te DSy które są w posiadaniu prywatnych ekip to są raczej stare egzemplarze. niewykluczone że jeżeli potwierdzi się info o tym, że RK dostanie jednak nową Fiestę to jednak jest ona lepszą opcją niż stary DS.

Anonimowy pisze...

Jutro, albo pojutrze Robert będzie testował w Gap.

Pablo s pisze...

Mam nadzieję, że to nie będzie info typu: "Startujemy z Robertem i Maćkiem na Monte....A-Style"

Anonimowy pisze...

Od meksyku testy miał nową fiestą

Anonimowy pisze...

Nowa Fiesta ma być od Rajdu Portugalii i dostaną ją tylko kierowcy M-Sportu. Nawet Prokop na ten sezon nie dostał poprawionej Fiesty z 2014 roku od Rajdu Finlandii, tej z nowym przodem. Więc jestem sceptycznie nastawiony na tą "nową" Fiestę dla Roberta i z nowym przodem i później tą całkiem zmienioną od Portugalii.

Anonimowy pisze...

@Bzdura, właśnie Prokop ma również obiecaną nową Fiestę od Portugali..

pio&aga pisze...

...robią taką tajemnicę z tym Robertem, że mnie tu już skręca czekając na jakiekolwiek info. :|
Spodziewam się przez to niestworzonych rzeczy a pewnie szału nie będzie. Obym się mylił!

Anonimowy pisze...

Robią tajemnicę, bo tak naprawdę to niestety, ale nie ma się czym chwalić. Jakby było coś ciekawego to byłoby wałkowane od grudnia. Ile jest czasu na promocje czegoś od grudnia do 22 stycznia, a ile od 16 stycznia do 22 stycznia. A nie może to być bomba, o której będą mówić w wiadomościach i teleexpresie, bo nawet jakby wygrywał rajd to trafiłby co najwyżej do wiadomości sportowych.

Anonimowy pisze...

nie podoba mi sie taka marketingowa zagrywka pod tytułem nic nie powiemy bo sami niewiemy, kazdy wie że to ściema, tak bede dalej kibicowal ale troche żal takiego podejscia do fanów

Anonimowy pisze...

No i co, gdzie to potwierdzenie.??? Długo jeszcze się będziemy czarować i gdybać..???!!!
Zaraz będzie info w sieci, że Robert i Maciek testują przed Monte Carlo i nic pozatym ...............

pio&aga pisze...

wiesz co daruj sobie taki komentarz. nic mi sie nie należy, po prostu czekam. specjalnie nie wypowiadam się od rajdu GB, bo nie było po co.

Anonimowy pisze...

Napisałem "niektórych" ? Wchodzę, bo jest tu kilka osób których wypowiedzi warto poczytać. Bo wiedzą o czym piszą i nie fantazjują, np. Karol Moździerz(o! dopiero zauważyłem, że prowadzisz tego bloga razem Mateuszem). Niestety połowa wpisów to takie pitu pitu coś sobie wymyśliłem, to napiszę. I ciężko się przebijać przez ten bełkot, no ale jak się chce dowiedzieć czegoś jest to nieuniknione.

Karol Moździerz pisze...

A bo to pierwszy raz musimy czekać na informacje?:) Nie nauczyliście się jeszcze od 2011, że RK nie wykłada na tacy wszystkiego od razu?:) Będzie co ma być, powinno być OK.

Anonimowy pisze...

Ładne malowanie, ale myślę, że nowej fiesty w tym sezonie raczej dla RK nie będzie. :/

Mateusz Cieślicki pisze...

Z tego co ja wiem, będzie.

Anonimowy pisze...

Tak pomalowana firste przypomina mi lizaka dla dziecka... jakieś niepoważne to ....

Anonimowy pisze...

Mateusz, nie pamiętam, żebyś umieszczał wcześniej projekty malowania auta Roberta. Ten wygląda, jakby był wykonany przez dziecko w paint'cie.
Nie będę w ogóle zaskoczony, jeśli ostateczny projekt będzie miał wiele wspólnego z tym ;)
Pozdrowienia,
boog

Anonimowy pisze...

@Anonim 16:45

To spróbuj zrobić taki projekt w programie paint....To profesjonalny projekt ale nie wizualizacja na modelu 3d

Anonimowy pisze...

Umieszczał projekty. Jak to jest projekt dziecka w paincie to zrób coś w paincie co choć w połowie będzie tak dobre.

Jak narazie wszystkie projekty ekstra, ale ten mi się najmniej podoba (choć pod kątem łownego sponsora? to chyba najlepszy)

Anonimowy pisze...

coraz trudniej wyłonic ciekawą rozmowę z bezsensownej dziobaniny.
widocznie cena sławy bloga....
mimo wszystko szkoda, może za długo jeden post wisi? Luk

Mateusz Cieślicki pisze...

Luk - no za długo, następny już gotowy do publikacji, ale nadal trzeba czekać...

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 16:53

Dokładnie - na pierwszy rzut oka widać, że to profesjonalny projekt wykonany w programie do grafiki wektorowej. Problemem są małe rozmiary obrazka, przez co trudno wyróżnić szczegóły - a po przyjrzeniu się widać lekki światłocień. Więc, patrząc od strony technicznej, jeśli projekt jest w pełni wektorowy, to pełen szacun, bo widać tam użycie zaawansowanych gradientów. Tyle ode mnie tytułem obrony tego projektu.

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

Przyznam, że malowanie bardzo słabe. Najładniejsze było z zeszłorocznego Monte Carlo, potem przyszły naklejki Grupa Azoty i co rajd zmieniali minimalnie malowanie z przodu. Jak dla mnie to wygrywa malowanie Protasova DS3 WRC.

LukazsPL pisze...

Robert jest oszczędny w informacje dla fanów, więc chociaż Ty Mateuszu odkryj jakieś karty, bo Twoje komentarze wskazują, że cos wiesz ale nie napiszesz he ;)

Anonimowy pisze...

W końcu sensowna wypowiedź a nie wyssane wołał by cytrynę . zgadzam się w 100%

Anonimowy pisze...

Mateusz. Na komorce widać tylko 200 komentarzy. Do kolejnych nie mozna dotrzec, nawet naciskajac czytaj dalej. ...

Daro pisze...

Jeśli chodzi o malowanie to moim zdaniem najlepsze było by żółto - czarne lub czerwono - czarne, budzą dobre wspomnienia ;) Te czerwono niebieskie chromy jakoś od początku do mnie nie przemawiały

Anonimowy pisze...

Zaawansowanych gradientow, dobre :)

Anonimowy pisze...

To dopiero intrygujące :) -dan

Anonimowy pisze...

Malowanie tragiczne mam nadzieje ze takie nie bedzie

Anonimowy pisze...

Też mam problem 200 komentarzy na moim telefonie komórkowym (WP8).
Ale z tym problemem to raczej nie do Mateusza, a do Karola;)
Albo co gorsze do producenta systemu zainstalowanego w komórce:)

p_m

T VaNaT pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=xMc9S4q38Xc

To jest crash na DAKARZE. Robert przy tym to pikuś.

Anonimowy pisze...

czy to już jutro "big dey"? oby, bo ciśnienie robi się nie do wytrzymania. ostatnie przedstawione malowanie 3+, moim zdaniem narazie wyróżnia się malowanko Prokopa,nawet na tle fabryk wygląda ciekawie. Robert OGNIA!!!

Anonimowy pisze...

Juz jest oficjalne malowanie na facie

Dla mnie Git

Lolkoski

untrusted pisze...

nawet jeśli tam są jakieś zaawansowane \o/ gradienty to projekt jest jak monogamia jak to śpiewali T.Raperzy z nad Wisły: "nudny jest do wyrzygania" :)
jest tak mało kreatywny że szkoda było Painta odpalać :/