Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 13 grudnia 2014

Robert Kubica w Trofeo Bettega - dzień 1, sobota (live timing, filmy, zdjęcia) [Aktualizacja godz. 20:45 - Kubica wygrywa Trofeo Bettega Night Sprint! Zdjęcia, filmy]

No to startujemy! Już dziś Robert Kubica rozpocznie Trofeo Bettega, będące częścią Motor Show w Bolonii. Przed kierowcami sporo jazdy po ciekawym torze, zlokalizowanym w centrum targowym. Jest to oczywiście start dla funu, ale Robert będzie miał z kim się pościgać. Zapraszam na pełną relację z tego wydarzenia ze zdjęciami, filmami, live timingiem i wypowiedziami.


Jak było wczoraj?

Kierowcy mogli wczoraj treningowo pokonać trasę próby, po której będą się dziś ścigać. Robert miał również trochę czasu na spotkanie z kibicami i rozdanie autografów.

Harmonogram Trofeo Bettega Celebs na sobotę

godz. 11:05 - Treningi
godz. 13:30 - sesja kwalifikacyjna
godz. 15:10 - sesja kwalifikacyjna
godz. 16:50 - półfinały i finał

Pełny harmonogram można pobrać TUTAJ.

Mapa

Tak wygląda mapa odcinka:


Samochód

Robert pojedzie Fordem Fiestą WRC, przygotowanym przez A-Style. Nieco zmienione są barwy auta - jest duże logo Lotosu na drzwiach.


Lista zgłoszeń

Trzeba przyznać, że organizatorzy imprezy bardzo dbają o obecność wielkich nazwisk motorsportu. W tym roku zagoszczą na niej, oprócz Roberta, Jacques Villeneuve, Ken Block i Gigi Galli.

Pogoda

W sobotę ma nie padać, ale w niedzielę możemy mieć powtórkę z Monzy...
Relacja

Jak tylko pojawią się pierwsze doniesienia z Motor Show, uruchomiona zostanie standardowa relacja live.

O imprezie

Ma ona wieloletnią tradycję i upamiętnia śmierć Attilio Bettegi - kierowcy rajdowego w 1985 roku. Początkowo była organizowana dla kierowców Formuły 1, a wygrywał ją np. Rubens Barrichello.

W rajdówkach startowali podczas niej m.in. Marcus Gronholm, Mikko Hirvonen, Petter Solberg, Andreas Mikkelsen, Sebastien Ogier, Dani Sordo czy Markko Martin.

W 2011 roku swoją wszechstronność zaprezentował zawodnik MotoGP - Andrea Dovizioso. Włoch przegrał dopiero w Finale z Petterem Solbergiem, a za sobą zostawił m.in. Krisa Meeke i Jariego-Matti Latvalę.

Kierowcy jadą bez pilotów, a formuła imprezy bardzo przypomina Monza Masters' Show - kierowcy biorą udział w kwalifikacjach, ci z najlepszymi czasami przechodzą do półfinałów walcząc ze sobą, a następnie w finale wyłaniany jest zwycięzca.

"Tor" zlokalizowany jest na terenie centrum targowego w Bolonii. Oprócz Trofeo Bettega podczas całego Rally Show odbędzie się mnóstwo pokazów, wyścigów innych aut i spotkań z ludźmi motorosportu.

Tak było 3 lata temu:


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

97 komentarzy:

ILES2008 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
artur pisze...

jazda Robercik :)

fh pisze...

Będzie jakas relacja w TV z tego Trofeo Bettaga Show? Czy też jakis stream? Czy absolutny "las"

Anonimowy pisze...

Jaka szkoa że jadą bez pilotów, Pani Ola pieknie by tutaj pasowała no i chyba przynosi szczęście Robertowi...?

Anonimowy pisze...

pisanie metodą kopiuj/wklej nie jest dobrą metodą. Attilio Bettega nie był kierowcą rajdowym w 1985 roku, on w tym roku zginął. Kierowcą rajdowym był przez kilka sezonów!!! Zaczynał starty w rajdach w 1972 roku!!!

Anonimowy pisze...

Każda metoda jest dobra jeśli tylko sie komuś chce coś zrobić, znacznie łatwiej jest krytykować... nawet w swoim poście mogłbyś podać coś więcej, jakąś historie, jakieś źródła ale łatwiej jest dowalić... onetowski styl

Anonimowy pisze...

Do wszystkich zakompleksionych: nie podoba się blog nie czytaj, nie jesteś fanem talentu Kubicy nie kibicuj. Są inne źródła informacji gdzie możesz wyrzucić z siebie żółć, no chyba że masz 12lat no to rozumiem(nie ukształtowana półkula mózgowa). I na koniec GO ROBERT.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 8:02
Zastanów się zanim coś napiszesz. Attilio był kierowcą rajdowym w 1985 roku. A to, że w tym roku też zginął nie wyklucza go raczej z profesji jaką uprawiał w tamtym roku.
Chciałeś błysnąć, ale się nie udało.

Anonimowy pisze...

Wbrew temu, co tu jakiś troll wypisuje, Bettega był kierowcą rajdowym w latach 1972 - 85. Tego właśnie roku zginął podczas Rajdu Korsyki uderzając w drzewo. Startował w 26 rajdach MŚ, 6 razy stawał na podium. Kto chce wiedzieć więcej, niech szuka, kto nie potrafi i jest złośliwy, niech spływa na inną stronę.
jac

Anonimowy pisze...

A mnie wkurza ocenianie czyjejś pracy, że pisze metodą kopiuj/wklej... No chyba, że wszystkich oceniamy swoją miarką :P

Anonimowy pisze...

Na ten rajd Fiesta Roberta ma oklejenie najgorsze z możliwych....niesamowicie tandetnie to wygląda, dobrze ze tylko na jeden rajd

Anonimowy pisze...

Evans czemu sie wycofał? Robercika się przestraszył? :D ale ogólnie szkoda, bo Evans byłby jedyną bezpośrednią konkurencją dla Roberta

Pablo s pisze...

No to będzie coś live?

robert oczkowski pisze...

RK już śmiga;)
https://vine.co/v/O6dTWpt09l6

robert oczkowski pisze...

Kolejny filmik;)
http://instagram.com/p/wiy1PhGv1o/

robert oczkowski pisze...

To jeszcze jeden;)
http://instagram.com/p/wizYTbFuLG/

Arek kołacz pisze...

Czas Robeta na treningu 57,54

Anonimowy pisze...

Arek skąd masz podgląd na czasy

Kaczmar pisze...

Witam

Mimo usilnych pytań zero informacji co do transmisji w TV lub streamów....

A ten link do wynikow przydalo by sie objasnienie, bo nie kazdy to ogarnie.

Anonimowy pisze...

@11:12 no tak Evans miał się czego bać, wystarczy popatrzeć ile punktów w tym roku zdobył Evans, a ile Robercie heh

Mateusz Cieślicki pisze...

Jak są streamy to podaję, prawda? Nie wiem czy będą czy nie, jak narazie nie ma.

Anonimowy pisze...

@Kaczmar skoro nie ma transmisji z rajdów Wrc to nie wiem czemu spodziewasz się jej z jakiejś pokazówki

Anonimowy pisze...

Anonimowy pisze...
@11:12 no tak Evans miał się czego bać, wystarczy popatrzeć ile punktów w tym roku zdobył Evans, a ile Robercie heh

13 grudnia 2014 11:49

Może dlatego, że jest wolniejszy ;)

Anonimowy pisze...

@12:02 też uważam, że Robert jest wolniejszy. Po pierwsze świadczą o tym punkty, a po drugie ich tempo na odcinkach. Evans był lepszy w tym sezonie i popełniał mało błędów. Nie wiem czemu niektórzy starają się umniejszac osiągnięcia rywali Roberta. Poza tym uważam, że Evans jest naprawdę fajnym gościem.

Anonimowy pisze...

Ja mysle ze M-sport się wycofał bo u nich jak zwykle $$$ brakowało a nie że Evans się wystraszył, Kubica ma nazwisko ale Evans też je sobie wyrabia, rok zaczął tak sobie by pod koniec sezonu naprawdę imponować. Nie chce nic mówic ale może się okazac po przyszłym sezonie że np Kubica rezygnuje z WRC bo to jednak nie to a Evans wciąż zostaje i się rozwija.

jackm pisze...

Panowie, czy Robert jedzie z Mackiem?

Karol Moździerz pisze...

No ale gdzie tu problem? Czy tylko KUB się może rozwijać? Wiele oesów KUB wygrał z Evansem, a Evans wiele z KUBem. To dwaj bardzo dobrzy zawodnicy z potencjałem dużym na przyszłość. Im więcej świetnych zawodników na najwyższym poziomie, tym lepiej. 15 lat temu rajd mógł wygrać każdy z 7-8 zawodników, którzy startowali w dobrych autach. Dzisiaj realnie mamy 2-3. Oby się to zmieniło.

Anonimowy pisze...

niech Evans siądzie do niesprawnego samochodu jakim porusza się Kubica, wówczas pogadamy. Nagle zaczął jeździć szybciej, ot tak z przypadku szybciej od Roberta, podczas gdy w zeszłym roku dostawał na większości rajdów bęcki od Kubica, który jeździł RRC, a Evans R5...żeby widzieć, słyszeć różnicę w tym jak pracują auta Evansa czy Hirvonena w porównaniu do Kubicy, to trzeba być na rajdzie...o niesprawnej skrzyni nie wspomnę...

Anonimowy pisze...

Anonimowy
13 grudnia 2014 12:13

Miałem na myśli, że Evans jest wolniejszy ;)
Potrafił za to dowieźć więcej punktów. Tylko ludzie zapominają też jakie problemy ze sprzętem (zmiana biegów, ich nadmierne spowolnienie, kłopoty z ręcznym) miał Robert. Musiał dużo bardziej cisnąć żeby nadrobić straty spowodowane tymi niedostatkami sprzętowymi.

Karol Moździerz pisze...

Problem z ręcznym się udało rozwiązać w Niemczech i potem już w tej kwestii było OK. Zmiana biegów nie działała w pełni sprawnie przez cały sezon.

Anonimowy pisze...

A Elfyn nie miał jechać w tej imprezie teraz?

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 13:01

No właśnie RRC - samochody tej klasy uważane są za bardziej konkurencyjne i mniej awaryjne od R5.

Pozdrawiam, JD

Pablo s pisze...

''jackm pisze...

Panowie, czy Robert jedzie z Mackiem?
13 grudnia 2014 12:46 ''

Jadą bez pilotów...jest to napisane...:

"Kierowcy jadą bez pilotów, a formuła imprezy..."

Anonimowy pisze...

Widać, że niektórzy mają podwójne standardy. Robertowi znajdziecie 1000 usprawiedliwień, a krytyka innych kierowców przychodzi bardzo łatwo.
Evans nie dostawał "bęcków" od Roberta. Toczyli świetne pojedynki. W tym sezonie bardzo się rozwinął jako kierowca. Tez miał kilka awarii, ale w Polsce ludzie pamiętają jedynie problemy Roberta, a do problemów o których mówią inni kierowcy nie przywiązuje się żadnej wagi. Jeśli pochwali się jakiegoś kierowcę to obrazu staracie się umniejszac jego osiągnięcia. Pochwała jakiegoś kierowcy to nie jest krytyka Roberta. Więcej luzu życzę.

Anonimowy pisze...

Kaczmar zawsze chciałem Ci pogratulować tego wystąpienia:
https://www.youtube.com/watch?v=Vde93bn6kxk.
Szacun.

Anonimowy pisze...

Myślę, że nie tyle Evans się wystraszył, co M-Sport nie chciał ryzykować kompromitacji, jaką bez wątpienia byłaby przegrana z A-Style.

Pozdrawiam
MobonWogóleKukun

Anonimowy pisze...

ehh ci włoscy kelnerzy...

Anonimowy pisze...

Roberta testy opon Pirelli trwają))) Nie ma to jak połączenie przyjemności z pracą i na odwrót))

Anonimowy pisze...

zgadzam się a Anonimowym, dwa ostatnie eventy w tym ten, to wg mnie również testy opon Pirelli

Anonimowy pisze...

Pan Julian Obrocki m.in. o Robercie:
https://www.youtube.com/watch?v=rW1s-cqZsiI&list=UUHqRROu9-p8Cln90jKAV4GQ

Moim zdaniem bardzo trafna ocena występów Roberta. Robert też mówił wiele razy, że gubią go przyzwyczajenia z wyścigów.

Karol Moździerz pisze...

Dziwi mnie, że Obrocki, którego uważa się za Martina Holmesa polskich rajdów, po 1,5 roku regularnych startów, bez przygotowań wieloletnich wcześniej, oczekuje od Kubicy regularności i skuteczności w pierwszym sezonie. Pamiętajmy, że Colin McRae też miał bardzo wiele wypadków, a mimo to, przez ponad 10 lat zawsze było dla niego miejsce w zespole fabrycznym.

Anonimowy pisze...


Ale chyba Pan Julian nie dokonał żadnego odkrycia? Roberto zawsze mówił, że oprócz ręki i problemów z samochodem, musi się zmagać ze swoimi torowymi przyzwyczajeniami które w rajdach są dla niego straszną zmorą. A oceny Roberta jako rajdowca powinni dokonywać ludzie którzy osiągnęli coś wyjątkowego w tym sporcie np. Pan Sobiesław Zasada (w Polsce).

Anonimowy pisze...

trzy najszybsze przejazdy należą do RK

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 13:01

No właśnie RRC - samochody tej klasy uważane są za bardziej konkurencyjne i mniej awaryjne od R5.

Pozdrawiam, JD


ŻE CO?!!! może i bardziej awaryjne, ale zdecydowanie mocniejsze (większa zweżka w Turbo jest w R5)

Ponadto, to co, Evans się rozwija, a Kubica nie?!!!- sam przyznaje, że jak aptrzy na zeszłoroczne swoje onboardy to śmiech go ogarnia...

livelongandhappy pisze...

Czyli jednak moze jezdzic na nawrotach ;). Nie jest tak zle.

pko24 pisze...

na tylniej bocznej szybie z onboardów widać "M Sport", to ich auto, tylko A-Style przygotowuje je? ?

Anonimowy pisze...

Witam

Jak dla mnie pal Pan Julian mowi calkiem rozsadnie. Ale chyba nie slyszal co Robert powtarzal caly rok.Ze to jest rok nauki ze jazda w wrc jest calkiem inna niz w wrc2. Mysle ze w tym roku Kubica postawi na dojezdzanie do mety acz kolwiek wygrac mozesz tylko w samochodzie producenckim. Jak bedzie mozliwosc wygrywania w prywatnym to Robert bedzie wygrywal lub bedzie wysoko w czolowce. Najbardziej sie obawiam jak samochod bedzie odstawal za bardzo I Kubiaca zacznie znowu badac limity!!!!

Najbardziej zszokowalo mnie to jaki jest stan polskich szkoleniowcow !!!!! w kazdym sporcie masakra przez co przechodzil Malysz, Kowalska pewnie i Holowczyc, Kajetan moze w innych sportach jest lepiej !!!

Czemu nikt z rzadzu nie zajmie sie jakims systemowym badaniem winikow, rozwijaniem talentow i sciaganiem szkoleniowcow oraz przekazywaniem wiedzy na nastepne pokolenia!

To wszystko co dzieje sie w polskim sporcie wyglada na przypadek, lut szczesicia!!!

2 lata temu w Angli w londynie bylem zeby zainstalowac tablice na ktorej maja byc przentowane poszczegulne talenty sztab szkoleniowy finansowanie, przedzial czasowy, przypuszczenia co dodalszych osiagniec itp. Tam maja sztab olipijski i wiecie co bylem w szkou jak wszystko jest zorganizowane. Maja plany, wytycze dla poszukiwania nowych talentow i wspieranie ich finansowo i z odpowiednio przygotowanym sztabem szkoleniowym. A te plany sa zawsze na 2 olimpiady do przodu!!!

A w polsce nagle jakis strazak zostaje mistrzem Olimpijskim.

Zimny

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 16:57
"ŻE CO?!!! może i bardziej awaryjne, ale zdecydowanie mocniejsze (większa zweżka w Turbo jest w R5)"

Sama moc w tym szczególnym przypadku nie ma tak dużej wagi (z resztą różne źródła podają dość rozbieżne wartości). Na korzyść RRC zdecydowanie przemawia idea, zgodnie z którą budowano te auta, tj. "wykastrowanych wurców", mogących brać udział w lokalnych mistrzostwach. Oba DS3 RRC, którymi startował Robert w 2013 były wcześniej wurcami, a jak zapewne wiesz, klasa R5 budowana jest w oparciu o części fabryczne.

Pozdrawiam, JD

Marek Wójcik pisze...

Na filmiku z omnicorse.it widać na szybce napis M-Sport... ?

Anonimowy pisze...

wystarczy obejrzeć porównania onboardów aby zoabczyć jak R5 odjeżdża RRC. Pierwsze słyszę, aby RRC było szybsze od R5- jakiś absurd

Karol Moździerz pisze...

Na wielu innych elementach wyprodukowanych przez M-Sport będzie logo M-Sportu. No chyba, że się chce korzystać z seryjnych szyb, to wtedy można mieć Pilkington albo coś tam Gobain :P

Anonimowy pisze...

R5 mają trochę większą moc, ale RRC to lepsze nadwozia - mechanika i zawieszenie z WRC. W tym roku mistrzostowo WRC2 wygrało znowy auto RRC a nie R5. Podobnie było w ERC - rrc i nawet s2000 częściej były z przodu.

Marek Wójcik pisze...

Coś więcej wiadomo z jakiego powodu przerwano wyścig?

Anonimowy pisze...

Myślałem, że Bertelli to ogórek, ale jednak postawił twarde warunki w sumie. No i Villneuve zdaje się odebrał Robertowi czas najszybszego kółka 57.0

Anonimowy pisze...

ja czekam, aż Robert będzie jeździł normalnym autem, bo straty na zmianie biegów są duże. Dobrze, że od 2015 wchodzą łopatki. Zresztą co tu dużo pisać, Robert sam niejedokrotnie był zdziwiony, że auto nie jedzie (vide "coś w mocą" na RP) i tempo OSowe słabe, mimo, iż jechał bezbłędnie. To ale po historii opisanej przez Antony Warmbolda, wcale mnie to nie dziwi. Mam nadzieję, że w PH nie będą lecieć aż tak w kulki, bo to, że nie otrzyma auta tak szybkiego jak kierowcy fabryczni jest oczywiste, choć sytuację mogą ratować PIRELLI- oby jeździł na nich.

Anonimowy pisze...

Ogórek? 3 miejsce w WRC2 w 2014 roku hihi :)

Anonimowy pisze...

Brawo Robert!!!Oby tak dalej.

Vtas

Jaro75 pisze...

Gratulacje Robertos ! :))

Marek Wójcik pisze...

Ogórek - czy nie ogórek... I tak Robert musiał się nieźle sprężyć, żeby wygrać te zawody.
Gratulacje za walkę i zwycięstwo!

Mateuszu - dziękuję za poświęcony czas i gratuluję cierpliwości. Mimo tak skromnych źródeł dałeś radę zrelacjonować kolejne zawody z udziałem Roberta. Z mojej strony - Duży Szacun!

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 17:55

"wystarczy obejrzeć porównania onboardów aby zoabczyć jak R5 odjeżdża RRC. Pierwsze słyszę, aby RRC było szybsze od R5- jakiś absurd"

Mało po prostu słyszałeś ;) Porównania przy pomocy zwykłych onboardów (tj. nie sprzężonych z telemetrią i innymi wynalazkami) naprawdę warto sobie darować, bo ich interpretacja to czysty subiektywizm i każdy ma tendencję do (nieświadomego) forsowania w nich swoich przekonań. Ile było tu już sytuacji, gdy ktoś twierdził, że XYZ na filmie trzyma lepszą linię jazdy/tempo od ABC, by za chwilę ktoś inny mówił, "że nieprawda, bo jest na odwrót!"?

---

Gratulacje dla zwycięzcy Memoriału Bettegi (choć było to raczej oczywiste)!!!

Pozdrawiam, JD

Yoozeck pisze...

Ogromne gratulacje dla naszego Roberta :)

Ps.

Ah jak bym chętnie pojeździł taką fajną "starocią". Pierwsza to by była Lancia :)

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie ta druga kamera z której widac "m-sport" to kamerka na aucie JV

Anonimowy pisze...

Wow... Villeneuve mówi po włosku ?!?
Jak zwykle w tych "luźnych szmatach" nawet zapięty w fotelu wygląda komicznie.

Anonimowy pisze...

tia, w zasadzie wszędzie piszą, że R5 jest szybsza od RRC, a tu mamy jednego eksperta, który pisze, że nie i koniec :D tu nie trzeba być specjalistą od telemtrii, bo gołym okiem widać jak te auta odchodzą RRC szczególnie na prostych...

brawo Robert!

Anonimowy pisze...

Na tekst "to było oczywiste" odpowiem, NIC NIE JEST OCZYWISTE do momentu aż się wydarzy...
Najbardziej cieszy oglądanie doskonałych nawrotów, które to miały byc najtrudniejsza dla Roberta...
RK gratulacje z całego serca!!!
Jeszcze raz dzięki animatorom tego Bloga

Anonimowy pisze...

No właśnie te pięknie wykonywane ciasne nawroty mnie zadziwiają (tak jak na Rally Monza Show). Czyżby Robert znalazł jakiś cudowny sposób na prawą rękę? Tak czy owak to bardzo napawa optymizmem.

Marek Wójcik pisze...

@18:51
Przyjrzyj się uważnie. Robert startował z numerem 8.
I taki też numer widać w kamerce przy drzwiach kierowcy skierowanej w tył.

Karol Moździerz pisze...

Dzięki Marek, dzisiaj akurat ja robiłem 90%:)

Karol Moździerz pisze...

A nawroty jeździ ładnie z 2 powodów:
1: opony szutrowe na asfalcie - niewiele gripu
2: już wcześniej pisałem, że na Rajdzie Niemiec problem z ręcznym został rozwiązany.

Anonimowy pisze...

Nie, nie na aucie JV bo widać pod nią nr 8, z którym to jedzie Robson.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 19:03
"tia, w zasadzie wszędzie piszą, że R5 jest szybsza od RRC, a tu mamy jednego eksperta, który pisze, że nie i koniec :D tu nie trzeba być specjalistą od telemtrii, bo gołym okiem widać jak te auta odchodzą RRC szczególnie na prostych..."

Gdzie "wszędzie"? I czemu "w zasadzie"? Ponadto, nie jednego eksperta (swoją drogą - dziękuję za słowo uznania, aż się zarumieniłem), bo nie tylko ja podałem argumenty na korzyść RRC. Za to do tych, którzy gloryfikują R5, żadne argumenty nie dotrą (w końcu im wystarczy poleganie na własnych zdradliwych zmysłach i przekonaniach), bo przecież będzie to krzywdzące dla Roberta. Więc kto tu odznacza się postawą "nie i koniec"?

@Anonimowy 19:06
"Na tekst "to było oczywiste" odpowiem, NIC NIE JEST OCZYWISTE do momentu aż się wydarzy..."

No dobrze - odznaczało się bardzo wysokim stopniem prawdopodobieństwa ;)

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

@Karol Moździerz 16:12
Przecież Robert sam od siebie wymaga skuteczności i regularności. Przed każdym rajdem w tym roku mówił, że jego celem jest nauka i dojechanie do mety. Robert decydując się na WRC wiedział na co się pisze. Wybrał bardzo trudną drogę. Skoro jest w WRC to jest oceniany jako kierowca WRC.

Anonimowy pisze...

Póki co mityczna przewaga r5 nie została potwierdzona nigdzie na żadnym poziomie mistrzostw. Pech trupem Mini s2000 rozklepał wszystkie R5 na super obsadzonym Barum w tym roku. Takich przykładów można mnożyć.

Anonimowy pisze...

Sarrazin na Tour de Corse to samo.

Anonimowy pisze...

Powinien być 3 wyścig, troche Bertelliego oszukali...chyba ktoś wolał, żeby Robert pewnie wygrał :)

Anonimowy pisze...

https://www.facebook.com/kubicaonboard/posts/1514306028840563

Anonimowy pisze...

13 grudnia 2014 20:05
wiesz coś, podziel się, co to historia.. ?

Anonimowy pisze...

Brawo Robert!!
RRC są tak wolne ze od 2016 będą zabronione i w każdej chwili FIA może wprowadzić im mniejszą zwężkę ;) R5 tki może szybciej przyspieszają w pewnych okolicznościach, ale RRC to po prostu całościowo lepszymi rajdowkami. Jedynym dużym minusem to cena, bo płaci się jak za samochód WRC.

Mariusz

Anonimowy pisze...

Zapomniałem napisać, że to w ERC.

Anonimowy pisze...

Ja właśnie tego nie rozumiem. Czy według tego: http://motorshow.perugiatiming.com/default.asp?p_Fase=1&p_Gara=31
to Bartelli nie powinien wygrać?

Jednak tam jest jakieś szybkie okrążenie (Google Translator - Giro Veloce).

W przypadku walki o 3 miejsce też chyba były tylko dwa wyścigi, a nie trzy:
http://motorshow.perugiatiming.com/default.asp?p_Fase=F&p_Gara=31

Kaczmar pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kaczmar pisze...

@ANonimowy 18:13

Jedna z najtrafniejszych opinii dzisiejszego dnia.

Poza tym dość dobrze wyglądają te wszystkie nawroty. Bardzo sie ciesze że R.K. nie urlopuje, jakoś nie uważam żeby te starty absolutnie nic nie wnosiły do kariery roberta. Przecież trening czyni mistrza mimo że niewiele ma wspolnego z zawodami WRC to jednak praktycznie identyczny samochód tylko tor dość specyficzny (bez podtekstów typu "prawie" robi wielką różnicę).

Dziękuję za relację i proszę o przebudzenie się co niektórych tuków. Ken Block uważany przez niektórych za bohatera narodowego USA brzydko mówiąc zlany nie pierwszy raz przez R.K. opisywanego w naszych mediach często jako "crash man". Nie umniejszając talentowi K.B. jest on bardzo dobry ale przy każdej możliwej okazji R.K. pokazuje iż jednak jest lepszy.

ps. nikt pewnie nie wie 100% w jakiej specyfikacji był samochody niektórych kierowców jak to było też na Monza Rally show :)

pko24 pisze...

1. wiemy jak odpadł przedni zderzak?film?
2. jak to z tym regulaminem było i finałem? miało być do 2 wygranych?
3. JV uzyskał w walce najlepszy czas dnia?
4. Dlaczego przerwano jeden z biegów finałowych?

Anonimowy pisze...

Niby Robert wygrał prawie wszystko ale:
- Bartelli w drugim przejeździe był szybszy niż Kubica w pierwszym
- Łaczny czas dwóch przejazdów finałowych po stronie Bartelliego
- Kubica najszybsze okrążenie miał lepsze jedynie o włos od B.
- Najlepszy czas okrążenia nalzey do JV a nie do Kubicy

Co wy na to?

P.S Straszna kapa, że dał się objechać w ostatnim wyścigu.

Anonimowy pisze...

Co jest grane z trzecim wyścigiem i dlaczego jeden został odwołany??

Czy maczał w tym palce Tusk?

Anonimowy pisze...

Podobno była uszkodzona jakaś bariera z opon i dlatego organizator przerwał finałowy przejazd.

Anonimowy pisze...

Czy to Kubica ją uszkodził?

Anonimowy pisze...

Jeśli przerwano ze względów bezpieczeństwa to dlaczego nie powtórzono?

Anonimowy pisze...

podniecacie sie gow...ianym show, a przyjdzie prawdziwe rajdowanie i dalej bedzie jedna wielka klapa.

Karol Moździerz pisze...

Bertelli rozwalił opony w drugim wyścigu i to ten właśnie powtarzano.

Anonimowy pisze...

RK przegrał proste.aby wygrał trzeba powtórzyć? popełnił błąd i tyle,co więcej? Kubica nie prosi o powtórkę ,a wy?

Karol Moździerz pisze...

Idź sobie tępy trollu z 22:22.

Anonimowy pisze...

Po przeczytaniu wywiadu z CKM po raz pierwszy od prawie 4 lat zaakceptowałem myśl, że RK nigdy już nie wróci do F1. Szkoda przez ten cały czas miałem małą nadzieję - dzisiaj właśnie uleciała.
Cieszę się z wygranej w Trofeo Bettega, ale mimo to jest to dla mnie smutny dzień.
Będzie mi brakowało tych niedzieli z F1 i LiveTiming'iem na laptopie obok TV. Prawie 2h wspaniałych emocji. Ech ... było pięknie.

WW

Anonimowy pisze...

@Karol
Zdecydowanie popieram w kwestii Trolla ale 22:22 to Twój wpis;). Prosze nie wypierdalaj sam siebie z Bloga bo kto będzie nam robił relacje;)?

Anonimowy pisze...

Czyli drugi powtórzono. A trzeci?

Marek Wójcik pisze...

@14 grudnia 2014 01:21

Gdybyś spojrzał wpis wyżej - też z 22:22 - wiedziałbyś do kogo adresowany jest ten wpis Karola. Ale się chciał dojebać Karolowi... prawda?
Taki mały polski hejcik?

Anonimowy pisze...

Taki mały polski hejcik to Ty właśnie zapodałeś. Ja wyraziłem tylko żartobliwe spostrzeżenie, ale ty oczywiście wszędzie widzisz hejterów, pewnie dlatego, że sam ziejesz jadem. Cześć.