Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 20 grudnia 2014

Kubica zostaje w WRC Fordem Fiestą WRC [Aktualizacja poniedziałek - Kubica nie weźmie udziału Jänner Rallye]

To już chyba przesądzone - Robert Kubica zostaje w WRC i będzie jeździł w Fordzie Fiesta WRC - taka informacja pojawiła się na oficjalnym profilu WRC na Twitterze. Nie wiemy jeszcze, kto będzie przygotowywał auto Kubicy.

Ostatnie dni to strzępki informacji, jakie otrzymujemy w sprawie przyszłości Roberta Kubicy. Wczoraj zostało oficjalnie podane, że Polak został zgłoszony do Rajdu Monte Carlo w aucie WRC. Dziś zostało potwierdzone, że samochodem tym będzie Ford Fiesta WRC.

Nie ma jeszcze potwierdzenia pilota, ale wszystko wskazuje na to, że Robert Kubica nadal będzie współpracował z Maciejem Szczepaniakiem. A w ostatnich dniach wcale nie było to takie pewne.

Przypomnę, że mocno prawdopodobne jest, że Rajd Monte Carlo będzie transmitowany w Polsacie. Więcej o tym TUTAJ.

Aktualizacja godz. 23:45

Wygląda na to, że zespół, który będzie przygotowywał Forda Robertowi Kubicy nie jest jeszcze wybrany:
Aktualizacja niedziela

Robert Kubica nie wysłał jeszcze zgłoszenia na Jaenner Rally - poinformował dyrektor rajdu. Liczy on - w związku ze zgłoszeniem Roberta na Rajd Monte Carlo - że Polak pojedzie również tam. Termin nadsyłania zgłoszeń mija dziś, a lista zostanie opublikowana jutro.

Aktualizacja godz. 11:00

Ciekawy projekt malowania samochodu. Jest to oczywiście tylko projekt fana, nie został ogłoszony jeszcze zespół, który będzie przygotowywał auto Robertowi.
fot. Kamil Witkowski

Aktualizacja poniedziałek:

Ostateczna lista zgłoszeń nie zawiera  Roberta Kubicy. Listę można zobaczyć tutaj.

Zawodnikiem Peugeota na ten rajd będzie Craig Breen. Swoje zgłoszenie w przedłużonym terminie nadesłał także Antonin Tlustak.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

155 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szkoda....

Anonimowy pisze...

No i gitara... :)

Anonimowy pisze...

tyle, ze WRC powiela info autosportu, a autosport wydukal swojego newsa na podstawie plotek na twicie

nigdzie Kubica lub Lotos nie potwierdzili, ze pojedzie Fiestą

Anonimowy pisze...

Mateusz dlaczego napisałeś, że starty z Mackiem nie były pewne w ostatnich dniach? Oni stanowią wspaniały duet. Robert jasno powiedział, że jeśli zostanie w rajdach to będzie startował z Maćkiem.

Karol Moździerz pisze...

Wiele już było wspaniałych duetów, które z różnych powodów się rozstawały. Wygląda na to, że ten będzie dalej razem. Dla kibiców nie ma znaczenia co i jak, ważne że wszystko się udało dograć.

Anonimowy pisze...

Ta Fiesta chyba niestety przesądzona, jak to określił RK niekiedy trzeba zacisnąć zęby i zadowolić się gorszym.

UA pisze...

Lista z Janner powinna wiele wyjaśnić, o ile Robert tam wystartuje. Jeśli będzie to start z A-Style to będziemy mogli się spodziewać, że w Monte również ujrzymy taki skład...

Anonimowy pisze...

Czemu wszyscy tak o tym jannerze
Przecież nikt nie powiedział ze musi tam wystartować nawet lotos nie musi go tam koniecznie puszczać-patrz Kajto- jeśli się mylę to proszę o dowód :)

Złota rączka

UA pisze...

Dlaczego wszyscy o Janner? Może dlatego, że Robert już tam startował i był to taki trening przed sezonem.
Nie twierdze, że na 100% tam wystartuje, ale wg mnie jest duże prawdopodobieństwo.

Anonimowy pisze...

A ja spokojnie czekam co powie Robert. Na razie wszyscy tylko powielaja plotki.USA

Anonimowy pisze...

http://www.ewrc-results.com/startlist.php?e=18216&t=Rallye-Monte-Carlo-2015
Robert na liście bez podanej fury.

Anonimowy pisze...

Robert w sezonie 2015 będzie jeździł DS 3 WRC i nie rozsiewajcie niepotrzebnych plotek.

Daro pisze...

Ja tam bym nie dramatyzował co do tej fiesty Jedyne o co się martwię to skrzynia i zmiana biegów jeśli to rozwiązali to o resztę jestem spokojny ;)

Anonimowy pisze...

Ja myślę że gdyby to miała byc fiesta to by odrazu podali a że jest szansa na inny samochód to są same dane kierowcy.

Anonimowy pisze...

Moze a style bedzie mialo nowe fury na przyszly rok
ds3 chociazby
chociaz co to za roznica i tak prywatny

Anonimowy pisze...

A nie chce mi sie wierzyc w zgloszenie bez auta chyba ze ktos poszedl naa reke
nawet na durny kjs maja byc dane auta

Wiater pisze...

Daro - wszyscy beda miec nowe skrzynie... Od przyszlego roku wracaja "szybkie" skrzynie z łopatkami dla wszystkich... :)

Anonimowy pisze...

Nikt nie bedzie mial nowej skrzyni
jedynie osprzet to roznica ogromna

patryktos pisze...

Emocje do pełna

Sponsorowane · 

Ponieważ jest już po 23:00, nie możemy nie zwrócić uwagi na niezwykle oryginalne logo, którym posługuje się zespół A-Style.

Nie jesteśmy pewni, czy pasowałoby do WRC – co myślicie?

Takie pytanie zadał, oficjalna strona emocje do pełna wraz ze zdjęciem loga A-style

Anonimowy pisze...

To Ci z WRC sa gorzej poinformowani od Ciebie acha dobrze wiedzieć mistrzu

Anonimowy pisze...

Ja nie rozumiem po co panikujecie... Robert wyraźnie podkreślał, że jeżeli wystartuje w WRC to tylko konkurencyjnym autem. Zrozumcie ten człowiek chciał wystartowac w WRC ale zamiast starcić kolejny rok w paździeżu mógł przeciez wystartować w prawie każdej serii wyścigowej więc jeśli jest WRC to i auto będzie nie najgorsze. I tego się trzymajmy. Jeśli zdecyduje się na A Style to znaczy, że ich Fiesta lepiej mu leży niz Fiesta M Sportu. Chyba nie sądzicie, że zdecydowałby się na gorszą Fiestę A Style mając otwarte drzwi do prywatnej Fiesty z M Sportu. Auto to nie wszystko i o tym trzeba pamiętać. Podejście ekipy to podstawa!Pamiętacie jeszcze z czego słynął Kubika w F1...? Wymagał od inżynierów więcej niz inni kierowcy!!! O ile w fabrycznych zespołach każdy wykonuje swoje obowiązki na maxa bo musi żeby utrzymać posadę o tyle w zespole A Style każdy z pracujących tam pasjonatów wykonuje 120 % normy. Robert idealnie by się tam odnalazł. Poza tym oni zrobia wszystko dla Roberta więc zespół byłby niezły. Pamiętajcie, że M Sport nie udostępni prywaciarzom Fiesty w specyfikacji 2015 a tym bardziej RK, który kradłby punky fabrycznym kierowcom więc co za różnica czy M Sport w starej Fieście, czy A Style...? Jeśli potwierdziłyby się doniesienia, że RK jedzie Fiestą to osobiście wolałbym A Style niz M Sport. Jeśli A Style zdecydowałoby się na sezon WRC to z pewnością RK nie zgodziłby się żeby zabrakło kasy w trakcie sezonu. Już w tym głowa sponsorów min. Lotosu żeby RK pojechal spokojnie sezon. Pewnie zaraz ktoś rzuci, że A style to nie M sport i nie rozwinie auta... Tu przypomnę, że M Sport nie rozwinął tegorocznej Fiesty praktycznie w ogóle. Pół roku trwało wprowadzanie nowego przodu... Cos mi się wydaje, że Fiesta A Style przy odpowiednim dofinansowaniu mogłaby byc lepsza niz ta z M Sportu. Do tego Pirelki i mogłoby byc mega ciekawie. Najbardziej w tym secenariuszu kręci mnie fakt, że RK nie poszedłby na łatwiznę negocjując z topowym zespołem tylko kradłby punkty teoretycznie najgorszym zespołem i autem w stawce. To byłoby coś... !!!
Pożyjemy zobaczymy. Spokojnie czekajmy na oficjalne newsy. ;)

Anonimowy pisze...

Kolega z 17.36 dobrze prawi, wódki Mu dać. Tym bardziej, że Roberto już Pirelki trochę przetestował podczas włoskich imprez i pewnie już mają jakieś wstępne odczucia albo nawet proto-setupy. Forza RK i MS - będzie dobrze!)

UA pisze...

Również zgodzę się z przedmówcami. Fabryki nigdy nie pozwolą, żeby odbierać im punkty, więc A-Style nie miałby nic do stracenia...

Anonimowy pisze...

Ktoś napisał,że będzie jeździł DS3 WRC ale jak widać nie będzie jeździł tylko Fiesta.I w Monte Carlo jest podana fura.A co do Fiesty to jest to dobre auto tylko nie rozwijane.Jak w aucie Roberta do końca sezonu nie zmienili nawet przodu to o czym rozmawiamy.Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Przypomnijcie sobie wszyscy jak Robert w M-Sporcie miał takie sytuacje, że wracał z os'u i było wszystko OK, a po wyjechaniu z serwisu nagle miał krzywą kierownicę albo jakiś podzespół wysiadał. Według mnie przy A-Style sie to nie powtórzy, bo oni będą chciali wykonać swoją pracę jak najlepiej i w przeciwieństwie do M-Sportu, im bedzie zależało na wynikach Roberta.

Anonimowy pisze...

Rzeczywiści samochód na Monte już podany.
Jednak nie wszystkie karty jeszcze odkryte.
Dla przypomnienia. Widać gołym okiem prędkość Roberta.
https://www.youtube.com/watch?v=ltowzL3kkNU

Anonimowy pisze...

Jak „gracze giełdowi” z kapitałem 200 zł, rozważający kupić/nie kupić(?) JEDNEJ akcji „RK ?-? World Rally Team”! Z filozofią „wygrać nie muszę”, ale oby NIE WTOPIĆ!!!

Anonimowy pisze...

bardzo dziwi mnie olbrzymia wiedza komentujących, na temat zespołów prywatnych,fabrycznych itp.Macie jakieś konkretne podstawy?Ja nie oceniam przed....
mirek640
p.s ale z drugiej strony,nie byłoby o czym czytać

Anonimowy pisze...

Robert bierz Fieste z A Style i jedziemy z Janami... ;)

Jak RK objedzie stawkę w Fieście z A Style to będzie mega petarda na cały świat... !!! Tego mu trzeba.
Forza Rober i Maciek jestem z wami...

Anonimowy pisze...

Amen!

Marek Bogacki pisze...

Cele Roberta na ten sezon za wiele się nie zmieniły /wnioskuję z tej decyzji i wcześniejszych zapowiedzi/. Dalsze zbieranie doświadczenia, doskonalenie opisu i współpracy z pilotem, oraz pewnie wejście na pudło w którymś z rajdów. Samochód jeśli się go dobrze przygotuje jest w miarę konkurencyjny, więc jestem dobrej myśli i cierpliwie czekam na zdobywanie przez Roberta kolejnych szlifów w WRC. Będzie super jeśli Polsat to pokaże.
Zdrowych i spokojnych świąt dla wszystkich wiernych fanów Roberta.

Anonimowy pisze...

Cóż, po tegorocznym sezonie nauki, samochód z prywatnej wypożyczalni (mają jednego wurca i jedno R5) przypuszczalnie zaprowadziłby nieco więcej dyscypliny w potrzebie dowiezienia wyniku do mety.
Tak czy inaczej RK na pewno wybierze to co w danej sytuacji jest najlepsze.

Anonimowy pisze...

halo proszę państwa , czy ktoś pamięta dziewczyny ze zdjęć z Robertem z białych kurteczkach ....
miały logo a-style,lotosu i Pirelli , takie przeoczenie a teraz wszystko się wyjasnia ...

Anonimowy pisze...

Amen bis! :)

dom86# pisze...

Najważniejsze że RK będzie w stawce WRC 2015. To po pierwsze. Po drugie... Transmisje z rajdów w Polsacie? Nie zamierzam biadolić z tego powodu ;)
Co do Fiesty A-style. O ile dobrze pamiętam, Robert przyjaźni się (w każdym razie bardzo dobrze zna z całą ekipą). Myślę, że ta współpraca wyjdzie mu wyłącznie pozytywnie.
Znaczenie przy wyborze RK może odegrały opony. W A-Style nie ma konfliktu interesów i można na Pirelli jechać. Prokop pokazał,że są one szybsze od "Michałów".
Powiem tak... W tym szaleństwie jest metoda.

patryktos pisze...

RK+MSz+A-Style+Lotos i inni sponsorzy. Tak ja to widzę na 99%. Od dwóch dni pojawiło się parę informacji z każdej ze stron, oficjalna strona Rk ze jedzie w kolejnym rajdzie, jaki MSz że również w nim bierze udział. No i na koniec strona Lotosu, która pyta i zarazem promuje A-style team. Chyba jest to oczywiste?

Anonimowy pisze...

Ciekawe czy będą jakieś testy przed monte...

Anonimowy pisze...

Pirelli ze znacznym wkładem. Na początek Fiesta z A-Style i wsparciem Lotos (może pare rund w europie) 1-3 rajdów w fabrycznym VW (ale to wyjdzie dopiero w trakcie sezonu)i reszta DS3 z PH.

Anonimowy pisze...

20:16 dlaczego nie PH-Sport od poczatku i okazjonalnie VW?

Anonimowy pisze...

"Pirelli ze znacznym wkładem. Na początek Fiesta z A-Style i wsparciem Lotos (może pare rund w europie) 1-3 rajdów w fabrycznym VW (ale to wyjdzie dopiero w trakcie sezonu)i reszta DS3 z PH"

Mam rozumieć, że 2015 w 3 różnych autach? buhahaahahaha

Anonimowy pisze...

Jestem z gościem z 17.36 tak samo to widzę!!! FORZA KUBICA!!! Lukirace

Anonimowy pisze...

Panowie bez fantazji owszem jeśli RK pojedzie w prywatnym teamie to w oparciu o wyniki RK musiałby błyszczeć w trzech pierwszych rajdach..... RK zdawał sobie że bez wyników będzie ciężko trafić do fabryki Ale to trochę nie wyszło jeśli będzie wszystko tak jak trzeba zobaczymy w Monte iście włoską robotę :-)

Anonimowy pisze...

A może Robert sprawdzając opony w imprezach włoskich stwierdził że ten pakiet (samochód od A-Style i pirelli) będzie jeździł znacznie lepiej niż Fiesta M-sportow'a na asfaltach. Tym samym będzie mógł osiągnąć lepsze wyniki w rajdach asfaltowych. A i na szutrze Pirelli lepiej się sprawowały niż Micheliny.
Robert to Stary Lisu na pewno wybrał optymalną w tym momencie kombinację.

Marcin J pisze...

Elou :)

Czy ktos widzial ten wywiad? Jesli tak to sorki ;) Odkopuje internety :)

http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/robert-kubica-moglbym-uratowac-samochod-gdyby-nie-ograniczenia/812mry

Anonimowy pisze...

Największu problem to to, że ta Fiesta od A-style jest z 2012 i niespodziewane jest ze będzie miała topowe części od M-sportu, a jeśli nawet to będą to półośki pieczone przez żonę Malcolma.

Mateusz Cieślicki pisze...

MarcinJ - wydawało mi się, że stale odwiedzasz bloga... Wisiało kilka dni... http://powrotroberta.blogspot.com/2014/12/dugi-wywiad-kubicy-dla-onmicorse.html

Marcin J pisze...

21:27 - wbrew pozorom wcale nie musi byc gorzej. Moze byc nawet lepiej. Nie wiemy ile kasy kosztuja czesci i serwis. Teraz mamy (?) osobny team. Moze jest inaczej zorganizwany, moze tanszy, moze roznica w kasie moze pojsc do dostawcy czesci po drozszy stuff.

Nie dzielic skory na niedziwedziu (przed zachodem slonca:P) :)

Anonimowy pisze...

Myślę że M-Sport nie przeboleje tych straconych pieniędzy i będzie chciał zdyskredytować A-style dostarczając wadliwe podzespoły i części w starej specyfikacji...

Marcin J pisze...

Mat - no wlasnie zagladam ale tego nie zauwazylem ;) Bardzo w kratke zagladam i jak widac cos mi umknelo

Anonimowy pisze...

Anonimowy z 21:30
Kolego, przestań snuć takie niedorzeczności, jak ktoś kupuje to dostaje umówiony towar, jeśłi towar nie spełnia norma to się reklamuje i jest afera... myślisz że FORD będzie tolerował takie szwindle?? Ze nie zaeży mu na swojej marce?? To nie warsztat pana KAzia w okresie Gierkowskim

Anonimowy pisze...

21:38 to jak kolego wytłumaczysz wadliwą półośkę w rajdzie Hiszpanii, jak wytłumaczysz słabsze czasy od Hirvonena chociaż sam Kubica przyznał ze ostatni OS pojechał praktycznie idealnie i był zaskoczony tak słabym czasem, szwindel jak nic...

Anonimowy pisze...

http://wrcbehindthestages.blogspot.co.uk/2011/04/chapter-1-there-are-rally-cars-and.html

dla przypomnienia co niektórym...

Anonimowy pisze...

"Jeszcze nie tak dawno wydawało się, że rozczarowany współpracą z M-Sportem krakowianin powróci do Citroena, ale po zerwanych negocjacjach z ekipą PH Sport, która miała zajmować się autem Kubicy sytuacja się zmieniła. Nasz kierowca ostatecznie porozumiał się z M-Sportem i w sezonie 2015 nadal będzie startował Fordem Fiestą WRC. " za WP.pl

pozdrawiam iGreG

Anonimowy pisze...

wp.pl = LITOŚCI, oni nie odróżniają wyścigów od rajdów...

Anonimowy pisze...

Msport jest dużo sensowniejszym wyjściem. Z Astyle będzie miał zaledwie 10 dni testowych, a przy Msporcie znowu będzie mógł skraść trochę dni kierowcom fabrycznym. No i astyle zostanie prykanie 2-3 letnim autem.

Anonimowy pisze...

@ 20:26

Właśnie tak, będą trzy samochody.

Ta opcja się pojawiła w pewnym momencie.
Zagrywka w negocjacjach była taka, że RK chce pełen sezon zakontraktowany w jednej stajni, bo to da mu stabilizację i możliwość skupienia się na jeździe. Tym samym podrzucono drugim stronom "atut negocjacyjny". Jednak tak naprawdę podrzucono kukułcze jajo, bo właśnie o to chodziło RK. A wiec ekipy nieświadomie dążyły w negocjacjach nie do własnego celu ale do celu RK. Kiedy już wszystko stało się jasne było już za późno..
Dlaczego RK do tego dążył? Bo ta sytuacja będzie korzystna w trakcie sezonu.
Po pierwsze ekipy będą miały świadomość porównania z konkurencją w trakcie tego samego sezonu, a więc będą się starać a nie odwrotnie. Po drugie daje to Robertowi niezależność w trakcie sezonu i częściowe wyeliminowanie pewnych nacisków. Po trzecie oczywiście daje realną szansę na Lepsze występy w paru rajdach.

Anonimowy pisze...

"...Kolego, przestań snuć takie niedorzeczności, jak ktoś kupuje to dostaje umówiony towar, jeśłi towar nie spełnia norma to się reklamuje i jest afera... myślisz że FORD będzie tolerował takie szwindle?? Ze nie zaeży mu na swojej marce?? To nie warsztat pana KAzia w okresie Gierkowskim

20 grudnia 2014 21:38 ..."

W teorii tak ... Niemniej moze byc taka sytuacja ze M-S nie bedzie zainteresowany dostarczeniem czesci , przeciez nikt ich nie zmusi ... Albo zaproponuja chore ceny .
Podczas Memorialu Bettegi zauwazyliscie przeciez ze na niektorych elementach bylo logo M-S
Moim zdaniem nie bedzie zle jesli kontrakt z A-S dojdzie do skutku bo ten team zwietrzy szanse na zaistnienie na slale w wrc i zrobi wszystko aby tej szansy nie zmarnowac.
Jedno auto wrc w A-S ? To bedzie "dobre" dla RK , bo ukierunkuje go na skalkulowanie ryzyka , dowiezienie wyniku i odbudowe nadszarpnietej przez liczne przygody reputacji . Jednak licze ze jesli sponsorzy sie dogadaja to uda sie zorganizowac jeszcze drugie auto.

Pozdrawiam Rafal

Anonimowy pisze...

Przecież WP i ONET puściły tę info po publikacji na blogu. Oni kopiują te info.

Anonimowy pisze...

Jestem ciekaw kto teraz bedzie winnym w nastepnym sezonie..
Nowy Team przygotowujacy auto,czy M-sport jako dostarczyciel czesci?
Troszke to zabawne jak sie wszystko
czyta.
Tak samo jak samo jak M-sport ma zwrocic pieniadze Lotosowi :)
He...tylko ze,w mijajacym sezonie zabraklo pieniedzy na czesci do rozbitych Fiest( bo za to placili sponsorzy Roberta,tak samo jak i wynagrodzenie serwisantom )

:)

Anonimowy pisze...

Wiekszosc wypadkow przy malych predkowsciach byla, wiec nie ma co wyolbrzymiac, ze nie wiadomo ile kasy na naprawy "skasowanych" bryk poszla.

Aczkolwiek faktycznie ciekaw jestem tych szumnych zapowiedzi, ze jak bedzie trzeba, to i auto w jednym kawalku do mety dojezdzac bedzie :)

Anonimowy pisze...

Witam
Mam pytanie nie związane z obecnym tematem. Jak to jest z tym profilem na FB Roberta Kubicy, kto go prowadzi bo chyba nie on i te informacje na temat wysłania zgłoszenia do rajdu Monte Carlo, tak się tylko zastanawiam, ktoś może się wypowiedzieć?
pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Msport najwięcej po d*pie dostał po pożarze auta Hirvonena., a potem dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęły się historie z autem Kubicy

Anonimowy pisze...

@22:46 ja się domyślam kto prowadzi profil RK na facebooku ;) Oczywiście nie jest to Robert.

Artur pisze...

Czy wy myślicie, ze Robert ufa M-sport po zeszłym sezonie??? Ja uważam,ze nie i dlatego będzie to ekipa A-Style. I tyle w temacie :)

Anonimowy pisze...

Deal byl jasny.
M-sport ,auto ,logistyka
Robert Kubica i jego sponsorzy ,czesci ,obsluga techniczna,opony.
Problem tkwi w tym, ile za to placisz i na jakich zasadach..

A z kazdym rajdem frustracja rosla po jednej i po drugiej stronie.
To nie jest tak ,ze winna byla tylko jedna strona...
Sezon 2015 bedzie jeszcze bardziej "ciezki"
Ale jak sie powiedzialo A to i trzeba powiedziec.....

:)

Anonimowy pisze...

Wszystkie Fordy "przechodza" przez M-sport.
To jakby taki "fabryczny" Team Forda i to oni decyduja kto co i jak.
To tak troszke w wielkim skrocie.
WRC to biznes ,mniejszy niz F1 ale rozmawiamy o milionach euro.
Klienci M-sport beda zawsze mieli gorsza specyfikacje aut .
Taki jest motorsport.
No moze jeden rajd...bedzie zaprzeczeniem tej reguly..


:)

Anonimowy pisze...

To M-Sport płacił za logistykę a Lotos za części? Czegoś nie kumam.

Anonimowy pisze...

Inaczej M-sport(czytaj zaplecze )
A sponsorzy oplac ludzi,czesci ich zakwaterowanie itd

:)

Anonimowy pisze...

Czemu cisza z DS3 WRC? Wszyscy piszą tutaj o Fordzie. Czy Citroen sprzedaje klienckie DS3 WRC, napewno byłby to lepszy samochód od Fiesty w kategori klienckich samochodów.

Anonimowy pisze...

Może sprzedają, ale jak zawsze wszystko rozbija się o pieniądze, co zresztą pewnie było i ciągle jest przyczyną tego całego zamieszania.

Mariusz

Anonimowy pisze...

Co za zwięzły i wspaniały teks RK, doprawdy "cały on", jedno zdanie i te dziesiątki postów , spekulacji idzie do kosza!
Boże jak ja kocham tego człowieka!!!

AlexWebster pisze...

Na miejscu autora bloga świadomie zamieściłbym fałszywego newsa, żeby sprawdzić kto bezczelnie zżyna stąd wiadomości nie podając źródła. bo to dość podejrzane, że chwilę po upublicznieniu tutaj informacji można to samo przeczytać na WP, Onet czy gazeta.pl

Anonimowy pisze...

AlexWebster,
włącz myślenie, wyłącz podjudzanie!

Anonimowy pisze...

Malowanie na Monte kozackie. Ciekawe czy ten projekt jest tylko wizja kibica, a moze...

Anonimowy pisze...

05:46
Kurw...a czy ty nie możesz korzystać z normalnego serwisu hostingowego? Dzieci tutaj zaglądają glabie.

Anonimowy pisze...

Robert widac lubi trzymac w napieciu nie tylko kibicow. Dyrektor rajdu Jaennere tez pewnie nie mogl wczoraj usnac. Jakby nie patrzec Kubica i jego wystepy to jedna wielka zagadka i to bardzo elektryzujaca...

Anonimowy pisze...

Całe szczęście Alex, że autor TEGO bloga to normalny człowiek

Anonimowy pisze...

Robert jeszcze nie wysłał zgłoszenia na Janner.
Ładnie się z nami bawi w kotka i myszkę

Anonimowy pisze...

http://s22.postimg.org/4mtcm5xn5/kubica_astyle_projekt.jpg

MairW78 pisze...

Projekt Fiesty super!!! Gratulacje dla twórcy. Chetnie zobaczylbym cos takiego na samochodzie Roberta Kubicy. Czarne dodatki sa idealnie trafione.

Anonimowy pisze...

Fajnie by bylo gdyby Kubica oglosil konkurs na malowanie auta + glosowanie. Mateusz, moze udaloby sie podsunac pomysl Robertowi...

Mateusz Cieślicki pisze...

A co ja mogę... poza tym myślę, że to nie z RK takie akcje :)

robert henel pisze...

Malowanie kozackie. M\oglby to Robert wykorzystać.
Co do spekulacji, to co by nie mówić to pieniądze i tak trafiają do M-Sportu - może troszkę mniejsze ale zawsze. Tutaj liczy się zaangażowanie ludzi,a to będzie w A-Style nieporównywalnie większe - tak mi się wydaje.

Anonimowy pisze...

Autor malowania może wysłać projekt na profil Facebook do A-Style, albo do RK.
I do M-Sportu niech im szczęka opadnie:p

taki żart, żeby się nikt nie spinał zaraz :)

Anonimowy pisze...

Była też plotka teamu z Lorenzo Bertelli (syn właścicielki PRADA), na pewno są tu pieniądze. Bertelli potwierdził cały sezon w WRC. Z RK byłby niezły team.

Anonimowy pisze...

Projekt malowania Fiesty Bomba oby rajdowka miala potencjal i moc na MC





Anonimowy pisze...

@anonim z 10:59
kotek poszedł na tamten świat przy 170km/h więc ładnie sie z mami bawi myszką...komputerową ;)

Anonimowy pisze...

Malowanie... Mega!!!

Anonimowy pisze...

@robert henel świat nie jest taki piękny, żeby samymi chęciami i zaangażowaniem można osiągać swoje cele.

Rajd WRC to dla zespołu wielkie przedsięwzięcie logistyczne i chyba większość z was nie zdaje sobie sprawy z tego jak wielkie (zwłaszcza dla prywatnego zespołu). Jest Rajd Meksyku, Australii, Argentyny...sam transport to ogromne przedsięwzięcie. Jeżeli faktycznie Robert pojedzie ten sezon z A-Style to trzeba się faktycznie przygotować na sezon "zaciskania zębów". Ja się nastawiam na sezon pełen awarii i słabego tempa. Ile aut WRC posiada A-Style? Do tego trzeba dodać, że to auta z 2012 r. Prywatny zespół nigdy nie otrzyma takich części jakie ma zespół "fabryczny". Skoro Robert będąc w drugim zespole M-Sport nie mógł wyegzekwować normalnych części od zespołu to myślicie, że będzie dostawał najnowsze części jeżdżąc w zespole prywatnym stanowiącym konkurencję? Trzeba się przygotować na to, że Robert będzie miał mniej testów, bo zorganizowanie takich testów kosztuje. Pewnie zamiast normalnych testów Robert będzie startował w jakichś małych rajdach, ale budżet z gumy nie jest. Poza tym zawsze jest lepiej potestować sobie na jakimś odcinku, który oddaje charakterystykę rajdu. Chłopaki z A-Style na pewno maja pasję i szacunek do Roberta, ale nie mają doświadczenia. To, że odnieśli z Robertem sukces w małym włoskim rajdzie bądź w jakiejś pokazówce wcale nie oznacza, że będzie podobnie podczas rywalizacji w mistrzostwach świata. Inaczej przygotowuje się auto na krótką imprezę, a inaczej do czterodniowego rajdu mającego ponad 300 km odcinków plus kilkaset km dojazdówek. Niektórzy piszą, że auto Roberta działało perfekcyjnie gdy obsługiwało go A-style, a to nieprawda. Robert na Monzy narzekał, że system zmiany biegów nie działa poprawnie, ale ludzi nie zwracali na to uwagi, bo Robert był na czele. Plotki mówią, że niestety nic w tym systemie nie będzie zmienione na początku przyszłego sezonu.
Wydaję mi się mało prawdopodobne, że Robert pojedzie z A-Style cały sezon. Będzie szukał lepszego rozwiązania.

UA pisze...

Całego sezonu pewnie nie, ale większość rund europejskich, na których ma szansę dobrze się zaprezentować i odbudować "reputację" w mocniejszych teamach.
To oczywiście tylko gdybanie, ale z M-Sportem cały sezon byłby pewnie niewiele lepszy od poprzedniego.
Dla sponsorów liczą się wyniki i tego trochę nie rozumiem, bo to, że Robert talent ma nie da się ukryć, a nikt nie chce zapewnić jak to Robert mówi "odpowiedniego narzędzia". Tak jak było za czasów F1 to wszyscy mówili, że jakby był w Ferrari to zdobył by majstra, a mimo to było zwlekanie. Nie wiem co Robert musi jeszcze udowodnić, żeby zasłużyć na solidne auto. Po takim wypadku większość kierowców odpuściła by sobie jazdę. Psychikę Robert ma żelazną, która jest cechą mistrza. Jari Mati Latvala (bardzo lubię tego kierowcę) dla porównania po każdej kraksie strasznie się załamywał i popełniał mnóstwo błędów mimo wielkiego doświadczenia. A mimo to jeździ w topowym zespole i nikt nie ma wątpliwości o dalsze kontrakty....
Ciężkie to wszystko,żeby zrozumieć cały ten mechanizm...

Anonimowy pisze...

A gdzie jest potwierdzona informacja że samochodem Roberta w 2015 będzie ford ?

Anonimowy pisze...

@14:17

Nie ma nigdzie takiego potwierdzenia. Jest jedynie podany samochód na Monte.

Anonimowy pisze...

Malowanie naprawde niezłe. Niech ktoś to podeśle do Lotosu, może zaakceptują. :)
Co do M-Sportu, jak RK dołączał do nich, to myślałem, że będzie traktowany tak samo jak Hirvonen i Evans, że jest kierowcą M-Sportu tylko w innym malowaniu Fiesty. A co wyszło ?, wyszło to, że był takim samym odbiorcą jak Prokop czyli klientem. Jak na początku kasa od Lotosu wpłynęła na konto M-Sportu to Willson był zachwycony, a jak kasa się kończyła, to i kończyły się dobre częsci, liczne dziwne awarie, nie raczyli zajrzeć do skrzyni RK, która jak się teraz okazała była gorsza od tej w Focusie WRC. Może i A-Style nie ma jakiegoś doświadczenia z rangą MŚ, ale ambicji i zapału na pewno im nie brakuje, przy odrobinie pieniędzy i może szczęścia będą potrafili ustawić tak samochód RK, że ten pokaże na co go stać.

Anonimowy pisze...

O fachowości M-Sportu mogl przekonac sie już Janusz Kulig jeżdżąc Escortem WRC w 2000 roku. W czasie rajdu ukręcił bardzo dużo półosiek.

Anonimowy pisze...

no już przestańcie psioczyć na forda i tą skrzynię biegów. Skrzynia biegów i łopatki zmiany biegów zostały zaprojektowane by poprawnie działać przy określonym ciśnieniu w całym układzie. Z tego co zrozumiałem, aby uzyskać spowolnienie i by RK nie miał przewagi względem innych kierowców obniżono ciśnienie w układzie zmiany biegów. Niestety oprócz oczekiwanego spowolnienia pojawił się problem ze wskakiwaniem biegów i nic się z tym nie dało zrobić. Nikt nie będzie projektował specjalnej skrzyni biegów dla jednego kierowcy stąd takie pośrednie i jak się okazało wadliwe rozwiązanie. Po przywróceniu właściwego ciśnienia do układu wszystko powinno działać jak w zegarku i problem sam zniknie. Tak więc ja o skrzynię biegów Forda się nie martwię
Mamoń inżynier Mamoń

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 15:21

Polecam zweryfikować swoją wiedzę - Janusz w 2000 startował już Focusem i, gwoli ścisłości, zarówno Escort, jak i Foka były przygotowywane i serwisowane przez Mike Little Preparations.

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

TO DOPIERO NASTĄPI!!!!

Oficjalna strona Roberta Kubicy / Robert Kubica's official page.

21.12.2014 godz 23.59

"Wysłaliśmy dziś zgłoszenie do Janner Rallye. Do zobaczenia na odcinkach specjalnych!
We sent an entry for the Janner Rallye today. See you on the stages!"

Nie ma to jak w środku nocy informować o takich "pierdołach"

Karol Moździerz pisze...

Ani Maciek ani ludzie z M-Sportu nie potwierdzają wcale tego A-Style. Bardziej prawdopodobny od A-Style jest M-Sport oficjalny. Niewykluczone, że częściowo Robert podepnie się pod Bertelliego, ale to jeszcze nie jest ustalone i nie wiadomo w jakim zakresie. Być może chodzi o rajdy na innych kontynentach. Na tym etapie jeszcze jednak sprawy się ciągle ustalają i dopóki nie zostanie nic ogłoszone, to można sobie tylko spekulować.

Mówienie, że A-Style to ekipa nowicjuszy też jest raczej bez sensu, bo oni mają 4 Fiesty WRC/RRC, 2 sztuki S2000 i 1 R5. PH-Sport wcale nie ma więcej samochodów, a jest traktowany jako wybitnie profesjonalny i prawie jak fabryka. Wszystko jest kwestią pieniędzy, a Malcolm nie będzie się bronił przed sprzedawaniem części najlepszych, bo potrzebuje kasy. Widziałem wiele zespołów rajdowych i A-Style wypada bardzo pozytywnie. Prokop chciałby mieć takie zaplecze, jakie ma A-Style.

Nie ma co tutaj dyskutować o tym, kto by miał być najbardziej odpowiedni dla RK, bo decydują o tym rzeczy, o których nie mamy pojęcia. Z pewnością bezsensowne jest z poziomu kanapy mówienie o tym, że jedni są amatorami, a inni super, podczas gdy nie znamy nikogo z tych teamów i nie wiemy, co się dzieje w środku.

Anonimowy pisze...

Nie no,
punkt widzenia z poziomu kanapy w menedżerowaniu, swataniu i rozdysponowywaniu cudzym pieniądzem oraz w narzekaniu, jest jestestwem istnienia – po to są prowadzone blogi z możliwością komentowania!!!

Anonimowy pisze...

Na oficjalnej stronie rajdy Janner, Robert chce jechać, ale na chwile obecną nie ma czym :((

Anonimowy pisze...

Karolu, odnośnie Twoich poniższych słów:
"Mówienie, że A-Style to ekipa nowicjuszy też jest raczej bez sensu, bo oni mają 4 Fiesty WRC/RRC, 2 sztuki S2000 i 1 R5. PH-Sport wcale nie ma więcej samochodów, a jest traktowany jako wybitnie profesjonalny i prawie jak fabryka."

Owszem zespół A-Style to nie banda dyletantów, co prawda istnieją od 2008 i mają już na koncie obsługę aut w eliminacjach MŚ oraz IRC, ale w porównaniu do PH-Sport ich dorobek wypada blado.
Francuzi już w 1999 obsługiwali w wybranych rundach światowego czempionatu Saxo Kit Cary Loeba oraz Vericela. Do dziś współpracują z Citroenem, a na wspólnym koncie mają serwis klienckich Citroenów WRC, czy przygotowanie Lancerów, za kierownicami których, Loeb czy Sordo zapoznawali się z trasami rajdów.
Od strony logistycznej zdecydowanie przewaga jest na ich korzyść, bo swego czasu byli w stanie w ciągu jednego sezonu współpracować z Cytryną, serwisować uczestników JWRC oraz prywaciarzy na różnych szczeblach we Francji.
Z kolei argument ilościowy (liczba samochodów na stanie) na korzyść A-Style zupełnie do mnie przemawia.

Swoją drogą Prokopowie, jak na "zwykłych prywaciarzy" również stworzyli imponujący zespół, który na przestrzeni lat obsługiwał sporą gamę samochodów kilku marek.

To chyba tyle w tym temacie ode mnie. Proszę powyższego wywodu nie traktować jako próby deprecjonowania Włochów - po prostu zestawienie ich stajni z PH i próba zrównania ich ze sobą nie trafia do mnie, ale to tylko moje spostrzeżenia. Wszytko dopiero przed nami.

Pozdrawiam, JD

Anonimowy pisze...

Do której godziny można zgłosić swój udział w radzie Janner?

Anonimowy pisze...

dla tych którzy piszą i mówią że RK nie ma marki na stronie janner jest na borderze fordzik robcia
http://www.jaennerrallye.at/de/rallye-guide.html

Anonimowy pisze...

Anonimowy pisze...
Na oficjalnej stronie rajdy Janner, Robert chce jechać, ale na chwile obecną nie ma czym :((
21 grudnia 2014 19:28

Gdzie ta informacja niby jest, bo na http://www.jaennerrallye.at/ nic nie ma takiego.

Anonimowy pisze...

Anonimowy 20:08 Ten news jest na samym dole strony. Ale to jest stary news. Chyba z przed 2 tygodni.

Anonimowy pisze...

Robert jest jak Turbodymomen i zaskoczy wszystkich
swoim DS 3 WRC.

Anonimowy pisze...

Tu:
http://www.jaennerrallye.at/de/presse/news-single/datum/2014/12/04/titelverteidiger-in-den-startloechern.html

Karol Moździerz pisze...

Ten artykul ze strony Jannera jest z początku grudnia.

Anonimowy pisze...

Z innej beczki...
Polecam Wam obejrzeć świetny dokument o ostatnim wyścigu Alonso w barwach Ferrari. To trzeba zobaczyć, gorąco polecam. Film z angielskimi napisami.
Część pierwsza:
http://www.dailymotion.com/video/k4yzEP2JVbwhhf9x4r2
część druga:
http://www.dailymotion.com/video/x2d07ge_fernando-alonso-documentary-my-last-race-at-ferrari-part-2_tv

karluum pisze...

Tylko PH-Sport w 2006 roku nie dostał obsługi Xsary Loeba w WRC ale Kronos Racing hihi ;)

Anonimowy pisze...

@Karluum

Tak, wiem i co z tego? Tym bardziej, że (oidp) to Belgowie wyszli z inicjatywą. No i Kronos Racing dziś zajmuje się już tylko historykami i dostawą Michelinów w ramach mistrzostw Belgii, a PH-Sport rozkwita, hihihi ;)

Pozdrawiam, JD

karluum pisze...

@JD - to była taka moja mała prowokacja i widząc twoją reakcję trochę skuteczna hihi ;)
Wygaszenie programów Kronosa o ile dobrze pamiętam to była decyzja jego szefa Marca van Dalena, a przyczyn ich nie znam, być może wiązało się to z wycofaniem programów Peugeota Belgia - Luksemburg.
Wejścia w Citroen Racing mają bo pracował z nimi Yves Matton...


karluum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Zauważyliscie,że na Liscie Janner rally jest zespół Peugeot Raly Academy w aucie Peugeot 208 T16 , a nie ma podanego kierowcy ani pilota.
Trochę to zastanawiające-może to Robert nim pojedzie:)

robi.z

Anonimowy pisze...

Moze w ciagu dwoch krotkich godzinek ktos pusci troche pary z ust... Chyba nie bedziemy musieli czekac do jutrzejszej osiemnastej...:)

Bartek_R pisze...

To czekanie powoduje takie emocje jak sam rajd :D Nie mogę się doczekać co dalej...

Anonimowy pisze...

Mikołaj Sokół nie tak dawno pisał, że w przypadku Kubicy wiadomo tylko tyle, że ucieka z M sport, a oprócz tego także VW nie jest dla niego. Naprawdę wiedza MS jest bardzo, ale to bardzo przereklamowana w Polsce.

Marek Wójcik pisze...

@22:59
Może masz i rację. Tyle tylko, że w Polsce wiedzę o Robercie ma garstka ludzi. Spokojnie można ich policzyć na palcach jednej ręki.
Dlatego też musimy bazować na ich informacjach. W miarę wiarygodnych źródeł. A nie z WP czy Onet-u.
Zwykle internet bombardowany jest różnymi (zwykle mniej sprawdzonymi) plotkami. Doświadczyliśmy tego nawet w komentarzach na naszym ulubionym Blogu.
A że czasem i Sokołowi nie wypali... trudno.

Karol Moździerz pisze...

Peugeot to Abbring albo Breen, raczej na pewno nie KUB.

Znafca rajdów pisze...

Jak czytam komentarze niektórych użytkowników, to się zastanawiam czy mają oni jakiekolwiek pojecie o rajdach, a w szczególności o WRC. Nie chcę tu nikogo obrażać ale jak widzę teksty w stylu "Fiesta od A-style jest lepsza, bardziej Robertowi pasowała" itp, to na prawdę ciężko to pominąć milczeniem, zwłaszcza że wiele osób mniej zorientowanych to czyta i potem powtarza bzdurne komentarze.
Po pierwsze trzeba sobie uświadomić, że nie ma czegoś takiego jak "Fiesta WRC od A-Style". Jest co najwyżej Fiesta WRC obsługiwana przez A-Style, a to spora różnica. Wszystkie Fiesty WRC są wyprodukowane przez M-sport i niektóre są sprzedane klientom lub innym zespołom. Tu dochodzimy do drugiej kwestii, czyli skoro niektórzy twierdzą że Fiesta obsługiwana przez A-style jest lepsza, bardziej niezawodna itp. to ja się pytam: jakim cudem, skoro została wyprodukowana przez M-sport?
Kolejna rzecz to rajdy w jakich Robert startował z A-style i rezultaty jakie osiągał. Jeżeli ktoś uważa, że skoro Robert wygrywa w lokalnych Włoskich pojeżdżawkach w barwach A-style, to oznacza że może z nimi startować w WRC, to znaczy że kompletnie nie ma pojęcia o czym mówi. Jak sam Robert to ujął w jednym z wywiadów, różnica jest taka jak grą w trzeciej lidze a grą dla Barcelony.
Hejtowanie M-sportu nie ma zatem sensu, gdyż jak widać A-style nie jest żadną alternatywą. Oczywiście wiadomo, że współpraca z M-sportem nie układała się w tym sezonie najlepiej, ale analizując wypowiedzi Roberta na przestrzeni sezonu, można zauważyć że główne narzekania były pod kątem skrzyni biegów, a konkretnie systemu zmiany biegów za pomocą łopatek. Jak wiadomo w przyszłym sezonie problem ten zostanie rozwiązany, gdyż wszyscy producenci będą mogły stosować taki system i nie trzeba będzie wprowadzać żadnych opóźnień.
Ostatnią rzeczą na którą chciałem zwrócić uwagę, jest to w jaki sposób niektórzy decydują co by było dla Roberta najlepsze. Otóż niech przyjmą do wiadomości że najlepszą ofertą dla Roberta będzie ta, którą sam wybierze. Robert naprawdę wie co robi i zaufajmy mu, że wybierze najlepszą możliwą opcję. Oczywiście wszyscy chcielibyśmy żeby dostał jak najlepszy samochód i walczył o najwyższe pozycję, ale trzeba wziąć pod uwagę panujące realia. A realia są takie że na dzień dzisiejszy Robert jest za słaby na jazdę dla fabrycznego zespołu. Niestety musi przejechać przynajmniej jeszcze jeden sezon i osiągać lepsze wyniki niż w tym roku, aby dostać kontrakt dla fabrycznego zespołu w sezonie 2016.

Anonimowy pisze...

21 grudnia 2014 23:23

Kolego jeśli Evans i Tanak będą chcieli zostać przy starej skrzyni i zmieniać biegi "wajchą" to o poprawie skrzyni dla RK to można sobie tylko pomarzyć, M-Sport nie kiwnie palcem w celu poprawy bo nie mają na to kasy. W przyszłym roku nie ma obowiązku stosowania zmiany biegów łopatkami.

Anonimowy pisze...

tylko zmiana ciśnienia pracy układu nie wymaga nakładów finansowych, to jest zmiana konstrukcji a parametrów pracy...

Anonimowy pisze...

zgubiłem "nie", to nie jest zmiana konstrukcyjna

Daro pisze...

Poza tym Robert miał w swojej fieście system specjalnie opóźniany aby nie uzyskiwać przewagi nad innymi teraz skoro to dozwolone nie będzie trzeba takich zabiegów stosować

Anonimowy pisze...

Jeśli to tylko zmiana ciśnienia (chociaż dokładniej to nie wiemy) to czemu nic z tym nie robili w tym sezonie, na co czekali, aż RK głośno ich skrytykuje.?? Dopiero teraz o tym mówi w wywiadach, jakie miał problemy z tą skrzynią, jak już sezon się skończył.

Anonimowy pisze...

bo "łopatki" są szybsza i zaszła konieczność spowolnienia układu, to było najłatwiejsze technicznie rozwiązanie, bo nie wymaga ingerencji konstrukcyjnych, z tego co się orientuję to, to samo rozwiązane było w ds3 którą jeździł Robert w 2013 r.

Anonimowy pisze...

@anonimowy 22:59
podważasz czyjąś wiedzę tylko dlatego, że nie ujawnia gdzie i z kim się toczą rozmowy? Nawet jeśli jest poinformowany to nie znaczy, że RK upoważnił go do chlapania na lewo i na prawo co do przebiegu targów. Równie dobrze można stwierdzić, że wiedza Kubicy jest do bani bo nie zamieszcza na swoim FB z kim aktualnie rozmawia

Anonimowy pisze...

W pełni rozumiem to spowolnienie, aby nie uzyskiwał przewagi, ale też, żeby nie tracił tym względem innych. RK sam wypowiadał się, że gdyby ta skrzynia działała poprawnie to w większości przypadków gdzie wypadał z trasy mógłby się uratować, ale skrzynia działała tak wolno, że było już za późno na jakąkolwiek reakcję, więc więcej tracił względem innych, jak miałby niby zyskiwać tymi łopatkami.

Anonimowy pisze...

mniejsze ciśnienie - wolniej ale też z mniejszą siłą i faktycznie niektóre biegnie "nie wychodziły" jak należy
nie zapomnijmy, że FIA musiała się zgodzić na zastosowanie tego systemu zmiany biegów, sygnał opóźnić można inaczej, ale nie wiemy jakie warunki postawiła FIA

Anonimowy pisze...

zarówno w ds3 z 2013 jak i w fordzie dokonano tego samego zabiegu obniżenia ciśnienia by spowolnić działanie łopatek. Z tego co wiem to jeden system jest hydrauliczny, a drugi pneumatyczny. W ds3 obniżyło to czas reakcji,a nie wpłynęło na problemy z wrzucaniem biegów, ford okazał się wrażliwszy i zareagował problemem z wrzucaniem biegów. Wróci właściwe ciśnienie do układu i ten problem zniknie. Dlaczego się upieracie, że trzeba projektować specjalną skrzynię biegów dla RK?

Anonimowy pisze...

Poczytaj jeszcze bo się nie orientujesz a pitolisz

Błażej Przybyła pisze...

Proszę bardzo. Nowe łopatki Roberta:

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.zabawki24h.pl%2FFiles%2Fproduct%2F205%2F23.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fforkszmierzch.feen.pl%2Fprintview.php%3Ft%3D1127%26start%3D0%26sid%3D09891dc963a2708c272ae2b43d127d17&h=205&w=192&tbnid=Str1Y5OQMBUdPM%3A&zoom=1&docid=KZRZvNC6QtXjRM&itg=1&ei=dFSXVNbuBaX8ygOFhYHACw&tbm=isch&ved=0CDkQMygKMAo&iact=rc&uact=3&dur=446&page=1&start=0&ndsp=24

Anonimowy pisze...

Ja mam te lopatki w swojej cytrynie C4 GP i dzisiaj podkrecilem cisnienie w hydraulice skrzynki biegow.
Musze przyznac ze chlopaki mieliscie racje bo teraz jak biore 3-ci wyjazd na rondzie to mi tyl tak nie ucieka ma kraweznik tylko ladnie wyciaga mi fure na prosta! Dzieki.

Anonimowy pisze...

Jest już po 24 tej i chyba możemy zapomnieć o Janner w tym roku dla RK, za to możemy kibicować pozostałym polskim załogom. Tak czy inaczej należy się chłopakowi trochę wolnego!! Wesołych Świąt @ll

Karol Moździerz pisze...

Nic nie wiemy o Jannerze. Może rano się coś pokaże.

Gdyby sprawa zmiany biegów była tak łatwa do rozwiązania, wówczas byłaby dawno rozwiązana. Okazuje się, że nie była i tyle. Robert wspomniał coś o ciśnieniu i już nagle wszyscy znają remedium, że wystarczy większe ciśnienie zorganizować i będzie bajka. Zobaczymy - dawniej były łopatki i działały, więc od nowego sezonu też będą działać.

Miejmy nadzieję, że poprawią się wyniki.

A jak już pisałem wcześniej wiele razy - nie ma powodów, żeby A-Style był lepszy od M-Sportu. Jedynie może być lepszy o tyle, że będzie rozwiązaniem bardziej korzystnym finansowo. Dowiemy się w trakcie sezonu.

Dobranoc wszystkim ;)

Anonimowy pisze...

akurat ten system, któy miał Robert to nie taka prosta sprawa zmienić cisnienie i juz

Ten system jako cała konstrukcja jest do d** : )

Oczywiście wyeliminuja opoznienie, ale pewne problemy nadal pozostaną.

M-Sport juz jakiś czas temu zapowiedział , że po 4 rajdach wprowadzi nowy system do łopatek ( jak widać jak sami potrzebują to potrafią coś innego wykombinować, a przy Robercie olewka )

Anonimowy pisze...

Dzisiaj o 17:25 na TVP2 w magazynie Reporter Polski wyemitowany zostanie reportaż o Danielu czyli wielkim kibicu Roberta, Maćka i rajdów. Udział wzięli m.in. Robert Kubica, Maciek Szczepaniak, Maciek Wisławski, Jan Chmielewski, Tomek Kuchar. Zapowiedź:
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/reporter-polski/wideo/dzis-w-programie-22122014-godz-1725-w-tvp2/18107717

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy, który zaczął politykować - zgłoś się na maila, to wytłumaczę Ci, dlaczego nie masz racji, a tymczasem kasuję całą politykierę.

Anonimowy pisze...

eurosport takze zainteresowany Janner i Kubicą, wszyscy tacy zainteresowani a nikt nei wpływał na zespoły żeby łatwiej było Kubicy zostac, śmieszne trochę

Anonimowy pisze...

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Wszyscy chcieliby zyskać na obecności RK w WRC jak i ERC, ale kasę wyłożyć to juz ciężej. Podobno oglądalność WRC wzrosła o 35% (nie dotyczy Polski), ciekawe ile w tym zasługi RK

Anonimowy pisze...

Każdy go chętnie widzi, ale w innym zespole. Ogrzać się w blasku chętnie, ale wyłożyć pieniądze to niekoniecznie. Taki to biznes i nie ma co płakać.

Anonimowy pisze...

Takie WRC jako "organizacja" nie musiało by nawet $$$ wyrzucac zeby cos zrobic w sprawie kubicy, wystarczylo by poza kulisami pozachecac odpowiednio zespoły. Ale nie po co...

Anonimowy pisze...

bez Robert na Jannerze, brak zgloszenia

Anonimowy pisze...

Zachęcić WRC mogłoby jedynie czasem antenowy, a on nie jest z gumy. Głównym promotorem z decydującym wpływem na relacje jest Red Bull - sponsor VW -> VW ma najwięcej czasu w relacjach.

Anonimowy pisze...

No już wystarczy płaczków, piaskownica czy co??
Biznes zawsze i wszędzie jest taki sam, każdy płaci swoję cene, RK płaci dość wysoką cenę... roztkliwianie się nad istota biznesu jest bez sensu

Anonimowy pisze...

Nie no ja już przestaje kibicować to nie ma sensu jaja RK sobie robi człowiek zastanawia się czy jechać do Austrii bo blisko a nie każdy ma czas i pieniądze by z dziś na jutro w auto wsiąść Ale niestety RK potwierdza ze zachowuje się jak rizkapryszona gwiazda brak szacunku dla kibiców...........

Marcin J pisze...

@9:50 - brawo :)

Bo on ma na glowie glownie zastanawianie sie jaki ty masz problem, a jego tematy sie nie licza.

Masz z tym problem - to twoj problem tylko i wylacznie.

Anonimowy pisze...

@9:50

zabawny jestes

RK nie musi nikogo informowac o swoich planach i otym co robi

Anonimowy pisze...

No proszę i gimbaza z WP i Onetu tutaj sie juz znalazła :)

Jaro75 pisze...

22 grudnia 2014 09:50

Paliło się zioło z Jamajki.

Anonimowy pisze...

Janner bez Kubicy !
http://rajdy.autoklub.pl/news/janner-bez-kubicy,58826

Anonimowy pisze...

Może rozszyfrowali techniki negocjacyjne i pokerowe zagrywki Roberta? :((

Marcin J pisze...

Oj przesadzacie koledzy z tymi negocjacjami.

Jak dla mnei moze byc sto powodow, lacznie z tym ze nie ma auta na Janner. Lacznie z tym ze Janner to dodatkowy koszt.

A moze chce sie przygotowac inaczej, moze fizycznie? I tak dalej i tak dalej.

W zeszlym roku byla to docierka z Mackiem, w tym cele beda chyba troszke inne.

Cieszmy sie na MC. Tam startuje jazda i walka.

Anonimowy pisze...

Marcin J. dobrze piszesz ��. Tylko kiedy testy przed MC, bo inni juz testują ��

Kaczmar pisze...

Witam

Nie wiem czy to komus umkneło, ale niedawno sprawdzając liste zgłoszeń Monte Carlo nie był podany zespół obok nazwisk RK MS, a dzisiaj jest:
http://www.ewrc-results.com/startlist.php?e=18216&t=Rallye-Monte-Carlo-2015

Kubica Robert Szczepaniak Maciej A-Style Team Ford Fiesta RS WRC RC1