Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 23 września 2014

Kubica testował przed Rajdem Francji [Aktualizacja czwartek]

fot. Thierry Bernard
Robert Kubica i Maciej Szczepaniak testowali dziś przed Rajdem Francji - najbliższą rundą Rajdowych Mistrzostw Świata, która zostanie rozegrana już w przyszłym tygodniu. Testy odbywały się autem, którym Kubica jeszcze nie jechał w żadnym rajdzie i będą kontynuowane jutro.

Testy odbyły się we Francji. Robert jeździł dość nowym egzemplarzem Fiesty, który dotychczas uczestniczył tylko w kilku imprezach. Ostatnio w Rajdzie Włoch jechał nim Henning Solberg. Nie wiadomo, czy również tego egzemplarza Kubica będzie używał już za nieco ponad tydzień.

Harmonogram rajdu i listę zgłoszeń zobaczycie tutaj.

Kilka zdjęć z testów:

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard
fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard

fot. Thierry Bernard
Aktualizacja

Kolejne zdjęcia:
fot. @tomWRC1

fot. @tomWRC1

fot. @tomWRC1

fot. @tomWRC1
Aktualizacja środa

TUTAJ zobaczycie krótki film z przejazdu Roberta na testach.

Aktualizacja czwartek

"Dzisiejszy dzień sponsorują cyferki : 4 6 2" - napisał na Facebooku Maciej Szczepaniak.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na onestopstrategy.com

41 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pan Edwin Mróz na forum subaru pisał, że testy będą jeszcze jutro:)

Anonimowy pisze...

Na zdjęciu Robert w jakimś nietypowym kombinezonie - niebieskim. I z Maćkiem w białych kaskach. Zazwyczaj na testach Robert używał białego kombinezonu i czarnego kasku (tak jak podczas rund WRC. Ciekawe skąd ta odmiana. Jkieś testy "wyrobów" innego producenta - tak na przyszły sezon na przykład?

Anonimowy pisze...

A propos auta: Kubica przed Rajdem Niemiec testował auto o takim samym oznaczeniu (PX60 AUW) jak tutaj, a w rajdzie jechał starym bez liftu... zresztą Evans i Hirvonen też testowali rajdowke o takim samym oznaczeniu przed Niemcami. Zatem czy należy sądzić że na testach jeżdżą tym samym autem?

Anonimowy pisze...

Kurcze, Robert pulchnieje. Odpuscil dbanie o fitness? Przy jego terazniejszej wadze nie ma mowy o f1. Nie wiem czy waga ma jakies znacznie w WRC? Pozdrawiam.

OZi pisze...

Nowe stroje bez lotos logo?

Oby total był przyszłorocznym paliwowo/olejowym sponsorem... :D

FORZA RK i MS !!

Pozdrawiam

OZi

Anonimowy pisze...

Mitsubishi R5?! xD http://www.wrc.com/en/wrc/news/september/mitsubishi-r5/page/1786--12-12-.html

Anonimowy pisze...

i mam jeszcze takiego kotleta... "We are one-two-three in the championship - look at that and ask why we would want to change and why they would want to change,"
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115913
Wyglada na to ze bez znian w vw... a szkoda :)

Marek Wójcik pisze...

Kiedyś posiedziałem nad zdjęciami Roberta i pospisywałem auta, jakimi Robert jeździł lub testował:

PX12 CPZ Niemiec
PX60 AUW testy przed rajdem Niemiec
GO-3918 Finlandia
PX61 AWR Casentino (nie zaliczany do WR)
PX61 AWU Polska Sardynia Argentyna Portugalia Meksyk Szwecja
PX61 AYL Janner MonteCarlo Testy przed Rajdami: Sardynii, Meksyku, Szwecji
Tak więc Robert zna już auto PX60 AUW.

Zawsze tylko zastanawiam się, jaki sens maja testy autem, którym i tak nie jedzie się na rajdzie.

Jakieś sugestie?

Anonimowy pisze...

to kombinezon testowy m-sportu, moze zapomnial swojego :D

Nie widze aby Robert pulchniał, raczej trzyma swoją wagę, po prostu kombinezon taki duży

Olgierd Klim pisze...

Nie taka znowu świeża ta fiesta, to druga połowa 2010r.
W angielskich rejestracjach zakodowany jest rok produkcji auta i 60 oznacza:
6 - druga połowa roku
0 - 2010r

Anonimowy pisze...

Nie uważacie, że na zdjęciach widać, że jeździ trochę leniwie i ma kiepskie czasy (szczególnie zdjęcie nr 5)?

Anonimowy pisze...

Wow to już po zdjęciach można poznać czasy :-D ?

Anonimowy pisze...

Nowy level komentowania jazdy! HIT!

TJ pisze...

LOL, faktycznie. Na najwolniejsze wygląda jednak zdjęcie nr 4 ... praktycznie jakby stał w miejscu. ;D

Anonimowy pisze...

No to grubo pojechałeś z tym czasem. A jesteś w stanie określić dokładną prędkość po tym zdjęciu?

Anonimowy pisze...

Słabe czasy, bo Robert nie jadł rosołu w niedziele, widać to wyraźnie na 8 zdjęciu eh he

Marcin J pisze...

Na zdjęciu 3 od końca Rob krzywo skręcił Wina Macka! :)

Anonimowy pisze...

Czy ktoś wie co ile w takich rajdówkach zespoły fabryczne wymieniają/remontują silniki? Jak szybko się one zużywają, bo w F1 to kilka wyścigów i silnik do kosza idzie.

Anonimowy pisze...

Testy testami, niech jeżdżą, ważniejsze rzeczy za tydzień się zaczną.

Andrew Lach pisze...

Ale. Pier...... cie a zachwile ktoś powie że na wszystkich chyba stoi.

Anonimowy pisze...

A na 14. pokazauje fucka malkontentom :P

Anonimowy pisze...

To On na wszystkich zdjeciach stoi .... co za testy ktory z nich dluzej w fotelu wytrzyma bez gadania .....

Krzysztof Lisowski pisze...

Nie jest to udany sezon Roberta, mimo że jego jazda (zwłaszcza na szutrze) uległa poprawie. 3 rajdy do końca, a on ma 4 punkty mniej w klasyfikacji, jak 2013 roku w samochodzie klasy WRC 2.

W dodatku rok temu startował w mniejszej ilości rajdów, w tym roku w niektórych startował po raz drugi (czyli miał większe doświadczenie).

4 wygrane OS-y pokazują, że jest szybszy, a jednak coś nie gra. Liczę, że sam Kubica po zakończeniu sezonu szczegółowo odniesie się co było przyczyną tylu problemów.

Oby we Francji się udało zdobyć punkty :)

Anonimowy pisze...

W zeszłym roku miał po prostu więcej szczęścia.

Anonimowy pisze...

Gargamel??? A gdzie smerfy???

Anonimowy pisze...

Z innej beczki ale moze terz dotyczacej Roberto Niemcy z uniklinik w Hanowerze wynalezli sruby z magnezjum kturymi skreca sie kosci ALE TE SRUBY ZAMIENIAJA SUE W CIAGU ROKU W KOSC PRZYSPIESZAJA ICH ODBUDOWE I NIE POWODUJA ODRZUTOW jest to prawdopodobnie BARDZODOBRA NOWINA DLA ROBERTA IMAM NADZIEJE ZE DO NIEGO W JAKIS SPOSOB DOTRZE napewno da sie poskladac porzadnie jego pogniecione kostki i wiem ze to nie wszystko ale jakas nadzieja.....

Jack K pisze...

@Anonimowy 19:10 Za nim zabierzesz się za diagnozę "(...) napewno da sie poskladac(...)" Dr. Anonim, proponuję ścisłej i gruntownej diagnozy słownika j. polskiego.

Anonimowy pisze...

Nie stawiam diagnozy ale mam nadzieje ze do Roberta docieraja takie informacje i pomoga mu podiac jakas decyzje .A jesli chodzi o pisownie mieszkam 30 lat za granica , brakuje mi tez litre w pc.

Anonimowy pisze...

kości kośćmi tutaj chodzi o unerwienia

Anonimowy pisze...

Ciekawe czy gdyby faktycznie w F1 zespoly wystawialy po 3 samochody czy znalazlo by sie gdzies miejsce dla Roberta? hmmm? :) tak sobie marze tylko... :)

Mateusz Chomicki pisze...

@Jack K, a może by tak "dr Anonim"? Diagnoza "Słownika języka polskiego PWN" panu by się przydała, dr. Jack K.

Anonimowy pisze...

Dlaczego nabijacie sie z ludzi którzy sa tu od początku? Ignoranci !!!!

Anonimowy pisze...

Czarno widzę tę Francję, na foto nr 9 dogoniła go karetka czy coś. Ale jest pod górkę więc może przez to.

TJ pisze...

462 ? Czy to jest przejechany dystans ?

Anonimowy pisze...

moim zdaniem Robert przez szutry zmienil swoj styl jazdy na asfalcie, i to chyba jednak ma pewne "-" w postaci gorszych niz się spodziewamy czasów, jest może bezpieczniej ale mniej "torowo", lata bokiem wiecej, a jak sam mówił każdy poślizg to strata czasowa

Anonimowy pisze...

@Anonim 8:26 - stary jak masz pisać takie brednie to weź lepiej już nic nie pisz - przecież wyraźnie widać, że na tym zdjęciu Kubica trenuje ruszanie pod górkę na ręcznym. Pewnie w końcu zabrali mu te prawko i przygotowuje się do egzaminu. :P


gmbs

Anonimowy pisze...

anonim 10:34



Nic mu się na asfalcie nie zmieniło, tylko na asfalcie gdzie jest z oczywistych względów lepsza przyczepność wychodzi najbardziej moc odejścia z zakrętów, a tego Fiesta Roberta nie ma przez badziewny system biegów, i samochód zamula na 1 i 2 biegu stąd spore straty czasowe

W niemczech 70% zkarętów są wolne/nawroty, więc nic dziwnego , że szału nie było

Anonimowy pisze...

TOTAL 462 Maciek poporostu napisał sponsora na przyszły sezon a wiec cytynka:)

Michał Mojsa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Dawno tak się nie uśmiałem jak dziś;D Niektóre kommenty zyskają rangę kultowych za jakiś czas:D A poważniej panowie zapoznajcie się ze specyfiką tego sportu to bedzie mniej bredni w stylu "moim zdaniem Robert przez szutry zmienil swoj styl jazdy na asfalcie, i to chyba jednak ma pewne.." większość pisze bzdury z niewiedzy, a przecież wystarczy poświecic trochę czasu pościągać materiały, a już szczególnie odnośnie tego sezonu, począwszy od relacji z każdej rundy a skonczywszy na drobiazgowych analizach z poszczególnych OESsów danego eventu. Proponuję także zapoznać się ze specyfikacją Fiesty WRC jej wadami i zaletami które "wychodzą" co rajd. A co najważniejsze, ile razy Roberto musi powtarzać że nie o PKT chodzi w tym sezonie, przecież to zdobywanie dośw to także dalsza rehabilitacja motoryki organizmu szcególnie prawej ręki. Wiecej luzu bo niektórzy tworzą mydlaną bańkę która nie ma wogóle racji bytu a pózniej wieli szloch zawodu. Wybaczcie starcowi dla mnie jest bohaterem niczym Ari Vatanen, po koszmarnym upadku podniósł się wstał i pomimo przeciwności losu, kalectwa walczy dalej. Cały świat go podziwia i dopinguje ale w Polszy... ma oddaną bardzo licznągrupę hejterów łacznie z mainstream mi mediami. Pozdr

Anonimowy pisze...

do Anonimowy 16.34 - zgadzam się w pełni. nie wiem tylko czy dla tego ambitnego człowiek, który w życiu zawdzięcza kompletnie wszystko samemu sobie i swojej pracowitości bardziej niebezpieczni są hejterzy np. z mainstreamowych gadzinówek, czy pseudofani wypisujący brednie o "systemach biegów, czy o stracie na asfalcie bo zyskaniu na szutrze. czego te matoły jeszcze po tym człowieku oczekują? niech się człowiek dobrze bawi. za swoje przecież! jestem autorem znacznej części tych sarkastycznych komentarzy w stylu "dogoniła go karetka":), niesamowicie bawi mnie powaga tych wypocin kolesi, którzy się na wszystkim znają (bo od kilku miesięcy interesują się WRC) - pozdro