Strona główna Kalendarz Motorsportu O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 14 lipca 2014

Robert Kubica w Rally Internazionale del Casentino - filmy i zdjęcia [Aktualizacja środa - kolejny onboard]

fot. IRCup.it
Na nami świetny weekend z motorsportowymi emocjami związanymi ze startem Roberta Kubicy w Rally Internazionale del Casentino. Ukazało się wiele świetnych filmów (w tym onboardów) i zdjęć z tej imprezy. Poniżej krótkie przypomnienie tego, co w miniony weekend działo się we Włoszech.











fot. Arezzo Ora

fot. rallylink.it

fot. IRCup.it


fot. IRCup.it


Aktualizacja wtorek

Pojawiły się dwa nowe onboardy z przejazdów Roberta Kubicy w Rally Internazionale del Casentino:




Aktualizacja wtorek godz. 11:00

Poniżej wywiad z Robertem przeprowadzony tuż przed startem rajdu:


Aktualizacja środa:

Na youtube'owym kanale RK pojawił się kolejny onboard z głosem Przemka Mazura ukazujący drugi przejazd odcinka Dama. Robert na tym przejeździe pojechał o 7 sekund szybciej niż w pierwszym podejściu.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 
 

Więcej o całej F1 na OneStopStrategy

19 komentarzy:

DADDY pisze...

Start...Dżira...doświadczenie...meta...WIN!!
Bezcenne. Magia :]

Do Przemysława się przyzwyczaimy :]
Przynajmniej na treningu we włoszech raz w roku jak Maciek będzie się opalał hehe/:/

@Anonimowy
14 lipca 2014 17:29
"cyt: Michał wreszcie się wyleczył z kontuzji kręgosłupa"
ktoś może to potwierdzić ?
Czy Michał wraca na trasy w 2015 ?


ILES2008 pisze...

@DADDY
Michał na jego profilu facebook (film) wspomniał tylko,że ma nadzieje wystartować w rajdzie polski za rok (mówił to tak ,jakby nie miał pewności). Nie bylo żadnych konkretów . Gdyby coś sie poprawiło napewno dał by znać. Wiele razy wspominał ,że nie może sie doczekać powrotu do rajdów .

Anonimowy pisze...

"Dodał, że poza intensywną rehabilitacją i budowaniem formy przed sezonem 2015, będzie również aktywnie rozwijał Szkołę Jazdy Michała Kościuszko"-część wywiadu

DADDY pisze...

Więc nie ma co się co martwić o Maćka.
Michał i tak byłby tylko cieniem Roberta w WRC. Trochę za duża presja na jego barki, po prostu Robert jest za szybki.

Ale lata po tych asfaltach...

Marcin J pisze...

No ja na miejscu Michała - jakby mi dał ktoś szansę to chętnie bym pojeździł, ale jeśli kontrakt jest zawieszony i rzeczywiście Michał stara się asekurować z drugiej strony szkołą jazdy - to też ok. Jestem przekonany że wszyscy w wrc mają podobne umiejętności. Różnice polegają na przejściu 3 zakrętów o 0,3 sekundy szybciej i nie popełnianiu błędów. Michał nie ma co się wstydzić swoich umiejętności (gdyby ktoś mógł tak pomyśleć).

Na podparcie tezy - oglądnijcie sobie wrc dojczland 2013, gdzie na filmiku są połączone/równoległe onboardy Latvali i Neuvilla. Prowadzenie zmieniało się z 4 razy, a tak to szli łeb w łeb. Dopiero gdzieś pod koniec - albo Latvala popełnił jakiś mikro błąd albo Neuville szybciej przeszedł jakiś ciasny zakręt i nagle robi 3 sekundy do przodu.

Ten onboard pokazuje też że NIE MOŻNA odpuszczać :)

Anonimowy pisze...

Wywiad:
https://www.youtube.com/watch?v=yNCDq6qIV9Q

Anonimowy pisze...

Prosze cie. Nie przystawiaj Michala do Latvali czy Neuvila. Kosciuszka to poziom Prokopa. Nie mowie,ze poziom niski,ale jednak troche brakuje.USA

Marcin J pisze...

OK USA. Ale w sumie dlaczego nie porównywać? Widać różnice? Widać. Porównanie nikomu nie umniejsza a Michała ustawia w szeregu w którym widać ile brakuje :) Onboard przedstawiłem jako efekt ciekawości - jak to dwóch kierowców z czołówki bardzo mocno się tnie żeby być jak najszybszymi. I jak łatwo popełnić jakąś nawet niewidoczną gafę żeby nagle być 3 sekundy w plecy. A przecież obydwaj zapieprzali tak samo szybko.

Zresztą - dobrze wiesz co miałem na myśli :)

Anonimowy pisze...

Robert to jest najwyższy z możliwych poziomów jeśli chodzi o asfalty tak piekielnie szybko i pewnie w niesamowity sposób pokonuje te zakręty jak nikt inny-On przecież jechał pierwszy raz we Włoszech na tym rajdzie w dodatku w sumie w nowej furze i z nowym pilotem z przeciwnikami ktorzy doskonale znali trasę rajdu i nie są ogórkami o czym przekonali się w przeszłości inne nasze rajdowe asy a Robert ich tam z marszu jakby od niechcenia zmiażdzył więc ja tam żadnego Ogiera,Neuvila się nie obawiam w Niemczech czy we Francji oby tylko fura wytrzymała-jego tam będzie interesowało mimo że tego nie powie tylko walka o P1 i wierzę że będzie już w tym roku historyczne pierwsze polskie zwycięstwo w WRC:-)
Colocini

Jaro75 pisze...

W sumie jak dla mnie to najlepsze malowanie od początku :)Ale to moje zdanie.Każdy ma swój gust.
Jak szerszeń z 2010 roku :))

Anonimowy pisze...

Aż sobie poszukałem tego onborda. Super sprawa. Jednak moim zdaniem Polo ma zdecydowanie lepszą trakcję z wolnych zakrętów, Latvala zawsze tam odrabiał. Neuville zdecydowanie górą na dohamowaniach.

http://www.youtube.com/watch?v=NPB-0TfOrvo

Jaro75 pisze...

Już tyle lat się na to patrzy ale przynajmniej mnie w dalszym ciągu zadziwia ten widok z kabiny :)
Wiadomo że gdy jeszcze z Robertem w środku to dopiero człowieka wkręca.
To musi być coś niesamowitego przejażdżka na prawym fotelu.

R10 pisze...

Przed chwilą na kanale RK pojawił się onboard z SS6 Dama 2 z głosem pilota. Zdążyłem go wczytać i zobaczyć, jednak gdy odświeżyłem stronę, film był już prywatny. Ciekawe..

Anonimowy pisze...

Robert miał dobrą rozgrzewkę przed rajdem Niemiec :-D i jak będzie w pierwszej trójce to będzie znakomity wynik. Jak troszkę poniżej to będzie dobry wynik :-)

Tak sobie myślę że byłoby dobrze żeby Robert w przyszłym sezonie jeździł w VW lub hyundaiu który się rozwija z rajdu na rajd a za rok będą mieli lepsze auto niż ford :-/

Zimny

Anonimowy pisze...

Rozpieszcza nas Robert onboardami. Jak zwykle obejrzałam z wielką przyjemnością.
omi

Anonimowy pisze...

Oglądając dzisiejszy onboard mam wrażenie jakby Kubica/Mazur jechali w przyśpieszonym czasie :) Rewelacyjna jazda

Anonimowy pisze...

Ten ostatni onboard jest uciety na nawrocie. Czyzby RK chcial cos ukryc przed nami? ;)

Anonimowy pisze...

Przemek bardzo fajnie czyta opis,dokładnie i wyrażnie,maluje trasę-bezcenne,patrząc na film i słuchając opisu wiedziałem co będzie za następnym zakrętem a to dobrze wiedzieć dokąd się jedzie !

TJ pisze...

Nie wydaje mi się. Porównaj obydwa przejazdy tego odcinka. Do tego nawrotu (na 4:56 onboardu z OS6) tempo jest praktycznie co do sekundy takie samo jak z pierszego przejazdu. Od wyjscia z nawrotu do końca filmu z OS6 różnica tempa względem pierwszego przejazdu to może ok. sekundy. Czyli brakuje nam tylko tego fragmentu z nawrotu i ok. 3 minut od końca filmu z OS6 do faktycznego końca odcinka (ten fragment na OS2 jechał 3 minuty 7 sekund). A wiedząc, że drugi przejazd był o 7 sekund szybszy, to generalnie tylko na tych brakujących fragmentach musiał nadrobić ok. 6 sekund. Wiec raczej nie mogło tam być jakiegoś dużego problemu na nawrocie, bo nie dałby rady zyskać tyle czasu.
Jako przyczynę tego przerwania bardziej obstawiałbym osiągnięcie limitu rozmiaru pliku lub czasu nagrywania na rejestratorze. Wtedy urządzenie skończyło zapisywać do jednego i zaczęło drugi plik, a przy wrzucaniu onboardu połączono zawartość, co wyszło jak próba wycięcia czegoś.