Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Robert Kubica w Polsce - wywiady, filmy, zdjęcia [Aktualizacja piątek - wywiad]

fot. Radiogdansk.pl
Robert Kubica był gościem programu "Rozmowa Kontrolowana" w Radiu Gdańsk. Było o obecnej karierze, zdrowiu i Formule 1. Poniżej przeczytacie najważniejsze fragmenty wywiadu i wysłuchacie jego całości. Robert spędza dziś cały dzień w naszym kraju.

Wizyta Roberta związana jest z nagrywaniem spotu reklamowego dla Lotosu. Robert o godz. 15:15 ma spotkać się z pracownikami Lotosu. O godz. 8:30 Robert był w Radiu Gdańsk, gdzie udzielił kilkunastominutowego wywiadu.

Oto najważniejsze wypowiedzi Roberta:

"Czy są szanse na powrót do F1? Zależy jak na to patrzymy. Szanse są, ponieważ dopóki jest jakiś postęp, a technologia idzie do przodu. Nie ma jednak sensu wsiadać do bolidu jeżeli nie będę mógł z łatwością pokonywać wszystkich torów. Miałem szansę przejechać dzień testów w F1, ale z niej nie skorzystałem. Nie czuję potrzeby poczucia tego znowu, wejścia w mój świat, bo mój świat to właśnie tor a nie OS-y"

"Ostatni okres nie jest najłatwiejszy, cały czas uczę się tego sportu, a wymaga on bardzo dużego doświadczenia. Sporo osób myśli, że ja je mam, ale tak nie jest. Sporty samochodowe są bardzo skomplikowane i ciężko jest przeskoczyć z jednej dyscypliny na drugą. Jednak podejmując tą decyzję wiedziałem na co się pakuję. 3-4 słabsze miesiące nie zmienią tego, co robiłem przez ostatnie kilkanaście lat."

"Tytuł wywalczony w ubiegłym roku w WRC2 trochę zaostrzył apetyty ludziom w Polsce. Wydaje mi się, że wywalczenie go było trochę nienormalne. Rajd Polski jest głównym wydarzeniem w Polsce, nie tylko dla mnie, ale będzie bardzo trudne."

"Większość moich wizyt poza drogą nie wynika z "przesadzania" tylko z błędów, które popełnia każdy".

"Wakacje niestety mam od dłuższego czasu, choć zawsze mówiłem, że wakacje mam cały czas, bo tak jest jak się robi to, co się kocha".

Całości wywiadu wysłuchacie poniżej:


Źródło: Radio Gdańsk

Aktualizacja

Oprócz wywiadu, Robert wcielił się również w Radiu Gdańsk w rolę pogodynki:


Aktualizacja godz. 12:00

Kolejny film z udziałem Roberta - tym razem naprawia mikrofon:


Aktualizacja godz. 14:00

Przy okazji wizyty w Gdańsku, Robert Kubica udzielił również wywiadu dla TVP Regionalnej. Zostanie on wyemitowany w czwartek około godz. 19. Niektórym kibicom udało się spotkać z Robertem. Oto zdjęcie, które przesłał Karol Aleksandrowicz:
Aktualizacja godz. 18

Robert Kubica odlatuje już do Włoch, była wizyta w siedzibie Lotosu oraz na PGE Arenie.
fot. facebook.com/LechiaGdansk
fot. Grupa Lotos
Aktualizacja godz. 18:35

TUTAJ zobaczycie galerię zdjęć z wizyty Roberta Kubicy na stadionie Lechii Gdańsk, a poniżej film:

Aktualizacja wtorek

Podczas wczorajszej wizyty w Gdańsku, Robert Kubica udzielił również wywiadu dla Orange Sport:


Aktualizacja piątek

TUTAJ włączycie wywiad Roberta Kubicy dla TVP Regionalnej, nagrany podczas wizyty w Polsce.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 
 

Więcej o całej F1 na MC Formula i OneStopStrategy

35 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam...super Roberta slyszec po tak dlugiej ciszy ....najwazniejsze ze na wesolo i z usmiechem......ROBERT mam nadzieje ze wiesz ilu masz wiernych kibicow stojacych murem za Toba.....szkoda ze LOTOS nie staje na wysokosci zadania drugi rok starow RK w swoich barwach a nie mozna znalesc zadnych rajdowych gadzetow .....mam nadzieje ze sie to zmieni......

DADDY pisze...

Słuchałem wypowiedzi Roberta całe 22 minuty z otwartą gębą. Było wesoło to fakt, ale było też smutno. Po tej wypowiedzi tak naprawdę słychać że Robert bardzo tęskni za F1. Powiem tak, jeżeli Robert nie pójdzie na stół, za czym na pewno nie tęskni, nie osiągnie pełni szczęścia. Tak naprawdę jedyną zagwozdką jest wybór chirurga. Na pewno nie ma co liczyć na zabieg do końca sezonu, ale myśle że Robert ma już plany. On wszystko planuje i nie wszystko nam mówi. Powie nam dopiero po wszystkim żeby nie zapeszyć, tak jak to zawsze robił i zdążyliśmy się do tego przyzwyczaić. Też bym tak zrobił bo oczekiwania w stosunku co do niego są wysokie.

Robert życzę Tobie powrotu tam gdzie byłeś, może moja operacja kolana jest niczym w porównaniu do twojej ręki, ale też ciężko mi się było zdecydować na zabieg gdy lekarz mi mówił że z tym można żyć, a po zabiegu mogę mieć sztywną nogę jeżeli coś się nie uda...zdecydowałem się, i mam nadzieje że Tobie zabieg też pomoże, a nie zaszkodzi, jeżeli nie w prowadzeniu samochodu to chociaż w życiu codziennym... Zdrowa życzę.

adi2221 pisze...

Robert naprawia mikrofon w radiu Gdańsk:)
https://www.youtube.com/watch?v=YxlGoWOjkRI

Anonimowy pisze...

Przydalby sie teraz dobry wystep w argentynie... Taki na poprawienie nastrojow :0 trzymamy kciuki... PS szkoda, ze Robert poza wrc nie jezdzi jakis malych rajdow... :(

Anonimowy pisze...

Świetny filmik z pogodynką! :) Robert jest z Krakowa, i powiedziałby normalnie "temperatura na polu" zamiast "temperatura na dworzu". "Na zewnątrz" brzmi poprawnie w obu regionach stąd pewnie ten śmiech redaktorki :).


m.

Anonimowy pisze...

przykro sie patrzy na ta jego prawa lapke :(

robert henel pisze...

Szczerze mówiąc to wolę Roberta w rajdach - tu pewnie należę do mniejszości - ale wynika to z tego że w ogóle wolę rajdy od F1.
Bardzo mnie ucieszył ten wywiad i trzymam kciuki za kolejnymi startami.

Jaro75 pisze...

Wysłucham w domu :)
Tutaj nie mam jak.

Pozdrowienia Robert !!

Anonimowy pisze...

mam wrażenie , że z tym mikrofonem jakaś ustawka na rękę i sama dłoń wg mnie to chyba jest postęp , Robert zdecydowanie zaciska dłoń .... czy tego cholernego łokcia nie da się zoperować ....

joanna kusmierska pisze...

" ...jestem pewien swoich umiejętności..." I tak Trzymać Panie Robercie!

Anonimowy pisze...

@up - znaki interpunkcyjne stawiamy bezpośrednio po wyrazie, zdania zaczynamy od dużej litery i co najważniejsze przed wysłaniem wypocin czytamy je dwa razy na głos.


gmbs

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich fanów...
Postęp oczywiście, że jest i nie ulega to żadnej wątpliwości, mówi o tym nawet sam RK...Wystarczy spojrzeć w jaki sposób Robert wsiada bądź wysiada z auta w trakcie testów DTM a jak robi to teraz. Wtedy ręka wyglądała jak proteza a dziś Robert jej używa... Wydaje mi się jednak, że aby Robert mógł wystąpić jeszcze kiedykolwiek w GP F1 musi zostać spełniony jeden z dwóch warunków. Albo pomoże mu w tym hirurg, albo zmienią się wymogi techniczne i Robert zmieści się w kokpicie. Niestety wg mnie taka jest rzeczywistość i fani czekający na jego powrót do F1 moga się go już nigdy nie doczekać. Nie ma co się oszukiwać i czekac na cud...
Chciałem jednak zwrócić uwagę na jedną podstawową dla mnie rzecz. Kibicujmy mu wszyscy bez względu na to gdzie będzie startował i jakie początkowo wyniki będzie tam osiągał. Jestem fanem jego talentu od dawna i od wielu lat śledzę wydarzenia w świecie motorsportu. Robert to chyba najmłodszy facet w tym świecie, który mi imponuje. Posiada wszystkie cechy, które musi posiadać wielki mistrz a o jego szybkości przekonali sie nie raz wszyscy tu obecni. Jestem w 100 % pewien, że RK będzie mistrzem świata gdziekolwiek będzie startował bo to urodzony mistrz kierownicy i tytan pracy. Spójrzmy wszyscy trzeźwo na jego obecną sytuację. Uczy się praktycznie od zera nowej dyscypliny ale nie to jest najważniejsze. RK musi nauczyć się funkcjonować w aucie z ograniczeniami, które posiada. Głęboko wierzę a nawet jestem pewien, że przyjdzie ten dzień kiedy Robert dojdzie do perfekcji w tym co robi. Tak by ło zawsze i tak będzie tez tym razem.

Poldek Napora pisze...

Dawno mnie tu nie było ale tak z ciekawości daję wam listę najbardziej rozpoznawalnych sportowców w 2014 roku :D Pozdrawiam

1. Adam Małysz (rajdy samochodowe) – 84,4 %

2. Agnieszka Radwańska (tenis) – 72,6 %

3. Justyna Kowalczyk (biegi narciarskie) – 70,1 %

4. Robert Kubica (rajdy samochodowe) – 69,5 %

5. Robert Lewandowski (piłka nożna) – 69,0 %

6. Piotr Żyła (skoki narciarskie) – 61,4 %

7. Marcin Gortat (koszykówka) – 58,4 %

8. Kamil Stoch (skoki narciarskie) – 54,6 %

9. Jakub Błaszczykowski (piłka nożna) – 52,0 %

10. Tomasz Majewski (lekkoatletyka) – 41,4 %

11. Tomasz Gollob (żużel) – 40,8 %

12. Krzysztof Włodarczyk (boks) – 40,1 %

13. Wojciech Szczęsny (piłka nożna) – 38,4 %

14. Jerzy Janowicz (tenis) – 37,9 %

15. Bartosz Kurek (siatkówka) – 30,4 %

16. Zbigniew Bródka (łyżwiarstwo szybkie) – 28,2 %

17. Katarzyna Bachleda-Curuś (łyżwiarstwo szybkie) – 6,6 %

18. Michał Kwiatkowski (kolarstwo) – 3,3 %

karluum pisze...

O stan ręki reporter Oranżady nie pytał się ?:P

Anonimowy pisze...

Nieźle Robson w piłke kopie, niczym Janusz Chomontek :)

miro0022miro pisze...

Powodzenia Robert.Milo znow zobaczyc i uslyszec Roberta usmiechnietego. Postepy w rece widac i mam nadzieje,ze beda jeszcze wieksze. Pozdrawiam Robert

Marek Wójcik pisze...

Jak dla mnie to ta cała akcja z "naprawą" mikrofonu miała na celu nagranie, jak Robert posługuje się prawą ręką. Ten mikrofon wcale nie był zepsuty.
Czy Wy macie podobne odczucia?

Mateusz Cieślicki pisze...

Marek nie bądź śmieszny.

Marek Wójcik pisze...

@Mateusz

Może i jestem śmieszny. Nie widziałem wszystkich filmów z Robertem, więc nie wiem, czy na którymś widać jak Robert włada prawą ręką. Pod tym względem "czapki z głów" przed pracownikami Radia Gdańsk. Dotychczas Robert raczej ukrywał swoją prawą rękę w kieszeni, za plecami... co zresztą widać nawet na filmikach z dzieciakami. A tu na filmie z radia widać pracującą dłoń i palce. Ponadto gdy Robert już "naprawił" mikrofon szybko wykonano zbliżenie i korektę ostrości. Tak na wszelki wypadek. Gdyby Robert jeszcze miałby coś przy mikrofonie manipulować.
Jeśli była to sytuacja niezaaranżowana - to i tak jest to chyba jedyny film z tak dobrze widoczną ręką Roberta.

Anonimowy pisze...

Poldek Napora
Jeśli tak wygląda rozpoznawalność polskich sportowców to ja naprawdę wymiękam.
Przy okazji warto przypomnieć jak śmialiśmy się z niektórych sytuacji podczas plebiscytu na sportowca roku na początku stycznia. Pisałem wtedy, że nie mieści mi się w głowie, aby nie nominować do tego plebiscytu kolarzy Przemka Niemca, Rafała Majkę i Michała Kwiatkowskiego oraz pływaka Radosława Kawęckiego. Nie mam nic do żużlowców, zapaśników, podnoszących ciężary, ale ludzie!! Kolarstwo czy pływanie są dyscyplinami o ogromnie wielkiej konkurencji. Przy okazji - taki TdF przy trasie ogląda ...14 - 17 mln ludzi, a w telewizji ten wyścig ogląda jeszcze wiecej ludzi niż Formułę 1 (F1 ma stałą widownię ok. pół miliarda ludzi - z roku na rok lekko się zwiększa).
To co wyprawia w tym roku Michał Kwiatkowski (w tym sporcie jego wiek jest jeszcze wiekiem młodzieżowca) jest niesamowite. Nie wierzę, że ludzie tego nie dostrzegą. Obserwując Michała w telewizji cały czas (niestety nie będę tego mógł robić z Robertem, bo jego sport jest poza marginesem telewizji) co chwilę łapię się na tym, że obecnie jest on w wieku w jakim największe swoje chwile sportowe przeżywał Robert Kubica w 2008 roku. Nie jest to refleksja przyjemna muszę przyznać :(
Rafał

DADDY pisze...

Raczej wątpię żeby Robert miał coś takiego zaaranżować, to jest trochę śmieszne a ten komentarz jest poniżej pasa i nie na miejscu. Robert był filmowany przy przygotowaniach do występu w roli pogodynki, tylko cieszyć się że Robert się zgodził, bo chyba musiał, na puszczenie tego filmu do sieci. Wp jest dobrym miejscem na takie spostrzeżenia.

W h#j długi...nie wiem kiedy to mnie przestanie śmieszyć... :')

Marek Wójcik pisze...

@Daddy
Akurat Roberta w życiu nie podejrzewałbym o jakieś ustawki z mediami. Po prostu był wyluzowany i stracił czujność. A filmik poszedł w świat. I nawet nie ma co się dziwić Radiowcom z Gdańska, bo przecież każdy chciałby pochwalić się jakąś "zdobyczą".
Nigdzie nie napisałem, że Robert miałby coś aranżować, a jeśli już to podejrzewałem jakiś fortel ze strony Radia. Mogło to wypłynąć zupełnie spontanicznie. Zanim Robert się zorientował (a może już jest Mu to obojętne) to poszło w świat... i tyle.

Każdy na tym Blogu (przynajmniej tak było do tej pory) ma prawo zamieszczać swoje mniej lub bardziej trafne uwagi. Można się z nimi zgadzać lub nie. Ale nie uważam, by jakaś moja wypowiedź była nie w porządku wobec Roberta.

Nie zamieniajmy tej historii w pyskówkę. Po prostu pozostańmy przy swoim zdaniu.

Pozdrawiam
Marek

OZi pisze...

końcówka filmu z młodzieżą Lechii:
refleks z jakim Robert łapie piłkę pokazuje z jakiego typu "Terminatorem" mamy do czynienia :D

Forza RK!!

Pozdro
OZi

Anonimowy pisze...

cenzura cenzura cenzura , pirnadolona katolica sraloicka itddddd, wczoraj moj post o tym ze robek napierdzielal o popsie " ze kazdy polak itd... " niezostalo opublikowane wrrrrr alee cóż , cicho sza, nacjonalizm /katolizm ujawnił sie niestety na tym blogu też, smutne :(

Karol Moździerz pisze...

Nie odnotowaliśmy takiego komentarza, nie wydaje mi się, żeby był w normalnych warunkach cofnięty. Być może problem po stronie bloggera/przeglądarki był.

Anonimowy pisze...

No cóż, takiego Kwiatkowskiego godzinami mozna oglądać w dostępnych stacjach telewizyjnych, a Robert, Ogier, Latvala są (i wszystko wskazuje, że będą przez kolejne lata) takimi trochę sportowcami incognito...

Daro pisze...

Mam pytanie które mnie od dawna nurtuje możecie mnie nawet za to zganić i zhejtować ale co tam Robert wielokrotnie mówił że w F1 mógłby jeździć na większości torów tylko na niektórych byłby problem Mógłby przecież jeździć cały sezon a tylko te 3 lub 4 tory odpuścić choć znając Robsona to robi coś na 100% albo wcale więc w sumie sam sobie odpowiedziałem ;)

Andrzej Śliwa pisze...

Link z WP ale data godna przypomnienia

http://sport.wp.pl/gid,16573416,kat,1715,title,20-lat-temu-zginal-Ayrton-Senna,galeria.html

Andrzej Śliwa pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=Tpp7OCngXQM

Anonimowy pisze...

Do Daro:

A kto by chciał kierowcę, który nie może jeździć na 20% torów? Wyścigi to nie grupa wsparcia...

asertywny

Anonimowy pisze...

gdzieś czytałem że kierowca wrc musi spędzić dwa sezony żeby osiągniął wysoki poziom. zobaczymy gdzie robert kubica będzie się ścigał za rok, może w dtm zobaczy w przyszłym roku

Anonimowy pisze...

No i niby spoko ten wywiad z telewizji regionalnej, ale ciągle te same pytania:/

DADDY pisze...

Trochę mnie wkurza że mamy XXI wiek, elektronicznie łączenie przerwanego rdzenia kręgowego. nano-protezy, nawet była próba skopiowania w pełni pracującego ludzkiego neuronu, fakt zakończona fiaskiem ale była, a nie można naprawić ręki Roberta...to jest chore żeby nie można było naprawić łokcia i powiększyć rotacji nadgarstka. Myślę że gdyby jakiś lekarz powiedział że się tego podejmie i jest to jak najbardziej możliwe to Robert nie czekałby do końca sezonu :]
cyt.
"Oddałbym wszystko" Lekarze spiąć poślady !!!!

Anonimowy pisze...

Są juz bilety na Polski :), czas zamawiać. 150 zł na 4 dni. Szczegóły na stronie rajdu.

Anonimowy pisze...

dokładnie, mogli sie bardziej wysilić, a nie brać te same pytania które były w radiu gdańsk