Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 17 stycznia 2014

Robert Kubica w Rajdzie Monte Carlo - dzień 3 (Live timing, filmy, zdjęcia)[Aktualizacja godz. 22:40 - Onboard z wypadku, stream do podsumowania dnia]

fot. FIA
Po niesamowitym i szokującym wręcz pierwszym dniu Rajdu Monte Carlo, podczas którego Robert Kubica wygrał 2 OS-y i zajmuje 3. miejsce w klasyfikacji generalnej, przystępujemy do kolejnej części rywalizacji. Piątek będzie dla kierowców morderczy - w ciągu zaledwie 5 OS-ów przejadą blisko 180 km. Warunki znów mają być trudne. Poniżej znajdziecie wszystko co niezbędne do śledzenia rywalizacji - live streaming, filmy, zdjęcia i radio rajdowe. Jeden OS zobaczymy na żywo.

PEŁNĄ RELACJĘ Z DNIA 2. PRZECZYTACIE TUTAJ


Robert Kubica już podczas pierwszego wczorajszego Odcinka Specjalnego spełnił swój cel na cały sezon - wygrał OS, a nawet dwa. Polak zadziwił swoją jazdą wszystkich, nie tylko ze świata sportów motorowych. Kubica nagle z grona zawodników, którzy mieli walczyć o miejsce w połowie pierwszej 10-tki, wyrósł na kierowcę, który walczy o zwycięstwo w rajdzie.

Polak plasuje się na 3. miejscu z minimalną stratą do Krisa Meeke i dość sporą do Briana Bouffier. Trzekrotny mistrz Polski pokazuje znakomite tempo, ale wszystkich goni Sebastien Ogier, który po początkowych niepowodzeniach teraz złapał właściwy rytm. Tak wygląda klasyfikacja przed dzisiejszymi OS-ami:


Poniżej zobaczycie przejazdy Roberta Kubicy wraz z fragmentami onboardów i wypowiedź Polaka o czwartkowych OS-ach:




Kolejność

Zgodnie z nowymi przepisami, Robert będzie startował jako trzeci od końca spośród aut WRC. Oto kolejność startu:
1. Melicharek
2. Mikkelsen
3. Hirvonen
4. Latvala
5. Evans
6. Ostberg
7. Ogier
8. Kubica
9. Meeke
10. Bouffier

Harmonogram

Dziś czeka nas 5 OS-ów, rozgrywanych pomiędzy godz. 8:48 a 19. Najkrótszy z nich będzie liczył ponad 20 km, a najdłuższy - przejeżdżany dwukrotnie, aż ponad 49 km. 

Piątek, 17 stycznia:
godz. 08:48 - OS 7 - Vitrolles - Faye 1 (49,03 km)
godz. 10:41 - OS 8 - Selonnet - Bréziers (22,68 km)
godz. 12:11 - Serwis D (Gap)   
godz. 13:04 - OS 9 - Vitrolles - Faye 2 (49,03 km)
godz. 14:42 - OS 10 - Sisteron - Thoard (36,85 km)
godz. 16:52 - Serwis Mobilny (Digne Les Bains)   
godz. 18:00 - OS 11 - Clumanc - Lambruisse (20,77 km)

TUTAJ zobaczycie wirtualny przelot 3D nad OS-ami, a poniżej OS-y na mapie:


Co w TV?

Tym razem - wszystko na to wskazuje - w telewizji będziemy mogli oglądać przekaz na żywo z jednego z OS-ów, liczącej ponad 49 km próby numer 9 - Vitrolles - Faye 2. Działające linki do live streamingu ukażą się na blogu przed godz. 13:15.

Piątek, 17 stycznia:
godz. 13:15 - na żywo OS 9 - Sport TV (Słowenia), Canal + (Hiszpania)
godz. 20:05 - Kronika TVP 1
godz. 22:35 - Podsumowanie MotorsTV (Wielka Brytania)

Warunki

Podobnie jak wczoraj, dziś kluczowe dla losów rywalizacji mogą okazać się warunki atmosferyczne. Nikt nie był w stanie określić, jakie one będą, ale synoptycy zapowiadają niemal całodzienne opany, również śniegu w wyższych partiach, ale temperatury mają być dodatnie.

Całą rywalizację będziemy oczywiście śledzić na blogu, zapraszam na wspólne emocje.

Aktualizacja

W Gap ciągle pada rzęsisty deszcz, a na trasie jest wiele miejsc ze stojącą wodą. Temperatura wynosi około 7 stopni Celsjusza. 

Aktualizacja godz. 8:15

Najnowsze doniesienia pogodowe mówią, że na trasie 1. OS-u jest nieco śniegu i dużo lodu. 

Aktualizacja godz. 8:48

Rozpoczął się już pierwszy dzisiejszy OS. Kierowców czeka ponad 49 km jazdy!
fot. M-Sport
Aktualizacja godz. 9:00

Robert Kubica - podobnie jak wszyscy inni kierowcy - zdecydował się na założenie 4 opon supermiękkich i wzięcie 2 opon na śnieg.

Aktualizacja godz. 9:07

Robert Kubica jest już na trasie 7. OS-u. Póki co najlepsze czasy wśród pierwszych kierowców notuje Sebastien Ogier. Robert ma drugi czas. 

Aktualizacja godz. 9:13

Robert Kubica nadal zajmuje 2. miejsce na 2. splicie, za Ogierem, ale szybciej od niego jechali na pierwszym Meeke i Bouffier. Na trasie nie ma śniegu, ale jest bardzo mokro. 

Aktualizacja godz. 9:18

Po drugim pomiarze czasu jedynie Sebastien Ogier jest szybszy od Roberta Kubicy! 

Aktualizacja godz. 9:27

Znakomicie jedzie Brian Bouffier, który jest drugi w połowie OS-u. Kubica jest trzeci - odrabia do Meeke, straci do Ogiera o Bouffiera.  

Aktualizacja godz. 9:32

Robert Kubica przejechał odcinek 7 z czasem o 24 sekundy gorszym od Ogiera. Francuz przeskoczył Polaka w klasyfikacji generalnej.  Pozostający na trasie Kris Meeke i Bryan Bouffier jadą również odrobinę szybciej niż Kubica. Robert narzekał na aquaplanning, szczególnie w drugiej części oesu, gdzie było więcej deszczu.
 

Aktualizacja godz. 9:38

Kubica uzyskał 4 czas na 7 oesie i spadł na 4 miejsce w klasyfikacji generalnej. Genialna jazda Sebastiena Ogiera wywindowała go na 2 miejsce w klasyfikacji generalnej.

Klasyfikacja na / po OS 7:

O 10:41 startuje OS 8 i na miejscu mocno pada. Dziś rano "szpiedzy" informowali o dość dużej ilości lodu na tym odcinku. Sami zawodnicy obawiają się sporej ilości "syfu", który może być wyciągnięty z cięć na drogę. Ten odcinek będzie przejeżdżany tylko raz, więc jadący później  zawodnicy będą mogli nieco przez to tracić.

Aktualizacja godz. 10:25

Na jutro zapowiadane są duże opady śniegu i deszczu na trasie rajdu. Za 15 minut rozpocznie się 8. OS liczący 22,68 km. Po nim będzie miał miejsce serwis. Robert startuje jako 8.

Czekając na start OS 8, przedstawiam kilka ciekawostek na temat osiągnięć Roberta Kubicy w Rajdzie Monte Carlo i porównania na dalszą część sezonu:
  • Robert wygrał już więcej odcinków w rajdowych MŚ niż Kimi Raikkonen w całej swojej karierze w WRC (Fin wygrał tylko 1 odcinek podczas Rajdu Niemiec 2010, jeżdżąc przez 2 pełne sezony Citroenem C4 WRC)
  • Sebastien Ogier wygrał swój pierwszy odcinek debiutując samochodem WRC w rajdowych MŚ (Wielka Brytania 2008, kilka oesów później zaliczył dachowanie)
  • Ogier w swoim pierwszym pełnym sezonie w aucie WRC był raz na podium (drugie miejsce, Grecja 2009)
  • Żaden zawodnik z wygranym wyścigiem w F1 nie zwyciężył jeszcze w rundzie rajdowych MŚ. Najlepszym osiągnięciem wśród zawodników w obu dyscyplinach były 3 miejsca Carlosa Reutemanna w Rajdzie Argentyny (12 wygranych wyścigów F1)
Aktualizacja godz. 10:42

Rozpoczął się 8. OS Rajdu Monte Carlo. Oto warunki, jakie na nim panują:
Aktualizacja godz. 10:57

Robert Kubica i Maciej Szczepaniak są już na trasie 8. OS-u. Polacy po pierwszym punkcie pomiaru czasu mają drugi czas - słabszy od Latvali, ale jadą szybciej niż Ogier.

Aktualizacja godz. 11:12

"Było bardzo ślisko, w jednym momencie mieliśmy wiele szczęścia, jest bardzo niebezpiecznie" - powiedział Robert na mecie. Polak uzyska najpewniej 4. czas. Świetnie jadą Bouffier i Meeke. 

Aktualizacja godz. 11:17

Robert Kubica zajął 3. miejsce na 8. OS-ie. Polak znacznie zbliżył się do Krisa Meeke w klasyfikacji generalnej:
Aktualizacja godz. 12:15

"Warunki bardzo trudne. Nie było lodu i śniegu ale partie gdzie jest błyszczący, bardzo śliski asfalt. Ustawiliśmy niskie ciśnienia co się opłaciło, bo trzymałem dobre tempo gdy rozgrzały się opony. Na równi z Ogierem, ale rozpadał się deszcz i dużo straciliśmy. Na szóstkowym zakręcie podbilo nas i dosłownie katapultowało prosto na ścianę, ale się prześlizgneliśmy. Udało sie. To solidny samochód (śmiech). Jedziemy ostrożnie. Gdy czuje sie pewnie jadę szybko a gdy nie to mocno odpuszczam. Nie przypuszczałem że będę w stanie jechać tempem Ogiera. Na drugiej pętli nie zamierzam ryzykować. Celem jest meta."

Aktualizacja godz. 12:30

Poniżej zobaczycie onboard Roberta z wczorajszej jazdy po śniegu:


Aktualizacja godz. 12:45

9 Odcinek Specjalny Rajdu Monte Carlo, który rozpocznie się o godz. 13:09 (jest 5 minut opóźnienia) będzie transmitowany na żywo przez kilka stacji. TUTAJ i TUTAJ znajdziecie live streamingi z niego.

Aktualizacja godz. 13:15

Ruszył już 9. OS, TUTAJ znajdziecie kolejny live streaming z tej próby. Robert ruszy za kilka minut. Kłopoty ma Jari Mati Latvala, który stoi na trasie.

Aktualizacja godz. 13:20

TUTAJ kolejny live streaming. 

Aktualizacja godz. 13:25

Tylko Sebastian Ogier jest szybszy od Roberta Kubicy spośród kierowców, którzy minęli już pierwszy punkt pomiary czasu. 

Aktualizacja godz. 13:33

Na kolejnych punktach pomiaru czasu Robert Kubica odrabia stratę do Sebastiana Ogiera (obecnie 0,4s.) i powiększa przewagę nad Krisem Meeke. Robert jest szybszy również od Bouffiera. 

Aktualizacja godz. 13:40 

Robert Kubica po 3 punktach pomiaru czasu jest szybszy o 10,5 sekundy od Briana Bouffier i 8 sekund od Krisa Meeke.

Aktualizacja godz. 13:45

Robert Kubica prawdopodobnie stoi na trasie 9. OS-u. Polak jechał znakomicie, odrabiając 33 sekundy do Briana Bouffiera. 

Aktualizacja godz. 13:50

Robert Kubica albo wypadł z trasy 9. OS-u albo złapał kapcia. Czekamy na informacje. Robert awansowałby prawdopodobnie na 2. miejsce po tym OS-ie, za Sebastiana Ogiera. 

Aktualizacja godz. 13:55

Robert Kubica wypadł z trasy 9. OS-u Rajdu Monte Carlo. Załodze nic się nie stało. 

Aktualizacja godz. 14:05

Robert Kubica prawdopodobnie nie ukończy rywalizacji w Monte Carlo.  

Aktualizacja godz. 14:06
Aktualizacja godz. 14:15

Robert Kubica wypadł z trasy prawdopodobnie z powodu czarnego lodu na asfalcie. Przypominam, że w rajdzie Monte Carlo nie ma Rally2, a zatem jest to koniec rywalizacji dla Roberta, nie wróci jutro na trasę. Bardzo proszę o umiar w komentarzach. 

Aktualizacja godz. 14:25

Aktualizacja godz. 14:25
Aktualizacja godz. 14:30

To już pewne, Robert Kubica nie ukończy Rajdu Monte Carlo :/

Aktualizacja godz. 15:00

Wyniki 9. OS-u, na którym wypadł Robert Kubica. Prowadzenie objął Sebastien Ogier.
Aktualizacja godz. 16:40

Sebastien Ogier był najszybszy podczas 10. OS-u Rajdu Monte Carlo i powiększył prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Drugi był Brian Bouffier. 
Aktualizacja godz. 16:55


Auto Roberta zostało już wyciągnięte:
Aktualizacja godz. 18:15


Poniżej filmy z 9. OS-u Roberta:







Aktualizacja godz. 18:50

Jari Mati Latvala wygrał ostatni dzisiejszy OS Rajdu Monte Carlo. Na pewnym prowadzeniu nadal Sebastien Ogier, coraz więcej traci Brian Bouffier:
Aktualizacja godz. 20:30

Maciej Szczepaniak na swoim profilu na portalu Facebook podsumował występ w Rajdzie Monte Carlo: "No cóż, taki to sport. Plan zakładał przejechanie całego Monte i poznanie oesow. Udało nam sie wykonać tylko niespełna 50%. Niestety w tak zdradliwych warunkach można było opuścić drogę w każdej chwili. Aby jednak nie opuszczać Monako tylko z goryczą to muszę przyznać ze wygrana na odcinkach WRC jest "fajnym" uczuciem a wyświetlony na konsoli w rajdówce w trakcie oesu komunikat dotyczący splitu ss9 17km Ogier +0 zapada w pamięć. Dziękuje wszystkim za gorące kibicowanie. A teraz tydzień odpoczynku i testy w śnieżnej Szwecji."

Aktualizacja godz. 20:40

Poniżej zobaczycie film z dzisiejszego wypadku Roberta:


Aktualizacja godz. 21:00

Oto onboard z wypadku Roberta Kubicy:


Aktualizacja godz. 21:30

Poniżej dzisiejsza kronika TVP:


Aktualizacja godz. 22:30

Filmowe podsumowanie OS-ów 9-11:


Aktualizacja godz. 22:40

TUTAJ możecie oglądać podsumowanie dnia.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i OneStopStrategy

340 komentarzy:

1 – 200 z 340   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

BIS BIS SHOWTIME !!!!

Seweryn F1 pisze...

POWODZENIA CHŁOPAKI!!!

muniek pisze...

Witam,

Wiadomo coś o oponach jakie wybrali? Powodzenia!

Piotr Wiejaczka pisze...

Robert to tak na dobry poczatek dnia kolejne 2 wygrane oes-y :)

Piotr Wiejaczka pisze...

Robert to tak na dobry poczatek dnia kolejne 2 wygrane oes-y :)

Anonimowy pisze...

Go Robert GO!

GrandeFan pisze...

OGNIA ROBERT :-D .Proszę o powtórkę z rozwki

Konrad Kobedza pisze...

Na początek dnia mam małą prośbę do osób piszących komentarze. Nie piszcie prosze postów typu: "Kubica narazie 3", "Na drugim splicie 3 sekundy przewagi". W momencie kiedy posty są moderowane ukazują sie póżniej niż je napiszecie i zazwyczaj są już nieaktualne. Później robi się za przeproszeniem burdel w komentarzach i cała ich masa kompletnie nic nie wnosi do dyskusjii. Poza tym przecież Mateusz wrzuca aktualizacje z wynikami i nie sądze, żeby ktoś szukał wyników w komentarzach pod postem. Z resztą można je sobie też na bieżąco sprawdzać na kilku stronach z livetimingiem , nie wspominając już o radju WRC.
A wracając do tematu rajdu, wczoraj rano Robert dosłownie znokautował mnie swoimi wynikami. Cięzko mi było pozbierać potem myśli i skupić się na pracy. Mam nadzieje, że dzisiaj będzie tak samo!

Anonimowy pisze...

Jazda na maxa 50km masakra.dadzä rade

Anonimowy pisze...

coś radio nie działa :/

marpit1976 pisze...

Panie Mateuszu. Przydały by się jakieś fotki w formacie na tapetę.
Taka prośba mała :-)

Paweł Dąbek pisze...

Konrad ma racje, komenty z czasami są bezsensu ;)

Ja ze swojej strony czekam z niecierpliwością na dzisiejszą porcję OSów :D

Jaro75 pisze...

Dobra :)
Zaczynamy kolejny dzień :)

esmeralda kwiatkowska pisze...

Siedzę w pracy i grzeje fotel :) Zaraz się zacznie. Życzmy powodzenia naszym wspaniałym chłopakom.

Anonimowy pisze...

der Robert ist fantastic weltmaister! Wir sind zusammen arbeiter forever!!!

Anonimowy pisze...

Ogień Robert :)
Bluff

Anonimowy pisze...

Pokaz im Robert Polish power i kto w tym rajdzie to szybki bill :D

Anonimowy pisze...

Zwrócił ktoś uwagę, że na dzisiejszym zdjęciu na masce jest wielkie logo sponsora Grupa Azoty a wczoraj go nie było?

Anonimowy pisze...

Cała stawka wurca 4 super miekkie slicki i dwie zimowki bez kolców, bedzie sie dzialo

Dawid Hojczyk pisze...

Dobór opon wskazuje na raczej przewidywalne warunki. A więc zadecydują umiejętności ;)

Anonimowy pisze...

Taktyka Roberta wydaje się prosta : równym tempem przejechać dzisiejszy etap i jutrzejsze 2 odcinki nie tracąc zbytnio kontaktu z liderem a następnie atak na 2 ostatnich wtedy będzie już jazda po omacku a w tym jest mistrzem co pokazał w Austrii i wczoraj na 1 odcinku.

Anonimowy pisze...

LEKKO ANONIMOWY

Świetna robota Mateusz :)

Konrad Kobedza pisze...

Malcolm Wilson powiedział w wywiadzie dla radia WRC, że plan na dzisiaj dla Roberta jest taki sam jak wczoraj na drugą pętle, czyli jechać spokojnie i ukończyc rajd.

Anonimowy pisze...

LEKKO ANONIMOWY

Świetna robota Mateusz :)

Dawid Hojczyk pisze...

Kubica na pierwszym pomiarze czasu wolniejszy tylko od Ogiera!

Anonimowy pisze...

08:56 Blog "Powrót Roberta" informuje, że Robert Kubica, podobnie jak inni kierowcy M-Sportu, zdecydował się na założenie czterech opon supermiękkich i wzięcie dwóch opon na śnieg.


to z onetu - blog MC powoli staje się wyrocznią :)

zyp

Anonimowy pisze...

Sorry, za być może lamerskie pytanie. Chodzi o opony. Czy podobnie, jak w F1, kierowcy mają limit opon i np., w wyniku złego doboru, zniszczą jakiś komplet, nie będą mogli go uzupełnić w dalszej części rajdu?

vujson pisze...

Dziś po śladach Ogier'a... tylko ciut szybciej i do mety!

Anonimowy pisze...

Witam sklad macie najszybsze międzyczasy ?

miro0022miro pisze...

Dawaj Robert.Powtorka z dnia wczorajszego mile widziana!!!.Powodzenia!!!!

patryktos pisze...

Super, miedzyczasy sa zblizone do Ogiera, bedzie sie dzialo;)))

Anonimowy pisze...

Szkoda że mokro, na suchym by na pewno odrabial

Jaro75 pisze...

Coś tak czuję że Robert zacznie tak jak Loeb czyli pierwszy rajd WRC wygra w Niemczech :) Oczywiście w tym roku :)

Anonimowy pisze...

http://www.citroenracing.com/en/live-results/?id=6715&idEpr=SS7&typf=split&car=1
ale może się przycinać

Anonimowy pisze...

http://www.wrc.com/en/wrc/results/live/split-times/page/63-294-59--.html
tu masz miedzy czasy

R.Tormo pisze...

Mikkelsen : overtaken Jaroslav Melichárek after 34 km

jak to wygląda na rajdach ? Melicharek zjeżdża na bok żeby przepuścić ? Bo nie wyobrażam sobie wyprzedzania na full speed.

Anonimowy pisze...

Ogier goni Roberta. Na 5 stage nadrobił już 12 sek.

Anonimowy pisze...

.... na 6 stage 20 sek. Szkoda.

sLaYeR pisze...

Póki co super jazda.
Nieźle musi dać w kość kierowcom taki długi OES.

Anonimowy pisze...

Słabo na 6 splicie, pewnie wjechali na odcinek ze śniegiem.

serek pisze...

uff, Robert jedzie bez szaleństw, widać, że nie ciśnie, Brawo! trzeba być cierpliwym :)

serek pisze...

swoją drogą, gdyby nie te feralne opony na ss3, to Ogier goniłby teraz Robertosa :)

Kaczmar pisze...

Marudy, slabo? Robert to przeciez DEBIUTANT

Anonimowy pisze...

Rajd rozegra się pomiędzy pierwszą czwórką. Pewnie na ostatnich osach Robert trochę przyspieszy. Teraz uczy się jak tu 'jechać wolniej' - niżby chciał mógł...

Anonimowy pisze...

Bardzo rozsądna jazda Roberta, myśle ze walka o 3 miejsce z Meeke bedzie do samego końca. wydaje sie ze sie Ogier poza zasięgiem i jeszcze dziś bedzie na czele.

Kriss

Anonimowy pisze...

Spokojnie, Robert nie lubi takiego miejsca jak 4. A gdy dwóch Francuzów zacznie bić się o 1. pozycję to wielce możliwe, że któryś z nich nie ukończy w ogóle rajdu (jeśli nie obaj), zas ten który zostanie w stawce się zdekoncentruje.

Heron pisze...

Ważne pytanie do wszystkich - które odcinki są nowe/zmienione ?

Anonimowy pisze...

Już się ujawniła grupa sceptyków !

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że RK "szanuje opony" dowiemy się w chwili czy i kiedy pojedzie swoim pradziwym tempem. W Janer też długo "udawał", a na końcu kosmiczny czas...

Anonimowy pisze...

Narzekacie :) Robert robi świetną robotę. Jest debiutantem. Popatrzcie jak jedzie Evans. A nie zapominajcie, że rajdówką jeździ nie co dłużej niż Robert. Do tego na podium Robert może skoczyć. Ciekawa walka będzie z Meeke. Chociaż jeszcze rajd daleki do końca to wszystko może się zdarzyć

Anonimowy pisze...

Myślę że Robert skupi się n walce o 3 miejsce z Meeke. Wie ktoś może czy i kiedy ktoś ostatnio stanął na podium w swoim debiutanckim rajdzie WRC?

Paweł Dąbek pisze...

Bardzo mądra i rozsądna jazda Roberta, on chce ten rajd ukończyć :) nie zapominajcie że dzisiejsze OSy są bardzo długie i ciężkie nawet dla tak doświadczonych kierowców jak Ogier a zmęczenie sprzyja popełnianiu błędów, zwłaszcza jeśli jedzie sie na totalnym limicie.
Bouffier czuje już oddech Ogiera na plecach i pod presją też może coś spierniczyć. A Kubek jedzie spokojnie aby dojechać ;)

Irxman pisze...

W Janer kosmiczny czas dały opony. podobnie przejechał wtedy inny gość który wybrał zimówki tak jak Robert.
Podobnie jak 3 OS wywrócił stawkę tylko wyborem opon. Myśle że Robert jedzie na 90% możliwości bo chce dojechać. Kibicowałem Robertowi w F1 a jak przeszedł do rajdów zacząłem interesować się rajdami. I obiektywnie trzeba stwierdzić że dają dużo więcej radości i emocji.

Anonimowy pisze...

Nie ma co narzekać zobaczie jak Rober leje na prawie każdym oesie swojego kolegę zespołowego Hirvonena i Latvalę w Polo :)

Anonimowy pisze...

No właśnie, ponawiam pytanie, które odcinki są nowe?
qb

Anonimowy pisze...

No faktycznie, emocji co niemiara, ta walka koło w koło na każdym zakręcie... Do tego wszystko można sobie obejrzeć na żywo z kilku kamer. Emocje że hoho!

Anonimowy pisze...

Robert jechał już w WRC w zeszłym roku (Walia).

Anonimowy pisze...

Jeszcze kilka dni temu ci, którzy twierdzili, że Robert zajmie wysokie miejsce, byli mocno "studzeni" przez resztę. Po wczorajszym dniu apetyty wzrosły i teraz 4. miejsce z niewielką stratą do 3. wydaje się niektórym "słabe".

Ile osób tydzień temu wierzyło, że Robert będzie w swoim debiucie w WRC od razu walczył o miejsce na podium?
Jest naprawdę świetnie, a będzie jeszcze lepiej.

o

miro0022miro pisze...

Mysl,ze dzisiaj Robert pokaze klase na dlugich odcinkach.Dzieki Mateusz za super bloga jestem na nim od poczatku i to jedyne miejsce ktore o naszym Robercie nie pozwolilo zapomniec.....trzymaj tak dalej.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

witam,
gdzie można TO zobaczyć na żywo, z kamer pokładowych.. ??

Anonimowy pisze...

podobno Meeke dostał 10 sek kary ?

http://www.ewrc-results.com/results.php?e=13442&Rallye-Monte-Carlo-2014

Anonimowy pisze...

9.52 co ty bredzisz ! Wczorajszy OS 1 Robert też wygrał dzięki oponom ? W Kasztanlandzie ostatni odcinek dzięki jeździe w nocy a opony wręcz mu przeszkadzały - nie było śniegu czy lodu na drodze ! Jest kilka onboardów pooglądaj sobie to przestaniesz pisać bzdury.

Jaro75 pisze...

Wyraźnie było powiedziane że cel to meta.Taki ma być ten sezon plus walka oczywiście w granicach rozsądku.Trzeba dojeżdżać aby zbierać doświadczenie.
Dla mnie marzeniem przed startem było piąte miejsce i jeżeli Robert tego dokona to będzie kosmos jak na debiutanta.Kosmos i nie ma co marudzić :))

Anonimowy pisze...

Robert jest niesamowity! Jeśli utrzyma to tempo i dalej będzie jechał rozsądnie to będzie rewelacja całego rajdu i ewenement w WRC. Czy kojarzy ktoś podobny debiut w WRC?

Anonimowy pisze...

Ma ktoś link do live streama z tego? Bo ktoś tu wyżej napisał ze można oglądac

serek pisze...

"Na początku byliśmy bliżej Ogiera, ale potem w mocniejszym deszczu na tych oponach musieliśmy w szybkich sekcjach hamować 200 metrów wcześniej i samochód tańczył po całej drodze."

Miejsce do ataku na podium wyborne! Zobaczcie jakich lisów zostawia Robert w pobitym polu: Hirvonen, Oestberg, Latvala, Mikkelsen! BRAWO!

miro0022miro pisze...

Jest dobrze.Narazie jedzie wedlug prognoz i opini calego zespolu i szpiegow a jak zbada teren i wyczuje opony i sam zdecyduje jakie zalozyc i kiedy to bedzie jeszcze lepiej.

Anonimowy pisze...

Dla mnie całkowity brak rajdowych mistrzostw świata w telewizji jest swoistym przeżyciem kulturowym i przypomnieniem lat PRL. Wówczas włączało się radio, aby słuchać tzw. meldunków z tras Wyścigu Pokoju. Wtedy coś takiego to była norma i dopiero gdy telewizja pokazywała końcowe dwie godziny...

serek pisze...

"Irxman pisze...
W Janer kosmiczny czas dały opony. podobnie przejechał wtedy inny gość który wybrał zimówki tak jak Robert.
Podobnie jak 3 OS wywrócił stawkę tylko wyborem opon. Myśle że Robert jedzie na 90% możliwości bo chce dojechać. Kibicowałem Robertowi w F1 a jak przeszedł do rajdów zacząłem interesować się rajdami. I obiektywnie trzeba stwierdzić że dają dużo więcej radości i emocji.

17 stycznia 2014 09:52"

chyba oglądałeś inny rajd...

miro0022miro pisze...

do Jaro 75.Zgadzam sie z Toba tez cieszylbym sie w tym sezonie z miejsca 5 lub 6 .znaczyloby to ze nawiazuje walke z najlepszymi i nie odstaje a wszystko powyzej tego jest niespodzianka i prezentem dla nas.I nie obrazilbym sie jakbym takie prezenty mial w kazdym rajdzie WRC w tym roku.Pozdrawiam

Egon Kuba pisze...

Kubica za kierownicą WRC:-) Dziękuje Robert za kolejne emocję. Jesteś Wielki. Go Kubika, go!!!

Irxman pisze...

Odpowiedz na zarzuty:
Oto wypowiedzi po ostatnim przejezdzie

SS18] Bad Zell - Tragwein - Aistal 2
Pech is running on slicks, Kubica is running on winter tyres - studs on the front, no-studs on the reartmp.

[SS18] Bad Zell - Tragwein - Aistal 2
Andreas AIGNER (PEUGEOT)
"Very good, I am very happy to be here, I learned a lot from these conditions with the car. Winter tyre, safe choice, on this last one, not a bad choice for this one."

[SS18] Bad Zell - Tragwein - Aistal 2
Raimund BAUMSCHLAGER (SKODA)
"We had the winter tyres on now, I think it was not so bad. The feeling was good and I start pushing. I was driving sometime without extra lights. Really happy, was a very good run, perfect."

[SS18] Bad Zell - Tragwein - Aistal 2
Robert KUBICA (FORD)
Kubica has beaten Pech on the last stage!
"It was okay, we have two studs (tyres) and two snow (tyres)...
We have big moment because there is fog and I lost everything...
We have one side light facing our faces and I try to switch off the extra light.
It has been good drive. I am very happy about one thing,
I have no experience (with these conditions), but if I follow my feelings I will always chose the right tyres."

kolejne czasy po Robercie mieli kierowcy z zimówkami

Anonimowy pisze...

Wyniki RK jakie obserwujemy są wynikiem strategii jaką przyjął na ten rajd. Nie koniecznie odzwierciedlaja jego możliwości. Poczekajmy do końca rajdu z ocenami. To czego dokonał juz w MC teraz, nie było udziałem żadnego polskiego kierowcy stratującego w WRC do tej pory.
Trzymam kciuki dalej.

Anonimowy pisze...

rally monte carlo 2014 day 1
http://youtu.be/2RWFfX9DoCw
http://youtu.be/leWRnCTxA3o

Anonimowy pisze...

Dopiero drugi dzień a już nie jedzie 16 załóg... Oby R.K i M.Sz. do nich nie dołączyli w tym rajdzie - życzę im powodzenia :)

serek pisze...

Irxman,

Kubica nie wyjął sobie z za koszuli tych opon. Pech nie miał już zimówek, które wykorzystał wcześniej, podczas gdy Robert pomykał na slickach, w ten sposób dotrzymywał mu tempa. Rozumiesz cały myk?

Anonimowy pisze...

10.33 kolejni mieli przynajmniej pół minuty w plecy . Opony zimowe lub kolcowane źle się spisują na mokrym czy suchym asfalcie ; Robertowi przydały się jedynie w miejscach gdzie było dużo błota a także zrobiły dobrą robotę w jeździe po łące . Sam Gronholm na mecie się dziwił jak można było taki czas w takich warunkach i na takich oponach wykręcić . Tezy o doborze właściwych opon były tworzone na gorąco i nie bardzo pokazały przyczynę wygranej a była ona banalna : Robert jechał na limicie nocą a wtedy jego wyższość od pozostałych zawodników jest duża - dobitnie to pokazał 1 odcinek MC jak i wcześniejsze próby w rajdach we Włoszech czy Francji .

Irxman pisze...

Nie twierdz że czarodziej zesłał opony Robertowi lub że mu się fuksneło. To że wykręcił taki czas jest jego zasługą ale chciałem zauważyć jak dobór opon może wpłynąć na wyniki. Sam Robert na koniec powiedział że opony były właściwe to na jakiej podstawie wypowiadacie się że mu przeszkadzały. Co zadzwonił do Was i powiedział że były beznadziejne i że sie pomylił w wypowiedzi po rajdzie.

Anonimowy pisze...

Natomiast sam V.Pech pojechał zachowawczo był przekonany , że ma bezpieczną przewagę i nikt nie będzie w stanie w tych warunkach zlikwidować tej przewagi .

Mateusz pisze...

Nie ma nigdzie szybciej pokazywanych międzyczasów niż na wrc.com? denerwuje mnie to, że w radiu wiedzą dużo, dużo szybciej niż pokazują!!!

Anonimowy pisze...

Ogier to zrozumiałe, Latvala musi cisnąć, ale Bouffier i Meeke to kosmos!

Klocek pisze...

A co sie dzieje z Evansem że ma takie słabe czasy?

serek pisze...

@ MAteusz tutaj są wyraźnie szybciej, ale od czasu do czasu przycina:

http://www.citroenracing.com/en/live-results/?id=6715&idEpr=SS8&typf=split&car=1

Anonimowy pisze...

Opony oczywiście mogą decydować 3 OS MC idealnie to przedstawia - ale opony kolcowane nie były przyczyną wygranej na ostatnim os w Austrii. I to by było na tyle .

Anonimowy pisze...

Evans jechal na 4 Slickach. Dlatego ten slaby czas.

oio pisze...

Jest gdzieś jakiś live timing, który nie ma kilkuminutowego opóźnienia?
Trzy różne, które znam mają. W radiu wie wcześniej.

Anonimowy pisze...

http://www.ewrc-results.com/results.php?e=13442&s=51504&t=Rallye-Monte-Carlo-2014
tu jest spoko

Anonimowy pisze...

Już tylko 0.8 do Meeke

oio pisze...

Robert równo jedzie, 0.5 sekundy do Ogiera na kilometrze w obu dzisiejszych oesach. Jest dobrze.

Seweryn F1 pisze...

Bouffier mnie zadziwia. Jako się nie spodziewałem tego, że może aż tak cisnąć.

Anonimowy pisze...

Po południu dwa nowe odcinki. Zobaczymy jak wtedy będzie

Anonimowy pisze...

Powoli dominacja Ogra zaczyna byc widoczna! Jeszcze dwa odcinki i bedzie poza zasiegiem kogokolwiek, potrafi wykorzystac to co VW mu dalo jednak!

Jaro75 pisze...

PYTANIE Z INNEJ BECZKI :)

W kolejnych rajdach jak Szwecja i Meksyk już chyba nie ma takich kombinacji z doborem opon czy się mylę ?
Nie wiem czy w Szwecji to ewentualnie długość kolców wchodzi w grę czy nie ma wyboru a na Meksyk to już chyba tylko luźna nawierzchnia więc ...

Paweł Dąbek pisze...

Bouffier w 2011 wystartował w pełnym cyklu Intercontinental Rally Challenge, w którym wygrał jedną rundę - Rajd Monte Carlo, także jak widać niektórym doświadczenie pomaga, odcinki mogą być trochę zmienione ale nie są całkiem nowe ;)

Anonimowy pisze...

Ale ciekawy rajd się zrobił. Kto by przypuszczał, że pierwszoplanowe role będą grali Bufie, Meeke czy Robson. Ciekawostka - francuz może niespodziewanie wygrać rajd a na stronie wrc nie ma nawet jego zdjęcia....nie brali go jako kandydata do walki o czołowe pozycje?

oio pisze...

Buffier jedzie jako kto?
Bierze udział normalnie w klasyfikacji generalnej WRC?

Kolo Loozak pisze...

Jeśli nie będzie awarii czy momentów to Robert powalczy z Meeke o podium w generalce.
Teraz wiadomo czemu Rob powiedział, że cele na ten rok wyznaczy sobie po RMC.Jeśli wszystko dobrze pójdzie zdobycie podium nie będzie już celem. Celem będzie zwycięstwo w rajdzie i/lub pudło na końcu. I tego Robertowi życzę w tym sezonie. Przecież nie może wygrać całego WRC bo to oznaczałoby że coś jest nie tak ;)

Anonimowy pisze...

Bouffier ładnie objeżdża wszystkich, gość jest niesamowity. Wczoraj myślałem że to fuks z dobrym wyborem opon ale dziś pokazuje, że jest mega szybki. Robert jest dobry, ale ten gościu akurat w tym rajdzie i w tych warunkach jest sporo lepszy.

Anonimowy pisze...

nie wiem czemu sie dziwicie postawa Brayana...przecież on juz wygral monte-carlo...:)

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że Robson obroni się swoją regularnością i wygra walkę o podium z Meeke...tak to wygląda przynajmniej na tę chwilę.

Paweł Dąbek pisze...

Odpowiedzi na kilka pytań:
1. Zdjęcia Bouffiera nie ma na stronie WRC bo są tam zdjęcia zawodników tylko z zespołów firmowych
2. Bouffier jedzie i startuje jako zespół prywatny :)
3. Bouffier jest normalnie klasyfikowany w klasyfikacji WRC kierowców, ale jako prywatna ekipa raczej nie bedzie bral udziału we wszystkich rundach więc nie powinien się liczyc w walce o tytuł.

des pisze...

SS9 zaczyna się o 13:04 a nie o 13:19 jak podaje autor bloga :)

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście Bouffier mega szybki ale nie ma go co przyrównywać do RK. Ile lat już jeździ w rajdach....!

gervazy pisze...

No i sytuacja powoli bardzo ładnie nam się stabilizuje. Tak trzymać!!
Bouffier i Ogier powoli odjeżdżają i nie widzę w tym nic dziwnego ani niepokojącego. Ważną kwestią jest to, że Bouffier robi to w Fordzie, co oznacza, że ten samochód nie może być o wiele słabszy od VW.
Robert jedzie rewelacyjnie i wydaje mi się, że już kontroluje sytuację. Gdyby udało się zakończyć cały rajd na 3 miejscu byłoby to coś niesamowitego!!
I tego mu życzę i Wam również. :)

Anonimowy pisze...

Witam Was wszystkich, nie udzielałem się w komentarzach, lecz jestem z Wami od początku.

Jednak muszę coś napisać, bo chyba nie wytrzymam. Ludzie, ochłońcie trochę. Prowadzi Bouffier.. to już robicie z niego Boga. Już rozjedzie Ogiera, Robert nie ma z nim szans itp.. Chcę przypomnieć, że Bryan nie startuje tutaj pierwszy raz, ma 36 lat na karku i żółtodziobem bym go nie nazywał. Czy jest taki świetny? Owszem jest, ale do Ogiera, Kubicy jednak wiele mu brakuje. Czym się różnią? Robert ma zapas, to nie jest jego tempo rodem z F1, tylko trzeba to brzydko nazwać, ale jedzie "na dojechanie". Nie oceniajcie kierowcy po jednym czy dwóch etapach.

Czasami mam wrażenie, że siedzą tutaj jakieś pięciolatki (oczywiście nie dotyczy to wszystkich ;) ) ale trochę zbyt bardzo emocjonalnie do tego podchodzicie i zachowujecie się jak chorągiewka na wietrze. Gdzie powieje, tam się odwracacie.


Trochę cierpliwości i zaufania. Chociaż do wrc przeszedłem głównie za Robertem, to nie znaczy, że mam się zachowywać jakby była to F1. Luzu więcej ;)

I zamiast podniecać się czołówką wypadałoby zastanowić się co robi reszta, np taki Mikko???? Silnik od malucha mu włóżyli, czy może specjalnie złe opony dobiera, żeby było mu trodniej? ;d ktoś wie co się z nim dzieje?

Anonimowy pisze...

pamiętam jak przed sezonem Robert mówił że miejsce w top5 oznaczało by że coś jest nie tak z systemem
z drugiej strony zawsze podkreślał że jedynym celem jest zwycięstwo, wiec ważne żeby zachował balans miedzy tymi dwoma postawami ;)

a tymczasem w TOP5 aż3 nowych wiec chyba jest zmiana systemu :)

sollyth pisze...

Ale czemuż się tak dziwicie temu Bouffierowi? To świetny driver i to od wielu lat. Być może ma trochę pecha, że jest Francuzem, w czasach Loeba, a teraz Ogiera. Pewnie ma problem ze sponsorami, bo co lepszych zgarniała ta dwójka w ostatnich latach. W 2011 roku Bouffier wygrał Monte Carlo, robiąc myk z oponami :). On założył na OS7 zimówki, a inni nie i tym sposobem ich znokautował :). Potem utrzymał prowadzenie do końca rajdu. Bouffier bardzo dobrze zwykle dobiera opony - przynajmniej tak zauważyłem.

Mateusz pisze...

Robert przejechał pierwszy poważny rajd w 2013r. dla porównania Bouffier 2007r., Ogier 2008r. Meeke 2002r. i tak dalej!!! I kto tu jest kozak :D

des pisze...

a jednak podali ze SS9 odbędzie się z opóźnieniem, o 13:09


"The next competitive action will be SS9 - a repeat of the 49km stage from Vitrolles run earlier today as SS7. The stage starts at 1309hrs. "

Michał Kuś pisze...

w zeszłym roku Bouffier wygrał rajd monte carlo w erc ale potem już nic ciekawego nie pokazał prawda jest taka że jest to bardzo niemiarodajny rajd nie mniej jednak robert pokazuje kawał dobrej roboty

Kaczmar pisze...

Nie smiem sie porownywac Roberta do Ogiera juz teraz, ale patrzac na to co robi Hirvonen tym samym autem 3,5min straty do Roberta.. to nie wiem czy nie powinien sie zastanowic nad zmiana dyscypliny. Juz teraz czuje ze sie strasznie zararzam WRC, nie spodziewałem się tego, zawsze liczyło się tylko F1, teraz liczy się i F1 i WRC. Oj będą i podia i zwycięstwa :))) czuje się to.. Mysle ze "Bufie" na suchych szutrach i suchych Asfaltach nie bedzie juz dyktował tempa w kolejnych wyścigach dlatego mimo ze nie wypada takiego porownania juz teraz robic, to dobrze by było gdyby Robert ukonczył Rajd przed Ogierem, "Bufie" może być 1szy. Wygląda na to że Robert będzie walczył o miejsca na Pudle na koniec sezonu WRC :D

Anonimowy pisze...

W stawce jest trzech kierowców, którzy wygrali Monte Carlo (wszyscy w IRC): Ogier, Bouffier i Hirvonen.
Dwóch z tych kierowców jest przed Kubicą w klasyfikacji, ma duże doświadczenie, już nie mówiąc o tym, że Ogier jest obecnie najlepszym kierowcą rajdowym świata, a wy ciągle piszecie, że Kubica daje im fory. Okey, może jedzie tak, by cało dojechać do mety, ale wcale nie wiecie, czy gdyby jechał na maks swoich możliwości, to objechałby tych dwóch zawodników, może oni też jadą z zapasem. Czuję się jakby to był fanklub justina biebera. Niektóre komentarze są merytoryczne, ale reszta to poziom 5-latka.

Anonimowy pisze...

Robert zacznie jeszcze mocniej dociskać. A któryś z tych dwóch szaleńców;) na przedzie nie ukończy rajdu. Robkowi trzeba by tylko wyłączyć możliwość porównywania się czasowego do lidera w trakcie jazdy. Jak podróżuje swoim tempem, to mu najlepiej wychodzi;) Lepiej niż kiedy zasuwa z wyrachowaniem. Piękny rajd a my go nie możemy normalnie oglądać live w TV :[ w odróżnieniu od np. cholernych niszowych skoków.

Kaczmar pisze...

Mam podwyższone tętno od 8:48, znacznie bardziej niz wczoraj :)

Kaczmar pisze...

@Anonim 12:04 Skoki są spoko :D Bynajmniej w tym sezonie

Mr DK pisze...

RK: "Gdy nie czuje sie pewnie, jade szybko, a gdy nie to mocno odpuszczam. Na drugiej pętli nie zamierzam ryzykować. Celem jest meta."
Czy waszym zdaniem Robert nie za bardzo odpuszcza i jedzie ostroznie? Wiem, że wszystko się może jeszcze zdarzyć, ale zakładając stabilne warunki musi przycisnąć, aby być trzeci na mecie. Bo w końcówce może się okazać, że zabrakło kilku sekund.

Paweł Bednarczyk pisze...

Ponoc najbliższy oodcinek ma byc transmitowany w tv. Ma ktoś może jakies linki??

Anonimowy pisze...

Z oczywistych względów relacja tv całego rajdu jest trudna do przeprowadzenia i bardzo kosztowna - skoki czy nawet wyścigi są z natury rzeczy prostsze i tańsze do realizacji przez tv.

Anonimowy pisze...

12.11 spoko Robert ma asa w rękawie - nocne odcinki - gwarancja na pudło a nawet topa.

Anonimowy pisze...

Pierwszy dzień, szczególnie pierwsza pętla to była w dużej mierze ruletka, w której wyniki zmieniały się jak w kalejdoskopie. Trudno było więc określić faktyczną formę poszczególnych kierowców. Dzisiaj natomiast widać, że Robert konsekwentnie jedzie w pierwszej czwórce co dla mnie jest fenomenem, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt ilu doświadczonych i utytułowanych kierowców jest w stawce. Jakby udało się stanąć na pudle, co jak widzę nie jest abstrakcją to byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, a zaraz po mnie Robert:)
Jacko

Anonimowy pisze...

dzień dobry Wszystkim,
2 pytania mam:
1. ma ktoś może linka do streama on line z 9 OS ? godz. 13:15 - na żywo OS 9 - Sport TV (Słowenia), Canal + (Hiszpania)

2. pod aktualizacją z godz. 11.17 Mateusz umieścił screenshot z tabelką. Pytanie brzmi z jakiego programu / strony pochodzi. Podoba mi się i dlatego pytam.
pozdrowienia
o.

DADDY pisze...

Nic nie cisnąć, bardzo mądrze jedzie. Robert prawdopodobnie wypatruje szanse na błąd Ogiera bądź Bouffiera, a to widać po tempie jest prawdopodobne. A Krisa Meeke dojdzie tak czy siak nawet jeżeli będzie jechał ostrożnie. Tak więc jeżeli Robert dokończy rajd to może być nawet pudło :] a kto wie czy nie więcej.

mateusz1991 pisze...

link do stream;a Sport TV Slovenia (Słowacja):
http://nowwatchtvlive.com/2011/07/sport-tv1-live-sport-tv1-slovenia-free-sport-tv1-watch-sport-tv1/

:)

Anonimowy pisze...

Przepraszam za OT, ale nie wytrzymuję jak ktoś używa słowa "bynajmniej" nie rozumiejąc jego znaczenia. Dlatego przypominam za wikisłownikiem:

znaczenia:

partykuła

(1.1) wzmacnia przeczenie: wcale, w najmniejszym stopniu, w żadnym razie

wykrzyknik

(2.1) przecząca odpowiedź na pytanie: wcale nie, ani trochę, w ogóle, wręcz przeciwnie

Anonimowy pisze...

przestancie zastanawiać się czy Robert ma zapas szybkości. Na pewno ma , ale ma małe doświadczenie w pokonywaniu różnych nowych trudności. Mam na myśli takie trudności , które decydują o tym , czy dojedzie do mety , czy nie , czy nie ropiepszy auta robiąc sobie krzywdę. To nie jest gra komputerowa . żaden kierowca nie ma kilku żyć ( patrz przykład SCHUMACHER )
pozdrawiam wszystkich rozsądnych fanów Roberta

karluum pisze...

Bouffier lał naszych na polskich oesach jak chciał, nawet N-ką.
Trochę jest to niedoceniony kierowca, szkoda, że Hyundai nie dał mu większej szansy.
Meeke to kandydat do dzwona, ma szybkość, ale jest nieskuteczny...
A minuta straty na Monte to jest nic. Zwycięstwo jest w zasięgu ręki...

mateusz1991 pisze...

relacja na live z OS9 o godzinie 13:00 na Sport Tv Slowacja a o godzinie 15;30 relacja live z OS13.
ponownie podaje link do streama
http://nowwatchtvlive.com/2011/07/sport-tv1-live-sport-tv1-slovenia-free-sport-tv1-watch-sport-tv1/

Tomasz Nanus pisze...

TRANSMISJA z 9 odcinka http://livetv.sx/pl/eventinfo/210477_monte_carlo_rally/

2 link działa

Tomasz Nanus pisze...

TRANSMISJA z 9 odcinka http://livetv.sx/pl/eventinfo/210477_monte_carlo_rally/

2 link działa

Anonimowy pisze...

http://livetv.sx/en/eventinfo/210477_monte_carlo_rally/

Sa dwa playery, wybierajcie pierwszy

Klocek pisze...

Czyżby latvala out?

Anonimowy pisze...

śnieg pada od 21 minuty (Latvala

Anonimowy pisze...

mateusz1991 serdecznie dzięki za linka :)))

Anonimowy pisze...

Robert stoi na trasie :/

karol pisze...

Kubica ma problemy.....

Anonimowy pisze...

Robert Kubica has stopped on SS9. He is at the 33km point...

Anonimowy pisze...

Stanal

serek pisze...

nie wierzę, Ku... kiedy opuści go ten pech, mielibyśmy już podium...

Anonimowy pisze...

A mial 30sek. przewagi nad Bouffierem po 4 pomiarze..

Anonimowy pisze...

Kapeć! Szczepaniak zmienia koło i pojadą dalej, ale straty będą

Klocek pisze...

Latvala jedzie , ale BOUFFIER coś traci (i dobrze)

Anonimowy pisze...

nie wierze
Buffier tracił 30 sek, był szybszy od Meeke
kurde czemu nic na radio nie mówią

Kaczmar pisze...

Najsmieszniejsze, ze nie pokazali w tej relacji live Kubicy nawet przez 1 sekunde, w porownaniu do ogiera czy nawet mikelsena po kilka-kilkanascie minut, smiech na sali kuzwa, o co tu chodzi? wiem ze stanal gdzies na trasie ale na polmetku, nie na pierwszym zakrecie

Anonimowy pisze...

Dzwon czy awaria?

jackmartin pisze...

Robert niezle daje gazu! To fascynujace, co on z siebie daje juz w pierwszym wyscigu WRC!! Cudownie!! Trzymam kciuki! W F1 dzieki swojej stalej formie, mimo, ze zdobyl tylko raz pierwsze miejsce, byl kandydatem na mistrza swiata! Mysle, ze w WRC zaskoczy nas czyms podobnym!

Jaro75 pisze...

piii...piii...piii...piii...

Anonimowy pisze...

za bardzo cisnal i sie stalo!

marcin aniszczyk pisze...

Dupa blada. Dzwon lub awaria.

Anonimowy pisze...

To nie kwestia pecha po prostu jechał za szybko jak widać... albo on albo samochód nie wytrzymał

chujowy weekend

marcin aniszczyk pisze...

Dupa blada. Dzwon lub awaria.

DrOzda pisze...

Robert wpadł w przepaść .... niedużą co prawda zbyt późne hamowanie.

Anonimowy pisze...

jakis gowniany janner kubica ma szczescie, cos waznego oczywiscie nie... kurwa

Anonimowy pisze...

Z tego co mówi Kris Meeke Rob wypadł z trasy.

Anonimowy pisze...

ja pierdole przegoniłby Bryana niemal... kurwa

Anonimowy pisze...

wypadł z trasy na jakims mostku

Anonimowy pisze...

z relacji kierowców wynika że wypadł z trasy - wypadek miał:-/

Anonimowy pisze...

dokładnie pech nie ma nic do rzeczy...prawdopodobnie błąd :(

Paulus77 pisze...

Jak gadaja w radiu wypadl z trasy ale zaloga OK.

Anonimowy pisze...

Meeke właśnie powiedział że widział Roberta poza trasą :/

Anonimowy pisze...

MC 2014 w tym momencie się skończył. Czekamy na rajd Szwecji.

Jack K pisze...

Roberto poza trasą, Meeke mowił że gdzieś koło mostu ;( mam nadzieje że wszystko ok ......

Anonimowy pisze...

i tu widac brak doswiadczenia wlasnie! po co cisnie? powtarza ze to tylko nauka a cisnie jak glupi!

pioceg pisze...

teraz bylby drugi

Anonimowy pisze...

Nawet na miejscu nie wiedzą gdzie jest Kubica. Dziennikarze pytali się kierowcy, to mówił, że prawdopodobnie poza trasą, tak więc chyba rozj... samochód. Jeśli to prawda, to żal, duży żal, bo przecież nie miał wygrać tylko dojechać, uczyć się, eh...

Anonimowy pisze...

jakie RK miał międzyczasy na splitach przed wypadkiem? bo w tv nie pokazywali zbyt wiele

Blaz pisze...

Szkoda Roberta, szkoda doświadczenia. Czasami tak jest. Brian też po polu jechał na oesie ale miał szczęście.

Anonimowy pisze...

wszystko z nimi ok, wypadli z trasy wg Meeke, pytanie czy wrócą na trase - teraz ważne jest żeby dalej jechać

serek pisze...

no i przesadził :( ku...szkoda, miał niesamowite tempo, blisko kolejnego zwycięstwa OSoewgo i drugiego miejsca...

Kaczmar pisze...

Powoli zaczynam tracic nerwy na to WRC, zero relacji, jakas relacja w pirackim streamie udostepniona w ostatnich minutach bo moze bedzie a moze nie bedzie, a w relacji ani 1 sekundy Roberta, to jest kpina, mam czekac na Rajd Polski zeby cos zobaczyc? to ma byc sport?

Anonimowy pisze...

Robert był pokazany przez 10 sekund na starcie i od 35 do 44 sekundy odcinka - całe 20 sekund. Teraz prawdopodobnie zakończył rajd i to by było na tyle.
Wbrew temu co Robert mówił - cisnął na maksa - na trzecim i czwartym splicie czasy niemal identynczne z Ogierem.
Przyzwyczajcie się do tego, bo takie są rajdy...
Marek Krupa

GIZD pisze...

Taki sport.Szkoda.

NIE RÓBCIE TU SYFY I SKOŃCZCIE Z TYMI PRZEKLEŃSTWAMI.

Anonimowy pisze...

Chyba jednak rośnie nam drugi Colin....

Seweryn F1 pisze...

@Kaczmar - dlatego ja preferuję i uwielbiam wyścigi F1 bo wszystko jest elegancko pokazane,a tu tylko ochłapy. WSTYD!!!

Mam nadzieję, że Rob wróci do walki. Szkoda by było.
Pozdro

Anonimowy pisze...

Jakoś wydaje mi się że Robertowi zawsze w sukcesie przeszkadzał pech i to nie pierwszy raz za każdym razem brakuje mu szczęścia Tak było w F1 i tak jest w rajdach

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że jednak poskładają samochód, a chłopakom nic sie nie stało, może zobaczymy ich jeszcze jutro?

Anonimowy pisze...

Zrobił to czego nie miał robić ... jechał tempem ogiera i w pułapkę : czarny lód .

serek pisze...

wypadł na "lodziku", a więc kolejny błąd w opisie pewnie Ku....

Aadam2003 pisze...

Kaczmar, i tu masz rację. Zero informacji o Robercie, pokazują w relacji tylko uśmiechniętych dziadów na trawie i widoczki z helikoptera, a co się dzieje z jednym z faworytów zabawy...
I jak tu być spokojnym?

KubicaFAN pisze...

Cieszę się, że są tu jednak rozsądni. Większość jednak z tego co widzę nawet nie siedziała w rajdówce i pojęcia nie ma o tej dyscyplinie. Powiem więcej: możecie sobie czytać i oglądać mnóstwo relacji, ale dopóki nie zasiądzie w fotelu samochodu rajdowego nie będziecie mieli pojęcia o tej dyscyplinie. Nie zdacie sobie sprawy, że błąd, błędowi nierówny. Czasem za błąd nie można obwiniać ani kierowcy, ani pilota. Po prostu są zmienne warunki na trasie i nic się na to nie poradzi. Już ch.... weekend? Już k... lecą? Wielcy kibice, wielcy znawcy... Weekend jest własnie genialny. Pokazał szybkość, pokazał, że jest konkurencyjny i ma zadatki na przyszłego RMŚ... Czego Wy jeszcze chcecie? Żeby wygrywał i kończył każdy rajd? Takie rzeczy w tej dyscyplinie prawie się nie zdarzają... Czasem mam wrażenie, że polacy poprzez sukcesy rodaków chcą sobie połechtać własne ego... A gdy coś nie wychodzi to gul skacze. Najważniejsze, że nic im się nie stało. I wbrew temu co będą wypisywać ci malutcy: Kubica pokazał, że startuje do WRC z bardzo wysokiego poziomu. Wyższego, niż ktokolwiek mógł się spodziewać.

Anonimowy pisze...

Ludzie uspokójcie się! Poczekajmy na info.
Ogier też prawie wyleciał. To jest walka a nie pierdzenie w stołek.

a.t.

Anonimowy pisze...

WoW alez on zapierniczal:/

OGIER -15.1 -42.1 -62.1 -86.6 
KUBICA -11.9 -40.1 -61.7 -84.8

Szkoda ze nie dojechał:///////

KubicaFAN pisze...

Cieszę się, że są tu jednak rozsądni. Większość jednak z tego co widzę nawet nie siedziała w rajdówce i pojęcia nie ma o tej dyscyplinie. Powiem więcej: możecie sobie czytać i oglądać mnóstwo relacji, ale dopóki nie zasiądzie w fotelu samochodu rajdowego nie będziecie mieli pojęcia o tej dyscyplinie. Nie zdacie sobie sprawy, że błąd, błędowi nierówny. Czasem za błąd nie można obwiniać ani kierowcy, ani pilota. Po prostu są zmienne warunki na trasie i nic się na to nie poradzi. Już ch.... weekend? Już k... lecą? Wielcy kibice, wielcy znawcy... Weekend jest własnie genialny. Pokazał szybkość, pokazał, że jest konkurencyjny i ma zadatki na przyszłego RMŚ... Czego Wy jeszcze chcecie? Żeby wygrywał i kończył każdy rajd? Takie rzeczy w tej dyscyplinie prawie się nie zdarzają... Czasem mam wrażenie, że polacy poprzez sukcesy rodaków chcą sobie połechtać własne ego... A gdy coś nie wychodzi to gul skacze. Najważniejsze, że nic im się nie stało. I wbrew temu co będą wypisywać ci malutcy: Kubica pokazał, że startuje do WRC z bardzo wysokiego poziomu. Wyższego, niż ktokolwiek mógł się spodziewać.

Jack K pisze...

@Kaczmar no niestety, nam kibicom zostało niewiele. Dobrze że Maciej odwala tyle roboty na swoim bloogu, bo by już była kompletna padaka. Mam nadzieje że chłopaki szybko do serwis parku dotrą, przez te 2 dni straciłem chyba ze 2kg ze stresu ;P

Jaro75 pisze...

Nic nie zrobimy.Miała być meta.
Czy mógł troszkę odpuścić ?
Ja się nie mądruję.Na pewno Robert szczęśliwy teraz nie jest.
Jechał pięknie.

Anonimowy pisze...

Prawie robi ogromną różnice

Anonimowy pisze...

I znowu zacznie się nagonka, że nie umie jeździć, że się w końcu zabije i nie kończy żadnego wyścigu. CI, którzy nigdy rajdów nie oglądali i nie wiedzą ile razy każdy z czołowych kierowców leżał w rowie ten nigdy tego nie zrozumie. Całe szczęście Robert nie myśli tak jak większość ludzi byle dojechać ... byle było ... on jedzie na miarę swoich możliwości a, że to są wyniki dające miejsce w czołówce to każdy uważa że przegina. Szkoda bo utarłby nosa tyw wszystkim hejterom ...

Anonimowy pisze...

Ok jestem malutki tylko, że zawodnik bez doświadczenia, pierwszy raz na rajdzie, pierwszy raz w fiescie nie powinien cisnać jak Ogier. Gdyby jechał tak jak zapowiadał - spokojnie to by teraz walczył o podium z Bryanem i Chrisem a tak stoi w rowie. Na ostudzenie głowy miał GB gdzie zbyt dobre tempo też 2 dnia pozbawiło go jazdy.

Każdy ma prawo być rozczarowany, bo jego MEGA tempo wczoraj chyba kazdy prawdziwy kibic zamiennilby na dojechanie do mety na spokojnej pozycji w top 6 powiedzmy.

asertywny

Anonimowy pisze...

Jak to jest, jeśli tam na zdjęciu jest samochód Kubicy, to czy może dokończyć rajd, jeśli wyciągną go z rowu i ewentualnie naprawią uszkodzenia?

Anonimowy pisze...

Gdyby wiedzial, ze sie obali, to by sobie usiadl.
Czekamy na Szwecje, adrenalina byla niesamowita do 13:50. Teraz trzeba wyluzowanym zaczac weekend.

Irxman pisze...

Trzeba komuś podpowiedzieć żeby zrobił usługę Onborad Live za kase z konkretnego kierowcy. ja bym zaplacil

miro0022miro pisze...

szkoda coz za nauke sie placi nadrobi w nastepnym rajdzie.Powodzenia Robert

Anonimowy pisze...

Panowie dojechać, a nie dojechać to jest różnica. Gdyby był w pierwszej 6 tak typowałem, to by był sukces. Nie kończąc rajdu nikt nie będzie o tym pamiętał za kilka lat, że był taki, który jechał tak szybko jak Ogier, ale wypadł z trasy. Cały czas Kubica podkreśla, że chce ukończyć rajd, a na ostatnim OS każdy widział jakie miał międzyczasy, to nie były czasy na dojazd, tylko na zwycięstwo w rajdzie :)

DrOzda pisze...

Jakby go kibice wypchnęli to by dokulał się do mety ze stratą i karą ale by dalej pojechał. Tyle że znaleźć tam 10 rosłych chłopa nie jest łatwo.

Anonimowy pisze...

Ale pierdzielicie, kiedy miał odpuścić? w tym konkretnie zakręcie czy w każdym. Jak w każdym to by miał czas +50 do zwycięzcy, wtedy byście gadali, że jest słaby i nie nadaje się do WRC. Jak jechał tempem Ogier'a to wszyscy się podniecali, a jak wypadł z trasy to gadanie żeby odpuszczał.

Yoozeck pisze...

KubicaFAN - Prawdziwe słowa prawdziwego kibica. Mógłby z Tobą napić się flaszki.

Trudno nie dzisiaj, to jutro. Przynajmniej wiemy, że tempo Kubicy jest na dobrym poziomie.

Kaczmar pisze...

Jak ktos sie za mocno spina to proponuje reseta, dzisiaj jest piątek. Takie są rajdy. A po przeczytaniu wywiadu jak sie wypowiedział że nie będą cisnać, powiedział tak tylko po to aby inni mysleli ze odpuszcza :) Ciesze sie ze R.K. jest gotowy na walke z Ogierem, reszta raczej nie, moze Sordo i Neuville gdyby nadal jechali. A jeśli ktos wyleje teraz pomyje to oznacza to tylko jedno = urażone własne ego jak Polaka. Dziękuję za relację

Blaz pisze...

Prawda jest taka ,że Robert jechał tempem Sebastiana Ogiera i to bardzo pozytywne. Co to będzie się działo jak pozna te wszystkie trasy to sie okaże. Osobiście stawiałem Roberta na miejsce 7-8 a walczył równo z Ogierem to chyba świadczy o jego ogromnym potencjale. Wystarczy posłuchać sobie radia WRC lub wywiadów z fachowcami to rozpływają się nad Robertem. Debiutant w czołówce chylę czoła a wypadki się zdarzają patrz np. Thierry Neuville(wicemistrz).

Anonimowy pisze...

Dziękuję autorowi bloga za kapitalną pracę. Co do przygody Roberta - to są rajdy i tyle, samochód najprawdopodobniej nie jest w ogóle uszkodzony,podejrzewam że zabrakło niewiele żeby wyjechali z tego rowu. Poza tym jestem absolutnie pod wrażeniem tego co pokazali Panowie. Wow - to było to, nie sądziłem że kiedykolwiek będę siedział przed kompem i autentycznie się emocjonował, ślinił, krzyczał, gryzł klawiaturę i zachowywał się jak pokrzywiony. Czeka nas - na prawdę przezajeciekawy rok.

Kaczmar pisze...

Miedzy innymi do asertywnego sie tyczy moj poprzedni wpis

Yoozeck pisze...

asertywny - jesteś mocny w gębie nic poza ty. Do Ciebie świetnie pasują słowa Napoeona, który mówił, że "ze strony każdy jest mocnym strategiem, niż w akcji"

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 340   Nowsze› Najnowsze»