Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

czwartek, 14 listopada 2013

Robert Kubica w Rajdzie Wielkiej Brytanii - dzień 1 (Live timing, filmy, zdjęcia) [Aktualizacja godz. 22:50 - Robert na mecie, szybszy od Novikowa i Ostberga! Wypowiedź]

Zaczynamy wielkie emocje związane z występem Roberta Kubicy w Rajdzie Wielkiej Brytanii - już dziś rozegrany zostanie odcinek kwalifikacyjny oraz pierwsze trzy OS-y. Zapraszam na relację ze wszystkich wydarzeń, w tym live timing, filmy i zdjęcia.


LIVE TIMING RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ

(międzyczasy odcinków tutaj)

RADIO RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ.

(Radio rajdu rozpocznie nadawanie około godz. 19:00)

PEŁNĄ ZAPOWIEDŹ RAJDU PRZECZYTACIE TUTAJ

Większość z nas od dawna przeczuwała, że ten start wkrótce nastąpi, a teraz wreszcie się go doczekaliśmy - Robert Kubica debiutuje w rajdzie WRC autem najwyższej klasy i być może zaczyna pisanie nowego rozdziału w swojej karierze i dopisywania kolejnych sukcesów dla naszego kraju.

Trudno wyobrazić sobie trudniejszy teren na debiut w aucie WRC niż Wielka Brytania - rajd bardzo szybki ale też niebezpieczny, a przede wszystkim szutrowy, a na tej nawierzchni doświadczenie Kubicy jest niewielkie.

Niewielkie są również sukcesy jego nowego pilota, Michele Ferrary. Włoch będzie dyktował opis polskiemu kierowcy w Rajdzie Wielkiej Brytanii i wszyscy mamy nadzieję, że ich współpraca będzie przebiegała tak dobrze jak to tylko możliwe biorąc pod uwagę ledwie kilka dni wspólnych treningów. Oto Ferrara w akcji z Andrea Crugnola za kierownicą:



Robert przed tą imprezą podkreślał, że nie można spodziewać się bardzo wysokiej pozycji, bowiem on jedzie w rajdzie dla nauki, a nie po konkretny wynik. Presji nie wytwarza też Citroen. Wywiady, jakich Robert udzielił przed rajdem przeczytacie TUTAJ.

A tak trenował Robert przed rajdem:



Plan na dziś

Już pierwszy dzień rajdu będzie dość intensywny. O godz. 11:45 polskiego czasu zostanie rozegrany odcinek kwalifikacyjny o długości 3,11 km. Najszybsi w nim będą mogli wybierać pozycję startową jako pierwsi, co na trudnych brytyjskich szutrach jest niezwykle ważne. Do godz. 14:30 rozgrywany będzie shakedown, a już od godz. 20 będziemy emocjonować się występami Roberta w pierwszych trzech OS-ach, rozgrywanych w nocy. Przed nimi odbędą się oficjalny start i konferencja prasowa, zapewne z udziałem Roberta. Oto pełny rozkład dnia:

Czwartek, 14 listopada:
godz. 11:45 - Odcinek kwalifikacyjny (3,11km)
godz. 20:05 - OS 1 - Gwydyr (6,95km)
godz. 20:38 - OS 2 - Penmachno (10,51km)
godz. 21:42 - OS 3 - Clocaenog 1 (7,52km)

Co w Tv?

Ponownie będziemy mogli obejrzeć kroniki TVP podczas Rajdu Wielkiej Brytanii. Póki co nie wiemy nic o transmisjach z rajdu na żywo, ale jak tylko coś się pojawi, dowiecie się o tym tu.

Czwartek, 14 listopada:
godz. 20:09 - Kronika Rajdu Wielkiej Brytanii - TVP 1

Zainteresowanie mediów

Startowi Roberta Kubicy towarzyszy ogromne zainteresowanie mediów. Przede wszystkim angielskich - artykuły o Robercie publikowały najważniejsze portale i gazety, nie tylko sportowe. Podobnie jest w Polsce. Wszyscy doceniają ogromne sukcesy Kubicy w minionym sezonie.Całkiem przyjemny materiał przygotowała również telewizja TVN:



Nie tylko Kubica 

W rajdzie Wielkiej Brytanii wystartuje 3 Polaków, w tym aż 2 w klasie WRC. Oprócz Roberta Kubicy będzie to Michał Sołowow, który będzie jechał dla Qatar M-Sport, w którym w przyszłym sezonie może startować Robert. Trzecim Polakiem będzie Hubert Ptaszek, który pojedzie Fordem Fiestą R2. 

Rywalizację będziemy oczywiście śledzić na blogu - zapraszam na wspólne emocje!

Aktualizacja

Na trasie dzisiejszych OS-ów typowa brytyjska pogoda - dużo deszczu i silny wiatr. Warunki nie będą zatem łatwe. Za około 3 godziny Robert Kubica powinien wystartować do Odcinka Kwalifikacyjnego.

Aktualizacja godz. 9:30

Trwają wolne przejazdy Odcinka Kwalifikacyjnego. Oto wyniki:1. Ogier 1:57.9
2. Latvala 1:58.4
3. Ostberg 1:59.2
4. Hirvonen 2:00.0
5. Neuville 2:00.4
6. Sordo 2:01.0 
7. Kubica 2:01.6
8. Prokop 2:02.6

Aktualizacja godz. 9:55

Robert Kubica stracił ponad minutę do najlepszych czasów w trakcie jednego z przejazdów shakedownu. Polak musiał mieć drobne kłopoty. W innym przejeździe wyraźnie się poprawił i uzyskał dobry rezultat.

Aktualizacja godz. 10:05

Czas Roberta, w którym stracił ponad minutę okazał się błędem systemu. Robert uzyskał 1:58,4. Daje mu to 5. miejsce po dwóch przejazdach!

Aktualizacja godz. 10:25

Robert Kubica uzyskał 6. czas podczas shakedownu Rajdu Wielkiej Brytanii, identyczny z czasem Jari Mati Latvali. Oto wyniki:
1. Ogier 1:54.9
2. Neuville+2,0
3. Novikov+2,3
4. Østberg+2,9
5. Sordo+3,2
6. Kubica+3,5
6. Latvala+3,5
8. Hirvonen+3,8
9. Mikkelsen+5,5

Za nieco ponad godzinę rozegrany zostanie odcinek kwalifikacyjny.

Aktualizacja godz. 11:15

Poniżej zobaczycie, jak jechał Robert Kubica podczas pierwszego przejazdu:



Zdjęcia autorstwa Eryka Mełgwy:



Aktualizacja godz. 11:45

Rozpoczął się już odcinek kwalifikacyjny. Robert powinien ruszyć na trasę za około 10 minut.

Aktualizacja godz. 12:25

Robert Kubica zajął 7. miejsce w Odcinku Kwalifikacyjnym Rajdu Wielkiej Brytanii. Oto wyniki:
Aktualizacja godz. 12:40

Dani Sordo został ukarany 5 minutami kary w rajdzie Wielkiej Brytanii za zgłoszenie do całego sezonu zbyt dużej liczby nadwozi.

Aktualizacja godz. 13:05

Robert Kubica udzielił wywiadu magazynowi Autosport, w którym szczerze mówił o zmianie pilota:
"Nie jest to sytuacja, w jakiej chciałem się znaleźć. Z jednej strony nie mogłem się doczekać tego wyzwania, ale z drugiej, pilot pełni bardzo ważną rolę. Przejechałem w tym roku wiele rajdów, spędziłem wiele czasu przygotowując się do imprez i ucząc się notatek, ich słuchania. I nagle w jednym dniu odkrywam, że ta cała praca zniknęła".

"Dla mnie powrót do włoskiego będzie trudniejszy niż uczenie się wszystkiego od początku. Wszystko jest inne. Jestem przyzwyczajony do innych dźwięków, wszystkiego. Nie mogłem się doczekać Rajdu Wielkiej Brytanii. Dla mnie to świetny moment i wiedziałem, że będzie to wielkie wyzwanie. Kiedy stanąłem przed zadaniem szukania nowego pilota, moje nastawienie i myślenie się zmieniły
."

Kubica mimo wszystko ufa swojemu nowemu pilotowi: "Myślę, że biorąc pod uwagę poziom Michele, będziemy w stanie przejechać ten rajd bez problemów. I jaki by nie był rezultat, będziemy czuć satysfakcję."


Aktualizacja godz. 14:45

Robert Kubica wybrał 7. pozycję startową do 1. OS-u Rajdu Wielkiej Brytanii. Oto kolejność przed Polakiem (Michał Sołowow pojedzie jako 11.):
1. J. M. Latvala
2. S. Ogier
3. T. Neuville
4. E. Novikov
5. M. Ostberg 
6. M. Hirvonen

7. R. Kubica

Aktualizacja godz. 19:15





Robert Kubica wystartuje jako 7. czyli około 20:20. Oto jego auto przed startem:
Aktualizacja godz. 20:20

Robert Kubica i Michele Ferrara są już na trasie 1. OS-u Rajdu Wielkiej Brytanii!

Aktualizacja godz. 20:25

Robert Kubica i Michele Ferrara uzyskali ostatni jak dotąd czas na 1. OS-ie Rajdu Wielkiej Brytanii, ale ich strata do najlepszych jest bardzo niewielka. Polak i Włoch uzyskali 4:56,5. "Nie było łatwo, było sporo nowych rzeczy, jazda w nocy, nawierzchnia była bardzo śliska, najważniejsze, że bezpiecznie dotarliśmy do mety OS-u" - powiedział Robert po zakończeniu odcinka. 

Aktualizacja godz. 20:35

Robert Kubica i Michele Ferrara zajęli 8. miejsce na 1. OS-ie Rajdu Wielkiej Brytanii. Problemy miał Michał Sołowow, który zatrzymał się na trasie, a następnie został uderzony przez następne auto. Kielczanin z kilkuminutową stratą dotarł na metę:

Aktualizacja godz. 20:40

Rozpoczął się już 2. OS Rajdu Wielkiej Brytanii. Robert pojawi się na trasie za około 10 minut. Kierowców czeka 10,5 km.

Aktualizacja godz. 20:45

Robert Kubica jest już na trasie 2. OS-u, który został skrócony o kilometr ze względów bezpieczeństwa. 

Aktualizacja godz. 20:55

Robert Kubica i Michele Ferrara są już na mecie 2. OS-u. Kubica ponownie był zaledwie 0,1 sekundy wolniejszy od Novikowa!

Aktualizacja godz. 21:00

"Idzie OK, jedziemy bardzo bezpiecznie. To nie był dla nas najlepszy OS, ale to normalne, wszystko jest dla nas nowe, przed nami wiele pracy. Nie mamy doświadczenia w tych warunkach, dodatkowo w nocy prawie nic nie widać. Trudno jest utrzymać dobre tempo" - powiedział Robert, który był 2,3 sekundy szybszy od Daniego Sordo i zajmie prawdopodobnie 7. miejsce.

Aktualizacja godz. 21:10

Robert Kubica zajął 7. miejsce na 2. OS-ie:
Aktualiazacja godz. 21:25



Aktualizacja godz. 21:43

Rozpoczął się trzeci, ostatni dziś OS Rajdu Wielkiej Brytanii. Kierowcy będą mieli do pokonania 7,5 km. Robert pojawi się na trasie za około 15 minut, a tymczasem Autosport opublikował ciekawe wypowiedzi Sebastiana Vettela dotyczące Roberta Kubicy:
"Był wspaniałym kierowcą, nadal nim jest, ale niestety jego kariera w F1 dobiegła końca z powodu problemów z ręką jakie ma po wypadku na początku 2011 roku. Ale życzę mu jak najlepiej. Dobrze słyszeć, że nadal ma tego ducha walki, którego miał jako młody chłopak kiedy spotkałem go na wyścigach we Włoszech - to chyba było w Parmie."

"Śledziłem trochę jego starty i radził sobie bardzo dobrze w WRC2. Rywalizuje z dużymi chłopcami w ten weekend i nie mogę się doczekać aby zobaczyć jak sobie radzi. Oczywiście nadal jest ograniczony swoją ręką. Pamiętam, że często spotykaliśmy się na torze. Po jego wypadku miałem szansę na debiut w F1 w 2007 roku, a wcześniej jeździliśmy razem w gokartach i mam wiele wspomnień z nim, miło jest zobaczyć, że wrócił
" - powiedział Sebastian Vettel.


Aktualizacja godz. 21:58

Robert Kubica i Michele Ferrara są już na trasie ostatniego dzisiejszego OS-u.

Aktualizacja godz. 22:02

Robert Kubica pojechał bardzo dobrze na ostatnim dzisiejszym OS-ie, osiągając czas lepszy od Novikowa i Ostberga. 

Aktualizacja godz. 20:05

"Nie najłatwiejsze warunki, nie najłatwiejszy start - pierwszy raz na tych OS-ach w nocy, pierwszy raz na włoskim OS-ie. Jedziemy spokojnie bezpiecznie by nauczyć się jak najwięcej i na pewno zdobędziemy dużą wiedzę" - powiedział Robert na mecie ostatniego dziś OS-u. Polak prawdopodobnie zajmie na nim 6. miejsce!
Aktualizacja godz. 22:50

Robert Kubica kończy pierwszy dzień rywalizacji w Wielkiej Brytanii na 7. miejscu. Widać, że Polak jechał ostrożnie, szczególnie na dwóch pierwszych OS-ach. Prawdziwa walka rozpoczyna się jutro i potrwa przez 3 dni. Wiele może się zdarzyć, a my trzymamy kciuki za Roberta i Michele.



fot. housemsq/planetf1.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

213 komentarzy:

1 – 200 z 213   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

Tylko nie szalej Albercik. Powoli do przodu i nie zapominaj, że tam jeżdżą po drugiej stronie.

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki. Jak tylko nie bedzie dzwona to musi byc dobrze.

Anonimowy pisze...

Oglądając filmik z testów w Walii, trudno uwierzyć, że RK "słabiej radzi sobie na szutrach".
Jestem pewien że czeka nas miła niespodzianka... :-)

Kaczmar pisze...

Tutaj stream do ITV4, relacje z rajdu - nie na zywo - czas relacji brytyjski/irlandzki

http://fancystreems.com/itv-4-uk-stream.php

Sobota 11:05 - 11:40
Niedziela 11:30 - 12:00
Poniedziałek 18:00 - 19:00

Kaczmar pisze...

Ciekawe co zrobi taki Eurosport jak Robert wygra rajd, bo potrafia transmitowac cos takiego jak WTCC na zywo w niedziele od 4 rano nie wspominajac o tym ze transmituja tez kwalifikacje a nawet treningi na zywo, a z WRC nawet 5 minutowej relacji. Kiedys za gowniarza oglądało się na Eurosporcie niemieckim z HotBird-a relacje live z WRC i nawet było to przyjemne..

Anonimowy pisze...

Cezary Gutowski
8 godz. temu
"Dla mnie nie ma znaczenia, czy zajmie to jeden miesiąc, jeden rok czy pięć lat. Wciąż jeszcze jest szansa pojechania w F1 i myślę,że się poprawia"

To chyba najlepszy cytat z RK na zmianę nastroju z jeszcze jednego brytyjskiego źródła. Tym razem Independent.

"Nigdy nie wiadomo, co się w życiu zdarzy. Tego się nauczyłem i czasem potrafię sam siebie zaskoczyć. Gdy używam symulatora, nie widzielibyście różnicy."

I jeszcze jeden kapitalny tekst o tym, jak BMW odpuściło walkę o tytuł w 2008:
"Ale F1 to taki skomplikowany sport. Mówiłem, co o tym sądzę, ale oni mieli swoje priorytety a ostatecznie płacą ci za to, abyś szanował te priorytety i jechał."

Anonimowy pisze...

Nie ma co się podniecać. Miejsce w 10-tce będzie sukcesem jak na pierwszy raz.

Anonimowy pisze...

Miejsce w 10 to by miał i już miewał... w aucie RRC :>

sLaYeR pisze...

Miejsce w 10 to by miał jadąc RRC. Miejmy nadzieję tylko, że warunki nie będą ekstremalme a będzie dobrze.

Anonimowy pisze...

bardzo prosze bez dzwona... przynajmniej do soboty...

Anonimowy pisze...

Gdzie można śledzić czasy wolnych przejazdów odcinka kwalifikacyjnego?

Anonimowy pisze...

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1465267_550032828418987_1618980705_n.jpg

Anonimowy pisze...

RK najlepszy wśród kierowców Cytryn?

Marysia tu była .. i spotkała braciszka .. pisze...

Co się dzieje z Radiem ?! to jakiś żart :D cieszy że Robert nejszybszy z Citroena, byle tak samo było wtedy, kiedy to się będzie liczyć :) dobre miejsce na odcinkach do startu będzie ważne przy takiej pogodzie

Anonimowy pisze...

takie czasy o On nie jedzie jeszcze na 100 % :)

Anonimowy pisze...

wygląda na to że Sołowow będzie jechał jako pierwszy i "czyścił" trasę.
Ciężko zachować spokój i się nie ekscytować za mocno.
Jacek

Jaro75 pisze...

Trzymam kciuki :)

Jacek Kowalczyk pisze...

Już nie mogę się doczekać.Ale ciśnienie.

MairW78 pisze...

O jakim czyszczeniu mowisz? Mamy bloto na drodze. Kazdy bedzie chcial jechać jako pierwszy. W takich warunkach 1 pozycja jest najlepsza.

Anonimowy pisze...

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/625441_550036611751942_247584621_n.jpg

Anonimowy pisze...

Zobaczymy jak będą wybierać
Może masz racje...
Jacek

Anonimowy pisze...

Cezary Gutowski
10 minut
Przywitanie z RK, pytam:
- Jak tam?
- Slisko.
- pytalem o zdrowie...

RK skupiony na robocie. Mowi ze jada powoli i ostroznie...

Kaczmar pisze...

no nad Radiem WRC kontrole chyba przejely Smerfy

Anonimowy pisze...

Kubica FP1 - WalesRallyGP

https://www.youtube.com/watch?v=uPd_uMNh8Cs

sLaYeR pisze...

Zaczyna się dobrze :)

A co z tym radiem się działo? Teraz cisza jest.

Anonimowy pisze...

gdzie można śledzić czasy z kwalifikacji ?

Konrad Kobedza pisze...

@Kaczmar
Przeciez jak zwykle radio zacznie dzialac przed pierwszym OSem. Chyba nigdy nie komentowali testowych przejazdow odcinka kwalifikacyjnego!

Anonimowy pisze...

Cezary Gutowski

RK po shakedownie:
"To dla mnie nowe doswiadczenie. Tym Samochodem pod pewnymi wzgledami jezdzi sie latwiej, pod inymi jest trudniej.
Na odcinku kwalifikacyjnym jest slisko a miejscami bardzo slisko."

O zmianie pilota
"To bylo 10 ciezkich dni przygotowan przed rajdem. Chcielismy sie upewnic, ze wszystko zadziala optymalnie dla mnie i mojego nowego pilota."

O rajdzie
"Odcinki specjalne sa bardzo fajne. Niektore bardzo szybkie. Najwiekszym wyzwaniem sa zmiany przyczepnosci. Kolejnym waznymczynnikiem bedzie pogoda. To bardzo trudny rajd, szczegolnie jak jedzie sie po raz pierwszy, ale przyjechalismy tu po to, aby go poznac."

Anonimowy pisze...

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/576639_550050405083896_922048665_n.jpg

Anonimowy pisze...

Mateusz, czy mógłbyś zmienić łącze do międzyczasów - żeby był to cały wyraz "tutaj"? Wiem, że to głupota, ale drażni mnie - i to już od kilku miesięcy. I tak długo wytrzymałem :)

Mr DK pisze...

Wlaśnie, niech cały tekst (międzyczasy odcinków tutaj) bedzie linkiem i trochę powiększonym, bo ciężko trafić w telefonie.

przemysław bujas pisze...

www.autosport.com/news/report.php/id/111291 warto przeczytać. Czuje się silne emocje

Anonimowy pisze...

5 minut kary dla Sordo

http://rajdy.autoklub.pl/news/5-minut-kary-dla-sordo,52130

Anonimowy pisze...

Ciekawy wywiad z RK na temat pilota.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111291

Ze słów Roberta można usłyszeć, że jednak ma żal do Maćka.
Zastanawiające, że Baran twierdzi, że nie może w 100% skoncentrować na pracy z RK, ale chyba ten jeszcze jeden rajd mógł z nim pojechać. Myślę, że decydujące w tym całym zamieszaniu było to, że ostatni rajd nie był pod szyldem Lotosa...

Anonimowy pisze...

Z Fb:
Agnieszka Golec Jestem jakies 10 mil od odcinka kwalifikacyjngeo i wlasnie mamy tu chmure z mega gradem ktora idzie w kierunku Llandegla. Bedzie ciekawie....

Anonimowy pisze...

Mateusz przez moderowanie nie ma rozmowy na blogu.

Anonimowy pisze...

a jeszcze literka "j" w "tutaj"?
Proszę ;)

Anonimowy pisze...

http://c3201142.cdn03.imgwykop.pl/comment_hIDl6N9yF5djXo43OgnrVHQD2BxgUnEu.jpg

sLaYeR pisze...

Anonim 11:50

Dobre! Czekamy na wyniki quali.

Anonimowy pisze...

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1470368_550073945081542_1956835510_n.jpg

livelongandhappy pisze...

Kubica jest #7 w tej chwili.

Mr DK pisze...

RK 7 w kwalifikacjach. Michal Solowow 11.

Grzegorz Kuczmik pisze...

R.K 7 w qualu:
1 Ogier
2 Neuville +0.07
3 Novikov +1.8
4 Latvala +2.1
5 Ostb +2.7
6 @MikkoWRC +2.9
7 #Kubica +3.3
8 @DaniSordo +3.4

Anonimowy pisze...

Wyniki odcinka kwalifikacyjnego:
1. Ogier/Ingrassia (Polo WRC) 1.52,708
2. Neuville/Gilsoul (Fiesta WRC) 1.52,778
3. Nowikow/Minor (Fiesta WRC) 1.54.597
4. Latvala/Anttila (Polo WRC) 1.54,8
5. Ostberg/Andersson (Fiesta WRC) 1.55,4
6. Hirvonen/Lehtinen (DS3 WRC) 1.55,6
7. Kubica/Ferrara (DS3 WRC) 1.56,0
8. Sordo/del Barrio (DS3 WRC) 1.56,1
9. Mikkelsen/Markkula (Polo WRC) 1.56,4
10. Prokop/Ernst (Fiesta WRC) 1.58,8
11. Sołowow/Patterson (Fiesta WRC)

Kiter Surf pisze...

Wyniki odcinka kwalifikacyjnego:
1. Ogier/Ingrassia (Polo WRC) 1.52,708
2. Neuville/Gilsoul (Fiesta WRC) 1.52,778
3. Nowikow/Minor (Fiesta WRC) 1.54.597
4. Latvala/Anttila (Polo WRC) 1.54,8
5. Ostberg/Andersson (Fiesta WRC) 1.55,4
6. Hirvonen/Lehtinen (DS3 WRC) 1.55,6
7. Kubica/Ferrara (DS3 WRC) 1.56,0
8. Sordo/del Barrio (DS3 WRC) 1.56,1

Anonimowy pisze...

zna juz ktoś pierwsze czasy...?

Andrzej Śliwa pisze...

Robert 7 za Hirwonenem a prze Sordo

Anonimowy pisze...

RK 7 w kwalu. Michal Solowow 11.

Anonimowy pisze...

Robert 7 chyba w kwal.

Anonimowy pisze...

wiecie dlaczego Robert jest tak wyjątkowym kierowcą ? nic nowego nie odkryję pisząc że jest to proporcjonalne do zaangażowania . żeby osiagać najwyzsze cele trzeba być ponad 99% konkurencji . praca , praca i praca .Czy Maciej B jest w stanie dotrzymać RK kroku? wątpie.

sLaYeR pisze...

Ładnie się zaczyna, do 3 miejsca minimalne straty. Miejmy nadzieję, że aż tak bardzo nie zaważy ta pozycja startowa.

Anonimowy pisze...

kwalifikacje

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1455897_677878035564529_702194425_n.jpg

Anonimowy pisze...

taka pogoda w Walii

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1466243_550079181747685_379221525_n.jpg

Anonimowy pisze...

odcinek kwalifikacyjny jest bardzo krotki 3,11 km
Kubica tracil wiec sekunde na kilomentrze...
Bedzie super jak bedzie najszybszy z Cytryn, ale zapowiada sie bardzo trudny rajd ;]

Anonimowy pisze...

Robert nie podejmie w listopadzie decyzji co dalej. W listopadzie ma poddać się operacji i ostatecznie zdecydował się na nią, zresztą dla Dailu mail praktycznie się wygadał. Niestety jest informacja gorsza: operacja jak poprzednie będzie miała miejsce we Włoszech. Liderami światowymi w sprawach ortopedii czy neurologii są:
USA
Szwajcaria
Japonia
Dlaczego Robert nie chce udać się np. do pobliskiej renomowanej kliniki w Zurichu nie wiadomo.
PS. To informacja niemal pewna, naprawdę.

Anonimowy pisze...

Wydaje mi sie że Robert może powalczyc na pierwszych odcinkach nocnych gdzie będzie się liczył dobry opis.

Anonimowy pisze...

Niestety nie liczylbym w tym rajdzie na wiecej niz 8 miejsce. Robert jedzie z nowym pilotem, w nowym samochodzie w kompletnie nowym rajdzie, ktory nawiasem mowiac jest najtrudniejszy w sezonie. Jesli nie byl w stanie na odcinku kwalifikacyjnym, ktory juz znal z przejazdow zapoznawczych pojechac szybciej niz na 7 miejsce to nie oczekujmy ze pojedzie szybciej na odcinkach. Pamietajmy ze reszta stawki jest o wiele bardziej doswiadczona, jedzie znanymi samochodami, z tymi samymi pilotami...

Anonimowy pisze...

Hej 12:52, proszę bardzo nie licz na więcej, możesz zostać mile zaskoczony... JA po prostu wierzę że będzie lepiej niż 8, i już!

Mikołaj Rościszewski pisze...

Chyba tego wywiadu tu jeszcze nie było ;)
http://www.independent.co.uk/sport/motor-racing/rough-ride-for-robert-kubica-on-the-road-to-rallying-recovery-8935775.html

Anonimowy pisze...

Mikołaj Rościszewski ten wywiad był na blogu wczoraj.

Anonimowy pisze...

Anonimowy 13:01, chodzi mi o to ze odcinek kwalifikacyjny jest relatywnie "latwiejszy" i doswiadczenie, zgranie z pilotem ma mniejsze znaczenie niz w reszcie rajdu. Osobiscie liczylem/wierzylem w top3 w kwalifikacjach (po cichu moze i nawet przy dobrych wiatrach na zwyciestwo) i troche gorsze pozycje potem na odcinkach. Teraz niestety zdaje sobie sprawe ze nie bedzie to lawe. Oczywiscie Robert pokazal nam nie raz ze potrafi zaskoczyc i wiemy ze bedzie sie rozkrecal. Niemniej logicznie podchodzac liczenie na lepszy rezultat jest zbyt optymistyczne.

Anonimowy pisze...

anonim skond wiesz ze bedzie operacja ? to potwierdzone info? i skond wiesz ze była by we włoszech ? moze tym razem japonia albo usa przeciez taka operacja ile by kosztowała z 30-50 tys usd? kubek by pewnie wyłożył taką kase na najlepszych fachowców a ktos wie cos o operacji tego melanżownika raikonena czy jakas powazna i ile bedzie trwała rechabilitacja? szkoda ze niema kubka akurat taki okres nastał że w topowych zespołach brakuje porządnego kierowcy było by ferrari lotus i maclaren ale zobaczycie jeszcze niech wkoncu jacys pożądni fachowcy zajmą sie tą reką

Anonimowy pisze...

w mojej opinii różnica na wieczornych Oach będzie jeszcze większa...w takich warunkach dokładność opisu jeszcze bardziej się uwydatnia...zobaczymy, oby bepiecznie do mety

Anonimowy pisze...

Fan RK z 13:24
Z całym szacunkiem i respektem dla twojego punktu widzenia, ale to nie jest bank, liczenie i przeliczanie, ważenie szans itp itd jest mi obce, jest to robota dziennikarska którą trzeba komuś sprzedać a ja nie chce się tym zajmować oraz patrzeć na ten rajd poprzez pryzmat jakichkolwiek kalkulacji. Zazwyczaj irytują mnie różne kalkulacje w sporcie (szczególnie w piłce nożnej czy w tenisie, ten zwycięży tego a tamten owego więc wytworzy się sytuacja że my zyskamy albo stracimy bo tamten złamie nogę itp itd - mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi) Podchodzę do tego niezwykle emocjonalnie i jestem z tego dumny. Ciągle nie mogę uwierzyć że RK jest tu gdzie jest bo przecież takie kalkulacje, kalkulacje tego typu jak wcześniej przedstawiałeś WYRAŹNIE mówiły że RK nie ma szans na konkurowanie z wyjadaczami w WRC2. A potem ???
Więc WIERZĘ , że RK to wyjątkowy facet i zwykłe kalkulacje go się nie imają... i WIERZĘ że zrobi wszystkim kolejną niespodziankę!
Pozdrawiam serdecznie

Dawid pisze...

Mam pytanko do szefa bloga, czy nie da rady zrobić żeby można było robić komentarze do komentarzy,
ps. Tez tak mysle że operacja jest jedyną nadzieją na bolid.

Anonimowy pisze...

Szkoda ze Chlopaki nie dogadali sie na poczatku sezonu ze to bedzie pierwszy i ostatni.Zeczywiscie cala praca (notatki i zgranie)poszly na marne.

Aga Golec pisze...

Na korzysc Roberta dziala fakt, ze wiele odcinkow tego rajdu nie bylo rozgrywanych od lat wiec wszyscy maja rowne szanse jesli chodzi o opis:

Thursday 14 November:


Gwydyr (Last used in the 1960s)
Penmachno (Last used in 1996)
Clocaenog (Last used in 2011)


Friday 15 November:

Hafren (Similar to 2011 but with small changes)
Sweet Lamb (RallyFest Stage) (Similar to 2011 but with small changes)
Myherin (Similar to 2012 but with small changes)


Saturday 16 November:

Gartheiniog (Similar to 2011 but with small changes)
Dyfi (Restored to full length for the first time since 1998)
Dyfnant (Similar to 2012)
Chrik Castle (RallyFest Stage) (New Stage)


Sunday 17 November:

Dyfnant (Similar to 2012)
Penllyn (Last used in 1991)
Clocaenog (Last used in 2011)
Kinmel Park (RallyFest Stage) (New Stage)
Great Orme (last used in 2011)

Jaro75 pisze...

Widocznie tak miało być...
Ale pewnie Michele jest wniebowzięty że jedzie z Robertem :))
I spokojnie.Nie oczekujmy cudów.Robert ma jechać swoje.

Anonimowy pisze...

w dzisiejszym dzienniku Daily express kolejny artykul o Robercie. Szczegolnie ciekawa opinia o Vettelu-sztuka jest docenic rywala. Wersja internetowa na dailyexpress.co.uk majki14

Anonimowy pisze...

A ja mam wrazenie ze decyzja zostałą podjeta i dlatego Baran zrezygnowal z jazdy w GB. Zdobył tytuł na co pracowal caly rok razem z RB i jak juz wiedzial ze dalej nie bedzie jezdzil z RB to zaczął załatwiac swoje "sprawy". Wszystko sugeruje ze RB wroci na tory ale niestety nie w bolidach:(

pozdrawiam igreg

Anonimowy pisze...

szkoda, że Ventyl nie ma szacunku dla innych kierowców...

Anonimowy pisze...

być może moje spostrzeżenie nagłego rozstania z pilotem nie będzie odkrywcze - ale uważam, że Maciej Baran nie miał pewności współpracy z Robertem w WRC, bo Robert sam mówi "nie wiem co będę robił, mam opcje takie i takie ...". Więc krewki Baran się wkurzył i wybrał sam - rozstanie, oczywiście pod pretekstem spraw osobistych. To może znaczyć, że Roberta zobaczymy w DTM ...chyba. To taka moja gdybologia.

Anonimowy pisze...

Niezależnie od tego jaki był powód rozstania Kubicy z Baranem (bardzo bym się zdziwił gdyby nie był to powód finansowy), to honor i przyzwoitość nakazywałyby dokończyć razem to, co się razem zaczęło. Tu nie chodzi o zmianę klas z WRC2 na WRC, ale o dokończenie wspólnie zaczętego sezonu. Wyprzęganie pośrodku brodu nie jest ani ładne ani etyczne. Pamiętajmy, że skutki błędu pilota (albo niedostatecznej komunikacji w języku włoskim) omal nie zakończyły się już raz tragicznie. Ten aspekt jest ważniejszy niż sportowy wynik. Poza Kubicą w sportach motorowych nie mamy nikogo, kto ma światowy poziom i potencjał. Tylko trzeci garnitur. Smutne, Panie Baran.

Anonimowy pisze...

Ale Super!! To że Robert jedzie łeb w łeb z kolegami z fabrycznego citroena na szutrze(!), z nowym pilotem(!) jest po prostu fantastyczne. Różnica między nim a niezłym M.Sołowowem też pokazuje jakim kierowcą jest Robert.
Gdyby Robert jechał na asfalcie i dobrze zgrany z pilotem, walczyłby o zwycięstwo.

Anonimowy pisze...

Robert swoją wypowiedzią na temat pilota niestety potwierdził moje obawy - system poszedł się... Szkoda wielka szkoda, bo jeśli Robert aktualnie nie może jeździć bolidem to bardzo chciałbym zobaczyć jak by sobie poradził w WRC, ale w tym momencie zmiana pilota jak sam Robert przyznał to zabawa od nowa, a nawet gorzej. Myślę , że oprócz nauki w przyszłym sezonie Robert chciał zaznać prawdziwej rywalizacji/spróbować się,a ucząc się od nowa cieżko było by nawiązać wyrównaną walkę , więc po części mnie nie dziwi ,że Robert się skłania ku powrocie na tor,gdzie może jeździć z zamkniętymi oczami. Tyle marudzenia z mojej strony. Teraz oby Robercik cieszył się tym rajdem i dojechał cytryną w jednym kawałku do mety !

Kamil

Anonimowy pisze...

Chyba tylko Pan Cezary Gutowski napisal jaki byl prawdopodobny powod wycofania sie Macieja Barana. W tym roku zostal ojcem. Wydaje mi sie, ze w zwiazku z tym nie byl w stanie spedzic calego sezonu z Kubica. Kalendarz WRC jest napiety, mieli by wystartowac w wiekszej ilosci rajdow w porownaniu do roku obecnego. W wywiadzie dla stacji TVN sam powiedzial, ze to TYTANICZNA PRACA i chyba nie sposob twierdzic inaczej sadzac po tym jaki wynik uzyskali w tym roku. Obowiazki meza i ojca mialy w tym momencie wiekszy priorytet. Nie wypisujcie bzdur. Po tym co osiagneli dalej bedziecie znajdowac niewyobrazalne scenariusze i krytykowali Macieja Barana. Okazcie troche szacunku! Moze i mogl jeszcze pojechac Walie ale nie wiemy jakie byly plany i czy cos akurat mu nie przeszkodzilo. Wszyscy wiedza lepiej nie posiadajac w temacie zadnej wiedzy. Ogarnijcie sie.

Anonimowy pisze...

oby nie dtm bo to mało prestiżowa seria już wole rajdy albo f1

Anonimowy pisze...

http://www.livestream.com/wrc_rally_tv tu chyba bedzie rajd

Anonimowy pisze...

U Cezarego odpowiedź Roberta na użycie zwrotu "prawie niemożliwe" RK powiedział m. in., że dziennikarze w Polsce czasami mają problemy ze zrozumieniem języka polskiego, a on mówił po angielsku... haha uwielbiam tego gościa :)

Kamil

Anonimowy pisze...

Kovalainen zastępcą Raikkonena . :)

Anonimowy pisze...

powiem tak, po tak trochę nieszczęśliwym zakończeniu przygody z MB Robert zrozumiał, że bardzo ciężko będzie mu znaleźć osobę / pilota równie cięzko pracującego, poświęcającego tyle czasu na przygotowanie się co on sam. Powoli wydaje mi się, dotarło do RK, że liczyć może tylko na siebie i dlatego pobrzmiewa coraz częściej chęć powrotu na tor - nawet jeżeli nie miałaby to być F1

Anonimowy pisze...

Jest też coś tam dla tych co mają problem z kojarzeniem pewnych faktów i twierdzili, że Robert kłamie w pewnych kwestiach...

Kamil

Kaczmar pisze...

bardzo fajna wypowiedź Roberta z konferencji sprzed rajdu GB, daje naprawdę dużo nadziei na jazde po torach, fajnie że coś się zaczyna dziać, ciekawe co to będzie. Do jego urodzin powinno być wszystko jasne bo nie wiadomo jak rozumieć "decyzje ws przyszłości postaram się podjąć po Rajdzie GB" czy zaraz po czy jakiś czas po.

Ciesze się że jest miejsce w którym można poznać innych fanów Roberta i z nimi porozmawiać, należę do takich fanów którzy byliby w stanie oddać swoją nerkę Robertowi gdyby to coś pomogło. Zaś w życiu realnym czasami natrafia sie na tak ciemna mase i tak upartą jeśli chodzi o opinie o Robercie i tego co sie będzie dalej działo mimo braku chocby 50% informacji tego co posiadamy my 100% kibice.

Pamietajmy jak bardzo wazne jest zdrowie, cieszmy sie ze robert zyje bo to cud.. Nie przewidzisz tego co może się wydarzyć, 20km ode mnie pękł rurociąg gazowy, 10 domów się pali, zapalają sie kolejne, a 3 osoby juz zginęły... info na wszystkich portalach wp onet itp

Anonimowy pisze...

A Tak sie zastanawiam i znając posunięcia osoby "pokerzysty" to moze... :) Robert nie chce spalić mostów w przedstawicielach WRC i nie chce im od tak odmowic po całej ich pomocy jaką mu dają. I dogadał sie z Mackiem ze on odejdzie na ostatni wyscig.. Dzieki czemu Robert powie ze To było decydujące w wyborze Wyscigów :) Bo naprawde ciezko uwierzyć w to iż MAciek nie mógł jeszcze pojechać tego jedynego wyścigu :) rozumie Rodzina obowiązki Ale po całym roku poświęceń czym jest te kilka dni badz tygodni ? Do tego RTobert w wywiadach tylko o jednym mówi o zmianie pilota :) w pokerze też się tak czesto blefuje :) by odciagnąc od prawdziwej prawdy :)

Anonimowy pisze...

Spekulacje dotyczące Maćka Barana i jego decyzji dosięgnęły dna.....
Maciek zrobił TO CO musiał zrobić, nie znamy przyczyn, ale dlaczego po tym czego dokonał z RK nie zaskarbił sobie odrobiny waszego zaufania, że nie miał innego wyjścia??

Dawid pisze...

Pozdrowienia dla fanów SUBARU!Ilu jest na forum wpisywac sie:)

sLaYeR pisze...

Bardzo pozytywna wypowiedź Roberta na FB Cezarego Gutowskiego. Polecam.

Anonimowy pisze...

Dziwią mnie wypowiedzi niektórych o brak honoru Macieja, albo, że nie mógł wystartować na ten ostatni rajd. Oczywiste jest, że mógł pytanie tylko PO CO?? Jeżeli wiadomo było że Baran nie może pojechać w przyszłym sezonie, a w polsce nie ma pilota mogącego go na równym poziomie zastąpić. To logiczne było wziąć na rajd GB włocha, po to aby wyeliminować podstawowe błędy opisu i mieć już jakieś doświadczenie przed kolejnym sezonem, w którym liczyć już się będą punkty i nie ma miesca na błędy w komunikacji.

AM

sLaYeR pisze...

Anonim 16:25

Nie zgadzam się z Tobą. Takich rzeczy, załoga w nowym składzie mogłaby uczyć się już po sezonie, podczas licznych testów.

Nie krytykuję nikogo bo nie mam prawa, ale szkoda, że Maciej podjął decyzję tak późno. Robert wydawał się być zaskoczony.

Bolo pisze...

Postawa Macka Barana jest zenujaca, dziecko nie rodzi sie w ciagu tygodnia. Wiedzial o tym co najmniej przed 9 miesiacami nie mogl sie zdecydowac wczesniej ?
Jesli obawia sie o swoje zdrowie podczas jazdy z Kubica to mogl jeszcze zaryzykowac ten jeden raz dla dokonczenia calego sezonu jako zamkniecie wspolpracy a nie zostawiac na lodzie kierowce ktory tez wlozyl w ta prace swoj wysilek.

To nie sa spekukacje tylko fakty, spod pokrywki czajnika kubicy wydostaja sie pojedyncze obloki pary co ten facet tak naprawde mysli o ruchu Barana, Kubica jak to on nie wali prosto z mostu jak Kimi ale widac ze wsrodku sie gotuje.

Dla mnie Maciek Baran to dno, pozostawic partnera z zalogi na lodzie na tak waznym dla kierowcy wyscigu. Nie czarujmy sie ze to wyscig nagroda czy jazda dla nauki - to jest test teamu na ktorego kierowce w WRC postawic w przyszlym roku.

Anonimowy pisze...

ludzie spojrzcie na material TVN - tam Baran siedzi w barwach Lotosu, Kubica w tym rajdzie jedzie jako czlonek zespolu fabrycznego, nie majacy juz nic wspolnego z Lotosem. Ot konflikt sponsorki i tyle - pewnie konczac wczesniej wspolprace z Lotosem stracil by pewnie jakas tam kase i dlatego nie pojechal w GB.

Anonimowy pisze...

Każdy tylko spekuluje,także ja powiem jak ja myślę...każdy wie że sport niesie za sobą KASE...akurat kierowcy WRC mają się ciężko,prócz tych znanych typu Ogier itd.Uważam że Robert wybierze serię DTM...Może nie jest to za ciekawa seria,ale jednak tam płacą nieporównywalnie więcej niż w WRC...to tylko gdybanie

Anonimowy pisze...

a ilu jest fanów POLONEZÓW na forum ? :)

Anonimowy pisze...

Z tego co ja zrozumiałem to rajdy nie pomagają już Robertowi w rehabilitacji. To co miały zrobić zrobiły. Wzmocniły częściowo rękę i całe ciało ale nie przyczyniły się do przywrócenia rotacji przedramienia.Zaryzykował bym stwierdzenie ze teraz nawet mu szkodzą dlatego, że utrwalają zastępowanie rotacji przedramienia nienaturalnymi ruchami ramienia i barku.

a.t.

Anonimowy pisze...

"In a narrow, single-seat racing car [where shoulder movement is confined] I can't yet put full lock on the wheel. So some F1 circuits, like Barcelona, I could drive no problem, but not somewhere like Monaco. But I think if I put it in my head to test a single-seater in two months' time, I could do it – and if I do, the results will surprise some people."

Anonimowy pisze...

tutaj cały wywiad z Maciejem dla faktów: http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,52/byly-pilot-roberta-kubicy-w-rozmowie-z-mateuszem-kudla,371474.html

Anonimowy pisze...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=550138538408416&l=aa8cb586d8

Mateusz, tu są ciekawe wypowiedzi.

Anonimowy pisze...

Witam ma ktoś zdiecie lub filmik (link) z symulatora mercedesa.

Anonimowy pisze...

Gdzie by robert nie jezdzil i tak bedziemy sledzic to forum az do powrotu do F1:)

Anonimowy pisze...

Blogger sLaYeR pisze...

Slayer nie wiem o jakich testach mówisz, bo chyba nie o zamkniętym kilkukilometrowym kawałku drogi, na którym nie wiele można się nauczyć. Czy też czwartoligowych rajdach w jakich Robert brał udział około roku temu. Ponadto nie wiem czy zauważyłeś ale testy to dość duże wydatki o których świadczyć może ostatnie wypowiedzi i żale Hirvonena przed rajdem

AM

Anonimowy pisze...

Pytanie czy to jest profesjonalny symulator F1? czy w takim/podobnym jeździł RK w Mercu?

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=shdS-hynLHg

o ten symulator chodzi

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=HXUqM29kjIw

prosiak morderca pisze...

A propo Macka. Od kiedy sponsoruje go LOTOS? Wie ktos moze?

Anonimowy pisze...

http://farm9.staticflickr.com/8238/8567554355_342a414438_c.jpg

prosiak morderca pisze...

Wie ktos moze od kiedy Macka sponsoruje LOTOS?

Anonimowy pisze...

Oby Robert znalazł jakiegoś dobrego Polskiego pilota. Mógłby dużo zdziałać w WRC. Jeśli już ma czasy podobne do Hirvonena to co będzie z polskim pilotem i z wyczutym już autem? Myślę, że walka w top 3. :)

Anonimowy pisze...

Cezary Gutowski
12 minut(y) temu

Końcowe odliczanie. Do startu jeszcze tylko dwie godziny. Dla wypełnienia czasu podsyłam rozmówkę z RK. Jeszcze ciepła


PYTANIE: Czy jesteś zadowolony po odcinku kwalifikacyjnym?
RK: Jest ok. Za dużo wrażeń nie było. To jest dla mnie nowy rajd, z nowym pilotem i w nowym aucie, a odcinek kwalifikacyjny nic nie zmienia w moim podejściu i w tym, jak trudny będzie to rajd dla mnie i mojego pilota. Czasy są ok, ale nie są ważne. Jesteśmy tu po to, aby zdobywać doświadczenie. Mam nadzieję że będziemy w stanie pojechać spokojnie, jak dziś rano, gdy nie naciskałem za mocno i jechałem płynnie. To mi się podobało, ale rajd to co innego. Szczególnie pierwsza pętla. Trzy odcinki po ciemku. Noc, las, pierwszy od dawna start z włoskim opisem. Nie będzie to miłe, ale musimy dać z siebie wszystko.

Jak odnajdujesz się w nowym samochodzie?
Różnica pomiędzy RRC a WRC jest spora, choć auto, którym dotąd jeździłem wygląda prawie tak samo na zewnątrz. Chodzi o odczucia kierowcy i własności jezdne, szczególnie na szutrze. Całkiem inny samochód. Z jednej strony jeździ się nim łatwiej, bo ma większą moc - a różnica jest spora - i większy, charakterystyczny docisk. Choć w rajdach nie jest tak ważny, jak na torze, ale w konfiguracji szutrowej, gdy używasz miękkiego zawieszenia, kiedy tylne skrzydło wciska cię mocniej w ziemię, różnica jest całkiem duża. Szczególnie, gdy jest ślisko w szybkich łukach.

A co jest trudniejsze?
Prędkości są dużo większe i do wszystkiego trzeba podchodzić z wyczuciem i pokorą. Szczególnie jak jeździ się nim po raz pierwszy, ale ogólne wrażenia są fajne. Osiągnięcie limitów samochodu wymaga dużego doświadczenia, więc nie wolno zapominać, że to mój pierwszy start w samochodzie WRC i pierwszy w Wielkiej Brytanii, z nowym pilotem. Muszę być spokojny, zbierać doświadczenie i postarać się ukończyć ten rajd.

Ale jeździ się fajniej, niż w RRC?
Z reguły, jak kierowca dostaje szybsze auto, to jeździ się nim fajniej. Rzadko się zdarza, że samochód o 50-60 koni słabszy, ze znacznie mniejszym dociskiem i ogólnie dużo wolniejszy, jeździ fajniej, chociaż Clio 1600, które jest małe i ma mało mocy też się fajnie jeździ. To akurat wyjątek.

Czy zmiana pilota oznacza większe ryzyko, czy może przeciwnie, bo będziesz musiał jechać wolniej?
Nie. Tu nie chodzi o samą jazdę. Żeby jechać szybko i dobrze na opis rajdówką, musisz czuć się komfortowo w tym aucie. Nie chodzi o pozycję za kierownicą, tylko współpracę z pilotem. Informacje muszą być przetwarzane w minimalnym czasie, dlatego czeka nas trudne zadanie. Szczególnie dziś, gdy trzy pierwsze OS-y są w nocy. Start czeka nas bardzo trudny.

Czy zmieniłeś system opisu?
Nie. System jest ten sam, ale musiałem przetłumaczyć słowa z języka polskiego. Nie jest to tak łatwe, jak się zdaje, ale jest, jak jest. Jestem bardzo zadowolony z tego, jak podchodzi do tego Michele. Wykonał dużo pracy, chyba więcej niż ja, a dla niego też nie jest to łatwe.

Analizowaliście więcej zapisów wideo?
Doba ma tylko 24 godziny - dla każdego. Ja niestety nie mam dodatkowych 5-6 godzin. Samo zapoznanie było bardzo trudne, bo przez półtora dnia przejechaliśmy wiele kilometrów OS-owych. Pierwszego dnia 125 kilometrów na różnych odcinkach, a oglądanie tego znów z zapisu wideo zabiera dużo czasu.

Anonimowy pisze...

Tu masz symulatory miedzy innymi Mercedesa gp http://www.google.de/imgres?q=mercedes+gp+f1+simulator&start=190&sa=X&biw=1280&bih=702&tbm=isch&tbnid=LVyudJDlkg6AwM:&imgrefurl=http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php%3Ff%3D6%26t%3D9363%26start%3D225&docid=wojMUowBWeTaPM&imgurl=http://www.daimler.com/Projects/c2c/channel/images/799991_1469183_800_530_Fahrsimulator_px_800.jpg&w=800&h=530&ei=fQuFUoviMoTE4gSroYDoDA&zoom=1&iact=hc&vpx=483&vpy=257&dur=7190&hovh=183&hovw=276&tx=106&ty=72&page=8&tbnh=133&tbnw=213&ndsp=29&ved=1t:429,r:98,s:100,i:298

Andrzej Śliwa pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=wdGsJkYv__A

Tak wygląda symulator Merca w akcji, co prawda na filmiku udaje osobówkę ale tam wsadzaja kokpit F1 i wtedy może testować Robert!
Sprzęt wygląda bardzo profesjonalnie i może generować duże przeciążenia z racji możliwości przemieszczania całej kapsuły a nie jedynie przechylania jak w innych.

Anonimowy pisze...

Robert dzieki Tobie, nasze zycie jest duzo bardziej kolorowe, od rana czytam wszystkie artykuły zwiazane z Tobą, siedze jak na szpilkach a serce bije mi jak dzwon na mysl ze za chwile startujesz, trzymam kciuki !!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Rok temu, po Rally du Var był temat na tym blogu z wypowiedzi Marcina Czachorskiego. Czachorski rok temu powiedział, że Robert w 2013 roku na pewno nie będzie w F1, będzie przechodził kolejne zabiegi, ale mimo tych zabiegów wystartuje w jakiejś poważnej rywalizacji i serii na możliwie wysokim poziomie. Z tego sprawdziły się dwie rzeczy - w F1 go nie było i startował w dobrej serii motorsportu. Natomiast jak sam Robert powiedział niedawno Erykowi Mełgwie - sam zrezygnował w tym roku z operacji.

Wypowiedzi Roberta pokazują, że naprawdę jest w rozterce co dalej z sobą zrobić. Jeśli jeszcze do tej pory nie zdecydował to nie rozumiem go. Sezon WRC 2014 startuje za 2 miesiące, a testy do tego sezonu jeszcze wcześniej, więc nie będzie żadnego wymigiwania się od decyzji natychmiastowych. Jednak jeśli trafi pod skrzydła zespołu fabrycznego to automatycznie staje się ich człowiekiem i nie ma co liczyć w trakcie sezonu na specjalne pozwolenie na czas na przeprowadzenie operacji. Operacja niesie za sobą ryzyko, więc w trakcie sezonu nikt na to się nie zgodzi. Wniosek jest taki, że Robert żeby nie wiem jak chciał nie złapie dwóch srok za ogon i automatycznie wynika z tego jedna sprawa: podpisanie kontraktu z M Sport lub Citroenem w tym roku to koniec rozważań o Formule 1. Zespoły WRC nie będą się interesować spełnianiem marzeń Roberta czy jego asekuracją nad innymi opcjami - albo chłopie angażujesz się na full od 2014 począwszy albo szukaj innej drogi. Jeśli Robert mówi, ze tak jak część lekarzy on też wierzy, to niech uczyni ten krok. Sam w wywiadzie wspomina, że czas nieubłaganie płynie.
PS. Po odejściu Barana notatki z rajdów w tym roku mają już mniejsze przełożenie na rok następny - wycofanie Barana to kolejny w karierze Kubicy krok pod górkę.
Zdecydowanie typuję, że w następnym tygodniu Citroen ogłasza Roberta na sezon 2014 w pełnym wymiarze i możemy zamykać temat ew. operacji.
Rafał

Anonimowy pisze...

To są właśnie Rajdy "Mistrzostwa Świata" a w żadnej TV na świecie nie ma transmisji. Trochę to powiem lekko "słabe"

Anonimowy pisze...

Brak transmisji z wyścigu F1 to wręcz rzecz nie do pomyślenia, a w WRC to normalka. Nie rozumiem dlaczego nie ma żadnych transmisji na żywo, przecież to rajdy na najwyższym poziomie.

Anonimowy pisze...

Kolejny artykul niemieckiej Bild poswiencony w polowie Robertowi http://www.bild.de/sport/motorsport/rallye/weltmeister-ogier-quali-schnellster-33399886.bild.html

Marcin J pisze...

Bo transmitowanie rajdow jest niezwykle trudne a naklady finansowe sa nieporownywalnie wieksze. Sponsor planuje aby za jakies 2-3 lata wrc byly transmitowane w znacznie wiekszym procencie niz teraz, ale jak mowilem - kupa kasy, sprzetu i ludzi jest potrzebna.

Anonimowy pisze...

Właściwie to należałoby transmisje prowadzić ze śmigłowca. Koszt takiej imprezy chyba przewyższa koszt kilku kamer na torze F1

Anonimowy pisze...

robercik 4:56:5

Anonimowy pisze...

0.1 s wolniej od Novikowa

oio pisze...

Znowu na Robercie przytyka serwery.

Maximus pisze...

Mam nadzieje,że te wyniki wam dadzą do myślenie i zaprzestania wypisywania bzdur typu "w WRC jest zasłaby poziom,Robert ich objedzie,będzie w I trójce itd",musicie zrozumieć,że to wcale nie kierowcy F1 muszą być tymi Naj..

Anonimowy pisze...

Czas jak Sordo, a więc nie jest chyba źle, Novikov też podobnie, Jest OK :)

Anonimowy pisze...

Nie ważny czas, ważne że cało na mecie!

Anonimowy pisze...

mimo tego że wszyscy biorący udział w wurcach w walii to zawodowcy to jednak jazda z nowym pilotem to jest inna bajka, organizam sam reaguje inaczej niż zawsze ...


CZARNY

Anonimowy pisze...

Dlatego wielkie brawa!!!
Proszę was CIESZMY SIĘ !!!


CZARNY

Anonimowy pisze...

a ja typuje zabieg i jakieś wyścigi na torze.

Anonimowy pisze...

Sołowow miał przygodę coś mówili na radiu że nie za duże zniszczenia

Michał R pisze...

Jest jakiś powód dla, którego Robert miał zaklejone logo Total na kurtce?

oio pisze...

To już dziś jedzie Maciek z Sołowowem?
Bo właśnie się coś im wydarzyło...

Anonimowy pisze...

Maximus, nie podniecaj sie,Kubek, rzeklbym, jedzie jak na swoj poziom tempem spacerowym...co wiecej zbyt wiele nowych czynnikow determinuje tempo, o czym wiesz. Wydaje sie, ze w ogole nie podejmuje zadnego ryzyka, jakby chcial dotrwac do konca sezonu...

Anonimowy pisze...

OS2 jest podobno skrócony

Anonimowy pisze...

MAXIMUS te wyniki na pewni tobie dajądo myślenia, dla mnie wystarczy, że jazda RK budzi we mnie dobre uczucia i samopoczucie.

Anonimowy pisze...

Panie Maximus, NICZEGO nie musimy.... i w tym całe piękno

Anonimowy pisze...

Nowy opis, nowy pilot - na razie wszystko bardzo dobrze. Osobiście stawiałem na mecie 6-9 pozycję. I to dla mnie będzie świetny wynik.

Kaczmar pisze...

sołowow urwał koło?

Anonimowy pisze...

Maximus z 20.27 aleś palnął, jakie czasy?? rajd dopiero się zaczął, pierwsze km za Robertem a ty walisz te swoje mądrości
popatrz sierotko, że Robert ma ident czas , jak fabryczny Sordo po ilu latach jazdy w WRC hę ???

oio pisze...

A nie, pochrzaniłem. Maciek dziś nie jedzie z Sołowowem.

Ciekawe czy Robert ma wbije się do top 5?

Kaczmar pisze...

Al Rajhi beduin jechal za solowowoem, pewnie on jeszcze w niego wypierdzielil

Anonimowy pisze...

Patrzmy na czas Novikova. Robert jedzie bardzo podobnym tempem do niego

Maximus pisze...

RObert jedzie wspaniale,I raz autem wrc,nowy pilot,trasa a dorównuje cSordo,ale nie przesadzajcie,że kiedykolwiek zbliży się do Ogier albo Latvali

Kaczmar pisze...

@MC SS2 9,28KM nie 10,5. Nie wiem moze skrocili stad ta roznica, ale tak pokazuje na stronie WRC

Anonimowy pisze...

to się zobaczy Maximus, wróżką nie jesteś...śmiem twierdzić, że gdyby jechał z Maćkiem na asfalcie, po trochę dłuższym zapoznianiu z autem, to walczyłby o pierwsze miejsce, ale możemy sobie pogdybać. Nie wiadomo czy będzie nam pisane zobaczyć bezpośrednią konfrontację w przyszłym roku...

Anonimowy pisze...

Sporo strata do najlepszych,ale i tak Kubica jest nr.1 jeżeli chodzi o kierowców czekających na fotek w wrc.Ale o tempie elity to może pomażyć.

Seba HWK pisze...

Tak jak się spodziewałem, straty Roberta niecałe 2s/km.

Myślę, że przesadni optymiści - marzyciele, mówiący o zwycięstwie Roberta trochę się "opanowali" ;P

Anonimowy pisze...

Na razie wolniej o 2s/km od Ogiera i o 1s/km od Hirvonena.

Maximus pisze...

Sordo pewnie myślał,że Kubica będzie troszke wolniejszy,miejsce co niektórych może być zagrożone w teamie,gdyż Robert pokazuje klase.

Anonimowy pisze...

Szybciej od Sordo ale wolniej od Hirvonena. Mysle ze tak sie utrzyma do konca rajdu.

sLaYeR pisze...

Nie ma to jak porównywać tempo debiutanta to weteranów ;)

Robert jedzie na pewno bardzo ostrożnie. Ciężkie warunki i noc na pewno nie pomagają a mimo to plasuje się na dobrych pozycjach.

Marek Bogacki pisze...

Dopiero po przeczytaniu wypowiedzi Roberta na temat rozstania z Maćkiem, zrozumiałem jakie ma trudne zadanie w tym rajdzie.
Myślę, że dotarcie do mety będzie niesamowitym wyczynem i przedstawi imponujące umiejętności Roberta do chłodnej oceny i realizacji planu.
Trzymam kciuki, żeby dojechali w niedziele do mety.

MegaStyro Gzymsyonline pisze...

Cholera, tempo identyczne jak w WRC2 :( dystans do Evansa bez zmian??

PatrX pisze...

Vettel o wyczynych Kubicy w rajdach (Autosport.com): http://www.autosport.com/news/report.php/id/111306?source=latest

Greets :)

Daniel Witkowski pisze...

napisze tak. jak słysze maciek to maciek tamto to mi sie krew gotuje.
facet podjał decyzje dla sie słuszną.robert musi sie odnalesc z nowym pilotem takie zycie i nikt nie powinien komentowac tych decyzji a tak naprawde ja nigdzie nie przeczytałem ze maciek zepsół czy ze cały rok poszedł na marne bo taka była decyzja . tak ze nie piszcie głupot jak kilku niby dziennikarzy. pozdrawiam i trzymam kciuki

oio pisze...

Mnie zawsze wkurzało, że z Maćkiem praktycznie nie było wywiadów. A on na prawdę robił swoją robotę porządnie. Myślę, że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Zakryty Lotos na to trochę wskazuje. Ale chłopaki kulturalnie pary z gęby nie puszczają. Załatwili to we własnym gronie.

Zastanawia mnie, czy nie było żadnego polskiego pilota, który mógłby zastąpić Maćka? Przynajmniej te wypracowane polecenia byłyby bez zmian.

Anonimowy pisze...

Dla Roberta to jest bardzo ważny rajd-chce się pokazać zespoło,sponsorom(być może chodzi o jego być albo nie być w rajdach)więc jestem przekonany,że jedzie na 99% swoich możliwości,bo inaczej nie otrzyma miejsca w fotelu wrc.Jak dlamnie to bardzo dobry debiut,nie liczyłem,że będzie walczył z Sordo.

Anonimowy pisze...

Jesli byl problem z umowami sponsorskimi tylko na ten rajd, to dlaczego w przyszlym sezonie mowi sie o calkowicie nowym pilocie?

Anonimowy pisze...

niech sobie każdy przypomni, które miejsca Robert zajmował debiutując w WRC2...teraz jest podobnie, do tego dochodzą inne utrudnienia...m.in, to, że debiutuje z nowym pilotem (wg mnie najważniejszy czynnik). pozdrawia i mimo wszystko stawiam na 5szą piątkę, jeśli dojedzie do mety :)

Anonimowy pisze...

S. Ogier debiutował w rajdach w 2005r. Debiut za kierownicą WRC-a (C4 WRC) zaliczył w czwartym sezonie startów w Rajdzie Wielkiej Brytanii w 2008 roku zajmując ... 26 miejsce. Pierwszą wygraną zaliczył w 2010 r tj. w szóstym sezonie startów. Mistrzem świata został w dziewiątym sezonie startów. Nie wymagajmy od RK zbyt wiele.

Anonimowy pisze...

Co do Maćka Barana, to problem nie w tym, że się wycofał, a w tym, że zrobił to w ostatniej chwili, na osiem dni przed rajdem Walii.. Nie dał szansy Robertowi na to, by miał czas znaleźć odpowiedniego zastępcy na tak ważny dla niego rajd... Lojalność, to rzecz droższa od pieniędzy, a w Polsce, niestety, mamy jej deficyt...

Anonimowy pisze...

właśnie na tych pierwszych odcinkach opis odgrywa jeszcze większą rolę, bo odbywają się w nocy, proste...powodzenia Robert

Anonimowy pisze...

Noto Pan Baran kolokwialnie mówiąc wkurwił Roberta Robert od siebie dużo wymaga i dla tego doszedł tak daleko a Pan Baran reprezentuje nas Polaków i ukazuje jak jesteśmy leniwi, a tu aby dojść do czegoś to trzeba zapier...lać .

Anonimowy pisze...

Bolo 16:36
Najtrafniejsza uwaga wg mnie odnośnie Barana i przyszłości RK w WRC.
F

Anonimowy pisze...

No quotes, reporter Colin Clark got puncture on liaison to the stage.

:D

Anonimowy pisze...

Zostawcie może już w spokoju M.Barana. To jest sprawa między nim a Robertem. Myślę, że jakoś to załatwili. Nam nic do tego.

Anonimowy pisze...

dobra Miśki, sądzę, że zabawa się kończy, jutro zaczyna prawdziwa jazda, Robert objechał Ostberga i Novikowa :)

Maximus pisze...

Robert pokazał pazur na ostatnim OSIE!!!

typ pisze...

Super czas!

Marek Bogacki pisze...

To jest niesamowite. Trzyma kciuki. W dzień będzie jeszcze lepiej.

Anonimowy pisze...

21:48 ... tak, twój wpis tez dokładnie pokazuje jacy są Polacy, nie wiedzą NIC na temat człowieka, ale bez zmrużenia oka wieszają na nim psy..... nie chcę bronić Pana Maćka, chciałbym być sprawiedliwy i uczciwy w ocenach, a to wymaga powstrzymania się od kategorycznych komentarzy jeśli nie zna się żadnych szczegółów...

Anonimowy pisze...

Każdy reprezentuje siebie.... ty też ze swoim postem

Daniel Witkowski pisze...

Maciek ma wieksze jaja niz Kimi.
Sezon i umowa kończyła się w hiszpani i nie przerwał go jak Kimi ze mu się dziecko urodziło czy ze plecy go bolą jak Kimi. Zrobił swoje i ma mistrza i nikt nie powinien oceniać jego decyzji.
Bez Maćka Robert by tytułu nie zdobył to była ich cieszka praca jak ktoś uważa inaczej to może namówi Roberta żeby jechał sam bo przecież niema różnicy ponieważ pilot i tak się nie w pełni udziela

Anonimowy pisze...

Do wszystkich którzy nie doceniają dzisiejszej pozycji Roberta. Piszecie jakbyście spadli z księżyca. Robert jadąc w debiucie samochodem WRC na szutrze, na którym zaczął jeździć pół roku temu, z nowym pilotem, jadąc ostrożnie uzyskuje takie wyniki, że mnie zapiera dech. To dopiero początek. Robert ma jeszcze duży margines. Jeśli zostanie w rajdach będzie mistrzem. Nie tylko asfaltu.

Anonimowy pisze...

Robert, kocham Cię!!!
masseter

Grzegorz Kuczmik pisze...

Chyba system powoli klęka :) Robert bardzo szybki, szczególnie na OS3, na którym był 6. Radio WRC jest pod wielkim wrażeniem tego co robi R.K, a Colin Clark właśnie przyznał się że jest wielkim fanem Roberta. Coś pięknego, nie mogę doczekać się dnia jutrzejszego, będzie się działo !!!

botor pisze...

Jak dla mnie to lepiej być nie mogło.
Noc, deszcz, wiatr, nowe auto, nowy pilot i nowe trasy, a jedyną rzeczą jaka się nie zmieniła to to, że Robert znowu przegonił parę WuRCy :D

Anonimowy pisze...

No to Robert idzie w górę! :D
Oby tak dalej.

Kaczmar pisze...

To niesamowite, Robert pierwszy raz w samochodzie WRC, z zupełnie nowym pilotem, w innym języku, z innym systemem notatek, w rajdzie bez wcześniejszych doświadczeń pokazuje czasy porównywalne lub lepsze w przypadku SS3 od 4 innych kierowców WRC jeżdzących w rajdach od lat, jadących "enty" raz tym samym samochodem, , z tym samym pilotem i z niezmienionym systemem notatek od ostatnich wielu wielu wyścigów, bez zmian języka w notatkach, i wraz z doświadczeniem na trasach Rally GB, z tym samym pilotem + nie zapominajcie że jego koledzy w wurcach maja sprawniejszą prawą rękę od niego! BIG RESPECT, JESTEŚ WIELKI, MAM NADZIEJĘ ŻE OSIĄGNIESZ SWOJE CELE, ŻE ZNAJDĄ SIĘ KOMPETENTNI LUDZIE KTÓRZY CI W TYM POMOGĄ!

Ci co wieszają psy, "dlaczego nie byl 5 4 3 2 czy 1szy? cos cięko", nie chciałbym nikomu życzyć źle, ale gdyby tak wam miało niemal wyszarpać rękę, tak żebyście byli o krok od jej amputacji można powiedziec 50%/50%, poźniej wsadził bym was do WURca po 2 i pol roku i powiedzial co tak slabo, dlaczego tylko 4 kierowcow WRC objechales hm ciekawe jakbyscie sie czuli? Raikonnen nie był w stanie tego zrobic przez rok co zrobił Robert w aucie WRC w trakcie jednego wieczoru.

Anonimowy pisze...

No i proszę :) 6-ty czas. Już nieco bliżej czołówki. Ciekawy jestem przede wszystkim jak Robert zaprezentuje się w dzień.

Jazda w nocy nowym autem, z nowym, nietestowanym wcześniej "noktowizorem" na prawym siedzeniu musi zmuszać do szczególnej rozwagi na trasie. Nie ma mowy o pełnym zaufaniu. Sam Kubica wspominał jak bardzo kłopotliwy jest przeskok z wypracowanego doskonale opisu, na zupełnie nowy, momentami obcy styl.

Dzień będzie ciekawy. Prawdopodobnie zwiększy się udział talentu Roberta, a jednocześnie rola zaufania do nowego opisu i pilota zostanie nieco zredukowana.

vujson pisze...

Brawo Robert! Bravo Michelle!! Re-We-La-Cyj-Ny wynik!!! Oby tak do mety!

Anonimowy pisze...

Nie no ten leszcz Vettel to mnie rozwalił...

hno pisze...

"Daniel Witkowski pisze...
Bez Maćka Robert by tytułu nie zdobył to była ich cieszka praca..."
Gimbusom mówię NIE!

Anonimowy pisze...

Wujek Lucek dla zainteresowanych :
WRC w TV
22:30 - UK time -TV highlight from GB RALLY in WELSH TV
23:30 PL time powinna być relacja z WRC w Walijskiej TV
Jak nie dziala -odswiezac strone do skutku

http://www.s4c.co.uk/clic/e_live.shtml
Thursday 14th November
Ralio+: Rali Cymru GB – Preview
10.30pm-11.00pm S4C

zrodlo
http://sport-onthebox.com/.../

Anonimowy pisze...

czy ktoś w ogóle przeczytał co Vettel powiedział, no to jest kompletna ignorancja!

Robert jesteś już żywą legendą! Dzięki.

Kaczmar pisze...

Robert na SS3 stracił na 1 kilometrze 0,8377659574468085 sekundy to najszybszego na tym OS-ie Tediego Neuville. Zobaczycie co się będzie działo za dnia :) Chyba zmówię dzisiaj 3 zdrowaśki przed snem:
1 za cytrynkę
1 za roberta
1 za pilota

KrolJulianPL pisze...

Vettel lepiej niech się nie odzywa, bo ewidentnie nie ma nic ciekawego do powiedzenia.

Piękna riposta Roberta na polskie pismaki :)

Forza Robert !!!

Anonimowy pisze...

Coś mi się wydaje że w tym rajdzie RK przejdzie do historii motosportu wygra przynajmniej jeden OS
pozdrawiam czytających

HeavyRain pisze...

Bardzo dobry start :) Jutro pewnie będzie podobnie jak nie lepiej, taka już ta "nauka" :). Powodzenia Roberto i oby bez przygód.

Kaczmar pisze...

@Anonim z 22:20 ja z ta strona S4C walcze od 2 dni, i w domu i w pracy, non stop:
"Stream not found: uk_live_1"

Co do Vettela, no jak dla mnie totalny buffonizm, ale dobrze, mam nadzieję że ktos to zacytuje Robertowi a to go zmobilizuje jeszcze bardziej, dziekuje Vettel
ps. nie wiem dlaczego go tak nienawidzę, chyba za te wszystkie akcje z Webberem... w których nie widziałem w Webberze żadnej winy..

Anonimowy pisze...

Vettel to też klasa, nie taka jak Robert, ale jednak.

Maciej Cieslak pisze...

Robert ty krnąbry, pracowity i skromny chlopaku. Wzór do naśladowania. Ognia Robert Ognia !!!

hno pisze...

A co powiedział Vettel?

Anonimowy pisze...

do listy przeciwnosci dodalbym jeszcze to, ze jedzie na szutrze, spora szansa, ze na asfalcie to by sie dopiero dzialo ...
dobrze mysle, ze w rajdzie GB nie ma zadnego asfaltu?

sLaYeR pisze...

Ostatni OS pokazał, że Robert ma jeszcze spory zapas a i tak jechał spokojnie. Jutro, za widnia będzie jeszcze lepiej.

Poza tym polecam porównywać Roberta do pozostałych kierowców Citroena. Samochody nie są identyczne!

untrusted pisze...

jutro robercik połknie mikkelsena i ostberga pytanie tylko czy hirvonen mu sie oprze czy nie :)
choc niestety pierwsza trojka jest poza zasięgiem to i tak nie umniejsza to jego geniuszowi :)
szkoda tylko ze baran go wystawił do wiatru bo gdyby nie to to mielibysmy jeszcze wieksza porcje emocji niz juz itak mamy :)
nie rozumiem tej decyzji barana mogl jeszcze te 3tygodnie wytrzymac z naszym tyranem pracy :/
widac ze robert obdarzyl go duzym zaufaniem i czuje sie jesli nie zdradzony to co najmniej mocno rozczarowany no i zal mu tych setek godzin pracy włożonej w tworzenie polskiego opisu..
miejmy nadzieje ze robert znajdzie pilota na jakiego zasługuje moze elena byłby zainteresowany francuski i włoski to bardzo pokrewne jezyki :)

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się że celem na rajd jest nauka, wygranie jednego odcinka i ukończenie bezpiecznie rajdu.

Grzegorz Kuczmik pisze...

Ten ostatni odcinek dzisiejszy jest zarazem Power Stage'm w niedzielę. Robi się ciekawie bazując na tym co było dzisiaj.

Anonimowy pisze...

Ja nigdy nie zmieniłem zdania o RK. Gdyby dzisiaj Robert jechał z Maćkiem cały świat motosportu by rozdziawił szeroko paszcze, a w niedzielę Kubica byłby na pewno w pierwszych 10min wiadomości / dzienników tv na całym świecie, świętując zwycięstwo w swoim debiucie. Zresztą do tego Robercik się szykował, widać to było ze hohoho. Chciał zabłysnąć tak wyraźnie żeby się taki np. Domenicalli czy Maximus z wrażenia zadławił przy kolacji;) stąd też jego spory żal do Maćka. A tak RK będzie musiał się obejść miejscem gdzieś 3-5. W dodatku robiąc przez cały weekend dobra minę przed kamerami do złej gry OJ :/ Darek

Kaczmar pisze...

Prosze dajcie znac czy komus dziala to dziadowskie S4C od anonima z 22:20, nmi niestety nie.... a obejrzałoby się coś..

Daniel Witkowski pisze...

co wy chcecie od macka , umowa została wypełniona popatrzcie na program startów z pierwszej konferencji z lotosem czy maciek coś opóścił.
ps. dodano rajd polski mikołajki

Anonimowy pisze...

Bardzo proszę chętnych do zdrowasiek do zmówienia podwójnej - po polsku i włosku - za nowego pilota. Ja postaram się odmówić w łacinie.
Wstyd że nie znalazł się ani jeden Polak, który zastąpiłby Maćka na fotelu obok Roberta. WSTYD.

Anonimowy pisze...

Vettel nic głupiego nie powiedział - z przekazu np. RTL, auto motor und sport, ba ale też z przekazów la gazzetta dello sport czy l'Equipe to oni wszyscy zrozumieli, że dla BBC Kubica powiedział, że nie wróci do F1. Tak zrozumieli to. Jeśli np. teraz Robert by się o to wkurzał to powiem, że sam źle dobiera słowa, wręcz bardzo źle dobiera słowa. Ja dopiero po dwukrotnym zapoznaniu się z całym wywiadem zauważyłem "prawie niemożliwe na dziś" - for now - to umknęło wszystkim, takzę temu blogowi i przeglądowi sportowemu. Dla takiego RTL Kubica dla F1 już umarł, ale to niestety błędy w dobieraniu słów przez Roberta...

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 213   Nowsze› Najnowsze»