Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 1 listopada 2013

Kubica na okładce Autosportu, Matton chwali Polaka

Sukces Roberta Kubicy został dostrzeżony przez dziennikarzy jednego z najbardziej prestiżowych miesięczników, Autosport. Poniżej możecie zobaczyć okładkę z Robertem i pobrać cały numer. Osiągnięcia docenia również Citroen, który zanim podejmie decyzję dotyczącą 2014 roku, chce poczekać na występ Kubicy w Rajdzie Wielkiej Brytanii.

"Kubica zdominował kategorię WRC2 w Rajdzie Hiszpanii ale teraz przesiądzie się z Citroena DS3 RRC" - napisano w tekście, a następnie cytowano znane już nam wypowiedzi Roberta. Zgodnie z artykułem, Robert będzie testował auto w tygodniu poprzedzającym rajd, czyli - być może już od poniedziałku.

Oto wspomniana okładka Autosportu:

Cały numer możecie pobrać TUTAJ.


Na koniec podziękowania dla Was za głosowanie w plebiscycie jednej z brazylijskich stron internetowych na Roberta Kubicę. Polak wygrał plebiscyt na kierowcę tygodnia z kilkunastoprocentową przewagą nad Sebastianem Vettelem.

Aktualizacja poniedziałek

Jeden ranking już wygraliśmy, teraz pora na kolejny, znacznie bardziej prestiżowy. Robert Kubica jest jednym z kierowców nominowanych w kategorii International Rally Driver w plebiscycie Autosport Awards 2013. Wszystkich, którzy mają subskrypcję, zachęcam do głosowania! Głos można oddawać TUTAJ. Niestety, aby mieć dostęp do głosowania, trzeba mieć subskrypcję Autosportu, co wiąże się z opłatą.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

83 komentarze:

Anonimowy pisze...

Może RK dokończy sezon za KR?
Idiotyczne, ale jakie by to było fajne...
jj

Anonimowy pisze...

Sledze blog od wypadku, szacunek i podziekowania dla autora za prace i serce do tematu.
Zakupilem saturday day pass na Rally of Wales i bedziemy kibicowac Robertowi na odcinkach live.
Pozdrawiam wszystkich a trolowni mowie nie ;-)

Anonimowy pisze...

Fajny wywiad z Maćkiem Baranem na stronie Polsat Sport. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

pierwszy :-)

Robert to wspaniały sportowiec ale przede wszystkim wspaniały człowiek, życzę mu aby jego marzenia się spełniały i robił to co kocha!

Mr DK pisze...

No Lotus nieciekawie. A wydawał się fajnym teamem.

Anonimowy pisze...

Tez tam bede wlasnie w sobote poz...

razarex pisze...

cały czas zastanawie mnie co RK miał na myśli mówiąc że może wróci na przyszly sezon tam gdzie się wychował...opcji jest wiele ale bardzo zagadkowe to stwierdzenie...ktoś może wie czy rozmiary kokpitu np w WsbR są podobne do tych w F1? szczerze mówiąc nie potrafię się doszukać takich danych...

Anonimowy pisze...

Ja nie wiem... czy tak trudno odgadnąć, że chodzi o karting? Już któryś raz widzę to pytanie na blogu... a odpowiedź jest oczywista.

Iceman

Anonimowy pisze...

Najprawdopodobniej kask jest przygotowany do World Series by Renault (na wszelki wypadek). Ewidentnie Robert miał na myśli tę serię mówiąc że wróci tam gdzie dorastał. Z tego wynika że kokpit jest szerszy i daje kierowcy większą swobodę ruchów ramion. Ja stawiam na 2014 10% WSbR i 90% WRC. Tak czy owak WSbR w czasach Roberta była szybsza od GP2 stąd też taki a nie inny wybór.

Pozdro,
Marcin

Anonimowy pisze...

razarex
Od pewnego czasu Robert przebija Wałęsę, byłego prezydenta, w swoich wypowiedziach:)
Wiadomo, że nic nie wiadomo:)

Anonimowy pisze...

@razarex

W GP2 regulamin zabrania mistrzowi tej serii startów w kolejnych sezonach. Wydaje mi się, że w WSbR jest tak samo. Robert nie mógłby więc wrócić do tej serii. Z resztą ta dyskusja nie ma znaczenia, bo Robert mówiąc, że chciałby wrócić tam gdzie dorastał odnosił się ogólnie do wyścigów, a nie do jakiejś konkretnej serii.

Anonimowy pisze...

Witam. Na jakiej stronie kupiles? Mozesz podac namiary?

Anonimowy pisze...

Mówił albo o: kartingu, formule 2000, formule 3 lub wsbr.

Wiedzieliście że na początku 2005 Robert zdobył tytuł mistrza Polski w grze rajdowej Colin McRae Rally. :D

Anonimowy pisze...

Owszem był mistrzem CMR, bardzo długo śmigał też w innym symulatorze - RBR, na wirtualnych trasach w WRSMP można go było zobaczyć jeszcze w 2009 roku. Potem przeniósł się do włoskiej ligi i ponoć tam śmiga w wolnym czasie :D

grand460 pisze...

Jak już się zgadaliśmy o grach rajdowych to coś od siebie dodam :D
Moją pierwszą grą rajdową na komputer była gra Xpand Rally ( podobał mi się w niej model zniszczeń, szkoda że licencji nie miała ) potem grałem słynnego Colina 2 :D a teraz gram RBR chyba najlepszy symulator :) a nie dawno zaopatrzyłem się w WRC 4 :D Wiadomo RBR to nie jest ale ze względu na Roberta trzeba mieć tą gre :D Ogólnie nie jest zła :)

daro lee pisze...

Równie dobrze może być to Sauber.

daro lee pisze...

niedokończone sprawy również mogą dotyczyć tego samego zespołu :)

Anonimowy pisze...

WSBR? GP2? Jestescie niepowazni.
"Wroce tam gdzie dorastalem" = na tor.
Bylyby to zapewne wyscigi samochodow z dachem (DTM, LM itp.)
Nie wsadzajcie roberta do "juniorskich" serii single seaterow.
Gdyby mogl jezdzic single seaterami to wrocilby do F1.
W WSBR czy GP2 mialby takie same ograniczeia reki jak w F1.
Zatem w przyszlym roku albo rajdy, albo wyscigi samochodow z dachem.

Anonimowy pisze...

ludzie jaki karting??? kartem to on może sobie pojeździć w każdej wolnej chwili, przepraszam, ale czytając takie bzdury scyzoryk mi się otwiera, a jestem z Kielc tak jak Mateusz więc jemu chyba też:) taką mam nadzieje:):)

Piotr Jaworski pisze...

Ja też jestem z Kielc .
A z Mateuszem widziałem się ostatnio na kartach , doradzał mi , w którego wsiąść , żeby wykręcić lepszy czas .
Ale nie przedstawiałem się ,że znamy się również z bloga .
Mateusz świetna robota , tak dalej .
Pozdrawiam .

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy 12:24 - no właśnie, a na F1GOKART już byłeś? :)

Piotr Jaworski - O! Miło mi :) Zapraszam zawsze na tor, można napisać i pośmigamy razem :) A w piątek Kielecka Liga Kartingowa :)

Anonimowy pisze...

Mateusz, byłem i jeździłem. I mam jedną sugestię, nie da się jakoś podkręcić tych kosiarek?:):)

Anonimowy pisze...

Panowie musimy się kiedyś pościgać tylko mnie głubi moje 88 kg
Piotr Jaworski z telefonu .

Anonimowy pisze...

ja mam 83:) ta sama liga:)

Anonimowy pisze...

i możemy się kiedyś umówić na małe ściganie:)

Mateusz Cieślicki pisze...

Piotr - w lidze jeździmy z doważaniem do 85 kg więc każdy ma szanse, a w czołówce są ludzie, którzy ważą po 88 kg :)

Anoninowy 15:45 - wierz mi to nie są kosiarki - jeden z lepszych sprzętów halowych w kraju :) Ale szybciej być nie może bo niektórzy i tak sobie nie radzą z jadą nimi :)

grand460 pisze...

zazdroszczę wam tego toru w Kielcach :D u mnie najbliżej to w Rzeszowie jest tor :D

Anonimowy pisze...

przydało by się tak ze dwie sztuki takich trochę szybszych dla tych co sobie radzą, lub trochę więcej ważą i radzą:):) ale nie ma co narzekać, to jest bardzo fajny tor.

Anonimowy pisze...

mógłbym zapłacić dwa razy więcej żeby na wyjściu zamiotło tyłem:)

Anonimowy pisze...

Chcesz zamiatania tyłem? Polecam 600m tor w Człuchowie. Ale niestety juz zamknięty, bo to tor otwarty na powietrzu, czynny kwiecień-październik. W pierwszy zakręt wchodzisz na drifcie z prędkością 70km/h :D Mimo ze nigdy nie lubiłem torów ułożonych z opon to ten jest zarąbisty. Tak to jeszcze śmigam w Chojnicach (kryty) lub w Bydgoszczy (ponad 1000m - Kartodrom Bydgoski). Raz byłem w Toruniu - 11 konne goki mają :)

igor p pisze...

gdzie mogę obejrzeć powtórkę zasranych kwalifikacji F1? przeszukałem cały internet i nic... :( na bbc nie ma, tu też jeszcze nie, http://f1tv.fx1.nl/?year=2013

serek pisze...

najlepszy jest tor w Bielsku-Białej, wymagający technicznie i dwupoziomowy :)

Anonimowy pisze...

https://www.youtube.com/watch?v=z7yyEGVE10E#t=21


!!!!!!!!!!!!!!!!

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy - no właśnie chodzi o to, żeby tyłem nie zamiatać :) Ale i u nas to bez problemu możliwe :)

Jakby co, chętnie pośmigam, teraz pewnie będę codziennie po 20 :)

Anonimowy pisze...

Mateusz masz tam za free że tak często śmigasz? :D czy jakieś rabaciki po znajomości?
No chyba że Cie stać śmigać tak często za pełną stawke...

Anonimowy pisze...

@igor p )21:07)
Tu możesz obejrzeć kwale
http://grand-prixf1.ru/chempionat-2013-goda/740-onlayn-gran-pri-abu-dabi-2013-yas-marina.html
Generalnie na tej stronie sa całe weekendy F1 do obejrzenia od 2001 roku.
Jacek

rafalk74 pisze...

Ha ha http://www.gpupdate.net/en/f1-news/302768/raikkonen-excluded-from-qualifying/

Anonimowy pisze...

Wiem Mateusz, chodzi mi o moc.

Mateusz Cieślicki pisze...

Anonimowy 21:48 - tak się składa, że mam okazję mocno współpracować z torem, dlatego jestem tak często. Ponadto ligowicze mają zniżki na jazdę - mówię, KLK się opłaca :) Najbliższa runda już w piątek, zapraszam wszystkich - przyjeżdżają do nas kierowcy z Krakowa, Rzeszowa czy Warszawy nawet :)
http://ligakartingowa.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witam.Często tu zaglądam,a nawet czasami się udzielam.Jestem z Krakowa i wczoraj się dowiedziałem bardzo przypadkowo od mojego przyjaciela, że jego ojciec zna kogoś bardzo bliskiego z otoczenia Roberta Kubicy.Przyznam że byłem w szoku bo znamy się ładnych parę lat.Poprosiłem kolegę żeby powiedział swojemu tacie by ten grzecznie dowiedział się odnośnie planów Roberta na następny sezon.Nie mogę napisać kogo zna tata mojego kolegi bo było by to niegrzeczne z mojej strony,ale wierzcie mi chciałbym bardzo.Nie obiecuje że jak się dowiem to napisze,być może się nie dowiem.
Zdaję sobie sprawę że teraz będą różna komentarze na ten temat.

P.S. Czasami sobie pośmigam gokartem,ale przy mojej wadze 120 kg(troszkę ćwiczę na siłowni) tracę dużo na przyspieszeniu, a mimo to potrafię ścigać się z gośćmi co ważą 80 kg.
Dlatego wole RFactor i RBR.

Pozdrawiam prawdziwych fanów Roberta Kubicy,według mnie obecnie najlepszego kierowce naszych czasów.

-S-

Tomasz Bednarowicz pisze...

Polecam również tor w Szczecinie, za czasów BMW Sauber Robert tu jeździł.
http://www.silverhotel.pl/gokart-center/silver-gokart-center

Anonimowy pisze...

http://www.ticketweb.co.uk/feature/walesrallygb/?l=en-us

tu mozna kupi bilety na WRC Rally Of Wales z KUB w roli glownej

Anonimowy pisze...

we wtorek koło 16 zamierzam ponownie odwiedzić F1gokart i nawet przyznam się, że raz na lidze wystartowałem, ale mając przejechane 30 minut na gokarcie w życiu to szału nie było :P

grzbla

Anonimowy pisze...

To co? Po dzisiejszym GP i bez przelewu na rachunku RAI chyba sobie kolejne odpuści :-) Ktoś go chyba będzie musiał zastąpić? Oczywiscie, uprzedzając dyżurnych cenzorów, zastrzegam,że niczego nie sugeruję.

MSB

HeavyRain pisze...

^na to jest gotowy Velsacchi, czy jak on się tam nazywa.. ;)

Anonimowy pisze...

Trochę nie na temat ; ale spójrzcie na te zdjęcie http://pl.tinypic.com/view.php?pic=28tcus&s=5 barwy kasku różnią się trochę od Bella ale podobne są ; ciekawe czy to przypadkowe malowanie czy nawiązanie do czegoś ??

Anonimowy pisze...

anonimowy 16:35
Davide Valsecchi

Anonimowy pisze...

:-)

Anonimowy pisze...

Na tym zdjęciu od Anonimowy 17:36 najlepsza jest notatka... :)

Anonimowy pisze...

po czym poznac, ze jest silly season na blogu? po braku wpisow piotrka:) i po probach umowienia sie na gokarty pod artykulem.

Anonimowy pisze...

Dokładnie anonimowy 06:47 ale zdjęcie jak dla mnie przypomina chwilą obecną nie wiem jak wam :-)

Anonimowy pisze...

Frank Williams dopuszcza myśl o próbie ściagnięcia Brawna do zespołu...

Anonimowy pisze...

Na stronie Autosportu jest plebiscyt na kierowcę 2013 r. Jest też w swojej kategorii wytypowany Robert. Zachęcam do głosowania :)
Krzysiek z Łodzi

Anonimowy pisze...

Tyle że na autosporcie trzeba najpierw zapłacić żeby zagłosować :(
Więc tutaj już głosów nie nabijemy tak jak w tamtej brazyliskiej sondzie :D

Anonimowy pisze...

... ale tym razem "miłość" do Roberta będzie wymagała poświęceń. Głosowanie na Autosprot tylko dla prenumeratorów. Najtańsza prenumerata 1.3 Euro per week.
Chyba, że ktoś znajdzie inny sposób ;-)

Anonimowy pisze...

Hulk w Lotusie ?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111129

Anonimowy pisze...

Robert Kubica in IndyCar would be excellent. maybe lemans vs Webber?

Anonimowy pisze...

Niedługo powinno się zacząć głosowanie w Plebiscycie PS na Sportowca Roku. W zeszłym roku można było głosować od 22 listopada

DrOzda pisze...

Zdjęcie z Rajdu Francji, nie jest tak źle z prawą ręką:
http://www.dusterteam.com/blog/wp-content/gallery/rallye-de-france-2013-power-stage/rdf24.jpg

sLaYeR pisze...

W sumie dlaczego nie LMP1? Powrót do wyścigów, sprawdzenie swojej szybkości, przygotowanie do F1 i miejsce w kalendarzu na testy.

Anonimowy pisze...

Z innej beczki :
http://sport.tvn24.pl/f1,116/rosnie-nam-drugi-kubica-testowal-dla-ferrari-poczulem-smak-formuly-1,368619.html

nawet jeśli Kubica nie wróci do f1 to będzie jakiś inny polak.

Pozdrawiam Tomasz W.

Anonimowy pisze...

Może dlatego, że RK jest za młody by jeździć z kompromisowym setupem i się dzielić furą ;-)

Anonimowy pisze...

Co do kasku to bardziej podobny jest do tego >>> www.bellhelmets.eu/page_contenu/driversf1.php?driverID=1&coldrivers=0

niż do tego, który miał w F3.
Dziwne, że jak normalnie wejdzie się na stronę i wybierze "drivers">>"F1 drivers" nie widać tam Kubicy. Na bezpośredniego linka trafiłem z google'a.
hrnt

Anonimowy pisze...

wiecie co niemoge juz czytać otym że grosjean ma talent to największy fuksiaz w f1 juz raz został wywalony teraz czasem jest szybszy od raikonena tylko dlatego ze raikonnen juz niejest taki szybki jak kiedys teraz hulkenberk zaco ma isc do topowego zespołu nawet podium niezdobył nigdy za duzo niemców niech wsadzają kubice jak rajdówką jezdzi to i bolidem pojedzie

Anonimowy pisze...

http://www.bellhelmets.eu/page_contenu/paintshophelmet.php?driverID=991&coldrivers=26&albumID=1

Anonimowy pisze...

http://www.bellhelmets.eu/page_contenu/paintshophelmet.php?driverID=991&coldrivers=26&albumID=1

Anonimowy pisze...

oco chodzi z tym ostatnim linkiem i tym kaskiem bo tam jest na przodzie kasku Lotus pisze to ktoś se zaprojektował dla picu czy co ??????

Anonimowy pisze...

to stary kask Roberta

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz widze ten kask więc stary to on nie jest

Anonimowy pisze...

jak stary jak nowy stary jest tam po lewej stronie ale to jakiś pic na wode jak tam też jest kask erica bouliera

Anonimowy pisze...

zostaje williams ,albo force india dla roberta

Anonimowy pisze...

Ale "Bryndza" informacyjna nastała.
albo cisza przed burzą...

Anonimowy pisze...

Robert w przyszłym roku nie będzie jeździć w F1, nie ma szans. Przestańcie się nakręcać i innych. Zdrowie mu na to nie pozwala.

Marian pisze...

Kiedy Robert ma podjąć decyzję co dalej będzie robić?

Anonimowy pisze...

A zobaczcie z kim przyjdzie mu jeździć :) Łatwo nie będzie!
http://www.bellhelmets.eu/page_contenu/paintshophelmet.php?driverID=1030&coldrivers=22&albumID=1

Anonimowy pisze...

wpis na WRC.com z dzisiaj
http://www.wrc.com/news/kubica-appeals-for-calm-ahead-of-wrc-debut/?fid=19343

Anonimowy pisze...

http://wtf1.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/Kubica.jpg

donpedro pisze...

stary kask z testów w 2011
http://kubica.gallery.ru/watch?ph=Cp7-cTJor

Andrzej pisze...

http://www.stopandgo.tv/news/campionati/wrc/it/il-comasco-michele-ferrara-navighera-robert-kubica-al-rally-del-galles.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

o co kaman ?

gumbas bumbas pisze...

@Miarian - dzwoniłem spytać, powiedział, że do piątku bo sobotę idzie na MAYDAY do spodka.

A tak poważnie to co to za pytanie?

Hubert pisze...

do Andrzej

że niby jakiś Włoch Ferrara zastąpi Barana na rajd Walii? Ciekawe, ale w oficjalnej liście zgłoszeń jest Kubica/Baran

Anonimowy pisze...

do Andrzej

że niby jakiś Włoch Ferrara zastąpi Barana na rajd Walii? Ciekawe, ale w oficjalnej liście zgłoszeń jest Kubica/Baran

Marian pisze...

gumbas gumbas to pytanie jest adresowane do znachorów, może wiedzą co tam Robert myśli.