Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 25 października 2013

Robert Kubica w Rajdzie Hiszpanii - dzień 1 (Live timing, filmy, zdjęcia) [Aktualizacja godz. 23:55 - Robert Kubica na mecie 3. OS-u, świetny czas, klasyfikacja, zdjęcia]

Już dziś wieczorem Robert Kubica i Maciej Baran rozpoczynają walkę w Rajdzie Hiszpanii, w którym mogą zapewnić sobie tytuł mistrzów WRC2. Na początek czekają ich trzy nocne OS-y. Poniżej znajdziecie wszystko, co niezbędne do śledzenia rywalizacji - live timing, filmy, zdjęcia i wywiady z Robertem. Zapraszam!


LIVE TIMING RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ

(międzyczasy odcinków tutaj)

RADIO RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ.

(Radio rajdu rozpocznie nadawanie około godz. 20:00)

Wczoraj rozgrywany był shakedown rajdu, w którym Robert Kubica zajął 4. miejsce w WRC2, wykonując tylko 1 przejazd, a już dziś kierowcy przystąpią do rywalizacji na poważnie w przedostatniej rundzie WRC. Przypomnijmy, że Robert Kubica i Maciej Baran do zapewnienia sobie wygranej w klasyfikacji generalnej WRC2 potrzebują 1. lub 2. miejsca w Katalonii.

Co nas czeka dziś?

Na piątek zaplanowano 3 nocne, asfaltowe OS-y o długości od 16,35 do 24,14 km. Pierwszy rozpocznie się o godz. 20:03, a ostatni o 22:45.

Piątek, 25 października:
godz. 20:03 - OS 1 - Querol (21,26 km)    
godz. 20:44 - OS 2 - El Montmell (24,14 km)
godz. 22:45 - OS 3 - Riudecanyes 1 (16,35 km)

Wirtualny przelot nad trasą rajdu w 3D znajdziecie TUTAJ.

Robert pojedzie spokojnie

Robert zapowiada, że w Rajdzie Hiszpanii będzie jechał bardzo spokojnie i nie zamierza szaleć. Oto wczorajsza kronika TVP:



I kolejny wywiad z Robertem:



Transmisje telewizyjne

Niestety, ponownie możemy liczyć tylko na TVP1, ale jeżeli w trakcie dnia okaże się, że jeszcze jakieś telewizje transmitują rajd, wtedy na blogu pojawią się odpowiednie linki.

Piątek, 25 października:
godz. 20:10 - Kronika Rajdu Hiszpanii - TVP 1

Rywale

Przypomnijmy jeszcze, kto może być dziś najgroźniejszym rywalem Roberta. W Rajdzie Hiszpanii wystartują m.in. Elfyn Evans, Sepp Wiegand, Rashid Al Ketbi, Nicholas Fuchs, Sybhan Aksa, Robbie Barrable. Szybszymi od Citroena DS3 RRC autami Ford Fiesta w specyfikacji R5 pojadą Evans, Al Ketbi, Aksa i Barrable, ale jak widać było we Francji, nawet przewaga sprzętu niewiele pomaga rywalom Roberta.

Na blogu będziemy śledzić cały dzień w Hiszpanii, na pewno pojawi się tu wszystko co najważniejsze. Zapraszam!

Aktualizacja

Jak widać na zdjęciu światełka na dzisiejsze nocne OS-y w przygotowaniu, a tymczasem Yves Matton po raz kolejny potwierdził, że w barwach Citroena w WRC w przyszłym roku będą jeździli kierowcy wybrani spośród pięciu nazwisk: Ostberg, Meeke, Kubica, Sordo i Hirvonen. Kolejność przypadkowa.

Aktualizacja godz. 13:40

Dwie fotki Roberta. Kubica wyjechał już do Barcelony, gdzie odbędzie się start honorowy.

Aktualizacja godz. 14:35

Colin Calrk przedstawił jego przewidywania na przyszły sezon w WRC: "VW as is. CITROEN Meeke/Ostberg/Sordo M-SPORT Hirvonen/Kubica HYUNDAI Neuville/various!" A zatem według niego Robert Kubica będzie jeździł wspólnie z Mikko Hirvonenem w Fordzie.

Aktualizacja godz. 15:15

Robert Kubica i Maciej Baran są już w Barcelonie, gdzie odbędzie się start honorowy Rajdu Hiszpanii.

Aktualizacja godz. 16:30

Kolejne zdjęcia Roberta Kubicy

Aktualizacja godz. 18:55

Start honorowy za nami, początek pierwszego OS-u za nieco ponad godzinę!
fot. Eryk Mełgwa

Aktualizacja godz. 20:00

Rozpoczynamy rywalizację w Rajdzie Hiszpanii. Właśnie rozpoczyna się pierwszy OS, liczący 21,26 km. Robert Kubica wystartuje do niego jako 14., tuż za autami WRC, a bezpośrednio za swoim największym rywalem w WRC2, Abdulazizem Al-Kuwarim, który w tym rajdzie jedzie autem WRC. Robert pojawi się na trasie za około 28 minut.
Aktualizacja godz. 20:30

Robert Kubica i Maciej Baran są już na trasie 1. OS-u!

Aktualizacja godz. 20:40 

Robert Kubica i Maciej Baran są już na mecie 1. OS-u. Polacy pojechali znakomicie, uzyskali znacznie lepszy czas niż jadący autem WRC Abdulaziz Al-Kuwari. Z międzyczasów wynika, że Polak wygra ten OS w WRC2, ale musimy poczekać na kolejnych kierowców.

Aktualizacja godz. 20:53

Tak wygląda po pierwszym OS-ie klasyfikacja... Robert oczywiście wygrywa OS w WRC2. Znakomita jazda polskiej załogi. Trzeba pamiętać, że Paddon i Al-Kuwari debiutują w autach WRC, ale strata 1 sekundy na kilometrze Evansa robi ogromne wrażenie. 
Aktualiacja godz. 21:08


Niebawem na trasie 2. OS-u pojawi się Robert Kubica!

Aktualizacja godz. 21:25

"Było dobrze, nie jest łatwo - to bardzo podchwytliwe OS-y. Musimy mieć chłodne głowy, bo to bardzo wczesny etap rajdu. Trzeba uważać po ciemku" - powiedział Robert po dotarciu na metę 2. OS-u z czasem 13:14,8. Zapowiada się na kolejną wygraną Roberta, który ponownie był szybszy od aut WRC - AL-ATTIYAH, AL-KUWARI, AL QASSIMI. Czekamy na kolejnych kierowców aby zwycięstwo się potwierdziło.

Aktualizacja godz. 21:35

Elfyn Evans był prawie 14 sekund słabszy na 2. OS-ie i trafi już ponad 40 sekund do Roberta Kubicy. 
 
Aktualizacja godz. 22:05


Oto dzisiejsza kronika TVP:




Aktualizacja godz. 22:40


Za kilka minut startuje 3., ostatni dziś OS. A tymczasem Malcolm Wilson z M-Sport powiedział właśnie, że trwają rozmowy z Robertem Kubicą, któremu zaoferowano kontrakt i teraz wszystko w rękach Kubicy. Musi on zdecydować, co będzie robił w przyszłym roku.

Aktualizacja godz. 23:15

Robert Kubica i Maciej Baran są już na trasie 3. OS-u - ostatniego i najkrótszego dziś. Na mecie będzie za około 10 minut. 

Aktualizacja godz. 23:25

Robert Kubica i Maciej Baran są już na trasie 3. OS-u. Polacy uzyskali znakomity czas - "Było OK, ale mieliśmy jeden moment - mieliśmy problem z hamulcem ręcznym, było na limicie" - powiedział Robert. Ta próba prawdopodobnie ponownie padnie jego łupem. Robert ponownie wyprzedził auta WRC. 

Aktualizacja godz. 23:30

Robert Kubica wygrał również 3. OS Rajdu Hiszpanii z przewagą ponad 10 sekund nad Elfynem Evansem. Polak ma ponad 50 sekund przewagi w klasyfikacji generalnej:

Aktualizacja godz. 23:55

Robert Kubica i Maciej Baran znakomicie spisali się pierwszego dnia Rajdu Hiszpanii, wypracowując prawie minutową przewagę nad rywalami. Mamy nadzieję, że jutro będzie podobnie. Startujemy już o godz. 9!



Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

207 komentarzy:

1 – 200 z 207   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

3 mam kciuki.Kurcze Kubek lewą ręka jak zginał to widać,że ręka jak u koksa:)widać,że jej używa w rajdówce najwięcej.

esmeralda kwiatkowska pisze...

Robo,Macieju - do boju !!!
Trzymajmy wszyscy kciuki za naszych Panów.

patryktos pisze...

Mam nadzieje, że wszystko odbędzie się bez problemu i rajd skończy się zwycięstwem RK i MB.
Sory off top, ale może się komuś przyda.
W moim przypadku przeglądarka Opera załatwia sprawę, jest w niej opcja ,, wyświetl wersję na komputer" oraz co najważniejsze, przy mocnym pociągnieciem palcem pojawia się strzałka, dzięki której błyskawicznie zjedziemy na sam dół lub w górę. Puźniej wystarczy jedynie odświeżyć stronę, a strona nie ucieknie do samej góry, tylko pozostanie przy starym komentarzu, a nowe pojawią się pod spodem;)

Anonimowy pisze...

Filmik z shakedown'u:

https://www.youtube.com/watch?v=VTCTWaDgd2w#t=109

Jacek

Jaro75 pisze...

No to jedziemy :))
Pozdrowienia Robert :))))))

Anonimowy pisze...

Mateusz - zobacz:
http://www.automobilsport.com/spain-rally-event-schedule-tv-times-2013---116323.html

(..)
FIA World Rally Championship (WRC), Rally Spain – TV broadcast


Western Europe

Andorra (Canal +); Austria (LAOLA1.tv, ORF, ServusTV); Belgium (RTBF); Denmark (VIASAT); Finland (MTV3, YLE Sport); France (Canal +, France TV, Léquipe 21, TF1); Germany (Sport1, RTL, n-tv, LAOLA1.tv, ServusTV, ZDF); Greece (OTE); Ireland (Setanta); Italy (RAI, Canale Italia, Sportitalia); Monaco (Canal +, France TV, Léquipe 21, TF1); Netherlands (RTL 7); Norway (VIASAT); Portugal (Sport TV, RTP); Spain (Canal +); Sweden (SVT); Wales (S4C)



Eastern Europe

Czech Republic (Czech TV, Sport 5); Poland (TVP); Romania (Dolce Sport); Russia (Auto Plus); Slovakia (Czech TV, Sport 5); Ukraine (First Automotive Channel)


Asia Pacific

Malaysia (Astro); Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, East Timor, Guam, Hong Kong, India, Indonesia, Laos, Macao, Malaysia, Maldives, Micronesia, Mongolia, Myanmar, Nepal, New Caledonia, Pakistan, Papua New Guinea, Philippines, Singapore, South Korea, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam (ESPN Star); Japan (J Sports); New Zealand (Sky Sports); Australia (Speed TV); Thailand (Truevision)



North and Latin America

Argentina (Channel 12); Brazil (ESPN); Latin America (Fox Sports)
(..)

Moze cos z tego sie wybierze.

Jacek

Anonimowy pisze...

"Na początek matematyka. Choć pan podkreśla, że ma inne cele, to nie da się ukryć faktu, że w tym rajdzie może pan zdobyć tytuł w WRC 2. Wystarczy drugie miejsce.

- Trzecie też. Matematycznie mi nie daje tytułu, ale w praktyce tak. To kwestia regulaminów. Niektórzy źle je interpretują albo w ogóle ich nie czytają. Ogólnie – matematycznie, abym wyjechał z Hiszpanii z mistrzostwem, potrzebuję pierwszego lub drugiego miejsca, lecz trzecie też nie będzie złe."

marek zegarek pisze...

czasy shakea - rob najszybszy z wrc2 w pierwszym przejezdzie, a drugi al rajhi,
http://www.rallyracc.com/2013/online/shakedowwn_13.pdf

Andrzej Śliwa pisze...

Ciekawostka odnośnie F1
http://f1.wp.pl/kat,101078,title,Nadchodzi-rewolucja-w-McLarenie,wid,16096495,wiadomosc.html

Anonimowy pisze...

Thierry Neuville odchodzi do Hyundaia. M Sport ma przecietnego Ostberga i superrozwalacza Nowikowa. Nie ma więc nic dziwnego, że Kubica prawdopodobnie będzie właśnie w M Sporcie za młodego Belga, który idzie do Koreańczyków.

Anonimowy pisze...

Chyba wiadome od dawna, ale Matton potwierdził shortlistę

http://www.wrc.com/news/mattons-citroen-shortlist/?fid=19285

Łukasz Rakowski pisze...

Witam. Sorry, że tak ni z gruszki ni z pietruszki ale chciałem się was zapytać, które według was auto WRC jest najlepsze ?
Tak jak w WRC2 Fordy Fiesty uważa się za szybsze od Citroena DS3 RRC to jak jest w WRC ?

Pozdrawiam

Grzegorz Kuczmik pisze...

@Łukasz Rakowski
Bardziej należy zwracać uwagę na zespołu niż na konkretne auta.
W tym sezonie najmocniejszą ekipą jest zdecydowanie Volkswagen Motorsport, mają dobre zaplecze i są bardzo dobrze prowadzeni przez szefostwo. To tak jak w korporacji wszytko musi być poukładane i dobrze zarządzane, żeby działało. Zobaczymy co pokaże Hyundai, co uda im się zbudować na przyszły sezon. VW było w tym sezonie mocne bez względu na typ nawierzchni, potrafili sobie poradzić na każdej. Citroen całkiem dobrze radził sobie na asfalcie, ale na szutrze już nie było tak fajnie. M-Sport Ford ogólnie ok na wszystkim choć mocno ich do góry podciągał T. Neuville, więc ciężko powiedzieć czy bez niego byli by aż tak konkurencyjni. Podsumowując dużo zależy od tego co jest w środku danej ekipy, jak się rozwija, no i finanse $$$ na dalszy rozwój.

marshad pisze...

@Łukasz W WRC2 szybsze od DS3 RRC są Fordy Fiesta R5(!), gdyż jest to nowa konstrukcja, według nowej specyfikacji, która ma zdominować rajdy regionalne w nadchodzących latach - wkrótce pojawią się modele R5 od Citroen i Peugeot, nieco później można się spodziewać Skoda, Huyndai i inne. W WRC2 można także spotkać Fiesty RRC i Fiesty S2000, które są wolniejsze od DS3 RRC.
W głównej kategorii WRC oczywiście VW jest teraz na czele - zgodzili się nawet na zamrożenie rozwoju pojazdu. Co poniżej? Sugerując się ostatnimi sezonami trzeba założyć iż Citroen jest szybszy od Fordów M-Sportu - Neuville jednak udowadnia iż nie jest to znaczna różnica.

Anonimowy pisze...

Colin Clark testował nowe fordy i mówił że są szybsze od cytryn i nawet prawdopodobnie tak szybkie jak VW

Anonimowy pisze...

Posadzimy Ogiera do Cytryny WRC i sprawa jest jasna ,tak jest i bedzie pod warunkiem ze sie nie skupia na WTCC.

Anonimowy pisze...

Sprawa nigdy nie zostanie wyjasniona trzeba by bylo testowac auto w tych samych warunkach z tym samym kierowca , a jest to raczej nie realne.

marshad pisze...

Collin Clark nie jest kierowcą rajdowym. Testował Fiestę R5 podczas "otwartych testów" na krótkim płaskim odcinku (lotnisko?), lecz na pewno nie twierdził iż jest tak szybka jak VW. Pomiary podczas jednej z rund ERC, gdzie Fiesta R5 (Neuville za kółkiem) i Peugeot 208 R5 testowały jako zerówki, sugerują iż są to auta szybsze o około sekundę do dwóch na kilometr od aut S2000, które z kolei są około 3-4s/km wolniejsze od aut WRC. Wiele oczywiście zależy od kierowców i warunków na trasie, nie ma jednak wątpliwości iż (przynajmniej Fiesta) R5 jest szybsze od aut S2000/RRC i wolniejsze od aut WRC.

marshad pisze...

Podczas konferencji prasowej Boullier stwierdził iż nie ma ochoty ponownie wciągać niedoświadczonego kierowcy na drugi fotel w Lotus GP - po doświadczeniach z Witalijem i Romanem ma dosyć wrażeń =]
Chcą kierowcę z doświadczeniem, lecz jeżeli taki się nie znajdzie to Valsecchi jest pierwszy na liście. Zapytany kiedy zostanie podjęta decyzja, odpowiedział że ma nadzieję iż w ciągu kilku dni.
Choć wypowiedź wzbudziła śmiech, przypomina o nie wesołej sytuacji dla nowej generacji kierowców.

Anonimowy pisze...

@up

Pewnie ze w ciagu kilku dni :)
Robert musi zakończyć swój sezon rajdowy (czyli w niedziele). We wtorek ogłasza Kubice jako swojego kierowce, a ten ładnie podziękuje cytrynie za start w WRC w Walii :)

Anonimowy pisze...

@marshad, "
Colin Clark ‏@voiceofrally 16 paź.
@Alexorr27 @RallyingUK The Ford is every bit as quick as the Citroen, and arguably as quick as the VW! "
no może masz racje że jeździł R5 ale zdecydowanie przytoczona przeze mnie wypowiedź nie dotyczyła R5...

Anonimowy pisze...

A Boullier dostanie zawału obserwując Rally GB. Tak, zapewne...

Tomy pisze...

@marshad - a podobno jest tylu super, młodych talentów. Tak naprawdę nie ma młodych przekonywujących kierowców. Tym bardziej trzeba cenić RK, który przez swój talent zawsze będzie ceniony bez względu na wiek. Talent + doświadczenie jest najlepszą kombinacją.

Maximus pisze...

A Formula jaka ciekawa w ten weekend,niesamowite emocje!Vettel wygrywa I trening,drugi natomiast również wygrywa Vettel.Kwalifikacje jak pojedzie spokojnym tempem,bez wypadniecia również wygra,podobnie wyścig...ah ostatnio emocje w F1 sięgają Zenitu!!

Andrzej Śliwa pisze...

@Maximus popatrz na zwyciezców w tym sezonie w WRC i wyciągnij wnioski.

Tomy pisze...

@Maximus - śmiać mi się chce jak Vettel narzeka na opony, mówi że nie są najlepsi w dany weekend, przestrzega zespół przed kimś/czymś innym itp. Znowu wsiądzie do swojej rakiety, nie z ligi F1 i zacznie wszystkich objeżdżać. W telewizji zaczną mówić że wielki talent. Hipokryzja. Normalnie bajka.

Andrzej Brudniak pisze...

że niby Hirvo i KUB w Fordzie? Nie no, wtedy to ich Citroen totalnie zmiecie :D oczywiście jako zespół, ale lepiej gdyby Rob był w Citroenie. Może będzie jakaś promocja w salonach Citroena ;D

Anonimowy pisze...

Maximus,
nikt tobie nie wyjaśnił, że w F1 w sobotę są jedynie kwalifikacje do wyścigu? Coś jak OS kilka razy powtarzany. Natomiast w niedzielę jest wyścig - to taki OS w którym cała kolumna startuje od razu!
Zapamiętaj :-)

Anonimowy pisze...

Poziom sportowy w WRC jest od lat żałosny. Rajdy upadają i nic tego sportu już nie uratuje. Dlatego Kubica tam nie chce się kisić....

Anonimowy pisze...

Citroen akurat wydaje mi się że stoi w miejscu i nie wiem czy faktycznie M-sport nie jest ciekawszą opcją. Citroen ewidentnie może olewa WRC bo prawdopodobnie woli WTCC :) .

Anonimowy pisze...

f1 również upada ze wzgędu na brak utalentowanych kierowców skończy się Vettel, Hamilton, Raikkonen i kto tam bd. jeżdił synowie posłów ?

Anonimowy pisze...

i znów kolejne spekulacje na temat przyszłości.... wcześniej ile to było pisaniny czy Robert do F1 wróci , w końcu temat został zamieciony pod dywan bo już stał się nudny jak flaki z olejem , ale niestety pojawił się nowy w którym teamie wrc będzie jeździł w 2014 i już mamy nową tyradę a to 1 misiu powiedział to , 2 tamto i cała gawiedź już ma używkę....

Anonimowy pisze...

Kubica podstawowym kierowca w M-Sport?Bardziej go widze w samochodzie Nassera,ktory zapowiada 5-6 startow.Jako fabrycznego drivera M-Sportu widze Novikowa za ktorym stoja pieniadze jego ojca.Maxim Novikow jest rosyjskim oligarcha.Niestety -taki jest wspolczesny swiat.Kasa misiu kasa

Anonimowy pisze...

Na Maxrally.com Robert nadal jest przymierzany do Citroena.

sLaYeR pisze...

Chyba jednak nie ma szans na Roberta w Lotusie.

http://www.formula1.com/news/interviews/2013/10/15141.html

wywiad z Eric Boulier

"Q: We are talking about the vacant seat. Grosjean is already on your payroll.
EB: Nico Hulkenberg.

Q: Will you sign him?
EB: I would love to. This is the recommendation that I gave to my board."

Chyba, że zasłona dymna. Co by było niewiarygodne. Albo "board"- zarząd będzie chciał innego kierowcę.

Mateusz Chomicki pisze...

@Anonimowy 25 października 2013 14:49

Nie znasz się, a się udzielasz. Obecna stawka WRC jest naprawdę mocna. Wszyscy zawodnicy WRC jeżdżą na wysokim poziomie, dużo lepszym niż kilka lat temu.

Rajdy nigdy nie były jakoś nadzwyczajnie popularne, zawsze odstawały od wyścigów na torze. Niemniej rajdy to nadal wspaniały sport, choć brak sponsorów daje się we znaki...

Anonimowy pisze...

"Na Maxrally.com Robert nadal jest przymierzany do Citroena"
A na pudelku do Tico, i co z tego? Kurww kiedy ludzie zaczną myśleć? To tak jak z Antigą, niby ma być trenerem... a gówno prawda! Bo pierwszym trenerem będzie Blain który będzie drugim trenerem, tylko na papierku, bo ma dobrze płatną fuchę w FIVB i nie może być oficjalnie pierwszym, ale wszędzie bębnią, że Antiga,,,, rzygać się chce

Anonimowy pisze...

sLaYeR 16:29

Mi się bardziej wydaję że po prostu chodziło o to że Hulkenberg jest tak jakby na liście kierowców którzy mogą być 2 kierowcą zespołu

Anonimowy pisze...

http://www.f1.v10.pl/Lotus,potwierdza,negocjacje,z,Maldonado,105339.html

Jak dla mnie powrót Roberta do F1 w roku 2014 został już kompletnie zamknięty. Myślę że nie ma już po prostu dawać nadziei sobie na cud. Trzeba się pogodzić z tym że Robert będzie w WRC.

Anonimowy pisze...

Andrzej Brudniak pisze...
Panie Andrzeju, w moim życiu kilkakrotnie bardzo blisko współpracowałem z Francuzami i choć mam rodzinę we Francji i wielki sentyment do tego kraju, to Francuskie firmy są najgorszą rzeczą jaka mi się w życiu przytrafiła...
Nic nie wiemy jakie relacje tam panują i kto jest jakim człowiekiem, Neuville zwiał szybko jak tylko się dało i nagle okazuje się genialnym kierowcą a Matton obgryza pazury ale do błędów się nie przyzna...

Anonimowy pisze...

Ja jednego nie rozumiem, skoro każdy jest pewny WRC w przyszłym roku to po co RK zamawiał sobie nowy kask wyścigowy?

sLaYeR pisze...

Dobrze, że o tym przypomniałeś. Mi też wyleciało z głowy :)

Nadziej odżywa. Ale mamy tu wahania nastrojów :)

Anonimowy pisze...

anonimowy 25 października 2013 17:53

bo lubi mieć nowy kask...?

sLaYeR pisze...

Ciekawe, że nikt jeszcze nie wpadł na pomysł żeby zapytać Roberta po co mu ten kask. Jak go znam pewnie odpowiedziałby, że na gokarty.

Anonimowy pisze...

Po prostu dlatego może że do bycia kierowcą testowym albo do roku 2015 :) Taka sytuacja. :) Cieszmy się z tego co mamy ; chodź dla mnie brak Roberta w F1 to jest ogromne cierpienie i ból. Kiedyś inne było oglądanie czekało się z niecierpliwieniem na treningi i kwalifikacje czy wyścig ; to były inne emocje niż teraz. Z resztą F1 zmierza w złym kierunku ; w przeszłości liczyły się umiejętności i osiągnięcia , a teraz ? KASA KASA i jeszcze raz KASA. Co się stanie jak zabraknie klasowych zawodników typu Alonso , Hamilton , Vettel itp ; pozostaną tylko w większość Pay-drivery.

sLaYeR pisze...

Anonim 18:11

Ale kask się do czegoś używa. Chyba nie zamówił nowego na dostawę ;)

asertywny nonkonformista pisze...

Neuville brawo. Wybrał coś przyszłościowego i zobaczyce, że mu się opłaci.

Anonimowy pisze...

Niedowiarki. Po co kask. Bo chce się sprawdzić na torze. A potem decyzja.

Anonimowy pisze...

anonimowy 17:23 a jaki ma to związek z powrotem Kubicy do F1 ? Od 2011 roku wiadomo,że Kubica nie wróci do Lotusa.
Inny team ma więcej do zaoferowania ale o tym nie wyczytasz w necie.

Anonimowy pisze...

Wielu z was twierdzi że Robert w przyszłym sezonie będzie w WRC, więc zadam kulka prostych pytań
1. Po co RK schudł ładnych parę kilogramów co widać na ostatnim zdjęciu?
2. Po co zamówił sobie kask stosowany w "bolidach bez dachu"?
3.Dlaczego nie bierzecie na poważnie startów Roberta w 2014r w serii typu GP2 (wyższy poziom niż obecne WRC2 i bliżej do jedynki)?

Anonimowy pisze...

Anonim 18:57
O jakim zespole myślisz?

Anonimowy pisze...

A jest także taka możliwość może że po prostu będzie kierowcą testowym w którymś zespole albo jak ktoś napisał powyżej że testy i później decyzja.

Anonimowy pisze...

Mimo wszytko nie wiemy co będzie robił RK w przyszłym sezonie a nie zdziwię się jeśli na decyzje trzeba będzie poczekać do stycznia.

esmeralda kwiatkowska pisze...

Jest rok 2030. Rok, w którym piętnasty raz z rzędu Robert Kubica zdobywa tytuł mistrza świata F1. Odkąd Polak wrócił na tor w 2015 r.,wraz ze wsparciem teamu Ferrari osiąga swoją czerwoną strzałą kosmiczne wyniki, deklasując samego Michaela Schumachera czy też niejakiego Sebastiana Vettela z czterema wygranymi sezonami. Kubica, z poszerzonym - na specjalne zamówienie - bolidem tylko z prawej strony zyskuje przewagę wchodząc szybciej w zakręty, co w szczególności przydaje mu się podczas jazdy na wąskich ulicach toru w Monako. Vettel mając nawet dwa poszerzone boki w swoim bolidzie nie jest w stanie zbliżyć się do niego nawet na 4 s. Wydaje się zatem, że Robert Kubica zostanie "wszechmogącym" wszystkich torów wyścigowych w Formule 1. Ferrari przedłużyło z nim bowiem kontrakt aż do roku 2050.

dom86# pisze...

Jeśli przyszły sezon Robert spędzi w GP2, to ani trochę się nie obrażę z tego powodu :) Kolejny etap rehabilitacji po tym cholernym wypadku. Powoli Robert przyzwyczajałby organizm do przeciążeń jakie towarzyszą kierowcy na torze. W "jedynce" wiemy doskonale, że są one bardzo silne.
Nic, pożyjemy i zobaczymy co los przyniesie, co sam Robert wybierze. Jego ukochanym miejscem jest tor wyścigowy. Od najmłodszych lat pracował, by być tam jako jedyny Polak i osiągnął to. Spora część rodaków tego nie docenia, co źle świadczy o nich samych. Robert przez wypadek stracił to wszystko, co kocha, stracił coś o co walczył całe życie. Miejmy nadzieję, że uda mu się to odzyskać. Jeśli nie w przyszłym roku, to w kolejnych latach. Zasługuje na to, jak mało kto. Szacunek i tak, że wrócił do motorsportu, pokazuje pazur, determinacje i charakter.

Do mety w Hiszpanii !!!

Dq Dqq pisze...

esmeralda i tego sie trzymajmy!

Anonimowy pisze...

Pytanie dla znawcow regulaminu-czy szerokosc kokpitu jest ograniczona?Jesli nie,to czy chodzi o aerodynamike czy o cos innego?

Anonimowy pisze...

kubica za al kuwarim,zeby on cos tam nie namotał po drodze heheheheh

Anonimowy pisze...

Panowie! jakie GP2??? Jeśli mógłby jeżdzić w GPa to znaczyło by że mógłby też w F1 i poszedłby do F1, niższe serie wyścigowe go nie interesują, on to co chwile powtarza a Wy palej swoje z Wtcc , gp2, dtm itp itd. Posłuchajcie trochę z uwagą Roberta!

Anonimowy pisze...

Panowe!! jakie GP2??? jeśli mógłby jeżdzić w GP2 to znaczyło by ze w F1 też może i poszedłby do F1. Robert cały czas powtarza, że niższe serie wyścigowe go nie interesują. A Wy ciągle o tym Wtcc, dtm, gp2 itp. Posłuchajcie Roberta w uwagą, a nie wypisujcie , żeby sprzeczne z tym co mówi Robert.

esmeralda kwiatkowska pisze...

Do Dq Dqq:)
serdecznie dziękuję:)
Choćbym miała czekać kolejne 100 lat na jego powrót, to będę czekać.
pzdr

Anonimowy pisze...

słuchając Roberta to jedyne czego chce to powrót do jedynki a idąc tropem że nie nastąpi to w 2014 r to z bliżej jest z toru na tor niż z szutrowych OS-ów

orkaruda pisze...

Esmeralda- już Cię bardzo lubię:)

Anonimowy pisze...

Swoją drogą dlaczego nasi "najlepsi" dziennikarze motoryzacyjni (Gutowski, Mełgwa) nie zapytają wprost o kask który zamówił Robson, czyżby się bali?

orkaruda pisze...

Jeśli będzie trzeba cwiczyć w GP2, to wolę to niż rajdy!
W rajdach może byc tak, że się raz przeleci nad krowami a innym razem nie!

esmeralda kwiatkowska pisze...

do orkaruda:)
dziękuję, jestem czytelniczką bloga od chwili jego powstania, rzadko się tu udzielam ale dzisiaj coś mnie wyjątkowo naszło i musiałam przelać swoje myśli "na papier".
pozdrawiam wszystkich blogowiczów

Anonimowy pisze...

A czemu nie GP2? Jeśli Robert nie ma interesujących propozycji z F1, to GP2 połączone z WRC pod "banderą" Lotosa (niekoniecznie w fabrycznym zespole), było by doskonałym combo dla okresu przygotowawczego jakim by się stał 2014 rok. Ewentualny sukces w GP2 pokazał by szefom teamów F1, że Robert jest w pełni gotowy, a same starty pozwoliły by "naoliwić" genialna wyścigową maszynę jaką jest Kubica. Jeśli mimo wszystko nic by z F1 nie wyszło, to doświadczenie zebrane w rajdach, w samochodzie WRC, pozwoliło by Robertowi przystąpić ze znacznie większą pewnością, do walki o mistrzostwo WRC w roku 2015.
Dargoth

Anonimowy pisze...

A może będzie 3 kierowcą i wrc. Wtedy możę w każdym momencie wskoczyć do bolidu

Anonimowy pisze...

"Swoją drogą dlaczego nasi "najlepsi" dziennikarze motoryzacyjni (Gutowski, Mełgwa) nie zapytają wprost o kask który zamówił Robson, czyżby się bali? "
Bo to pipki są...

Maximus pisze...

Mówcie co chcecie,ale w rajdach wygrywa talent,szybkość,odwaga,kalkulowanie na pograniczu..samochody są bardzo podobne.A F1-Petrov dostał by R.Bulla i zdobywa mistrzostwo.Dlatego F1 tak bardzo traci oglądalność na całym świecie.

Anonimowy pisze...

"Swoją drogą dlaczego nasi "najlepsi" dziennikarze motoryzacyjni (Gutowski, Mełgwa) "
Bo każdy taki wywiad jest najpierw omówiony i uzgodniony nie ma nic na żywioł... to tak samo jak dziennikarze nie zadają politykom PROSTYCH pytań na które my wszyscy chcielibyśmy usłyszeć odpowiedzi, a na które oni nie mają ochoty odpowiadać.

Anonimowy pisze...

Maximus trochę przeliczyłeś się. :) Jak się ma dobry bolid to potrzebny jest jeszcze dobry kierowca. Jak dla mnie Petrov miał przebłysk umiejętności tylko w 1 wyścigu i to w Abu Zabi 2010 r. :)

Mateusz Cieślicki pisze...

Przejdźmy do spraw ważnych na tę chwilę. Czy Wam też nie działa rally radio?

Grzegorz Kuczmik pisze...

@Mateusz Cieślicki
No masakra co chwile się wyłącza radio :/

Grzegorz Bartosz pisze...

Działa

Maximus pisze...

Mi działa głądko i płynnie

Kamil Krakowiak pisze...

Działa

Anonimowy pisze...

Rally radio rzeczywiście nie działało, ale już wszystko ok.

Anonimowy pisze...

Czyżby mały deszczyk na trasie?

Irek

Dariusz Rutkowski pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Chyba dreszczyk.

Anonimowy pisze...

20:27 -> chyba zartujesz ? :-D na niedziele jedna prognoza pokazuje mi nawet 29*C z 0% szansami na deszcz.

Anonimowy pisze...

Na czym polega "załoga szpiegowska"



NiePożyczęCiStówy

Anonimowy pisze...

Darek ...
taaaakkk a świstak siedzi i zawija ... nie ma to jak bujanie w obłokach.
Vox

Marcin Folta pisze...

Przydałaby się relacja TV :( przy piwku :).. Robert dajesz czadu !! :)

Anonimowy pisze...

Kubica: miałbym respekt dla gościa jak ja

Troszkę wątpliwości przed rajdem GB, może przymiarka do czegoś innego...

http://sport.wp.pl/kat,1778,title,Kubica-mialbym-respekt-dla-goscia-jak-ja,wid,16113630,wiadomosc.html

Anonimowy pisze...

Czy jakaś tv online transmituje ten rajd bo jak zwykle żadna z tv kablowych nie nadaje...i za co tu płacić?

Dq Dqq pisze...

ale daje czadu...

Maximus pisze...

Kubica szybciej od Alkuwariego któy jedzie WRC!

dom86# pisze...

Radio działa :)

Na pierwszym splicie Robert szybszy od A. AL-KUWARI-ego, który jedzie wurcem jak pamiętam :)

Krys Sed pisze...

Robert miazga już na początku, szybszy niż Kuwari jadący wurcem, Fuchs chyba już jakieś problemy.

Anonimowy pisze...

Czy RK już dziś jedzie WRC ? :P Daje nieźle :D

Mati

Dariusz Rutkowski pisze...

to były marzenia, ale może i .... :-)

Anonimowy pisze...

na drugim pomiarze kubica
+11.7, al kucostam +15.9 wrc2 wrc lol

Anonimowy pisze...

No narazie jedzie lepiej niz Al-Kuwari w Wurcu..

Jacek

Anonimowy pisze...

Miało być bez fajerwerków a On znów zapier...

Maximus pisze...

Jak patrze co odwala Robert w rajdach,jak widać tu jego wielki talent,to mam marzenie Robert za rok w WRC!!

marshad pisze...

Prędzej widziałbym go w LMP1 WEC (Le Mans etc) niż GP2 - bez zbędnego bagażu, prędkości i docisk aero podobne, za to więcej miejsca i łatwiej zrobić mieszany sezon.

Al-Kuwari nie najlepiej, za to świetny start Roberta - dwa WRC w tyle na pierwszych dwóch międzyczasach =]

Paddon całkiem nieźle, ale jeżeli chce zaimponować, to musi poprawić nieco tempo.

Obstawiam Roberta w pierwszej 10 na koniec rajdu (2 lub 3 WRC z problemami).

Anonimowy pisze...

Miarodajne będą czasy Evansa (R5).

Irek

patryktos pisze...

coś słabo z tym radiem dzisiaj:(

Maximus pisze...

Al Qassimi też jedzie wrc

Anonimowy pisze...

przez tego trzciego splita malo zawalu nie dostalem jak sie nie wyswietlil

Anonimowy pisze...

Robert na mecie os1, a zanim 3ch Arabów

Maximus pisze...

REWELACYJNE tempo!Za rok w rajdach asfaltowych niech czołówka WRC się mocno obawia Roberta!!!

Anonimowy pisze...

Już zlał jednego wurca!

Mateusz Cieślicki pisze...

Komuś działa radio i słyszał, co powiedział Robert?

patryktos pisze...

Jest nieźle;)

Anonimowy pisze...

Niestety radio nie działa :(

Anonimowy pisze...

x.al-xx
x.al-xx
x.al-xx co to za ciećwierze są? tempo kościuszki

Daro pisze...

Właśnie dokładnie na moment przed Robertem radio padło

Anonimowy pisze...

Evans na razie porównywalnie (chociaż słabiej o ok 3s) do Roba.
Jacek

Maximus pisze...

Robert szybszy od WRC od Al-Attiyaha, Al-Kuwariego i Al Qassimiego, Sepp Wiegand 26.5 s gorzej od Roberta....miazga!

dom86# pisze...

@MC

Niestety radio padło :( Szukałem innych linków, także nic nie działa.

Anonimowy pisze...

*za nim miało być

@Mateusz. Radio przestalo mi grac na chwile przed dojazdem Roberta.

OZi

Anonimowy pisze...

Kurcze. Nawet międzyczasy padły.

Grzegorz Bartosz pisze...

Pewnie powiedział ze było ok rajd jest trudny i jechali asekuracyjnie :)

dom86# pisze...

Pierwsze wurce już na drugim os-ie. Wie ktoś czemu Kościuszko tutaj nie startuje?

Maximus pisze...

Evans coś chyba nabroił w ostatnim sektorze stracił 20s do ROberta

Anonimowy pisze...

Bardzo bym prosił o wytłumaczenie czym jest załoga szpiegowska


NiePożyczęCiStówy

patryktos pisze...

26 sekund do kolejnego wurca2, przepaść;)

Dq Dqq pisze...

Czyli co? Dziś robi sobie 90 sek. przewagi a jutro sobie pędzi na luzie?

Anonimowy pisze...

Evans tak wolno bo zapewne musiał wyprzedzać. Ale i tak można tylko się kłonić w pas patrząc co wyprawia robert.

Mateusz Cieślicki pisze...

Kościuszko nadal leczy kontuzję

Marek Bogacki pisze...

Stara taktyka. Nokaut w pierwszych OS, a na kolejnych mam nadzieje kontrola przewagi.

marshad pisze...

Al-Kuwari nie jest tutaj żadną niespodzianką, jego pozycja w WRC2 jest tak dobra głównie ze względu na strategiczny wybór rajdów - 3 rajdy daleko od Europy: Meksyk, Argentyna i Australia.

Robert zdeklasował WRC2, może deszcz się nasilił?

(Między)czasy mnie się nie odświeżały (mimo odświeżania), musiałem wybrać SS2 by zadziałały ponownie.

Anonimowy pisze...

Robert robi sobie przewagę na szutry. :)
ZbyszekB

Wiater pisze...

Ale Nasser nie jest debiutantem a przegrał z Robertem w WRC2, a Willson pierdzieli głupoty że Robert jest bez szans na wygrane w przyszłym sezonie :D

gervazy pisze...

"tylko" pół minuty przed Evansem na 20 km :) Jak on to robi? :)

Anonimowy pisze...

Rosnie nam polski Vettel-WRC

Anonimowy pisze...

Z live-feed'u Autosportu:

Fri 18:53 WRC - Spain: Second place for Kubica in Spain will be good enough for the Pole to get himself invited to the FIA's end of season bash.

Ruthlessly honest as ever, Kubica admits the WRC 2 title would/will be nice, but it's not exactly what he set his heart on when he started out in his career.

Welshman Elfyn Evans is determined not to let him have it all his own way in the class this weekend.

marshad pisze...

Załoga szpiegowska, to goście którzy sprawdzą dla Ciebie trasę, aktualne warunki i ewentualnie poprawią notatki. Każdy zespół WRC ma prawo do takiej załogi na rundach asfaltowych.

Marcin Folta pisze...

Pierwszy OES odzwierciedla tabelę w WRC2 :) oby tak do końca

Maximus pisze...

tylko nie funfel Vettel!Kubica wygrywa talentem nie dzięki maszynerii z innej planety jak Vettel.

Anonimowy pisze...

ktoś tutaj cos pisal o deszczyku ? przeciez prognozy pokazuja ok 22*C i szansa na deszcz 10% :-)

Daro pisze...

wie ktoś której można + - się spodziewać Roberta na mecie SS2?

marshad pisze...

@Daro około 21:22?

Uśmiałem się widząc wypowiedź Ogiera po pierwszym odcinku: "First stage of the rally, it is never easy to start flat out: next stage will be better" ;]

Anonimowy pisze...

Czy wie ktoś co będzie jak Robert dojedzie w Hiszpanii na 3. miejscu a Kuwari wygra w GB? Będą mieli tyle samo punktów i takie same wyniki...

Maximus pisze...

Evans ma problemy techniczne z autem

Dq Dqq pisze...

Ostberg jakieś kłopoty? Na S2 z nim Robert się ściga...

Dariusz Rutkowski pisze...

Evans ma problemy techniczne z samochodem

Anonimowy pisze...

3 wurce zlane po pierwszym miedzyczasie na 2 os.

Anonimowy pisze...

21:09
wtedy Robert i tak
będzie mistrzem w WRC2.
K

Anonimowy pisze...

Wtedy liczy się siódmy rajd, nie ujęty w klasyfikacji najlepszych sześciu.

Maximus pisze...

Paddon pokazuje klase,niesamowite tempo!

Anonimowy pisze...

Jestem fanem RK ale to co wyczynia na 1 oesie pokazuje ze ma jednak malo doswiadczenia wrajdowaniu. Przy tak szybkiej jezdzie RK moze nie ukonczyc rajdu a tytul powedruje do jakiegos abdula czy innego paciatego.
Po ch... on tak zapie...la. Moim zdaniem to nierozsadne. Niech jeszcze pomysli ze go szefowie Cytryny i M-sportu obserwuja - takie zbytnie ryzyko moze nie poplacac.

fan RK

Anonimowy pisze...

Chciałbym po rajdzie GB zobaczyć takie tytuły zach. serwisów sportowych: UMARŁ KRÓL NIECH ŻYJE KRÓL :-))) >RK< Darek

Maximus pisze...

Anonimowy przez to,że tak właśnie ZAPIER...walczy o mistrzostwo,a ZAPIERD....musi bo zobacz co Paddon wyprawia!myśleć bo to nie boli!

Maximus pisze...

Sorry Paddno jedzie WRC

Mateusz Cieślicki pisze...

Przypominam, że link do międzyczasów znajduje się na górze wpisu!!!

Anonimowy pisze...

Do fana RK. Zajmij się może komentowaniem szachów. Co Ty na to?

Anonimowy pisze...

21:17
tak ... WIELEPIe.
Robert na pewno nie wie co robi ale Ty wiesz lepiej co powinien.
Ręce opadają.
Vox

Anonimowy pisze...

jedzie tempem OSTBERGa i PROKOPa :)

marshad pisze...

Paddon niesamowite? On jedzie tutaj w WRC i jak na razie zasługuje na pochwałę za pobicie Prokopa i Ostberga, który wyraźnie jedzie poniżej swoich umiejętności. Nie jest to jednak lepszy pokaz niż Evansa.

joanna pisze...

to chyba normalne ze Robert cisnie od poczatku, jako ze na poczatku sa asfalty!!!! pozniej bedzie blotko wiec tra cisnac cisnac!

Marcin Folta pisze...

Robert nie z.... jest profesionalista i jedzie na 80% anonimy nie gadać takich pi... tylko kibicować !!!

Anonimowy pisze...

Miazga

dom86# pisze...

"Myśleć bo to nie boli"

PS.

Nikt nie jest Omnibusem, no chyba że...

Grzegorz Hajduk pisze...

Mega szybki robcio!!!!

Anonimowy pisze...

Kubica miażdży wszystkich, Heidi nie mial be szans

marshad pisze...

Evans wyprzedzał.

Może po prostu refleks Roberta pozwala mu jechać szybciej po ciemku? Ma świetne wyczucie na mokrej nawierzchni, co daje mu na niej sporą przewagą, to czemu nie miałby i mieć podobnej przewagi po zmierzchu? Fajna wypowiedź padła podczas pierwszej konferencji Roberta i Lotosu, gdzie został zapytany o symulatory F1. Powiedział, że kierowcy jeżdżą tam w przyśpieszonych bolidach (w rejonie 5s na kółko), by być lepiej przygotowanym na wyścig i ewentualne przygody na torze - to musi owocować =]

Marek Bogacki pisze...

Niesamowite. Pierwszy raz w tym rajdzie. Musi jechać ostrożniej niż weterani. Czas mówi wszystko. Król asfaltu czymkolwiek jedzie:)

Anonimowy pisze...

zastanawiałem się czym Ty się Maximus tak podniecasz, kilka razy sprawdzałem LiveTiming...do Twojego ostatniego postu :D pozdr

Anonimowy pisze...

Nastepny os mega zakręcony. Zobaczcie sobie mapkę. Będzie to niezły sprawdzian możliwości. Btw dzisiaj na tv turbo widziałem w reportażu jak Robert oburącz testował układ kierowniczy. Coś pięknego ten urywek.

OZi

Piotr Dudzik pisze...

Miazga! Oby tak dalej do mety, oby tak dalej to na szutrach pozostanie tylko spokojna kontrola :)

Anonimowy pisze...

21:31 -> evans wyprzedzal zawodnika poprzedzajacego go ?
AL RAJHI byl 30 sek gorszy od evansa, czyzby w wrc2 puszczali co 30 sekund a nie co minute ?

Anonimowy pisze...

Szkoda ze nnie ma w sprzedazy zadnych ciuchow z kolekcji Kubica/Citroen/Lotos, na Walie by sie przydala jakas kurtka, pomimo ze pewnie Robert bedzie jechal w innych barwach... co wy na to?

Kaczmar pisze...

po pierwszych 2 os wnioski:
- arabowie to nieogary w WRC,
- Paddon w WRC prawie objechany, w 2os Kubicy zabraklo 1,7sek srednio 0,070s na kilometrze, w slabszym aucie o zwężce mniejszej o 3mm co daje 25Koni mniej i nie wiem ile momentu NM, inne kolo zamachowe (mniej wydajne) oraz mniej wydajne hamulce. Wniosek nasuwa sie sam, Kubica jest faktycznie lepszym kierowcą od co najmniej Prokopa i Otsberka na typ etapie kariery. W WRC2 nie ma godnego rywala w ogole..

Kaczmar pisze...

poprawka, prokop nie paddon

Kaczmar pisze...

Jakis stream do tych zagranicznych stacji, ktos cos znalazł?

macmp4 pisze...

na sfalcie w WURCu czasy RK nie bylyby gorsze od Sordo .. bo nie ma drugiego takie kierowcy na sfalt jak RK..

Mr DK pisze...

Genialnie jedzie. Ale nie przypomina wam to teraz F1 i dominacji Vettela. Trochę nudne, kolejny rajd na dojechanie z punktu siedzenia przed komputerem. Brakuje tych emocji z Niemiec. Z drugiej strony i tak cieszę się jak cholera, czekam na koronacje WRC2 i prawdziwy test w Walii.

Anonimowy pisze...

Nadal trwa walka o podium w ogólnej klasyfikacji WRC2
http://www.wrc.com/wrc-2/results/

Irek

Marian pisze...

Robert jest najlepszy na asfalcie.

vujson pisze...

Nawet petrodolary arabskie nie pomagają na oesach. A tempo Roberta jest takie, jakby reszta miała klasę słabszą specyf. rajdówek. Jeśli to faktycznie tylko 80% to nie mam pytań.

marshad pisze...

@Kaczmar Arabowie radzą sobie całkiem nieźle na szutrach (jeszcze lepiej na wydmach ;), ale na asfaltach z reguły wypadają słabiej i nic w tym dziwnego.

Dq Dqq pisze...

Myślę, że najważniejszą umiejętnością w motorsporcie jest.. używanie hamulców. Rozpędzić się to każdy głupi potrafi. Robert wielokrotnie pokazywał, że hamuje jako jeden z ostatnich i na tym buduje swoją przewagę. No i słynna lekcja pokonywania zakrętów :P

maciek pisze...

Czemu czolowka/koncowka kroniki rajdu ma teraz audio z silnikiem F1...?
Nie widzialem w TV, ale pewnie jest to samo, juz chyba mam objawy choroby chciejowej
maciek

Marcin Folta pisze...

marshad ma racje araby jeszcze pokażą na szutrach co potrafią. Dq Dqq też ma racje.Robert na asfalcie nadrobi ale na szutrze powinien utrzymać tempo i koniec końców dowiezie zwycięstwo

Anonimowy pisze...

21:16 Ale Robert ma gorszy wynik w siódmym rajdzie (Portugalia) niż Kuwari to z jakiej racji miałby zostać mistrzem?

5 o'clock pisze...

Komentarz 'WorldRally' z Twittera:
"If Kubica doesn't get a factory seat for 2014 (providing he wants it) I'm giving up the #WRC! He's an alien"

Anonimowy pisze...

22:24
Bo w innym rajdzie miał lepsze miejsce w generalce.

anode pisze...

Z radia WRC: Malcolm potwierdzil ze rozmawia z Robertem ale przyznal, ze decyzja glownie nalezy do Roberta i jego decyzji odnosnie tego co chce robic w przyszlosc (WRC czy cos innego).

Kaczmar pisze...

@Maciek bo to modyfikowany materiał, dodany inny początek i końcówka, materiał na nowym kanale YT ktory istnieje od kilku dni (RKthefastest) z tego co zauważyłem należy chyba do Mateusza Cieślickiego. Tak to dźwięk F1 V8, na początku ujdzie, ale w końcówce jest tak podkręcona śruba że po obejrzeniu materiału musze szybko ściszać bo budzi żone i dzieci :D

Anonimowy pisze...

22:34
No ale tym innym rajdem jest Portugalia gdzie miał gorszy wynik. To co, Portugalia się nie liczy? To jaki się liczy?

Mateusz Cieślicki pisze...

Kaczmar - to nie moje :)

Kaczmar pisze...

to jak juz mamy czekac to ja sie podziele swoim filmikiem z mojego przejazdu w grze DIRT2 Subaru Impreza w Chorwacji :)

http://www.youtube.com/watch?v=4yiOqEfFfUo

maciek pisze...

Dzieki Kaczmar
Ja nie sciszam, niech sie dzieci budza, zona niech sie drze, co mi tam, co mi grozi: muka, blaszka, samolocik- dam rade, moj czas:)
maciek

Anonimowy pisze...

na twitterze wrc: Ostberg struggling with soft suspension, zatem ostberg jest wytlumaczony, ale prokop nie bardzo.. arabusów al-coś tam nawet nie biore pod uwage

Dq Dqq pisze...

Liczy się sześć najlepszych wyników z siedmiu rajdów.

Anonimowy pisze...

Kaczmar - zwróć dodatkowo uwagę, że Robert jedzie TYLKO w oparciu o notatki + to jego pierwszy start w Hiszpanii i dopiero pierwszy sezon w rajdach na tym poziomie, WIĘC jeśli się weźmie pod uwagę łącznie wszystkie czynniki to... Kubek nawet maszyną WRC2 byłby walczył o miejsca na podium wyższej klasy WRC. I taka jest prawda :-)

vujson pisze...

A'propo Beżowych... taki Al Attiyah powinien do cholery sobie radzić, nie pierwszy rajd jedzie, ...do tego spore doświadczenie z dakaru mimo wszystko- uważam, że się ośmiesza tym wynikiem.

Anonimowy pisze...

22:40
Ale tu chodzi o najlepsze miejsce osiągnięte w GENERALCE a nie w klasyfikacji WRC2, wśród tych typowanych rajdów.

vujson pisze...

A prokop coś cieniutko w ss3... może Roberto z Maćkiem go pogonią:-) ? Oby do mety w sumie...

patryktos pisze...

na koniec pierwszego dnia, pewnie będzie z przytupem. .. dawaj Robert i Maciek!!!

Kaczmar pisze...

RK troszke spokojniej, po 1szym pomiaze 0,2 szybciej od Kurwariego :) dobrze dobrze

anode pisze...

Robert jedzie niewiele wolniej od Paddona i zdecydowanie szybciej niz Al Qassimi czy Al-Kuwari w samochodach WRC. Kubica w WRC2 poza zasiegiem rywali...

Mr DK pisze...

Jedzie tempem Paddona :)

igor pecz pisze...

chyba jakies problemy z ręcznym

patryktos pisze...

poniżej 11 minut, gruuubo!!!

anode pisze...

WRC radio o Kubicy: "That's a heck of a time". Robert narzeka na jakies problemy z hamulcem recznym na jednym z zakretow - ponoc bylo cieplo...

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 207   Nowsze› Najnowsze»