Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 4 października 2013

Robert Kubica w Rajdzie Francji - dzień 2 (live timing, filmy, zdjęcia, wywiady) [Aktualizacja godz. 23:25 - Robert przed sobotą, zdjęcia, kronika TVP, Robert o spotkaniu z Todtem]

Robert Kubica i Maciej Baran świetnie rozpoczęli rywalizację w Rajdzie Francji i wygrali pierwszy Odcinek Specjalny z ogromną przewagą nad najgroźniejszymi rywalami. Tytuł mistrza świata zapewnił sobie wczoraj Sebastien Ogier. Dopiero dziś jednak walka na ciasnych francuskich drogach wkracza w poważną fazę. Poniżej znajdziecie wszystko co potrzebne do śledzenia rajdu - live timing, filmy, zdjęcia i linki do transmisji.

LIVE TIMING RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ

(międzyczasy odcinków tutaj)

RADIO RAJDU MOŻECIE WŁĄCZYĆ TUTAJ.

 LIVE STREAM RAJDU WŁĄCZYCIE TUTAJ(kanał 12)

(Radio rajdu rozpocznie nadawanie około godz. 9:00)


Na początek spójrzmy na klasyfikację po wczorajszym OS-ie, w którym Robert był 10. oraz pierwszy w klasie WRC2 z prawie 5-sekundową przewagą nad Elfynem Evansem:

A tak jechał Robert po wygraną:


Wczorajszy OS, rozgrywany na ulicach Strasbourga był jednocześnie Power Stage, na którym kierowcy WRC otrzymywali dodatkowe punkty. Dzięki temu, że nie wygrał go Thierry Neuville, a Sebastien Ogier zdobył jeden punkt, Francuz już teraz zapewnił sobie tytuł mistrza świata.

Dziś czeka nas 6 Odcinków Specjalnych z najdłuższym w rajdzie Vosges - Pays d`Ormont. Kluczowa może się dziś okazać pogoda. Niestety, prognozy nie są dobre i może padać, a jak podkreślał wczoraj Robert Kubica, nie miał jeszcze okazji jechać na tych oponach w dużym deszczu po asfalcie i może to być bardzo trudny dla niego rajd. Dodatkowo podczas opadów drogi mogą pokrywać się błotem.

Do dzisiejszych OS-ów Robert będzie startował jako 13-ty.

Oto rozkład dzisiejszych OS-ów.
Piątek, 4 października
godz. 09:18 OS 2 - Klevener 1 (10.66 km)
godz. 09:50 OS 3 - Massif des Grands Crus - Ungersberg 1 (13.04 km)
godz. 10:50 OS 4 - Vosges - Pays d'Ormont 1 (34.34 km)
godz. 13:35 Service C - Zénith of Strasbourg
godz. 14:53 OS 5 - Klevener 2 (10.66 km)
godz. 15:25 OS 6 - Massif des Grands Crus - Ungersberg 2 (13.04 km)
godz. 16:25 OS 7 - Vosges - Pays d'Ormont 2 (34.34 km)

Oto te OS-y na mapie:

Transmisje TV

Dziś ponownie czeka nas sporo transmisji z Rajdu Francji, oto ich dokładny harmonogram:
godz. 09:15 - Rajd Francji - Canal Sport + (francuski)
godz. 10:40 - Rajd Francji - Canal Sport + (francuski)
godz. 14:35 - Rajd Francji - Canal Sport + (francuski)
godz. 16:05 - Rajd Francji - Canal Sport + (francuski)
godz. 20:10 - Kronika Rajdu Francji - TVP 1
godz. 00:45 - Rajd Francji - Canal Sport + (francuski)

TUTAJ live stream rajdu

Rywalizacji kierowców będziemy się oczywiście bacznie przyglądać na blogu - zapraszam!

Aktualizacja godz. 9:18

Rozpoczął się 2. OS Rajdu Francji. Robert Kubica wystartuje do niego jako 13. za około 26 minut.

Aktualizacja godz. 9:25

Robert Kubica ma 4 twarde opony na kołach i 2 miękkie w zapasie. 

Aktualizacja godz. 9:30

TUTAJ link do nowego streamu. 

Aktualizacja godz. 9:45

Robert Kubica jest już na trasie 2. OS-u. Polak za kilka minut będzie na mecie.

Aktualizacja godz. 9:47

Jadący przed Robertem Kubicą Tomas Kostka wypadł z trasy. Mamy nadzieję, że nie przeszkodzi Robertowi. 

Aktualizacja godz. 9:50

Robert Kubica jest już na mecie 2. OS-u. Polak uzyskał czas 6:17,8. "Było OK, trochę bardziej ślisko niż myśleliśmy. Musieliśmy uważać" - powiedział Robert po zakończeniu OS-u. Elfyn Evans na pierwszym pomiarze czasu był o 3,6 sekundy wolniejszy od Kubicy. 

Aktualizacja godz. 9:55

Robert Kubica był aż o 10,8 sekundy szybszy od Elfyna Evansa na 2. OS-ie. Wszystko wskazuje na to, że Kubica wygra 2. OS. Drugą próbę wygrał... Sebastien Loeb. 

Aktualizacja godz. 10:02

Robert Kubica wygrał 2. OS Rajdu Francji w klasie WRC2. W generalce Kubica i Baran mają już ponad 15 sekund przewagi nad Elfynem Evansem.
Aktualizacja godz. 10:06

Oto krótki film z przejazdu Roberta Kubicy podczas 2. OS-u: (film nadesłał Krzysztof Androsz)



Aktualizacja godz. 10:20

Na trasie 3. OS-u pada deszcz. Sebastien Loeb obejmuje prowadzenie w rajdzie. Za około 10 minut ruszy Robert.

fot. Colin Clark
Aktualizacja godz. 10:30

Robert Kubica notuje bardzo dobre czasy na 3. OS-ie, mimo że deszcz pada coraz mocniej. Robert na szczęście ma 2 opony miękkie w zapasie - lepsze na deszcz.

Aktualizacja godz. 10:35

"Zaczęło padać, gdy startowaliśmy, na początku mało, potem coraz bardziej. Było bardzo ciężko. Mamy 4 twarde opony" - powiedział Robert po dojechaniu na metę z czasem 8:33,6. Pozostali kierowcy WRC2 jadą znacznie gorzej od Kubicy. 

Aktualizacja godz. 10:40

Elfyn Evans stracił na 3. OS-ie ponad 3 minuty z powodu przebitej opony. 

Aktualizacja godz. 10:45

Robert Kubica ma już ogromną przewagę w klasyfikacji generalnej po 3 OS-ach. Na 4. - najdłuższym w rajdzie - powoli przestaje padać, ale mimo to Robert może zdecydować się na zmianę dwóch opon na miękkie przed nim. Oto klasyfikacja:
Aktualizacja godz. 11:10

Rozpoczął się 4. OS Rajdu Francji (jest małe opóźnienie). Na trasie już nie pada, ale jest wilgotno, dlatego Robert Kubica może zdecydować się na założenie 2 miękkich opon. Polak pojawi się na trasie za około 25 minut. 

Aktualizacja godz. 11:25

Kolejny film nadesłany przez Krzysztofa Androsza



Aktualizacja godz. 11:30

Robert Kubica jest już na trasie 4. OS-u. Polak będzie na mecie za ponad 20 minut.

Aktualizacja godz. 11:50

"Było bardzo trudno, ciężkie warunki. Jechaliśmy pierwszy raz, nie wiedzieliśmy gdzie jest wilgotno. Mamy dużą przewagę, jedziemy spokojnie i do mety" - powiedział Robert po dojechaniu do mety. Polak uzyskał 20:19,0. 

Aktualizacja godz. 12:00

Robert Kubica i Maciej Baran mają ponad 3 minuty przewagi nad drugi kierowcą klasyfikacji WRC2:

Aktualizacja godz. 12:10

TUTAJ zobaczycie krótki film z przejazdu Roberta Kubicy. 

Aktualizacja godz. 13:05

Czekając na kolejny OS, porcja zdjęć od Citroen Racing oraz film:





Aktualizacja godz. 14:55

Rozpoczął się już 5. OS Rajdu Francji. Za kilkanaście minut na trasę wyruszy Robert Kubica.
Aktualizacja godz. 15:10

Robert Kubica jest już na mecie 5. OS-u. Polak uzyskał czas 6:19,9. "Nie było tak źle jeżeli chodzi o błoto na trasie. W kilku miejscach było więcej kurzu. Mamy konserwatywny dobór opon, było OK." Zanosi się na to, że Polak wygra kolejny odcinek. Wolniej od niego na pierwszym pomiarze czasu jedzie Elfyn Evans. 

Aktualizacja godz. 15:15

Robert Kubica zachowuje 100% skuteczność wygranych w Rajdzie Francji w klasie WRC2. Polak ponownie był szybszy od Elfyna Evansa - tym razem o 6,9 sekundy. Na 2. miejsce w klasyfikacji generalnej WRC2 wrócił Evans. W całym rajdzie prowadzi Sebastien Loeb.
Aktualizacja godz. 15:40

Robert Kubica jest już na trasie 6. OS-u.

Aktualizacja godz. 15:45

"To był trudny, śliski odcinek z dużą ilością kurzu. Próbuję wszystko zbalansować - mieć dobre tempo - jechać swoim tempem, ale też ostrożnie" - powiedział Robert po zakończeniu 6. OS-u, w którym uzyskał czas 8:19,5. Wolniej od Roberta jedzie Elfyn Evans. 

Aktualizacja godz. 15:50

Robert Kubica i Maciej Baran byli najszybsi również podczas 6. OS-u Rajdu Francji. Oto aktualna klasyfikacja i wyniki OS-u:

Aktualizacja godz. 16:25

Ruszył 7. OS - kierowcy ponownie przejeżdżają najdłuższą próbę w rajdzie, liczącą ponad 34 km. 

Aktualizacja godz. 16:55

To był dla nas dobry weekend. Kiedy czujemy się pewnie jeżeli chodzi o warunki jedziemy szybko, ale kiedy nie jesteśmy pewni nawierzchni, staramy się uważać. Przed nami 2 ciężkie dni" - powiedział Robert po dojechaniu na metę z czasem 19:34,2. 

Aktualizacja godz. 17:05

Za nami wszystkie dzisiejsze odcinki specjalne Rajdu Francji. Robert i Maciej wygrali jak dotąd wszystkie próby i mają ogromną przewagę nad Elfynem Evansem w klasie WRC2. W klasyfikacji generalnej Polacy są na 11. miejscu.

Aktualizacja godz. 18:40

Trzy kolejne zdjęcia:



Aktualizacja godz. 20:45








Aktualizacja godz. 21:45

Oto dzisiejsza kronika TVP:




Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

259 komentarzy:

1 – 200 z 259   Nowsze›   Najnowsze»
Piotrek_SGM pisze...

Zapewne już to widzieliście, ale jakby nie:

http://f1zone.pl/news/18470/kubica_nie_rozmawiam_z_lotusem.html<

Anonimowy pisze...

LEKKO ANONIMOWY
Witam wszystkich. Na początek gratulacje dla Mateusza za czytelny, pełny i aktualny przekaz - SUPER :) Mam prośbę o podanie namiaru do sprawdzonego streamu Canal Sport+ (francuski). We wczorajszym poście pojawiły się linki ale tak trzeba coś instalować, rejestrować, a ja mam lekkiego cykora z tymi patentami. Może ktoś przeszedł tą procedurę i podzieli się spostrzeżeniami?

Mateusz Cieślicki pisze...

Przeczytaj dokładnie wpis :)

Anonimowy pisze...

pogoda na dziś

http://img844.imageshack.us/img844/4219/z0j3.jpg

i to co widać na niebie ;)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q77/s720x720/1043867_631094703579595_1086211534_n.jpg

p197

Anonimowy pisze...

Proszem o takiego linka zeby moja komorka HTC mogla dzialac lajw streame.

Anonimowy pisze...

Link do streamu chyba nie do końca sprawdzony. Na dzień dobry 5 okienek z Love Meter :(

Anonimowy pisze...

Dlaczego stream nie działa?

Anonimowy pisze...

LEKKO ANONIMOWY
Przegapiłem, dzięki :) No to zaczynamy jazdę :)

Mr DK pisze...

a jak z pogoda ?

Żaneta pisze...

Powodzenia Robert :)

Anonimowy pisze...

http://www.sport-team.org/site/

stream

KKo

Anonimowy pisze...

stream

http://www.sport-team.org/site/

KKo

Kaczmar pisze...

do autora bloga, ten link ktory dajesz do streamu wypieprza jakies francuskie napisy na srodku po sekundzie i nie mozna nic zrobic, ale w mniej nzi sekunde zdarzylem otworzyc odpowiedni kanal i nie wypierdziela juz :)

http://www.sport-team.org/site/chaine12.html

Mr DK pisze...

Wylacz AdBlock :)

Anonimowy pisze...

@Kraczmar
to pewnie wina włączonego AdBlock'a

r.b

Anonimowy pisze...

Kubica na 90% w przyszłym roku nie będzie jeździł w F1. W poniedziałek jest w Lotosie na rozmowach sponsorskich na przyszły sezon. Także pozostanie chyba w rajdach.

Pozdrawiam
Artfx1

asertywny nonkonformista pisze...

10 sekund na kilometrze dołożył Evansowi...

asertywny nonkonformista pisze...

10 sekund na kilometrze dołożył Evansowi...

Anonimowy pisze...

Kubica nokautuje;)
Evans cos cieniutko na 1 os-ie.

Mr DK pisze...

Evans słabiutko. Błąd czy pogoda się zmienia ?

asertywny nonkonformista pisze...

Tzn. 1 sekunde na kilometrze;)

asertywny nonkonformista pisze...

Pogoda wyglada na ladna... A czas Evansa nie jest jakiś zły przecież.

Anonimowy pisze...

zaden blond - evans tracil systematycznie 3 sekundy co pomiar

Mr DK pisze...

ok, patrzyłem na czasy kolejnych zawodników i tam są potężne straty, więc podejrzewałem warunki. A to po prostu Robert tak popyla :)

Andrzej Śliwa pisze...

Na 3 osie kropi.

Mr DK pisze...

Ogier po lesie bez świateł jedzie :)

Anonimowy pisze...

Oglądając live stream nie wygląda jakby warunki były ciężkie. Sucho, ulice w dobrym stanie, nawet miedzy winnicami.

Anonimowy pisze...

Baud niesamowity czas na osce

Anonimowy pisze...

Artfx1 bo Ci uwierzę !! Sorry ale anonimom nie wierzę!!!

wojtek330

Anonimowy pisze...

https://twitter.com/voiceofrally/status/386040997274476544/photo/1/large

Kaczmar pisze...

Na SS3 zaczyna padac

Anonimowy pisze...

Ok, zaczyna kropić na SS2.

Anonimowy pisze...

Te rozmowy to standartowa procedura.
I tak musza sie odbyc czy beda rajdy czy f1
Dlatego one tak naprawde nic nie znacza

Anonimowy pisze...

Zgodnie z przewidywaniami - Citroen nie był zainteresowany roczną umową na 2014 lecz na kilka lat (tak jak logicznie wielu pisało tutaj). Francuski canal + oraz l'equipe potwierdzają zaawansowane negocjacje Roberta w sprawie TRZYLETNIEGO kontraktu. Co prawda każdy kontrakt można zerwać, ale zejdźmy na ziemię.
Dziękuję Wszystkim za te prawie trzy lata. Mateusz wielkie dzięki, za kilka tygodni zmienisz nazwę bloga po ogłoszeniu przez Roberta, ze pozostanie w rajdach, ale dobrze że ta niepewność już się skończyła. Szkoda, ale takie jest życie.
Tomek

Andrzej Śliwa pisze...

Dokładnie żeby coś wybrać to trzeba wiedzieć co kto proponuje.

Kaczmar pisze...

Loeb rozj.. system. Pozostalych moze wyslac z powrotem do szkoly rajdow :D Jadacy przed nim mieli jeszcze sucho, a kiedy on jechal juz zdrowo padalo, mimo to najszybszy.

asertywny nonkonformista pisze...

A czemu ku*wa ma zmieniać nazwę bloga? Załóż swój blog i sobie go nazywaj jak chcesz. Kubica może równie dobrze mieć szansę usiąść za kierownicą bolidu za te 3 lata...

asertywny nonkonformista pisze...

Btw fatalnie, że pada... znów Kubica nie będzie miał czystego rajdu asfaltowego:/

Anonimowy pisze...

Czy może wiecie jakie opony ma Evans?

.o

Anonimowy pisze...

Dojazd do SS4
https://twitter.com/voiceofrally/status/386044392383205376/photo/1

KKo

Anonimowy pisze...

Jakim autem jedzie R. Dumas ?

asertywny nonkonformista pisze...

Jedzie Fiesta RS WRC

Anonimowy pisze...

Tzn. Jakim jechał bo chyba już nie jedzie...i zdaje się , że przeszkodził Robertowi.

Anonimowy pisze...

Patrząc na między czasy Robert Kubica jedzie w zupełnie Innej lidze,Tym razem pan Evans Nie ma po prostu najmniejszych szans.Pytanie tylko jak dobrał ogumienie Bo jak widać Robert jedzie pewnie i szybko

asertywny nonkonformista pisze...

Spokojnie Dumas dojechał więc nie przeszkodził:)

Anonimowy pisze...

No to o 10:50 4 Os najdłuższy i jak widać było warunki pogarszają się więc będzie ciekawie,bardzo ciekawie

Anonimowy pisze...

Tak, dojechał był jakiś poślizg w live timingu.

Anonimowy pisze...

Evans problemy!!!

asertywny nonkonformista pisze...

Ok to Kubica już walczył będzie tylko sam ze sobą...

Anonimowy pisze...

+3:09.3 na 3 pomiarze Evansa?Prawda czy fałsz?

hq pisze...

Evans +2:39 na ostatnim splicie, po rywalizacji jest.

Grzegorz Kuczmik pisze...

Ogromna strata Evansa

Anonimowy pisze...

No to już po zawodach. Evans na międzyczasie 2 i pół minuty za Robertem.

Anonimowy pisze...

no to w tej sytuacji Robertowi została spokojna jazda do mety :)

Dq Dqq pisze...

Evans chyba zabłądził w tym ciemnym lesie albo znalazł coś większego niż to: http://www.fakt.pl/grzegorz-kurczewski-znalazl-borowika-ktory-wazy-3-kg,artykuly,421211,1.html

Anonimowy pisze...

Evans chyba problemy - powinien już chyba być na mecie
.o

Mr DK pisze...

Robert miał wiele szczęścia, że zdążył przed deszczem. Kolejny odcinek będzie ciekawy, bo będzie padać.

Kamil Krakowiak pisze...

Coś skopałem albo jestem jakiś nie do życia dziś , na tym linku z FB jakiś tenis mi leci tak to ma być :)

Anonimowy pisze...

Nie powiedziałbym spokojna jazda do mety.Warunki się pogarszają zależy jakie opony mają Evans i Robson.Ja niczego bym nie przekreślał to są rajdy jeden mały błąd i po zawodach

Anonimowy pisze...

Jest ok - ale szkoda Evansa...
Chłopak zdolny i fajnie jeździ.

Szampana jeszcze nie otwierajmy - Rob też może złapać kapcia (oby nie). Rajd jeszcze długi...
.o

Anonimowy pisze...

Kamil wszystko dobrze działa Oni na Francuskim kanale canal+ pokazują tylko rywalizację w WRC...

Andrzej Śliwa pisze...

Evans podobno złapał kichę, każdego to może spotkać, więc nie wręczajmy jeszcze medali.

Anonimowy pisze...

Na streamie tennis leci, chyba że maci jakiś inny link to poproszę...

Kamil Krakowiak pisze...

Cieszy jazda naszej załogi, mam nadzieję, że nie będzie jakiejś awarii auta, i powinno być ok.
Co do różnych rewelacji udało mi się, częściowo wyłączyć i na zimno przyjmować informacje, ten miesiąc poczekam.

Anonimowy pisze...

Rozpoczął się 4 Os ma ktoś jakiegoś streama?

Anonimowy pisze...

Leciał tenis bo była przerwa, 4os zacznie się o godzinie 11:00

Anonimowy pisze...

Ktos wiem czym.jedzie BAUD
jest piekielnie sxybki a ma chyba duzo gorsze auto od Roberta

Anonimowy pisze...

BAUD jedzie Fordem Fiestą WRC

Anonimowy pisze...

121 L. BAUD (FRA)
A. CHIOSO (FRA) Lionel Baud
Ford Fiesta WRC

Anonimowy pisze...

Mam wlasnie info z pierwszej reki ze Al QUASSIMI wykupil livestreama na jego zlotego wysadzanego diamentami IPHONEA. i obgryzl z nerwow wszystkie pazury -to po pierwszym oesie a po drugim jak Evans zlapal kapcia to zadzwonil do kuzyna z AlKaidy czy nie ma ochoty mu pomoc i troche sie 'rozerwac'
Kuzyn odmowil bo juz ma zlecenie z Syrii

Anonimowy pisze...

to faktycznie gorszeeee hahahahahaha

gervazy pisze...

Ruszył ss4

Anonimowy pisze...

Jadą już czy nie ?

Mr DK pisze...

tak, jest relacja.

gervazy pisze...

Ruszyli. Jest trochę mokro ale chyba nie pada. Ten podany rano przez Mateusza streem działa już (była przerwa więc puścili tenis)

Anonimowy pisze...

ta streem działa ale jak przejedzie Loeb to kończą transmisję i WRC2 już nie puszczają ... szkoda

Anonimowy pisze...

Chyba bardzo mokro bo miedzyczasy zawodnikow wariuja - raz ktos jest b.szybki na pomiarze a za chwile traci kilka sekund.

marek zegarek pisze...

leobowi chyba po prostu się znudziło, bo jak widać nadal nie ma przeciwników... mistrz jest tylko jeden

Anonimowy pisze...

film z 11:25... wybral twarde... hehehe

Anonimowy pisze...

Czemu nie ma czasu ROberta :(

Anonimowy pisze...

Cos sie dzieje z Robertem. Nie ma czasu z 3 miedzyczasu... Obym sie mylil.

Anonimowy pisze...

Uff. Pojawily sie!

Mr DK pisze...

juz jest, sa spore opoznienia :)

Dq Dqq pisze...

Zawału dostanę przez ten live timing.

Anonimowy pisze...

znowu jakaś zwiecha w live timingu czy coś się stało z autem, znowu zawał!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Juz sie bałem

Anonimowy pisze...

@ marek zegarek

Faktycznie - ale to pokazuje jakie są rajdy i je jednocześnie deprecjonuje. Wybitny kierowca, któremu się już nie chce (albo go nie chcą, bo co to za zabawa przez 15 walczyć o wicemistrzostwo świata i to nieważne czy masz Citroen, VW, Forda czy cokolwiek innego), do tego kilku w zespołach fabrycznych (wydaje się, że względnie dobrych) i cała masa amatorów. Jak Robert ma się tu czuć, jak w najwyższej klasie?... Nie ma opcji - tylko F1.

MSB

Anonimowy pisze...

Kubica startowal minute za Dumasem? Jak tak dalej pojdzie to dojdzie go pod koniec OS'u

rolen

Anonimowy pisze...

Kubica masakruje, poki co ledwo 7s straty do Prokopa, 12s przed Dumasem. Evans bardzo ładnie, na tym odcinku traci naprawdę niedużo do Kubicy. Reszta jedzie w innej lidze.

Anonimowy pisze...

Stream tylko pokazuje wurce, Robert jest incognito jeśli chodzi o pokazywanie przez kamery.

gervazy pisze...

@anonim 11:43
Hmm, nie wiem czy oglądamy ten sam rajd. Moim zdaniem Evans jedzie nadspodziewanie wolno nawet na tym OSie. Nie mam jeszcze wyniku Evansa ale wygląda na coś 1 min straty. Uważasz że to jest mało?

Anonimowy pisze...

Jest i meta

Anonimowy pisze...

Evans musial 2 wyprzedzac
na bank.sporo stracil

Anonimowy pisze...

kubica powiedział, że jedzie ostrożnie i spokojnie, jako że przewaga po ostatnim os-ie ogromna.

wieje nudą, jak na razie.

Anonimowy pisze...


Evans Minimalnie stracił do Roberta.Szacun

Anonimowy pisze...

nie musiał wyprzedzać a straty ma ok 11,3 sek więc jaka minuta ?!

Anonimowy pisze...

Jak już podawany jest stream to warto dodać taki "szczegół" jak to, że Kubica i jego rywale w WRC2 nie są w ogóle pokazywani...

Anonimowy pisze...

@gervazy: międzyczasy sa podane bezwzględnie, nie sumuje się ich. Ciut ponad 11s w plecy to moim zdaniem całkiem ładnie...

Kamil Krakowiak pisze...

@ Anonim z 11:51
"Wieje nudą" - znaczy za mało przygód, nie było dachowania RK jedzie dalej więc nuda ...
No ciekawe :)

Anonimowy pisze...

Qup - patrz na generalkę, evans ma do Kubicy ponad 3 minuty straty

Anonimowy pisze...

tak, kamilu. dokładnie o to mi chodziło.

gervazy pisze...

@Anonim 11:54
Dzięki za informację. Nie wiedziałem o tym. Rzeczywiście Evans całkiem niewielka strata, pomijając fakt że zna ten rajd i ma nieco lepszy samochód. I tak szacunek.

Anonimowy pisze...

Baud wytnie Roberta zaraz

Anonimowy pisze...

Evans ma takie samo auto
To ze ciut lepszy to tylko niepotwierdzone domysly a wg.mnie zagrywka marketnigowa- zobacz ile osob zamowilo nowa fieste R5...

Anonimowy pisze...

Baud to Ford Fiesta WRC po co te porównania?

asertywny nonkonformista pisze...

Trzeba jeszcze brać pod uwagę, że Evans startował już raz w rajdzie Francji.

gervazy pisze...

@Anonim 12:02
Nie wiem o jakich osobach piszesz, ale jeśli masz na myśli zawodowych rajdowców (lub nawet amatorów) to oni nie łapią się na taki marketing. Dla mnie to właśnie dowód na to że ten samochód jest sporo lepszy od RRC. Wyciągasz odwrotne wnioski kolego. Twoja logika jest księżycowa.

Anonimowy pisze...

ej, pamięta ktoś o takim gościu, co się nazywa Kościuszko?

Anonimowy pisze...

@12:10

No pewnie - nadal uczą o nim na historii - bohater I RP i Stanów Zjednoczonych http://pl.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Ko%C5%9Bciuszko

:-)
MSB

Anonimowy pisze...

Kosciuszko to ten co mu pomnik w usa postawili?

Anonimowy pisze...

Fascynujące rajdowanie. Sytuacja po 4 OS-ie (na 20): zostało ciułactwo - swoje jechać w WRC2, z WRC nie ma co się miotać, jechać i czekać na wypadające WRC. Będą pkt-y.
A w samym WRC nie ma o co walczyć: SO mistrzem, a SL musi wygrać rajd. Inni będę pozorować walkę przed sponsorami. Karawana, jak z np. w Walencji.

Anonimowy pisze...

A za jaki rajd ten pomnik?

Anonimowy pisze...

Skoro zakladasz ze beda wypadac wurce to jaka karawana
W wrc walka jest - roznice znikome
A Robert nie ma z nimi.szans tp po co napinka. Ma dowiezc 18 punktow do mety !

Anonimowy pisze...

Go Go Robert ! Mimo wszystko jesli Robert wygra rajd Francji w WRC2 to prestiz bedzie spory. Napewno wiekszy w porownaniu do takiego Rajdu Austalii, gdzie jezdza same kangury hehe

Anonimowy pisze...

Taaa. Tyle że Robert jedzie już teraz spacerkiem, a Evans wznosi się na wyżyny swoich umiejętności

Dq Dqq pisze...

Pomnik jest za Rajd po Stanach nie do końca jeszcze wtedy Zjednoczonych

Anonimowy pisze...

Piszecie o Tadeuszu, czy o Michale? Bo Michał to był Wołodyjowski. Zresztą też nieźle jeździł, i nieźle machał szabelką ;)

marshad pisze...

1. Ogier nie jedzie dziś na miarę mistrza. Pomijając Loeb'a, ma 19s straty do JML i 18 do TN.

2. Robert w Niemczech miał problem z ręcznym/skrzynią i wywiązała się walka z Elfynem. Możliwe, że sytuacja się poprawiła (plus znacznie mniej nawrotów) i Robert mu ucieka.

3. Baud i Dumas jadą "gościnnie" w pojazdach WRC i Robert jest szybszy od nich. 25 punktów jest teraz najistotniejsze, ale wybronienie 11 pozycji od ww. przeciwników daje szansę na extra punkty w klasie WRC w przypadku problemów poprzedzających go ekip.

4. Po tylu miesiącach rajdowania nadal dostajecie zawału podczas problemów przy aktualizacji międzyczasów? =]

5. Znowu anonimowi mącą? Po co wciągać tutaj Michała Kościuszko? Niech się chłop rehabilituje i wraca kiedy może. Większy szacunek mam dla niego niż dla was.

6. Nie oczekujcie, że dostaniecie linki do czystych streamów - nie bądźcie naiwni! Takie streamy są rzadkie. Streamy odwiedzacie na własną odpowiedzialność! Zawsze zabezpieczeni oprogramowaniem antywirusowym! Potrzebne też będą szybkie paluszki lub oprogramowanie które pozwoli Ci walczyć z automatycznie otwierającymi się okienkami. Często reklamy są wyświetlane przez 30sekund i dopiero później można je wyłączyć (lub znikną same). Wiele reklam będzie się pokrywać i używać mylnych 'X' abyś tylko klikną.

Anonimowy pisze...

Z karawany można wypadać przez kapcie, awarie i ... z nudów.

Anonimowy pisze...

marshad,
kiedyś wszystkiemu byli winni cykliści, tutaj anonimowi. Życzę Tobie dobrego samopoczucia!

marshad pisze...

@Anonim 12:38 I wzajemnie, moje jest całkiem niezłe. Przy okazji, mówiąc o szacunku, piłem do anonimowych targających nazwiskiem MK.

Wiater pisze...

Dla spokoju przy oglądaniu streamów najlepszy jest adblock ;) Tylko wyłączajcie go na mniej inwazyjnych i zaufanych portalach - dajcie im zarobić ;) Co do Roberta - 3 minuty przewagi w swojej klasie po 4 OSach - aż żal że to nie on ma auto klasy WRC..

Anonimowy pisze...

MK sobie na to w 100% zasluzyl ze go pokpiwaja.
Tak jak on kpil sobie z umiejetnosci Roberta na poczatku.

Anonimowy pisze...

Kosciuszko wypowiadal sie lekcewazaco o Kubicy -szczegolnie w okresie kiedy Robert rozbijal auta prowadzac w rajdach jak np.du Var.
Wszyscy sie nim zachwycali a Kosciuszko kpil ze do mety trzeba dojezdzac a pedzic na zlamanie karku kazdy potrafi.
Kibice RK mu tego nie zapomna...

Anonimowy pisze...

Ależ zostawcie Michała Kościuszko w spokoju, niech faktycznie wraca do zdrowia. Zajmujemy się poważnym wątkiem bohatera minimum dwóch narodów.

MSB

PS. Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać - połowa wpisów to informacje, które widać na wrc.com, lub które można sprawdzić klikając tam w różne zakładki (vide auto Pana Baud) lub dla tych (dziękuję marshad), którzy sami sobie streama znaleźć nie mogą. Wolę więc już popisać o Panu Tadeuszu :-P (o i literatura się zaraz włączy) :-P

Anonimowy pisze...

Wiecie co mi sie marzy?
Ide o.zaklad ze nikt na to nie wpadl.
Mianowicie to ze sie kiedys doczekam ze Robert bedzie tak slawny ze np.powstana kreskowki czy fimy animowane o nim.
Np.tacy Jaskiniowcy a tam podjezdza Robercik taryfa na takich kwadratowych z kamienia kolach :-)
Albo jeszcze lepiej cala seria w ktorej RK bylby glownym.bohaterem.
Przeciez to jest genialny pomysl zeby w PLu cos takiego wyprodukowac i zrobic fortune na tym.
Ogladalnosc bylaby gwarantowana.i wsrod maluchow i.tych starszych jak my :-)

Anonimowy pisze...

Chyba nie trzeba mówić kto to
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1013548_528020923953511_119167958_n.jpg

Anonimowy pisze...

Poza tym z kim ma się Robert Kubica ścigać w WRC2, bo mamy masę kandydatów:
- M. Hudec - 16:06 straty (tak wiem o Rally2) - OLE!
- O. Kikireshko - 15:18 - OLE!
- A. Lombardo - 10:29 - OLE!
- M. Vallario - 9:35 - OLE!
- A. Rasheed - 9:23 - OLE!
- R. Trivino - 7:30 - OLE!
- V. Gorban - 5:54 - OLE!
- E. Evans (no dobra - on może trochę)
- R. Al Ketbi - 5:24 - OLE!
To nawet Al Qassimi w AUS tak się nie nudził...

MSB

PS. Chcę tylko napisać, że Robert Kubica TUTAJ NIE PASUJE!!! Nawet jeśli się dobrze bawi.

Anonimowy pisze...

@13:02

To może poplotkujmy i pomarzmy - dopinają szczegóły kontraktu? :-) a ALO jednak zmienia barwy :-)

Duet KUB - RAI - fajna mieszanka

MSB

Jaro75 pisze...

Poezja :)
Robert jedzie wspaniale.Jak On się uczy tych rajdów.Czy Wy sobie wyobrażacie co będzie za kilka lat ???? Jak już się nauczy :))))))

Anonimowy pisze...

Pogaduszki z Todt-em o kreskówkach?
Może o nowej erze w Ferrari?
Lub zaproszenia na pokera!
Nie! Wesprzyj mnie w wyborach, a załatwię tobie etat w Ferrari :-)

Anonimowy pisze...

Jak się już nauczy, wróci do F1. Na bank :)

Anonimowy pisze...

Mam nawet tytul serii animowanej.
"Pan Robercik i 4 kolka"
:-)
(takie jakby nawiazanie do Pana Samochodzika)

Anonimowy pisze...

@13:06

to będzie nuda - kolejny Loeb (jak czasem czegoś nie urwie, to będzie walka o 2 pozycję; chyba, że FIA będzie wymyślała takie kwiatki jak dociążenie samochodów mistrzów świata w WTCC). Pomyślmy co mieliby nakazać Robertowi:
- jazda tyłem
- jazda na 3 kołach (to już było)
- jazda bez pilota
- jazda z innym pilotem w każdym rajdzie (+za każdym razem inna nacja i język)
- ...

I uprzedzam - wcale nie mam na celu deprecjonowania innych kierowców, ale miejsca jakim są rajdy. To nie ten świat i nie ta liga. Wolę Roberta walczącego o udział w Q3 niż mistrza świata WRC.

MSB

Anonimowy pisze...

Gdzie są ci co widzieli RK w wyścigach z taczką, na kosiarce lub w wózku golfowym? Meduza jesteś gdzieś?

Anonimowy pisze...

Jak Robert zacznie rzadzic w WRC to inni.sie zbuntuja i zaczna sie domagac tego by Robert mial taka sama przekladnie biegow czyli drazek jak wszyscy.
Ide o zaklad ze tak.bedzie.

Kaczmar pisze...

Porozmawiali sobie pewnie z Todt-em o poszerzaniu bolidu :) Tak czy owak bardoz dobrze że sobie porozmawiali, mam nadzieje że Todt poruszył inne tematy niż Rajdy, dobrze żeby Robo byl naciskany, chyba.

Anonimowy pisze...

Czy na tym zdjęciu jest też Samuel L. Jackson ?

asertywny nonkonformista pisze...

"Oczywiście Evans miał zdaje się kapcia, a bez tego byłby dużo bliżej. Walki może by nie było, bo i tak jechaliśmy dużo szybciej niż on, ale byłoby ciekawej. A tak, trzeba będzie sobie po prostu jechać do mety."

Kubica w wywiadzie dla Gutowskiego... Aż ciężko mi uwierzyć w słowa Roberta... Tzn. że on mówi o walce z Evansem w taki sposób... Hmmm.

Anonimowy pisze...

No jest. Tylko on mi akurat nie pasuje do żadnego scenariusza... chociaż może...

...tu był niezły http://www.filmweb.pl/Negocjator - w sumie w kontekście Roberta miałby do odegrania rolę na czasie

Anonimowy pisze...

@13:59

no właśnie o tym piszę - nie ta liga :-(

MSB

Jaro75 pisze...

Oj , nic takiego złego nie powiedział :) Jeżeli tak to szło.
Może czasami trzeba odejść od tej wrodzonej skromności i powiedzieć troszkę dosadniej.

Anonimowy pisze...

Kubica wyraźnie odpuścił na SS4 a i tak dołożył 11s. Teraz Citroen każe mu zwolnić bo ma dużą przewagę i priorytetem jest dojechanie do mety na pierwszym miejscu. To oczywiście Robertowi nie specjalnie pasuje. Oby się to nie zemściło bo Kubica też może złapać kapcia i Evans odrobi stratę z naddatkiem. Robert powinien kontynuować budowanie przewagi.

ZbyszekB

Anonimowy pisze...

Złapanie kapcia to nie pech, to błąd. Więc jak Robert zwolni to i mniejsza szansa na kapcie.

Jaro75 pisze...

4 października 2013 14:27

Że co? Błąd ??
Żarty sobie chyba robisz.

Jaro75 pisze...

Przepraszam, miało być do -
4 października 2013 14:30

Anonimowy pisze...

http://farm3.staticflickr.com/2809/10082372503_51ec850577_o.jpg

p197

marshad pisze...

@Jaro75 Oczywiście, że nic złego nie powiedział i nigdy nie powie. Jest różnica między skromnością i szczerością, a Robert jest znany z obydwu.

Anonimowy pisze...

Nie robie sobie Jaro75. Kapcie łapie się na cięciach. Opona rajdowa jest nieporównywalnie bardziej odporna na przebicie niż cywilna. Dlatego tak bardzo Hirvonen tłumaczył się w ostatnim rajdzie Australii, że jechał środkiem drogi i nie wie gdzie go złapał (usprawiedliwiał się, że to nie jego wina).

Anonimowy pisze...

Admin zasnął chyba ;) 5OS już w toku od 10 minut a tu żadnego wpisu....

Anonimowy pisze...

Zastanawia mnie jedno, widziałem na filmach jak mocno miał podkurczoną rękę wtedy jak mówił że brakuje 10cm, przy tej poprawie którą widać teraz powinno być 1-0cm czyli Ready to Go F1. Chyba nie chodzi tylko o to, dochodzą do tego palce, szczególnie środkowy a Robert chce być na 100% gotowy, dochodzą do tego perspektywy teamu, do słabego nie chce wrócić. Jak myślicie?

P.S. Gratuluje winików w WRC2 ale umówmy się to jest zabawa w porównaniu z F1.

Wróci tylko pytanie kiedy?

Anonimowy pisze...

@ anonim 13:16 a f1 teraz to nie ma tak? ile lat z rzędu jest Vettel? ile % szans na mistrzostwo miał by Kubica? Świat nie zapamiętuje tych 2, 3, 4 liczy się tylko tytuł mistrza, niestety...

Pozdrawiam
Bocian

Anonimowy pisze...

Anonimowy @14:49

Też mam takie spostrzeżenie że podkurczenie jest mniejsze ale tutaj trzeba pamiętać o rotacji łokcia i nadgarstka. Poprawy rotacji niestety nie widać na filmach. Nie znaczy że jej nie ma ale tego nie widać i nie wiemy jakie są postępy.

ZbyszekB

Jaro75 pisze...

Z innej beczki :))
Robert ma jakieś plany obrączkowania ?? :)

Anonimowy pisze...

Jaro75 - ornitologią Robert zajmie się na emeryturze ;)

Anonimowy pisze...

A co Jaro chcesz się oświadczyć?
To nie pudelek, pomyliłeś portale.

Anonimowy pisze...

@Jaro, a czemu pytasz :D

Bocian

Anonimowy pisze...

Sądzę że zabawą było by dla niego ściganie się z Sordo i Loebem...Uważam że Robson pozamiatałby w samochodzie WRC na 1000%

Anonimowy pisze...

Robert juz na mecie 5 OS-u! Dobry czas Polaka

Anonimowy pisze...

Tak, biorąc parcie Roberta na rywalizację na najwyższym poziomie, powrót do F1 jest pewny, pytanie tylko o termin.

Anonimowy pisze...

A Ja jednak myślę że Robson nie pojedzie już nigdy bolidem i nie mówię tego dlatego że go nie Lubie tylko patrzę racjonalnie na to wszystko...

Anonimowy pisze...

Nie lubię cię anonimowy z 15:16. Mówisz, że myślisz a ja twierdzę, że nie masz dostatecznych informacji (w ogóle nie masz żadnych rzetelnych informacji, bo to co mamy to szum informacyjny a nie informacje) aby wyciągać wnioski końcowe. Zrobiłbyś lepiej jakbyś WIERZYŁ że wszystko będzie OK.
Ja wierzę...

Jaro75 pisze...

4 października 2013 15:07

Haha ,dobre :))

4 października 2013 15:07

Jeszcze jeden taki tekst a udowodnię Ci że Ty pomyliłeś portale.

4 października 2013 15:09

Tak z czystej ciekawości.Zastanawiam się czy Robert ma miejsce w głowie na "takie" rzeczy :))))
Głowa tak nasiąknięta sportem motorowym że ...

Jaro75 pisze...

I kolejny ładny OS :))

Anonimowy pisze...

Nie musisz mnie lubić Anonimowy 15:30...Ja nie szukam tutaj kolegów tylko piszę to co myślę,mój post nie miał zamiaru obrazić ciebie Lub fanów Roberta,,,Miał tylko wyrazić Moje odczucia.Każdy ma prawo wyrażać to co myśli:)))a Wierzyć Trzeba,Bo wiara czyni cuda

jabu pisze...

Ok, anonimowy racjonalisto, no to pobawmy się na spokojnie racjonalizmem ;) Napisz racjonalne przesłanki ku temu, że masz rację.

Anonimowy pisze...

przez komentatora mało co zawału nie dostałem ;)
p197

Jaro75 pisze...

Ok.Uciekam do domu.
Szóstka też ładnie.Ale mi się to podoba :))

Anonimowy pisze...

@Jabu,
no to Ty przedstaw jak mówisz racjonalne przesłanki że to Ty masz rację ...
Pisanie bez grama sensu. Tyle samo można napisać za tak jak i na nie. I wszystko tak naprawdę zależny od punktu widzenia. I faktycznie najeżdżanie na osoby mające inny punkt widzenia na tym blogu zaczyna być nudne. Ja rozumiem że można nie tolerować jakiś chamskich i niekulturalnych komentów i komentujących, ale kulturalne wyrażenie swojego zdania ?! Ludzie troszkę więcej kultury.
K.

Anonimowy pisze...

Robert już nie mówi, że rajdy są dla niego rehabilitacją zdrowotną..

Anonimowy pisze...

15:50
Karierę zepsuli Robertowi ci, co rozkręcili barierę.
Kibicujemy Robertowi od serca, bo jet tego wart!
Jeśli uważasz, że zepsuł sobie karierę, takie Twoje zdanie... lecz nie musisz wyzywać i obrażać!
Przełącz się na Onet!
baba

Anonimowy pisze...

Drogi anonimowy z 15:37.... nie poczułem się obrażony ani przez chwilę a tekst "nie lubię cię" jest tekstem mojej 3 letniej córeczki jak jej coś się nie podoba do końca, jest prawie przyjazny, na pewno nie jest agresywny ani obraźliwy.. (w porównaniu np do tekstów na onecie). Też nie szukam tu kolegów, bo jak anonimowy może to robic? staram się raczej być POZYTYWNY. Zarówno w stosunku do publikujących sie tutaj jak i w stosunku do rzeczywistości. Zastanawiające jest jednak, że twoje końcowe wnioski są tymi do których , może nieudolnie, chciałem cię nakłonić... ja wierzę że Kubek jeszcze zabłyśnie F1 i nie "na przekór wszystkim i wszystkiemu" tylko dlatego że tego pragnie i do tego dąży
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Celem takiego komentarza jak ten z 15:50 jest tylko wywołanie naszej reakcji. Nie warto się brudzić.

Anonimowy pisze...

4 października 2013 15:58
tak Wielki Panie z nie wiadomo kąd.
Tylko co tu robisz ? jeśli jak piszesz masz to w d... (cóż za piękny język...), raczej wygląda to na leczenie własnych kompleksów poprzez chęć anonimowego zwyzywania kogoś innego kto sam coś w życiu osiągnął.
No ale oczywiście to my mamy problem z Toba jest wszystko ok ...
buahahahaha

Anonimowy pisze...

Kiedy w końcu zrozumiecie, że troli się nie karmi. Trol karmiony się rozwija, trol zagłodzony w końcu obumiera.

Anonimowy pisze...

Piotrek sobie odpuścił to teraz pojawiła się nowa postać czyli Jaro75.
Niestety jest to zmiana na gorsze, bo chociaż obaj są wszystkowiedzący to ten Jaro dużo bardziej irytujący.

marshad pisze...

@Anonim 16:19 Jeżeli takie rzeczy, tak łatwo Cię irytują to być może powinieneś/powinnaś popracować nad sobą.

Tymczasem Neuville ponownie udowadnia, że i w Fordzie M-Sport można namieszać.

Kamil Krakowiak pisze...

Jeden "komentarz" przemilczałem, ale na kolejny pozwolę sobie słówko napisać.

Sam test nie jest problemem, sądzę, że potrafię dobrze ocenić, Pana X, czy raczej jak to się kiedyś zwykło mówić "dziecko neostrady", i mnie już nie chodzi o poziom tej wypowiedzi, słusznie większość ludzi, którzy tu zaglądają nie komentuje, ale o błędy to mnie zawsze powalało na kolana i kuło w oczy.
A jak pisałem kilka postów, wcześniej nauczyłem się w miarę panować nad emocjami, i cierpliwie czekam na efekty rozmów jakie Robert prowadzi, dotyczące czy to F1 czy zajęcia na przyszły rok.
Pozwolę sobie tu pozdrowić wszystkich fanów Roberta, i krótko podziękować Mateuszowi za kawał dobrej roboty.
I czekam na dalsze OS'y...

Kamil Krakowiak pisze...

@Anonim z 15:51
Sądzę, że po części jest to podyktowane naciskami ze strony sponsorów, patrz również ostatni wywiad w którym jest mowa o punktach i powrocie na 1-sze miejsce w WRC2.
Ale mogę się mylić :)

Anonimowy pisze...

Ja mam wrażenie ze Robert zaczyna się nudzić w WRC2. Praktycznie nie ma z kim w walczyć na asfaltach. WRC2 to już nie jego bajka, nauczył się szybciej niż myślał i teraz chciałby z kimś powalczyć a tu lipa.

a.t.

Krys Sed pisze...

Evans chyba znowu coś wyczynił.

Anonimowy pisze...

Evans jedzie normalnie traci do Kubicy kilka sekund.

a.t.

Krys Sed pisze...

Wiem, źle spojrzałem :P

asertywny nonkonformista pisze...

"Tymczasem Neuville ponownie udowadnia, że i w Fordzie M-Sport można namieszać."

O to komentarz skierowany do mnie:) Nadal uważam, że to Hyundai a nie Ford namiesza w 2014

A co do Kubicy to dobrze - niech się nudzi. W rajdach kluczem jest doświadczenie. Na prawdziwą rywalizację przyjdzie czas.

A co do dzisiejszego dnia to jest bardzo udany dla RK i MB:)

Wiater pisze...

Widać że dla Roberta nie są niższe klasy, a i w WRC myślę że już za rok będzie w stanie kosić wszystkich... Tyle tylko że Robertowi raczej bliżej do F1, skoro tyle sie mówi o torach, a raczej nic o niższych seriach ;)

jabu pisze...

K. z 15.49, no właśnie chciałem Cię zaprosić do spokojnej racjonalnej wymiany zdań. Jak sam powiedziałeś jesteś racjonalistą, ja też. Napisałeś, że na tej podstawie myślisz, że Robert już nie wróci do F1. No to chciałem poznać Twoje argumenty w tym względzie, że może się czegoś ciekawego dowiem... Ale widzę, że uciekasz urażony i skarżysz się na najeżdżanie. Tym wg Ciebie jest zaproszenie do rozmowy? ;)

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich:)sledze ten blog od momentu powstania ale tylko raz do tej pory umiescilem swoj komenarz wiec ten jest juz 2:)osobiscie jestem wielkim fanem Roberta i uwazam, ze jeste niesamowitym talentem...w moim osobistym rankingu razem z Alonso, Raikkonenem i Hamiltonem nalezy do najlepszych. Caly czas wierzylem, ze Robert wroci do F1 szczegolnie, ze pojawialy sie rozne info, ze wszystko moze zmierzac ku powrotowi. Osobiscie dla mnie najbardziej prawdopodony team w ktorym moglby jezdzic w 2014 byl Williams(moze to niektorych zaskoczy)glownie ze wzgledu na Toto Wolfa. Najwazniejsze jest i mysle dla samego Roberta rowniez aby wrocic...nie wazne, ze bedzie to zespol mniej konkurencyjny. Po takim wypadku i takiej przerwie watpie by jakikolwiek team z czolowki zatrudnil Kubice i sadze, ze przez jeden sezon musialby pojezdzic w slabszym zespole i pokazac, ze nadal jest tak samo szybki...choc wierze, ze bylby nawet lepszy niz przed wypadkiem. Niestety po ostatnich wypowiedziach Roberta przed Rajdem Francji mam wrazenie, ze w F1 2014 go nie zobaczymy:(i sadze, ze niestety jak nie uda sie wrocic w 2014 to o F1 bedziemy musieli zapomniec:(co do porownywania rajdow do F1 to powiem tak - sam Robert wiele razy powtarzal, ze F1 to sam szczyt i zadnych innych wyscigow czy rajdow nie mozna nawet porownywac do F1. Takze prosze zaprzestancie rozmowy co jest lepsze gdyz sam Robert wam nie raz wyjasnil co to F1 w sporcie motorowym i wiele razy mowil, ze oddal by wszystko aby tam wrocic. Nigdy nie bylem fanem rajdow(szczegolnie podczas 10 letniej dominacji Loeba)ale jak widac tu robi sie juz dla niego za ciasno...Robert nie ma z kim rywalizowac! Oczywiscie jakby sie przesiadl do WRC i zaczal sie scigac z najlepszymi to dopiero wtdy mozna by bylo ocenic jego tempo...ale sadze, ze po 2-3 wyscigach sytuacja by sie powtorzyla i rywalizacja moglaby wygladac jak w WRC2. Co do przyszlego sezonu najbardziej prawdopodobna wydaje mi sie WRC. Na torze poza F1 nie ma zadnych innych seri w ktorych Robert mialby jakas konkurencje...rowniez pojawia sie tu DTM. Ten czlowiek jest stworzony do F1 czyli do samego szczytu...wszystko inne dla mnie jak i dla niego to tylko zapchajdziura. Na koniec mam nadzieje, ze sie pomyle co do roku 2014 i mimo wszystko pragne by Robert powrocil do F1 - zreszta tak samo jak i on:)pozdrawiam

Maximus pisze...

Dajcie spokój z tym F1-Vettel ma auto z innego świata,przejeżdza przez tarki bez żadnych korekt,jest najszybszy i na zakrętach i na prostych.F1 zrobiła się mega nudna.Cieszmy się z rajdów!

asertywny nonkonformista pisze...

Paradoskalnie można powiedzieć, że Red Bull i Vettel pomogli psychicznie Kubicy, bo świadomość, że nawet gdyby nie doszło do wypadku nie miałby szans na tytuł przez ostatnie 3 sezony

asertywny nonkonformista pisze...

bo ma*

Anonimowy pisze...

Cieszmy sie z rajdow? nie rozsmieszaj mnie...skoro w F1 zrobila sie nuda to co powiedziec teraz o rywalizacji Roberta w rajdach? To jest dopiero nuda skoro po 5-6 oesach rywalizacja sie skonczyla!! I niesamowicie emocjonujace jest zerkanie co kilkadziesiat minut w necie na czasy...malo czlowiekowi serce nie wyskoczy z tych emocji! Wiec przestan z tymi rajdami i modl sie by w 2014 Kubica zasiadal za kierownica bolidu gdyz on sam tego chce najbardziej. Rajdy i emocje...hahaha:)rzeczywiscie ponad 3 minuty pzewagi - jest sie czym emocjonowac. Rajdy podlog F1 to zabawa co Robert sam wiele razy tlumaczyl!

Anonimowy pisze...

Robert Kubica przyszły Mistrz Świata WRC2,WRC,F1- kolejność nie bez znaczenia.

Anonimowy pisze...

asertywny- jasnowidz jesteś ?
to ty pisałeś rok temu że w rajdach nie będzie miał szans?

asertywny nonkonformista pisze...

anonimowy 18:19

NIe trzeba być jasnowidzem, żeby zauważyć, że Vettel i RBR są poza zasięgiem reszty stawki. Ok może jakies minimalne szanse mógłby mieć Kubica w 2012 w przypadku gdyby jezdzil dla Ferrari, ale umówmy się - nie wiem czy SF pozwoliloby Kubicy być nr 1 w zespole. To za Alonso a nie RK stoją duże pieniądze, a mówimy o F1 i team orders.

Maximus pisze...

Vettel jest NAJ....dopóki ma R.B.W wyścigu mistrzów,wiedział,że nie ma ze sobą R.B i poległ w walce z R.Grosjeanem.Mi rajdy się bardzo podobają,3 dni emocji,samochody zbliżone.A F1-1.5h Vettel rusza pierwszy i pielgrzymka.Chociaż,jak Kubica jezdził w F1 było super.

marshad pisze...

@Anonim 18:08 Rajdy (na poziomie profesjonalnym) to nie zabawa i Robert nigdy tak nie powiedział, przeinaczyłeś jego słowa. Robert nie ma z kim walczyć we Francji w WRC2(!), tak wyszło bo nie wielu zawodników stać na pełny sezon i najszybsze dostępne pojazdy - takie czasy. Każdy rajd wygląda inaczej, w każdym wiele się może wydarzyć, więcej (lub częściej) niż w F1. Rajdy są bardziej urozmaicone i to jest fakt, lecz popełniany jest tutaj błąd spodziewając się, że sporty motorowe zawsze muszą być super ciekawe - może w filmie, w życiu bywa różnie. Mam szacunek dla obydwu dyscyplin i obydwie mają swoje wyjątkowe atuty.

Anonimowy pisze...

asertywny Lotus robił bolid pod Roberta od pierwszej do ostatniej śrubki,to miał byś mistrzowski bolid "narzędzie dla talentu Roberta".
Nieokiełznany i buńczuczny Vettel nie miałby szans.

gervazy pisze...

@Maximus
@asertywny
Ciekawe spostrzeżenie z tym Vettelem i jego dominacją w F1. Rzeczywiście Robert miałby bardzo ciężko coś ugrać nawet gdyby został w F1. (nie było wypadku itd) Jakoś nie myślałem o tym, do tej pory, w ten sposób. Dzięki Panowie.
Wystarczy przyjrzeć się Alonso i Hamiltonowi i ich frustracji przez ostatnie kilka lat. Tą frustrację widać już gołym okiem szczególnie w tym sezonie.
Ferrari wyraźnie cierpi na jakiś uwiąd i czasem mam wrażenie, że oni nie rozumieją co się dzieje :) Zachowują się jak pijane dziecko we mgle mimo tego, że to przecież najstarszy i najbardziej utytułowany zespół w stawce. McLaren to samo albo jeszcze gorzej. Mercedes robi wszystko żeby się w tym jakoś odnaleźć. To już ich trzeci sezon i na razie bez rewelacji. Trzeba pamiętać że oni są w F1 trochę na kredyt bo w w zarządzie koncernu jest wielu przeciwników wywalania kupy szmalu na F1. Przypuszczam że jeśli w 2014 nie zdobędą tytułu to będzie koniec fabrycznego teamu. Lotus całkiem nieźle ale na RBR to o wiele za mało.

Tomek pisze...

serce boli jak Robert jedzie cytryną po asfalcie...

maciek pisze...

Wracajac na chwile do WRC2
Moj dobry kolega uwazajacy sie skromnie za laika, powiedzial mi cos o czym pewnie wszyscy wiedza, ...ale chyba umknal mi ten komentarz na blogu i nie wiem czy to prawda.
"Czy jesli RK wygra rajd Francji, ale zdobedzie dalsze miejsce w rajdzie Hiszpanii(np. trzecie), to czy bedzie mogl jeszcze pojechac na oststni rajd GB, nie punktowac dla siebie, ale w bezposredniej walce wygrac rajd i nie dopuscic do zebrania punktow przez Al Kuwarieg?"
...no wlasnie, czy nawet jesli zdobedzie trzecie miejsce w rajdzie Hiszpanii, to czy dalej bedzie mogl walczyc o zwyciestwo w calych mistrzostwach, nie pozwalajac Al Kuwariemu na zdobycie 25-ciu punktow w ostatnim rajdzie, a moze lista startowa na ostatni rajd jest juz zamknieta, lub samemu nie punktujac nie moze odbierac punktow innym? Jak to jest napiszcie prosze.
maciek

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 259   Nowsze› Najnowsze»