Strona główna Kalendarz Motorsportu O Robercie Kubicy Filmy Kontakt English version
Go Pro - Kamery i Akcesoria.

niedziela, 4 sierpnia 2013

Robert Kubica w Rajdzie Finlandii - filmy i zdjęcia

Zapraszam do obejrzenia filmów i zdjęć z Robertem Kubicą, które ukazały się podczas Rajdu Finlandii - łącznie kilkadziesiąt sztuk :)



RELACJĘ Z DNIA 3 RAJDU ZNAJDZIECIE TUTAJ

fot. Eryk Mełgwa

fot. Eryk Mełgwa







fot. Citroen



fot. Eryk Mełgwa

fot. Eryk Mełgwa






































Źrodło: youtube.com, facebook.com, twitter.com, Colin Clark, Citroen Racing, FIA, Eryk Mełgwa

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Serce rośnie!!! Jak patrzę na te wszystkie zdjęcia i widzę uśmiechniętego Roberta, szczęśliwego i skoncentrowanego to normalnie łezka w oku się kręci ( mam 42l ). Kibicuję od czasów kiedy MSokół zamieszczał malutkie notatki w Rzeczypospolitej o sukcesach w World Series by Renault. W Robercie widać pasję, upór i nadzieję, że może być tylko lepiej. Spójrzcie na wyraz twarzy. On wie, że jego los jest w jego rękach, że dzięki ciężkiej pracy może już jeździć na najwyższym światowym poziomie. Absolutnie niesamowity Facet. Pozdrawiam Kibiców Roberta vel Kosiarza Kubicy :)
DQ

Anonimowy pisze...

Uwielbiam tego chłopaka :))
Czasami tak w życiu jest że z całej masy sportowców z różnych dyscyplin których możesz dopingować ktoś tak tobą zawładnie że cała reszta idzie na bok bez urazy oczywiście.
Ja miałem tak w życiu tylko dwa razy.Kiedyś był Senna teraz jest Robert.Nie wiem dlaczego ale tak jest.Moze dlatego że są tak "podobni" do siebie :)i pewnie jeszcze z wielu innych powodów...

Pozdrowienia dla Roberta i czekam na Niemcy i na każde choćby najskromniejsze info i Nim :)

Jaro75 :)

Anonimowy pisze...

A może mógłby Pan panieMateuszu udostępnić kilka zdjęć, w dużej rozdzielczości, chętnie zobaczyłbym je na swoim pulpicie.

Anonimowy pisze...

Mały offtop:
Wiadomo już może kiedy podczas Rajdu Polski odbędzie się Superoes w Mikołajkach? W piątek (14.09) czy sobotę (15.09)? Bardzo zależy mi na tej informacji ze względów logistycznych.

Anonimowy pisze...

Przepraszam pomyliłem daty, oczywiście chodzi mi o piątek 13.09 i sobotę 14.09 ;)

Anonimowy pisze...

Nie da rady przeglądać tak naćkanej strony na tabletach np ipad 1 . wywaliło mnie 17 razy w połowie strony zanim udało-się mi to napisać. za dużo na raz
Pozdr.
onmen

Anonimowy pisze...

Robert miał zamontowaną kamerę w samochodzie ?

Michał Tukaj pisze...

Na blogu Sokolim Okiem przeczytałem, że gdzieś znajduje się onboard z przygody Roberta (ścinanie choinek na święta). Czy ktoś może pochwalić się linkiem? Podobno w jakiś podsumowaniu 2 dnia rajdu, ale nie potrafię znaleźć. Byłbym wdzięczny.

typ pisze...

Michał - np. tutaj masz linka ze ścinania drzewek:

http://www.youtube.com/watch?v=kNQZzn_RzEo