Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 13 kwietnia 2013

Robert Kubica w Rajdzie Portugalii - dzień 2 [aktualizacja godz. 22:20 - Czekamy na decyzję, filmy]

Po pierwszym bardzo pechowym dniu Rajdu Portugalii, podczas którego Robert Kubica przebił dwie opony i nie dojechał do 5. Odcinka Specjalnego dziś Polak będzie starał się zdobyć doświadczenie i pokazać na co go stać. Kubica może jeszcze sporo namieszać podczas poszczególnych OS-ów. Poniżej znajdziecie live-timing, filmy, zdjęcia i wypowiedzi.

RELACJĘ Z PIĄTKU [FILMY, ZDJĘCIA, WYPOWIEDZI I WYNIKI] ZNAJDZIECIE TUTAJ

 POLECAM RÓWNIEŻ RADIO RAJDU


Tak było wczoraj: 

Przypomnijmy, jak przebiegała wczorajsza rywalizacja. Robert na 1. OS-ie był czwarty w WRC2 i 18. w klasyfikacji generalnej rajdu. W drugim OS-ie Polaka spotkała drobna przygoda, którą możecie zobaczyć TUTAJ. Po niej przedziurawiona została chłodnica i przebite zostało koło. Robert tuż po zakończeniu OS-u musiał od razu naprawiać uszkodzone elementy, co możecie zobaczyć TUTAJ  i TUTAJ.

W 3. OS-ie Robert pojechał znakomicie i był nawet szybszy od Michała Kościuszki. Kubica był drugi w WRC2 i 15. w generalce. Na 4. OS-ie Kubica jechał znakomicie i wygrałby w klasie WRC2, ale pod koniec etapu zbyt agresywnie najechał na skarpę, opona spadła z felgi i uszkodziła się. Ostatecznie był 2., zaledwie 0,1 sekundy za Esapekką Lappim. W generalce Polak awansował na 13. miejsce (3. w swojej klasie). Niestety, przed Kubicą było jeszcze 190 kilometrów Odcinka Dojazdowego do Lizbony. Musiał go pokonać na tych samych oponach, a jedyną zapasową zużył już wcześniej.

Na 50 kilometrów przed Lizboną opona przegrzała się i rozpadła, a Kubica nie dojechał do startu 5. OS-u zgodnie z regulaminem. Polak może jednak wziąć dziś udział w rywalizacji, ale do jego czasu doliczony zostanie czas zwycięzcy 5.OS-u w klasyfikacji WRC2 oraz 10 minut kary.

W Rajdzie Portugalii prowadzi Sebastien Ogier, który ma 4,4 sekundy przewagi nad Danim Sordo. W klasie WRC2 najszybszy jest Esapekka Lappi, który o pół minuty wyprzedza Elfyna Evansa.

Nie walcząc już w klasyfikacjach generalnych, Robert będzie mógł dziś realizować swój główny cel na Rajd Portugalii, czyli naukę i zdobywanie doświadczenia. Zapewne jednak Polak powalczy o wygranie jakiegoś OS-u. Obecnie jest 53. w klasyfikacji generalnej i 15. w klasie WRC2. Oto wypowiedź Roberta zamieszczona na jego stronie: „To był trudny dzień, nowe odcinki na szutrze i dużo szczytów. Byłem zaskoczony niektórymi zakrętami – nie mam doświadczenia i trudno jest mi ocenić na podstawie zapoznania przejeżdżanego z prędkością 50 km/h, jak na danym szczycie zachowa się samochód. Tu jest ich tak dużo, że nie można sobie powiedzieć: „Dobra, odpuszczę sobie na tych dwóch zakrętach, najwyżej stracę dwie sekundy”. Tutaj szczyt czy hopka jest co dwa-trzy zakręty. To nie było łatwe. Byłem zaskoczony, myślę, że dzisiaj dobrze jechałem. Niestety, zjechałem pół metra, może metr metr z drogi na coś i przecięliśmy oponę. Tylna opona trochę zeszła z obręczy, dojazdówka była bardzo długa i niestety opona powoli traciła ciśnienie. Nie było szans na dalszą jazdę, bo mieliśmy tylko jedno koło zapasowe.
Nie mogę powiedzieć, że się z tego cieszę. Wciąż czeka nas długa droga, muszę dużo pracować i na pewno w przyszłości będę jeździł lepiej. To moja pierwsza wizyta tutaj, na szutrze. Nie mówię o czasach, ale taka jazda jak moja na trzech odcinkach była moim zdaniem dobra ze strony mojej i mojego pilota
”.


Oto program rajdu na dziś:

Sobota, 13 kwietnia (6 OS-ów, 158,54 km + 300,52 km dojazdówek):
godz. 11:09 - OS 6 - Santana da Serra 1 (31,12 km)
godz. 12:36 - OS 7 - Vascao 1 (25,37 km)
godz. 13:14 - OS 8 - Loule 1 (22,78 km)
godz. 16:09 - OS 9 - Santana da Serra 2 (31,12 km)
godz. 17:36 - OS 10 - Vascao 2 (25,37 km)
godz. 18:14 - OS 11 - Loule 2 (22,78 km)

Poniżej możecie zobaczyć mapę rajdu z zaznaczonymi OS-ami (klik aby powiększyć).
Co w telewizji

Sobota, 13 kwietnia:
godz. 13:00 - RTP - Relacja z OS 8 [WŁĄCZ TUTAJ]
godz. 18:00 - RTP - Relacja z OS 11 [WŁĄCZ TUTAJ]
godz. 20:10 - TVP 1 - Kronika Rajdu Portugalii

Poniżej znajdziecie kilka fragmentów przejazdów Roberta:


Wszystkie wydarzenia związane z Rajdem Portugalii będziemy oczywiście śledzić na blogu. Zapraszam serdecznie!

Aktualizacja godz. 11:42

Robert Kubica jest już na trasie 6. Odcinka Specjalnego! 

Aktualizacja godz. 11:48

Robert Kubica w połowie OS-u traci do Lappiego prawie 12 sekund. Evans nie dojedzie do mety tego odcinka.

Aktualizacja godz. 12:05

Robert Kubica jest już na mecie 6. OS-u. Polak stracił 42 sekundy do Esapekki Lappiego. Polak póki co jest drugi w WRC2, ale to zapewne jeszcze się zmieni.
 

Robert powiedział, że mają awarię skrzyni begów i musiał jechać praktycznie jedną ręką, co było dobrym treningiem, ale niestety odbiło się na czasach. Jeszcze przez 2 odcinki Polak będzie będzie musiał jechać z usterką.

Na tym odcinku odpadli Thierry Neuville i Dani Sordo z WRC oraz Evans z WRC2. Tym bardziej szkoda wczorajszej przygody Roberta, gdyż obecnie byłby blisko czołowej 10-tki. Oto aktualna klasyfikacja 6. OS-u:


Aktualizacja godz. 12:28

Ważne może być przypomnienie kiedy mamy serwis w Rajdzie Portugalii - o 14:45 po rozegraniu trzech OS-ów dziś, czyli po ósmym OS-ie. Następny na koniec dnia.

Robert musi radzić sobie bez pada zmieniającego biegi po lewej stronie, jedzie zatem niemal identycznie jak jego rywale.

Aktualizacja godz. 12:46

Rozpoczyna się 7. OS. Przed Robertem 48 km jazdy z manualną, normalną zmianą biegów. Już wcześniej kręcił tak dobre czasy, trzymamy kciuki!

Aktualizacja godz. 13:07

Michał Kościuszko jest już na mecie 7. OS-u, niebawem Robert Kubica ruszy!

Aktualizacja godz. 13:17

Robert w połowie odcinka miał 30 sekund straty do Lappiego.

Aktualizacja godz. 13:25

TUTAJ można oglądać relację telewizyjną z Rajdu. Robert jest już na mecie 7. OS-u i problemy ze zmianą biegów dały mu się we znaki. Polak stracił aż 43 sekundy do Esapekki Lappiego.

Aktualizacja godz. 13:33

Robert ma kolejne problemy z autem - konkretnie z hydrauliką - biegi wchodzą ciężko i musi je zmieniać w tradycyjny sposób. Do tego są chyba również problemy z hamulcem ręcznym.

Aktualizacja godz. 13:50

Robert jest już na trasie 8. OS-u, ukończył go Michał Kościuszko. Po 1. pomiarze Kubica traci tylko 3 sekundy do Lappiego.

Aktualizacja godz. 14:05

Robert Kubica jest już na mecie 8. OS-u. Polak stracił 37 sekund do Esapekki Lappiego. W samochodzie Roberta nie działa hamulec ręczny. Teraz strefa serwisowa.
Aktualizacja godz. 14:30

Właśnie teraz zaczyna się serwis pomiędzy dzisiejszymi odcinkami specjalnymi Rajdu Portugalii. Miejmy nadzieję, że mechanikom uda się naprawić auto Roberta. Pojawił się ciekawy film - z wczoraj:


Aktualizacja godz. 15:10

TUTAJ możecie zobaczyć live-stream z parku serwisowego. A to wypowiedź Roberta zamieszczona na jego stronie: "Po około 10 kilometrach przestała działać łopatka zmiany biegów. Przez większość odcinka jechałem z jedną ręką na kierownicy i drugą na lewarku zmiany biegów. Ze względu na system zmiany biegów w moim samochodzie, tradycyjna dźwignia działa o wiele ciężej niż normalna. Na bardzo ciasnych i bardzo wolnych partiach był to dobry test dla mojego przygotowania fizycznego i ręki, ale nie było to dobre dla wyniku. Do tego nie mieliśmy hamulca ręcznego i w ciasnych nawrotach były problemy. Mam nadzieję, że na serwisie mechanicy poradzą sobie z usterką”

A teraz zapowiadana niespodzianka od KuBikaTv - nowy film!


Ruszył OS numer 9!

Aktualizacja godz. 16:37

Robert Kubica jest już na trasie 9. OS-u. Po pierwszym pomiarze czasu traci 1,9 sekundy do Lappiego. Auto zostało naprawione, profilaktycznie wymieniono również skrzynię biegów.

Aktualizacja godz. 16:46

Robert Kubica w połowie odcinka specjalnego jest szybszy od Esapekki Lappiego! Problemy miał Michał Kościuszko, który uszkodził zawieszenie, ale jest na mecie.

Aktualizacja godz. 17:01

Robert Kubica jest już na mecie 9. OS-u. Polak był wolniejszy od Esapekki Lappiego o 11 sekund.Robert ponownie ma duże problemy z hydrauliką - skrzynią biegów i hamulcem ręcznym.

Aktualizacja godz. 17:25

Oto zdjęcia - Zniszczonego auta Michała Kościuszki oraz bardzo zmęczonego Roberta Kubicę. Za 10 minut startuje kolejny OS. Kibicujmy Robertowi.
fot. Colin Clark


Aktualizacja godz. 17:55

Rozpoczął się 10. OS. Niebawem na trasę wyruszy Robert Kubica.

Aktualizacja godz. 18:10

Michała Kościuszki nie ma jeszcze na mecie, choć powinien już dojechać, a czas Roberta Kubicy nie pojawia się na kolejnych punktach. Czyżby problemy Polaków?

Aktualizacja godz. 18:15

Złe wiadomości- Michał Kościuszko zaliczył poważną awarię elektryki, dalej czekamy na sprawdzone informacje o Robercie.

Aktualizacja godz. 18:20

Z powodu awarii dyferencjału Robert Kubica nie ukończy 10. OS-u


Aktualizacja godz. 18:30

Robert Kubca może jednak pojechać w kolejnych odcinkach rajdu. Być może mechanikom uda się naprawić usterkę. Prawodpodobnie wszystko jest sprawką przegrzewającego się systemu zmiany biegów używanego przez Roberta.

Aktualizacja godz. 18:50

Robert Kubica nie wystartuje już dziś w rajdzie.


Aktualizacja godz. 21:30

Nadal nie wiemy, czy Robert Kubica wystartuje jutro w 5 ostatnich odcinkach Rajdu Portugalii. Mechanicy naprawiają Citroena. Jeżeli chodzi o wyniki rajdu, to stracił również - przez awarię elektryki - Michał Koścuszko. Polak jest 14., tuż przed dobrym znajomym z polskich dróg - prowadzącym w WRC3 Brianem Bouffier`em. W WRC2 prowadzi oczywiście Esapekka Lappi, który jest 8. Liderem całego rajdu jest Sebastien Ogier.
Aktualizacja godz. 22:00

W południe Robert Kubica pytał "co jeszcze", no to się dowiedział:


Aktualizacja godz. 22:20

Oto dzisiejsza kronika TVP:


Źródło: kubica.pl

Za pomoc w tworzeniu wpisu dziękuję Maciej P.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i f1ultra.pl
  

384 komentarze:

1 – 200 z 384   Nowsze›   Najnowsze»
untrusted pisze...

przez tą srogą karę 10 doliczonych minut kubica jest obecnie na 53 miejscu w klasyfikacji ogolnej i 15 w klasyfikacji wrc2

damian lewek pisze...

Oby tylko ukonczyl dzisiejsze odcinki :)

Anonimowy pisze...

Czy ktoś wie i może wyjaśnić o jakim koncernie komputerowym czekającym na Kubicę w F1, który miał konferencję w Warszawie, mówił Zientarski w polsatowskim studio F1?

Anonimowy pisze...

W sumie doliczyli 10 minut do czasu najlepszego wrc2

Anonimowy pisze...

przetłumaczę na język polski: "Po kolejnym wypadnięciu z trasy, podczas którego Robert Kubica przebił dwie opony i nie dojechał do 5. Odcinka Specjalnego..." Nie dziękować....

untrusted pisze...

jest jeszcze 10 OSów do konca w tym power stage jesli obedzie sie bez przygód to powinien nadrobic z 7-8 miejsc czyli przyjechac ósmy czyli pozycja bedzie miala srednie znaczenie za to fascynowac sie mozemy tym ile pozycji nadrobi i czy jakis OS uda mu sie wygrać :) no i ewentualnie czy znowu przegoni kosciuszke na jakims OSie :)
mam tylko nadzieje ze wrzuci dzisiaj komplet opon do bagaznika :D

Anonimowy pisze...

Kolego untrusted - dlaczego tak bardzo jara Cię to by Kubica przegonił Kościuszkę? Masz nierówno pod sufitem jak trolle na onecie? Mamy 2 POLAKÓW w takich zawodach i zamiast cieszyć się ich występem naszym celem staje się przegonienie rodaka? TO TAKIE POLSKIE!
Nieważne który będzie Kubica, nie ważna jest jego forma i samopoczucie, nie ważna jest rehabilitacja i systematyczne postępy, ważne by wygrał z Kościuszką!!! Lepiej by Kubica był przedostatni a Kościuszko ostatni niż by obaj wygrali swoje klasy?!?! Pier**** się w łeb - może Ci to pomoże.

kuba1808 pisze...

Dla mnie sukcesem tego rajdu będzie dojechanie do Almodovara (52km oesu) i przejechanie go dobrym tempem. Reszta nie ma absolutnie żadnego znaczenia.

Anonimowy pisze...

@Anonimowy 9:30- mówili wtedy o spekulacjach na temat ewentualnego powrotu Roberta w Lotusie, więc pewnie chodziło o Microsoft, bo oni współpracują z Lotusem.

Anonimowy pisze...

@ 09:38 Nie pomoże.Ja już pytałem tych małolatów o co im chodzi z Kościuszko. Ponoć rzuca jakieś głupie teksty pod adresem Roberta. Prosiłem o linki , cytaty wypowiedzi - nic.
Aby Kubica był szybszy od Kościuszki!.
Wczoraj Michał miał problemy ze swoim autem. Przy zmianie biegów musiał odejmować gaz co go znacznie spowalniało.Dzisiaj mam nadzieje wszystko beęzie grało.

kuba1808 pisze...

Przy okazji, polecam zaglądać raz na jakiś czas tutaj:
http://www.wrc.com/video/
pojawił sie fajny skrót z 3 i 4 oesu, jest onboard z przygody Otsberga

joanna kusmierska pisze...

Robert kocha rajdy to fakt ale coś czuje że ta pasja nie kocha jego... ale któryś tam w rajdzie Meksyku jechał z jeszcze bardziej rozwaloną oponą / dosłownie opona była w strzępach/

Anonimowy pisze...

Niezłe zdjęcie Sordo :)

http://www.wrc.com/news/660/130412_ds.jpg

domenico

Anonimowy pisze...

wydaje mi sie ze Robert pomimo ze lubi Rajdy nie powinien tego robic jesli mysli wogole o powrocie na tor. wszyscy mu powtarzaja i on sam tez chyba juz to zaznaczyl ze musi sie wiele nauczyc jesli chodzi o rajdy, tylko jest pewien problem-najpierw musialby wyzbyc sie torowych nawykow, pilot mu mowi jedno-daje sobie reke uciac ze on i tak jest "on the limit", stad te wszystkie przygody. za mocno cisnie. Kimi nie zrobil kariery w rajdach bo chcial wrocic do F1, chwala mu za to, Kubica jesli mysli powaznie o powrocie na tor/watpliwe czy akurat F1, powinien zaczac powaznie o tym mowic/myslec, lub podjac meska decyzje-Rajdy i nic innego. w rajdach zadnego doswiadczenia nie zdobedzie, jest to super rehabilitacja ale powinien na jednym sezonie poprzestac, marnuje sie. pozdro dla wszystkich fanow Kubicy.

Anonimowy pisze...

Tylko zwróć uwagę na to że jak ma wrócić do F1 i średnim bolidem mieć radochę że wbił się w 10, to może lepiej nabrać doświadczenia i próbować w WRC. Dla mnie jeżeli powrót do F1 to jedynie TOP 5 zespołów reszta to szkoda czasu.

Anonimowy pisze...

RK - on wie co dla niego najlepsze, kocham go za jego jazdę, niezależnie od wyników.

ok3

untrusted pisze...

pokarmie trola a co tam :)
otóż wcale mi nie zalezy na tym zeby kosciuszko byl wolny bo dowiedzialem sie o tym ze ktos taki istnieje dwa dni temu i nic o nim nie wiem i wcale mnie on nie interesuje! ale oczywiscie porownuje roberta do kierowcow w silnych samochodach wrc i ciesze sie ze mimo slabszego samochodu i braku doswiadczenia potrafi przyjechac szybciej od ludzi w samochodach szybszych o 2s na kilometr :)
przekladajac to na F1 bedac fanem hamiltona nie jestem jedna z tych osob ktore sie ciesza jak button pojedzie slabo (czy teraz rosberg) wrecz przeciwnie mysle ze jestem jedną z niewielu osób ktore potrafia docenic dobrą jazde u kazdego z kierowców bez wzgledu na to kto sie w danym GP wykaże czy to bedzie sutil czy mandonaldo (a ten ostatni mnie na prawde ostro irytuje :)

kuba1808 pisze...

Anonimowy 11:07:
Nie do końca nic mu to nie daje. Był wywiad z Robertem, w którym mówił, że zauważył różnicę na lepsze w swoim zachowaniu na torze po tym, jak zaczął regularnie startować w rajdach. Może się okazać, że jeśli wróci do F1 to będzie bogatszy w doświadczenie, którego żaden inny kierowca F1 nie posiada. I kto wie, może pozwoli mu to zbić kolejne 0,1 s na okrążeniu? ;)

Anonimowy pisze...

ja kto zaden nie posiada doswiaczenia w rajdach pierwszy lepszy przyklad kimi

Anonimowy pisze...

zgadzam sie z toba, tylko to jest tak jak z kolarstwem sa kolarze szosowi ktorzy lubia sie na gorskim rowerze przejechac ale nie maja szans by te dwie pasje powiazac na najwyzszym poziomie. jesli dobrze pamietam w zeszlym sezonie 6 roznych zespolow wygrywalo gp w F1. wiec jest potencjal w bolidach, wiele zalezy od kierowcow, jesli zespol nie ma klasy swiatowej kierowcy nie ma jak przygotowac bolidu, doskonalym przykladem jest McLaren i Williams, barichello odszedl, Williams zaczal slabnac, Hamilton odszedl, McLaren nie ma prawdziwego kierowcy i stoja w miejscu, Button po za mistrzowskim sezonem ktory nie powinien byc brany pod uwage, nic wielkiego nie osiagnal...wydaje mi sie ze Kubica by sie dobrze czul nawet w Force India w zespole ktory ma potencjal a takich jest kilka, nie chodzi o wygrywanie odrazu ale o trening.

Anonimowy pisze...

Do obrońców Kościuszki:
"...Co jakiś czas daje się słyszeć plotki, że Robert Kubica może w przyszłym sezonie wystartować w mistrzostwach świata WRC. Polak miałby zastąpić w Citroenie Sebastiena Loeba, dziesięciokrotnego triumfatora mistrzostw, który kończy przygodę z WRC. Zdaniem Michała Kościuszko, jest to mało prawdopodobne.

MK:- To bardzo odważna teoria i, szczerze mówiąc, bardzo naiwna - mówi "Polsce The Times" kierowca Lotos Dynamic Rally Team. - Ten zespół już ogłosił skład na przyszły sezon. To nie jest tak, że gwiazda Formuły 1 wsiądzie do auta WRC, wygra jakiś lokalny włoski rajd i od razu otrzymuje miejsce za Sebastiana Loeba - dodaje.

Kościuszko zaznacza też, że Robert jeździ obecnie specjalnie przyszykowanym dla niego autem, w którym dźwignia zmiany biegów została przeniesiona na lewą stronę. W samochodach w nowej specyfikacji jest to ponoć niemożliwe."

Anonimowy pisze...

jedno jest pewne, nie wazne ktory to bedzie rajd, jesli go ukonczy bez wiekszych przygod, to napewno go w swojej klasie wygra!

Anonimowy pisze...

dlaczego nie ma między czasów Michała? nie wystartował do odcinka, albo miał przygodę przed pierwszym pomiarem?

Mateusz Cieślicki pisze...

Nie, chyba w jego aucie jest problem z kostką i już od wczoraj nie ma jego split times.

Piotrek pisze...

Kościuszko to muł. Robert w słabszym samochodzie zrobił wczoraj lepszy czas niż on w wurcu. O czym my tu wogóle mówimy? Dziś Kubica też go zmiesie z trasy. Zaraz rusza na OS6.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Anonimowy pisze...

Zamiast czytac o rajdzie musze znosic przemyslenie pseudo fachowcow.
Zostawcie swoje opinie dla siebie i skupcie sie na rajdzie.

kuba1808 pisze...

Racja, Kimi ma doświadczenie (myślałem że startował tylko w niektórych rajdach, a nie w całej serii) i można go chyba bardzo dobrze ocenić po 2 latach bez F1.

Tymczasem Neuville zatrzymał się na trasie (off the road). Strasznie "koszący" jest ten rajd.

Mateusz Cieślicki pisze...

Miałem okazję rozmawiać z Panem Michałem i rzeczywiście o Robercie jakoś ciepło się nie wypowiadał, ale popieram, skupmy się na rajdzie.

Anonimowy pisze...

nie znam Kosciuszki, nic o nim nie wiem, ale patrzac na jego zawistne wypowiedzi nie jest on dla mnie zadnym sportowcem. Kubica nigdy sie zle nie wypowiedzial na temat innego kierowcy, nawet jak kiedys mial maly zatarg z Hamiltonem...

Mateusz Wolny pisze...

dziękuje Mateusz, też tak myślałem, bo wczoraj też już były jakieś problemy z jego międzyczasami... :)

Anonimowy pisze...

kosciuszko juz nie jedzie?

Kamil Krakowiak pisze...

Witam , pytanie takie mam jest jakieś radio z tego rajdu ?

Mateusz Cieślicki pisze...

http://www.wrc.com/fanzone/wrc-live/

Anonimowy pisze...

sordo zapier... tzn a zapiera mi dech w piersiach...

Jola

Anonimowy pisze...

kubica stracił 3,1 s na 1 splicie, może by autor jakiś czas założył zamiast w komentarzach cał yczas gadać ?

Anonimowy pisze...

ufff kosciuszko dojechal z dobrym czasem, robert slabo na razie

kuba1808 pisze...

Kolejny poszkodowany - tym razem Evans został na trasie.

Anonimowy pisze...

oj kubica po 2 splitach już 16 sekund

Anonimowy pisze...

czasy kubicy beznadziejne

Anonimowy pisze...

kosciuszka chyba spowodowala karambol...

Mateusz Cieślicki pisze...

Kur** odezwałem się pierwszy raz od 2 dni i już od razu "cały czas gadać"... eh!

Anonimowy pisze...

jak beznadziejne to przestan sledzic

Anonimowy pisze...

Kubica i Hamilton. Pamiętam Roberta tatę jak dał fajną wypowiedz chyba w telewizji Polsat. Porównywano ich i padło stwierdzenie że RK już kilkakrotnie stawał w szranki z Hammiltonem w innych seriach wyścigowych i był wstanie z nim wygrywać, nawet zdarzyło się że miał słabsze auto. Więc oznacza to że jeżeliby obydwóch kierowców wsadzić w taki sam bolid to wynik mógłby być zaskoczeniem. Nie powiem że Hamilton jest gorszy, bardziej go wolę niż Vettela ale patrząc na karierę otoczenie miał zawsze wyśmienite.

Anonimowy pisze...

Lappi pokazuje Kubicy miejsce w szeregu.

Anonimowy pisze...

@11:29
Hahahahaha to o to chodzi??? No w końcu ktoś odpowiedział!
Gnoić chłopa bo swoje zdanie!

Jestem w 100% przekonany, że Robert Kubica myśli dokładnie tak samo jak Kościuszko.
Postawa Kubicy do rajdów to wielka pokora dla tej dyscypliny. Powtarza to w prawie każdym wywiadzie.

Anonimowy pisze...

Kubica nie jedzie tu po czas Meduza

R.Tormo pisze...

oj Sordo miał przygodę

kuba1808 pisze...

I następny - problemy Sordo. Ponad minuta straty w 5 punkcie pomiary do czołówki

Anonimowy pisze...

Sordo juz nie jedzie

marshad pisze...

Radio - http://www.wrc.com/fanzone/wrc-live/

@Anonim 11:29 KTO UWAŻA, ŻE TA WYPOWIEDŹ Kościuszki jest zawistna, że nie ma on racji? Może za długo już siedzę w GB i rodzimego języka już nie rozumiem, bo kurwa jakoś inaczej odczytuje znaczenie tej wypowiedzi. MK stwierdził fakt, a twierdzić inaczej byłoby naiwnością i brakiem szacunku dla czołówki rajdowej. Robert jeśli zostanie w rajdach, zapewne będzie walczył o czołową lokatę, może nawet będzie drugim Loebem, to nie zmienia jednak znaczenia tej wypowiedzi MK, której treść nadal pozostaje zgodna z prawdą.

Tymczasem SS6 już uszczupla tabele.

Anonimowy pisze...

jadac w taki sposob Kubica moze dojedzie do mety jutro. o to chodzilo na samym poczatku po co zapieprzal, experience is the key... trzymac kciuki by ukonczyl rajd bo o to glownie chodzi

kuba1808 pisze...

Andresson w ogóle nie wystartował - problemy z silnikiem. Pogrom!

Anonimowy pisze...

Gdzie wy śledzicie te czasy na punktach pomiaru czasu?

Anonimowy pisze...

Kubica wygrywa z Sordo...ROBERT JESTES WIELKI ! :P

Buli pisze...

http://www.wrc.com/results/2013/vodafone-rally-de-portugal/split-times/

Anonimowy pisze...

Witam. Skąd bierzecie pośrednie czasy odcinków?

Mateusz Cieślicki pisze...

http://www.wrc.com/results/2013/vodafone-rally-de-portugal/split-times/

Kamil Krakowiak pisze...

Tak na spokojnie , ten miał przygodę tamten jakoś nie widzę beznadzieja itd ...
Patrząc na to z boku trochę , Meta będzie sukcesem dla RK.

Anonimowy pisze...

RK strasznie wolno... 24s straty do lappiego na piątce ;/

marshad pisze...

http://www.wrc.com/results/2013/vodafone-rally-de-portugal/split-times/?stageno=6

Zapoznaj się ze stroną WRC trochę lepiej - czasy, międzyczasy, wideo, radio itd.

Spodziewam się słabszych czasów Roberta na pierwszych dwóch odcinkach. Nic w tym złego.

Anonimowy pisze...

ile na km tracil Kubek wczoraj ile traci dzisiaj?

Anonimowy pisze...

split times & stage times sa codziennie publikowane w gazecie wyborczej oraz na stronie ATP oraz WTA

Kamil Krakowiak pisze...

Pogrom w sensie przygód ;)

Anonimowy pisze...

Lappi deklasuje.

Mateusz Cieślicki pisze...

Będzie niespodzianka dla Was w dłuższej przerwie między OS-ami

Anonimowy pisze...

niespodzianka? hookers & free booze?

Anonimowy pisze...

poszerzają kokpity? :D

Anonimowy pisze...

Może czasy Roberta tym razem są słabsze, bo wziął ze sobą 4 koła zapasowe :P. A tak na poważnie, to tak samo uważam, jak wielu, że ogromnym sukcesem będzie dojechanie do mety. Już wczoraj nam udowodnił, że potrafi być szybki nawet na szutrze, mimo małego doświadczenia - tego mi już wystarczy, teraz trzymam kciuki za metę.

Yoozeck

Anonimowy pisze...

akt Kosciuszki?

Anonimowy pisze...

problem z padem !

Kamil Krakowiak pisze...

Awaria skrzyni biegów u RK

Anonimowy pisze...

problem ze skrzynia robert
K

kuba1808 pisze...

Awaria skrzyni biegów, prawie cały oes jedną ręką. Musiał zmieniać prawą ręką po staremu, tak zrozumiałem.

Anonimowy pisze...

kubica na szczescie na mecie, jego strata do lappiego wyjasniona, zepsula sie ta "ulepszona" skrzynia dla ROberta i zmienial biegi prawa ręką, czyli tak jak powinien :-P

Anonimowy pisze...

Jakaś przygoda Kubicy na ostatnim fragmencie, po 18 minutach tracił 24 sekundy, na mecie po 24 minutach 43 sekundy ;)

Anonimowy pisze...

no to problem z padem a nie skrzynia biegow

Anonimowy pisze...

meduza rozumiem ze sie denerwuje ze wczorajsze bledy roberta nazywano pechem, ale... jak nazwac to co znow sie dzis dzieje? pech przez duze p

Anonimowy pisze...

na poczatku video z onboard Kubicy slychac strzaly...

Anonimowy pisze...

Ile rajdów na szutrze zaliczył już Lappi a ile Kubica? Co w tym dziwnego, że Lappi jest szybszy?

Anonimowy pisze...

Zmieniał prawą ręka ? :D Może to przeznaczenie ?

Anonimowy pisze...

Patrząc na czasy reszty WRC2 wcale taki słaby nie był z uszkodzoną skrzynią

Anonimowy pisze...

Robert mówił , że dzisiaj sprubóją korekty notatek podczas jazdy ,stąd czasy mogą być trochę słabsze , wcześniej robili to z nagrań wideo. Robert mówi , że w przyszłości taka umiejętność może mu pomóc. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

kiedy jest serwis ze mu to naprawia?

Anonimowy pisze...

problem z padem zmiany biegow !!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuba1808 pisze...

Mówił, że spróbują naprawić to sami, ale być może uda się dopiero w serwisie. Serwis jest po 3 oesie.

Kamil Krakowiak pisze...

Pisałem na szybko z radia słuchając a jeszcze mi tu dzieciak lata :)
Więc przepraszam za wprowadzenie w błąd , swoją drogą fajnie w radiu Robert mówi po angielsku i po polsku

Anonimowy pisze...

Hehe z jednej strony dobrze :) popracuje prawą ręką B]

Anonimowy pisze...

ciekawe jak to zamierzeja naprawic na srodku pola;)

KorK pisze...

Mateusz,to ta niespodzianka już? :D

Piotrek pisze...

MS na fb:
"Kubica: „Po 10 kilometrach przestała działać łopatka zmiany biegów, jechałem większość odcinka z jedną ręką na kierownicy i drugą na lewarku zmiany biegów. Spróbujemy to teraz naprawić, ale może będziemy musieli przejechać tak dwa odcinki do serwisu. Odcinek był bardzo ciasny i bardzo wolny, więc to był dobry test dla mojego przygotowania fizycznego i ręki, ale nie było to dobre dla wyniku. Dobrze, że jesteśmy na mecie po tych przygodach”." - Robert jest Mistrzem Mistrzów.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Anonimowy pisze...

Evans wiemy, że nie dojedzie a co z Anderssonem ?

Anonimowy pisze...

Juz za czasów jak Rober Jeździł w BMW Sauber to psuł te auta po prostu ile razy padała mu skrzynia biegów i hydraulika teraz mamy to samo w Raidach psuja i szarpacz samochodowy wasz idol zal

Anonimowy pisze...

Mateuszu, co to za niespodziankę szykujesz :) ?

domenico

kuba1808 pisze...

Andresson miał problemy z silnikiem, nawet nie wystartował. Tak powiedzieli w radio, ale nic ponadto, nie wiadomo dokładnie co się stało. Dziś jeszcze działa Rally2, więc jeszcze ich zobaczymy ;)

Anonimowy pisze...

Tak Robert, poczułeś jak trudno mają inni kierowcy, którzy nie mogą trzymać obu rąk na kierce. W wrc tej zabawki pada już nie dostaniesz od FIA.

Anonimowy pisze...

Co wy chrzanicie jak zwolnił, łopatka skrzyni się zepsuła. Wrr czytać

Anonimowy pisze...

No tak tylko że każdy kierowca zmienia biegi prawą ręką a lewą trzyma kierownice.Więc wszyscy dzisiaj mieli równe szanse

Anonimowy pisze...

Skoro dla wielu najistotniejsze jest aby Robert ukonczyl rajd to moze powinien jechac z przyczepka na tuzin zapasowych kol ?
Wzbudzil by spora sensacje.....i szacunek.

Mateusz Cieślicki pisze...

W sumie racja - powiem już teraz żeby się teorie nie tworzyły :) - nowy film pewnego Pana :)

Anonimowy pisze...

Kubica 4ty w WRC2, czego wy chcecie wiecej? to sa dobre punkty do wrc2, 6 najlepszych startow w sezonie sie liczy.

Krzysztof S pisze...

https://twitter.com/voiceofrally/status/323016199086686209
"Chłopaki nie płaczą..." i jadą dalej! :D

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=uALjqVxbhPE

marshad pisze...

Co za muły z was. W pojeździe WRC, jeżeli wystartuje, dostanie taką samą (lub podobną) łopatkę. No chyba, że stan ręki się znacznie poprawi. Łopatka ma opóźnienie, tak by była nieznacznie wolniejsza od dźwigni. Obydwa zespoły (M-sport i Citroen) złożyły prośbę do FIA i otrzymali zgodę.
Chcesz zobaczyć Roberta jadącego bez łopatki to obejrzyj sobie onboardy sprzed Andory: http://www.youtube.com/watch?v=DVf_QNYQVK4

Anonimowy pisze...

Kubica na poziomie wrc nie dostanie łopatki. Opóźnienie to nie wszystko - komfort trzymania obu rąk na kierownicy to spore ułatwienie.

Krzysztof S pisze...

"No tak tylko że każdy kierowca zmienia biegi prawą ręką a lewą trzyma kierownice.Więc wszyscy dzisiaj mieli równe szanse"

Nie prawda, nikt poza Robertem nie miał prawie amputowaniej ręki! Poza tym system zmiany biegów w aucie Roberta działa wolniej niż ręczna zmiana. http://www.autosport.com/news/report.php/id/106647

Anonimowy pisze...

mam nadzieję, że kontynuowanie jazdy nie skończy się jakąs kontuzją rehabilitowanej ręki:(

Anonimowy pisze...

Ta transmisja o 13 to rtp czy rtp2? Jest to dostępne na którejś z naszych platform?

Anonimowy pisze...

http://www.maxrally.com/2013/04/13/kubica-its-a-miracle
48 KM-ów z manualną przekładnią go czeka
@gkuczmik

Kamil Krakowiak pisze...

http://www.wrc.com/results/2013/vodafone-rally-de-portugal/penalties/
Dostał tą karę czy nie w końcu ?

Seba HWK pisze...

Coś za dużo trolli się tu zrobiło...

meduza pisze...

No ale pech dotyka rk.
To duze ryzyko jechac dalej, dla niego i kibicow.
Oby nic sie nie stalo.

Anonimowy pisze...

Jasne, że dostał. Wystarczyło spojrzeć na jego pozycję w tabeli przed dzisiejszym startem.

domenico

Dariusz Rutkowski pisze...

Może niech mu Baran zmienia biegu :-) taki żarcik bo mi się przypomniał pewniem mocny wywiad z Baranem :-)

marshad pisze...

Dostał karę, tak samo jak Mads Ostberb, ta jednak nigdzie nie widnieje w tabelach (poza łącznym czasem)

Anonimowy pisze...

RK sam mówił że rajdy i wyścigi to jak koszykówka i siatkówka - niby też się gra piłką ale na tym podobieństwa się kończą. Myślę jednak że doświadczenie w wyścigach, walce o setne sekundy, wiecznym udoskonalaniu toru jazdy itd. na pewno pomaga mu w rajdach. Jest to coś, czego nie ma nikt inny w WRC/ERC. Jeśli w rajdach spędzi 2-3 lata i potem wróci do F1, to może zadziała to też trochę w drugą stronę. Wg mnie wybrał słusznie, bo w DTM by usnął z nudów, w porównaniu do F1 to zabawki dla dzieci, nie nauczył by się wiele nowego. A jeśli nawet w rajdach spędzi 3 lata to powrót do F1, do czołówki F1, i tak będzie realny, on nie zapomni jak się jeździ. A co do mixowania dyscyplin to zobaczcie jak radzi sobie Tadek Błażusiak, który spędził sporo czasu w Trialu i potem zamienił to na Supercross/enduro. Wcześniejsze doświadczenie bez wątpienia daje mu teraz przewagę i wierzę że podobnie jest u RK, choć oczywiście w większej mierze jest to pewnie wrodzony talent, którego żadnemu z nich nie można odmówić.
Kij w plecy hejterom.
5 dla fanów.
Mistrzostwo Świata dla RK, nie ważne w czym.
Pozdrawiam,
Oshły

Anonimowy pisze...

Seba HWK

A ich król, meduz pierwszy właśnie przybył...

Anonimowy pisze...

czy ktoś ma filmik onboard z auta kubica PO kontuzji ?

Anonimowy pisze...

Za chwilę na trasie 7 OS-u powinien pojawić się Kościuszko...

domenico

Piotrek pisze...

Nowy filmik KubikaTv:
http://www.youtube.com/watch?v=uALjqVxbhPE&feature=youtube_gdata&utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Szybkiego powrotu na tor Robert

Anonimowy pisze...

Na pierwszym spilicie nie ma Michał czyżby jakaś przygoda?

Anonimowy pisze...

Robert wystapi do FIA o zgode na....szybkie w nontazu :D

http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/27/73/98/3027739846

kuba1808 pisze...

Po raz kolejny: Kościuszko ma problem z GPSem czy fragmentem elektroniki w swoim samochodzie (nieistotne), więc nie ma go na poszczególnych punktach pomiarowych, jest tylko końcowy czas odcinka.

marshad pisze...

@Anonimowy 12:51 jest kilka, żaden jednak nie ukazuje jego rąk i nie spodziewaj się szybko zobaczyć takowego.

Kamil Krakowiak pisze...

Nie u Kościuszki nie pokazuje splitów. Coś ma uszkodzone nie jestem ekspertem :)

Swoją drogą może ktoś mi napisać w skrócie jakie są zasady...
Jakieś testy medyczne itd , było nie było RK nie do końca sprawny jest a mimo to ma zgodę na starty jak to jest ?

Anonimowy pisze...

Michał już na poprzednim OS-ie nie miał widocznych split-timeów. Spokojnie, choć coś nie widać czasów wszystkich którzy ruszyli po Ostbergu...

domenico

Anonimowy pisze...

Michał już na poprzednim OS-ie nie miał widocznych split-timeów. Spokojnie, choć coś nie widać czasów wszystkich którzy ruszyli po Ostbergu...

domenico

Kamil Krakowiak pisze...

Kościuszko dojechał :)

Anonimowy pisze...

Kościuszko na mecie. Jak do tej pory 5 rezultat.

domenico

Anonimowy pisze...

Kościuszko walczy z Prokopem, stracił sporo wczoraj na SSS5 i musi nadrabiać straty. Ma szansę na niezłe miejsce, musi tylko dojechać do mety urywając trochę Prokopowi i będzie dobrze

Anonimowy pisze...

Pierwszy miedzyczas Lappiego,za chwile zobaczymy czy Kubica jedzie na nanualnej heh

Kamil Krakowiak pisze...

R. KUBICA +26.3

Anonimowy pisze...

....czyli manualna.

misiekgladysz pisze...

działa rpt2 czy wyłączyli dla Polaków??????

Anonimowy pisze...

Lappi nie jedzie

kuba1808 pisze...

Jakieś problemy z Lappim? Nie ma jego czasu na drugim punkcie.

Kamil Krakowiak pisze...

Jak dobrze rozumiem poza Portugalia nie zobaczymy RTP2

Anonimowy pisze...

Czy tylko ja to źle zrozumiałem?? Mnie się wydaje że RK nie zmienia biegów prawą ręką tylko lewą ale ponieważ coś się sknociło to musi tą lewą rękę cały czas trzymać na łopatce zamiast na kierze. Dlatego kieruje tylko prawą i dlatego mówił że to prawdziwy test dla jego prawej ręki.
Oshły

Dariusz Rutkowski pisze...

no właśnie Lappi może wyleciał z trasy

Anonimowy pisze...

Wie ktoś co z Lappim? Jest drugi split-time Roberta a jego nie ma.

domenico

Kamil Krakowiak pisze...

Drugi za Kubicą S. WIEGAND ma dużo lepsze czasy czyli że co będzie wyprzedzał ?

marshad pisze...

Podane linki są do oryginalnego źródła, czyli część programów blokowana geograficznie. Tu macie link podany wczoraj przez Mateusza: http://powrotroberta.blogspot.co.uk/2011/07/wyniki-ostatniej-sondy.html

Jest jeszcze parę linków, ale wszystkie będą podobne.

misiekgladysz pisze...

zostaje radio

Krzysztof S pisze...

+26.3 do Ostberga dla ścisłości

kuba1808 pisze...

Lappi jednak jedzie, po prostu jakieś problemy techniczne ze stroną/czasami. Kubica zdecydowanie wolniejszy.

Anonimowy pisze...

Kubica fatalne miedzyczasy.

Anonimowy pisze...

widać że z prawą ręką nie jest za dobrze

Anonimowy pisze...

gimbus prowadzacy relacje w onet.pl:

13:13 Kubica ma wciąż ogromne problemy z samochodem. Traci bardzo dużo czasu, zajmie bardzo odległe miejsce także na siódmym oesie...

= rozumiem, ze 15 miejsce w poprzednim oesie to BARDZO odlegle miejsce:D

Anonimowy pisze...

Dzisiaj Kubice Holek by lyknol Fordem Sierra.

Anonimowy pisze...

nie działa mi ta tv RTP 2 nie wiecie czemu???

Anonimowy pisze...

Anonimowy 13:18

nie z prawą ręką jest kiepsko tylko prowadzi cały czas lewą a prawą biegi zmienia i na drążku trzyma.

marshad pisze...

Podałem już linka do RTP2 - niech was nie zwiedzie, że tam jest napisane wyniki sondy.

marshad pisze...

Ha, czyli dobrze słyszałem angielską wypowiedź Roberta z poprzedniego odcinka. Dźwignia skrzyni biegów działa ciężej niż powinna, ciężej niż w normalnej konfiguracji.

kuba1808 pisze...

No w zasadzie nie jest pewne co tak naprawdę się stało z łopatką/skrzynią biegów. Owszem, zmienia prawą ręką jak wszyscy, ale cały mechanizm działa o wiele ciężej właśnie przez modyfikacje. Więc nie ma "równych szans". Teraz powiedział, że padł mu ręczny, więc miał problemy na nawrotach.

Anonimowy pisze...

1.18.10.7

Anonimowy pisze...

A jednak prawą ręką zmienia biegi poprzez normalną gałę. W łopatce po lewej padła hydraulika i gała też działa dużo ciężej, niż powinna normalnie, podobnie jest z ręcznym. Jeszcze jeden OS i potem serwis, jeśli dobrze zrozumiałem.
Oshły

Anonimowy pisze...

18.10.7

Anonimowy pisze...

nie wiem czy dobrze uslyszalem, ze Robert nie ma "handbrake" ?!

pytanie, czy tez ma jakies ułatwienie(modyfikacje) jesli chodzi o hamulec reczny ?

meduza pisze...

A ty juz najlepiej wiesz gdzie trzyma prawa a gdzie lewa reke...

Anonimowy pisze...

no ma modyfikacje skrzyni polegajaca na to ze uzywa jej w przeciwnym kierunku.

Kamil Krakowiak pisze...

Z tego co czytałem tak też hydraulika, u niego się nie ciągnie ręcznego tylko pcha tak mi się wydaje. Nie ma hydrauliki nie ma nic :)

Krzysztof S pisze...

Wygląda na to, że padła hydraulika, do której podłączone są różne podzespoły: ręczny, łopatka, dzwignia zmiany biegów...

timmy! pisze...

działający stream RTP2

Anonimowy pisze...

No tak meduz, widocznie wie bo słuchał radia rajdu i Robert powiedział, że tak dokładnie jest. Byś słuchał, też byś wiedział :PPP

Anonimowy pisze...

Czy to jest jakaś szczególna specyfika rajdu Portugalii czy ogólnie w rajdach sprzęt tak pada?

Anonimowy pisze...

Z tymi czasami na wrc.com jakaś lipa. A 8 OS już wystartował chwilę temu.

domenico

Anonimowy pisze...

meduza nie musi slychac bo telepatycznie kontaktuje sie z myslami roberta i wie ze robert udaje tylko ze ma problemy z hydraulika zeby wytlumaczyc swojego fatalne czasy

Maximus pisze...

Robercik co nas nie zabije to nas wzmocni.Masz bardzo trudny debiut-najpierw opony,teraz awaria skrzyni,no i jeszcze dotego brak hamulca ręcznego.Nie wyobrażam sobie jazdy w Portugali bez ręczneg..Coprawda gram wtylko w WRC3 i stąd moja opinia,ale chyba w realu też tak jest.No i zastanawiam się jak Robert przełącza biegi...Współczuje chłopakowi,ale będzie już ochrzczony!!

Piotrek pisze...

To jest specyfika pecha Roberta. O naprawdę ma takie pecha jak nikt inny...

Szybkiego powrotu na tor Robert

meduza pisze...

Ja bym rzekl, specyfikacja amatora.

marshad pisze...

Właściwie w każdym rajdzie coś komuś pada, z różnych powodów. Rajd Portugalii to jednak nie przejażdżka po parku - wsiądź do swojego samochodu i ciśnij średnio(!) 80-90km/h po polnych drogach =]

joanna kusmierska pisze...

ale kicha....

Anonimowy pisze...

Pech czy nie, jedno jest pewne. To będzie dla niego dobra lekcja na przyszłość. Tutaj do pit-lane nie zjedzie, tylko musi czekać na strefę serwisową...

domenico

Anonimowy pisze...

C. Gutkowski info + foto po OS7:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=447706551984949&l=6e733e51d0

Meduza sam jesteś amator
@gkuczmik

kuba1808 pisze...

Kościuszko z małą przygodą, uszkodził na początku odcinka tył samochodu. Stracił 5s do Prokopa, szkoda. Dużo winy zrzuca na Dmackowskie softy, pewnie ma trochę racji.

Krys Sed pisze...

meduza bardzo chce kogoś sprowokować, ale zapewne mu się nie uda. Jeżeli wg Cb RK jest amatorem, to kim Ty jesteś?? Sądząc po Twoim zdjęciu solarka wypaliła Ci mózg :) Idź sobie lepiej podpiłuj paznokietki tylko krzywdy sobie nie zrób:)

marshad pisze...

Po każdym rajdzie auta są jednak kompletnie przebudowywane, tak jak w F1.

Anonimowy pisze...

Czas Kościuszki 16:22.2 Robert już na trasie!

Anonimowy pisze...

Nie miałem czasu śledzić dzisiaj rajdu więc podpowiedzcie jakiego rodzaju PECH dzisiaj doświadczył Kubicę ? Wycieczka do rowu, krzaki, chyba nie drzewko ?

Dariusz Rutkowski pisze...

ale na drugi traci już 26 sek.

Anonimowy pisze...

Ale na trzecim juz mniej :-) pewnie mniej trzeba recznego uzywac :-)
Brook

Anonimowy pisze...

Ale Ogier poleciał :-O 15:23.4

domenico

Anonimowy pisze...

Może kros podać linka do międzyczasów?

Anonimowy pisze...

Tylko garstka kierowcow pojechala narazie lepiej miedzy 2 a 3 miedzyczasem od kubicy :-)
Brook

Anonimowy pisze...

Uwielbiam onet:)

"13:55 Kubica notuje zdecydowanie najgorsze międzyczasy w stawce, oby wieczorem wyglądało to lepiej, gdy samochód zostanie naprawiony przez mechaników"

Anonimowy pisze...

Robert właśnie mówi że nie ma w ogóle ręcznego...

kuba1808 pisze...

Kubica jest zły ;) Zupełnie inny ton głosu niż wczoraj i dzisiaj rano.

Anonimowy pisze...

Robert, na mecie 8 OS-u. Czas 17:05.3
Lappi 16:28.9

domenico

Buli pisze...

http://www.wrc.com/results/2013/vodafone-rally-de-portugal/split-times/

Piotrek pisze...

O, tak. Widać, że jest wnerwiony na ten cholerne problemy.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Anonimowy pisze...

Ok dojechał teraz czas na naprawy ciekaw jestem drugiej pętli ze sprawną skrzynią

Anonimowy pisze...

Buli dzięki.

Maximus pisze...

Spokojnie i Robert i ekipa już będzie wiedziała co w aucie trzeba poprawic.Ze 3 rajdt długośći Portugalii i będzie ok z autem.A dobre auto+zebranie doświadczenie przez Roberta(szczególnie opisy trasy = sukces.

Anonimowy pisze...

Mateusz, co z tym filmem ? :)

domenico

Anonimowy pisze...

Zastanawiam się czy nie jest zmęczony, to bardzo prawdopodobne.

joanna kusmierska pisze...

no cóż nie zawsze jest się FIRST...

meduza pisze...

A kiedy niby byl First?
W jednym wyscigu f1 na przelomie paru lat podczas gdy pech dosiegnal innych?
Wszyscy wiedza ze w normalnych warunkal mialby 0 zwyciestw.

Anonimowy pisze...

A ja się nawet cieszę z tych kłopotów ze skrzynią, wiadomo że jest kosmicznie szybki i nic już nikomu nie musi udowadniać. A taki obrót sprawy, że musi bardziej pracować prawą ręką jest najlepszą formą rehabilitacji, myślę, że to zaprocentuje.

Anonimowy pisze...

meduzie proponuje żeby założył bloga o tym jak układa cegły na budowie - łącznie z czasami układania live, pełnymi analizami (il. cegieł/h itp.), komentarzami do ułożonych poszczególnych warstw, codziennymi podsumowaniami.

zobaczymy wtedy ile osób zechce oglądać i słuchać profesjonalisty meduzy w akcji

ja pozostanę przy amatorze Kubicy i amatorze Kościuszce (patrząc na jego dokonania musisz go tez uważać za amatora)

pozdrawiam

Dariusz Rutkowski pisze...

Zobaczcie co Kościuszko wyprawiał. Ekstremalna jazda Kościuszki. Dał czadu :-)
http://sport.wp.pl/kat,1778,title,Rajd-Portugalii-ekstremalna-jazda-Kosciuszki,wid,15491533,wiadomosc.html?ticaid=110676

Maciej P. pisze...

Wczorajsze ale.. Przygoda Roberta i naprawa.

http://www.youtube.com/watch?v=GCdLUAnVhI0&feature=youtu.be

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 384   Nowsze› Najnowsze»