Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 15 września 2012

Pechowe zakończenie rajdu. Zdjęcie rozbitego auta i film z piątkowej przygody (akt. 21:35)

Robert po wypadku zakończył swój udział w rajdzie - jego auto uderzyło bokiem w drzewo lub latarnię, a następnie znalazło się w rowie - poniżej znajdziecie zdjęcie rozbitego auta. Dwóch odcinkach specjalnych Robert był 4. Poniżej zdjęcia z wczorajszego wypadku i film z piątkowej przygody.

Wczorajszy dzień rozpoczął się dla Roberta Kubicy od pecha, gdyż po najechaniu na oponę ograniczającą tor, jego auto znalazło się w rowie (zdjęcie tutaj). Nikomu jednak nic się nie stało, a auto, po wymianie zderzaka, nadawało się do dalszej jazdy.

Kubica, wspólnie z Jakubem Gerberem (który w wynikach nadal widnieje jako Włoch) wyruszyli wczoraj na trasę prologu około godz. 22:00. Polacy po połowie dystansu prowadzili o 2 sekundy, ale potem przydarzył się obrót samochodu, który go blisko 10 sekund i ostatecznie Polak zajął 7. miejsce tracąc do liderów 5,4 sekundy. W klasyfikacji swojej grupy Robert jest 5.

Poniżej można zobaczyć film z wczorajszego przejazdu Kubicy:



TUTAJ wywiad Kubicy przed rajdem z polskim tłumaczeniem.

TUTAJ w pełnym świetle możecie zobaczyć, jak jeździł Robert po trasie wczorajszego odcinka.

Dotychczasowe zdjęcia z rajdu: link 1, link 2, link 3, link 4, link 5, link 6, link 7, link 8.

Dziś kierowcy wyruszą na trasę o godz. 10. Dwa odcinki zostaną przejechane po dwa razy, co da cztery OS-y, liczące łącznie 90 km. Rajd zakończy się o godz. 17:30.

Rajd można śledzić na żywo TUTAJ.

O godz. 16:25 telewizja RaiSport 2 wyemituje skrót z rajdu. Kanał można znaleźć na Cyfrze+ (334) Polsacie Cyfrowym (173) oraz n (285).

AKTUALIZACJA 10:56

Robert Kubica zakończył już swój przejazd w drugim odcinku Trofeo Asfalto - po przejeździe 6 załóg Kubica jest 4 ze stratą 20,8 sekundy do liderów. Czas Roberta to 10:42,2.

Robert prawdopodobnie zakończy ten odcinek specjalny na 4. miejscu. Miał on na nim 20,8 sekundy straty do C. Fontano i G. Agnese. W "generalce" jest 4. ze stratą 25,5 sekund do tej samej załogi. Robert po raz kolejny świetnie pojechał! 

Oto klasyfikacja rajdu i generalna:

 
AKTUALIZACJA 12:07

Roberta Kubicy prawdopodobnie nie będzie na mecie rajdu. Nadal nie ma go na mecie, choć powinien pojawić się kilkanaście minut temu. Prawdopodobnie Kubica wypadł z trasy. Przy jego nazwisku na tablicy wyników pojawiło się RET.

AKTUALIZACJA 12:12

Robert Kubica i Jakub Gerber nie ukończą rajdu San Martino di Castrozza. Jak podał Mikołaj Sokół na facebookowym profilu swojego bloga, załoga wypadła z trasy, ale nikomu nic się nie stało.

Krótki komentarz

Jak widzimy, wypadki w rajdach zdarzają się często i w zdecydowanej większości przypadków załogi wychodzą bez żadnego szwanku. Można powiedzieć, że teoretycznie wypadek w Ronde di Andorra był... mniej groźny niż dzisiejsze czy wczorajsze wypadnięcie z trasy. Tylko pech z barierką spowodował tamtą tragedię.

Apeluję do wszystkich do niewyolbrzymiania faktu dzisiejszego wypadnięcia z trasy. Widzimy, że Robert nie oszczędza się i jedzie na 100%, niestety pech dotyka go częściej niż innych. Powstrzymajmy się z komentarzami, przynajmniej do chwili otrzymania oficjalnej wypowiedzi kierowcy.

AKTUALIZACJA 12:47

Poniżej zdjęcie rozbitego auta Kubicy:

AKTUALIZACJA godz. 13:50

Co teraz?

Czekamy na pierwszy wywiad z Robertem Kubicą po tym incydencie. Pojawiły się informacje, że już za 2 tygodnie Robert może wystartować w kolejnym rajdzie. Polak przygotowuje podobno się również do testów aut wyścigowych niższych serii. 
A to nowe ujęcie auta Roberta w rowie:

AKTUALIZACJA godz. 17:36

Galerię zdjęć z wypadku Kubicy można zobaczyć TUTAJ.

AKTUALIZACJA godz. 19:46

W wywiadzie udzielonym Polsat News Robert Kubica powiedział, że miał dużo pecha, gdyż wcale nie jechał szybko w zakręcie, w którym wypadł z trasy: "Nie jechaliśmy w tym zakręcie ryzykownie, asfalt był jednak bardzo brudny i dlatego wylecieliśmy. Jutro wracam do rehabilitacji, a potem zobaczymy co będzie" - powiedział kierowca.

Oto film:


Aktualizacja niedziela, godz. 10:23

W Internecie pojawił się film z piątkowej przygody Roberta Kubicy, oto on:

Aktualizacja niedziela, godz. 14:06

Poniżej linki do fragmentów przejazdów z San Martino di Castrozza:
Link 1, Link 2, Link 3

Aktualizacja godz. 15:29

TUTAJ znajdziecie link do materiału telewizji Eurosport dotyczącego Roberta.

Aktualizacja, godz. 21:35

TVP wyemitowała wywiad z Robertem po wypadku:

Tutaj zobaczycie wideo tuż przed i po wypadku Roberta:

Źródło: Polsat News, facebook.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i f1ultra.pl  

296 komentarzy:

1 – 200 z 296   Nowsze›   Najnowsze»
Ado pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=j7O9kQEBGf0

Ado pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=JXqbHHc7e5o&feature=youtu.be

Ado pisze...

http://www.rallysanmartino.com/2012/comunicati/comunicato_15.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-9sIXPvVxHAw/UFO39nSJ8fI/AAAAAAAACjk/bGJ0_Bor75k/s695/54742-kubicanoc.jpg

Rafal P. pisze...

Zobaczycie ze Robert szybko odrobi stratę.

Chomik pisze...

Kubica stopował bardzo długo. Jego psychika została mocno nadszarpnięta. Tego typu błędy można, a nawet trzeba wybaczyć. Osiąga już dobre rezultaty, rokowania ręki są dobre. Data nie jest znana, ale to że Robert wróci do królowej motosportu jest pewne. Brawo Robert, tak trzymaj.
Wysokie Obroty!

Maciej P. pisze...

Zdjęcia z wczorajszego dnia w pigułce:

https://pbs.twimg.com/media/A2v82kECcAASakL.jpg:large

http://f1.interia.pl/zdjecia/robert-kubica-na-rajdzie-san-martino-di-castrozza-zdjecie,iId,827536,iSort,5,iTime,1,iAId,55652

http://www.motorsport-total.com/rallye/bilder/show.php?c=12sanmartino&d=&b=1347610842&sort=1

Jakub Bednarski pisze...

to nieźle sami sobie kwity wypełniają

Piotrek pisze...

Jeśli tylko nie będzie kolejnych blędów to spokojnie powinien odrobić straty. Jeśli już po ok. 1 km Robert prowadził o 2 sekundy, to dziś może być liderem nawet po pierwszym OS - ie. Czekamy na wyniki, bo za chwilę powinien startować.

zybkiego powrotu na tor Robert

HeavyRain pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Piotr AllegroTrade pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rain Man pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
HeavyRain pisze...

NIeee, tez myslalem, ze to strata, to jest czas o ktorej wystartował

lider o 10:28, a Robert wystartowal o 10:36;)

Mateusz Cieślicki pisze...

To jest czas startu, spokojnie. Dopiero 1 zawodnik ma czas.

Rain Man pisze...

To chyba czas startu bo każdego dzielą 2 minuty od siebie

Maciej P. pisze...

Nie wiem jak u was, u mnie już problemy z odświeżaniem strony :(

Piotrek pisze...

Chyba tak. Też tylko zobaczyłem, że 1 zawodnik ma czas, a teraz zwiesiła mi się strona z wynikami. Mam nadzieję, że niedługo wszystko ruszy. Przyjmując, że średnio przejechanie OS - u zajmuje 12 minut, to Robert powinien być na mecie za jakieś 5 min.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

Jest drugi kierowca. 8,1 s straty do lidera. Czekamy na Vellaniego :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rafalk74 pisze...

robert 3

Maciej P. pisze...

R. KUBICA A 10'40.2 20.8

Piotrek pisze...

20,8 s straty Roberta na odcinku. Ale przesunął się na 3. miejsce.

Szybkiego powrotu na tor Robert

solariso pisze...

Pamiętajmy jednak jedną ważną rzecz. Robert jako jedyny z czołówki jedzie "długim" autem. Dla osób które śledzą również rozgrywki WRC wiedzą, że na topie znajdują się auta Citroen, Ford i Peugeot. Subaryna, którą ściaga się Robert na te ciasne i wąskie trasy nie sprawdza się idealnie. Zatem dodatkowy plus, że udaje mu się kończyć próby z takim dobrym rezultatem.

HeavyRain pisze...

prawie 21 s straty, sporo :) no ale nie wynik jest najważniejszy

Rain Man pisze...

Dlaczego taka lipa? Co tam się stało, znowu spina zaliczył?

HeavyRain pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ado pisze...

"Grazie Robert!!! Pisza organizatorzy po wczorajszym wieczornym sciganiu; dzięki obecnosci Polaka Rajd przyjechalo ogladac ponad 5 tys fanow "

https://twitter.com/TROJKAdaMalecki

Piotrek pisze...

@solariso - masz rację. Trochę długi samochód na zakręty. Ale taki wybrał Robert, więc też ma to pewnie jakieś znaczenie dla niego. Tu też jest już lepsi kierowcy niż w Bielli, więc nie miejmy chorych ambicji. Podium w pucharze będzie bardzo OK.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Po lewej stronie dzisiejszy czas, po prawej generalka

jo k pisze...

no i ZACZĘŁO SIĘ.. dajcie Robertowi spokój :-)

HeavyRain pisze...

Tak, tak - ośmieszyłem się pytaniem :)

Ado pisze...

https://pbs.twimg.com/media/A2w5VKFCUAAbbMq.jpg:large

http://www.youtube.com/watch?v=jBVo_M9xUxY&feature=youtu.be

solariso pisze...

Dlaczego wybrał Subaru i konkretnie ten model wszyscy wiemy. Ale racja, to jest dla niego zabawa i kolejny etap rehabilitacji, a wynik przy tych założeniach wyśmienity. Na poparcie tych słów spójrzcie na wyniki naszych krajowych kierowców rajdowych i wyniki ich rywalizacji w ME.

Rain Man pisze...

Robert Kubica to najlepszy kierowca na świecie, więc nawet z troche mniej sprawną ręką powinien miażdżyć konkurencje :)

Maciej P. pisze...

Robert Kubica na pokazowej próbie Rajdu San Martino di Castrozza

http://www.youtube.com/watch?v=0rOq9OvgYqI&feature=youtu.be

Joanna pisze...

Po przejeździe 16 zawodników Kibica nadal 4.

Mateusz Cieślicki pisze...

Tak już zostanie raczej.

Brat Pit pisze...

http://www.corradofontana.it/documenti/Curriculum%20rally.pdf Ci co pisza ze slabo, niech sobie poczytaja, moze cos przemysla, Robert uzyskal bardzo dobry czas, jak zejdzie ponizej 1 sek/km bedzie rewelacja, ale trzeba troche rozumiec realia!

Piotrek pisze...

No i cóż? Trzeba się bić o podium :-) Tak jak Małysz, dobra pozycja do ataku, a zostały jeszcze 3 OS - y, nie tylko jeden skok :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

A patrzyliście na klasyfikację Trofeo Rally di Asfalto? Czemu nie ma tam Roberta?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Rain Man pisze...

Ja tam trzymam się teorii, że przejechał ten odcinek na wstecznym, żeby szanse były wyrównane.

karluum pisze...

Biorąc pod uwagę pierwszy start w tym rajdzie i samochód który przez ostatnie 10 lat wygrał tylko raz na asfalcie w WRC to wynik jest bardzo dobry.

Rafal P. pisze...

W drugim będzie lepiej, a jest całkiem ok;) brawo Robert powoli malymi krokami do celu... wynik sprawa drugorzędna

RBEJ pisze...

Przykład typowych fanboyów Kubicy.

Kubica wygrywa - jest świetny, jest wielki, jest najlepszy.

Kubica nie wygrywa, wypada z trasy, jest siódmy - wyniki nie mają żadnego znaczenia, bo to etap rehabilitacji.

I jak z takimi ludźmi poważnie dyskutować??.

Mateusz Cieślicki pisze...

Zgadzam się - nie wymagajmy, że ma tu wygrywać, pamiętajcie, że to dopiero początku.

Piotrek pisze...

Ktoś wie czemu nie ma Roberta w klasyfikacji Trofeo Rally di Asfalto?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Rafal P. pisze...

Rbej - pomysl zanim coś napiszesz. Rajd jest etapem rehabilitacji, poza tym Robert osiaga poprawne rezultaty

Brat Pit pisze...

RBEJ dyskutowc to mozemy pod warunkiem, ze prezentujemy ten sam poziom...Twoja wypowiedz i nazwanie mnie fanboyem juz Cie skresla, Robert stracil 1,38 sek/km do wloskiego kozaka , jego biografie podalem powyzej, jesli myslisz ze to jest ujma to jestes nieobyty delikatnie mowiac, Sebastian Frycz na polskim podworku odpuszczal pierwsze odcinki by potem masakrowac konkurencje, wiec nie bredz. Rajdy to zbior pojedynczych czasow, strategia, przygody ...jest bardzo dobrze

Brat Pit pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Janek Bananek pisze...

Kolejny mały bład i kolejna strata do lidera. Gdyby nie to mogł by najlepszy czas na dzisiejszym oesie.


http://www.facebook.com/SokolimOkiem/posts/415348488523169

Arof pisze...

Weźcie pod uwagę różnicę w randze i poziomie tych dwóch rajdów. To, ze Kubica wygra w Bielli, dzień prędzej wyrokował już któryś z jego oponentów. Teraz jedzie w mistrzostwach Włoch, z najlepszymi włoskimi rajdowcami, którzy nie mieli 19 miesięcznej przerwy, są zupełnie sprawni fizycznie, a w swoich autach wyjeździli już pewnie tyle km, że starczyłoby na okrążenie kuli ziemskiej;). Uważam więc, że płacz nad czwartym miejscem, to co najmniej niestosowna, jeśli nie powiedzieć, że idiotyczna reakcja! Kolejna sprawa - pamiętam utyskiwania nad nieodpowiedzialnością Roberta w Ronde di Andora.Więc czy teraz ma jechać na złamanie karku, nie licząc się w klasyfikacji ogólnej mistrzostw, tylko dla uciechy kibiców i ryzykować kolejnym, przykrym zdarzeniem? Według mnie jest nadspodziewanie dobrze, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze 2 tygodnie temu nikomu z nas się nie śniła ŻADNA rywalizacja w wykonaniu Roba. Jego słowa również chyba w jasny sposób precyzują jego cele i właśnie je realizuje. Wynik, to niejako efekt uboczny, a trzeba przyznać, że jest naprawdę bardzo przyzwoity.
Mam wrażenie, że niektórzy po tym wypadku wpakowaliby na chama Roberta do bolidu F1 i wymagali, żeby od połowy sezonu walczył o majstra. Przecież to chore....

Rafal P. pisze...

Każdy ma swoje ale ale jedno chyba jest zgodne. Każdy z nas cieszy sie niezmiernie, ze może śledzić Roberta na trasie. Nie rozumiem niektórych ludzi...najpierw czekają na powrót a potem oczekują cudów. Cierpliwości! Tyle ile może tyle daje z siebie czyli zawsze 100% ;)

Piotrek pisze...

Wystartował już 3. OS. Robert jest na trasie. Za chwilę powinien być na mecie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

jo k pisze...

..baaaardzo długi wywiad na polsacie news.. był.. przed chwilą :-)

RP pisze...

Tak @Arof, mam też wrażenie, że nadmierne przywiązywanie wagi do rankingu pompuje balonik i psuje zabawę Roberta. Dla mnie ważniejsze będzie porównanie czasów między Roberta pierwszym przejazdem, a następnymi. Chodzi głównie o rehabilitację, usprawnianie ręki. Też, żeby przy mniejszej sprawności jednej ręki poradzić sobie ze wszystkim przez inne rozłożenie funkcji.

M_F1 pisze...

Hmm, zaczyna mnie lekko ten blog drażnić, na fejsie mam zarówno "sokolim" i "powrót", wpisy "powrotu" są mizernie kopiowane/powtarzane zaraz po wpisach "sokolim" z poziomem merytorycznym na duzo nizszym poziomie od "sokolim" :( A na te ciągłe zachęcanie oby tylko klikać, wchodzić czytać i klikać, nie mogę już patrzeć MATEUSZU... To już się robi frustrujące BARDZO... Mateuszu - mniej natręctwa we wpisacvh prosimy!!! :)

Zen pisze...

@M_F1: W takim razie co Ty tu jeszcze robisz, wracaj do Sokoła.

Mateusz Cieślicki pisze...

Szczerze mówiąc, to nei odwiedziłem dziś jeszcze na facebooku profilu sokolimokiem.tv zupełnie zatem nie rozumiem Twojego zarzutu...

Maciej P. pisze...

Cojest załoga 106 dojechała Roberta nie widze

Piotrek pisze...

Właśnie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

timmy! pisze...

Chyba gdzieś stoi na oesie.

Piotrek pisze...

Następni też już są.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Nie wystartował???

M_F1 pisze...

i po rajdzie ...

Piotrek pisze...

Chyba Robert nie skończył OS - a, bo jest już na dole rankingu.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

Bez czasu na końcu

greg pisze...

kubica ret

timmy! pisze...

Dzwon albo awaria.

jo k pisze...

Kubica/Gerber spadli na koniec listy.. może nie są gotowi do startu??

Ado pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=w6QN3EHSjVs

Zen pisze...

Podajcie, jak możecie linka z wynikami, bo ja nie mogę znaleźć.

jo k pisze...

@Ado :-)

Piotrek pisze...

Na Sokolim cisza. Czemu Robert nie ukończył OS-a?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Ado pisze...

http://rally.ficr.it/body_stagetimes.asp?p_Anno=2012&p_Codice=107&p_Manifestazione=10&p_Gara=1&p_ProvaSpeciale=9&p_Gruppo=ALL&p_Classe=ALL

HeavyRain pisze...

Robert ma status RET, to znaczy, że nie jedzie.

M_F1 pisze...

TO TERAZ WYSCIG Z CZASEM - KTO PIERWSZY DOWIE SIE CO STALO SIE Z ROBERTEM ... :)))

Piotrek pisze...

Podobno wypadli z trasy, ale załoga jest OK.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

@Piotrek tam Padają informacje że wyleciał, lepiej poczekać jak Mikołaj coś napisze

HeavyRain pisze...

para Kubica-Gerber jest chyba pechowa

Piotrek pisze...

Ale odcinek nie jest wstrzymany. Jeśli stałoby się coś to następna załoga ma obowiązek się zatrzymać. A tu wszyscy dalej jadą. Też czekam na Sokolimokiem, ale tam cisza.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Racja Piotrek, czekamy. Biedny Gerber, chyba rzeczywiście starczy już chłopakowi wrażeń z Robertem :P

rafalk74 pisze...

ale wszyscy ktorzy jechali po nim maja duza strate tak jak by mieli sie zatrzymac

Piotrek pisze...





Sokolim Okiem TV


Załoga Kubica/Gerber na drugim dzisiejszym odcinku specjalnym wypadła z trasy, kończąc udział w Rally San Martino. Kierowcy i pilotowi nic się nie stało.

Szybkiego powrotu na tor Robert

HeavyRain pisze...

'Załoga Kubica/Gerber na drugim dzisiejszym odcinku specjalnym wypadła z trasy, kończąc udział w Rally San Martino. Kierowcy i pilotowi nic się nie stało.'

RP pisze...

Załoga przed RObertem też nie ma czasu.

Ado pisze...

Załoga Kubica/Gerber na drugim dzisiejszym odcinku specjalnym wypadła z trasy, kończąc udział w Rally San Martino. Kierowcy i pilotowi nic się nie stało.

M_F1 pisze...

NIECH ON SOBIE ODPUSCI TE RAJDY LEPIEJ...

HeavyRain pisze...

czemu ma odpuszczać? jest ryzyko, ale musi jeździć.

Maciej P. pisze...

Chyba moje serce tego już nie zniesie.Teraz to już widzę co będzie w medich się działo...

HeavyRain pisze...

DOkładnie,,pożywka dla faktów , wp i innych gówien, nie wspominając o trollach.

Piotrek pisze...

Dokładnie, media zaczną nagonkę. Chyba dziś żadnego kanału informacyjnego nie włączę, nic.

Szybkiego powrotu na tor Robert

timmy! pisze...

Już widzę te dramatyczne nagłówki w mediach: "Kolejny wypadek Kubicy:, "Kubica rozbija auto", "Kubica wypada z trasy"

HeavyRain pisze...

już są :) wypadek kubicy! :D na wp..koszmar

timmy! pisze...

Szkoda trochę Roberta bo zaraz będzie nagonka w mediach i chłopakowi może siąść trochę psycha.

Piotrek pisze...

O psychike Roberta to jestem spokojny. Nie załamał się po takim wypadku z Andory, to teraz będzie jeszcze silniejszy. Jak sam powiedział.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Seba Zamość pisze...

Po co mu ten Gerber? Same problemy gdy siedzi obok Roberta w aucie...

robo-tabu pisze...

Dobrze, że się nic nie stało. Uff...

Maciej P. pisze...

@Piotrek a o psychikę pilota?
Tak się zastanawiam, czy on brał udział w jakimś rajdzie od czasu wypadku.

limaK pisze...

Dobrze Pan Mateusz napisał poczekajmy co powie Robert.

Piotrek pisze...

Prawda, to już inna sprawa.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

Jeśli dobrze patrzę to 8 załóg jest bez czasu w generalce

Ado pisze...

https://pbs.twimg.com/media/A20812TCUAAfoIh.jpg:large

Piotrek pisze...

O kurcze. Dość ostre uderzenie chyba. Tyle, że boczne, więc nie takie złe.

Szybkiego powrotu na tor Robert

ka1n pisze...

Robert kusi los na tych rajdach. Ale z drugiej strony to całe jego życie.

Kubala pisze...

Piotrek właśnie boczne jest bardzo niebezpieczne!

Widać, że uderzyli bokiem w drzewo lub słup, drzwiami pilota. Albo nie było szybko albo drzewo czy słupek było słabe, bo jakby było inaczej to samochód by się złożył. Szczęście że nic im się nie stało...

Wiater pisze...

Można tylko powiedzieć: Czekamy na kolejny rajd!! No i widać że mimo wszystko Robert nie był najszybszy w stawce, więc nawet w rajdach czeka go sporo pracy :) Mimo to sam mówił że startuje dla zabawy i my też powinniśmy z takim uśmiechem jak on oglądać jego dalsze kroki :)

ada pisze...

Robert to kozak, i za to go kocham:)

Ado pisze...

http://zapodaj.net/images/79dfd95e7efcf.png

Piotrek pisze...

@Kubala - takie uderzenia jak tutaj jest lepsze niż z przodu. Przynajmniej w samochodzie rajdowym, gdzie jest klatka bezpieczeństwa.
Cezary Gutowski potwierdził na fb, że Robertowi nic się nie stało.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Kubala pisze...

Piotrku takie uderzenie jest gorsze niż z przodu. Klatka w takim przypadku nie czyni cudów.

Guzior pisze...

Przez takie boczne uderzenie zginął Marian Bublewicz.

Brat Pit pisze...

Znacie takie brzydkie rajdowe powiedzenie, ktore obrazuje dokladnie to co sie stalo i jak sie do tego podchodzi:-) Rajd byl piekny, choć niedlugi .... mu... Bedzie drugi :-) czekamy zaten na kolejny ruch na tej szachownicy :-)

Piotrek pisze...

A mi się wydaje, że klatka robi tutaj różnicę. Jeśli prawdą jest, że najpierw uderzyli w jakiś słup i potem bokiem wypadli za barierkę, to klatka przyjmuje na siebie takie uderzenia. A z przodu zawsze coś może wejść do kabiny...

Szybkiego powrotu na tor Robert

Brat Pit pisze...

Spokojnie spokojnie Bubel zginal, bo sie wykrwawil bo matoly nie mieli czym go wyciac... Poza tym klatki wtedy, a dzis to inna historia...poza tym dzwon jak dzwon

Piotrek pisze...

@Guzior - Bublewicz zginął przez brak opieki medycznej. Pół godziny siedział zakleszczony w samochodzie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Kubala pisze...

Chodzi mi o ślad uderzenia na drzwiach pilota. Ale dobra nie wypowiadam się już więcej na ten temat bo co ja tam wiem;)

Auto pisze...

Nasz cały kochany Robert:)
Ten incydenty pokazuje jedynie, że Robson na poważnie bierze swoje przygotowania i jeździ na krawędzi. Wg mnie tylko właśnie takie podejście może dać odpowiedź czy jest gotowy iść dalej.
Media i tak będą nakręcać się tym wydarzeniem, ale i to minie, a Kubica jak robił tak będzie robić swoje nadal. Jest Kubica jest IMPREZA;)

Piotrek pisze...

W drzwiach pilota to pewnie od uderzenia w ten słup. I według mnie klatka takie uderzenie w durzy obiek zatrzymuje bez problemu. Zaczekajmy na to co powie Robert i będziemy wszystko wiedzieć.
Zgodzę się z Tobą, że większość uderzeń z przodu jest lepszych niż boczne. Ale po Andorze jakoś w rajdach trochę zmieniłem zdanie. Bo F1 i wyścigi to co innego :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Tiger pisze...

Panowie z First Motosport "ucieszą" się ze straty Subaru. Dobrze, że nic się nie stało. Nie jestem fanem rajdów, ale czy to nie dziwne, że Robert wypada znowu z tym samym pilotem? On ma jakieś duże osiągnięcia? Pytam szczerze bo nie wiem.

Mam nadzieję, że ten wypadek nie zniechęci nawet odrobinę Roberta to dalszej pracy i próby powrotu do F1.

Ewa pisze...

Roberta uratowało drugie drzewo, dzięki któremu samochód nie zawinął się na tym pierwszym.Tak właśnie zginął Bublewicz.
Strasznie nie lubię rajdów ale Robert musi w nich brać udział, powinien jednak stopniować poziom trudności.

Brat Pit pisze...

Jesli chodzi o dzwony to najbardziej niebezpieczne sa dzwony boczne bo strefa zgniotu jest najmniejsza, ale czynnikow jest wiele, dzwon jest niebezpieczny wtedy gdy nagle wystepuje utrata predkosci, a tu widac, ze mieli na czym wytracic predkosc...

timmy! pisze...

Moim zdaniem Kubica powinien jeździć z jakimś Włoskim pilotem, obeznanym z lokalnymi asfaltami, który wie kiedy trzeba pojechać bieg niżej niż wydaje się kierowcy.

Piotrek pisze...

Jeśli chodzi o rajdy to lubiłbym je może nawet podobnie jak F1 (choć na 100% tak troszeczkę mniej), ale pod jednym warunkiem. Gdyby nie ginęło w nich tak wielu kierowców. W F1 i ogólnie wyścigach udało się już w miarę możliwości zapanować nad bezpieczeństwem w trakcie wypadków (chociaż nigdy nie będzie można osiągnąć 100% bezpieczeństwa), ale w rajdach dalej mamy tragedie. Tutaj nie ma zamkniętych torów i to jest chyba główna przyczyna, dlaczego rajdy są bardziej niebezpieczne niż wyścigi.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Brat Pit pisze...

Skonczcie z tym piotem bo to nie fair! Zawsze pilot winien! Sprawa jest prosta, jesli Robert siega po niego tzn. Ma do niego zaufanie i jazda z nim mu odpowiada. Koniec tematu. Kuba jezdzil z Kucharem, Kuzajem, Kubica po drodze kilku innych. Pilot bez doswiadczenia porobil by sie w gacie w WRC do tego nieoswojony z predkoscia nie podyktowal by nic... Jest jeszcze jedna sprawa, jesli kierowca slyszy niepewnosc w glosie pilota co jest czasem normalne , traci pewnosc i zwalnia... Tyle

Brat Pit pisze...

Timmy prosze Cie... Nie rozbawiaj publicznosci!

Tiger pisze...

a czy ktoś się orientuje jakie auta WRC ma w swoim parku maszyn First Motosport? Na stronie nie widzę takiej informacji.

marciinex pisze...

Ci którzy uważają, że Gerber przynosi Robertowi pecha polecam obejrzenie poniższych filmików. Wasze komentarze nie są na miejscu. To tylko pokazuje, że jesteście niedzielnymi kibicami.

Polecam obejrzeć całe (dodam, że byli na pudle w tych rajdach w 2010 roku):
http://www.youtube.com/watch?v=aj9Br3buObY
http://www.youtube.com/watch?v=tRjCpjCbKJk

fh pisze...

Witojcie,

Z tego co widze to nie było żadnego słupa tylko dachowanie, cała karoseria jest pognieciona i wypadły wszystkie szyby a lusterka odpadły, normalna że drzwi się zagniotły, w lesie nie jest równo i płasko jak na parkinguo.. więc darujcie sobie, gdyby było to centralne uderzenie bokiem, to nie byłoby uszkodzeń tylnego boku + zderzaka oraz przedniego bzderzaka, a ciekaw jestem czy w ogóle dostrzegliście dziurę w dachu która wyniknęła z licznych koziołków po leśnym runie, kolejny fakt, tylne prawe koło poza własnym położeniem, normalne przy koziołkowaniu.

Piotrek pisze...

Ja uwielbiam oglądać ich onboardy. Jest taki jeden, który szczególnie lubiałem oglądać. Niestety nie mogę go teraz znaleść w sieci i nie pamietam z jakiego to rajdu było. Wiem, że w 2010, był świetny.

Szybkiego powrotu na tor Robert

livelongandhappy pisze...

W zasadzie martwi mnie tylko to, ze kubicy bedzie wstyd i straci pewnosc siebie. Wszyscy pokladaja w nim mnostwo nadzei a zaraz posypia sie glosy, ze niczego sie nie nauczyl.

Chociaz oczywiscie, miejmy nadzieje, najpewniej nie wezmie sobie tego do serca.

Tiger pisze...

@ marciinex - dzięki za przesłane linki. Jeśli o mnie chodzi to tylko zapytałem o pilota bo tak jak pisałem, nie znam się na rajdach, pasjonuje się F1.

fh - to samo sobie pomyślałem, ale nie chciałem się odzywać bo rajdy są dla mnie nowym tematem.

Rafał pisze...

Wszystkim komentatorom umykają kolejne informacje, których dostarcza sam Robert. W rozmowie z Agnieszką Milczarz z Polsatu powiedział, że szykuje się do jazdy formułami (tak nazwał w rozmowie z panią Milczarz) i generalnie nacisk będzie położony głównie na wyścigówki (cytat z Roberta). Jak rozumiem jazdy "formułami" odbędą się w tym roku (jakie formuły - F3, WSbR, GP2?). Ewidentnie Robert się spieszy, trwa wyścig z czasem.
Co do wypadku Roberta to dla mnie dachowanie jest ewidentne, ale niech sam Robert się wypowie.
Mateusz słuchaj uważnie wywiadów Roberta, ponieważ przemyca w nich mnóstwo ciekawych informacji, które są także tutaj całkowicie lekceważone.

livelongandhappy pisze...

Ciekawe, czy mial po prostu pecha, czy faktycznie potrzebuje treningu psychicznego, zeby nie popelniac bledow.

Piotrek pisze...

Przyznam się, że tego wywiadu nie słyszałem. Ale miałem podobne wrażenie po pierwszym wywiadzie z Bielli dla TVN'u.
A dziś w Polsacie News Ceazry Gutowski powiedział, że w przyszłym roku Robert chciałby wystartować w jakichś mistrzostwach. Możliwe, że chodzi o jakąś niższą serię wyścigową. I jeszcze pod koniec roku w jednym większym rajdzie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Bartek pisze...

Może WSBR :D Wygra sezon jak za dawnych dobrych czasów :)

Piotrek pisze...

Może. Byloby fajnie znów zobaczyć Roberta w jakimś fajnym wyścigu. Zacząć trzeba na spokojnie, a potem stopniowe zwiększać aż do F1 :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Auto pisze...

Rafał masz gdzieś linka do tego wywiadu?

Piotrek pisze...

@Auto - dobre pytanie. Przyłączam się do niego. Rafał, jeśli masz linka to proszę, wrzuć go tutaj.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Tiger pisze...

Też odniosłem wrażenie, że Robertowi się spieszy, zaczyna się okres transferowy w F1, wygląda,że będzie kilka zmian w czołowych teamach. Możliwe, że Robert zdaje sobie sprawę, że strata kolejnego sezonu w F1 kiedy mają się pojawić nowe silniki będzie dość bolesna.

Z drugiej strony może mieć kilka opcji i chciałby jak najszybciej wiedzieć w którym miejscu jest z rehabilitacją żeby zdążyć się załapać do jakieś serii wyścigowej.

Ado pisze...

http://kubica.gallery.ru/watch?a=Cp7-iWZH

Rafał pisze...

Nie mam linka, ale na pewno Polsat News powtórzy. Z wszelkich wywiadów jakich udziela Robert można wywnioskować, że rajdy są obecnie małym przystankiem rehabilitacji (choćby ze względu na dzisiejszy wypadek to chyba dobrze). Robert powiedział też, że jeszcze może jakaś operacyjka się przydarzy, ale generalnie w jego przypadku operacje chirurgiczne się raczej zakończyły. Powtórzył też, że widzi progres dłoni i ręki.

Piotrek pisze...

Czyli wiadomości optymistyczne. Będę oglądał sportowe podsumowanie dnia to może wrzucą też i wywiad.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Rafał pisze...

Przypomniały mi się słowa Roberta z wczoraj (nie pamiętam dla jakiej stacji). Robert powiedział, że "kręciołki" na rajdzie zmęczyły go bardziej niż niedawne jazdy autem po torze 150 km bez przerwy (nie wiem jakim autem, jakąś wyścigówką, może GT?). Ale to mniej istotne, faktem jest, że zalali mu do baku dużo benzyny i Robert pewnie przez około godzinę bardzo porządnym tempem śmigał po torze czyli kondycja jest niezła. Trzeba włączać programy informacyjne i słuchać. Dziś pewnie skupią się jedynie na wypadku, a media pominą inne bardziej istotne sprawy.

Ado pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=hAV-Xo8o044&feature=youtu.be

Ado pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=7PQL5malK3M&feature=youtu.be

Maciej P. pisze...

Za parę minut pojawi się nagranie relacji Polsat News (relacja tyczy się dzisiejszej przygody Roberta na trasie rajdu)

http://www.youtube.com/watch?v=3fjtMKpkbcQ&feature=youtu.be

Piotrek pisze...

Dzięki za linka. Czekamy i zobaczymy co tam "fachowcy" z Polsatu wymyślą.
Stawiam dychę, że wyskoczy Zientarski i powie: "Ja zawsze powtarzałem, że Robert nie powinien startować w rajdach. Może ktoś mu powie, żeby przestał?". Ktoś daje więcej?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

Już jest.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

I zakład bym przegrał.

Szybkiego powrotu na tor Robert

ada pisze...

@Piotrek

No i co tam klepią na tym mądrym polsacie Piotr, napisz coś

HeavyRain pisze...

i gdzie ta aktual z 15:30?

Piotrek pisze...

W sumie to nic nowego nie powiedzieli. Żeby był wypadek, kierowcą nic się nie stało, ale wycofali się z rajdu. I tyle.

Szybkiego powrotu na tor Robert

ada pisze...

Ale ten "dzwon" (hehehe podoba mi się ta nazwa)to wynik najechania na coś? czy po prostu kierownica mu "wypadła" z tej słabej jeszcze ręki:)

Piotrek pisze...

Sami jeszcze chyba nie wiedzą. Ceazry Gutowski stwierdził, że musieli w coś chyba uderzyć i potem wylądowali w tych drzewach.

Szybkiego powrotu na tor Robert

ada pisze...

jeżeli chodzi o PR to Robo efekt osiągnął, pewnie już o nim gadają w światku F1, a ferrari będzie 100 razy ogladalo jego przejazdy podczas tego rajdu i efektywne "walnięcie" na zakończenie:):), nawet Massa tak nie potrafi ha ha

Piotrek pisze...

Napewno jest o Robercie głośno. A Raikkonen miał jeszcze większe dzwony i jak teraz sobie dobrze radzi :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

Chwilę temu Gutowski dla TVN24 a teraz polsat news (tym razem stawił się osobiście)

Za chwilę podam linka do fragmentu gdzie jest nowe ujęcie auta

Piotrek pisze...

OK. W Polsacie był osobiście o 12:30, a później przez telefon z nimi gadał w tym materiale co wrzuciłeś.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

Nowe ujęcia auta Roberta

http://www.youtube.com/watch?v=6H_KtLNpTAY&feature=youtu.be

Piotrek pisze...

To zdjęcie Roberta na końcu to już chyba po wypadku, no nie?

Szybkiego powrotu na tor Robert

ada pisze...

wyszedł z samochodu, wziął koszyk i poszedł na grzyby:)

Maciej P. pisze...

@Piotrek
Znalzłem filmik o którym pisałeś Gutowski w polsat news o 12:30 ale nie ja wrzucałem :)

http://www.youtube.com/watch?v=M9lmopUG5z8

Piotrek pisze...

Tak, rzeczywiście ktoś inny mi o tym mówił :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Maciej P. pisze...

16:25 na Rai Sport 2 jest relacja z Rally San Martino di Castrozza - może coś powiedzą lub pokarzą.

Ewa pisze...

Na RMF 24 jest więcej zdjęć.

Bartek pisze...

Dobrze, że nikomu nic się nie stało w tym wypadku. To, że Robert nie ukończył to nie ma znaczenia, sam mówił, że wyniki dla niego się nie liczą, a jeśli tak to pewnie mało się tym przejmuje. Ta kraksa dowodzi, że Robert sprawdza na ile może sobie pozwolić w chwili obecnej. Jeździ na absolutnym limicie po to aby dowiedzieć się na jakim etapie jest rehabilitacja i na ile pozwala mu jego organizm, ręka itd. To, że jeździ szybko to dobrze wróży, to znaczy, że się nie boi, a skoro teraz nic się nie stało to nie ma powodu o tym pamiętać, cóż stało się trudno, wielu kierowców rajdowych miało wypadki (Raikkonen w WRC xd)

Budzy pisze...

"fh pisze...
Witojcie,

Z tego co widze to nie było żadnego słupa tylko dachowanie, cała karoseria jest pognieciona i wypadły wszystkie szyby a lusterka odpadły, normalna że drzwi się zagniotły, w lesie nie jest równo i płasko jak na parkinguo.. więc darujcie sobie, gdyby było to centralne uderzenie bokiem, to nie byłoby uszkodzeń tylnego boku + zderzaka oraz przedniego bzderzaka, a ciekaw jestem czy w ogóle dostrzegliście dziurę w dachu która wyniknęła z licznych koziołków po leśnym runie, kolejny fakt, tylne prawe koło poza własnym położeniem, normalne przy koziołkowaniu.
15 września 2012 13:31"

Chyba ponosi Cię fantazja :D

Żaneta pisze...

Kilka zdjęć Roberta po dzisiejszym wypadku. Widać,że wszystko dobrze się skończyło:)

http://www.rmf24.pl/sport/zdjecie,iId,827921,iSort,5,iTime,1,iAId,55700

greg pisze...

Chciałbym posłuchać onboard'u.
Forza Robert!!!

jo k pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=MJ-bX_qiZ4c

iksilak pisze...

Zapominacie o rzeczy, której Robert nie potrafi, ani przed wypadkiem w lutym 2011 ani teraz - jechać na pół gwizdka. On jedzie ma maxa, a przy jeździe na limicie takie rzeczy się zdarzają, szczególnie w rajdach. Wcześniej w rajdach też zaliczał "dzwony". Jak dla mnie to tylko świadczy o tym, że ten facet nie boi się jechać na granicy, a to dobrze wróży na przyszłość i świadczy o tym, że psychę ma niewzruszoną.

Zen pisze...

Według mnie Robert niestety nigdy nie powróci do podobnej sprawności jak przed wypadkiem (nie mówię o 100%, bo sam to wykluczył). On po 2 latach nie ma władzy w ręce pozwalającej na normalne funkcjonowanie. Dla mnie temat jest jasny, rajdy jak i F1 odpłynęły. W ciągu 2 dni zaliczył 2 wypadki, dla mnie jest jasne, że nie jest w stani prowadzić auta WRC nie wspominając o bolidzie. Możecie nie teraz zganić, zwyzywać, ale to jest moje zdanie i nikt nie ma prawa mi go podważyć.

irek kubicki pisze...

Zen, i dlatego on ma zrezygnować? Bo ty tak powiedziałeś? Żenujący jesteś.

Zen pisze...

Czy ja gdzieś napisałem, żeby dał sobie spokój z motorsportem? Czytanie z ezrozumieniem się kłania. Życzę mu jak najlepiej, ale chyba co niektórzy, zapomnieli jak poważne odniósł obrażenia. Wyraziłem swoje zdanie i tyle, koniec, kropka.

jo k pisze...

będzie świeży wywiad w wydarzeniach na polsacie (za chwilę)

greg pisze...

@Zen
"Możecie nie teraz zganić, zwyzywać, ale to jest moje zdanie i nikt nie ma prawa mi go podważyć."
Korea Płn się kłania.
Każdy ma prawo podważyć zarówno moje jak i twoje zdanie.
Chyba że jak wyżej.

ado pisze...

@Zen - jest naukowo udowodnione, że optymiści żyją dłużej!

Zen pisze...

Dobrze, nie życzę mu źle, po prostu po dzisiejszym dniu uznałem, że jego ruchy ręką są dalej mocno ograniczone. Co do wypowiedzi greg, tak masz rację, źle się wyraziłem.

mmoryto pisze...

@iksilak

Zgadzam się w 100% !!!!!

Damian pisze...

Polsat News. Płaczący starszy pan - widok bezcenny.

fan f1 i Roberta pisze...

a mnie bardziej by martwiło gdyby Robert dojeżdżał bez błędów ze średnimi czasami. Jego czasy na odcinkach przed "błędami" były najlepsze i to mnie bardzo cieszy. Widać, że psychicznie nic nie stracił i jedzie na maxa i chwała mu za to. Jeszcze kilka rajdów i będzie git.

jo k pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Maciej P. pisze...

Chyba tuż przed wypadkiem, niestety widać tylko przejazd Roberta

kubica prima del crash rally san martino

http://www.youtube.com/watch?v=XdDYN0RBbSY&feature=plcp

meduza pisze...

'pech dotyka go czesciej niz innych'

'nie oszczedza sie i jedzie na 100%'
Ja bym napisal,

Jedzie na 100%, dlatego to sie tak konczy...

A jego tlumaczenie, ze jechali powoli w tym miejscu...,
Czasami powoli na rajdzie moze nie byc wystarczajaco wolno,
1- innym jakos sie udalo,
2-nawierzchnia trasy rajdowej, to nie tor f1, gdzie mozna liczyc najwyzej na kurz

Reasumujac.
Jego nieodpowiedzialnosc jest porazajaca.
Ryzykuje bardzo duzo nasz 'kruchy' bohater.
Nie tedy droga do odzyskania sprawnosci, to powrotu do f1.
On nie potrafi jezdzic inaczej niz na granicy, dlatego to sie tak konczy. Rajdy maja bardzo nieprzewidywalna i zroznicowana nawierzchnie nie pozostawiajaca miejsca na bledy i jazde na granicy.
To nie tor f1. Tu sa drzewa, rowy, kamienie sa w miejscu gdzie stoja bariery ochronne na gp monaco.

Z jednmej strony mysle ze robi to co kocha, ale z drugiej nie wchodzie sie dwa razy do tej samej rzeki.

Vikinx pisze...

Witam.
Mateusz a może by tak info o innych kierowcach którzy tez (niestety) nie ukończyli rajdu. Nie wierzę, że wszyscy oprócz KUB dojechali. Nie żebym komuś źle życzył, ale przydałoby się takie info bo wszędzie podają tylko, że KUB miał wypadek, a dobrze wiemy jakie są rajdy i zawsze więcej ekip ma jakieś problemy.

fan f1 i Roberta pisze...

@meduza, gdybyś był honorowym gościem to wykasowałbyś swój wpis. N a bank nigdy nie uprawiałeś żadnego sportu. koniec, kropka, basta punto!

iksilak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
RiffDiktator pisze...

meduza, co masz na myśli że "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki"?

iksilak pisze...

Jak powiedział "było brudno, tego nie przewidział", pewnie brud naniesiony przez wcześniejsze przejazdy, którego wcześniej nie widział. Meduza pisze, że "nieodpowiedzialny". On nie bierze pod uwagę takich rzeczy, zakłada z góry, że wszystko jest jak powinno i czasem zostaje zaskoczony jadąc na limicie. Dla Meduzy to nieodpowiedzialność, ja uważam, że tak osiąga się wyniki a nie asekuranctwem.

iksilak pisze...

Ryzyko jet niezbędne, na tym polega ten sport.

Piotrek pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=XdDYN0RBbSY&feature=youtu.be

Szybkiego powrotu na tor Robert

iksilak pisze...

RiffDiktator, to takie powiedzenie, wpisz w google a znajdziesz co oznacza.

PJMZR pisze...

Mateusz, skąd info, że KUB weźmie udział w rajdzie za 2 tygodnie?

livelongandhappy pisze...

Wez sie stuknij w glowe. Spektakularna porazka goscia ktory sam mowi, ze to etap rehabilitacji. Wyobraz sobie jak spektakularna porazke odniesliby rajdowi mistrzowie wloch gdyby kierowca (nie rajdowy!) przechodzacy rekonwalescencje po wypadku pobil ich na glowe.

iksilak pisze...

No i powiedział co wiedział... ręce opadają. Ani spektakularna ani porażka, nic po czym miałby się podnosić.

iksilak pisze...

Swoją drogą to on się już doskonale podniósł, chodzi o to by teraz z tego stania usiadł..... w bolidzie.

Ewa pisze...

Czego dotyczy aktualizacja z 19:46, nie mogę tego znaleźć?

Piotr Posla pisze...

Dla Kubicy dzisiejszy wypadek to nic
.
http://www.youtube.com/watch?v=kpLbuF24cWk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QkopMZEZmpc&feature=related

Kubica się nie podda nigdy

witol876 pisze...

Ludzie nie napinajcie sie tak. Napisalem tak przekornie bo jak slucham tych wszystkich wypowiedzi w telewizji to mam wrazenie ze wszyscy na sile probuja udowodnic teze ze Robert nie radzi sobie psychicznie z powrotem. Na drugi raz wstawie emotikona, bo widze ze niektorych nerw szarpie.

Ewa pisze...

Dziękuję :)

iksilak pisze...

Dzisiejszy dzwon Roberta daje nam jeszcze jedną informację. Wbrew temu, co pisali tu wcześniej wróżący mu koniec kariery, że drobna stłuczka i jego kruche kości się posypią, widzimy, że nic mu się nie posypało, połamało ani skręciło. Z odpornością fizyczna na dzwony więc też nie jest źle.

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 296   Nowsze› Najnowsze»