Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 22 września 2012

Potwierdzone: Robert Kubica w Bassano Rally [aktualizacja wtorek]

Robert Kubica za dokładnie tydzień wystartuje w swoim trzecim rajdzie po powrocie do sportu po kontuzji. Polak pojedzie w Bassano Rally, który rozpoczyna się w najbliższy piątek. Pilotem Roberta będzie Emanuele Inglesi. Dostępna jest już lista startowa rajdu.

Po niezbyt udanym dla Kubicy rajdzie San Martino di Castrozza, nie było pewne, czy Robert Kubica wystartuje, tak jak wcześniej zapowiadano, w rajdzie Bassano, który w piątek rozpoczyna się we Włoszech. Auto Roberta - Subaru Impreza WRC S12B zostało nieco uszkodzone, pojawiły się też wątpliwości, czy Robert nie będzie wolał skupić się na swojej rehabilitacji.

Kiedy jednak na jaw wyszła informacja, że Kubica naciska na zespół przygotowujący mu auto - First Motrorsport, było niemal pewnie, że będzie chciał stanąć na starcie Bassano Rally.

Kubica dopiął swego i już w najbliższy piątek o godz. 19:10 czasu lokalnego rozpocznie kolejną rywalizację. Shakedown odbędzie się od godz. 13 do 17:30. Rywalizacja będzie kontynuowana w sobotę, a zakończy się około godz. 20.

Robert będzie jechał z nowym pilotem, Emanuele Inglesim.

Rywalizację będziemy śledzić na blogu.

Aktualizacja poniedziałek

Organizatorzy rajdu podali, że Robert Kubica już zapoznaje się z trasą rajdu. Relacje z rajdu przeprowadzi niedostępna niestety w Polsce telewizja SKY.

Aktualizacja godz. 15

W miniony weekend natomiast Robert Kubica był widzem na rajdzie Appenino Reggiano.

Aktualizacja wtorek

Organizatorzy Rally Bassano ogłosili dziś listę startową. Robert pojedzie w rajdzie z numerem 4 i będzie jednym z 5 aut WRC, które staną na starcie rajdu. Listę można zobaczyć tutaj.

Za pomoc w tworzeniu wpisu dziękuję karluum.


Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i f1ultra.pl   

88 komentarzy:

HeavyRain pisze...

i świetnie:) ....znów inny pilot? :D ale to dobrze, niech sprawdza :)

Dudo90 pisze...

a może Robert nie chce już z Gerberem kusić losu :p

untrusted untrusted pisze...

dosc obszerny wywiad z Paulem Hemberym:
Pirelli eyes Robert Kubica as 2013 tyre tester

http://www.autosport.com/news/report.php/id/102728

karluum pisze...

Gerber pilotuje Janka Chmielewskiego w rajdzie Polski, który odbywa się w ten sam łikend...

joanna kusmierska pisze...

właściwie wszyscy ze zrozumiałych względów skupiają się na robercie ale wzasadzie nikt nie zainteresował sie przez te 1,5 roku jak idzie panu jakubowi po wypadku. mimo że nie odniósł tam żadnych obrażeń pschyche też mogła mu siąść a teraz dodatkowo wielu zwala na niego winę za ubiegłotygodniowy wypadek.

Piotrek pisze...

Gerber po wypadku mówił, że jeśli tylko Robert zechce to jest gotowy na start.
Czy ktoś się orientuje jak wygląda to Bassano Rally? Chodzi mi o rangę na przykład. Czy bliżej mu do San Martino, czy do Bielli?

Szybkiego powrotu na tor Robert

robo-tabu pisze...

Wspaniale! To właśnie się nazywa "aktywny etap rehabilitacji". :)

Cieszę się też, że ma dobry zespół. Widać, że się starają.

Odnośnie testowania opon to zobaczymy, bo z Robertem wszystko możliwe. Wydaje mi się jednak, że kiedy fizycznie będzie mógł już obsługiwać bolid, to wolałby ścigać się w Grand Prix. Nie wiem tylko czy by mu pasowało dołączenie w trakcie sezonu, gdyby nie zdążył na sam początek. Może wolałby zacząć od początku by mieć równe szanse i wtedy opcją jest testowanie.

Poza tym tak naprawdę to nic nie wiem na temat tego testowania, jak to wygląda? Testy Pirelli odbywają się przed sezonem czy w trakcie? Jak często? Na jakich torach?

Piotrek pisze...

W trakcie też jakieś są.

Szybkiego powrotu na tor Robert

joanna kusmierska pisze...

niech robert robi to co uważa za słuszne i dobre dla niego samego. myślę że na jeszcze na jakiś czas trzeba odłożyć wszelką dyskusję na temat jego powrotu do f1. niech nawet testuje sobie te opony.zawsze to jakieś zajęcie.

Wiater pisze...

http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomosci-f1/133103-hembery-chcielibysmy-by-kubica-zostal-naszym-kierowca-testowym-w-2013-r.html a o tym czytaliście? Gdyby się to udało...

HeavyRain pisze...

Wiater , a może tak najpierw poczytaj tutaj komentarze :)

Wiater pisze...

Przepraszam :P Przeoczyłem :D Mimo wszystko dobre wieści :) Ma jeszcze sporo czasu do początku sezonu 2013...

BoMiSieNudzi pisze...

Widać ze Robert sie nie obija i aktywnie teraz sie "rehabilituje" Wyścigi co 1 tydzień - 2 tygodnie to super sprawa. Jezeli Robert jeszcze bedzie tak aktywnie uczestniczył w tym roku to w 2k13 moze nas mile zaskoczyć rozwoj wydarzeń.

Pozdrawiam..

Misieeek LKP pisze...

Link do mapy rajdu http://www.bassanorally.it/foto/doc/Cartina%20Generale%20Bassano%202012.pdf

KRISTO pisze...

czy ktoś się orientuje jakiej rangi jest ten rajd ?

Mateusz Cieślicki pisze...

Dzięki Misieeek LKP.

Chciałbym o coś zaapelować - widzę, że w mediach furorę zrobiła wypowiedź Paula Hembery o Robercie. W większości tytułów prasowych pada słowo - "propozycja" - a ja mówię bzdura!

Owa "propozycja" brzmi: "Wyzdrowiej, dojdź do formy to Cię zatrudnimy."

Jasne, że powrót Kubicy do bolidu F1 jako testera opon Pirelli byłby znakomitą wiadomością, ale żadnej propozycji jeszcze nie ma. Zalecam spokój!

MorganF1 pisze...

Mateusz mam takie pytanie nie związane z postem. Jak zmieniła się (jeśli są jakieś zmiany) ilość wejść na bloga po wyjściu Roberta z ukrycia? Chodzi mi o ostatnie dni jak już pierwsza euforia opadła.

stalowy22 pisze...

https://www.facebook.com/photo.php?v=4716626997335

Kubica jeśli dobrze widzę w swojej Lagunie GT oraz w kilku innych ujęciach;

jurek krak pisze...

Oj Mateusz
Jeżeli Robert byłby w stanie prowadzić bolid to nie zostałby testerem !!!!
Zespół z którym by sie związał dałby mu bolid i testowałby sobie ile i kiedy by chciał.
A TO Owa "propozycja" brzmi: "Wyzdrowiej, dojdź do formy to Cię zatrudnimy."tak moze powiedzieć zespół f1.

Zen pisze...

Wiecie może, o której dziś jest GP Singapuru, bo wczoraj kwalifikacje miały być o 14, a były o 15, nie wiem czy tak samo jest z wyścigiem ??

Tomasz Pilc pisze...

wyścig jest o 14.00 ,ja już przed telewizorem ;-)

miłego oglądania
k44

Piotrek pisze...

@Zen - kwalifikacje od początku miały być od 15:00. Może Ci się pomyliło, bo na Polsat Sport Extra nie było studia, które normalnie zaczyna się godzinę przed. Dziś na Polsat Sport Extra studio o 13:00. Wyścig zaczyna się o 14:00. Ciekawe, czy dalej będziemy oglądać Khystiana Sobiehajskiego, czy wróci już Zientar?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Zen pisze...

Być może. W gazecie był pewnie błąd, skoro napisane było, że kwalifikacje są o 14. Swoją drogą kogo typujecie na zwycięzcę?? Moim idolem od lat jest Fernando, może być dziś ciężko o zwycięstwo, ale to Singapur, na starcie sporo może się namieszać :)

Piotrek pisze...

1. Hamilton 2. Alonso 3. Vettel Maldonado i Grosjean nie dojadą, moim zdaniem, do mety.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Tomasz Pilc pisze...

:-) Mark Webber powiedział żeby Romain miał lepiej szybkie trampki gotowe do ucieczki w razie jakiegoś "trafienia"

miłego oglądanie
k44

Mateusz Cieślicki pisze...

MorganF1 - gdy emocje już opadły po startach w rajdach, to wyświetleń i tak było 80% więcej niż w typowym dniu np. w sierpniu.

D@nnn pisze...

stalowy22 - super film. Widać, że przygotowania do kolejnego startu ruszyły pełną parą.

Fisiacz pisze...

Podepnę się tu pod słowa Mateusza. Sygnał z Pirelli jest jednoznaczny. Jeżeli jego sprawność na to pozwoli, to mamy dla niego kilka propozycji. Poza tym to na razie spekulacje medialne a nie umowy. Ale dobrze, że taki deklaracje padają. Robert już wie, że jak mu zdrowie pozwoli, będzie miał gdzie wsiąść do bolidu. Zresztą sprawa z Pirelli nabiera dodatkowego smaczku. Przecież obecny bolid testowy Pirelli to Renówka i to chyba właśnie ta, którą jeździł Robert. Jeżeli to dojdzie do skutku, historia zatoczy niezłe koło. Tak rodzą się legendy.

Piotrek pisze...

Tak, to ten sam samochód. Chodź nie wiadomo, który Renault sprzedało Pirelli: Roberta, czy Petrova.
Robert, jeśli pojawi się oficjalna oferta od Pirelli, napewno sobie to wszystko bardzo dobrze przemyśli i wybierze odpowiednie rozwiązanie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

anwod pisze...

a wy znowu to samo! kub powiedzial wyraznie ze mu na razie za ciasno!
Na razie chce wrocic do normalnego zycia i codziennych czynnosci.

Rafał pisze...

Propozycja Hembery'ego jest z gatunku bla bla bla. Jeśli Robert będzie w stanie testować opony to będzie w stanie jeździć bolidem. Jeśli będzie w stanie jeździć bolidem to nie skoncentruje się na testowaniu opon, bo zdaje się jest tych dni testowych Pirelli coś około 10 w ciągu roku. Jeśli zmieści się w kokpicie to mamy szereg zespołów z bardzo przeciętnymi kierowcami:
Perez i Kobayashi - jak jeden weekend dobry to dwa następne słabe i tak non stop, Perez pokazał jak całuje ściany w Singapurze
di Resta i Hulkenberg - jak wyżej, dobrze - źle, dobrze - gorzej, średnio - lepiej - żadnej stabilizacji formy, nie potrafią utrzymać dobrej formy swojej i zespołu
Rosberg - przyzwoity, czasem średniosłaby i nic ponad to od 6 lat
Schumacher - w styczniu 44 wiosny pukną, stanowi coraz większe zagrożenie dla zdrowia własnego i rywali, beznadziejny powrót do sportu, ma największe problemy w stawce w sprawie utrzymania pracy opon
Massa - bez komentarza, wstyd dla takiej ekipy jak Ferrari, że od 3 lat ma jednego kierowcę
Webber - na 5 weekendów dobrze wychodzą mu 2, jeśli wyjdą 3 na 5 to w jego przypadku jest wybitnie

Jest jeszcze paru średniaków, są też pay driverzy jak w Williamsie, gdzie obydwaj marnują doskonały model tegoroczny, no ale jeżdżą bo płacą. A Grosjean to co ? - marnotrawi potencjał, z kolei Raikkonen to farciarz tego roku - dobre 40 - 50 punktów w jego dorobku to czyściutki fart po defektach innych kierowców - jego Lotus nie psuje się w wyścigu, więc zbiera punkty...
Miejsc w F1 jest wiele, wystarczy sygnał, że Robert zmieści się i potrafi zgiąć łokieć do dołu (obecnie odgina bardziej w bok...) i w trakcie sezonu może wskoczyć do podstawowego składu któregoś zespołu. Podobno Ferrari przymierza się do zatrudnienia Kovalainena, który potrafi przegrać kwalifikacje z Pietrowem o 3 dziesiąte sekundy...

joanna kusmierska pisze...

zgadzam się z anwoodem.przestańcie wsadzać roberta do bolidu.robert pisze lewą ręką,trzyma szklankę w lewej, dokumenty też podaje lewą.to że pojechał w jakimś tam rajdzie to nie znaczy że jest gotowy do powrotu.obejrzyjcie jeszcze raz wszystkie wywiady i posłuchajcie dokładnie co robert do was mówi.

Piotrek pisze...

Robert mówi, że problemem nie jest dłoń, a łokieć. Dokładnie to jego rotacja.

Szybkiego powrotu na tor Robert

PJMZR pisze...

@Joanna, anwod - Pełna zgoda. Niestety niektórzy obejrzą i kilkanaście razy, a i tak będą twierdzić, że Robert coś przemyca w swoich wypowiedziach i należy czytać między wierszami, bo tam ukryta jest prawda.

HeavyRain pisze...

Dlatego aktywna część rehabilitacji ma mu pomóc i za kilka miesięcy zobaczymy co się udało wykonać - Robert też mówił, że chce startować w czymś na stałe w 2013 roku, poczekajmy i zobaczymy i kibicujmy:)

Tom pisze...

to by było jedno z najlepszych rozwiązań dla Roberta jeśli pozwoli mu na to zdrowie :-)
Ważne ,że jest zainteresowanie
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica-testerem-opon-Pirelli-w-2013-roku,wid,14948406,wiadomosc.html?ticaid=1f391

Kubala pisze...

Tak Tom już o tym ktoś tu wspomniał;)

Moim zdaniem Robert wyraził się jasno, że chce startować w mistrzostwach...jakich? sam nie wie ale sądzę, że na 99% w serii wyścigów w pojeździe 4 kołowym z zamkniętą konstrukcją nośną/nadwoziem... tak żeby była jasność;)

A testowanie dla Pirelli? Nie mam pojęcia ile jazd testowych wykonują w trakcie sezonu; nie wiem czy wiemy o wszystkich. Myślę, że to dobra okazja dla Roberta żeby spróbować swoich sił w ciszy i tajemnicy, mając do dyspozycji auto na miarę tych, które regularnie ścigają się w sezonie F1 w 2012 roku.

Michał pisze...

Taka luźna i bardzo hura optymistyczna interpretacja ostatni wydarzeń w związku Kubica-F1.

Kubica jako mocno stąpający po ziemi facet niby nie mówi nic o F1, ale nadal walczy o sprawność, wraca do aktywności sportowej i cały czas gdzieś tam wspomina o bolidach.
Ferrari wygląda na to, że przedłużą kontrakt z Massą, prawdopodobnie na 1 sezon.

I teraz popatrzmy optymistycznie na przyszłość Kubicy- łokieć wraca do na tyle dobrej mobilności że może prowadzić jednomiejscówkę. Czy powrót odrazu do rywalizacji będzie dobry i w ogóle możliwy? Nie sądzę, natomiast powrót jako tester Ferrari, który będzie mógł robić dowolność ilość okrążeń 2 letnim autem testując przy okazji nowy silnik V6 turbo będzie doskonałym rozwiązaniem.

Kto wie, kto wie.

To tyle hura optymizmu, teraz możemy wracać na ziemie.

timmy! pisze...

13 października odbędzie się rajd SanRemo, kolejna po rajdzie San Martino Di Castrozza runda mistrzostw Włoch. Jak znamy Kubicę, to pewnie będzie będzie chciał się odkuć za nieudany poprzedni rajd i wystartuje w SanRemo.

Mateusz Cieślicki pisze...

Tom - proszę Cię abyś tak nie robił - wprowadzasz czytelników w błąd.

Tom pisze...

http://bassanorally.it/home/home.asp?id=1&lan=ITA

"KUBICA'
Robert Kubica will be at the start of the Rally of Bassano with Emanuele I. His Subaru Impreza WRC was damaged last week in Trentino, it was repaired in record time and at this time the Polish driver is carrying out reconnaissance of the race"



Mateusz Cieślicki pisze...

Dobry link! Dzięki Tom.

ola pisze...

przepraszam, ale czy nie uważacie, że o poważnych ofertach nie dyskutuje się w mediach? dla mnie to jest takie 'o powiem coś o Kubicy, bo wrócił i zrobi się z tego szum'. i jeszcze ta wypowiedź, że nie wiedzą, w jakim stanie jest ręka. to po co się odzywają?

popieram Mateusza i jego propozycję niewpadania w hurraoptymizm. czekajmy na kolejne starty RK i trzymajmy kciuki za skuteczną aktywną rehabilitację! :)

GIZD pisze...

http://www.ircup.it/aprono-le-iscrizioni-al-29-rally-citta-di-bassano-chiusura-irc-2012/

Tu piszą o transmisjach w telewizji z rajdu bassano,tylko nie wiem czy będzie to można zobaczyć na satelicie.

jurek krak pisze...

do Mateusz Cieślicki
Coś jest jednak na rzeczy
http://f1.przegladsportowy.pl/Formula-1-Robert-Kubica-ma-oferte-od-Pirelli,artykul,147541,1,474.html

Auto pisze...

jurek krak
Jak na razie mamy do czynienia z masowymi przedrukami tych samych informacji. Czekamy.

simon101 pisze...

Spokojnie, sam Robert powiedział, że jeśli będzie w formie, to nie będzie miał problemów ze znalezieniem fotela dla siebie :)

karluum pisze...

Robert był widzem na Rajdzie Appenino Reggiano, który odbył się w ten łikend w Castelnuovo Ne'Monti - przypominam, że to był rezerwowy rajd brany pod uwagę gdyby nie wypalił San Martino di Castrozza.
Info pewne od mojego kolegi, który z Kubkiem strzelił sobie fotkę :)
Ech - ta rehabilitacja aktywna... :)

Piotrek pisze...

http://robertkubica.f1zone.pl/news/14559/kubica_wystartuje_w_rallye_du_condroz_szef_teamu_zaprzecza.html

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

To co teraz będziemy pisać z pytaniami o wszystkie rajdy? Bez sensu...

FanF1 pisze...

Z innej beczki dla rozluźnienia

"FAJNE KRĘCIOŁKI"

http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus&feature=related

sniper07 pisze...

Wie ktoś czy Robert jest leworęczny? Martwi mnie to bo podpisuje się lewą ręką.

Mateusz Cieślicki pisze...

Robert jest praworęczny, ale siłą rzeczy nauczył się pisać lewą ręką. Swoją drogą...

Czy pamiętacie K@sie, która w maju zeszłego roku chciała wszystkim wmówić na siłę, że Robert Kubica już pisze prawą rękę? K@siu, gdzie jesteś?...

joanna kusmierska pisze...

jak się robert wdroży do rajdów nie będzie mu się chciało wracać do f1 bo i po co?

anwod pisze...

bedzie sie chcialo

KRISTO pisze...

Robert ma coś jeszcze do załatwienia w F1 więc to jest jego priorytet

Marcin42 pisze...

Robert mówił że chciałby w przyszłym roku startować w jakiejś serii na stałe. Moim zdaniem świetnym rozwiązaniem byłoby startowanie w Porsche Super Cup , dość bezpieczna seria , w środku jest dużo miejsca , więc nie byłoby problemów z rotacją ręki , są to szybkie samochody , i największy plus , jeżdżą po torach F1. Więc Robert znów mógłby poczuć się jak kierowca F1.
Co wy o tym sądzicie i jakie są wasze propozycje ? :)

rolen pisze...

Bezapelacyjnie WTTC

joanna kusmierska pisze...

jesteście pewni tak na sto procent? jeżeli przyjąć za pewnik powrót roberta ok.roku 2014 to będzie jakieś 3 lata po wypadku.tak długo będzie testerem opon? a i tak przecież nie zrezygnuje z rajdów.poza tym robert będzie miał wtedy ok.30zaczynanie w tym wieku na nowo kariery w f1 będzie miało sens ? to jest moja pesymistyczna ocena obecnej sytuacji która mam nadzieję może weźmie któregoś dnia w łeb.

Jakub Bednarski pisze...

zobaczymy-
karlum masz te fotke?

timmy! pisze...

Porsche Super Cup to mało poważna seria.

Michał pisze...

Porsche Cup z całym szacunkiem dla zawodników, ale jakoś właśnie mi się tak mało poważnie kojarzy. Jakoś tak mam wrażenie, że to zabawa dla dziadków, tatusiów i bogatych dzieci, którzy chcą się pobawić w ściganie po torach F1. Ze sportowego punktu widzenia mało rozwojowa i mało sensowna seria. Stanowczo DTM albo WTTC.

untrusted untrusted pisze...

testwanie opon pirelli w przyszlym roku jak dla mnie to jest fatalna wiadomosc bo bedzie to oznaczalo ze robert nie jest jeszcze w stanie wrocic do F1 ale gdyby faktycznie tak sie stalo to jako dodatkowe zajecie miedzy rajdami mu nie zaszkodzi..
choc z dwojga zlego faktycznie lepsze bylo by testowanie dla ferrari..
a jeszcze lepsze gdyby jakas slabsza druzyna typu williams dala mu szanse :)

rolen pisze...

wlasnie zdałem sobie sprawę, że się pomyliłem w nazwie serii - WTCC nie WTTC :) a swoją drogą z miła chęcią zobaczyłbym Roberta w GSMP w Evo Ultraleggera z Race Rent'u

Michał pisze...

Słabsza drużyna jest złym rozwiązaniem - to będzie rozmienianie renomy na drobne, teraz jeżeli zdrowie pozwoli powinien wrócić do topowego teamu, a na to będą spore szanse w 2014. Powrót do formy w jakiejś zamkniętej serii wyścigowej nie jest złym rozwiązaniem, bo jak pokazuje praktyka kierowcy F1 przechodzący do DTM czy WTTC nie koniecznie radzili sobie wybitnie - oczywiście wiem że są wyjątki. Gdyby okazało się, że Kubica jest tym wyjątkiem to tym łatwiejszy byłby powrót w topowym teamie formuły pierwszej ;)

Michał pisze...

@rolen - no a ja ślepo powtarzam ten błąd pomimo że lubię tą serię, oglądam i znam znaczenie skrótu :)

HeavyRain pisze...

Formuły JEDEN, a nie pierwszej...

Kubala pisze...

Porsche Cup z całym szacunkiem dla zawodników, ale jakoś właśnie mi się tak mało poważnie kojarzy. Jakoś tak mam wrażenie, że to zabawa dla dziadków, tatusiów i bogatych dzieci, którzy chcą się pobawić w ściganie po torach F1.

Michał, z całym szacunkiem do Ciebie...ale jak się nie znasz na wyścigach to się nie wypowiadaj. Nie obraź się na mnie, ale nie masz racji.

Michał pisze...

@HeavyRain - czekałem aż się znajdzie "bystry" a emotke na końcu widać?

@Kubala - takie mam zdanie o Porsche Cup, jeżeli masz jakiekolwiek argumenty to ich użyj bo póki co twoja wypowiedź to dla mnie - bla bla bla - nie obrażam się, po prostu jestem zwolennikiem konstruktywnego negowania zdania adwersarza :)

HeavyRain pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Yahoo pisze...

Porsche Supercup to jest porażka straszna. Jest tylko promowana przez Polsat wraz z Orlenem i dlatego jest taka "popularna" w Polsce, a Giermaziak nazywany przez niektórych jako "przyszły mistrz f1". On jak do GP2 się dostanie to będzie sukces.

W Porsche Kubicy by było ciężko, bo by widział wszystkich z f1 w padoku i pewnie było mu by szkoda, że nie ma go tam razem z nimi. W takich przypadkach nawet największy twardziel może się rozkleić.

karluum pisze...

Robert z 4ką w Rajdzie Bassano....
A to miasto jest stolicą grappy, więc jak ktoś lubi ją pić to ma podwójną okazję by pojechać na rajd ;)
Najlepiej pić ją schłodzoną i zagryzać parmezanem...

Tomy pisze...

Giermaziak miał jeździć w F1, niby jakieś testy miały być we wrześniu na torze Monza i jak na razie cisza.
Porche Supercup jest kiepska, niech Kuba nadal tam jeździ i odnosi sukcesy, ale nie wrzucajcie tam Roberta. Porsche raczej nie jest przedsionkiem F1.

Problemem Roberta jest zdrowie, a nie brak zainteresowania ze strony teamów z F1.

Ado pisze...

http://www.bassanorally.it/foto/doc/ENTRY%20LIST.pdf

grzesznik6 pisze...

Jaime Alguersuari mówił prawdę co do dłoni, a każdy go pojechał.

Rain Man pisze...

Raczej nie skoro Robciu mówił, że jeździł już rajdówkami w sierpniu 2011 roku

Janek Bananek pisze...

A mnie zastanawia co takiego stało się jesienią zeszłego roku podczas rehabilitacji, że tak bardzo jej postęp wyhamował. Robert wspominał o tym po powrocie podczas kilku wywiadów i odniosłem wrażenie po jego wypowiedziach, że zwolniła ona nagle. Wręcz niemal się zatrzymała. Pamiętajmy że Robert dogadywał się już z Fordem i miał pierwsze jazdy za sobą.
Co takiego się stało, że plany trzeba było wywalić do kosza, bądź w najlepszym wypadku odłożyć je na później? Było już gdzieś to kiedyś wyjaśniane? Może w zeszłym roku jakieś plotki były?

joanna kusmierska pisze...

pewnie jakieś zawirowania w postępach rehabilitacji były po drodze bo nie zawsze wszystko idzie jak po sznurku.może zmęczenie organizmu było już zbyt duże i chwilowo przystopowano.

HeavyRain pisze...

http://www.auto.it/res/aperture/as_39/18.jpg

ktoś może potłumaczyć ? :D :)

joanna kusmierska pisze...

pewnie organizm roberta w pewnym momencie powiedział stop i odłożono na chwilę rehabilitację.gdzieś tam w ubiegłym roku była o tym mowa że lekarze dali robertowi chwilę wytchnienia od rehabilitacji na odzyskanie trochę sił

Leonidas. pisze...

Na wstępie dzięki za fajnego bloga co go śledze, ale czasem nie wiem po co jego autor pajacuje w komentarzach. Wyśmiewa się z komentujących, szydzi, poucza itd. Jak jesteś gospodarzem to zachowaj ciut kultury w stosunku do Twoich gości, bo to dzięki nim jesteś tak wysoko w googlu przez co możesz zbijać kabone na banerach. Nie troluj więc proszę, bo każdy ma prawo do komentarza, nawet najgłupszgo - wkońcu to Twój gość. A btw blog i informacje o Robercie super

Mateusz Cieślicki pisze...

??? Czyli wszyscy mają prawo do komentarzy, tylko nie ja? Swoją drogą ostatnio piszę bardzo mało więc zupełnie nie wiem skąd ta uwaga... i nie życzę sobie takich uwag, jakie poczyniłeś o "banerach".

HeavyRain pisze...

http://robertkubica.f1zone.pl/news/14567/ferrari_nie_zapomnialo_o_kubicy.html

Leonidas. pisze...

@ Mateusz
oczywiście, że masz praw i obowiązek komentować. Może to tylko przyjacielska rada byś nie zaprzepaścił tego co osiągnąłeś. Dobra robota! Trzymaj tak dalej. O banerach pisałem, bo to rzecz oczywista. Trzeba mieć kase by opłacić hosting itd.

Miłej nocy

Piotrek pisze...

I Robert pojedzie z "pioną" :-) Fajny numer. Ze 105 nie ukończył rajdu, więc teraz napewno będzie lepiej :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Piotrek - z "pioną"?

Ado pisze...

https://pbs.twimg.com/media/A3qTAD7CIAAvYFg.jpg:large

Piotrek pisze...

Sorry, sorry. Z czwórką startuje. Coś mi te pięć aut WRC zamieszało w głowie.
Ale pilota Robert ma ciekawego. Może trochę ściągać samochód w prawo :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert